Wat het vooral aangeeft is dat de Britten een kans krijgen. Één kans. En dat ze alleen daarna mogen verlengen als er iets echt verandert. Dus als er een GE is, of een nieuw referendum. En het geeft aan dat er ergens nog mensen zitten die niet alleen maar een gepolariseerd standpunt hebben.Sissors schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 22:41:
[...]
Het zou mij niet verbazen. En hoewel ik weet dat het onderdeel van politiek is, was het eerst dat er erg geen deadline verschoven zou worden. Toen zou de deadline alleen verschoven worden als de Britten een echt plan hadden hoe ze het vlot willen trekken in die extra tijd. En nu gaan we gewoon de deadline verschuiven omdat May een vierde poging wil doen?
En ik begrijp dat de EU ook niet op een harde Brexit zit te wachten, dat is ook voor ons niet goed. Maar wat gaat meer tijd hier nu opleveren? Behalve dat als deze deadline niet serieus bleek te zijn, waarom zou de volgende dat dan wel zijn?
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer