Even wat advies inwinnen, weinig actief hier namelijk.
Mijn 5 jaar oude S3 heeft het altijd perfect gedaan. Ik ben er echt superblij mee en, buiten wat normaal onderhoud om, heb ik geen kosten gehad. Helaas ben ik recentelijk slachtoffer geworden van de boevengilde. Eerst dacht ik dat ik een lekke band had, maar er bleek veel meer aan de hand te zijn. Ze hebben mijn accu ontvreemd voor mijn huis (Amsterdam centrum) en alle bekabeling meegenomen. Kortom: de fiets is onbruikbaar.
De fiets staat nu bij de KwikFit en morgen moet ik de knoop doorhakken wat ik ermee ga doen.
Nu mijn vraag aan jullie: repareren en ermee doorfietsen (rekening is ongeveer €1.000), of een nieuwe S5 kopen? Waarom nieuw: omdat ik de 'nieuwe' fiets via mijn bedrijf kan aanschaffen.
Of zeggen jullie: niet doen, want nu is het je accu en volgende week misschien je e-shifter en ga zo maar door...?
Trouwens voor de mensen die zeggen, geen nieuwe accu of fiets kopen want de dieven komen terug.
De fiets gaat hierna in een beveiligde stalling, dus ik verwacht dat dit niet nog een keer gaat gebeuren.
[
Voor 10% gewijzigd door
Steef09031991 op 08-09-2025 17:39
]