Nou ik heb hem ook binnen, en de korte versie van het geheel .. hij gaat retour want de versnellingen doen het niet of nauwelijks.
Ze mogen hem om komen ruilen of aan huis komen fixen ook prima maar helaas is vanMoof niet in staat om op tijd te leveren of een werkend product te leveren.
Verder eigenlijk weinig op en aanmerkingen, voor mensen die hem in bestelling hebben en voor 17 nov de app hebben gedownload, ik zou vooral niet updaten
Het is een toffe fiets, mooi, in elkaar zetten was prima te doen op zaterdagavond met een pilsje ernaast.
Daarna lekker aan de lader gezet, firmware up to dat gebracht en vanochtend een ritje (proberen) te maken.
Nahja dat schakelen gaat dus automatisch (vind ik al kut) en als dan ook nog je 2de en 4de versnelling alleen maar gekraak van ketting en tandwielen oplevert en ik alleen door voorzichtig doortrappen en de boostknop vooruit kon komen, tja dan is de lol er heel snel af.
Kortom vanMoof een dikke onvoldoende, en ik houd mijn hart vast om nu die fiets omgeruild te krijgen of al mijn geld terug (want die 28 euro zal ik wel moeten lappen voor het transport dat sowieso al kut geregeld was).
Helaas is mijn ervaring dus in lijn met alle negatieve ervaringen hier in dit topic.
Ik zou nog even wachten alvorens de S3 te kopen, vanMoof heeft overduidelijk zijn zaken nog steeds niet op orde.
[update]
2 keer aan de lijn gehangen met support (ok je moet echt wel ff geduld hebben maar als je iemand aan de lijn krijgt wordt je iig fatsoenlijk geholpen) en eerste opmerking was ik heb een nieuwe firmware voor je klaar gezet wil je dat svp proberen want die lost bekende eshifter issues op.
Dat gedaan maar tevergeefs, toen nogmaals gebeld weer lang wachten maar zelfde dame, die me herkende (netjes) en super coöperatief was (wow dat zijn we ook weleens anders gewend) en begreep dat ik eerst een nieuwe fiets wilde alvorens de oude terug te krijgen en ook niet zelf de eshifter wilde vervangen of kon laten vervangen (ik woon in de middle of nowhere).
En guess what ze moest dat even navragen / regelen maar zojuist een mail binnen dat dit akkoord was.
Er komt dus een nieuwe fiets aan, en na ontvangst hoef ik pas de oude terug te sturen.
Nahja wel dubbel sleutel werk maar vooruit laat ik niet op alles slakken zout leggen.
To be continued
[update 2]
Hahahaha nou wordtie helemaal mooi, ik check net even de order op de mijnvanmoof website .. leverdatum
21 februari 2021 hahahaha.
Deze gekkies sporen niet hoor, als je nu een nieuwe besteld op de website geven ze levering aan van 18 december tot 15 januari 2021.
Maar als je eenmaal je centjes hebt gestort .. dan mag je doodleuk nog een dikke maand extra wachten.
Heb maar even gemaild dat ik vermoed dat ze een klein foutje gemaakt hebben.
Mind you ik heb 13 september 2020 mijn bestelling gedaan met de levering op 21 feb 2021 zou dat 5 maanden en 1 week worden.
Hahahaha ..
[
Voor 47% gewijzigd door
cyclone op 29-11-2020 19:23
]
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...