en weet je waarom Labour geen meerderheid heeft? Precies daardoor

Omdat een significante groep niet van plan is erop te stemmen.
Sorry maar je ziet niet de verschillen in gedrag? Ja, het doel is misschien hetzelfde (let op het woord misschien), maar de manier waarop ze zich gedragen echt niet. Als je dat niet kan inzien dan heeft discussie met jou geen zin.
het doel is eigen kont in de premierszetel, want ego. Het verschil in gedrag? Meh, paar bruggen te ver al daarvoor. En ja, dan mag ik Corbyn nog iets meer dan Johnson, maar goed, Boris legt de lat niet heel erg hoog daarvoor.
Jij begon toch met een paar onbenullige punten op te sommen?
Maar als iemand anders daar op reageert mag dat ineens niet?
nee, jij maakt een narritief waarin ik akkoord moet gaan of ik ben compleet tegen iets. Dat zijn stellingen waar ik niet in mee ga.
Hij heeft toch een duidelijk plan? Het is genuanceerd en hangt af van omstandigheden. Dat heeft de realiteit. Je kan niet zomaar iedereen gaan dwingen om alleen nog maar zwart-wit te denken en praten.
en de grootste omstandigheid is brexit, it's that easy.
Sorry maar als je dit soort onzin blijft herhalen stop ik er mee. Je bent alleen maar alles wat hij doet aan het projecteren op gedrag van anderen en daarmee hun acties goed aan het praten en Corbyn aan aan het vallen.
maak er geen whatabout van. Wat de anderen doen, is niet relevant. Maak er ook geen narative van 'ja maar als je dit bij Corbyn vind, dan praat je nu het gedrag van die wel goed!'. Nee, losstaande dingen.
Geeft mij eens duidelijk aan waarom het huidige brexit standpunt van Labour volgens hou zo slecht is dat alle andere plannen niet belangrijk meer zijn en de 4 jaar na de brexit ook niet van belang zijn?
Want deze stemming gaat over veel meer dan alleen brexit, het gaat over wat voor richting het land in gaat bewegen. En daar heeft Corbyn een duidelijke visie voor terwijl Boris juist extreem vaag blijft en weigert op vragen, interviews of debatten in te gaan.
Nee, het moet alleen over Brexit gaan, want dat is het enige relevant. De impact heirvan is alleen al op economisch gebied zo bizar immens groot, dat het al het andere heel erg reduceert tot geneuzel in de marge. Johnson zegt: 50 ziekenhuizen erbij! Prima, het VK heeft nu al een tekort aan verpleegsters, hoe gaat dat ziekenhuis bemand worden? En met welk geld? Want: brexit.
Het VK gaat handel drijven voor meer banen! Prima, met welk handelsverdrag? Want: Brexit.
Het VK gaat ...
en zo kun je blijven door gaan. Brexit is niet een miljoentje meer of minder op de begroting, het ding heeft impact op het gros van je begroting.