Nee die maak je niet, die krijg je opgelegd. Denk je werkelijk dat de mensen die nu in het VK zitten er voor kiezen om een andere nationaliteit te hebben dan hun vrouw en kinderen (als voorbeeld)? Of denk je dat ze dat opgelegd krijgen, omdat het nogal wat inhoud om geen NL paspoort meer te hebben (denk allerlei zaken waar men in betaald heeft die vervallen)?D-dark schreef op maandag 23 september 2019 @ 22:26:
[...]
Natuurlijk kan je een binding hebben met 2 landen. Maar een Nationaliteit is wel een keuze die je weloverwogen maakt. Daar kan er in mijn optiek maar 1 tegelijkertijd van zijn. Dat kan lastig, moeilijk en een emotionele beslissing zijn. Het is een keuze waarin je aangeeft vol voor de rechten en verplichtingen die daarbij horen te gaan.
Dat is dan ook de grootste onzin ooit bedacht onder druk van populisme. Klinkt bekend, of niet, Cameron had ook zo'n varkentje te wassen....Daarnaast. Hoe kan je ooit van iemand met een buitenlandse nationaliteit die Nederlander wil worden verwachten dat hij zijn oorspronkelijke nationaliteit opgeeft? Dat werkt beide kanten op. Gelijke monniken, Gelijke kappen.
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer