Brexit en de Britse politiek: Deel 2. Eindspel of Reboot? Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 71 ... 125 Laatste
Acties:
  • 658.957 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:26
gambieter schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 13:26:
Ik begin steeds meer te verlangen naar hel.
Je beseft je dat die straks vol zit met Brexiteers? Lijkt me niet echt jouw favoriete hangplek... :P
Ik hou het voorlopig op Jeremy Hunt, ook al ben ik erg benieuwd naar PM Boris. Hij mag zijn eigen karwei afmaken, laten zien waar de 'unicorns' over de 'sunny uplands' paraderen.

[ Voor 37% gewijzigd door hoevenpe op 17-05-2019 17:51 ]

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkiFan
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:23
Alleen zo triest voor de burgers die hun baan naar lalaland zien verdwijnen.

Jurist in zijn vrije tijd, IT'er van beroep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:02
Propaganda in Nederland met onwaarheden begint ook. https://www.dagelijksesta...rijk-doet-het-uitstekend/
Volgens deze bron heeft de brexit tot nu toe alleen maar goed gedaan.

Edit sowieso beetje rare site

[ Voor 6% gewijzigd door Snowhite0901 op 18-05-2019 14:47 ]

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:00
Snowhite0901 schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 14:46:
Propaganda in Nederland met onwaarheden begint ook. https://www.dagelijksesta...rijk-doet-het-uitstekend/
Volgens deze bron heeft de brexit tot nu toe alleen maar goed gedaan.
DDS, volslagen niet serieus te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik gun de idioten in de tory fractie (en de rest van de HoC) BJ, maar de gemiddelde Brit gun ik beter :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
hoevenpe schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 17:46:
Je beseft je dat die straks vol zit met Brexiteers? Lijkt me niet echt jouw favoriete hangplek... :P
Volgens Dante zijn er verschillende cirkels in de hel, ik neem aan dat er wel eentje is waar de Brexid***s worden gedumpt.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:30
gambieter schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 15:38:
[...]

Volgens Dante zijn er verschillende cirkels in de hel, ik neem aan dat er wel eentje is waar de Brexid***s worden gedumpt.
Ik vermoed dat ze in het Limbo blijven steken. ;) Stel je toch eens voor dat je een keuze moet maken waar je thuishoort.

Afbeeldingslocatie: https://research.bowdoin.edu/dante-today/files/2015/08/phd071315s.gif

[ Voor 38% gewijzigd door D-dark op 18-05-2019 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plasma_Wolf
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-09 20:14

Plasma_Wolf

Student

Ze komen hoe dan ook in 10: Fraud. Bij de campagne is ernstig gefraudeerd, maar alleen Channel 4 bericht er serieus over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:51

Killjoy

Klingon lawn products

Daar gaan we weer: een 'new and improved deal' https://www.theguardian.c...place-of-mays-doomed-plan

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• polthemol
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02:21

polthemol

Moderator General Chat
D-dark schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 19:55:
[...]

Ik vermoed dat ze in het Limbo blijven steken. ;) Stel je toch eens voor dat je een keuze moet maken waar je thuishoort.

[Afbeelding]
wil je hun aub niet naar mijn mooie Limburg sturen... Dat zijn geen Limbo's! :P

Maar goed, van wat ik volg is het dus hetzelfde verhaal als van na het referendum en hetzelfde verhaal als in de jaren daarna en hetzelfde verhaal als na het eerste uitstel.

Ik moet wel zeggen dat ik van 2 zaken heel erg onder de indruk ben:
1. hoe lang die weg wel niet is in het VK
2. hoe degelijk dat blikje wel niet is.

al 3 jaar lang dat ding verder over de weg heen schoppen '-_-

Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkiFan
Vandaag bij ons in de krant:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/mymjBTDvUO852Kk6jH70qFXJ/full.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:12
Tsja, wat humor betreft zou een Deutschxit geen slecht idee zijn...

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
maartend schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 15:05:
[...]

DDS, volslagen niet serieus te nemen.
Ja, duh, het periodiek van de Baudet-fanclub. Maar wel ergelijk vermaekelijk soms, ook over de Brexit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

polthemol schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 11:27:
[...]

wil je hun aub niet naar mijn mooie Limburg sturen... Dat zijn geen Limbo's! :P

[knip]
Het Voorgeborchte (Latijn: limbus of limbo, "rand, zoom"), was tot 2007 in de rooms-katholieke theologie een aanduiding van het verblijf van de zielen die na het sterven niet toegelaten worden tot de hemelse glorie van Christus en ook niet naar de hel of het vagevuur gezonden worden.
'In Limbo' heeft niets met Limburg te maken.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het is ook een verwijzing naar Limburgers 😎 Ooit vaak genoeg te horen gekregen 😇

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Tja, die komen uit Limbabwe. Maar wat heeft dat met Brexit te maken? ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DOA
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

DOA

Ik zie tegenwoordig ook overal Brexit referenties in
ligt deze aan mij of ontgaat ze de ironie hier:

You can buy a giant inflatable island shaped like a unicorn for summer

Het is wel reclame natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
Begrijp ik het nou goed, heeft May net een tweede referedum aangeboden als het parlement daarvoor kiest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Maar wel eerst de WA aannemen, toch?

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
Alex) schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 18:05:
Maar wel eerst de WA aannemen, toch?
Klopt, als onderdeel van haar WA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
hoevenpe schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 18:04:
Begrijp ik het nou goed, heeft May net een tweede referedum aangeboden als het parlement daarvoor kiest?
Ik wil de kleine lettertjes eerst zien. Het is een "confirmatory vote", dwz men kan ja of nee zeggen tegen de deal. Maar wat betekent dat als men nee zegt, Remain of Limbo?

Verder, een tijdelijke customs union betekent niets. Maar goed, Corbyn kan dom genoeg zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door gambieter op 21-05-2019 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23:12

Amphiebietje

In de blubber

Ondertussen wordt het EU-ingezetenen in de UK zo goed als onmogelijk gemaakt te stemmen voor de EU-verkiezingen:

https://www.theguardian.c...te-in-uk-campaigners-warn

...behalve natuurlijk als ze in hun eigen land gaan stemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Amphiebietje schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 18:26:
Ondertussen wordt het EU-ingezetenen in de UK zo goed als onmogelijk gemaakt te stemmen voor de EU-verkiezingen:

https://www.theguardian.c...te-in-uk-campaigners-warn

...behalve natuurlijk als ze in hun eigen land gaan stemmen.
Ik heb mijn formulier wel, maar ik stond al geregistreerd voor de lokale verkiezingen & de gemeente Guildford was pro-actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polthemol

polthemol

Moderator General Chat
burne schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 16:06:
[...]

[...]

'In Limbo' heeft niets met Limburg te maken.
you did it, you've killed my little joke :'(

@gambieter wat is het praktische nut van dat tweede formulier eigenlijk dan? Of heeft het VK geen gemeentelijke basis administratie waardoor ze weten of iemand wel of niet mag stemmen voor iets :?

[ Voor 31% gewijzigd door polthemol op 21-05-2019 19:12 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:06
polthemol schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 19:07:
[...]

you did it, you've killed my little joke :'(
Te serieus ingaan op iets dat iedereen zou moeten herkennen als grap is natuurlijk wel de basis van Brexit, en daarmee volledig on-topic :+

Ticking away, the moments that make up a dull day

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
polthemol schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 19:07:
@gambieter wat is het praktische nut van dat tweede formulier eigenlijk dan? Of heeft het VK geen gemeentelijke basis administratie waardoor ze weten of iemand wel of niet mag stemmen voor iets :?
Nee, er is geen GBA. Maar met Europese verkiezingen moeten ze weten of je in je land van herkomst wil stemmen, of in het land waar je woont. Ik moest aangeven of ik elders eerder geregistreerd was.

Op zich is er wel wat voor het formulier te zeggen, maar niet voor de procedure waar (on)opzettelijke sabotage mogelijk is, het expres vertragen of gewoon incompetentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21:10
hoevenpe schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 18:06:
[...]

Klopt, als onderdeel van haar WA
Eerst aannemen, dan stemmen of ze die 2e vote willen, dan pas evt. een 2e vote.

Het niet aannemen van WA zou kunnen leiden tot 2e ref. danwel General Elections.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:34
Kan iemand me vertellen waar dat referendum precies over gaat, als het er komt? Of is het weer simpel Leave or Remain?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
jaapstobbe schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 20:31:
Kan iemand me vertellen waar dat referendum precies over gaat, als het er komt? Of is het weer simpel Leave or Remain?
Nee, zie gambieter in "Brexit en de Britse politiek: Deel 2. Ei...". Het zal over de deal gaan, maar onduidelijk wat het alternatief gaat zijn. De Tories willen Remain onder geen beding meer op het formulier, Corbyn ook niet, en Farage, tja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:30
jaapstobbe schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 20:31:
Het oorspronkelijke idee was tussen Remain en de zogenaamde 'Credible Brexit option'
Dit daar er in het referendum alleen over een Brexit was gesproken en niet over de uitwerking daarvan.

In de praktijk klinkt dit leuk maar stemmen over een referendum en overeenstemming bereiken wat er op het referendum moet komen te staan of uberhaupt de wetten indienen die hiervoor nodig zijn. Dat is weer een andere discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polthemol

polthemol

Moderator General Chat
gambieter schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 20:56:
[...]

Nee, zie gambieter in "Brexit en de Britse politiek: Deel 2. Ei...". Het zal over de deal gaan, maar onduidelijk wat het alternatief gaat zijn. De Tories willen Remain onder geen beding meer op het formulier, Corbyn ook niet, en Farage, tja.
doet me denken aan homeopathie: de meningen verder verdunnen, in die zin dat je de remainkant met zoeen vorm van referendum gaat uitsmeren over de 'leave'-opties en kunt zeggen dat er draagvlak is voor deze of gene '-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
gambieter schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 18:28:
[...]

Ik heb mijn formulier wel, maar ik stond al geregistreerd voor de lokale verkiezingen & de gemeente Guildford was pro-actief.
Ditto in Reading, ik heb al per post gestemd..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Die is er overigens ook niet meer in Nederland. GBA was iets wat een gemeente in principe zelf deed, decentraal dus. De opvolger BRP is een centrale basisregistratie waar gemeentes in kunnen muteren maar die door de centrale overheden beheerd worden. Het idee van een centrale registratie is dat je af bent van mensen die bijvoorbeeld verwarring over de spelling van hun naam misbruiken voor frauduleuze handelingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amphiebietje

Amphiebietje

In de blubber

EU despairs at emptiness of May's latest Brexit offer

Ik geloof dat de EU reactie kan worden samengevat als volgt: |:(

Mijn gok is dat May gewoon door zal gaan alsof de EU helemaal niet heeft gesteld dat ze bij wijze van spreken doder dan een dodo is, en eindeloos door zal gaan over de WA heronderhandelen als ie wordt aangenomen.

Overigens zijn nu dus de EU, de Britse media, en het HoC op een lijn. 7(8)7

[ Voor 27% gewijzigd door Amphiebietje op 22-05-2019 08:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SkiFan
Ondertussen lijkt vandaag British Steel te gaan omvallen. Corbyn wil nationaliseren, iets wat natuurlijk niet gaat bij zo'n miljardengraf en nog langer in leven laten lijkt weinig hoop te geven.

Brexit zal niet de directe oorzaak zijn, maar lijkt wel het laatste duwtje te hebben gegeven. Hop, 5000 directe werklozen die nu uit de staatsruif gaan vreten, en waarschijnlijk ook nog wel duizenden in de supply chain.

Naja, het maakt de kans dat Thyssen-Krupp overleeft alleen maar weer wat groter.

Brexit dividend..... :-(

Het totale gebrek aan nadenkendheid in de Britse politiek is gewoonweg stuitend. Alles wat we nu zien gebeuren, is al lang voorspeld maar werd toen door de Reese-Moggs en BoJo's weggehoond als project fear. Walgelijk hoe er met de levens van mensen voor wat politiek gewin wordt omgegaan. Echt walgelijk.

[ Voor 22% gewijzigd door SkiFan op 22-05-2019 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-10 15:02
Amphiebietje schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 08:41:

Overigens zijn nu dus de EU, de Britse media, en het HoC op een lijn. 7(8)7
Misschien was het May's strategie vanaf het begin: common enemy worden, zodat we achter de Europese vlag verenigen ;)

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09 13:06
...Ik kom er dus net achter dat hoewel ik netjes op tijd mezelf had geregistreerd om te stemmen (in Engeland), en hoewel ik netjes bericht terug kreeg van de lokale kies comissie dat alles goed was, ik tot nu toe nog geen poll kaart toegestuurt heb gekregen. Het zal verdomme toch niet waar zijn....

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polthemol

polthemol

Moderator General Chat
SkiFan schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 09:37:
Ondertussen lijkt vandaag British Steel te gaan omvallen. Corbyn wil nationaliseren, iets wat natuurlijk niet gaat bij zo'n miljardengraf en nog langer in leven laten lijkt weinig hoop te geven.

Brexit zal niet de directe oorzaak zijn, maar lijkt wel het laatste duwtje te hebben gegeven. Hop, 5000 directe werklozen die nu uit de staatsruif gaan vreten, en waarschijnlijk ook nog wel duizenden in de supply chain.

Naja, het maakt de kans dat Thyssen-Krupp overleeft alleen maar weer wat groter.

Brexit dividend..... :-(

Het totale gebrek aan nadenkendheid in de Britse politiek is gewoonweg stuitend. Alles wat we nu zien gebeuren, is al lang voorspeld maar werd toen door de Reese-Moggs en BoJo's weggehoond als project fear. Walgelijk hoe er met de levens van mensen voor wat politiek gewin wordt omgegaan. Echt walgelijk.
https://www.theguardian.c...alks-with-government-fail

als aanvulling. Zwakke britse pond, totale onderzekerheid door Brexit (en natuurlijk dat ze al vanaf 1970 ergens totaal overtroefd zijn geworden door oa. China) debet hieraan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DOA
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

DOA

WTF van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polthemol

polthemol

Moderator General Chat
het is ironisch genoeg iets wat ze zelf hebben geschapen :') Zijn antwoorden zijn ook 'mildly arrogant' te noemen, buiten het punt dat die vrouw ook rete-irritant is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkiFan
The_Butler schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 11:13:
...Ik kom er dus net achter dat hoewel ik netjes op tijd mezelf had geregistreerd om te stemmen (in Engeland), en hoewel ik netjes bericht terug kreeg van de lokale kies comissie dat alles goed was, ik tot nu toe nog geen poll kaart toegestuurt heb gekregen. Het zal verdomme toch niet waar zijn....
Och, ik woon in Duitsland, en ondanks mijn verzoek om een stembiljet te krijgen, heb ik alleen de enveloppes, maar niet het biljet zelf gekregen. Volgende keer dus maar in Duitsland registreren, de Nederlandse overheid slaagt er blijkbaar ook prima in om grondrechten te ondermijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01:21

alienfruit

the alien you never expected

Ik heb inmiddels de stemkaart (via VK) weet alleen niet of ik op Engelse partijen moet stemmen :/
Ik was namelijk te laat om mij te registeren in Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plasma_Wolf

Plasma_Wolf

Student

De tories willen heel héél HEEL graag van May af. Iets met een zinkend schip maar de ratten kunnen er niet meer van af. Nu willen ze May eruit gooien omdat ze denken dat zij de grootste ballast is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoevenpe
Plasma_Wolf schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 13:43:
De tories willen heel héél HEEL graag van May af. Iets met een zinkend schip maar de ratten kunnen er niet meer van af. Nu willen ze May eruit gooien omdat ze denken dat zij de grootste ballast is.
Kunnen ze wel willen, maar zolang het 1922 comite de regels niet aanpast blijft ze zitten waar ze zit...
The_Butler schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 11:13:
She really really really doesn't give a fuck... :r
The SNP’s Joanna Cherry says some EU citizens will not be able to vote in the European elections because, with the elections taking place at the last moment, councils did not have the time to send out forms for people to sign saying they would not be voting elsewhere. Will May make sure those forms are available at polling stations?

May says, if MPs had voted for her deal, the elections would not be taking place.
Update: ondertussen lijkt het dat haar eigen ministers een coup beraden:
When I ask senior minister whether @theresa_may will be told later today she has lost support of significant proportion of her cabinet, the reply is “something is going on”. Also junior ministers telling PM to pull looming 4th Brexit vote (the WAB). Will TM still be PM tonight?
Theresa May still doughtily defending her bill in the Chamber - but one cabinet source says, “something funny going on here... may move very fast.“
Game of Thrones, maar dan anders... >:)

[ Voor 78% gewijzigd door hoevenpe op 22-05-2019 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd1
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
ToolkiT schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 23:03:
[...]

Ditto in Reading, ik heb al per post gestemd..
Is die wel op tijd aangekomen? Veel formulieren voor het buitenland waren via Nederland met PostNL verstuurd.
Envelopes seen by the BBC indicate they were sent via the Netherlands.

[...]

But they must have their completed ballot paper returned to the local electoral returning officer by the time polls close on election day.

https://www.bbc.com/news/uk-politics-48351281
Amateurs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plasma_Wolf

Plasma_Wolf

Student

Ze proberen de regels van het 1922 comité nu actief aan te passen. Van NOS:
In december overleefde May een vertrouwensstemming van haar eigen fractie met 200 tegen 117 stemmen. Dat betekende dat ze nog zeker een jaar kon aanblijven als partijleider en premier. Tegenstanders binnen de fractie willen nu de regels aanpassen, zodat voor de tweede keer binnen een jaar een vertrouwensstemming kan plaatsvinden.
De vraag is of de leider van het 1922 comité dit toe zal staan, of dat de aanpassing van die regels misschien ook anders is. Hoe dan ook, het toont aan hoe wanhopig de Tories zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door Plasma_Wolf op 22-05-2019 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
Gaat hard nu:
More significant are plans for a group of Brexit-backing Cabinet ministers to see the PM this afternoon. One cabinet source says: "If you don't do it today, she's safe for two weeks."
Minister: “it’s over. You may not see the result today but it’s happened. You might have to wait till Friday for the podium but she’s done.”
Cabinet source on May: 'If she survives today she'll probably make it to recess and then, who knows? That's why things are moving now'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online
Verwijderd1 schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 15:51:
[...]

Is die wel op tijd aangekomen? Veel formulieren voor het buitenland waren via Nederland met PostNL verstuurd.
De mijne is gewoon lokaal.. dus kwam niet uit NL maar uit Reading..
Ironisch kreeg ik een kaart dat de stembiljet onderweg was naar me.. die kwam aan op de zelfde dag als de stembiljet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd1
  • Niet online
ToolkiT schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 17:20:
[...]

De mijne is gewoon lokaal.. dus kwam niet uit NL maar uit Reading..
Ironisch kreeg ik een kaart dat de stembiljet onderweg was naar me.. die kwam aan op de zelfde dag als de stembiljet..
Was het als Nederlander niet beter om een Nederlandse postal vote te doen? Als het VK na een paar maanden weg is dan is jouw stem ook verloren gegaan. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online
Verwijderd1 schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 17:22:
[...]

Was het als Nederlander niet beter om een Nederlandse postal vote te doen? Als het VK na een paar maanden weg is dan is jouw stem ook verloren gegaan. ;(
Goed punt, eerlijk gezegt niet aan gedaan.. maar voordeel is dat er nu wel meer anti-brexit stemmen zijn aan de UK kant.
Ik weet ook niet of het uberhaupt mag, en hoe je dat moet doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd1
  • Niet online
ToolkiT schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 17:25:
[...]

Goed punt, eerlijk gezegt niet aan gedaan.. maar voordeel is dat er nu wel meer anti-brexit stemmen zijn aan de UK kant.
Ik weet ook niet of het uberhaupt mag, en hoe je dat moet doen..
Je mag maar een keer stemmen voor de EU verkiezing, maar volgens mij mag je zelf kiezen waar. Voor de Nederlandse EU verkiezing zul je je dan ergens moeten registreren, ik vermoed via de ambassade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online
Verwijderd1 schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 17:30:
[...]

Je mag maar een keer stemmen voor de EU verkiezing, maar volgens mij mag je zelf kiezen waar. Voor de Nederlandse EU verkiezing zul je je dan ergens moeten registreren, ik vermoed via de ambassade.
Ah ok, volgende keer dat maar doen..
Ik ben wel bang dan stemmen vanuit NL een verhoogd risico is dat de brieven niet op tijd komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd1
  • Niet online
ToolkiT schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 17:34:
[...]

Volgende keer zul je niet anders meer kunnen denk ik, of het moet zijn dat het VK blijft en ze volgende verkiezing weer meedoen? :+
Ik ben wel bang dan stemmen vanuit NL een verhoogd risico is dat de brieven niet op tijd komen..
Het gaat inderdaad wel eens mis, maar volgens mij gaat het wel steeds beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online
Verwijderd1 schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 17:38:
[...]

Volgende keer zul je niet anders meer kunnen denk ik, of het moet zijn dat het VK blijft en ze volgende verkiezing weer meedoen? :+

[...]
Hoe zit dat eigenlijk, als EU burger die buiten de EU woont, mag je dan nog stemmen?
Landelijk mag ik ook stemmen in het buitenland..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Ze wil Gordon Brown nog voorbij gaan :+
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D7LtFl-W4AEUdPj.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Muhahahaha _o-

De Tories worden zelfs afgetroefd bij het "gaan we May vervangen" gebeuren :+

Het is wel politieke slapstick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
gambieter schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 18:52:
Eerder drama, May is zich aan het ingraven:
Iain Duncan Smith: “The sofa is up against the door, she’s not leaving”.
So Mundell, Javid and and Hunt all requested meetings with the PM this evening. Doesn't look like they're happening
No statement from the PM tonight, a Downing Street source insists - and there *may* be a meeting with the foreign secretary tomorrow.
Voelt als 'Der Untergang' met het verschil dat May haar eigen generaals niet eens toe laat in de bunker... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

ToolkiT schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 17:40:
[...]

Hoe zit dat eigenlijk, als EU burger die buiten de EU woont, mag je dan nog stemmen?
lmgtfy linkjes zijn ongewenst op GoT, dus ook hier.

[ Voor 16% gewijzigd door defiant op 22-05-2019 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje

Amphiebietje

In de blubber

ROFL (zelfs al is het The Sun):

MILK QUAKE - Nigel Farage ‘trapped on Brexit bus due to people armed with milkshakes’
The bus driver, Michael Botton, told Kent Live.: "There are a couple of guys standing over there with milkshakes, they were going to throw them over him.

“But the police are there, we’ve spotted them and now Nigel isn’t getting off the bus.”
Farage shaken, not stirred, neem ik aan... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Butler
gambieter schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 18:52:
Muhahahaha _o-

De Tories worden zelfs afgetroefd bij het "gaan we May vervangen" gebeuren :+
[Twitter]

They’ve been milking this story since at least sundae

They need to shake things up a little.

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Straks mogen milkshakes niet meer verkocht worden gedurende de purdah (de periode van verkiezingen, waar de overheid bijna niets meer doet om geen invloed te hebben op stemgedrag) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
gambieter schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 20:01:
Straks mogen milkshakes niet meer verkocht worden gedurende de purdah (de periode van verkiezingen, waar de overheid bijna niets meer doet om geen invloed te hebben op stemgedrag) :+
Alleen de smaak Banaan niet... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
hoevenpe schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 20:02:
Alleen de smaak Banaan niet... :P

Vrij naar Kelis: "My milkshake keeps all the politicians in their bus"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
YouTube: Hitleresa and the Brexit Deal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

ToolkiT schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 17:40:
[...]

Mijn broer woont al ruim 16 jaar in Australië en heeft gewoon kunnen stemmen. Moet hij wel van tevoren aangeven bij de ambassade of het consulaat. Idem met landelijke verkiezingen, de rest uiteraard niet.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
De eerste minister (van vandaag) is opgestapt: Andrea Leadsom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
gambieter schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 20:49:
De eerste minister (van vandaag) is opgestapt: Andrea Leadsom.
Kwestie van tijd voordat Hunt, Fox en Grayling gaan dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkiFan
[...]

Waarvan akte bij ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

burne schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 19:23:
[...]

[mbr]lmgtfy linkjes zijn ongewenst op GoT, dus ook hier.[/mbr]
Dat doet niets af aan de inhoud van deze wel heel erg luie poging aan de bekende weg vragen.

https://www.google.com/se...vanuit%2Bhet%2Bbuitenland

geeft je honderden links naar alle landelijke, gemeentelijke en lokale overheden die allemaal hetzelfde verhaal vertellen.

Ik ben na drie pagina's gestopt, maar alle vierhonderdnogwat gemeentes, zestig andere uitvoeringsorganisaties en alle sockpuppets van MinAZ geven je allemaal vergelijkbare antwoorden en advies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:20
[...]

Ik woon nu 11 jaar in het buitenland en heb me in Den Haag geregistreerd maar deze keer met de Europese verkiezingen heb ik geen post gekregen ... en dus ook niet kunnen stemmen. Echt 100% betrouwbaar is het systeem dus niet.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online
burne schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 00:56:
[...]

Dat doet niets af aan de inhoud van deze wel heel erg luie poging aan de bekende weg vragen.

https://www.google.com/se...vanuit%2Bhet%2Bbuitenland

geeft je honderden links naar alle landelijke, gemeentelijke en lokale overheden die allemaal hetzelfde verhaal vertellen.

Ik ben na drie pagina's gestopt, maar alle vierhonderdnogwat gemeentes, zestig andere uitvoeringsorganisaties en alle sockpuppets van MinAZ geven je allemaal vergelijkbare antwoorden en advies.
Eh nee, niet echt...
Ik zat op het vliegveld met een crappy connection dus daar opzoeken was niet echt een optie.. En het was meer bedoeld als hartop denken en indirect een vraag aan anderen die in zelfde situstie zitten wat hun ervaringen zijn..
Misschien wat onhandig verwoord mea culpa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caeruleus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-10 13:34
Blijft toch bijzonder stemmen in Engeland. Op de polling card staat: you don't need to bring this card to the polling station.
Je loopt dus naar binnen, zegt wat je adres is, vervolgens je naam. Geen identificatie, je polling card is ook thuis. Stembureaumeneer zet een streepje achter je naam en stemmen maar.
Denk dat ik straks ook nog voor de rest van de straat ga stemmen.

no animals were harmed during the production of this message

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Butler
Caeruleus schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 11:23:
Blijft toch bijzonder stemmen in Engeland. Op de polling card staat: you don't need to bring this card to the polling station.
Je loopt dus naar binnen, zegt wat je adres is, vervolgens je naam. Geen identificatie, je polling card is ook thuis. Stembureaumeneer zet een streepje achter je naam en stemmen maar.
Dus er is nog hoop voor mij? (Ik ben wel geregistreed maar heb geen Poll kaart gekregen). Vanavond loop ik wel even naar mijn stem bureau, ben benieuwd!

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Ja, rare bedoeling. In Nederland heb je toch je stempas en ID nodig om te kunnen stemmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

:F
Misschien maar goed dat ze eruit geschopt worden als ze het democratische proces niet eens fatsoenlijk kunnen waarborgen...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Hundreds of EU citizens ‘turned away from polling stations’

Blijkbaar hebben mensen in Engeland niet hun stempas ontvangen of de formulieren die je moest invullen niet ontvangen. In Westminster kon je formulier zelf invullen en dan mailen dus je hoefde het niet per post op te sturen. Was dit andere steden of councils ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-10 15:02
volgende keer beter boys ;)

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online
alienfruit schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 15:41:
Hundreds of EU citizens ‘turned away from polling stations’

Blijkbaar hebben mensen in Engeland niet hun stempas ontvangen of de formulieren die je moest invullen niet ontvangen. In Westminster kon je formulier zelf invullen en dan mailen dus je hoefde het niet per post op te sturen. Was dit andere steden of councils ook zo?
Ik stem altijd per post omdat ik vaak op pad ben (vandaag zit ik in Duitsland) en per post stemmen is veel relaxeder.. ook heb je minder last van de last minute bias..
Een paar weken geleden kreeg ik een brief van de gemeente met vragen over stemgerechtigheid (of ik in NL ingeschreven sta etc) en daarna stuurde ze snel het stembiljet op..
Dat ging allemaal behoorlijk soepel en makkelijk eigenlijk.. maar het hangt wel af van hoe de council het regelt.. in Reading wonen relatief veel buitenlanders vanwege de IT bedrijven, dus zijn ze het process wel gewend vermoed ik..
In andere councils gaat dan minder goed heb ik gehoord..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Verwijderd1
  • Niet online
ToolkiT schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 15:50:

In andere councils gaat dan minder goed heb ik gehoord..
Inmiddels Kamervragen van Sjoerd Sjoerdsma (D66):
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/qxyceMol.jpg
https://twitter.com/swsjoerdsma/status/1131546202057715715

En op trending op Twitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Lijkt me meer een vraag voor de Engelse minister van Buitenlandse/Binnenlandse zaken :)
De antwoorden zijn: Ja, Ja, Ja, Ja, Nee
om het maar alvast te spoilen.

[ Voor 7% gewijzigd door YakuzA op 23-05-2019 16:26 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The_Butler
Ik ben net terug van mijn lokale stemkantoor - en zoals al eerder vermeld was hoefde ik alleen mijn adres te geven, het vrouwtje achter de tafel gaf me zelfs haar papiertje zodat ik mijn eigen naam kon aanwijzen. Geen ID, geen paspoort, geen formulier, gewoon even zeggen ja, dat ben ik en je mag stemmen. Dus als er nog mensen in mijn omgeving willen stemmen, mijn buren zijn op vakantie en ze staan wel op de lijst dus doe je ding.

Echt schrikbarend dat het op deze manier gaat zeg.....

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMH
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 01:35

NMH

Moderator General Chat
The_Butler schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 20:05:
Ik ben net terug van mijn lokale stemkantoor - en zoals al eerder vermeld was hoefde ik alleen mijn adres te geven, het vrouwtje achter de tafel gaf me zelfs haar papiertje zodat ik mijn eigen naam kon aanwijzen. Geen ID, geen paspoort, geen formulier, gewoon even zeggen ja, dat ben ik en je mag stemmen. Dus als er nog mensen in mijn omgeving willen stemmen, mijn buren zijn op vakantie en ze staan wel op de lijst dus doe je ding.

Echt schrikbarend dat het op deze manier gaat zeg.....
Dat is toch wel erg voor een ontwikkeld land. :X Dan hebben ze het in die derdewereldlanden waar je zo'n "electoral stain" krijgt feitelijk nog beter voor elkaar; dan kun je ten minste maar een keer stemmen. Ik ben blij dat we dat hier beter geregeld hebben; stempas en ID werden bij mij minutieus gematched.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Schandalige situatie daar hoor, maar kamervragen zijn toch ook gewoon alleen maar voor de bühne of niet dan. Alsof die kamervragen ook maar iets door voor de mensen die nu niet kunnen stemmen....

Ik hoorde vanavond trouwens een quote van hem op BNR: "Het recht ontzegt worden om je grondrecht om te stemmen uit te oefenen is wel het ergste wat je kunt overkomen." Uhm... :')

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd1
  • Niet online
naitsoezn schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 20:20:
[...]

Schandalige situatie daar hoor, maar kamervragen zijn toch ook gewoon alleen maar voor de bühne of niet dan. Alsof die kamervragen ook maar iets door voor de mensen die nu niet kunnen stemmen....
Ja, maar het is wel tekenend denk ik. Bij de Brexit stemming werd gesjoemeld, onder andere teveel geld uitgegeven en zo. Toen kwam de May verkiezing, volgens mij niet gesjoemeld, maar wel de meerderheid verloren. En nu weer sjoemelen.

En terwijl maar huilie huilie dat British Steel door de EU kapot gemaakt is (vanwege de emissiebelasting? die ze niet kunnen betalen):
The government has given British Steel an emergency £120m loan to cover an EU bill for carbon dioxide emissions, after the delay in reaching a Brexit withdrawal deal forced it to intervene.

https://www.theguardian.c...ives-120m-government-loan
Ik hoorde vanavond trouwens een quote van hem op BNR: "Het recht ontzegt worden om je grondrecht om te stemmen uit te oefenen is wel het ergste wat je kunt overkomen." Uhm... :')
Inderdaad, journalisten die 't kofschip niet kennen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMH
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 01:35

NMH

Moderator General Chat
naitsoezn schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 20:20:
[...]

Je hebt er hooguit wat aan voor toekomstige verkiezingen (als de Brexit over 5 jaar nog niet geregeld is :P). Vraag 5 is dan wel echt voor de bühne, daar weet hij echt het antwoord wel op. :)
Het is wel een ernstige zaak, maar er zijn inderdaad ergere dingen in het leven. :) Overigens laat Nederland ook steken vallen bij het haar burgers in den vreemde in de gelegenheid te stellen hun kiesrecht uit te oefenen. Ik kan me herinneren dat daar bij vorige verkiezingen ook gedoe over was.

(En het feit dat gedetineerden wel stemrecht hebben maar het alleen bij volmacht uit kunnen oefenen verdient ook niet de schoonheidsprijs. Hoeveel moeite is het nou om een stembureau in de PIs in te richten...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:25

gws24

Thinking is hard!

NMH schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 20:40:
[...]

Je hebt er hooguit wat aan voor toekomstige verkiezingen (als de Brexit over 5 jaar nog niet geregeld is :P). Vraag 5 is dan wel echt voor de bühne, daar weet hij echt het antwoord wel op. :)

[...]

Het is wel een ernstige zaak, maar er zijn inderdaad ergere dingen in het leven. :) Overigens laat Nederland ook steken vallen bij het haar burgers in den vreemde in de gelegenheid te stellen hun kiesrecht uit te oefenen. Ik kan me herinneren dat daar bij vorige verkiezingen ook gedoe over was.

(En het feit dat gedetineerden wel stemrecht hebben maar het alleen bij volmacht uit kunnen oefenen verdient ook niet de schoonheidsprijs. Hoeveel moeite is het nou om een stembureau in de PIs in te richten...)
Dan ontsnappen ze in de stembus :P .

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amphiebietje

Amphiebietje

In de blubber

https://www.theguardian.c...lling-booths-admin-errors

Het niet kunnen stemmen door EU ingezetenen is zo wijdverspreid dat het bijna geen toeval lijkt te zijn, zeker omdat de namen van sommige mensen weliswaar op de lijsten stonden maar waren doorgestreept, er allerlei extra bureaucratische redenen werden aangevoerd, en men in sommige gevallen letterlijk werd verteld "Ga maar in je eigen land stemmen".

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Plasma_Wolf

Plasma_Wolf

Student

En maar roepen dat de EU ondemocratisch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incaz
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-11-2022
Uitslag van UK ongeldig verklaren? >:)

Never explain with stupidity where malice is a better explanation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
incaz schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 07:25:
Of we zetten ze als straf in oktober uit de EU.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
hoevenpe schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 07:29:
[...]

Iets wat de EU al een jaar geleden had moeten doen .
Al dat gedraai en gekonkel de afgelopen 2 jaar kost meer dan een harde brexit

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

hoevenpe schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 07:29:
[...]

Als je ze echt wil straffen, dan houden we ze in de EU, nemen we alle special benefits af en schroeven we en-passant de afdrachten aan de EU omhoog >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkiFan
@dr.lowtune Dat stond voor de volgende begroting toch al op het program. Da's dus niks nieuws. Betalen krengen, al is het alleen maar voor de kosten van alle onnodige vergaderingen die we om jullie belegd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:21
incaz schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 07:25:
ze verplichten opnieuw verkiezingen te houden :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vectormatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:38

vectormatic

Warlock of the doorlock

dr.lowtune schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 07:55:
[...]

Als je ze echt wil straffen, dan houden we ze in de EU, nemen we alle special benefits af en schroeven we en-passant de afdrachten aan de EU omhoog >:) >:)
*kuch* euro invoeren *kuch*

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoevenpe
PM Boris Johnson krijgt alleen verdere verlenging als hij het in Pino-pak komt aanvragen... >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online
Amphiebietje schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 22:24:
https://www.theguardian.c...lling-booths-admin-errors

Het niet kunnen stemmen door EU ingezetenen is zo wijdverspreid dat het bijna geen toeval lijkt te zijn, zeker omdat de namen van sommige mensen weliswaar op de lijsten stonden maar waren doorgestreept, er allerlei extra bureaucratische redenen werden aangevoerd, en men in sommige gevallen letterlijk werd verteld "Ga maar in je eigen land stemmen".
Wikipedia: Hanlon's razor - Simple English Wikipedia, the free encyclopedia
[...]

Dat kan natuurlijk niet.. de UK kan altijd met een no-deal eruit stappen..
Buiten dat denk ik dat dit sentiment niet echt bevorderlijk is voor een oplossing.. het is niets anders dan wat die brexiteers doen maar dan aan de ander kant van de spiegel..
Ik snap en deel de frustratie.. maar laten wij aub de high road en niet zinken tot UKIP nivo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online
https://www.bbc.co.uk/news/live/uk-politics-48394091
breaking news.. May kondigd (waarschijnlijk) haar aftreden aan..

7 Juni dus..

[ Voor 9% gewijzigd door ToolkiT op 24-05-2019 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

And.... she's gone! (per 7 juni)

[ Voor 26% gewijzigd door Cyberpope op 24-05-2019 11:08 ]

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17:19
May stapt op als voorzitster van de Conservatives op 7 juni en de komende weken zal dan een opvolger komen. Ze is nog niet meteen weg...Maar erg lang zal het niet duren, ze mag nog Trump ontvangen.

Boris Johnson zou bovenaan de odds zitten.
Pagina: 1 ... 71 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.