Ik heb het domeinnaam ethereumkopen.info nog liggen. Wat vinden jullie, is het de moeite waard om daar een website op te knallen of beter het naampie verkopen?
Hoi allemaal,
Ik lees nu een jaar mee en verder niet actief mee gedaan. Ik zit sinds paar weken in HOT holochain, deze groeit nu wel erg lekker door. Wat weten en vinden jullie van deze coin ? Gewoon even nieuwsgierig, uiteraard heb ik zelf ook het een en ander uitgezocht.
Ik lees nu een jaar mee en verder niet actief mee gedaan. Ik zit sinds paar weken in HOT holochain, deze groeit nu wel erg lekker door. Wat weten en vinden jullie van deze coin ? Gewoon even nieuwsgierig, uiteraard heb ik zelf ook het een en ander uitgezocht.
@Amstrike01 geen evaring met HOT maar welkom!
Weg
Verwijderd
@GosuYuri
Weet niet of je het weet maar die LTC kun je toch ook op je Ledger nano s zetten.
Weet niet of je het weet maar die LTC kun je toch ook op je Ledger nano s zetten.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2019 17:54 ]
Bitcoin Cash.GosuYuri schreef op maandag 7 januari 2019 @ 17:28:
Jullie handelen nog veel op dagbasis? Ik ben daar in December '17 mee gestopt meer geluk dan wijsheid overigens hoor. Ik had alleen verkocht omdat nieuwjaar meestal drama was en daarna geen echte aanleiding meer gezien om dagelijks te handelen (en geen tijd).
Ik ben sinds afgelopen December weer begonnen met accumuleren van Crypto. Ik moet zeggen dat ik nu ongeveer 20/20/50/10 in m'n ledger heb zitten. BTC/ETH/NEO/SPANK. Heb verder nog ergens wat LTC staan.
Ik moet zeggen dat ik nu vooral voor de lange termijn aan het aankopen ben. Ik ga het komende maand verder uitbouwen met nog een aantal andere zaken. Ik denk zelf vooral aan xrp, stellar en omisego.
Zijn er nog projecten die echt daadwerkelijk use cases hebben i.p.v. al die nutteloze ICO's waar je wel lekker korte termijn mee kan handelen, maar waarvan 90% sneuvelt
Ryzen 7800X3D - MSI 4070 Ti Super - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Klopt, die tweet kwam al voor de stijging van vanmiddag voorbij op Telegram. Nu dumpen zou imo geen logisch moment zijn, dan beter over een maand oid.TuutjDrie schreef op maandag 7 januari 2019 @ 16:00:
[...]
https://twitter.com/whale_alert/status/1082167432834363392
Be ready to get dumped on.
Komende weken wordt alvast staken/voten met erc-20 tokens geïntroduceerd, nog voor mainnet/1:1 tokenswap. Sommige exchanges gaan zelf nodes draaien zodat holders ook tokens op die exchange kunnen laten staan om te staken/voten. Verwachte rendement is 20 tot 30% per jaar, tussentijds un-staken duurt (slechts) 7 dagen. info Er gaat een decentrale exchange draaien op mainnet etc. etc. Kortom, er zit imo te veel goeds in de pijplijn om géén verdere stijging te verwachten en nu al te willen verkopen.
Maar goed, ik heb tunnelvisie dus DYOR.
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Kennis delen > DM
/u/12037/crop5db5cb2525d0a_cropped.png?f=community)
Ja, wel eerst 0.1 ONG overmaken, anders werkt het niet, je moet het wel enablen. Draait hier ook.micmulder schreef op maandag 7 januari 2019 @ 13:49:
[...]
Btw, als je 500 ONT hebt, kun je ook een stake zetten in Owallet
Hangt van je doel af? Echt info geven of voornamelijk voor referral links? Voor de naam krijg je helaas niets verwacht ik.PHPResource schreef op maandag 7 januari 2019 @ 17:47:
Ik heb het domeinnaam ethereumkopen.info nog liggen. Wat vinden jullie, is het de moeite waard om daar een website op te knallen of beter het naampie verkopen?
[ Voor 40% gewijzigd door Taro op 07-01-2019 18:49 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Welkom bij de bitcoin freakshow!
Een dumpje hier........... een pompje daar....... die verdere stijging kunnen we wel shaken ben ik bang
Een dumpje hier........... een pompje daar....... die verdere stijging kunnen we wel shaken ben ik bang
@Thommie.nl Hey mijn vriend, hou vertrouwen in de bull! Jij gaat toch niet ook al bearish worden?
To da moon!
/ik heb er ook een slecht gevoel bij..... Vertrouw 't voor geen meter.
Bitfinex blijft ook nog ff langer in onderhoud
To da moon!
We're going back into maintenance before reopening markets. We'll keep you informed with further updates and will be live soon.
— Bitfinex (@bitfinex) 7 januari 2019
Oke, zo te zien heb ik XLM te vroeg verkocht voor BTC in de middagpauze.
Grappig, mijn handels potje heeft meer fiat waarde maar minder btc waarde vergeleken met paar dagen geleden.
Grappig, mijn handels potje heeft meer fiat waarde maar minder btc waarde vergeleken met paar dagen geleden.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Tnx voor je reactie! De naam zal inderdaad weinig opleveren.. Hoewel ik dat vaker heb gedacht en e.e.a. toch meer opbracht dan aanvankelijk aangenomen.Taro schreef op maandag 7 januari 2019 @ 18:05:
[...]
Ja, wel eerst 0.1 ONG overmaken, anders werkt het niet, je moet het wel enablen. Draait hier ook.
[...]
Hangt van je doel af? Echt info geven of voornamelijk voor referral links? Voor de naam krijg je helaas niets verwacht ik.
Het zou dan meer richting een adsense website gaan denk ik.
Lijkt weer te draaien. Ik zie iig een groene balk vormen nu.Tominatie schreef op maandag 7 januari 2019 @ 18:36:
@Thommie.nl Hey mijn vriend, hou vertrouwen in de bull! Jij gaat toch niet ook al bearish worden?
To da moon!
[Embed]
Ja idd, goed om te zien.Chris.nl schreef op maandag 7 januari 2019 @ 18:55:
[...]
Lijkt weer te draaien. Ik zie iig een groene balk vormen nu.
Wordt weer wat positiever, denk ik.
I know mate! Mijn ledger heeft geen geheugen meer ^_^ Dus ik ga die nieuwe pre-orderen. --> Linkje hierrrrr: (nee geen referral) https://www.ledger.com/pages/ledger-nano-xVerwijderd schreef op maandag 7 januari 2019 @ 17:54:
@GosuYuri
Heeft mij nooit kunnen overtuigen helaas. Toegegeven dat ik ook liever investeer in equity dan currency.
De meeste coins zijn zekerheidjes qua stabiliteit, m'n enige gok coin is Spank. Cheesy naam, maar goede ontwikkeling, beta sites... ik zit er voor de winst natuurlijk met als onderbouwing? Sex sells, anytime anywhere.
Yeah:Verwijderd schreef op maandag 7 januari 2019 @ 17:47:
[...]
Ja, dat word zoeken![]()
Maar hier een link naar de whitepaper van Global Awards Token (GAT).
https://www.gatcoin.io/wp...evised-Whitepaper-ENG.pdf
of Telegram group voor meer info.
Laat maar weten of je zelf ook nog een leuke weet, heb daar altijd wel wat tijd/fiat voor over
https://spankchain.com/
Het is wel lange termijn denk ik, geen snelle winst. Maar ze hebben daadwerkelijk een aantal zaken opgeleverd. Werkende site, stake systeem wat voor stabiliteit moet zorgen. Nouja zie ook de andere post voor motivatie haha.
/edit: Orinoco made me double post. Het boefje!!
[ Voor 3% gewijzigd door GosuYuri op 07-01-2019 19:13 . Reden: Orinoco made me double post. Het boefje!! ]
@GosuYuri , je kan gewoon geheugen vrij maken door apps van de ledger te verwijderen, en andere apps te installeren, dat weet je toch he?GosuYuri schreef op maandag 7 januari 2019 @ 19:10:
[...]
I know mate! Mijn ledger heeft geen geheugen meer ^_^ Dus ik ga die nieuwe pre-orderen. --> Linkje hierrrrr: (nee geen referral) https://www.ledger.com/pages/ledger-nano-x
Jawel hoor :-) Het zijn er niet zoveel dus ik maak me niet zo druk dat die op Coinbase staan tot die nieuwe ledger er is!Marthusiast schreef op maandag 7 januari 2019 @ 19:24:
[...]
@GosuYuri , je kan gewoon geheugen vrij maken door apps van de ledger te verwijderen, en andere apps te installeren, dat weet je toch he?
Bitfinex is back online: https://twitter.com/bitfinex/status/1082342523283099648
Ok dan is het goed! Word af en toe een beetje gaar van dat wisselen van appjes, dus die nieuwe ledger x lijkt me wel wat, die heeft meer appgeheugen! En prijs was plm 120 eu dacht ik gezien te hebben, valt mee..GosuYuri schreef op maandag 7 januari 2019 @ 19:25:
[...]
Jawel hoor :-) Het zijn er niet zoveel dus ik maak me niet zo druk dat die op Coinbase staan tot die nieuwe ledger er is!
Precies even een groene golf rond dat tijdstip zag ik op https://www.amfeed.com/Urrim schreef op maandag 7 januari 2019 @ 19:28:
Bitfinex is back online: https://twitter.com/bitfinex/status/1082342523283099648
Ik ook...Marthusiast schreef op maandag 7 januari 2019 @ 19:31:
[...]
Precies even een groene golf rond dat tijdstip zag ik

Ik ben mijn xlm op dit moment aan het verkopen voor btc.Gondor schreef op maandag 7 januari 2019 @ 18:52:
Oke, zo te zien heb ik XLM te vroeg verkocht voor BTC in de middagpauze.
Zero.
Deze markt is dood. Je kan om het uur naar de koers kijken en het prijsverschil zal misschien maximaal 10$ zijn totdat er weer marketmaker(s) gaan bemoeien met een pump of dump.
Gelukkig heb je IOST nog, die doet tenminste wat omhoog.
Damnn
Damnn
we kunnen toch niet elke dagen 5% stijgenTominatie schreef op maandag 7 januari 2019 @ 20:02:
Deze markt is dood. Je kan om het uur naar de koers kijken en het prijsverschil zal misschien maximaal 10$ zijn totdat er weer marketmaker(s) gaan bemoeien met een pump of dump.
Damnn
Prepare for the next ATH
Het lage volume is vaak voorkomend bij rechter schouder van een IHS . En die is nog altijd in play .. wachten is de bootschap 🥳Tominatie schreef op maandag 7 januari 2019 @ 20:02:
Damnn
"patience young grasshopper"Tominatie schreef op maandag 7 januari 2019 @ 20:02:
Damnn
edit, bron: https://www.quora.com/Whe...ung-grasshopper-originate
[ Voor 11% gewijzigd door RaptorXS op 07-01-2019 20:20 ]
Openstaande LONGS/SHORTS Bitfinex per 20:22 uur (UTC +1)
BTCUSDLONGS 33004,80
BTCUSDSHORTS 24215,97
Ik wil het feestje van de bulls niet bederven, maar de openstaande BTCUSDLONGS op Bitfinex staan heel hoog. Als het nu andersom zou staan dan zouden velen van de daken schreeuwen dat een Shortsqueeze aanstaande is.
BTCUSDLONGS 33004,80
BTCUSDSHORTS 24215,97
Ik wil het feestje van de bulls niet bederven, maar de openstaande BTCUSDLONGS op Bitfinex staan heel hoog. Als het nu andersom zou staan dan zouden velen van de daken schreeuwen dat een Shortsqueeze aanstaande is.
Hoe hoger de shorts staan hoe beter! Dan gaan we dus zeer binnenkort omhoog.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Houden, volume is nog nooit zo hoog geweest.Pelox schreef op maandag 7 januari 2019 @ 20:32:
Ik heb nog een jumbo tas vol Holo.. nu verkopen of vasthouden??
Ja kan zomaar doorstomen naar 16,17,18 sats denk ik nu..Amstrike01 schreef op maandag 7 januari 2019 @ 20:49:
[...]
Houden, volume is nog nooit zo hoog geweest.
Zero.
rsi in de gaten houden..Pelox schreef op maandag 7 januari 2019 @ 20:50:
[...]
Ja kan zomaar doorstomen naar 16,17,18 sats denk ik nu..
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Kennis delen > DM
/u/12037/crop5db5cb2525d0a_cropped.png?f=community)
Oei, een deep chain reorganization op ETC zie: https://blog.coinbase.com...-51-attacked-33be13ce32de. Lijkt op een 51% attack geven ze aan.
https://www.binance.com/en/trade/ETC_USDT

[ Voor 12% gewijzigd door Taro op 07-01-2019 21:08 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Vroeg mij al af waarom ie als een baksteen omlaag ging.Taro schreef op maandag 7 januari 2019 @ 21:05:
Oei, een deep chain reorganization op ETC zie: https://blog.coinbase.com...-51-attacked-33be13ce32de. Lijkt op een 51% attack geven ze aan.
zo zie je maar weer dat je in crypto echt niet zomaar even zeg ik zie het over een half jaar wel weer.....PilatuS schreef op maandag 7 januari 2019 @ 21:08:
[...]
Vroeg mij al af waarom ie als een baksteen omlaag ging.
kan serieus geld kosten
Prepare for the next ATH
HOT heeft ADA en TRX volgens mij gewoon gepasseerd laatst qua volume. Das wel serieus
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Of veel geld opleveren als je maar geduld hebt.sourcecode schreef op maandag 7 januari 2019 @ 21:10:
[...]
zo zie je maar weer dat je in crypto echt niet zomaar even zeg ik zie het over een half jaar wel weer.....
kan serieus geld kosten
Helemaal in een bearmarket moet je het echt in de gaten houden inderdaadsourcecode schreef op maandag 7 januari 2019 @ 21:10:
[...]
zo zie je maar weer dat je in crypto echt niet zomaar even zeg ik zie het over een half jaar wel weer.....
kan serieus geld kosten
Proof of stake > Proof of work.Taro schreef op maandag 7 januari 2019 @ 21:05:
Ryzen 7800X3D - MSI 4070 Ti Super - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Gek met verge deed dat niks, tot drie keer toePilatuS schreef op maandag 7 januari 2019 @ 21:08:
[...]
Vroeg mij al af waarom ie als een baksteen omlaag ging.
Nee daarom zijn ze van 21 cent naar minder dan een halve cent gegaan!tias86 schreef op maandag 7 januari 2019 @ 21:23:
[...]
Gek met verge deed dat niks, tot drie keer toe
verge..DAMAGE schreef op maandag 7 januari 2019 @ 21:25:
[...]
Nee daarom zijn ze van 21 cent naar minder dan een halve cent gegaan!

Zero.
Niks op Verge tegen hoor. Ik gun ieder cointje haar leven. Maar ze zijn wel behoorlijk gekelderd. Dat kan niemand ontkennen. Net als de rest van de markt trouwens, gotta give u that @tias86
Ben wel benieuwd wel cointje hier binnenkort "hot" is in dit topic, ik lach er maar omDAMAGE schreef op maandag 7 januari 2019 @ 21:28:
Niks op Verge tegen hoor. Ik gun ieder cointje haar leven. Maar ze zijn wel behoorlijk gekelderd. Dat kan niemand ontkennen. Net als de rest van de markt trouwens, gotta give u that @tias86
XRPie ^^RaptorXS schreef op maandag 7 januari 2019 @ 21:33:
[...]
Ben wel benieuwd wel cointje hier binnenkort "hot" is in dit topic, ik lach er maar om
Ik denk IOST maar hoop dat BTC ook weer eens hot wordt, gewoon even al die andere (shit)coins outperformen.RaptorXS schreef op maandag 7 januari 2019 @ 21:33:
[...]
Ben wel benieuwd wel cointje hier binnenkort "hot" is in dit topic, ik lach er maar om
Niet zo denegrerend met je "cointje" he.. COIN TOKENRaptorXS schreef op maandag 7 januari 2019 @ 21:33:
[...]
Heb in december al gemeld, toen iedereen erg negatief was over de markt.Tominatie schreef op maandag 7 januari 2019 @ 21:44:
[...]
Ik denk IOST maar hoop dat BTC ook weer eens hot wordt, gewoon even al die andere (shit)coins outperformen.
Ik ga 2,1 BTC kopen a 3700 dollar toen . Die 2,1 is lekker symbolisch voor de 21 miljoen BTC.
De winst? heb ik niet, zoals toen al getypt.... voor de langere termijn.
Ik heb er ook 1 gekocht in decemberRaptorXS schreef op maandag 7 januari 2019 @ 21:49:
[...]
Heb in december al gemeld, toen iedereen erg negatief was over de markt.
Ik ga 2,1 BTC kopen a 3700 dollar toen . Die 2,1 is lekker symbolisch voor de 21 miljoen BTC.
De winst? heb ik niet, zoals toen al getypt.... voor de langere termijn.
Prepare for the next ATH
Ik vind BTC de belangrijkste om in de gaten te houden, die trekt toch de kar of duwt de koppies van de meeste alts onder water. XRP leek een paar maand geleden een opleving te hebben (onafhankelijk van BTC) maar zoals ik het nu zie, leek dat zo. Het wordt imo pas echt leuk wanneer BTC weer bullt.
Tegen beter weten in net mijn shitstack steem verkocht om in usdt te gaan.
Deze hele stijging van btc komt mij zeer onnatuurlijk over. Geen gestage stijgingen terwijl het rustig is..... en als het niet rustig is gaat het er lachwekkend aan toe..... het is de tijd van de traders nu En vroeg of laat pakken die winst. Past precies in het plan wat ik dacht dat er zou gebeuren.
Daarnaast komen we van 3500 af en herinner ik me de mega drop nog daarna toe. Ik tap dus even af voor nu, met een heerlijk dikke vette stack!
S6 aan de die hards.
Deze hele stijging van btc komt mij zeer onnatuurlijk over. Geen gestage stijgingen terwijl het rustig is..... en als het niet rustig is gaat het er lachwekkend aan toe..... het is de tijd van de traders nu En vroeg of laat pakken die winst. Past precies in het plan wat ik dacht dat er zou gebeuren.
Daarnaast komen we van 3500 af en herinner ik me de mega drop nog daarna toe. Ik tap dus even af voor nu, met een heerlijk dikke vette stack!
S6 aan de die hards.
[ Voor 10% gewijzigd door Thommie.nl op 07-01-2019 21:56 ]
Buy low, sell high en laat de rest zich maar druk maken over grafiekjes.
Er wordt heel veel gekocht op 15 sats bij HOT. Helaas blijven er ook continue sells bijkomen op dat niveau waardoor die 16 sats nooit binnen bereik komt voorlopig
Zit een film te kijken op rtl7 wordt de film mogelijk gemaakt door Litebit. Haha cryproreclame op primetime tv, adoption is coming!
Zero.
Dus?DAMAGE schreef op maandag 7 januari 2019 @ 21:11:
[...]
HOT heeft ADA en TRX volgens mij gewoon gepasseerd laatst qua volume. Das wel serieus
Wanneer je belachelijke fee's rekent kan je zo'n reclame betalenPelox schreef op maandag 7 januari 2019 @ 22:20:
Zit een film te kijken op rtl7 wordt de film mogelijk gemaakt door Litebit. Haha cryproreclame op primetime tv, adoption is coming!
Ja klopt, mooie oplichters zijn het maar het gaat mij om Henk die nu lekker een filmpie aan het kijken is.PilatuS schreef op maandag 7 januari 2019 @ 22:23:
[...]
Wanneer je belachelijke fee's rekent kan je zo'n reclame betalen
Zero.
xrp beweegt onafhankelijk van btc en word $589 banken coin ftw!Chris.nl schreef op maandag 7 januari 2019 @ 21:54:
Ik vind BTC de belangrijkste om in de gaten te houden, die trekt toch de kar of duwt de koppies van de meeste alts onder water. XRP leek een paar maand geleden een opleving te hebben (onafhankelijk van BTC) maar zoals ik het nu zie, leek dat zo. Het wordt imo pas echt leuk wanneer BTC weer bullt.
Alle banken gaan die coin kopen want ze kunnen niet zonder
(in de dromen van de holder dan
[ Voor 3% gewijzigd door tias86 op 07-01-2019 22:27 ]
Dat in combinatie met een televaag bericht dat bitcoin weer door de 4k is gebroken, ik ruik een nieuwe fomo run in ontwikkelingPelox schreef op maandag 7 januari 2019 @ 22:24:
[...]
Ja klopt, mooie oplichters zijn het maar het gaat mij om Henk die nu lekker een filmpie aan het kijken is.
De banken maken gebruik van het Ripple netwerk en niet van XRP.tias86 schreef op maandag 7 januari 2019 @ 22:26:
[...]
xrp beweegt onafhankelijk van btc en word $589 banken coin ftw!
(in de dromen van de holder dan)
Dat zijn toch echt 2 verschillende zaken.
Euhhh digital asset is de term. We moeten af van crypto en token en coin!! Markeer deze reactie maar. 😎tias86 schreef op maandag 7 januari 2019 @ 22:26:
[...]
Voor je edit (in de dromen van) zat ik er serieus over na te denken om de pc aan te zetten, wat plaatjes van de koersen naast elkaar te zetten en te vragen of je een grapje maaktetias86 schreef op maandag 7 januari 2019 @ 22:26:
[...]
Lol, die edit was niet voor jou specifiek bedoelt.Chris.nl schreef op maandag 7 januari 2019 @ 22:30:
[...]
Voor je edit (in de dromen van) zat ik er serieus over na te denken om de pc aan te zetten, wat plaatjes van de koersen naast elkaar te zetten en te vragen of je een grapje maakte
Dat is mij geheel duidelijk. Het is nu een digital asset geworden lees ik net. Benieuwd wat het volgende maand isRaptorXS schreef op maandag 7 januari 2019 @ 22:29:
[...]
De banken maken gebruik van het Ripple netwerk en niet van XRP.
Dat zijn toch echt 2 verschillende zaken.
[ Voor 33% gewijzigd door tias86 op 07-01-2019 22:35 ]
Wat is voorlopig ? Ik denk dat de 15 sats er ook binnen paar dagen aan gaan. Wellicht eerder al. We gaan het zien 🙈 In Oktober 2018 nog de 20 sats aangetikt.PHPResource schreef op maandag 7 januari 2019 @ 22:19:
Er wordt heel veel gekocht op 15 sats bij HOT. Helaas blijven er ook continue sells bijkomen op dat niveau waardoor die 16 sats nooit binnen bereik komt voorlopig
Tsja.... als het IMF het al zegt , stop ik toch liever mijn overbodige centjes in crypto's.IMF Warns World "Dangerously Unprepared" For Upcoming Global Recession
Bron: https://www.zerohedge.com...upcoming-global-recession
Nah je bent te optimistisch.. Er blijft 1 miljard tokens op 15 sats als sellwall staan continue. Die is echt niet zo maar weg.. Maar ik hoop met je mee uiteraardAmstrike01 schreef op maandag 7 januari 2019 @ 22:34:
[...]
Wat is voorlopig ? Ik denk dat de 15 sats er ook binnen paar dagen aan gaan. Wellicht eerder al. We gaan het zien 🙈 In Oktober 2018 nog de 20 sats aangetikt.
Voor iedere alt is het ook gewoon BTC in de gaten houden. Verschillende alts gaan op verschillende momenten omhoog, maar alleen als BTC niet zakt of stabiel is. Gaat BTC omlaag gaat iedere alt gewoon keihard mee.
Echt,ik probeer nu al uren een sms code te ontvangen van binance om in te kunnen loggen. Kan wel alles op mijn telefoon doen met de app. Alles behalve de sms authenticatie uitzetten want daarvoor moet ik een SMS code ontvangen wat dus niet lukt, kip-ei
Eerste wat ik ga doen zodra het lukt is, sms-code vervangen met authenticator, dan maar (nog)meer macht voor google dan mijn paar centjes riskeren
.
ps. heb het getest en ik andere sms'jes ontvang ik wel.

Eerste wat ik ga doen zodra het lukt is, sms-code vervangen met authenticator, dan maar (nog)meer macht voor google dan mijn paar centjes riskeren
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Hoor je niet eerst een mailtje te krijgen?Gondor schreef op maandag 7 januari 2019 @ 22:47:
Echt,ik probeer nu al uren een sms code te ontvangen van binance om in te kunnen loggen. Kan wel alles op mijn telefoon doen met de app. Alles behalve de sms authenticatie uitzetten want daarvoor moet ik een SMS code ontvangen wat dus niet lukt, kip-ei![]()
Eerste wat ik ga doen zodra het lukt is, sms-code vervangen met authenticator, dan maar (nog)meer macht voor google dan mijn paar centjes riskeren.
Dacht dat het de eerste keer was dat het ook via mail moest worden bevestigd.
[ Voor 6% gewijzigd door wehave op 07-01-2019 22:51 ]
Je kan ook Authy gebruiken ipv de Google variant. Die heeft eventueel ook een backup-functie. Verdiep je er wel even in hoe veilig je wil zijn (backup-functie kan ook weer als security risk gezien worden)Gondor schreef op maandag 7 januari 2019 @ 22:47:
Echt,ik probeer nu al uren een sms code te ontvangen van binance om in te kunnen loggen. Kan wel alles op mijn telefoon doen met de app. Alles behalve de sms authenticatie uitzetten want daarvoor moet ik een SMS code ontvangen wat dus niet lukt, kip-ei![]()
Eerste wat ik ga doen zodra het lukt is, sms-code vervangen met authenticator, dan maar (nog)meer macht voor google dan mijn paar centjes riskeren.
Die gebruik ik ook, back-up functie vind ik een groot voordeel, en je kan het als extensie in chrome gebruiken.Chris.nl schreef op maandag 7 januari 2019 @ 22:51:
[...]
Je kan ook Authy gebruiken ipv de Google variant. Die heeft eventueel ook een backup-functie. Verdiep je er wel even in hoe veilig je wil zijn (backup functie kan ook weer als security risk gezien worden)
Ja backupfunctie gebruik ik ook! Anders is het een heel gedoe om Litebit, Bl3p, Binance en GateHub (wie heeft daar nou geen account met 20 XRP) weer werkend te krijgen, na het verliezen of resetten van m'n mobiel. Over een eventueel security risk maak ik me geen zorgen, m'n coins staan toch op een Nano Ledger, maar leek me zo fair om optimaal te informeren.tias86 schreef op maandag 7 januari 2019 @ 22:53:
[...]
Die gebruik ik ook, back-up functie vind ik een groot voordeel, en je kan het als extensie in chrome gebruiken.
We wachten je TA wel af, liefst met een grafiekje of semi-professionele termenPilatuS schreef op maandag 7 januari 2019 @ 22:46:
Voor iedere alt is het ook gewoon BTC in de gaten houden. Verschillende alts gaan op verschillende momenten omhoog, maar alleen als BTC niet zakt of stabiel is. Gaat BTC omlaag gaat iedere alt gewoon keihard mee.
Zou ETH hetzelfde bewegen als ETC is ook een interessante vraag.. misschien morgenochtend goedkope ethertjes kopen: https://www.ethnews.com/e...-hit-by-51-percent-attack
Je kan het gewoon weer niet laten he. Man, man man....RaptorXS schreef op maandag 7 januari 2019 @ 23:02:
[...]
We wachten je TA wel af, liefst met een grafiekje of semi-professionele termen
ETC en ETH zijn 2 verschilende coins met 2 verschillende blockchains die volledig los van elkaar staan. ETH heeft ook niet de val gehad die ETC had. Niet dat ETH niet omlaag kan, maar ETC en die 51% attack staat er los van.MatsSkoe schreef op maandag 7 januari 2019 @ 23:11:
Zou ETH hetzelfde bewegen als ETC is ook een interessante vraag.. misschien morgenochtend goedkope ethertjes kopen: https://www.ethnews.com/e...-hit-by-51-percent-attack
Waarschijnlijk weer een litertje accuzuur gedronken......PilatuS schreef op maandag 7 januari 2019 @ 23:12:
[...]
Je kan het gewoon weer niet laten he. Man, man man....
Of Titanium Backup. Heeft me al een keer geholpen toen m'n telefoon crashte.
Oeh krijg een delta melding dat btc onder 4k is. #verassend
Helaas kan ik geen actie ondernemen zit namelijk een filmpie te kijken en ben te lui om mijn computer aan te zetten.
Hoe ver gaan we vallen is de vraag?
Helaas kan ik geen actie ondernemen zit namelijk een filmpie te kijken en ben te lui om mijn computer aan te zetten.
Hoe ver gaan we vallen is de vraag?
Dat er nog accuzuur op de planeet isStorm300 schreef op maandag 7 januari 2019 @ 23:15:
[...]
Waarschijnlijk weer een litertje accuzuur gedronken......
Haphap, we wachten je TA wel af , vertel............
Je kan wel hap hap zeggen, maar dat jij er iedere keer weer voor gaat om bewust zulke dingen te zeggen, dat is pas kansloos. Iedere discussie is gevoerd en we zijn het niet met elkaar eens, maar toch moet je iedere keer weer een schop geven ipv het gewoon te laten zitten.RaptorXS schreef op maandag 7 januari 2019 @ 23:18:
[...]
Haphap, we wachten je TA wel af , vertel............
Jij bent veranderd van lange termijn hodler naar daghandelaar met allemaal shitcoins.PilatuS schreef op maandag 7 januari 2019 @ 23:22:
[...]
Je kan wel hap hap zeggen, maar dat jij er iedere keer weer voor gaat om bewust zulke dingen te zeggen, dat is pas kansloos. Iedere discussie is gevoerd en we zijn het niet met elkaar eens, maar toch moet je iedere keer weer een schop geven ipv het gewoon te laten zitten.
Dus zien we hier je zogenaamde TA over de BTC niet meer.
Ach, mis er eigenlijk niks aan.
Je hebt zeker gelijkt maar zou niet de eerste keer zijn dat emotie gevolgd wordt in plaats van de ratio. Wellicht dat er hier ook sprake kan gaan zijn van "guilt by association"PilatuS schreef op maandag 7 januari 2019 @ 23:15:
[...]
ETC en ETH zijn 2 verschilende coins met 2 verschillende blockchains die volledig los van elkaar staan. ETH heeft ook niet de val gehad die ETC had. Niet dat ETH niet omlaag kan, maar ETC en die 51% attack staat er los van.

Jeetje, ik checkte iost/eth, die heeft een zieke historie van pump&dumps voor een paar dagen over de korte, middelange en lange termijn!Tominatie schreef op maandag 7 januari 2019 @ 21:44:
[...]
Ik denk IOST maar hoop dat BTC ook weer eens hot wordt, gewoon even al die andere (shit)coins outperformen.
Alles bij IOST schreeuwt weer om 'dump in ETH waarde'. Als ik ergens kan shorten op die coin, laat mij weten, ik ben erbij
Waar is het eigenlijk fout gegaan tussen pilatus en raptor?
Het is niet onmogelijk, maar helaas wel zeldzaam. Willen de alts het goed doen moet BTC stabiel zijn of stijgen. Zodra BTC rood gaat worden, wordt helaas alles rood.MatsSkoe schreef op maandag 7 januari 2019 @ 23:32:
[...]
Je hebt zeker gelijkt maar zou niet de eerste keer zijn dat emotie gevolgd wordt in plaats van de ratio. Wellicht dat er hier ook sprake kan gaan zijn van "guilt by association".
Hij is van mening dat TA onzin is, dus wat ik zeg mag ik van hem niet zeggen. Positief nieuws posten en zeggen dat hij zo bullish is op 6k terwijl ik bearish was, dat mag wel volgens hem en zal wel niet hetzelfde zijn ofzo. Vervolgens zijn we na discussies tot de conclusie gekomen dat we er toch niet uitkomen, alleen in plaats van mij te negeren zoals ik hem negeer, dat zit er helaas niet in. Jammer, maar helaas.Tominatie schreef op maandag 7 januari 2019 @ 23:39:
Tsja, dat is ook een manier om van een flinke candle te genieten...Daalt daarna ook vrij snel weer meestal...Chris.nl schreef op maandag 7 januari 2019 @ 23:34:
Soms, als ik me verveel, dan masturbeer ik even ipv ruzie te zoeken.
TA van hem die nu niet meer geplaatst wordt versus de nieuwsberichten die van invloed zijn.Tominatie schreef op maandag 7 januari 2019 @ 23:39:
Edit: aandelen tooltjes vindt ik niet echt bruikbaar op de crypto"s ,dat is echt een echt andere markt.
[ Voor 16% gewijzigd door RaptorXS op 07-01-2019 23:53 ]
Verwijderd
Hardware wallets...
Ja of nee.
Momenteel ben ik niet zo van het vast houden van muntjes
Heb een beetje zil maar dat heeft nog geen naam
Maar misschien ooit in de toekomst meer houden dan traden.
Nu zijn alle accounts met 2fa beveiligd. De herstel codes staan op 4 USB sticks die op hun buurt een verracrypt behandeling hebben gehad en niet bij elkaar bewaard worden...
Maar goed. Momenteel heb ik geen hardware wallet nodig.
Nu de toekomst.
Ledger nano s
Ledger nano x
Ledger bleu.
OraSaifu
Ik gok dat de bovenste 3 boven alle twijfel zijn verheven..
De 4de is nieuw voor mij.. maar wel de leukste om te zien en om te hebben. Jullie mening?
(Alles meer dan een nano s is overkill. Iknow die onderste zijn voor de heb
Nu muntjes. Na een mooi verlies op kerstavond niet meer getrade.
Wel hele mooie momenten op mijn instap momenten lijst geschreven die achteraf goed getimed waren... Maar helaas. Niks gedaan.
De up van gisteren totaal gemist. Bitcoin checker gaf alarm... Met de tekst 4 hour ago....... .. Ik vermoed wifi en vpn combo... Maar goed.
Los van deze kleine probleempjes ben ik nog Happy. Ik sta groen met een procent of 7. Op naar een goed 2019....
Ja of nee.
Momenteel ben ik niet zo van het vast houden van muntjes
Heb een beetje zil maar dat heeft nog geen naam
Maar misschien ooit in de toekomst meer houden dan traden.
Nu zijn alle accounts met 2fa beveiligd. De herstel codes staan op 4 USB sticks die op hun buurt een verracrypt behandeling hebben gehad en niet bij elkaar bewaard worden...
Maar goed. Momenteel heb ik geen hardware wallet nodig.
Nu de toekomst.
Ledger nano s
Ledger nano x
Ledger bleu.
OraSaifu
De 4de is nieuw voor mij.. maar wel de leukste om te zien en om te hebben. Jullie mening?
(Alles meer dan een nano s is overkill. Iknow die onderste zijn voor de heb
Nu muntjes. Na een mooi verlies op kerstavond niet meer getrade.
Wel hele mooie momenten op mijn instap momenten lijst geschreven die achteraf goed getimed waren... Maar helaas. Niks gedaan.
De up van gisteren totaal gemist. Bitcoin checker gaf alarm... Met de tekst 4 hour ago....... .. Ik vermoed wifi en vpn combo... Maar goed.
Los van deze kleine probleempjes ben ik nog Happy. Ik sta groen met een procent of 7. Op naar een goed 2019....
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2019 00:02 ]
Ik heb hier nog nooit één TA gepost die ik zelf heb gemaakt. Wat je zegt is 100% onjuist.RaptorXS schreef op maandag 7 januari 2019 @ 23:42:
[...]
TA van hem die nu niet meer geplaatst wordt
Gaat de koers omlaag, zoek een negatief bericht en negeer alle positieve. Gaat de koers omhoog, zoek iets positiefs op en negeer het negatieve. Zo heb je altijd gelijk ook al heb je het niet en heeft het mogelijk geen enkele invloed gehad. Los van dat is het achteraf en dus nutteloos.versus de nieuwsberichten die van invloed zijn.
Dit is aantoonbaar onjuist en het ontkennen van feiten. (Of gewoon er niets van weten/willen weten en het wegzetten als onzin)aandelen tooltjes vindt ik niet echt bruikbaar op de crypto"s ,dat is echt een echt andere markt.
Dat wij van mening verschillen is wel duidelijk en dat is prima. Als jij een bericht post ga ik daar niet op reageren met replys die bewust gemaakt zijn om zo irritant mogelijk te zijn, maar helaas blijf jij dit maar wel doen. Blijkbaar vind je het gewoon leuk om mensen te jennen, erg jammer zoiets. Verder vervuilt het ook iedere keer weer het topic met en wordt het er niet leuker op, maar blijkbaar is even lekker jennen voor jou belangrijker.
Laat het nou toch gewoon een keer zitten man. Ik negeer wat ik onzin vind en jij negeert wat jij onzin vind, wel zo leuk voor iedereen.
Als je een hardware wallet wil om te holden dan zou ik er eentje nemen die zo lang mogelijk goed blijft. Wat heb je aan een ingebouwde accu (extra point of possible failure) als dat ding jaren ongebruikt ligt? Dan vallen de Nano x en OraSaifu voor mij af. De Nano x heeft dan wel weer veel meer geheugen, misschien is dat voor jou een pré. Ligt eraan hoeveel coins je wil holden, dus apps je nodig hebt (al zou je ook een app tijdelijk kunnen deleten en dan nog de coins die op de blockchain geregistreerd staan niet kwijt raken).Verwijderd schreef op maandag 7 januari 2019 @ 23:47:
Nu de toekomst.
Ledger nano s
Ledger nano x
Ledger bleu.
OraSaifu
Die OraSaifu ziet er leuk uit, dat wel. Maar imo met overbodige toeters en bellen. Daarnaast lijkt Ledger me de best ondersteunde wallet (beetje coin wil op z'n minst Ledger ondersteuning) maar ik heb me er te weinig in verdiept om daar echt een statement over te kunnen maken.
Ik hoop ook dat 2019 leuk wordt.Los van deze kleine probleempjes ben ik nog Happy. Ik sta groen met een procent of 7. Op naar een goed 2019....
[ Voor 7% gewijzigd door Chris.nl op 08-01-2019 00:59 ]
ik heb gelezen dat orasaifu een scam is.
Verwijderd
@Chris.nl goed punt, idd het simpelste minder gecompliceerde apparaat is vermoedelijk de beste keuze.
vond die ora wel leuk voor de rest van mijn passen.
@Thebackstab het zou kunnen, verneem graag een bron.
ach, voorlopig trade ik af en toe wel even een is een hardware wallet overbodig voor mij.
vond die ora wel leuk voor de rest van mijn passen.
@Thebackstab het zou kunnen, verneem graag een bron.
ach, voorlopig trade ik af en toe wel even een is een hardware wallet overbodig voor mij.
Nou ja, omdat ik een tunnelvisie heb, heb ik me voorgenomen zo min mogelijk te willen shillen. Maar nu het toch even saai is op de beurs.... Hier een prettig nieuw artikel over IOST.
Jimmy Zhong doet 10 januari 6 PM (GMT-08:00) een AMA op reddit. Voor ons valt dat (helaas) om 3u 's nachts. Daarom heb ik hier al een vraag gedeponeerd. Wie na DYOR vragen heeft kan daar wellicht ook wat droppen. Of kom naar Telegram / stuur me een DM.
Daarnaast had ik hier 30 december ook al getipt dat ik oprecht verwacht dat daytraders / short-term holders sowieso tot mainnet 25 februari, leuke winsten kunnen pakken. Inmiddels zijn we +30% verder, ik blijf bij mijn standpunt. Dit is geen shitcoin. Hopelijk heeft Murphy's Law nog steeds kerstvakantie.
Jimmy Zhong doet 10 januari 6 PM (GMT-08:00) een AMA op reddit. Voor ons valt dat (helaas) om 3u 's nachts. Daarom heb ik hier al een vraag gedeponeerd. Wie na DYOR vragen heeft kan daar wellicht ook wat droppen. Of kom naar Telegram / stuur me een DM.
Daarnaast had ik hier 30 december ook al getipt dat ik oprecht verwacht dat daytraders / short-term holders sowieso tot mainnet 25 februari, leuke winsten kunnen pakken. Inmiddels zijn we +30% verder, ik blijf bij mijn standpunt. Dit is geen shitcoin. Hopelijk heeft Murphy's Law nog steeds kerstvakantie.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!