[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 87 ... 103 Laatste
Acties:
  • 270.263 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JoeriF84
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-02-2021
Gondor schreef op zondag 6 januari 2019 @ 21:48:
https://nos.nl/artikel/22...te-verdienen-in-2019.html

Best accuraat schatting:
"Aan de crypto valt dus niet veel te verdienen, zo lijkt het. "De echte waarde van de bitcoin hangt af van waar het in de toekomst gebruikt wordt en is ergens tussen de nul en een paar miljoen dollar", zegt bitcoin-expert en ING-econoom Teunis Brosens."
Ja die zal er vast niet naast zitten

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Gondor schreef op zondag 6 januari 2019 @ 21:48:
De echte waarde van de bitcoin hangt af van waar het in de toekomst gebruikt wordt en is ergens tussen de nul en een paar miljoen dollar", zegt bitcoin-expert en ING-econoom Teunis Brosens.
Tot zo ver de quote van vandaag over hoe altijd gelijk te hebben, en dan Bitcoin expert zijn :P Trouwens, morgen wordt het tussen de -50 en 80 graden

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:52
Dus voor 4000 euro maak je kans op een miljoen euro. Daar wil ik het gokje wel voor wagen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
ETH is echt een zinkend schip, die heeft zijn hoogtepunt denk al gehad. Vraag me af hoe ver die gaat dalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

ETH gaat juist weer omhoog? Of het ooit weer zo hoog komt als het was weet ik niet. Want ETH had veel momentum met al die ICO's waarmee je met ETH moest betalen. Maar om te stellen dat ETH klaar is vind ik wel ver gaan.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• erik91
  • Registratie: December 2011
  • Nu online
PilatuS schreef op zondag 6 januari 2019 @ 21:54:
Tot zo ver de quote van vandaag over hoe altijd gelijk te hebben, en dan Bitcoin expert zijn :P Trouwens, morgen wordt het tussen de -50 en 80 graden
Goed dat je het zegt, kan ik alvast mn schaatsen en strandspullen klaar leggen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op zondag 6 januari 2019 @ 21:55:
ETH is echt een zinkend schip, die heeft zijn hoogtepunt denk al gehad. Vraag me af hoe ver die gaat dalen.
Hij hangt nog steeds aan BTC vast alleen wat extremer. Gaat BTC omhoog gaat ETH ook wat omhoog, maar gaat BTC omlaag gaat ETH flink omlaag.

Edit: Zat nog te kijken om te kopen voor een scalp. Alleen toen BTC zijn top pakte zat ETH op de 157 met daar 6000 ETH aan sellwalls, toch maar even overgeslagen :P

[ Voor 18% gewijzigd door PilatuS op 06-01-2019 22:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:28
Tominatie schreef op zondag 6 januari 2019 @ 21:55:
Dit is net zon uitspraak als die van de nos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erik91 schreef op zondag 6 januari 2019 @ 22:00:
[...]

Goed dat je het zegt, kan ik alvast mn schaatsen en strandspullen klaar leggen :P
Gezien iedereen zeer negatief is over de bitcoin.... pak je schaatsen dan maar >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:53
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/xUOxeVWzTVwAnOm7m0/source.gif

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
alki schreef op zondag 6 januari 2019 @ 22:04:
[...]

Dit is net zon uitspraak als die van de nos
Hij staat als enige van mijn favorieten in het rood. Heeft meedere keren geprobeerd de weerstand rond de 160 te breken. Hij zakt als BTC ook maar iets zakt gelijk heel flink door. Het ziet er alles behalve goed uit nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
DAMAGE schreef op zondag 6 januari 2019 @ 21:59:
ETH gaat juist weer omhoog? Of het ooit weer zo hoog komt als het was weet ik niet. Want ETH had veel momentum met al die ICO's waarmee je met ETH moest betalen. Maar om te stellen dat ETH klaar is vind ik wel ver gaan.
Is ook niet klaar maar denk dat ie zijn hoogepunt nu wel heeft gehad sinds de opleving vanaf de 80 dollar. Ik zou niet zo snel meer instappen nu, jij wel? 8)

Dan ga ik liever in iets als XLM of XRP nu die hebben nog niet extreem veel gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-09 22:23

NoE

Que?

cnd ging even los?

We love the smell of innovation in the morning!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
jostefa schreef op zondag 6 januari 2019 @ 21:55:
Dus voor 4000 euro maak je kans op een miljoen euro. Daar wil ik het gokje wel voor wagen ;)
Ik denk dat 100k bij een volgende bullrun sowieso mogelijk is.

Eerst van 100 naar 1000 dus x10. Daarna van 1000 naar 20k dus x20. Dan moet x5 van 20k naar 100k toch wel te doen zijn gok ik zo :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Trouwens mijn zakje IOST doet het goed! Stabiel stijgende, misschien koop ik daar wel meer van. Eerst even afwachten wat de bitcoin gaat doen.

@NoE daar zit een p&d groep achter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-09 22:23

NoE

Que?

Tominatie schreef op zondag 6 januari 2019 @ 22:16:
Trouwens mijn zakje IOST doet het goed! Stabiel stijgende, misschien koop ik daar wel meer van. Eerst even afwachten wat de bitcoin gaat doen.

@NoE daar zit een p&d groep achter
verkocht op 299, nu al 20BTC op 333

We love the smell of innovation in the morning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm300
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-12-2023
PilatuS schreef op zondag 6 januari 2019 @ 22:14:
[...]

Ik denk dat 100k bij een volgende bullrun sowieso mogelijk is.

Eerst van 100 naar 1000 dus x10. Daarna van 1000 naar 20k dus x20. Dan moet x5 van 20k naar 100k toch wel te doen zijn gok ik zo :)
Ik weet niet in welke tijdspanne, maar x5 is dan nog wel gematigd...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:19
Storm300 schreef op zondag 6 januari 2019 @ 22:23:
[...]

Als dat gebeurt dan verkoop ik alles en ga ik op n eiland in de zon liggen

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Storm300 schreef op zondag 6 januari 2019 @ 22:23:
[...]
Wanneer durf ik ook echt geen uitspraak over te doen, dat zou gewoon gokken zijn. x5 valt inderdaad zeker mee gezien de x10 en x20 die we hebben gezien. Welk denk ik dat 100k een exterme psychologische grens zal zijn. Komen we daar doorheen zie ik 250k wel gebeuren. Nou weet ik natuurlijk ook niet of we die 100k ooit gaan zien, maar ik denk van wel. Ik zie BTC echt als binair, dood of moon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op zondag 6 januari 2019 @ 22:30:
[...]

Wanneer durf ik ook echt geen uitspraak over te doen, dat zou gewoon gokken zijn. x5 valt inderdaad zeker mee gezien de x10 en x20 die we hebben gezien. Welk denk ik dat 100k een exterme psychologische grens zal zijn. Komen we daar doorheen zie ik 250k wel gebeuren. Nou weet ik natuurlijk ook niet of we die 100k ooit gaan zien, maar ik denk van wel. Ik zie BTC echt als binair, dood of moon.
250k? Dat is wel heel erg extreem. Ik denk dat die 100k al een "dingetje" zal zijn. En dan hebben we het niet over een paar jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 6 januari 2019 @ 22:33:
[...]

250k? Dat is wel heel erg extreem. Ik denk dat die 100k al een "dingetje" zal zijn. En dan hebben we het niet over een paar jaar
Daarom heb ik het ook over 100k :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op zondag 6 januari 2019 @ 22:36:
[...]

Daarom heb ik het ook over 100k :)
Ik was te snel... :P

Maar ook de 100k zal een zeer zeer lange adem zijn. En daar zijn natuurlijk flink wat factoren van afhankelijk.
Iets met reguleren van de markt, acceptatie van uberhaubt Crypto.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 6 januari 2019 @ 22:40:
[...]

Maar ook de 100k zal een zeer zeer lange adem zijn. En daar zijn natuurlijk flink wat factoren van afhankelijk.
Iets met reguleren van de markt, acceptatie van uberhaubt Crypto.
Van 4k naar 20k ging in een paar maanden. BTC moet ergens weer een keer op een punt komen dat zo'n zelfde soort run mogelijk is. Het zou natuurlijk ook langzaam kunnen gaan, maar dat is niet echt iets voor BTC. Ik gok dat als we de 10k of misschien 15k kunnen halen de 100k ook dan weer binnen maanden mogelijk is.

Wat betreft de factoren is natuurlijk zeker zo. Er zijn zo enorm veel dingen die wel of niet kunnen gebeuren dat er niets over te zeggen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Laatst online: 12-05 21:26
Ook rekening mee houdend dat er nu nog weer veel meer exchanges en pairs zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ik begin toch steeds meer te geloven in een bartje. Vraag me af wat er gaat gebeuren als we onder de 4000 gaan, denk dat ik daar maar een gedrufde short doe met een x5 leverage.

Voor nu houden we nog wel aardig maar sinds de pump is 't niet veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
PilatuS schreef op zondag 6 januari 2019 @ 22:46:
[...]

Van 4k naar 20k ging in een paar maanden. BTC moet ergens weer een keer op een punt komen dat zo'n zelfde soort run mogelijk is. Het zou natuurlijk ook langzaam kunnen gaan, maar dat is niet echt iets voor BTC. Ik gok dat als we de 10k of misschien 15k kunnen halen de 100k ook dan weer binnen maanden mogelijk is.

Wat betreft de factoren is natuurlijk zeker zo. Er zijn zo enorm veel dingen die wel of niet kunnen gebeuren dat er niets over te zeggen is.
Zo een bullrun lees: bubbel gaat niet meer snel gebeuren. Gestaag stijgen is niks mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm300
  • Laatst online: 12-12-2023
PilatuS schreef op zondag 6 januari 2019 @ 22:46:
[...]

Grootste factor is het aantal coins reduceren met 95%, maar binnen 10 jaar is het denk ik zeker mogelijk.
'Mass adoption is the key'

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
lighting_ schreef op zondag 6 januari 2019 @ 22:52:
[...]

Zo een bullrun lees: bubbel gaat niet meer snel gebeuren. Gestaag stijgen is niks mis mee.
Zo'n bullrun / bubbel is wat BTC altijd heeft gedaan. Iedere keer weer een gigantische run met daarna een 90% correctie, al 5x. Zie niet waarom het de volgende keer anders zou gaan. Kan natuurlijk wel, maar voor mij is het juist logisch dat het wel zo gaat en niet dat het anders gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:28
Storm300 schreef op zondag 6 januari 2019 @ 22:55:
[...]

Grootste factor is het aantal coins reduceren met 95%, maar binnen 10 jaar is het denk ik zeker mogelijk.
De markt gaat vanzelf wel selecteren. Coins die daadwerkelijk iets te bieden hebben, gaan gebruikt worden. Coins die geen toegevoegde waarde blijken te hebben, worden gewoon steeds minder verhandeld en op termijn van exchanges verwijderd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

@Tominatie Wel lastig dat USDT vs USD nu zo'n groot verschil heeft wat betreft vergelijken. Op Binance staat Bitcoin nu op 3960. Ik ben er een paar uur geleden op 4000.79 uitgestapt en jij hebt het erover dat hij nog door de 4000 moet zakken. Ik heb BitMEX ook altijd open staan, daar hield ik tot eergisteren rekening met 23 Dollar verschil, maar, op dit moment is het zelfs 69 USD verschil...

Tether staat nu op 1.03, dus de oorzaak is bekend, maar boven de 4000 is voor mij een goed signaal, <3950 zie ik als minder signaal, maar de tijden dat Tether <1.00 was zijn (tijdelijk) voorbij, ik moet dus weer even schakelen :)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
@Taro yup idd haha. Ik vind het zelf ook behoorlijk vervelend al die prijsverschillen, maar ik hou zelf gewoon de bitmex index aan (GDAX + bitstamp) combined. Daar is ook het grootste volume, al hoewel dat niet in bitcoin gebeurd maar in conracten.

Onder de 4k op bitmex zal mij wel bearish maken, dan zie ik mooie juicy mogelijkheden om een short te doen. Boven de 4.1k durf ik wel een long te doen. Interessante tijdennn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anboni
PilatuS schreef op zondag 6 januari 2019 @ 22:57:
[...]

Zo'n bullrun / bubbel is wat BTC altijd heeft gedaan. Iedere keer weer een gigantische run met daarna een 90% correctie, al 5x. Zie niet waarom het de volgende keer anders zou gaan. Kan natuurlijk wel, maar voor mij is het juist logisch dat het wel zo gaat en niet dat het anders gaat.
Is de huidige situatie echt nog wel vergelijkbaar met de vorige 4 keer dan? De eerste 4 runs waren toch vooral 'n "nerdfest". Voor m'n gevoel is er met de 2017 bullrun veel meer 'henk en ingrid' geld ingestapt. Daar hebben er een aantal hun vingers gebrand en dat vertellen ze natuurlijk door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorzoR
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-10 18:07
PilatuS schreef op zondag 6 januari 2019 @ 22:57:
[...]

Met deze redenatie stijgt iets oneindig, wat imo niet kan.

Laten we het gewoon stap voor stap bekijken :9 Eerst boven de 6k zien te komen. Daarna 10k, en daarna 20k. Zodra we langs de 20k gaan, dan pas gaat er een enorme run komen imo; er worden immers nieuwe ATH's gezet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 15:10
Ik heb zojuist mijn OPQ maar even in USDT omgezet. 226% na een week is meer dan dikke prima, maar ik geloof nooit dat dit stand gaat houden. Ik kijk volgende week wel een keer wat ik terug kan kopen.

Wbt BTC voel ik toch een Bartje aan komen.
Ik hoop het voor velen niet. Maar voor mezelf wel. Want een deel van m'n handelspotje stond nog in USDT. Dat heeft me dus BTC gekost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Storm300 schreef op zondag 6 januari 2019 @ 22:55:
[...]

Ik zie dat zeker als een factor, maar niet de grootste. Vertrouwen in BTC zie ik als de grootste factor.
anboni schreef op zondag 6 januari 2019 @ 23:04:
[...]

Is de huidige situatie echt nog wel vergelijkbaar met de vorige 4 keer dan? De eerste 4 runs waren toch vooral 'n "nerdfest". Voor m'n gevoel is er met de 2017 bullrun veel meer 'henk en ingrid' geld ingestapt. Daar hebben er een aantal hun vingers gebrand en dat vertellen ze natuurlijk door.
Mee eens, maar sowieso zijn bubbels normaal. Bij iets als goud of zilver zie je het zelfde en bij aandelen zie je het ook.
JorzoR schreef op zondag 6 januari 2019 @ 23:05:
[...]

Met deze redenatie stijgt iets oneindig, wat imo niet kan.

Laten we het gewoon stap voor stap bekijken :9 Eerst boven de 6k zien te komen. Daarna 10k, en daarna 20k. Zodra we langs de 20k gaan, dan pas gaat er een enorme run komen imo; er worden immers nieuwe ATH's gezet.
Hoezo kan iets niet oneindig stijgen ? De prijs van brood zal zolang er mensen zijn om het te eten oneindig stijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 22:02

Malarky

Wils voor wat ieder

Taro schreef op zondag 6 januari 2019 @ 23:01:
@Tominatie Wel lastig dat USDT vs USD nu zo'n groot verschil heeft wat betreft vergelijken. Op Binance staat Bitcoin nu op 3960. Ik ben er een paar uur geleden op 4000.79 uitgestapt en jij hebt het erover dat hij nog door de 4000 moet zakken. Ik heb BitMEX ook altijd open staan, daar hield ik tot eergisteren rekening met 23 Dollar verschil, maar, op dit moment is het zelfs 69 USD verschil...
Rechts staat op 0.1 seconde live de premium tussen USDT en USD: https://amfeed.com
Schommelt nu tussen 61-63 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeriF84
  • Laatst online: 15-02-2021
Botje11 heeft best een leuk stuk over het spoofen van ETH geschreven vandaag, hij geeft ook aan dat dit weer bezig is en heeft er ook wel vertrouwen in dat ETH toch nog lekker kan doorstijgen. Bitcoin is toch een mooie bullflag aan het maken btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorzoR
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-10 18:07
PilatuS schreef op zondag 6 januari 2019 @ 23:09:
Hoezo kan iets niet oneindig stijgen ? De prijs van brood zal zolang er mensen zijn om het te eten oneindig stijgen.
Dan ga je er van uit dat brood, hoe je het nu kent, het enige brood blijft. Wellicht gaat een samenleving over X jaar over op iets anders.

Je kan gewoon niet voorspellen wat iets in de toekomst gaat doen, veel te veel factoren. Dat is een beetje het punt wat ik probeer te maken. Moet daarom altijd lachen om mensen die aangeven hoe iets in het verleden heeft gepresteerd. Volgens mij waarschuwen ze daar bij beleggen ook altijd voor :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
JorzoR schreef op zondag 6 januari 2019 @ 23:23:
[...]
Dan ga je er van uit dat brood, hoe je het nu kent, het enige brood blijft. Wellicht gaat een samenleving over X jaar over op iets anders.
Klopt, maar jij hebt het over dat iets niet oneindig kan blijven stijgen en dat kan juist wel. Genoeg andere voorbeelden waarbij het kan. Verder eten we al meer dan 4000 jaar brood, dus de kans dat het volledig verdwijnt is extreem klein.
Je kan gewoon niet voorspellen wat iets in de toekomst gaat doen, veel te veel factoren. Dat is een beetje het punt wat ik probeer te maken. Moet daarom altijd lachen om mensen die aangeven hoe iets in het verleden heeft gepresteerd. Volgens mij waarschuwen ze daar bij beleggen ook altijd voor :+
Tuurlijk kan je het niet voorspellen, het is alleen waarvan ik denk dat het goed mogelijk is. Of BTC gaat dood, of er komt weer een nieuwe ATH, dat is hoe ik het zie. Ik zeg ook nergens dat ik zeker zeg te weten dat het gaat gebeuren, ik denk alleen dat het kan.

En nee het verleden geeft geen garantie, maar dat de geschiedenis zicht herhaalt is ook een feit. Lachen om iemand die zegt hoe iets in het verleden is gegaan vind ik sowieso niet terecht. Iedereen doet constant dingen die gebasseerd zijn op het verleden. Juist door naar het verleden te kijken geeft je dat een manier om in te schatten wat er mogelijk is, maar niet wat zeker is.

[ Voor 14% gewijzigd door PilatuS op 06-01-2019 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marthusiast
  • Laatst online: 15-06-2024
Tominatie schreef op zondag 6 januari 2019 @ 22:52:
Ik begin toch steeds meer te geloven in een bartje. Vraag me af wat er gaat gebeuren als we onder de 4000 gaan, denk dat ik daar maar een gedrufde short doe met een x5 leverage.

Voor nu houden we nog wel aardig maar sinds de pump is 't niet veel meer.
Dit lijkt me nou juist een bull flag toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
JorzoR schreef op zondag 6 januari 2019 @ 23:23:
[...]

+1

De vergeljiking met brood?? ontgaat me volledig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urrim
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 30-09 16:26

Urrim

Wannabe-Tweaker

Het lijkt mij nu ook meer op een bull flag, en ik verwacht zelf nog wel een pump voordat we weer omlaag gaan. Maar als ie nog wat langer op en neer doorhobbelt zonder grote bewegingen kan het nog een bart worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Laatst online: 12-05 21:26
Afgelopen week kwam k in een video ook tegen over feit dat men denkt nog 1 of 2 runs met bijbehorende vergelijkbare crashes (85% -
99%) te verwachten en dat de bullrun daarop volgend er geen plafond meer is en in ieder geval geen 90% crashes. We kunnen alleen maar afwachten. (En 50-100% verkopen volgende run)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Marthusiast schreef op zondag 6 januari 2019 @ 23:26:
[...]

Dit lijkt me nou juist een bull flag toch?
Dat lees ik inderdaad overal maar ik hecht daar niet zoveel waarde aan. Ik hecht waarde aan 't feit of we de 4k kunnen houden en de 4.1k kunnen breken. Dat zijn voor mij redenen om bullish of bearish te worden.

Nu ben ik neutraal, wachtende op confirmatie. Toch geef ik een bartje zeker een kans van slagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
tias86 schreef op zondag 6 januari 2019 @ 23:28:
[...]
De vergeljiking met brood?? ontgaat me volledig
Brood is ook niet echt het goede voorbeeld. Iets dat niet oneindig is en wel gebruikt blijft worden kan oneindig blijven stijgen tot het op is. Genoeg voorbeelden van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marthusiast
We'll see broedah @Tominatie

ADA/USDT gaat ook lekker vandaag zeg! Hopelijk ook voor XLM (zoals eerder al werd besproken) tijd voor wat momentum omhoog.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
@Marthusiast idd we gaan het zien. Iets wat ik wel opvallend/bearish vind is toch wel het volume.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/fAuMvuF.png

Kijk nou ff, we hebben een paar minimale minuten waar de actie gebeurd en daarna is het weer helemaal dood.

Ik zou graag groei willen zien zonder een p&d patroon met stabiel stijgend volume/groeiende prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marthusiast
Weet je @Tominatie , ik vind dat zo moeilijk in te schatten! Ik zou kunnen zeggen: vakanties zijn morgen over, dus dan zal het volume wel weer stijgen. Maar hoeveel bots zijn verantwoordelijk voor alle handel? Geen idee!

Helemaal eens dat ik ook graag organische stijging zou zien, maar ik snap ook dat het vaak gaat om dat veel mensen op hetzelfde moment hetzelfde denken (of zijn er toch whales met veel invloed?). Zie de post van @Taro , paar pagina's terug.. Dus misschien is dit wel het natuurlijke (organische) verloop. Handel is 24 uur per dag, 7 dagen per week open he..

[ Voor 44% gewijzigd door Marthusiast op 06-01-2019 23:52 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

PilatuS schreef op zondag 6 januari 2019 @ 23:26:
[...]
Verder eten we al meer dan 4000 jaar brood, dus de kans dat het volledig verdwijnt is extreem klein.
Ik was al over van brood, maar sinds deze zomer helemaal. Nooit meer brood gegeten. Brood was past, this is next: https://jimmyjoy.com/blog.../introducing-plenny-drink

Nog Hollands product ook. Hebben ze al tokens? 8)
If you listen carefully while drinking Plenny Drink, you can hear your body moan softly from excitement.
:+

[ Voor 12% gewijzigd door Malarky op 06-01-2019 23:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anboni
PilatuS schreef op zondag 6 januari 2019 @ 23:33:
[...]

Brood is ook niet echt het goede voorbeeld. Iets dat niet oneindig is en wel gebruikt blijft worden kan oneindig blijven stijgen tot het op is. Genoeg voorbeelden van.
Alleen wordt het brood (of die auto, of welk voorbeeld dan ook) niet zozeer meer waard. Het gebruikte ruilmiddel (de euro) wordt minder waard. Het aantal euros in omloop is dan ook oneindig. Wat dat betreft wordt het dus heel lastig om een vergelijking met bitcoin te maken, daar is een maximum aan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-09 17:54
Tominatie schreef op zondag 6 januari 2019 @ 23:45:
@Marthusiast idd we gaan het zien. Iets wat ik wel opvallend/bearish vind is toch wel het volume.

[Afbeelding]

Kijk nou ff, we hebben een paar minimale minuten waar de actie gebeurd en daarna is het weer helemaal dood.

Ik zou graag groei willen zien zonder een p&d patroon met stabiel stijgend volume/groeiende prijs.
Valt me ook op bij die pumps. Bij deze pump is er in de grote kaars op Bitfinex (op de 5m kaart) maar liefst 3300 BTC doorheen gejast. Geen idee of het allemaal bots en mensen waren die FOMO'den of actie van een paar whales, had het net gemist.

Btw; op 28-12 was er een vergelijkbare pump qua volume en prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• burnebie
Malarky schreef op zondag 6 januari 2019 @ 23:52:
[...]

Ik was al over van brood, maar sinds deze zomer helemaal. Nooit meer brood gegeten. Brood was past, this is next: https://jimmyjoy.com/blog.../introducing-plenny-drink

[...]
Dit is echt extreem lui voedsel.
Nooit meer koken of je brood smeren.... _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
@ggj87 dat is ook de reden dat ik niet bullish word. Ik verwacht gewoon een bartje met eenzelfde patroon. Groot volume met een fikse rode candle en daarna weer dood.

Maarja, misschien moet ik gewoon even wennen aan de huidige markt en is dit wel kenmerkend voor een bodem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marthusiast
Ik denk @ggj87 en @Tominatie , dat de vraag is hoe gecoordineerd dit is? Want met een paar flinke whales samen is het natuurlijk prima mogelijk om effect op de prijs te hebben in een vooraf afgesproken richting..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anboni
[...]

[...]
Ugh.. soya en koolzaad.. :X doe je lichaam een lol en ga weer gewoon vlees en groenten eten...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18:45

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Van brood ga je dood,
Friet is all you need.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Marthusiast schreef op zondag 6 januari 2019 @ 23:57:
Ik denk @ggj87 en @Tominatie , dat de vraag is hoe gecoordineerd dit is? Want met een paar flinke whales samen is het natuurlijk prima mogelijk om effect op de prijs te hebben in een vooraf afgesproken richting..
ik denk heel makkelijk dus... Je doet gewoon een market buy en de fomo van de afwachtende mensen doet derest. Dan dump je voorzichtig weer de door market buy gekochte bitcoins en heb je winst.

Zo maak je dus heel makkelijk geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
anboni schreef op zondag 6 januari 2019 @ 23:54:
[...]

Alleen wordt het brood (of die auto, of welk voorbeeld dan ook) niet zozeer meer waard. Het gebruikte ruilmiddel (de euro) wordt minder waard. Het aantal euros in omloop is dan ook oneindig. Wat dat betreft wordt het dus heel lastig om een vergelijking met bitcoin te maken, daar is een maximum aan.
Niet welk voorbeeld dan ook. Ja voor de auto en brood, maar niet ieder voorbeeld. Dat was nou ook juist mijn punt. Jij zegt dat iets niet oneindig in waarde kan blijven stijgen, maar dat kan zeker wel. Een product dat eindig is, dus niet die auto (tenzij een F40 bijvoorbeeld), kan zeker in waarde blijven stijgen. Als voorbeeld even olie, zolang dat gebruikt blijft worden en de voorraad eindig is kan het prima oneindig blijven stijgen. Iets als koper is net zo'n voorbeeld of wat mij betreft uranuim of helium.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

anboni schreef op zondag 6 januari 2019 @ 23:57:
[...]

Ugh.. soya en koolzaad.. :X doe je lichaam een lol en ga weer gewoon vlees en groenten eten...
burnebie schreef op zondag 6 januari 2019 @ 23:56:
[...]

Dit is echt extreem lui voedsel.
Nooit meer koken of je brood smeren.... _O-
Ik zal je het sterker vertellen: dankzij hun bars en drinks heb ik in bijna heel 2018 geen fruit en groente gegeten, laat staan brood.

Als ik s'ochtends uit bed rol, pak ik een pakje (heb een voorraad van 150 stuks) en loop al crypto checkend de auto in. Bij de lunch met collega's klets ik liever, tussendoor af en toe slokje (drinkt echt heerlijk weg, totaal geen stukjes ofzo! - qua structuur, niet qua smaak, komt het exact overeen met melk).

Het is total vegan en laag op verzadigde vetten, suikers en zout (ouch brood!) dus ik mag van mijzelf compenseren met extra veel vlees en fastfood. Daar hou ik van. Geen groente. Vind het niet vies, maar wel saai, duur en veel gedoe. Heel af en toe fruit van de kantoorschaal omdat ik het wel lekker vind. Zal het zelf nooit kopen, onzinnig duur.

Ben oprecht nog nooit zo gezond en fit geweest. Kreeg altijd veel te veel suiker en verzadigde vetten binnen, nu niet meer :). Niet onbelangrijk: ik eet hierdoor extreem goedkoop en de BTW verhoging raakt mij dus totaal niet :+

Overeenkomst met crypto? Er zit net zoveel R&D in >:)

--
Ik zie dat XLM/ETH de resistance op 78 heeft geraakt, waar die begin januari ook een paar keer tegenaan botste. Dus of eth/btc zakt nog even een boel procentjes zodat er weer wat ruimte is, of hij breekt er later vannacht of morgen pas doorheen. Hopelijk. Want XLM/BTC heeft vrij baan.

[ Voor 36% gewijzigd door Malarky op 07-01-2019 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marthusiast
Klopt @Tominatie , ik denk alleen niet dat 1 whale dat kan.. Andere whales willen misschien de andere kant op en dat vlakt elkaar uit. Tenzij een groep het samen doet.. dan wel.. Dat was meer mijn punt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Marthusiast schreef op zondag 6 januari 2019 @ 23:59:
Klopt @Tominatie , ik denk alleen niet dat 1 whale dat kan.. Andere whales willen misschien de andere kant op en dat vlakt elkaar uit. Tenzij een groep het samen doet.. dan wel.. Dat was meer mijn punt..
Er zullen vast wel whale groepen zijn die zoiets organiseren. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marthusiast
Ik dacht dat je een grapje maakte @Malarky , maar je gebruikt het dus echt EN het bevalt nog ook! Mooi man!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marthusiast
@Tominatie , als wij nou eens... (o nee, dat mag hier niet he).. :+ :+

PS Komt dat volume! Blij dat we even samen gebeld hebben.. :+ :+

[ Voor 37% gewijzigd door Marthusiast op 07-01-2019 00:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Dit beginnende pumpje ziet er naar mijn idee hoopgevend uit. Toch nog even wakker blijven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Malarky schreef op zondag 6 januari 2019 @ 23:59:
[...]

[...]

Ik zal je het sterker vertellen: dankzij hun bars en drinks heb ik in bijna heel 2018 geen fruit en groente gegeten, laat staan brood.

Als ik s'ochtends uit bed rol, pak ik een pakje (heb een voorraad van 150 stuks) en loop al crypto checkend de auto in. Bij de lunch met collega's klets ik liever, tussendoor af en toe slokje (drinkt echt heerlijk weg, totaal geen stukjes ofzo! - qua structuur, niet qua smaak, komt het exact overeen met melk).

Het is total vegan en laag op verzadigde vetten, suikers en zout (ouch brood!) dus ik mag van mijzelf compenseren met extra veel vlees en fastfood. Daar hou ik van. Geen groente. Vind het niet vies, maar wel saai, duur en veel gedoe. Heel af en toe fruit van de kantoorschaal omdat ik het wel lekker vind. Zal het zelf nooit kopen, onzinnig duur.

Ben oprecht nog nooit zo gezond en fit geweest. Kreeg altijd veel te veel suiker en verzadigde vetten binnen, nu niet meer :). Niet onbelangrijk: ik eet hierdoor extreem goedkoop en de BTW verhoging raakt mij dus totaal niet :+

--
Ik zie dat XLM/ETH de resistance op 78 heeft geraakt, waar die begin januari ook een paar keer tegenaan botste. Dus of eth/btc zakt nog even een boel procentjes zodat er weer wat ruimte is, of hij breekt er later vannacht of morgen pas doorheen. Hopelijk. Want XLM/BTC heeft vrij baan.
30 maaltijden voor minder dan 30 euro. Da's idd wel een forse besparing. Levert meer op dan handelen in XRP :P _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

De longs gaan door het dak as we speak: https://www.tradingview.c...ol=BITFINEX%3ABTCUSDLONGS

Dus pump incoming?

Kan iemand mij uitleggen wat dat getal op de Y-as betekend? Is dat het totaal aantal long posities of gecorigeerd voor dollars in longs, want dat lijkt mij relevanter?

Sinds zaterdag is er ook een enorme afname in shorts, ook op langere termijn: https://www.tradingview.c...l=BITFINEX%3ABTCUSDSHORTS

Zitten weer op niveau van half november nu.

[ Voor 64% gewijzigd door Malarky op 07-01-2019 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
@Malarky Hopelijk.... we worden nu helaas nog rejected om echt door te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:40
Malarky schreef op maandag 7 januari 2019 @ 00:17:
De longs gaan door het dak as we speak: https://www.tradingview.c...ol=BITFINEX%3ABTCUSDLONGS

Dus pump incoming?

Kan iemand mij uitleggen wat dat getal op de Y-as betekend? Is dat het totaal aantal long posities of gecorigeerd voor dollars in longs, want dat lijkt mij relevanter?
Ik had begrepen dat het andersom is, longs zijn al ingekocht en moeten bij het sluiten worden verkocht.
Maar ik heb maar heel kort crypto/trading termen ervaring.
Wie weet hoe het precies zit?

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnebie
Malarky schreef op zondag 6 januari 2019 @ 23:59:
[...]

[...]

--
Ieder zijn ding. Geef mij maar gewoon voedsel wat nog op voedsel lijkt.

Maar als je het een jaar hebt volgehouden zal het het komende jaar ook nog wel lukken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Hoge longs en shorts is ook rekening houden met het tegenovergestelde. Als de shorts op een hoogtepunt zijn moet je rekening houden met een short squeeze, dus dat er een pump omhoog komt om de shorts te liquideren. Met enorm veel longs moet je rekening houden met een long squeeze, dus dat de boel flink hard omlaag gaat om juist de longs te liquideren. Dit hoeft natuurlijk zeker niet zo te zijn, maar flink veel longs betekend niet automatisch dat het ook omhoog gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-09 17:54
Tominatie schreef op zondag 6 januari 2019 @ 23:58:
[...]

ik denk heel makkelijk dus... Je doet gewoon een market buy en de fomo van de afwachtende mensen doet derest. Dan dump je voorzichtig weer de door market buy gekochte bitcoins en heb je winst.

Zo maak je dus heel makkelijk geld.
Ik denk dat botje11 er niet ver naast zit met zijn ETH spoof post. Dat ze de prijs in hun verkooporders pumpen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Gondor schreef op maandag 7 januari 2019 @ 00:21:
[...]

Ik had begrepen dat het andersom is, longs zijn al ingekocht en moeten bij het sluiten worden verkocht.
Maar ik heb maar heel kort crypto/trading termen ervaring.
Wie weet hoe het precies zit?
Lijkt erop dat count of longs = er wordt een stijging verwacht.

Dit is een mooie site daarvoor: https://coinfarm.online
Op Bitmex zit dus 81 miljoen dollar meer in Longs.

Ik lees op diverse plaatsen dat Bitmex geen history API heeft, dus alleen Bitfinex is daarvoor usable. Al houdt coinfarm zelf percentages bij.

Maar hier is te zien dat ze elkaar sowieso niet veel ontlopen: https://blockchainwhispers.com/bitmex-position-calculator/#
burnebie schreef op maandag 7 januari 2019 @ 00:21:
[...]

Ieder zijn ding. Geef mij maar gewoon voedsel wat nog op voedsel lijkt.

Maar als je het een jaar hebt volgehouden zal het het komende jaar ook nog wel lukken.
Hou niet van koken. when m00n, uiteraard alleen nog maar uiteten :P

[ Voor 18% gewijzigd door Malarky op 07-01-2019 00:29 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Heb zelf het idee dat de markt nu wel heel snel van sentiment veranderd. Wat 1 pumpje wel niet kan doen haha, denk zelf dat we de bodem nog niet gezien hebben.

Ik heb graag ongelijk hoor, we gaan het zien. B) :*)

Slaaplekkerrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:40
[...]

[...]
Ik drink van deze als ontbijt meestal:
https://www.vitaminstore....gewichtstoename-1200-gram

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marthusiast
Ik heb ook graag dat je ongelijk hebt @Tominatie , slaap lekker man!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
De alts beginnen nu ook lekker te stijgen. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Swaha schreef op maandag 7 januari 2019 @ 01:06:
De alts beginnen nu ook lekker te stijgen. :)
Precies wat we willen zien als er weinig gebeurt met BTC :) Alts omlaag, slecht teken. Alts omhoog, goed teken.

Hoop dat XLM door gaat zetten nu. Die 12 cent is nogal een belangrijk niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marthusiast
Wanneer worden we collectief long-term bullish? Als BTC die 4.2k USDT (Binance) wegblaast?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Marthusiast schreef op maandag 7 januari 2019 @ 01:23:
Wanneer worden we collectief long-term bullish? Als BTC die 4.2k USDT (Binance) wegblaast?
Voor mij is die 4.2k ook niet genoeg. Zelfs 5k is mogelijk en dan alsnog weer de 3k zien.

Long term bullish ben ik het sowieso, maar geloof pas dat de low echt is geweest boven de 6k of als we de vorige low succesvol testen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marthusiast
Mmm, nog een stukkie te gaan.. Nou kopen allemaal dus!! ;)

Maar wel: mooie bewegingen vandaag!

[ Voor 27% gewijzigd door Marthusiast op 07-01-2019 01:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Marthusiast schreef op maandag 7 januari 2019 @ 01:27:
Mmm, nog een stukkie te gaan dus.. Nou kopen allemaal dus!! ;)
Hoewel het natuurlijk leuk is dat we lekker omhoog gaan zegt het helaas nog niets over de lange termijn. Misschien hebben we de low inderdaad gehad, maar niets is zeker de komende weken en maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urrim

Urrim

Wannabe-Tweaker

Hoe waarschijnlijk is het dat we nog naar de 3k gaan op dit moment? Ik ben ook long term, maar zoek een goed moment om in te stappen. Misschien maar in kleine porties gaan kopen.

[ Voor 14% gewijzigd door Urrim op 07-01-2019 01:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marthusiast
Dat weet @PilatuS beter in te schatten.. Ik heb iig afgelopen weken flink ingeslagen in projecten waar ik echt in geloof (beetje verspreid over de verschillende dagen afgelopen weken).
Ik begon btw feb 2018 met kopen/hodlen en vandaag sta ik weer eens (eindelijk) op minder dan 50% verlies overall. Btw, grote dips idd wel gekocht, dus beetje spreiden neemt wat risico weg in een dalende markt..

Edit: 2018, feb 2018

[ Voor 16% gewijzigd door Marthusiast op 07-01-2019 01:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Urrim

Urrim

Wannabe-Tweaker

Marthusiast schreef op maandag 7 januari 2019 @ 01:30:
Dat weet @PilatuS beter in te schatten.. Ik heb iig afgelopen weken flink ingeslagen in projecten waar ik echt in geloof (beetje verspreid over de verschillende dagen afgelopen weken).
Ik begon btw feb 2017 met kopen/hodlen en vandaag sta ik weer eens (eindelijk) op minder dan 50% verlies overall.
Niet op de ATH verkocht? Ik had in december 2017 mijn coins - toen enkel Litecoin eigenlijk - allemaal verkocht, en ben in november 2018 weer mondjesmaat ingestapt. Dus ik mag niet klagen.

EDIT: Ah, 2018, nee oké, dan heb je het zwaar te verduren gehad. :(:)

[ Voor 5% gewijzigd door Urrim op 07-01-2019 01:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Urrim schreef op maandag 7 januari 2019 @ 01:29:
Hoe waarschijnlijk is het dat we nog naar de 3k gaan op dit moment?
Die kans is prima aanwezig, maar niemand die het weet. Normaal gesproken zie je dat een support opnieuw wordt getest. Dat zou betekenen dat we die 3k weer gaan zien, maar tot die tijd kunnen we mogelijk wel 5k gaan zien. Het is natuurlijk ook niet onmogelijk dat we de low wel hebben gehad, maar dat weet je ook pas over maanden. In een correctie/crash is niets zeker en kan het wel 2 jaar duren voor er wat echte duidelijkheid is en we hebben pas 1 jaar gehad.

Nu wel of niet kopen voor long term holden is voor mij echt een coinflip. Met waar we nu zitten is gewoon alles mogelijk de komende maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marthusiast
Was een typo @Urrim , feb 2018 ingestapt (initieel FOMO dus, harde les)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marthusiast
Urrim schreef op maandag 7 januari 2019 @ 01:33:
[...]

Niet op de ATH verkocht? Ik had in december 2017 mijn coins - toen enkel Litecoin eigenlijk - allemaal verkocht, en ben in november 2018 weer mondjesmaat ingestapt. Dus ik mag niet klagen.

EDIT: Ah, 2018, nee oké, dan heb je het zwaar te verduren gehad. :(:)
Haha, ja dat was zwaar, maar zit er nu (noodgedwongen) voor een stevig bedrag in (ergens tussen de 5k en 10k eu). Da's ook wel weer spannend.
Jij daarentegen: mooi man!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Urrim

Urrim

Wannabe-Tweaker

Marthusiast schreef op maandag 7 januari 2019 @ 01:33:
Was een typo @Urrim , feb 2018 ingestapt (initieel FOMO dus, harde les)
Kan gebeuren, wel spijtig voor je, om het zacht uit te drukken. Het is ook een kwestie van geluk natuurlijk. Ik had het geluk dat ik er in begin november inrolde - achteraf het perfecte moment -, waardoor mijn pf zich zonder veel moeite verzesvoudigde. Voor hetzelfde geld was ik ook in dec-jan ingestapt, en zat ik nu op de blaren. Enfin, hopelijk brengt de toekomst nog veel moois. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chang1982
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 24-09-2022
Wordt een leuke week denk 😊

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Urrim schreef op maandag 7 januari 2019 @ 01:37:
[...]
Ik had het geluk dat ik er in begin november inrolde - achteraf het perfecte moment -
Ik denk dat 10k BTC kopen voor 50 euro iets perfecter was geweest :+

Maar inderdaad, hoe sneller je er bij was hoe beter. De mensen die pas bij BTC op 10+k zijn ingestapt hebben het vrijwel allemaal zwaar gehad.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Marthusiast
Urrim schreef op maandag 7 januari 2019 @ 01:37:
[...]

Kan gebeuren, wel spijtig voor je, om het zacht uit te drukken. Het is ook een kwestie van geluk natuurlijk. Ik had het geluk dat ik er in begin november inrolde - achteraf het perfecte moment -, waardoor mijn pf zich zonder veel moeite verzesvoudigde. Voor hetzelfde geld was ik ook in dec-jan ingestapt, en zat ik nu op de blaren. Enfin, hopelijk brengt de toekomst nog veel moois. :)
Welnee, ik vond het interessant, heb een hoop geleerd over de technologie achter deze projecten, en de intenties van een aantal projecten waar ik in geloof. Anderzijds heb ik ook gezien dat de resultaten van handelen en speculeren (de koersen) eigenlijk niet weerspiegelen welke projecten de moeite waard zijn.
En het spanningsvlak tussen beide perspectieven ;)
Verder heb ik er nooit geld ingestoken dat ik niet zou kunnen missen. Ik had het bij 1 of 2 k willen houden, alleen ik ben nogal eigenwijs en had genoeg vertrouwen in de projecten waar ik in zit. Dus toch maar geDCA-d naar beneden... Dus als er nu nog eens een bullrun komt.. 8) 8)
Jij succes met kiezen van het juiste moment en strategie! En vraag maar raak als je meningen wil, genoeg meningen hier, leuke groep!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Urrim

Urrim

Wannabe-Tweaker

PilatuS schreef op maandag 7 januari 2019 @ 01:39:
[...]

Ik denk dat 10k BTC kopen voor 50 euro iets perfecter was geweest :+

Maar inderdaad, hoe sneller je er bij was hoe beter. De mensen die pas bij BTC op 10+k zijn ingestapt hebben het vrijwel allemaal zwaar gehad.
Haha, tja, ik acht mezelf al gelukkig genoeg. Achteraf gezien is het altijd makkelijk. :P
Ik weet niet wat ik gedaan zou hebben als ik in dec-jan zou hebben ingestapt. Dollar cost averaging zou ik best riskant vinden, omdat ik de lange termijn ook niet kan voorspellen, en mijn geld niet in een zwart gat wil kieperen. Die grote beweeglijkheid van de markt maakt het leuk en spannend, maar ook zo lastig om er grip op te krijgen. _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Urrim

Urrim

Wannabe-Tweaker

Marthusiast schreef op maandag 7 januari 2019 @ 01:47:
[...]

Welnee, ik vond het interessant, heb een hoop geleerd over de technologie achter deze projecten, en de intenties van een aantal projecten waar ik in geloof. Anderzijds heb ik ook gezien dat de resultaten van handelen en speculeren (de koersen) eigenlijk niet weerspiegelen welke projecten de moeite waard zijn.
En het spanningsvlak tussen beide perspectieven ;)
Verder heb ik er nooit geld ingestoken dat ik niet zou kunnen missen. Ik had het bij 1 of 2 k willen houden, alleen ik ben nogal eigenwijs en had genoeg vertrouwen in de projecten waar ik in zit. Dus toch maar geDCA-d naar beneden... Dus als er nu nog eens een bullrun komt.. 8) 8)
Jij succes met kiezen van het juiste moment en strategie! En vraag maar raak als meningen wil, genoeg meningen hier, leuke groep!
O, kijk aan. Gelukkig nog niet het huis o.i.d. op de hypo ;) . Zelf doe ik ook rustig aan hoor, de risico's zijn te groot, ook had je het achteraf altijd anders gedaan. Maar eens, ik vind ben langzaamaan toch ook steeds meer gaan interesseren in de technologie achter de projecten (vooral bitcoin), en merk dat ik dit naast de markt alleen erg leuk vind om te volgen. Nu heb ik nog genoeg vraagtekens over de implementatie of realizatie van de technologie, hoe en wat, wanneer of at all. Maar met een hoop interesse en een gezonde portie Nederlandse nuchterheid kom je een heel eind.

Jij ook succes met het crypto-avontuur! Deze groep helpt me ook al een hoop op weg. Toch leuk om met wat andere Nederlanders de wondere wereld van crypto's te bespreken. :)F

En het is laat, dus nu ga ik slapen. Ik kan niet eindeloos die koers volgen. :z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marthusiast
d:)b d:)b d:)b @Urrim Welterusten! En hou ons op de hoogte van je strategie en portfolio keuze(s)!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-10 17:18
Hm.... mijn alts op Binance dalen de laatste 2 uur of zo. Meestal een bearish teken alleen ziet alles er eigenlijk zo mooi uit... Op Cryptopia nog wel een kleine winst in dezelfde periode maar de laatste tijd zegt dat meestal heel weinig - alleen Binance lijkt een voorspellende waarde te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marthusiast
Welke alts zit je in @Specy ?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Volgens mij is de juiste vraag hier in welke alts zit hij niet ? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marthusiast
Ja ik breng het altijd positief @PilatuS ..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-10 17:18
Op Binance in de top 90 geloof ik. Zoiets in ieder geval. Daalt nog steeds door nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marthusiast
Geld gaat misschien van shit-alts naar 'de alts die het wel verdienen'?

Ik breng soms ook dingen wat negatiever :+

[ Voor 24% gewijzigd door Marthusiast op 07-01-2019 02:26 ]

Pagina: 1 ... 87 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!