En tron die blijft maar gaan 😊
Gister gelukkig op het laatste moment besloten 50 procent van me stack steem te houden. Vanochtend weer bijgekocht, ben benieuwd.
Vooruit dan maar buy orders op ETH geplaatst.
En weer weg gehaald.
En weer weg gehaald.
[ Voor 21% gewijzigd door New Yorker op 08-01-2019 09:02 ]
Weg
Nou, moet je nu maar eens kijken wat er van die sell wall over is en wat er tegenover staat.PHPResource schreef op maandag 7 januari 2019 @ 22:43:
[...]
Nah je bent te optimistisch.. Er blijft 1 miljard tokens op 15 sats als sellwall staan continue. Die is echt niet zo maar weg.. Maar ik hoop met je mee uiteraard![]()
Het volume is ook weer enorm gestegen. Dit gaat de goede kant op 🤪
Damn, had ik niet zien aankomen. Lekker zeg. Wellicht te maken met de tokenswap naar Holofuel die ergens gepland is..Amstrike01 schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 09:26:
[...]
Nou, moet je nu maar eens kijken wat er van die sell wall over is en wat er tegenover staat.
Het volume is ook weer enorm gestegen. Dit gaat de goede kant op 🤪
Dat HOT gaat iig vrolijk door!
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
DAMAGE schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 09:52:
Dat HOT gaat iig vrolijk door!

waarin ?New Yorker schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 10:38:
Ben weer ingestapt
Prepare for the next ATH
De 20 sats gaan we denk ik wel aantikken.PHPResource schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 09:50:
[...]
Damn, had ik niet zien aankomen. Lekker zeg. Wellicht te maken met de tokenswap naar Holofuel die ergens gepland is..
Het hele project gaat een hype worden, dat zag je vorig jaar al.
ZIL is ondertussen wel door zn weerstand heen denk ik. Benieuwd hoe ver die gaat komen. Zit er trouwens niet in. Over een week koop ik weer, maar dan geen ZIL uiteraard.
Rookworst zonder r is ook worst.
Deze kan je beter wel in je pf hebben, mijn meningBartvandelaar schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 10:45:
ZIL is ondertussen wel door zn weerstand heen denk ik. Benieuwd hoe ver die gaat komen. Zit er trouwens niet in. Over een week koop ik weer, maar dan geen ZIL uiteraard.
Prepare for the next ATH
Hope so, zit er vuistdiep in.Amstrike01 schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 10:42:
[...]
De 20 sats gaan we denk ik wel aantikken.
Het hele project gaat een hype worden, dat zag je vorig jaar al.
XLM heeft ook een kleine run gehad. Things are looking up for us crypto bro´s!
Zeker, maar die gaat nog wel een keer naar de 400 sats lijkt me. Zeker als BTC nog een keer goed duikelt. Koop ik liever dan een plukje.sourcecode schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 10:47:
[...]
Deze kan je beter wel in je pf hebben, mijn mening
Ik moet een klein beetje huilen.. gisteren m'n ZIL op 542 verkocht, alles in USDT gezet om lager terug te kopen. Wat dus obviously niet geschiedde. Baal stevig, moet m'n FOMO stevig onderdrukken.sourcecode schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 10:47:
[...]
Deze kan je beter wel in je pf hebben, mijn mening
Had ik ook 1 keer pas, gewoon laten gaan, over paar maanden lach je eromSahara schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 11:01:
[...]
Ik moet een klein beetje huilen.. gisteren m'n ZIL op 542 verkocht, alles in USDT gezet om lager terug te kopen. Wat dus obviously niet geschiedde. Baal stevig, moet m'n FOMO stevig onderdrukken.
Prepare for the next ATH
Sahara schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 11:01:
[...]
Ik moet een klein beetje huilen.. gisteren m'n ZIL op 542 verkocht, alles in USDT gezet om lager terug te kopen. Wat dus obviously niet geschiedde. Baal stevig, moet m'n FOMO stevig onderdrukken.

Ik maak altijd een printje van de QR code, kun je altijd weer terug. Kleinere attack vector.Chris.nl schreef op maandag 7 januari 2019 @ 22:51:
[...]
Je kan ook Authy gebruiken ipv de Google variant. Die heeft eventueel ook een backup-functie. Verdiep je er wel even in hoe veilig je wil zijn (backup-functie kan ook weer als security risk gezien worden)
Dat lijkt er wel op ja, maar hij staat al een tijdje op uitbreken en wil maar niet echt doorstoten.dabla schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 12:01:
Lijkt erop dat btc gaat uitbreken?

Ik wacht er al 1 dag op ja.. maar je weet het nooit hedabla schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 12:01:
Lijkt erop dat btc gaat uitbreken?
Zero.
?ShininNL schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 12:05:
kiek em gaan jonguh
Weg
Zilly boy denk.
Verwijderd
idem, behalve dat ik print to pdf doe.DaCoTa schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 11:23:
[...]
Ik maak altijd een printje van de QR code, kun je altijd weer terug. Kleinere attack vector.
en ze op usb opsla.
onveiliger wordt het er niet echt op, makkelijker wanneer ik ooit de toegang tot een account kwijt raak wel.
Fomo neemt toe twijfel om alsnog in te stappen, als ie doorbreekt zou het ook wel eens snel kunnen gaan eenmaal aan de 4.2k niet?
Aardige weerstand toch nog hoor. We need moar volume!
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Verwijderd
ik schrik me dood. en dan gebeurd er niks....
hartaanval 3 zonder reden..
ik vote trouwens down... en hard als het kan.
zo hard dat we zeker weten dat we klaar zijn met de dalingen in 2019
Ik heb mijn zil bag even in BTC gezet
Prepare for the next ATH
mogen we eerst even naar de 4200 en dan down? dan pak ik even een paar knikkercenten uit mijn pf.Verwijderd schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 12:48:
ik schrik me dood. en dan gebeurd er niks....
Zero.
Verwijderd
oke, zullen we afspreken dat we 1300uur even naar de 4200 vertrekken.
dan stap ik ook even in...
dan stap ik ook even in...
Even kleine pull back bulls zijn wel aan het pushen ben benieuwd...
Laten we hopen van niet heVerwijderd schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 13:00:
hoe breed zal bart hoofd worden?
Ik zie er eigenlijk geen reden toe, meer en meer groen aan de horizon
Prepare for the next ATH
Zit er voorlopig toch niet echt overtuigend meer uit...sourcecode schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 13:02:
[...]
Ik zie er eigenlijk geen reden toe, meer en meer groen aan de horizon
We gaan gestaag omhoog. Prima voor mij. Mijn portfolio ziet er weer stukken beter uit op het moment. Ik wacht het gewoon geduldig af. Volume is een beetje zoek bij BTC op het moment, maar dat komt vanzelf wel weer.
Verwijderd
volgens mij wou er iemand om 1207 met spoed uit ltc.
7k dump met weinig gevolg.. nu btc zakt zakt ltc gewoon mee
7k dump met weinig gevolg.. nu btc zakt zakt ltc gewoon mee
Ik verwacht ook een forse stijging op korte termijn, misschien wel tot $7,5k à $8k voor BTC. De opwaartse drang neemt weer toe en de ervaring leert dat BTC dan mooi cyclisch mee beweegt. Garantie tot aan de deur, maar ik ben in ieder geval een stuk meer bullish dan toen we rond de $6k bleven hangen en ga de komende dagen gefaseerd instappen.
Mooi deze week. ZIL en HOT zijn bezig met een degelijk herstel. ICON en NEO doen het ook niet verkeerd.
Hopelijk komt er inderdaad ergens een fomo trigger. Wat overigens ook zo is, is dat veel projecten dit jaar live zullen gaan. Afhankelijk van dat succes kan het ook nog wat betekenen....
Hopelijk komt er inderdaad ergens een fomo trigger. Wat overigens ook zo is, is dat veel projecten dit jaar live zullen gaan. Afhankelijk van dat succes kan het ook nog wat betekenen....
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
mijn ervaring met projecten die live gaan, dat het alleen voor een kortstondige pump & dump zorgt. daadwerklijke adoptie en gebruik moeten voor vraag en dus groei naar coins zorgen, echter zal dit voor de langere termijn gaan gelden.B-Bandit schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 13:50:
Mooi deze week. ZIL en HOT zijn bezig met een degelijk herstel. ICON en NEO doen het ook niet verkeerd.
@jasper7878 dat klopt zeker, maar in het geval van HOT is die wel aardig undervalued op het moment. Die gaat imo sowieso nog een hogere ultieme bodem vinden qua prijs.
Bizar hoor.. Er komen continue orders van miljoenen stuks HOT voorbij op 16 sats (het hoogste punt sinds weken). Lijkt inderdaad op dat we het plafond nog niet hebben bereikt vooralsnog
Er stond vandaag ook een artikel over HOT op de Nasdaq site.
Mooie dagen moet ik zeggen. Begin toch steeds een stukje positiever te worden, alts die een herstel hebben, bitcoin die echt wel probeert te stijgen maar enorme weerstand ondervind telkens.
Zie dat er vannacht wel wat paniek is uitgebroken maar dat is mooi opgevangen. To da moon!
Hoop echt dat we binnenkort een higher high gaan neerzetten boven de 4.4k.
Zie dat er vannacht wel wat paniek is uitgebroken maar dat is mooi opgevangen. To da moon!
Hoop echt dat we binnenkort een higher high gaan neerzetten boven de 4.4k.
my bad!PHPResource schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 14:08:
Bizar hoor.. Er komen continue orders van miljoenen stuks HOT voorbij op 16 sats
Zero.
De helft van mijn INS van gisteren al verkocht vannacht. Gisterenmiddag om 12:47 @ 762 sat gekocht, om 23:40 verkocht @ 856 sat. De laatste dagen is dat al een paar keer gelukt met oa POE, DATA en POA.
Het voelt toch alsof de tijden van weleer een heel klein beetje terug aan het komen zijn!
Het voelt toch alsof de tijden van weleer een heel klein beetje terug aan het komen zijn!
Houd er even rekening mee dat vanaf het moment dat HOT wordt geswapped naar HOLOFUEL er een unlimited supply ontstaat.DAMAGE schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 14:13:
Er stond vandaag ook een artikel over HOT op de Nasdaq site.
Mensen staren zich net iets teveel blind op de prijs (gedachte: hij is zo goedkoop, als ie naar 10 cent gaat ben ik rijk). Je kunt niet uitsluiten dat dit gaat gebeuren zodra er echt FOMO ontstaat overigens (zie bijvoorbeeld Verge in zijn gloriedagen 12 maanden geleden).
Wel een mooi project overigens, redelijk uniek in zijn soort.
Een tijdje terug is HOT ook eens voorbij gekomen, een wijs man (
Een inflatiemodel lijkt mij het meest voor de hand liggende met een dynamische supply. In een markt zal de prijs worden bepaald aan de hand van de te maken kosten, daarboven op een winstmarge en de hoogte van de winstmarge wordt bepaald door de omvang van het aanbod. Uitgaande van voldoende aanbod zullen er steeds genoeg mensen zijn die hosting bieden met een bescheiden marge (voor jou genoeg anderen die dezelfde hosting bieden), maar niemand gaat een host draaien die verlies maakt. Daarom zal de stijging van holofuel dichtbij de jaarlijkse inflatie van de kosten liggen (laten we zeggen 1-1,5%). De vraag is dus momenteel: waarom zou je nu HOT willen hebben, dan speculeer je enkel op de FOMO tussen nu en het moment dat HOT wordt geswapped naar HOLOFUEL.radem205 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 18:54:
[...]
De prijs van HOT is pure speculatie. De prijs van Holo Fuel is gebaseerd op de prijs per hosting unit. De vergelijking met TRX gaat dus enkel op voor HOT. Deze zie ik voor de swap naar Holo Fuel niet naar 10 cent gaan.
Volgens mij is Holo Fuel straks één van de weinige, zo niet de eerste, cryptomunt waarvan de prijs niet bepaald wordt op basis van speculatie. Dit kan een voordeel, maar ook een nadeel zijn (explosieve stijgingen zul je niet gaan zien).
Het enige waar ik nog niet m'n vinger achter kan leggen is hoe de prijs van Holo Fuel exact bepaald wordt. Het schijnt dat diegene die de hosting aanbiedt zelf mag bepalen hoeveel cent per hosting unit wordt betaald.
Wellicht dat iemand dit nader kan toelichten.
[ Voor 58% gewijzigd door BTC100K2021 op 08-01-2019 14:32 ]
Waar lees jij dat dan dat het een unlimited supply gaat worden @TuutjDrie ? Lijkt mij dat ze dat niet direct doen. Dat zou namelijk de prijs gelijk naar het niets drukken. Mensen kunnen straks HOLOFUEL gaan krijgen voor de hosting capaciteit en bandbreedte die ze beschikbaar stellen. Maar dan heb je nog niet direct een unlimited supply lijkt mij.
Verder blijft Holofuel ook gewoon nog steeds verhandelbaar op exchanges.
[ Voor 9% gewijzigd door DAMAGE op 08-01-2019 14:34 ]
Lol heb je al eens berekend hoeveel de marketcap moet zijn om 10cent te zijn .. DROMEN MAGTuutjDrie schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 14:26:
[...]
Houd er even rekening mee dat vanaf het moment dat HOT wordt geswapped naar HOLOFUEL er een unlimited supply ontstaat.
Mensen staren zich net iets teveel blind op de prijs (gedachte: hij is zo goedkoop, als ie naar 10 cent gaat ben ik rijk). Je kunt niet uitsluiten dat dit gaat gebeuren zodra er echt FOMO ontstaat overigens (zie bijvoorbeeld Verge in zijn gloriedagen 12 maanden geleden).
Een tijdje terug is HOT ook eens voorbij gekomen, een wijs man (![]()
![]()
, ja ik dus) had hier toen dit over te zeggen naar aanleiding van een post van Radem:
[...]
Een inflatiemodel lijkt mij het meest voor de hand liggende met een dynamische supply. In een markt zal de prijs worden bepaald aan de hand van de te maken kosten, daarboven op een winstmarge en de hoogte van de winstmarge wordt bepaald door de omvang van het aanbod. Uitgaande van voldoende aanbod zullen er steeds genoeg mensen zijn die hosting bieden met een bescheiden marge (voor jou genoeg anderen die dezelfde hosting bieden), maar niemand gaat een host draaien die verlies maakt. Daarom zal de stijging van holofuel dichtbij de jaarlijkse inflatie van de kosten liggen (laten we zeggen 1-1,5%). De vraag is dus momenteel: waarom zou je nu HOT willen hebben, dan speculeer je enkel op de FOMO tussen nu en het moment dat HOT wordt geswapped naar HOLOFUEL.
In hun paper op de site, dynamic supply. Juist vanuit de gedachte de prijs stabiel te houden, dus deze coin is bij uitstek straks niet geschikt als belegging.DAMAGE schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 14:33:
Waar lees jij dat dan dat het een unlimited supply gaat worden @TuutjDrie ? Lijkt mij dat ze dat niet direct doen. Dat zou namelijk de prijs gelijk naar het niets drukken. Mensen kunnen straks HOLOFUEL gaan krijgen voor de hosting capaciteit en bandbreedte die ze beschikbaar stellen. Maar dan heb je nog niet direct een unlimited supply lijkt mij.
[ Voor 9% gewijzigd door BTC100K2021 op 08-01-2019 14:37 ]
dynamic supply is toch echt wel iets anders dan unlimited supply.

Toch wel grappig hoe accuraat die weerstand en support lijnen zijn. ~3950 was eerdere weerstand, nu support. Op bitmex beukte we daar tegenaan en toen weer omhoog.
De weg naar ~4100 is ook enorme weerstand, eerder hadden we het daar ook moeilijk en nu weer.
Het is voor mij goed om te zien dat we de 3950 support hebben kunnen houden, het is wel belangrijk dat we nu naar boven kunnen uitbreken - want redden we dat weer niet voorspel ik toch wel een daling.
Hopen op het beste, mijn long order is iedergeval gisteravond gevuld op Bitcoin en mijn alt tassen staan mooi in het groen.
Genietuh
Is dat zo ? komt toch op hetzelfde neer ?DAMAGE schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 14:36:
Het is vrij ongunstig als je holdings constant verder en verder verwateren.DAMAGE schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 14:36:
Met dynamisch veronderstel ik dat ze het supply aantal kunnen aanpassen wanneer ze willen
Kom op bitcoin!!!!! BEUKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!
MAAK DIE 4.1K HELEMAAL GEK
MAAK DIE 4.1K HELEMAAL GEK
Ik zou zeggen: lees eerst even de documentatie. Wat ik ervan heb begrepen staat in mijn post hierboven (dynamische supply als inflatiemodel, dus steeds meer HOT/FUEL printen om prijs stabiel te houden). Er wordt nergens gemeld dat ze aan de andere kant ook een gedeelte burnen, dat wil dus zeggen dat de supply steeds zal toenemen.Thebackstab schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 14:38:
Met dynamisch veronderstel ik dat ze het supply aantal kunnen aanpassen wanneer ze willen
Benieuwd of ZIL door de 600 sats kan komen.
Moet me wel inhouden om niet te verkopen, maar eens de 600 door kan het tof worden
Moet me wel inhouden om niet te verkopen, maar eens de 600 door kan het tof worden
Moet je de XRP holders eens proberen uit te leggenTuutjDrie schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 14:38:
[...]
Het is vrij ongunstig als je holdings constant verder en verder verwateren.

Terug naar de FOMO modus: vanmiddag op ETH rond 0,0371 BTC ingestapt en hij gaat lekker vandoor!
holy shit
daar ging bitcoin ff omhoog
ik voel een moonshot inc
ik voel een moonshot inc
hoezo undervalued. een van de zoveel projecten die een Eigen blockchain hebben en reeds afgaand op de marketcap een waarde van 85 mio hebben. lijkt mij, net zoals zoveel projecten, bijzonder over valued. tenzij ze daadwerklijk usercases hebben gerealiseerd en adoptie volgt, is de prijs pure hype gebaseerd op niks.DAMAGE schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 14:08:
@jasper7878 dat klopt zeker, maar in het geval van HOT is die wel aardig undervalued op het moment. Die gaat imo sowieso nog een hogere ultieme bodem vinden qua prijs.
het volume is echt nog laag
met een beetje fomo stonden we nu al op 4.4k, damnn
waar blijft het? Zit iedereen in usdt met oogkleppen op denkend:"no no, we gaan nog onder 3k! ik stap niet in!"
waar blijft het? Zit iedereen in usdt met oogkleppen op denkend:"no no, we gaan nog onder 3k! ik stap niet in!"
en over 10 min schrijf je crypto is dood hahahaTominatie schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 14:43:
holy shit
ik voel een moonshot inc
Het volume is nog steeds dood naar m'n mening.bie100 schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 14:45:
[...]
en over 10 min schrijf je crypto is dood hahaha
Misschien helpt een muzikale ode om de koers van Komodo ook weer in beweging te krijgen:
Nu voel ik mij ineens oudTuutjDrie schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 14:47:
Misschien helpt een muzikale ode om de koers van Komodo ook weer in beweging te krijgen:![]()
[YouTube: Mauro Picotto - Komodo]
Ik wilde opnieuw instappen maar helaas is mijn kraken account gesloten.Tominatie schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 14:45:
het volume is echt nog laag
Weg
TuutjDrie schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 14:47:
Misschien helpt een muzikale ode om de koers van Komodo ook weer in beweging te krijgen:![]()
[YouTube: Mauro Picotto - Komodo]
Weg
@TuutjDrie Ze willen de prijs stabiel houden. Op zich is daar niks mis mee. Maar niemand weet nog wat die prijs gaat zijn. Kan stabiel blijven op 1 dollar. Who knows? Kan stabiel blijven op 5 cent of 10 cent. Whatever. Als ze de prijs stabiel willen houden dan is het logisch dat als er meer gekocht wordt, er meer bijgeprint gaat worden. Maar dan zullen ze aan de andere kant ook munten moeten droppen/burnen als er verkocht wordt. Anders zou de prijs alleen maar kunnen zakken en dat willen ze niet. Want de munt moet stabiel blijven.
We zullen moeten zien wat er gaat gebeuren in de toekomst. Sowieso blijft Holo gewoon verhandelbaar op een exchange dus er zal altijd wel een speculatieve kant aan de munt zitten. Hoe je het wendt of keert, de prijs zal niet blijven zoals hij nu is. Denk dat die de komende tijd nog wel even omhoog gaat. De token swap is 1 op 1, dat weten we iig zeker.
We zullen moeten zien wat er gaat gebeuren in de toekomst. Sowieso blijft Holo gewoon verhandelbaar op een exchange dus er zal altijd wel een speculatieve kant aan de munt zitten. Hoe je het wendt of keert, de prijs zal niet blijven zoals hij nu is. Denk dat die de komende tijd nog wel even omhoog gaat. De token swap is 1 op 1, dat weten we iig zeker.
Eens, allerbelangrijkste: adoptie. Zonder een grote groep gebruikers en hosts is de waarde 0.DAMAGE schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 14:55:
@TuutjDrie Ze willen de prijs stabiel houden. Op zich is daar niks mis mee. Maar niemand weet nog wat die prijs gaat zijn. Kan stabiel blijven op 1 dollar. Who knows? Kan stabiel blijven op 5 cent of 10 cent. Whatever. Als ze de prijs stabiel willen houden dan is het logisch dat als er meer gekocht wordt, er meer bijgeprint gaat worden. Maar dan zullen ze aan de andere kant ook munten moeten droppen/burnen als er verkocht wordt. Anders zou de prijs alleen maar kunnen zakken en dat willen ze niet. Want de munt moet stabiel blijven.
Ruim 800k aan ONT sell walls zijn eindelijk opgegeten op Binance. Kijken of ie nu wat wil stijgen!
Eens al dat main-net gehype, dan begint het pas met adoptie en succesvolle dapps.jasper7878 schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 14:44:
[...]
hoezo undervalued. een van de zoveel projecten die een Eigen blockchain hebben en reeds afgaand op de marketcap een waarde van 85 mio hebben. lijkt mij, net zoals zoveel projecten, bijzonder over valued. tenzij ze daadwerklijk usercases hebben gerealiseerd en adoptie volgt, is de prijs pure hype gebaseerd op niks.
Eer dat je daar bent als het al gebeurt ben wel even een jaar of wat verder.
Dat soort dingen zou waarde moeten geven, en dan nog de vraag wat de tokenecomics zijn van het project.
In veel gevallen zijn die er niet of vertonen nogal wat essentiele gebreken, dus blijft het speculeren zolang het duurt of het bloed gewoon dood op gegeven moment.
.
Economics 101Slux schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 14:41:
[...]
Moet je de XRP holders eens proberen uit te leggen

https://www.investopedia..../economics/economics3.asp
Heel fijn dat je kritisch meedenkt aangaande HOT, we moeten immers wel realistisch blijven met z´n allen. Overigens zullen de creators niet toestaan dat de waarde van Holofuel door het putje gaat, dan zou de motivatie voor mensen om een host te draaien nagenoeg verdwijnen. Kortom ik geloof op een hogere prijs, maar waar het plafond ligt nobody knows.TuutjDrie schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 14:26:
[...]
Houd er even rekening mee dat vanaf het moment dat HOT wordt geswapped naar HOLOFUEL er een unlimited supply ontstaat.
Een tijdje terug is HOT ook eens voorbij gekomen, een wijs man (![]()
![]()
, ja ik dus) had hier toen dit over te zeggen naar aanleiding van een post van Radem:
[...]
Een inflatiemodel lijkt mij het meest voor de hand liggende met een dynamische supply. In een markt zal de prijs worden bepaald aan de hand van de te maken kosten, daarboven op een winstmarge en de hoogte van de winstmarge wordt bepaald door de omvang van het aanbod. Uitgaande van voldoende aanbod zullen er steeds genoeg mensen zijn die hosting bieden met een bescheiden marge (voor jou genoeg anderen die dezelfde hosting bieden), maar niemand gaat een host draaien die verlies maakt. Daarom zal de stijging van holofuel dichtbij de jaarlijkse inflatie van de kosten liggen (laten we zeggen 1-1,5%). De vraag is dus momenteel: waarom zou je nu HOT willen hebben, dan speculeer je enkel op de FOMO tussen nu en het moment dat HOT wordt geswapped naar HOLOFUEL.
Jammer dat het volume zo laag blijft, FOMO bestaat niet meer blijkbaar.
Tijd om shorts te gaan openen op ETH. Daar neemt het volume ook af, de hype ook, de fomo ook. Die heeft z'n hoogtepunt wel gezien denk ik zo. Hard fork dump zal enorm zijn.
Tijd om shorts te gaan openen op ETH. Daar neemt het volume ook af, de hype ook, de fomo ook. Die heeft z'n hoogtepunt wel gezien denk ik zo. Hard fork dump zal enorm zijn.
Als we niet door weten te zetten kan het wel eens erg lelijk worden.
Met dit kak volume gaan we niet doorzettenPilatuS schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 15:13:

Maarja, stel we beuken gewoon vrolijk door komt 't fomo volume vanzelf wel denk ik.. Dan kan het hard gaan
WAAROM precies?PilatuS schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 15:13:
We komen steeds stukje hoger en de weerstand lijkt ook steeds een stukje hoger te komen.
Je gaat niet in 1 keer van Bear naar Bull lijkt mij.
Kan het mis hebben hoor maar wat zijn de signalen dat het helemaal mis gaat?
Ik weet niet waar je je druk om maakt @Tominatie maar er rolt van alle kanten geld de cryptomarkt in. Uiteindelijk zal dat ook wel weer bij BTC belanden. Geduld is een schone zaak. Ik wil ook wel elke dag dikke procenten omhoog zien maar dat is niet echt realistisch. Is het vandaag niet de dag dan wellicht morgen. Of volgende week. Maar ben eigenlijk best positief de laatste dagen. Het ziet er weer beter uit dan weken terug.
Ik heb van Ravencoin, wat Bitcoin, wat ONT en wat XRP ingeslagen. Ik kan deze hoeveelheid nog 2 keer verdubbelen, dus niks spannends aan de hand. Ik verwacht toch eigenlijk wel een uitbraak, nog steeds.
Oke oke
maar de kans wordt naar mijn idee gewoon groter dat er een daling aankomt als we maar blijven hangen hier.
Ik hoop gewoon niet dat zoiets gaat gebeuren
maar de kans wordt naar mijn idee gewoon groter dat er een daling aankomt als we maar blijven hangen hier.
SchijterdTominatie schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 15:17:
Oke oke
Omdat als we keer op keer op ongeveer hetzelfde punt aankomen en we er niet doorheen komen het vertrouwen dat het wel gebeurt ineens weg kan zijn met een hele dikke dump tot gevolg. In het verleden zie je gewoon dat dit vaak is gebeurt op verschillende levels. Als het er bij poging 3 of 4 niet doorheen komt volgt er meestal een dump. Ik zeg niet dat we er niet doorheen komen en dat we gaan dumpen, alleen dat er een punt moet komen dat het lukt of het faalt hard.wehave schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 15:16:
[...]
WAAROM precies?
We komen steeds stukje hoger en de weerstand lijkt ook steeds een stukje hoger te komen.
Je gaat niet in 1 keer van Bear naar Bull lijkt mij.
Kan het mis hebben hoor maar wat zijn de signalen dat het helemaal mis gaat?
Ik heb meer vertrouwen in deze stijging dan in een nieuwe bart als ik eerlijk ben. De uitslagen zijn (voor crypto gezien) rustig. De trend lijkt te keren van bearish naar bullish. Waarom zou het ineens hard moeten gaan?PilatuS schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 15:20:
[...]
Omdat als we keer op keer op ongeveer hetzelfde punt aankomen en we er niet doorheen komen het vertrouwen dat het wel gebeurt ineens weg kan zijn met een hele dikke dump tot gevolg. In het verleden zie je gewoon dat dit vaak is gebeurt op verschillende levels. Als het er bij poging 3 of 4 niet doorheen komt volgt er meestal een dump. Ik zeg niet dat we er niet doorheen komen en dat we gaan dumpen, alleen dat er een punt moet komen dat het lukt of het faalt hard.
We kunnen ook gewoon een tijdje sideways gaan hoor, we hoeven echt niet persee direct weer naar beneden te vallen.
Word nu Tominatie omgepraat om meer bullish te worden, door andere forumleden? Dat is de omgekeerde wereld! Wellicht een voorbode voor de omslag van bear naar bullmarket!
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!