Mwah. Dat zou kunnen maar tot nu toe is dat niet zo geweest.
Maargoed, in goede tijden doet miss de hele top-90 het wel goed...
Niet positief of negatief voor mij. Puur dat hij dus in tig alts zit
Als je het echt wilt weten:
ETH, TRX, ELF, WTC, IOST, VEN, XLM, ZRX, HSR, EOS, XRP, ICX, CND, NEO, NEBL, BCD, ADA, ARN, LTC, NANO, ZIL, NCASH, XVG, STORM, ONT, WAN, IOTA, GRS, MCO, TRIG, QTUM, AE, WAVES, ETC, DASH, VIBE, XMR, CHAT, LINK, MFT, QKC, XEM, BAT, ENG, OMG, LUN, TNT, CVC, GVT, LSK, ZEC, MTH, STRAT, DOCK, BQX, CMT, NULS, PPT, GTO, LOOM, DATA, MTL, STEEM, RCN, OST, GO, POA, GAS, POWR, LRC, PHX, PAX, RVN, INS, VET, FUN, KEY, IOTX, BTG, CDT, AGT, SNM, ZEN, MDA, AION, VIB, POLY, WPR, QLC, LEND, WABI, KNC en BCPT.
Anyway, met zo'n grote spreiding zegt het omhoog of omlaag gaan dus wel iets (als mijn portfolio daalt dalen dus eigenlijk alle alts samen, vrijwel zeker).
Op Cryptopia heb ik een hele andere set, die lijkt veel minder voorspellend te zijn voor wat BTC gaat doen (maar maakt in totaal ook iets minder winst dan deze Binance-set).
ETH, TRX, ELF, WTC, IOST, VEN, XLM, ZRX, HSR, EOS, XRP, ICX, CND, NEO, NEBL, BCD, ADA, ARN, LTC, NANO, ZIL, NCASH, XVG, STORM, ONT, WAN, IOTA, GRS, MCO, TRIG, QTUM, AE, WAVES, ETC, DASH, VIBE, XMR, CHAT, LINK, MFT, QKC, XEM, BAT, ENG, OMG, LUN, TNT, CVC, GVT, LSK, ZEC, MTH, STRAT, DOCK, BQX, CMT, NULS, PPT, GTO, LOOM, DATA, MTL, STEEM, RCN, OST, GO, POA, GAS, POWR, LRC, PHX, PAX, RVN, INS, VET, FUN, KEY, IOTX, BTG, CDT, AGT, SNM, ZEN, MDA, AION, VIB, POLY, WPR, QLC, LEND, WABI, KNC en BCPT.
Anyway, met zo'n grote spreiding zegt het omhoog of omlaag gaan dus wel iets (als mijn portfolio daalt dalen dus eigenlijk alle alts samen, vrijwel zeker).
Op Cryptopia heb ik een hele andere set, die lijkt veel minder voorspellend te zijn voor wat BTC gaat doen (maar maakt in totaal ook iets minder winst dan deze Binance-set).
[ Voor 24% gewijzigd door Specy op 07-01-2019 02:40 ]
Voelt niet goed om 'over' @Specy te praten waar hij bij is @PilatuS .. Specy, DYOR, maar ik verwacht veel van ADA, ETH, IOTA en XLM. De laatste (XLM) lijkt volgens sommige TA'ers op uitbreken (omhoog) te staan..
@PilatuS , btw ik bedoelde meer: ik had kunnen vragen: in hoeveel alts zit je dan wel niet? Ik vroeg: in welke alts zit je?
@PilatuS , btw ik bedoelde meer: ik had kunnen vragen: in hoeveel alts zit je dan wel niet? Ik vroeg: in welke alts zit je?
[ Voor 23% gewijzigd door Marthusiast op 07-01-2019 02:49 ]
Haha ok @Specy , DYOR maar ik zou alles steken in de vier die ik net noemde..
Jeeezzz dat is toch ook niet meer bij te houden zoveel verschillende alts?
Jeeezzz dat is toch ook niet meer bij te houden zoveel verschillende alts?
MwahahahaMarthusiast schreef op maandag 7 januari 2019 @ 02:39:
Voelt niet goed om 'over' @Specy te praten waar hij bij is @PilatuS .. Specy, DYOR, maar ik verwacht veel van ADA, ETH, IOTA en XLM. De laatste (XLM) lijkt volgens sommige TA'ers op uitbreken (omhoog) te staan..
Edit: Ik zie nu dat deze set op 12.8% winst staat, en mijn totaal verschillende Cryptopia-set sinds diezelfde datum op 12.4%. Dus het maakt vrij weinig uit.
[ Voor 12% gewijzigd door Specy op 07-01-2019 02:44 ]
Nou ik zou het niet meer kunnen bijhouden zo @Specy .. maar zoals gezegd, als het werkt voor je, dan laat mij je niet beinvloeden! (Niet gezegd, maar ik zei DYOR).
Weet ook niet of je een daytrader of een long term hodler bent. In dat laatste geval zou ik keuzes gaan maken en je pf wat inperken. Max 6 a 7 projecten. Dan is het nog een beetje bij te houden/te overzien..
Weet ook niet of je een daytrader of een long term hodler bent. In dat laatste geval zou ik keuzes gaan maken en je pf wat inperken. Max 6 a 7 projecten. Dan is het nog een beetje bij te houden/te overzien..
Het ontbijtjournaal werd mede mogelijk gemaakt door Litepay. Leek even alsof ik wakker werd in 2077 
Linkje: https://streamable.com/ozghx

[ Voor 20% gewijzigd door nRealsus op 07-01-2019 07:31 ]
Zo te zien ben je ook echt wakker geworden in 2077, hier in onze tijd moet het nog 08;00 wordennRealsus schreef op maandag 7 januari 2019 @ 07:13:
Het 8 uur journaal werd mede mogelijk gemaakt door Litepay. Leek even alsof ik wakker werd in 2077
Edit
wat is de koers van BTC daar?
[ Voor 4% gewijzigd door Slux op 07-01-2019 07:24 ]
Ik drink nog maar een bakkieSlux schreef op maandag 7 januari 2019 @ 07:23:
[...]
Zo te zien ben je ook echt wakker geworden in 2077, hier in onze tijd moet het nog 08;00 worden

Verwijderd
Als je dan toch in 2077 leeft, weet je dan misschien nog wat de koersen deden in begin 2019?
Waarin moeten we investeren?
Bitconnect maakt een comebackVerwijderd schreef op maandag 7 januari 2019 @ 07:27:
Als je dan toch in 2077 leeft, weet je dan misschien nog wat de koersen deden in begin 2019?

Wat heeft XLM gaande dan? Ja op kort termijn zal je er geld mee kunnen verdienen. Maar dat geld denk ik wel voor de hele top 50-100.
Eigenlijk heb jij je eigen crypto ETF gecreeerd. De graag is dus: welke realisatie heeft de index gedaan in die periode?Specy schreef op maandag 7 januari 2019 @ 02:42:
[...]
Edit: Ik zie nu dat deze set op 12.8% winst staat, en mijn totaal verschillende Cryptopia-set sinds diezelfde datum op 12.4%. Dus het maakt vrij weinig uit.
Index is of btc/usdt of alle alts bij elkaar. Heb je de index verslagen?
XLM heeft een lange historie van koers schommelingen tussen 30 en 45 sats en staat toevallig nu op 30 met gisteren een sterk signaal dat de bus gaat vertrekken.Klaas25 schreef op maandag 7 januari 2019 @ 07:56:
Wat heeft XLM gaande dan? Ja op kort termijn zal je er geld mee kunnen verdienen. Maar dat geld denk ik wel voor de hele top 50-100.
Ik heb zojuist gekeken en achterin zijn nog wat zitplaatsen. Als je snel je riem omdoet kunnen we gaan.
[ Voor 35% gewijzigd door Malarky op 07-01-2019 08:02 ]
A gossie, de Televaag is ook wakker:
Dat gaat nog wel veranderen in de toekomst.
Bron: https://www.telegraaf.nl/...iet-omhoog-tot-boven-4000
Ach, buy low, sell high. Hoe moeilijk is dat voor de LT? Heb er geen advies voor nodig.
Het altijd noemen van de ATH van 19K dollars hoort erbij.Bitcoin schiet omhoog tot boven $4000
Dat gaat nog wel veranderen in de toekomst.
Ach, buy low, sell high. Hoe moeilijk is dat voor de LT? Heb er geen advies voor nodig.

[ Voor 13% gewijzigd door RaptorXS op 07-01-2019 08:27 ]
Nog nieuws over Barbie? Daar zijn ze ook altijd als de kippen bij. Ik kijk er serieus niet meer naar. Je kijkt dan naar een bij elkaar geraapt zooitje nieuws waar ik totaal niet op zit te wachten. Zou je ook eens moeten doenRaptorXS schreef op maandag 7 januari 2019 @ 08:23:
A gossie, de Televaag is ook wakker:
[...]
Het altijd noemen van de ATH van 19K dollars hoort erbij.
Dat gaat nog wel veranderen in de toekomst.![]()
Rookworst zonder r is ook worst.
Ze hadden van de week nog een mooi artikel dat huisdieren slecht zijn voor het milieuBartvandelaar schreef op maandag 7 januari 2019 @ 08:53:
[...]
Nog nieuws over Barbie? Daar zijn ze ook altijd als de kippen bij. Ik kijk er serieus niet meer naar. Je kijkt dan naar een bij elkaar geraapt zooitje nieuws waar ik totaal niet op zit te wachten. Zou je ook eens moeten doen

Ik volg het nieuws ipv TA, dat zouden er meer moeten doenBartvandelaar schreef op maandag 7 januari 2019 @ 08:53:
[...]
Nog nieuws over Barbie? Daar zijn ze ook altijd als de kippen bij. Ik kijk er serieus niet meer naar. Je kijkt dan naar een bij elkaar geraapt zooitje nieuws waar ik totaal niet op zit te wachten. Zou je ook eens moeten doen
Zijn er ook mensen hier die iets met Aion hebben? Traden of hodlen? Het is 63x tot zn vorig ATH..
en top 100 coin.
Kan niet. Heb ik tig jaar geleden al eens aangekaart bij ze, maar ze doen niks aan UI verbeteringen. Heb er zelfs ruzie over gemaakt met een support agent. Helaas.New Yorker schreef op maandag 7 januari 2019 @ 07:59:
Weet iemand hoe ik die nutteloze lege Balances bij kraken kan weghalen? Het word steeds on overzichtelijker als ik nieuwe coins koopt.
Ook die 1 cent dollar wil ik weg hebben.
[Afbeelding: kraken Balances]
Maar dat hele overzicht is toch nutteloos, kun je net zo goed niet naar kijken.
Thommie zijn favo cointje volgens mijKlaas25 schreef op maandag 7 januari 2019 @ 09:24:
Zijn er ook mensen hier die iets met Aion hebben? Traden of hodlen? Het is 63x tot zn vorig ATH..en top 100 coin.
Niemand die moon roept? BTC door de 4K, niemand? Ok.
Ryzen 7800X3D - MSI 4070 Ti Super - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Zijn toch alweer tijdje door de 4k?ScreamGT schreef op maandag 7 januari 2019 @ 09:52:
Sommige worden vandaag in de toekomst wakker andere weer in het verleden.ScreamGT schreef op maandag 7 januari 2019 @ 09:52:
4k is er toch al een tijdje ?
denk dat weinig mensen het boeiend vinden want dat is het ook totaal niet. want de meeste hier komen terug van december 2017. Alles onder de 10k vind ik persoonlijk weinig interessant. tenzij die alts een keer hard omhoog schieten, dat mag altijdScreamGT schreef op maandag 7 januari 2019 @ 09:52:
Dat is weer het andere uiterste , hebben lang genoeg gewacht tot die 4k weer keer werd gebroken.nemesis2212 schreef op maandag 7 januari 2019 @ 09:56:
[...]
denk dat weinig mensen het boeiend vinden want dat is het ook totaal niet. want de meeste hier komen terug van december 2017. Alles onder de 10k vind ik persoonlijk weinig interessant. tenzij die alts een keer hard omhoog schieten, dat mag altijd
Je bent nooit zomaar weer bij de 10k , eerst weer andere hordes die moeten worden overwonnen.
‘Die 4K is er toch al een tijdje’- kijkt naar chart en ziet dat deze gisteravond om 23:30 verbroken is. Nog geen 12 uur.
Sommige mensen gaan inderdaad tijdig naar bed om vervolgens het verleden achter zich te laten en in de toekomst wakker te worden @Slux
Dan zeg ik het maar: Moon.
Sommige mensen gaan inderdaad tijdig naar bed om vervolgens het verleden achter zich te laten en in de toekomst wakker te worden @Slux
Ryzen 7800X3D - MSI 4070 Ti Super - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Welke chart kijk jij dan?ScreamGT schreef op maandag 7 januari 2019 @ 10:03:
‘Die 4K is er toch al een tijdje’- kijkt naar chart en ziet dat deze gisteravond om 23:30 verbroken is. Nog geen 12 uur.
Is toch wel iets eerder gebroken dan 23.30.
Volgens de telegraaf vanmorgen pas..wehave schreef op maandag 7 januari 2019 @ 10:05:
[...]
Welke chart kijk jij dan?

btw. bekeek zojuist pas mijn altcoin pf met Hot, Neo, XLM, DGB, DRGN, OPQ doet het goed!
Zero.
Heeft iemand niet gewoon een hele grote short gesloten omdat bitfinex nu 7 uur op slot gaat?
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Ik zag net ergens een grafiek waar het volume van Ethereum op stond. Bij de ATH was het veel lager dan nu. Kijk zelf maar op de 1D of 1W grafieken. Er wordt nu echt veel in gehandeld. Bij BTC en LTC valt het wel mee maar ETH is opvallend hoog. Geen idee wat het betekent. Misschien fomo? Of moon soon?
Ik ook nietNew Yorker schreef op maandag 7 januari 2019 @ 10:08:
Ik durf helaas niet meer in te stappen.
hier is de verwachte drop. Ben eens benieuwd hoe laag die gaat komen
Lijkt nog mee te vallen niet?New Yorker schreef op maandag 7 januari 2019 @ 10:15:
Uitverkoop!!
Yep, niet zoveel aan de hand. Lijkt vooral te komen van Bitfenix' kant, ivm de downtime.
Correctie: 18:29- coinmarketcapwehave schreef op maandag 7 januari 2019 @ 10:05:
[...]
Welke chart kijk jij dan?
Toen zat ik mijzelf flessen wijn te voeren bij de schoonfamilie.
Daar hoef je toch niet voor te verkopen? Je kunt gewoon je munten naar een andere beurs sturen.Urrim schreef op maandag 7 januari 2019 @ 10:20:
[...]
Yep, niet zoveel aan de hand. Lijkt vooral te komen van Bitfenix' kant, ivm de downtime.
Vind het nog altijd meevallen maar valt wel onmiddelijk op dat ETH direct goed dropt.
hmm bestel ik vorige week de ledger blue zie ik nu dat er ook een nieuwe nano x uit is ook maar 1 van besteld
https://www.ledger.com/products/ledger-nano-x
Viel mij ook op. De stijging heeft ETH en LTC gisteren nauwelijks meegedaan, maar de drop doen ze nu wel mee..dabla schreef op maandag 7 januari 2019 @ 10:51:
[...]
Vind het nog altijd meevallen maar valt wel onmiddelijk op dat ETH direct goed dropt.
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
XRP daarentegen trekt zich daar precies niet veel van aan, maar omgekeed dan ook wel.LED-Maniak schreef op maandag 7 januari 2019 @ 10:52:
[...]
Viel mij ook op. De stijging heeft ETH en LTC gisteren nauwelijks meegedaan, maar de drop doen ze nu wel mee..
Yep, XRP stijgt gewoon helemaal niet.dabla schreef op maandag 7 januari 2019 @ 10:53:
[...]
XRP daarentegen trekt zich daar precies niet veel van aan, maar omgekeed dan ook wel.
ben snel van boord gesprongen!
update *te snel
update *te snel
[ Voor 24% gewijzigd door Pelox op 07-01-2019 10:57 ]
Zero.
Ik zou niet opkijken van een retrace naar 3900 vandaag.
Niet in paniek raken jongens!
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Finex lig er uit en binance veert op
Is wel raar dat BTC snel weer bijkomt maar ETH niet mee stijgt of mis ik iets? Dropt BTC dan dropt ETH nog harder?DAMAGE schreef op maandag 7 januari 2019 @ 11:01:
Niet in paniek raken jongens!
Deze winst was in sats, dus dan moet ik ook daarmee vergelijken. Waar vind ik de totale alts per BTC? BTC dominance is in die periode van 53.6% naar 51.6% gegaan, dus al het andere samen zou dan in BTC gemeten van 46.4 naar 48.4 zijn gestegen, ofwel 4.3%. Dus dan is mijn 12% best wel ok.Malarky schreef op maandag 7 januari 2019 @ 08:00:
[...]
Eigenlijk heb jij je eigen crypto ETF gecreeerd. De graag is dus: welke realisatie heeft de index gedaan in die periode?
Index is of btc/usdt of alle alts bij elkaar. Heb je de index verslagen?
? LTC is van +/-30 euro naar bijna 35 euro gegaan gisterLED-Maniak schreef op maandag 7 januari 2019 @ 10:52:
[...]
Viel mij ook op. De stijging heeft ETH en LTC gisteren nauwelijks meegedaan, maar de drop doen ze nu wel mee..
Nu is Po.et aan de beurt voor een p/d zo lijkt het.. kijken of ie de 169 raakt...
We love the smell of innovation in the morning!
LTC heeft het voortouw genomen. Is niet tegelijk met bitcoin meebewogen.Slux schreef op maandag 7 januari 2019 @ 11:06:
[...]
? LTC is van +/-30 euro naar bijna 35 euro gegaan gister
Tezos de nieuwe stablecoin? Lol. Die lijn is zo vlak als het maar kan. In USDT zitten meer schommelingen.
Lol @ Steem, Als die nu ook nog eens ging lopen haha eet ik me schoen op.
[ Voor 64% gewijzigd door Thommie.nl op 07-01-2019 13:08 ]
Verwijderd
Ook besteld, ziet er gelikt uit.Slux schreef op maandag 7 januari 2019 @ 10:52:
hmm bestel ik vorige week de ledger blue zie ik nu dat er ook een nieuwe nano x uit is ook maar 1 van besteld
Heb nu 2x Ledger nano s, dus genoeg back-ups
Welke Tweaker wil er van zijn ONT af en wil er BTC voor terug op Binance?
Bitcoin zal wel compleet wegzakken straks maar IOST red andermaal de eer in mijn portfolio.
@Chris.nl to da moon!
@Chris.nl to da moon!
ingestapt op ONT, INS en VETSwaha schreef op maandag 7 januari 2019 @ 13:20:
Welke Tweaker wil er van zijn ONT af en wil er BTC voor terug op Binance?
HODL ook nog wat QLC (gekocht op 678 sat)
Nu hopen dat BTC de H&S confirmed en de 4050 - 4198 kan breken.
[ Voor 11% gewijzigd door dotcom87 op 07-01-2019 13:45 ]
Ik dacht even dat m'n Android portfolio widget stuk was, €1k teveelTominatie schreef op maandag 7 januari 2019 @ 13:41:
Bitcoin zal wel compleet wegzakken straks maar IOST red andermaal de eer in mijn portfolio.
@Chris.nl to da moon!
Waarde zal straks wel weer wat zakken, maar toch mooi 59% (terug) gepakt over de afgelopen maand.
Hahaha opvallend hoe stabiel iost groeit, daar kan bitcoin wat van leren. Ook nog ondanks de bitcoin situatie die er allesbehalve goed uit ziet. Maar denk idd dat het straks wel meezakt als btc in een vrije val beland.Chris.nl schreef op maandag 7 januari 2019 @ 13:45:
[...]
Ik dacht even dat m'n Android portfolio widget stuk was 1k teveel![]()
Waarde zal straks wel weer wat zakken, maar toch mooi 59% (terug) gepakt over de afgelopen maand.
Heb al weer zin in al dat rood

Btw, als je 500 ONT hebt, kun je ook een stake zetten in Owalletdotcom87 schreef op maandag 7 januari 2019 @ 13:42:
[...]
ingestapt op ONT, INS en VET
HODL ook nog wat QLC (gekocht op 678 sat)
Nu hopen dat BTC de H&S confirmed en de 4050 - 4198 kan breken.
Tja, ik heb tunnelvisie, dus kan tig redenen geven waarom ik die stijging terecht vind....Tominatie schreef op maandag 7 januari 2019 @ 13:48:
[...]
Hahaha opvallend hoe stabiel iost groeit, daar kan bitcoin wat van leren. Ook nog ondanks de bitcoin situatie die er allesbehalve goed uit ziet. Maar denk idd dat het straks wel meezakt als btc in een vrije val beland.
Beter toch maar even afwachten of het een whale spelletje is of IOST daadwerkelijk door investeerders gewaardeerd wordt om z'n potentieel.
Haha ik heb ook al een tijdje IOST in mijn portfolio, ik had er eerst evenveel als VET (in absolute aantallen) maar je ziet VeChain langzaam wegzakken en IOST gestaag doorbouwen. Eind deze volgende maand mainnetChris.nl schreef op maandag 7 januari 2019 @ 13:50:
[...]
Tja, ik heb tunnelvisie, dus kan tig redenen geven waarom ik die stijging terecht vind....
Beter toch maar even afwachten of het een whale spelletje is of IOST daadwerkelijk door investeerders gewaardeerd wordt om z'n potentieel.

[ Voor 3% gewijzigd door p0st op 07-01-2019 14:07 ]
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Leuke Fokke en Sukke in de NRC van dit weekend
:

Mainnet komt 25 februari (niet eind deze maand). Dus wellicht duurt het nog even voordat er een 'sell the news' dip komt.p0st schreef op maandag 7 januari 2019 @ 13:56:
[...]
Haha ik heb ook al een tijdje IOST in mijn portfolio, ik had er eerst evenveel als VET (in absolute aantallen) maar je ziet VeChain langzaam wegzakken en IOST gestaag doorbouwen. Eind deze maand mainnetdus dan zal de dip wel komen haha
Hoppa, vanochtend mijn $25 Stellar airdrop gehad van blockchain.com, blij blij. 
Nu Hodlen voor we 2 nageslachten verder zijn. Weet je nog, dat overgrootopa voor $25 Lumens kreeg, dit samen met het zakje XRP maakt ons mogelijk allemaal lambo's te rijden.
Nu Hodlen voor we 2 nageslachten verder zijn. Weet je nog, dat overgrootopa voor $25 Lumens kreeg, dit samen met het zakje XRP maakt ons mogelijk allemaal lambo's te rijden.
[ Voor 52% gewijzigd door Dacuuu op 07-01-2019 14:17 ]
Het valt mij op dat NANO bij deze stijging toch wel behoorlijk achter is gebleven ten opzichte van veel andere alts. Is hier een specifieke reden voor en heb ik iets gemist? Had toch wel iets rond de 2600 sat verwacht op Binance.
Nano wordt keer op keer naar beneden gedrukt, gisteren trok hij een mooie sprint van de hoge 23K naar de lage 25K range, daarna weer teruggevallen.daboemann schreef op maandag 7 januari 2019 @ 14:28:
Het valt mij op dat NANO bij deze stijging toch wel behoorlijk achter is gebleven ten opzichte van veel andere alts. Is hier een specifieke reden voor en heb ik iets gemist? Had toch wel iets rond de 2600 sat verwacht op Binance.
Hopelijk een gevalletje accumulatie en binnenkort in één stoot voorbij 30K sats en verder.
Nano zit in ieder geval altijd in mijn PF, soms een klein %, soms all-in. Hopelijk heb ik een flink % zodra deze vertrekt.
Ik zit sinds 3961 all-in USDT. Het voelt als een sitting duck te zijn om nu in BTC te zitten, voor je het weet komt die dump en tikt ie 3900 of lager aan.
Of niet.Sahara schreef op maandag 7 januari 2019 @ 14:51:
Ik zit sinds 3961 all-in USDT. Het voelt als een sitting duck te zijn om nu in BTC te zitten, voor je het weet komt die dump en tikt ie 3900 of lager aan.
Lekkere sell wall ook voor ONT op 1576 sat 306k en op 1583 313k. als ze dat geld nou eens om zetten in buy orders
Ja voor je het weet gaat BTC door het dak en heb je een tripje naar rektcity te pakken. Je weet het allemaal nooit. Zolang je maar blijft anticiperen en dat je niet aan het reageren slaat is het goed. Ik denk dat we straks nog wel ff een stukje omhoog kunnen.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Na zo een stijging van gisteren is het bijna te makkelijk om relaxed te doen en denken dat je rijk bent omdat de stijging wel doorzet.. maar er is weinig voor nodig om de weegschaal te doen kantelen en dan is m'n winst van gisteren als sneeuw voor de zon verdwenen. Andere kant van de coin is dat je je leeg voelt zonder positie, maar dat is ff doorbijten en hopen dat ik goed gehandeld heb. Of niet idd.
Op het moment dat ie plat ging was er anders een hele flinke swing.Verwijderd schreef op maandag 7 januari 2019 @ 14:54:
Weinig te merken dat Bitfinex plat ligt voor onderhoud
@Sahara ik deel je gevoel, ik heb gisteren ook grotendeels de winst gepakt. Zit nu voor t grootste gedeelte in usdt en ga niet zo snel weer in fomo’en. Nu gewoon afwachten in hoeverre dit een gemanipuleerde bart gaat worden. Zie ons eigk gewoon terugzakken naar de 3.8k om dan weer sideways te gaan.
Tot nu toe is het redelijk stabiel, top wordt iets hoger. Ik moet wel zeggen dit is meteen het grote nadeel van een ledger/wallet op je laptop of PC. Zit je op je werk kun je niets
Ja wanneer besluit je als trader te blijven zitten met je PF en bull afwachten of meemaken. Wil je toch ook niet te lang mee wachten? Mja 135B marketcap is nog niks met waar we zijn geweest al.
Wanneer het te laat isKlaas25 schreef op maandag 7 januari 2019 @ 15:32:
Ja wanneer besluit je als trader te blijven zitten met je PF en bull afwachten of meemaken. Wil je toch ook niet te lang mee wachten? Mja 135B marketcap is nog niks met waar we zijn geweest al.
Bitfinex doet ook maar 1,5% van het totale btc handelsvolume oid.Verwijderd schreef op maandag 7 januari 2019 @ 14:54:
Weinig te merken dat Bitfinex plat ligt voor onderhoud
Als ik een whale was zou ik nu een enorme pump injecteren zodat alle Bitfinex gebruikers langs de zijlijn (het lijkt me dat een grote groep is uitgestapt om veilig te zijn voor eventuele dumps) met tranen in de ogen zien hoeveel geld ze mislopen.
https://twitter.com/whale_alert/status/1082167432834363392Tominatie schreef op maandag 7 januari 2019 @ 13:48:
[...]
Hahaha opvallend hoe stabiel iost groeit, daar kan bitcoin wat van leren. Ook nog ondanks de bitcoin situatie die er allesbehalve goed uit ziet. Maar denk idd dat het straks wel meezakt als btc in een vrije val beland.
Be ready to get dumped on.
Wat zal de avond ons gaan brengen.. ik denk zelf dat we nog wel wat gaan dalen vandaag eigenlijk. Dus dan schieten we richting de 4200 waarschijnlijk.
Zero.
Dat dit een bart gaat worden is zo duidelijk, dat het bijna wel onverwachts moet gaan stijgen... ik hou overal rekening mee iedergevalPelox schreef op maandag 7 januari 2019 @ 16:12:
Wat zal de avond ons gaan brengen.. ik denk zelf dat we nog wel wat gaan dalen vandaag eigenlijk. Dus dan schieten we richting de 4200 waarschijnlijk.

Jullie handelen nog veel op dagbasis? Ik ben daar in December '17 mee gestopt meer geluk dan wijsheid overigens hoor. Ik had alleen verkocht omdat nieuwjaar meestal drama was en daarna geen echte aanleiding meer gezien om dagelijks te handelen (en geen tijd).
Ik ben sinds afgelopen December weer begonnen met accumuleren van Crypto. Ik moet zeggen dat ik nu ongeveer 20/20/50/10 in m'n ledger heb zitten. BTC/ETH/NEO/SPANK. Heb verder nog ergens wat LTC staan.
Ik moet zeggen dat ik nu vooral voor de lange termijn aan het aankopen ben. Ik ga het komende maand verder uitbouwen met nog een aantal andere zaken. Ik denk zelf vooral aan xrp, stellar en omisego.
Zijn er nog projecten die echt daadwerkelijk use cases hebben i.p.v. al die nutteloze ICO's waar je wel lekker korte termijn mee kan handelen, maar waarvan 90% sneuvelt
Ik ben sinds afgelopen December weer begonnen met accumuleren van Crypto. Ik moet zeggen dat ik nu ongeveer 20/20/50/10 in m'n ledger heb zitten. BTC/ETH/NEO/SPANK. Heb verder nog ergens wat LTC staan.
Ik moet zeggen dat ik nu vooral voor de lange termijn aan het aankopen ben. Ik ga het komende maand verder uitbouwen met nog een aantal andere zaken. Ik denk zelf vooral aan xrp, stellar en omisego.
Zijn er nog projecten die echt daadwerkelijk use cases hebben i.p.v. al die nutteloze ICO's waar je wel lekker korte termijn mee kan handelen, maar waarvan 90% sneuvelt
Verwijderd
Ja, dat word zoekenGosuYuri schreef op maandag 7 januari 2019 @ 17:28:
Jullie handelen nog veel op dagbasis? Ik ben daar in December '17 mee gestopt meer geluk dan wijsheid overigens hoor. Ik had alleen verkocht omdat nieuwjaar meestal drama was en daarna geen echte aanleiding meer gezien om dagelijks te handelen (en geen tijd).
Maar hier een link naar de whitepaper van Global Awards Token (GAT).
https://www.gatcoin.io/wp...evised-Whitepaper-ENG.pdf
of Telegram group voor meer info.
Laat maar weten of je zelf ook nog een leuke weet, heb daar altijd wel wat tijd/fiat voor over
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!