Ik heb dat ding dus gekocht en inmiddels is ie onbruikbaar geworden. Ik heb blijkbaar een iets te grote telefoon (Google Pixel) en ik zat zo te zien al op de max breedte. Inmiddels klemt ie niet meer goed en pleurt mijn foon eruit als ik over een hobbeltje ga. Eerst was het alleen bij extreme hobbels en heb ik er een polsbandje aan gemaakt die ik om het stuur doe zodat ie niet weer keihard op straat valt. Gelukkig bescherm mijn hoesje goed, want ik zie wel aardige beschadigingen op de rand van het camera-eiland (gelukkig dus op het hoesje).0Burner0 schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 23:09:
Ik zag deze telefoonhouder voor op de fiets:
Afbeelding
Maar wel jammer en zonde van de €65... Iemand een tip voor zo'n stealth foonhouder die wél duurzaam is?
Ik heb een Quad Lock besteld. Die wilde ik ooit eerder al kopen, maar toen had ik het probleem dat ik ook in de auto een Quad Lock moest nemen, en mijn vriendin wil geen Quad Lock hoes om haar iPhone. Nu heb ik een andere auto met Android Auto, dus hoeft de foon niet meer in een houder. Problem solved. Quad Lock is gewoon veel beter denk ik. Zit goed vast en werkt simpel. Die loop was wel stealth, maar niet duurzaam.
[ Voor 17% gewijzigd door mphilipp op 16-08-2025 16:42 ]
Mac Mini M4Pro | MS Surface Pro 9 | Canon 1Dx III | Bambu Lab H2C | BMW K1600 GTL
:strip_exif()/f/image/44hBZwWREif6MYfukXT5anaP.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/WTkKqWwnAxSoU2nXJVRxyNTS.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/8hoNIWleIRbkznBSYOaA1AiN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/k3dA9dhU4yoQY2YlmQMJBDqm.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DH6QVKmU72HK8LYzisIidKBq.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/vhkcH0fbSKEKeAbtnFI8gyfv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HxhiXeZvu3J0RsECXVxqaFyL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MRny0n3cz1w3XiCGfjOnPKIw.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gEV8v2o6RDrwdVnoxDrNBwov.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DIQ1u4GDeobnGlM026dYn7JF.jpg?f=fotoalbum_large)