Is 't voor jou 50/50 nu? Voor mij 60/40 als ik eerlijk ben. Neig toch steeds meer naar het beren scenario al hoop ik dat de bulls verrassend uit de hoek kunnen komen.PilatuS schreef op zondag 6 januari 2019 @ 03:38:
[...]
Niet gestemt, want geen idee. Flink hard omhoog of flink hard omlaag, dat denk ik wel
Je had je margin posities geclosed toch @Tominatie ? Dan moet het goedkomen hoor..
Moet toegeven dat ik meer bearish ben dan bullish met wat we nu zien, maar zonder breakdown durf ik het echt niet te zeggen.Tominatie schreef op zondag 6 januari 2019 @ 03:39:
[...]
Is 't voor jou 50/50 nu? Voor mij 60/40 als ik eerlijk ben. Neig toch steeds meer naar het beren scenario al hoop ik dat de bulls verrassend uit de hoek kunnen komen.
Deze lafaard is voor het eerst in lange tijd weer eens naar USDT gegaan. Als die nu toch uitbrengt naar boven, dan stap ik in op een mooie USDT coin.Tominatie schreef op zondag 6 januari 2019 @ 03:36:
[Afbeelding]
Besef gewoon hoe klein de range is waar we nu inzitten, met nog steeds lower highs en higher lows. Dit nodigt echt uit tot enorm short-term geweld met 'n candle van hier tot tokyo.
Qua upwards potentie, denk ik aan 50/50 ONT en VET. Als BTC echt uitbreekt he en de coins weer gaan knallen over de volle breedte.
NEO natuurlijk ook aardig maar coinspot heeft een mooi neo/ont paartje, aangezien die 2 alles met elkaar te maken hebben en daar is duidelijk te zien dat NEO rond zijn all time high staat ten opzichte van ONT (daar is die al een paar keer geweest maar niet erover). Dus daarom zeg ik: ONT/USDT en VET/USDT omdat die nog helemaaal niets goed gemaakt heeft en nu net als de BTC zelf helemaal stil staat in dollars.
[ Voor 35% gewijzigd door Malarky op 06-01-2019 03:47 ]
Had toevallig een kleine short geopend op 3801 omdat ik het met mezelf had afgesproken, heb de winst al wel genomen hoor. Dus sta nu weer aan de zijkant te loeren om uiteindelijk als het zover is actie te ondernemen.Marthusiast schreef op zondag 6 januari 2019 @ 03:39:
Je had je margin posities geclosed toch @Tominatie ? Dan moet het goedkomen hoor..
Long term ben ik sowieso bullish. Ik geloof er voor 100% in dat BTC weer een nieuwe ATH gaat doen. Alleen de komende dagen, weken of langer, geen idee.
Zeker dat ik een believer ben maar ik probeer gewoon zoveel mogelijk btc te verdienen met m'n trades. Ik had afgesproken met mezelf: short bitcoin als ie onder de 3800 wilt gaan, long bitcoin als ie over de 3870 gaat. Hij ging onder de 3800 dus toen een short op 3801 gesloten en in de daling weer met winst van de hand gedaan. Nu weer wachten op confirmatie.Marthusiast schreef op zondag 6 januari 2019 @ 03:42:
Terugstorten die winst @Tominatie , jij bent toch ook een believer?![]()
@PilatuS , short term ben ik niet bearish (maar wel grote kans dat ik het mis heb). Long term moge bekend zijn. Bull hier.
Jahaaa @Tominatie , alleen dat denken er meer dan alleen jij.. en dat werkt een bullish sentiment tegen.. pfff... moet ik nou echt alles uitleggen? ;-)
Btw, ik snap ook dat als wij op tweakers een complete trading stop zouden kunnen afdwingen, dat totaal geen effect zou hebben omdat iedereen over de hele wereld er voor zijn/haar eigen winst/belang in zit.. Het viel me gewoon op... En maar klagen over het sentiment. Ja wees dan een bull met ballen man!!
Btw, ik snap ook dat als wij op tweakers een complete trading stop zouden kunnen afdwingen, dat totaal geen effect zou hebben omdat iedereen over de hele wereld er voor zijn/haar eigen winst/belang in zit.. Het viel me gewoon op... En maar klagen over het sentiment. Ja wees dan een bull met ballen man!!
[ Voor 50% gewijzigd door Marthusiast op 06-01-2019 03:50 ]
Hahaha, wees maar blij dat er nog mensen lekker traden, zonder traders geen koers. Een bullish sentiment komt wel weer als de de indicatoren er goed voorstaan. Als we bijv. voor de 1e keer sinds de berenmarkt een higher high kunnen zetten, dus uit m'n hoofd 4400+ zul je zien dat het best hard kan gaanMarthusiast schreef op zondag 6 januari 2019 @ 03:48:
Jahaaa @Tominatie , alleen dat denken er meer dan alleen jij.. en dat werkt een bullish sentiment tegen.. pfff... moet ik nou echt alles uitleggen? ;-)
Moons gains komen wel weer maar nu nog niet.. Toch ben ik wel een tikkeltje bullish hoor en hoop met heel mijn hart de confirmatie binnenkort in de chart te zien.
Nou.. als er alleen kopers waren van een steeds schaarser wordend goed @Tominatie ..
En de hodlers gewoon zouden hodlen omdat ze geinversteerd hebben in iets waar ze in geloven..
Eens over de moon gains btw..
En de hodlers gewoon zouden hodlen omdat ze geinversteerd hebben in iets waar ze in geloven..

En..... als je trade moet je met beide scenario's rekening houden, ik wil best altijd bullish zijn maar dan schiet ik mezelf in de voet want de markt kan niet alleen stijgen.
Heb hier al een tijd niets over XLM gehoord. Is nu al de 4e keer dat die, sinds afgelopen maanden rond die 30 satosh zit en afgelopen keren beloofde dat elke keer vuurwerk richting de 45 sat.
Dat is toch 50% winst in BTC.
Zolang die 30sat niet breekt lijkt dat wel een zekerheidje ondertussen. Heb er 100 dollar in gewoon voor het idee dat ik er bij ben.... maar aangezien er ook een XLM/USDT paartje is, ook in de gaten houden.
Wat zeggen jullie qua BTC: alles buiten 3845<->3700 is trendbreuk en dus in/uitstappen geblazen? Imho is 3650 pas definitief ellende want een keertje iets lager kan nog, daar was vorige keer hele sterke support.
Zolang die 30sat niet breekt lijkt dat wel een zekerheidje ondertussen. Heb er 100 dollar in gewoon voor het idee dat ik er bij ben.... maar aangezien er ook een XLM/USDT paartje is, ook in de gaten houden.
Wat zeggen jullie qua BTC: alles buiten 3845<->3700 is trendbreuk en dus in/uitstappen geblazen? Imho is 3650 pas definitief ellende want een keertje iets lager kan nog, daar was vorige keer hele sterke support.
[ Voor 19% gewijzigd door Malarky op 06-01-2019 04:04 ]
3900 voor omhoog een 3700 voor omlaag op Binance zijn de getallen voor mij jaMalarky schreef op zondag 6 januari 2019 @ 03:56:
Ok, ik moet zeggen..... ETH ziet er wel weer leuk uit om een ritje op te pakken, die ga ik kopen mocht bitcoin weer iets boven de 3.8k komen
@PilatuS @Malarky
Voor mij zijn < 3700 en > 3870 de levels waar ik agressief op in ga spelen.
Als de 3.7k breekt kan de 3.6k ook nog als extra support dienen. Dus daar verwacht ik sowieso wel een bounce, die gaan we niet in 1x breken.
@PilatuS @Malarky
Voor mij zijn < 3700 en > 3870 de levels waar ik agressief op in ga spelen.
Als de 3.7k breekt kan de 3.6k ook nog als extra support dienen. Dus daar verwacht ik sowieso wel een bounce, die gaan we niet in 1x breken.
[ Voor 46% gewijzigd door Tominatie op 06-01-2019 04:14 ]
3800 en 3725 staan mijn wekkers. Als dat gebeurd al een dikke kans op actie.PilatuS schreef op zondag 6 januari 2019 @ 04:08:
[...]
3900 voor omhoog een 3700 voor omlaag op Binance zijn de getallen voor mij jaInderdaad wel als ze blijvend zijn en niet even er boven of er onder.
Ik voorspel een pumpje naar 3800 en daar een ongekende dump om er nog voor een goede prijs vanaf te komen.
Bij eth/btc wachten ze al op die actie. Hij blijft zo lullig in de onderkant van zijn rode candle hangen. Ik zie hier dat de sfeer bullish is: https://alternative.me/crypto/fear-and-greed-index/
Soort consumentenvertrouwen index.
Het aantal shorts neemt rap af vandaag: https://www.tradingview.c...l=BITFINEX%3ABTCUSDSHORTS
Terwijl het aantal longs juist extreem hoog staat: https://www.tradingview.c...ol=BITFINEX%3ABTCUSDLONGS
Als ik dat allemaal goed lees, verwachten de pro's dus een enorme uitbraak naar boven toe?
[ Voor 68% gewijzigd door Malarky op 06-01-2019 04:35 ]
Ik voorspel een ongekende pump naar de 4.2k als het volume maandag toeneemt (of daarvoor al). Ik zet geen wekker, kijk een paar keer per uur (als ik wakker ben). Geen onderbouwing verder, gewoon gevoel. En ik heb het afgelopen jaar alleen maar mis gehad he..
Verwijderd
Independently financially independent

Het hele jaar weer kans met onze groep: de laatste hoop.
Met wat geluk weer 3 halve loten voor 120 euro.

Fijn dat je dit met ons deelt!Verwijderd schreef op zondag 6 januari 2019 @ 07:30:
Independently financially independent
[Afbeelding]
Hierdoor ben ik kompleet bullish en BTC to the moon dus

Valt toch nog wel mee?
Rookworst zonder r is ook worst.
Ik heb een hele grote zak XLM voor de longterm, maar hij houd zich nu al een paar dagen koest. Bij de volgende rally zie ik hem samen met XRP en pump maken.Malarky schreef op zondag 6 januari 2019 @ 03:56:
Heb hier al een tijd niets over XLM gehoord. Is nu al de 4e keer dat die, sinds afgelopen maanden rond die 30 satosh zit en afgelopen keren beloofde dat elke keer vuurwerk richting de 45 sat.
Idd maakt mij niet uit hebben mij er vannacht toch uitgekegeld.
Tjonge, het ziet er wel weer heel matig uit. Volume weer door het putje. Zie niet in waarom we gaan stijgen short term gezien, dit wordt gewoon afwachten. Krijg al een beetje flash backs naar die doodsaaie 6k periode. Pfffff
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Kennis delen > DM
/u/12037/crop5db5cb2525d0a_cropped.png?f=community)
Ik denk dat ik voor 25% ga instappen op Bitcoin en daar een stop loss op zet en dat ik automatische buy orders instel boven de 3870 bij Bitcoin en boven de 155 bij ETH. Dan loop ik in totaal een relatief klein risico, maar de risk/reward ratio is wel hoog, als we inderdaad uitbreken dan zal dat hard gaan.
@Tominatie Ze raden een minimum van 7-8 uur slaap aan he, dat weet je? Dat heeft ook een goede invloed op je humeur en maakt je dus mogelijk ook op korte termijn weer bullish
@Tominatie Ze raden een minimum van 7-8 uur slaap aan he, dat weet je? Dat heeft ook een goede invloed op je humeur en maakt je dus mogelijk ook op korte termijn weer bullish
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Ik vind het alleen maar mooi. Je kan gewoon al een tijd lang crypto laag inkopen!Tominatie schreef op zondag 6 januari 2019 @ 09:26:
Tjonge, het ziet er wel weer heel matig uit. Volume weer door het putje. Zie niet in waarom we gaan stijgen short term gezien, dit wordt gewoon afwachten. Krijg al een beetje flash backs naar die doodsaaie 6k periode. Pfffff
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Inmiddels voor 33% ingestapt, moest ook wat ADA inslaan 
Mooie groene candles, deze keer verkoop ik niet, maar hou ik alles nog even. Hopelijk is het niet weer zo'n kleine opleving met daarna een grote dump.
Op BitMEX worden ook weer mooi wat shorts geliquideerd...
Mooie groene candles, deze keer verkoop ik niet, maar hou ik alles nog even. Hopelijk is het niet weer zo'n kleine opleving met daarna een grote dump.
Op BitMEX worden ook weer mooi wat shorts geliquideerd...
[ Voor 12% gewijzigd door Taro op 06-01-2019 10:15 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Grote kans dat dit heel 2019 zo zal zijnTominatie schreef op zondag 6 januari 2019 @ 09:26:
Zero.
Buy order op ETH geplaatst maar helaas staat er 600 stuks boven mij,.
Weg
Ik dacht laat ik vannacht eens in eth blijven.New Yorker schreef op zondag 6 januari 2019 @ 10:37:
Buy order op ETH geplaatst maar helaas staat er 600 stuks boven mij,.

Ik mag weer 50 euro in het boete potje storten..
Zero.
Ik sta nu ook in verlies.Pelox schreef op zondag 6 januari 2019 @ 10:40:
[...]
Ik dacht laat ik vannacht eens in eth blijven.
Ik mag weer 50 euro in het boete potje storten..
Weg
Of de kans groot is durf ik niet te zeggen, wel vind ik het persoonlijk prima als dat zo zou mogen zijn. Dan kan ik het gehele jaar rustig inslaan voor er een nieuwe bullrun gestart gaat worden. Ben heel benieuwd hoe zo'n nieuwe periode eruit zou komen te zien. Er gaat waarschijnlijk een maandenlange gestage groei van bitcoin aan vooraf en dan is het ineens in een paar weken tijd gekkenhuis? Benieuwd, benieuwd, benieuwd. Mijn eerste plukje VET, SHA en BTC ingeslagen gisteren
Sinds ik VET hold is die alleen maar gezakt. Waarom stap je daar nu in? Elke week is mijn bedrag in USD lagerBartvandelaar schreef op zondag 6 januari 2019 @ 10:49:
[...]
Of de kans groot is durf ik niet te zeggen, wel vind ik het persoonlijk prima als dat zo zou mogen zijn. Dan kan ik het gehele jaar rustig inslaan voor er een nieuwe bullrun gestart gaat worden. Ben heel benieuwd hoe zo'n nieuwe periode eruit zou komen te zien. Er gaat waarschijnlijk een maandenlange gestage groei van bitcoin aan vooraf en dan is het ineens in een paar weken tijd gekkenhuis? Benieuwd, benieuwd, benieuwd. Mijn eerste plukje VET, SHA en BTC ingeslagen gisteren
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Buy low, sell high, daaromDJ-Promo schreef op zondag 6 januari 2019 @ 10:51:
[...]
Sinds ik VET hold is die alleen maar gezakt. Waarom stap je daar nu in? Elke week is mijn bedrag in USD lager
Zegt natuurlijk niet dat hij het nu low koopt, het kan mogelijk nog veel lager, maar hij koopt wel lager in dan jou. Als VET nu stijgt, kan hij op de top met winst verkopen en jij zult quitte spelen.
Daarom altijd kopen als de koers al enige tijd omlaag gaat, of langzaam aan ladderen, dus niet vasthouden in een dalende markt. Daarmee behaal je doorgaans rendement.
[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 06-01-2019 10:56 ]
Is een gevoel... ken ik niet uitleggen...DJ-Promo schreef op zondag 6 januari 2019 @ 10:51:
[...]
Sinds ik VET hold is die alleen maar gezakt. Waarom stap je daar nu in? Elke week is mijn bedrag in USD lager
Even serieus. Staat lekker laag (dat staat natuurlijk vrijwel alles), maar ik vind het een interessant project waar ik in de toekomst wel wat van verwacht (over 4 á 5 jaar dan) Hun mainnet en testnet worden ook steeds actiever ten opzichte van een paar maanden geleden. Dat geeft voor mij het gevoel dat er leven in de brouwerij is en ik heb last van een tunnelvisie
Net zoals de meeste begin vorig jaar hadden gedaan toen btc nog op 20k stond en mensen dachten slim te zijn om in te kopen opTaro schreef op zondag 6 januari 2019 @ 10:54:
[...]
Daarom altijd kopen als de koers al enige tijd omlaag gaat, of langzaam aan ladderen, daarmee behaal je doorgaans het rendement.
15
12.5
10
8
enz enz
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
@Slux Ik kan natuurlijk onderaan iedere post (of in mijn handtekening
) wel een disclaimer gaan opnemen over al die zaken, randvoorwaarden, dat het geen financieel advies is, dyor, rtfm, etc. maar, het ging mij meer om het punt "waarom koop je nu in, ik heb ze al een tijdje en ze zijn alleen maar minder waard geworden".
Dat je niet zomaar in moet stappen omdat een koers nu lager is dan hij was lijkt mij inmiddels inderdaad wel duidelijk en bewezen
Dat je niet zomaar in moet stappen omdat een koers nu lager is dan hij was lijkt mij inmiddels inderdaad wel duidelijk en bewezen
Coinbase staat precies al tijdje vast op 3.8k ...
Ik zou zelf eerder dan WTC, TRAC,WABI kopen, hype van dat VET is er wel een beetje af, meest geflopte coin uit 2018 volgens mij.Bartvandelaar schreef op zondag 6 januari 2019 @ 10:55:
[...]
Is een gevoel... ken ik niet uitleggen...
Even serieus. Staat lekker laag (dat staat natuurlijk vrijwel alles), maar ik vind het een interessant project waar ik in de toekomst wel wat van verwacht (over 4 á 5 jaar dan) Hun mainnet en testnet worden ook steeds actiever ten opzichte van een paar maanden geleden. Dat geeft voor mij het gevoel dat er leven in de brouwerij is en ik heb last van een tunnelvisie.
Maar wie weet misschien wordt er weer een blik tunnelvisie zieltjes opengetrokken
Dan mag je tweakers wel vragen om het aantal tekens voor je handtekening x10000 te vergroten om alles erin te krijgenTaro schreef op zondag 6 januari 2019 @ 10:59:
@Slux Ik kan natuurlijk onderaan iedere post (of in mijn handtekening) wel een disclaimer gaan opnemen over al die zaken, randvoorwaarden, dat het geen financieel advies is, dyor, rtfm, etc. maar, het ging mij meer om het punt "waarom koop je nu in, ik heb ze al een tijdje en ze zijn alleen maar minder waard geworden".
Het jaar begint in ieder geval positief nu maar hopen dat het zo door blijft gaan.
Oops sorry vergeten dat ik mijn laatste reactie kon editen
[ Voor 4% gewijzigd door Slux op 06-01-2019 11:10 ]
Heren ik snap dat het vasthouden van VET niet slim was. Maar ik trade niet.
Vroeg mij alleen af waarom die nu koopt.
om dat die laag staat en dat die denkt dat die er wat aan kan verdienen waarom zou die ze anders kopen?DJ-Promo schreef op zondag 6 januari 2019 @ 11:19:
Heren ik snap dat het vasthouden van VET niet slim was. Maar ik trade niet.
Los van het feit dat ik sowieso niet zo veel met die china hustle coins heb. De rest van crypto minnend Nederland overigens wel lijkt het.
Snap ik de vet liefde ook niet, behalve een pilot met rfid chips in een mutsje in 1 winkel (waarbij de vechain scan app niet eens werkte lol, las ik in de telegram) heel toevallig in Nederland zie ik er niet veel van.
Token economics alle vet houders generen tor en al sinds de dag dat live is gegaan. Zonder dat er geburned werd. Dus een giga overschot van tor. Bedrijven hebben zelf nodes, zouden dus ook zelf voorzienend zouden zijn wat betreft tor.
Hoe gaat dat ooit iets waard worden? En waarom zou vet omhoog gaan op basis van de token economics?
Ik zie het niet.
Snap ik de vet liefde ook niet, behalve een pilot met rfid chips in een mutsje in 1 winkel (waarbij de vechain scan app niet eens werkte lol, las ik in de telegram) heel toevallig in Nederland zie ik er niet veel van.
Token economics alle vet houders generen tor en al sinds de dag dat live is gegaan. Zonder dat er geburned werd. Dus een giga overschot van tor. Bedrijven hebben zelf nodes, zouden dus ook zelf voorzienend zouden zijn wat betreft tor.
Hoe gaat dat ooit iets waard worden? En waarom zou vet omhoog gaan op basis van de token economics?
Ik zie het niet.
Beetje kortzichtig en helaas zonder onderbouwing, WTC zou ik verre van afblijven na vele beloftes,en na 1 jaar nog steeds geen werkende mainnet: https://medium.com/@nomos...right-centre-fcaa8fcd137fSlux schreef op zondag 6 januari 2019 @ 11:04:
[...]
Ik zou zelf eerder dan WTC, TRAC,WABI kopen, hype van dat VET is er wel een beetje af, meest geflopte coin uit 2018 volgens mij.
Maar wie weet misschien wordt er weer een blik tunnelvisie zieltjes opengetrokken
Zitten inmiddels al meerdere bedrijven op de blockchain van VeChain, bijvoorbeeld DNVGL met MyStory:tias86 schreef op zondag 6 januari 2019 @ 11:30:
Los van het feit dat ik sowieso niet zo veel met die china hustle coins heb. De rest van crypto minnend Nederland overigens wel lijkt het.
Hou gaat dat ooit iets waard worden? En waarom zou vet omhoog gaan op basis van de token economics?
Ik zie het niet.
https://explore.veforge.c...6e3940ba7118975966/events
Op 2 januari is er door 1 bedrijf al meer dan 2 mio VTHO geburned, terwijl er zo'n 35 mio VTHO bijkomt per dag. Stel dat er 25 bedrijven komen in 2019 die zoveel gaan burnen, dan zit je al dik over het huidige dagelijkse aanbod.
Juist één van de meestbelovende tokens die daadwerkelijk ook zakelijk bezig is en niet hun blockchain volspamt met nutteloze transacties zoals andere tokens in de top 10.
LTC zou die 40 dollar zomaar nog kunnen aantikken.
Het kan nog....Malarky schreef op zondag 6 januari 2019 @ 04:14:
[...]
Ik voorspel een pumpje naar 3800 en daar een ongekende dump om er nog voor een goede prijs vanaf te komen.
[ Voor 90% gewijzigd door Malarky op 06-01-2019 11:43 ]
Lol, je vergeet de 154 dagen dagen oid dat er ook 35 miljoen vto per dag gegenereerd werd zonder afname.SkyField schreef op zondag 6 januari 2019 @ 11:35:
[...]
Zitten inmiddels al meerdere bedrijven op de blockchain van VeChain, bijvoorbeeld DNVGL met MyStory:
https://explore.veforge.c...6e3940ba7118975966/events
Op 2 januari is er door 1 bedrijf al meer dan 2 mio VTHO geburned, terwijl er zo'n 35 mio VTHO bijkomt per dag. Stel dat er 25 bedrijven komen in 2019 die zoveel gaan burnen, dan zit je al dik over het huidige dagelijkse aanbod.
Juist één van de meestbelovende tokens die daadwerkelijk ook zakelijk bezig is en niet hun blockchain volspamt met nutteloze transacties zoals andere tokens in de top 10.
En nu nog steeds een overschot word geproduceerd per dag waar je u tegen zegt.
En wat ik ook zei die bedrijven hebben zelf toch ook nodes en generen hun eigen afname.?
Als jij je hoop stelt op dat er even "25 bedrijven" bij komen in 2019 ok,maar dat lijkt mij niet heel realistisch.
@Tominatie Wanneer gaat hij ongeveer uit die triangle?
Helaas ben je niet goed geïnformeerd; 30% van alle VTHO verbruikt door transacties zal worden beloond aan de 101 eigenaren van Masternode. De andere 70% van de verbruikte VTHO zal worden verbrand.tias86 schreef op zondag 6 januari 2019 @ 11:42:
[...]
Lol, je vergeet de 154 dagen dagen oid dat er ook 35 miljoen vto per dag gegenereerd werd zonder afname.
En wat ik ook zei die bedrijven hebben zelf toch ook nodes en generen hun eigen afname.?
Als jij je hoop stelt op dat er even "25 bedrijven" bij komen in 2019 ok,maar dat lijkt mij niet heel realistisch.
3825 is key moment. 3850 is die er wel uit. Dan zal het hard gaan hoor daar. Dat is binance tov usdtjostefa schreef op zondag 6 januari 2019 @ 11:43:
@Tominatie Wanneer gaat hij ongeveer uit die triangle?
ten opzichte van de dollar: https://amfeed.com dan ongeveer 3850 / 3875.
"Current Tether Risk Premium is Low: $-24" staat ook in de zijkant bij amfeed.
[ Voor 26% gewijzigd door Malarky op 06-01-2019 11:54 ]
Bij de LTC is de laatste dagen best wel activiteit. Helaas afgelopen vrijdag te vroeg gekocht. De volgende ochtend niet ingekocht, want te laat blabla. 's Avonds toch weer wat gekocht. Een risico, tja dat is alles ;-) En nu weer een jumpje :-)
Het is toch niet gek dat er een overschot is geproduceerd? Anders kunnen ze elke maand de VTHO generatie gaan bijstellen als een nieuwe klant aan boord komt.tias86 schreef op zondag 6 januari 2019 @ 11:42:
[...]
Lol, je vergeet de 154 dagen dagen oid dat er ook 35 miljoen vto per dag gegenereerd werd zonder afname.
Bedrijven moeten dan eerst nog hun VET gaan kopen, wat er dus voor zorgt dat de prijs zal gaan stijgen. Als ze geen VET willen kopen, dan moeten ze VTHO aanschaffen, waardoor VET automatisch ook zal stijgen.
VET is voor mij een langetermijnproject en ze zijn zeker goed bezig afgelopen jaar. Hebben elke deadline gehaald en hun blockchain draait vlekkeloos. Ze hebben daarnaast een nauwe samenwerking met Oceanex, waar ze als eerste hun ICO's kunnen listen. Dus wat mij betreft, is VET zeker één van de best presterende tokens van dit moment
Klinkt leuk maar je negeert de generatie hoeveelheid, vrij belangrijk imo.Replay256 schreef op zondag 6 januari 2019 @ 11:48:
[...]
Helaas ben je niet goed geïnformeerd; 30% van alle VTHO verbruikt door transacties zal worden beloond aan de 101 eigenaren van Masternode. De andere 70% van de verbruikte VTHO zal worden verbrand.
Het koste mij al mijn 400% winst op coins, maar een geluk bij een ongeluk, ik zag de ellende tijdig, anders was ik nog 2x gehalveerd.SkyField schreef op zondag 6 januari 2019 @ 11:54:
[...]
VET is voor mij een langetermijnproject en ze zijn zeker goed bezig afgelopen jaar. Hebben elke deadline gehaald en hun blockchain draait vlekkeloos. Ze hebben daarnaast een nauwe samenwerking met Oceanex, waar ze als eerste hun ICO's kunnen listen. Dus wat mij betreft, is VET zeker één van de best presterende tokens van dit moment
Zo zie je maar: ontwikkelingen van een token kunnen geheel los staan van koerswinsten. Daarom kijk ik ook nauwelijks meer naar hoe goed een project is voor ik een coin koop. Het zegt gewoon heel weinig.
Vechain oceanex pla sha komt allemaal uit het zelfde vat volgens mij.SkyField schreef op zondag 6 januari 2019 @ 11:54:
[...]
Het is toch niet gek dat er een overschot is geproduceerd? Anders kunnen ze elke maand de VTHO generatie gaan bijstellen als een nieuwe klant aan boord komt.
Bedrijven moeten dan eerst nog hun VET gaan kopen, wat er dus voor zorgt dat de prijs zal gaan stijgen. Als ze geen VET willen kopen, dan moeten ze VTHO aanschaffen, waardoor VET automatisch ook zal stijgen.
Zie in telegram ook bij al die groepen dezelfde namen opduiken.
Wat mij betreft is het nog steeds overrated. Facedown tijd voor je herintrede! FUD al over the place!
Die coins zijn zo ie zo kansloos al zo vaak gezegd, IBM is al veel verder dan al die coins bij elkaar.Replay256 schreef op zondag 6 januari 2019 @ 11:34:
[...]
Beetje kortzichtig en helaas zonder onderbouwing, WTC zou ik verre van afblijven na vele beloftes,en na 1 jaar nog steeds geen werkende mainnet: https://medium.com/@nomos...right-centre-fcaa8fcd137f
Alleen als je nu op fora e.d. leest maken die coins meer kans een leuk rendement op te leveren dan een VET
maar as usual DYOR
En als we het over belotes hebben dan kunnen we het maar beter niet over VET hebben
Merk aan je reactie helaas dat we geen inhoudelijk discussie kunnen voeren, zou zeggen, "Do your own research" hierbij de whitepaper leuke lees materie voor de zondag middag: https://cdn.vechain.com/v...nd_whitepaper_en_v1.0.pdftias86 schreef op zondag 6 januari 2019 @ 11:54:
[...]
Klinkt leuk maar je negeert de generatie hoeveelheid, vrij belangrijk imo.
Wat bedoel je met 'uit hetzelfde vat'?tias86 schreef op zondag 6 januari 2019 @ 12:01:
[...]
Vechain oceanex pla sha komt allemaal uit het zelfde vat volgens mij.
Zie in telegram ook bij al die groepen dezelfde namen opduiken.
Wat mij betreft is het nog steeds overrated.
Safe Haven is bijvoorbeeld een Belgisch project...
Natuurlijk zie je veel dezelfde namen opduiken, maar dat geeft juist aan dat de bekendheid nog heel gering is en veel ruimte heeft om te groeien.
Qua waarde kan VET nog best overrated zijn, maar je kunt niet zeggen dat ze slecht bezig zijn. Met het oog op de toekomst, geef ik VeChain ten op zichte van de andere tokens een hele goede kans.
Nog even een reminder hoe hitech hun rfid machine is
[YouTube: VeChain prototype NFC chip production sneak peek]
Edit
Iemand al hun Thor dividend ontvangen waar je mega rendementen aan zou verdienen ?

Edit
Iemand al hun Thor dividend ontvangen waar je mega rendementen aan zou verdienen ?
[ Voor 60% gewijzigd door Slux op 06-01-2019 12:13 ]
Ik denk dat het niet een rare gedachte is dat die epic move van de ascending triangle uiteindelijk ergens morgen komt wanneer Bitfinex onderhoud heeft op net heeft gehad. Dat zal wel voor vette volume zorgen.
Mooi dat je IBM als voorbeeld neemt het verschil is dat IBM een Privé-blockchains is dus weinig tot geen waarde bied kan dus met elke database bv Oracle, SAP, zie je t verschil??Slux schreef op zondag 6 januari 2019 @ 12:01:
[...]
Die coins zijn zo ie zo kansloos al zo vaak gezegd, IBM is al veel verder dan al die coins bij elkaar.
Alleen als je nu op fora e.d. leest maken die coins meer kans een leuk rendement op te leveren dan een VET
maar as usual DYOR
En als we het over belotes hebben dan kunnen we het maar beter niet over VET hebben
Ik wil ook niet zeggen dat ze slecht bezig zijn, ik zie het economisch model niet zitten.SkyField schreef op zondag 6 januari 2019 @ 12:05:
[...]
Wat bedoel je met 'uit hetzelfde vat'?
Safe Haven is bijvoorbeeld een Belgisch project...
Natuurlijk zie je veel dezelfde namen opduiken, maar dat geeft juist aan dat de bekendheid nog heel gering is en veel ruimte heeft om te groeien.
Qua waarde kan VET nog best overrated zijn, maar je kunt niet zeggen dat ze slecht bezig zijn. Met het oog op de toekomst, geef ik VeChain ten op zichte van de andere tokens een hele goede kans.
De tijd zal het leren, geld voor al de projecten ofc.
Replay256 schreef op zondag 6 januari 2019 @ 12:13:
[...]
Mooi dat je IBM als voorbeeld neemt het verschil is dat IBM een Privé-blockchains is dus weinig tot geen waarde bied kan dus met elke database bv Oracle, SAP, zie je t verschil??
Nee leg eens uit ? zeg je nu dat een blockcain hetzelfde is als een database zoals oracle ?
Niks mis met ouderwetse ambachtSlux schreef op zondag 6 januari 2019 @ 12:10:
Nog even een reminder hoe hitech hun rfid machine is![]()
Edit
https://www.ibm.com/blogs...c-and-private-blockchain/Slux schreef op zondag 6 januari 2019 @ 12:15:
[...]
Huh ?
Nee leg eens uit ? zeg je nu dat een blockcain hetzelfde is als een database zoals oracle ?
Ik snap je nog niet, wat moet ik met dat linkje ?
Omdat IBM een private blockchain gebruikt, heeft het geen waarde zoals een VET ?
Die 101 eigenaren die een mastende kochten toen de tijd zijn nog wel even bezig om hun geld terug te verdienen met de huiidige koers.Replay256 schreef op zondag 6 januari 2019 @ 11:48:
[...]
Helaas ben je niet goed geïnformeerd; 30% van alle VTHO verbruikt door transacties zal worden beloond aan de 101 eigenaren van Masternode. De andere 70% van de verbruikte VTHO zal worden verbrand.
Dat hele Thor is 1 grote scam als je het mij vraagt niemand kan er wat mee
En dat post je een linkje waar ik het mee moet uitzoeken ?Replay256 schreef op zondag 6 januari 2019 @ 12:05:
[...]
Merk aan je reactie helaas dat we geen inhoudelijk discussie kunnen voeren
Ja dat is een inhoudelijke discussie
[ Voor 56% gewijzigd door Slux op 06-01-2019 12:36 ]
Hij wil het toch niet snappen, te zware bag en cognitieve dissonantie.Slux schreef op zondag 6 januari 2019 @ 12:23:
[...]
Omdat IBM een private blockchain gebruikt, heeft het geen waarde zoals een VET ?
Vechain = trash net als Litecoin
[ Voor 10% gewijzigd door DeeSung op 06-01-2019 12:36 ]
Een LTC vergelijken met een VETDeeSung schreef op zondag 6 januari 2019 @ 12:35:

Ook een bagholder zeker

Je mist idd mijn punt, IBM maakt gebruik van een private Blockchain waarbij dus geen transparantie van blockchain als ledger is, je zou dus elke database hiervoor kunnen gebruiken toevallig is t een en soort blochchain,Slux schreef op zondag 6 januari 2019 @ 12:23:
[...]
terugkomend op vechian neem bv voedselvoorzieningsketen alle die betrookken zijn die opereren echter vaak anoniem, wat betekent dat zij zelf het gebrek aan transparantie, dat tot inefficiëntie leidt,. Het toepassen van blockchain (vechain) op de supplychain kan niet alleen de boer, retailer en producent verbinden en inzien, maar kan ook de loyaliteit van de klant en het consumentenvertrouwen vergroten. Waarbij dus alles transparant is wat niet het geval is bij IBM (private Blockchain) excuses voor de spellingsfouten getyp op een mobiel
Waarom is LTC trash?DeeSung schreef op zondag 6 januari 2019 @ 12:35:
https://www.volkskrant.nl...y-s-chocolonely~b2844202/Replay256 schreef op zondag 6 januari 2019 @ 12:39:
[...]
Je mist idd mijn punt, IBM maakt gebruik van een private Blockchain waarbij dus geen transparantie van blockchain als ledger is, je zou dus elke database hiervoor kunnen gebruiken toevallig is t een en soort blochchain,
terugkomend op vechian neem bv voedselvoorzieningsketen alle die betrookken zijn die opereren echter vaak anoniem, wat betekent dat zij zelf het gebrek aan transparantie, dat tot inefficiëntie leidt,. Het toepassen van blockchain (vechain) op de supplychain kan niet alleen de boer, retailer en producent verbinden en inzien, maar kan ook de loyaliteit van de klant en het consumentenvertrouwen vergroten. Waarbij dus alles transparant is wat niet het geval is bij IBM (private Blockchain) excuses voor de spellingsfouten getyp op een mobiel
Gaat over Tonys Chocolony`s blockchain avontuur.
https://www.evmi.nl/nieuw...ckchain-niet-transparant/
Albert Heijn en sim en blockchain / transparantie..
[ Voor 7% gewijzigd door tias86 op 06-01-2019 12:46 ]
Dat is onjuist kijk maar naar het Walmart project dat was van A tot Z voor iedereen toegankelijk, de eind gebruiker kan het hele project volgen.Replay256 schreef op zondag 6 januari 2019 @ 12:39:
[...]
Je mist idd mijn punt, IBM maakt gebruik van een private Blockchain waarbij dus geen transparantie van blockchain als ledger is, je zou dus elke database hiervoor kunnen gebruiken toevallig is t een en soort blochchain,
Er is nog een filmpje waar ze dat laten zien, de klant scant de QR code en die ziet meteen alles van het product, dat is ook juist het doel van het project, dat de klant inzicht heeft waar/wanneer het ergens vandaan komt
Edit @tias86 poste hem al
Hij heeft geen idee waar die het over heeft, zal wel een bcash belieber zijn of LTC ATH hebben ingekocht om vervolgens Charlie lee de schuld te geven dat hij op ATH verkocht omdat ie wat slimmer is dan de rest

[ Voor 13% gewijzigd door Slux op 06-01-2019 12:55 ]
Och wat gaat het lekker!Thommie.nl schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 08:32:
Gister trapsgewijs vol ingekocht op de uitgestippelde strategie voor januari 2019.
33 procent ZIL
33 procent STEEM
33 procent NXS
Update, doe er je voordeel mee...... of niet he😋
ZIL en NXS hebben het top gedaan. Daarnaast gedeelte adhv tip hier ingelegd gister in LTC, ook deze net verkocht. 🤑🤑🤑
STEEM heeft daarentegen weinig laten zien nog. 15 jan een release, ik verwacht ook hier zeker 20 procent te kunnen pakken, hopelijk meer als de winstnemers straks op zoek gaan naar nieuwe kansen. Staat nu nog redelijk laag. ALL INN daar, dus vanuit zil, ltc en nxs in Steem.
Weet trouwens nog steeds niet wat het is mhuhahahahaha
En dat iets trash is betekend niet dat je er geen geld mee kan maken. Er zullen altijd mensen instinken.
En het ging zo goed met je zonder jezelf te quoten en je gelijk te halen, pak je ook even je andere ''adviezen'' erbijThommie.nl schreef op zondag 6 januari 2019 @ 13:01:
[...]
Och wat gaat het lekker!
ZIL en NXS hebben het top gedaan. Daarnaast gedeelte adhv tip hier ingelegd gister in LTC, ook deze net verkocht. 🤑🤑🤑
STEEM heeft daarentegen weinig laten zien nog. 15 jan een release, ik verwacht ook hier 15 tot 20 procent te kunnen pakken, hopelijk meer als de winstnemers straks op zoek gaan naar nieuwe kansen. Staat nu nog redelijk laag. ALL INN daar, dus vanuit zil, leg en nxs in Steem.

Dat is precies hetzelfde voor BTC en alle andere crytpto die er is. dan is LTC zelf nog 1 van de betere als je kijkt hoe lang die bestaat en het volume wat er in omgaatDeeSung schreef op zondag 6 januari 2019 @ 13:02:
En dat iets trash is betekend niet dat je er geen geld mee kan maken. Er zullen altijd mensen instinken.
[ Voor 19% gewijzigd door Slux op 06-01-2019 13:05 ]
Dit was mijn strategie voor 2019 januari.Slux schreef op zondag 6 januari 2019 @ 13:03:
[...]
En het ging zo goed met je zonder jezelf te quoten en je gelijk te halen, pak je ook even je andere ''adviezen'' erbij
Had niet gedachtzo snel zo flink in de plus te staan.
Waar ik wel mis zat is dat de grote coins al flink zijn gestegen. Die hoopte ik goedkoop met de winst op te kunnen snorren. Ff kijken hoe ik dat ga rechtbreien.
Ik mag hier daarnaast toch wel mij vreugde delen, en daarbij een tip meegeven? Of mag dat ook al niet van het grote opperhoofd Slux.

[ Voor 8% gewijzigd door Thommie.nl op 06-01-2019 13:09 ]
Jij mag alles maar op de manier hoe je het brengt kan je van mij nou eenmaal zo reactie verwachten, je had laatst nog zo mooi stukje geschreven dat was een dikke +1 met dit krijg je een -1 dus je staat nog steeds in de plusThommie.nl schreef op zondag 6 januari 2019 @ 13:07:
[...]
Dit was mijn strategie voor 2019 januari.
Waar ik wel mis zat is dat de grote coins al flink zijn gestegen. Die hoopte ik goedkoop met de winst op te kunnen snorren. Ff kijken hoe ik dat ga rechtbreien.
Ik mag hier daarnaast toch wel mij vreugde delen, en daarbij een tip meegeven? Of mag dat ook al niet van het grote opperhoofd Slux.
Opperhoofd slux, denken ze thuis heel anders over
De beslissing is nog niet gevallen precies, baal wel opnieuw dat vannacht mijn SL is geraakt door die wick om 3u
Wist het nog dat ik die beter had verwijderd voor de nacht, same old.
https://ethereumworldnews...mployees-yet-steem-up-12/Thommie.nl schreef op zondag 6 januari 2019 @ 13:01:
[...]
Och wat gaat het lekker!
STEEM heeft daarentegen weinig laten zien nog. 15 jan een release, ik verwacht ook hier zeker 20 procent te kunnen pakken, hopelijk meer als de winstnemers straks op zoek gaan naar nieuwe kansen. Staat nu nog redelijk laag. ALL INN daar, dus vanuit zil, ltc en nxs in Steem.
Recentelijk heeft steem nog 70% van het personeel gedumpt, Dan larimar zit achter steem net zoals Eos wat velen ook beschouwen als een tja....
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Drop incoming? ADA wordt ineens aardig verkocht, ETH lijkt op een afgrondje af te stevenen en Bitcoin zag er een half uur geleden nog prima uit, nu verwacht ik daar ook wel een verdere daling, aantal keren de 3820 aangetikt, maar afgeketst.
[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 06-01-2019 13:14 ]
Persoonlijk weet ik het nu zelf totaal niet meer wat ik er moet van vindenTaro schreef op zondag 6 januari 2019 @ 13:14:
Drop incoming? ADA wordt ineens aardig verkocht, ETH lijkt op een afgrondje af te stevenen en Bitcoin zag er een half uur geleden nog prima uit, nu verwacht ik daar ook wel een verdere daling.
[ Voor 4% gewijzigd door dabla op 06-01-2019 13:16 ]
Ik wacht eerst even op de flinke pomp, zit nu all inn in dit rare muntje haha. Ik denk over 2 tot 3 dagen dat hij begint met lopen, want heel veel mensen kijken met 7 dagen filter naar upcomming events en deze is de 15e. (Trouwens mooi om op te handelen )tias86 schreef op zondag 6 januari 2019 @ 13:14:
[...]
https://ethereumworldnews...mployees-yet-steem-up-12/
Recentelijk heeft steem nog 70% van het personeel gedumpt, Dan larimar zit achter steem net zoals Eos wat velen ook beschouwen als een tja....
Zit er nu geladderd in vanaf 700 tot vanochtend de grootste aankoop.
Vingers crossed op nog een mooie run, deze hou ik denk ik wat langer dan 10 procent als dat lukt en de markt positief blijft.
BTC heeft een groter netwerk. Verder kan iedereen btc clonen en blocktijden veranderen dat is niet zo moeilijk. BTC kan dat zelf ook veranderen. Doen ze niet omdat ze dat niet zien als een manier van scalen. Anders hadden ze dat gedaan.Slux schreef op zondag 6 januari 2019 @ 13:03:
[...]
En het ging zo goed met je zonder jezelf te quoten en je gelijk te halen, pak je ook even je andere ''adviezen'' erbij
[...]
Dat is precies hetzelfde voor BTC en alle andere crytpto die er is. dan is LTC zelf nog 1 van de betere als je kijkt hoe lang die bestaat en het volume wat er in omgaat
En ja voor vechain moet je ff chico crypto kijken.
Snap het niet hoor, STEEM/ETH heeft een kaasschaafrechte lijn naar beneden in eth (3 month chart). Gaan zulke grote sites artikelen schrijven over steem/btc terwijl die enkel achter de eth/btc aanhobbelt. De actie en lijn zit op steem/eth de liquiditeit inderdaad op steem/btc zoals altijd.tias86 schreef op zondag 6 januari 2019 @ 13:14:
[...]
https://ethereumworldnews...mployees-yet-steem-up-12/
Ik beoordeel steem enkel in eth en daar is nog geen actie.
Jaja duidelijk verhaal, dus omdat BTC een groter netwerk heeft is het beter dan alle crypto die er is.DeeSung schreef op zondag 6 januari 2019 @ 13:24:
[...]
BTC heeft een groter netwerk. Verder kan iedereen btc clonen en blocktijden veranderen dat is niet zo moeilijk. BTC kan dat zelf ook veranderen. Doen ze niet omdat ze dat niet zien als een manier van scalen. Anders hadden ze dat gedaan.
En ja voor vechain moet je ff chico crypto kijken.
Weer wat geleerd vandaag.
Zoals jij het uitlegt is BTC nog grotere trash dan welke crypto dan ook omdat ze niet willen innoveren en hun coin lekker duur en traag willen houden tegen over de andere coins, ja daar zit toekomst in

Kom op Slux, zoek nou eens niet ruzie met iedereen. Je was.zo goed bezig, daarvoor plus 1, maar nu toch weer min 1 helaas.Slux schreef op zondag 6 januari 2019 @ 13:34:
[...]
Jaja duidelijk verhaal, dus omdat BTC een groter netwerk heeft is het beter dan alle crypto die er is.
Zoals jij het uitlegt is BTC nog grotere trash dan welke crypto dan ook omdat ze niet willen innoveren en hun coin lekker duur en traag willen houden tegen over de andere coins, ja daar zit toekomst in

Sorry pappie ThommieThommie.nl schreef op zondag 6 januari 2019 @ 13:38:
[...]
Kom op Slux, zoek nou eens niet ruzie met iedereen. Je was.zo goed bezig, daarvoor plus 1, maar nu toch weer min 1 helaas.
Ze niet willen innoveren LOL. Dat proberen ze nu met een 2nd layer solution (lightning network). LTC is niet innovatief bezig lekker copy paste. Er zijn allang al meer crypto’s met een hogere TPS.Slux schreef op zondag 6 januari 2019 @ 13:34:
[...]
Jaja duidelijk verhaal, dus omdat BTC een groter netwerk heeft is het beter dan alle crypto die er is.
En nee BTC is niet beter dan alle andere crypto’s wel beter dan alle andere Btc clones.
Denk dat je dit misschien bedoelde met je post?Replay256 schreef op zondag 6 januari 2019 @ 12:39:
[...]
https://medium.com/@jonel...ng-the-point-c4685b4939de
Iemand nog tips voor trash die wel groene candles geeft? Ik ben niet zo principieel hoor.
Je weet wie er als eerste met lighting en sigwit bezig was toch ?DeeSung schreef op zondag 6 januari 2019 @ 13:47:
[...]
Ze niet willen innoveren LOL. Dat proberen ze nu met een 2nd layer solution (lightning network). LTC is niet innovatief bezig lekker copy paste. Er zijn allang al meer crypto’s met een hogere TPS.
En nee BTC is niet beter dan alle andere crypto’s wel beter dan alle andere Btc clones.
Bitcoin....?Malarky schreef op zondag 6 januari 2019 @ 13:47:
Iemand nog tips voor trash die wel groene candles geeft? Ik ben niet zo principieel hoor.
Vast wel eens van gehoord😉....?
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!