Ja en ik weet ook dattie LTC heeft verkocht heeft op top naar BTC.Slux schreef op zondag 6 januari 2019 @ 13:51:
[...]
Je weet wie er als eerste met lighting en sigwit bezig was toch ?
DeeSung schreef op zondag 6 januari 2019 @ 14:05:
[...]
Ja en ik weet ook dattie LTC heeft verkocht heeft op top naar BTC.

En omdat je iets verkoopt op de top doe je iets fout ?
Wat een onzin verhaal hij is 1 van de weinige die tenminste wel slim was om op ATH te verkopen, de rest zijn achter gebleven als bagholders en gaan nu huilen omdat ze zelf niet op het juiste moment verkocht hadden.
Ik snap werkelijk niet dat mensen daar een punt van maken, dan alleen de mensen die jaloers of als bagholder achter zijn gebleven, hoe denk je dat de normale beurzen werken ? je snapt zelf toch ook wel als iets van 1000 USD naar 20.000USD in korte tijd gaat dat je in een bubble zit en dat je winst moet pakken of niet ?
Je weet ook dat hij meer BTC had dan LTC en dat hij net als de rest van iedereen op de zelfde manier aan zijn coins is gekomen niet zoals ze met ETH en al die preminded coins hebben gedaan ?
[ Voor 3% gewijzigd door Slux op 06-01-2019 14:23 ]
Steem begint wat op te borrelen, nog iemand ingekocht daar toevallig?
Ach in beide gevallen geld. Als iemand een kist sinaasappels in Spanje inpakt kan hij wel invoeren dat het appels zijn. Het blijven sinaasappels.Replay256 schreef op zondag 6 januari 2019 @ 12:39:
[...]
Je mist idd mijn punt, IBM maakt gebruik van een private Blockchain waarbij dus geen transparantie van blockchain als ledger is, je zou dus elke database hiervoor kunnen gebruiken toevallig is t een en soort blochchain,
terugkomend op vechian neem bv voedselvoorzieningsketen alle die betrookken zijn die opereren echter vaak anoniem, wat betekent dat zij zelf het gebrek aan transparantie, dat tot inefficiëntie leidt,. Het toepassen van blockchain (vechain) op de supplychain kan niet alleen de boer, retailer en producent verbinden en inzien, maar kan ook de loyaliteit van de klant en het consumentenvertrouwen vergroten. Waarbij dus alles transparant is wat niet het geval is bij IBM (private Blockchain) excuses voor de spellingsfouten getyp op een mobiel
Garbage in is garbage out. Databases en blockchain zijn geen remedie tegen liegen. Er is altijd een mechanisme/systeem nodig om te valideren of het fysieke dat ingevoerd is overeenkomt met het digitale. Dus in dat opzicht zullen alle supplychain oplossingen mijns inzien weinig tot niets nieuws aanbieden t.o.v. de huidige werkwijzen.
Enige uitzondering die ik hierop zou willen maken is wanneer het gaat over volledig digitale producten/diensten/gegevens. Omdat daarbij geld dat iedereen het er in principe al over eens is dat dit geen leugens zijn.
prachtig. het enige argument dat ik tegen VET heb gehoord is: 'er is teveel vtho'. Totaal niet overtuigend natuurlijk.
Kijk even naar de vtho burn rate toen MyStory vorige week even wat flesjes wijn aan het toevoegen was. Gelijk werd er 2.1m VTHO doorheen gejaagd die dag (na 30% MN reward).
Ik raad iedereen aan om even naar de deepdive VeChain series te kijken voordat er onzin gepost wordt. Vechain is hard aan het uitbreiden, heeft het sterkste business enterprise net (met oplossingen voor real life adoptie zoals stabiele transactiekosten voor de gebruikers).
2018 stond in het teken van de coinswap en de go live van het Vechain Thor network. In 2019 sluiten we de eerste bedrijven aan die grootschalig gebruik gaan maken de chain. Q1,2019 staat ook in het teken van developers omarmen om te ontwikkelen op het platform. Je ziet dat gelijk al gebeuren met Comet release eerder deze week door Totient.
Mijn verwachting is dat we voor einde van het jaar de huidige dagelijkse VTHO reward dagelijks burnen. Er is inderdaad nu een overschot, dat is waarom de prijs nu laag is. Mensen die in VET stappen doen het voor de lange termijn, niet voor een quick buck.
Wij VETeranen geloven in het project. Ik heb eind 2017 mijn eerste VEN gekocht (toen nog). Uiteraard ben ik nat gegaan met die aanschaf. Recent heb ik mijn positie fors uitgebreid.
Kijk even naar de vtho burn rate toen MyStory vorige week even wat flesjes wijn aan het toevoegen was. Gelijk werd er 2.1m VTHO doorheen gejaagd die dag (na 30% MN reward).
Ik raad iedereen aan om even naar de deepdive VeChain series te kijken voordat er onzin gepost wordt. Vechain is hard aan het uitbreiden, heeft het sterkste business enterprise net (met oplossingen voor real life adoptie zoals stabiele transactiekosten voor de gebruikers).
2018 stond in het teken van de coinswap en de go live van het Vechain Thor network. In 2019 sluiten we de eerste bedrijven aan die grootschalig gebruik gaan maken de chain. Q1,2019 staat ook in het teken van developers omarmen om te ontwikkelen op het platform. Je ziet dat gelijk al gebeuren met Comet release eerder deze week door Totient.
Mijn verwachting is dat we voor einde van het jaar de huidige dagelijkse VTHO reward dagelijks burnen. Er is inderdaad nu een overschot, dat is waarom de prijs nu laag is. Mensen die in VET stappen doen het voor de lange termijn, niet voor een quick buck.
Wij VETeranen geloven in het project. Ik heb eind 2017 mijn eerste VEN gekocht (toen nog). Uiteraard ben ik nat gegaan met die aanschaf. Recent heb ik mijn positie fors uitgebreid.
aka Crypto T
Verwijderd
Mijn groei briljantje "GAT"Malarky schreef op zondag 6 januari 2019 @ 13:47:
Iemand nog tips voor trash die wel groene candles geeft? Ik ben niet zo principieel hoor.
HOT heeft ook een aardig staafje erbij gekregen zie ik
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Ok hoe tackelt VET dan het garbage in is garbage out probleem? De spelregel hierbij is dat indien deze oplossing ook toepasbaar is op een normale database het niet als oplossing telt.troxx schreef op zondag 6 januari 2019 @ 14:42:
prachtig. het enige argument dat ik tegen VET heb gehoord is: 'er is teveel vtho'. Totaal niet overtuigend natuurlijk.
Kijk hier even naar: https://medium.com/@vecha...tions-part-2-6f6a0c79b630Alabama_man schreef op zondag 6 januari 2019 @ 14:41:
[...]
Ach in beide gevallen geld. Als iemand een kist sinaasappels in Spanje inpakt kan hij wel invoeren dat het appels zijn. Het blijven sinaasappels.
Garbage in is garbage out. Databases en blockchain zijn geen remedie tegen liegen. Er is altijd een mechanisme/systeem nodig om te valideren of het fysieke dat ingevoerd is overeenkomt met het digitale. Dus in dat opzicht zullen alle supplychain oplossingen mijns inzien weinig tot niets nieuws aanbieden t.o.v. de huidige werkwijzen.
Enige uitzondering die ik hierop zou willen maken is wanneer het gaat over volledig digitale producten/diensten/gegevens. Omdat daarbij geld dat iedereen het er in principe al over eens is dat dit geen leugens zijn.
VeChain heeft chips (werkend product!) met oa temperatuur sensoren (om te bewijzen dat bepaalde bedervelijke vracht niet beneden een bepaalde temperatuur is geweest). Garbage in, garbage out kan op het Vechain platform worden bestreden met multiple party signatures. Niet alleen de data supplier/uploader (klant) tekent, maar ook de certifier voordat data in een transactie wordt geaccepteerd.
aka Crypto T
Naast deze uiterst professionele website: https://www.vechain.org/troxx schreef op zondag 6 januari 2019 @ 14:42:
Een onnodige tokenswap.
Hypen van "partnerships" BMW!!
En kom is met goede tegenargumenten dan wat betreft tor
Want dat genereren doen jullie maar bedrijven (in theorie) zelf ook, waar gaat dat tekort dan ooit ontstaan?
Naast het feit dat supplychain an sich niet heel veel toevoegd naar mijn idee, zie eerdere links
En waarom is deze constructie niet mogelijk bij een normale database?troxx schreef op zondag 6 januari 2019 @ 14:54:
[...]
Kijk hier even naar: https://medium.com/@vecha...tions-part-2-6f6a0c79b630
VeChain heeft chips (werkend product!) met oa temperatuur sensoren (om te bewijzen dat bepaalde bedervelijke vracht niet beneden een bepaalde temperatuur is geweest). Garbage in, garbage out kan op het Vechain platform worden bestreden met multiple party signatures. Niet alleen de data supplier/uploader (klant) tekent, maar ook de certifier voordat data in een transactie wordt geaccepteerd.
Slux schreef op zondag 6 januari 2019 @ 14:17:
[...]
Ik snap werkelijk niet dat mensen daar een punt van maken,

kijk ook even naar de andere officiele website http://www.vechain.comtias86 schreef op zondag 6 januari 2019 @ 14:55:
[...]
Naast deze uiterst professionele website: https://www.vechain.org/->
is niet onnodig want de Vechain Thor blockchain heeft veel meer functionaliteit dan het Ethereum platform.Een onnodige tokenswap.
het is waar dat bepaalde leden van de community verbanden zoeken tussen mensen, tweets, slides in presentaties en dergelijke. Neemt niet weg dat er al heel veel partners zijn.Hypen van "partnerships"
En kom is met goede tegenargumenten dan wat betreft tor
Doordat er in totaal meer VTHO wordt geburnd dan er bij komt per dag. Er komt ongeveer 37m VTHO per dag bij. We staan in de beginfase en we burnen nu al tussen de 750k - 2m per dag. Met slechts een enkele partner. Zelfs als een bedrijf een Mjolnir X Node zou kopen met 20m VET nu levert dat per dag ruim 17k VTHO op. Kijk even wat het MyStory contract al heeft geburnd in de laatste weken https://explore.veforge.c...7e6909c35243e019d5a98db39Want dat genereren doen jullie maar bedrijven (in theorie) zelf ook, waar gaat dat tekort dan ooit ontstaan?
Je ziet letterlijk miljoen eruit vliegen als je door de tijdbalk scrolt. Ik denk dus dat bedrijven niet zoveel VTHO kunnen produceren om in hun eigen behoefte te kunnen voorzien (in ieder geval niet alle bedrijven).
Bedrijven zitten nu in een fase waarin ze wat pilots doen op de blockchain met een beperkt aantal producten. Als we straks echt complete supply chains op de chain hebben gaat het pas echt interessant worden qua VTHO burn rate.
Naast het feit dat supplychain an sich niet heel veel toevoegd naar mijn idee, zie eerdere links
aka Crypto T
De hele discussie over VET:
Als je even googled dan merk je dat ze wel actief zijn. En een pilot hebben met H&M.
Dit in tegenstelling tot andere tokens waar je weinig van hoort en leest
Daar is iets voor de voorstanders wel wat te zeggen. De critici hebben ook gelijk of supply chain wel
zoveel gaat opleveren. We gaan het wel merken. Worden lange jaren voor de bagholders. Dat is wel zeker.
Als je even googled dan merk je dat ze wel actief zijn. En een pilot hebben met H&M.
Dit in tegenstelling tot andere tokens waar je weinig van hoort en leest
Daar is iets voor de voorstanders wel wat te zeggen. De critici hebben ook gelijk of supply chain wel
zoveel gaat opleveren. We gaan het wel merken. Worden lange jaren voor de bagholders. Dat is wel zeker.
[ Voor 10% gewijzigd door lighting_ op 06-01-2019 15:14 ]
-Een onnodige tokenswap. -> is niet onnodig want de Vechain Thor blockchain heeft veel meer functionaliteit dan het Ethereum platform.
Press F voor respect
-Ik denk dus dat bedrijven niet zoveel VTHO kunnen produceren om in hun eigen behoefte te kunnen voorzien (in ieder geval niet alle bedrijven).
-Doordat er in totaal VTHO wordt geburnd dan er bij komt per dag.
Leuk en aardig maar precies het tegenovergestelde gebeurt. Nog geen imbalans in het voordeel van de holder te zien. In the mean time komt er een giga hoeveelheid bij.
-Het is waar dat bepaalde leden van de community verbanden zoeken tussen mensen, tweets, slides in presentaties en dergelijke. Neemt niet weg dat er al heel veel partners zijn.
Dat kwam vanuit vechain zelf, en de community slikt het allemaal als zoete koek.
Mission accomplished
Press F voor respect
-Ik denk dus dat bedrijven niet zoveel VTHO kunnen produceren om in hun eigen behoefte te kunnen voorzien (in ieder geval niet alle bedrijven).
Leuk en aardig maar precies het tegenovergestelde gebeurt. Nog geen imbalans in het voordeel van de holder te zien. In the mean time komt er een giga hoeveelheid bij.
-Het is waar dat bepaalde leden van de community verbanden zoeken tussen mensen, tweets, slides in presentaties en dergelijke. Neemt niet weg dat er al heel veel partners zijn.
Dat kwam vanuit vechain zelf, en de community slikt het allemaal als zoete koek.
Mission accomplished
Is mogelijk. maar soms zit er voordeel in een blockchain. Bijvoorbeeld als data ontsloten moet worden naar naar verschillende partijen in de keten. Bijvoorbeeld in autoindustrie. Auto eigenaar ownt de data op de blockchain en kan de data ontsluiten naar verschillende partijen (verzekeraar, tweede hands koper, garage). Service beurten kunnen door de garage worden toegevoegd na toestemming van de data owner (eigenaar) middels multiple signature vereiste. Lijkt allemaal technisch maar dit kan allemaal worden ontwikkeld in apps door partijen op de Vechain Thor blockchain omdat die public is.Alabama_man schreef op zondag 6 januari 2019 @ 14:56:
[...]
En waarom is deze constructie niet mogelijk bij een normale database?
aka Crypto T
Zal Litecoin nog verder omhoog gaan, of profit pakken nu, moeilijk.
Pakken anders heb je het straks niet meer.Vlizzjeffrey schreef op zondag 6 januari 2019 @ 15:23:
Zal Litecoin nog verder omhoog gaan, of profit pakken nu, moeilijk.
Zijn er nog mensen die PRL hadden? Na de exit scam van Bruno zijn de leden verder gegaan onder OPQ.
Ik had laatst een keer gekeken wat het nog waard was na de enorme prijsdrop van PRL en vond het eigenlijk niet echt de moeite meer om het tegen deze waarde te verkopen.
Nu bekijk ik opeens de waarde van OPQ en zie ik dat deze in een week met zo'n 180% is gestegen. Nog lang niet in de buurt van wat het was, maar misschien komen we nog ergens
Ik had laatst een keer gekeken wat het nog waard was na de enorme prijsdrop van PRL en vond het eigenlijk niet echt de moeite meer om het tegen deze waarde te verkopen.
Nu bekijk ik opeens de waarde van OPQ en zie ik dat deze in een week met zo'n 180% is gestegen. Nog lang niet in de buurt van wat het was, maar misschien komen we nog ergens
Kijk even naar de month on month groei in de laatste 4 maanden. Zoals ik zei stond 2018 in het teken van mainnet go live en token swap. 2019 en volgende jaren is voor adoptie. Ik ben long term invested en ik heb er hoge verwachtingen van.tias86 schreef op zondag 6 januari 2019 @ 15:14:
aka Crypto T
Prima!troxx schreef op zondag 6 januari 2019 @ 15:37:
[...]
Kijk even naar de month on month groei in de laatste 4 maanden. Zoals ik zei stond 2018 in het teken van mainnet go live en token swap. 2019 en volgende jaren is voor adoptie. Ik ben long term invested en ik heb er hoge verwachtingen van.
Ik heb geinvesteerd in hopelijk the next Dutch Pride
Die had een onnavolgbare humor, dus ik denk het niet.New Yorker schreef op zondag 6 januari 2019 @ 15:39:
Nieuwe account facedown?
Ik had een tijdje geleden een artikel gelezen over dat coins een tijdelijke extreme pump krijgen voordat ze dood gaan, bedenker(s) kunnen dan lekker laatste keer hoog dumpen werdt geschreven.blabla1986 schreef op zondag 6 januari 2019 @ 15:29:
Zijn er nog mensen die PRL hadden? Na de exit scam van Bruno zijn de leden verder gegaan onder OPQ.
Geen idee of dit voor je coins ook nu zo is maar moest er wel aan denken.
Net even snel op mijn mobiel ernaar gezocht maar kon het niet snel vinden. Was rond jaarwisseling denk ik.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
HOLOCHAIN to the moon
. Onee heb met winst verkocht.....zakken maar weer!!

@tias86 Neem aan dat je sarcastisch bent mbt de website? Dat is namelijk de reden dat ik nooit ven heb gekocht haha.
KOM OP HOT
nu doorbeuken naar de 15/16 sats please
Of de geschiedenis herhaalt zich min of meer...blabla1986 schreef op zondag 6 januari 2019 @ 15:29:
Er wordt heel veel gekocht op 14 sats nu bij HOT.. Next stop 15?
Voordeel en nadeel dat ik HOT in mew heb staan is dat ik het niet eventjes kan verkopen.
[ Voor 3% gewijzigd door Gondor op 06-01-2019 16:32 ]
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
stomme vraag maybe: wat zijn sats?
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Bitcoin is deelbaar in eenheden van Satoshi. Een Satoshi is de kleinste rekeneenheid van een Bitcoin dat je kunt verzenden op dit moment. Kleiner dan een Satoshi kan een Bitcoin niet meer worden gedeeld. Alle Bitcoin transacties worden berekend in satoshis.HaruHaru schreef op zondag 6 januari 2019 @ 16:33:
stomme vraag maybe: wat zijn sats?
Hier wat meer info @HaruHaru https://en.bitcoin.it/wiki/Satoshi_(unit)
Oftewel je hebt dus helemaal geen blockchain nodig om een oplossing te geven voor het garbage in is garbage out probleem.
Nogmaals. Blockchains en databases an sich zijn gewoon geen remedie tegen liegen.
Dit ben ik dan wel weer deels met je eens alleen dan enkel voor het scenario waarbij bestaande data word doorgezet naar een andere eigenaar. Maargoed aan de andere kant is dit ook een dermate generieke usecase dat die ook prima op andere blockchains gerealiseerd kan worden.maar soms zit er voordeel in een blockchain. Bijvoorbeeld als data ontsloten moet worden naar naar verschillende partijen in de keten. Bijvoorbeeld in autoindustrie. Auto eigenaar ownt de data op de blockchain en kan de data ontsluiten naar verschillende partijen (verzekeraar, tweede hands koper, garage). Service beurten kunnen door de garage worden toegevoegd na toestemming van de data owner (eigenaar) middels multiple signature vereiste. Lijkt allemaal technisch maar dit kan allemaal worden ontwikkeld in apps door partijen op de Vechain Thor blockchain omdat die public is.
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Geen probleem. Domme vragen bestaan naar mijn mening ook niet :-)HaruHaru schreef op zondag 6 januari 2019 @ 16:36:
@PHPResource @Marthusiast Thanks, ik gaat even inlezen
Iemand een idee waar die HOT pump vandaan komt of is het gewoon random?
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Er schijnt een gerucht te zijn over China en unbanning crypto, ico etc. Heb geen bron, maar kiek NEO gaan dan
Litecoin gaat ook mental zeg
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Gaat wel lekker zo zeg! Wat een feest zal het gaan worden ALS Btc naar boven uitbreekt.
Komop NANO gaan met de brandweer nu
Prepare for the next ATH
Waar?twain4me schreef op zondag 6 januari 2019 @ 17:22:
daar gaat eth
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
OPQ op weg naar grote hoogte
[ Voor 6% gewijzigd door dimdam op 06-01-2019 17:27 ]
Hij bedoelt BNB
Prepare for the next ATH
en terrechtdimdam schreef op zondag 6 januari 2019 @ 17:26:
OPQ op weg naar grote hoogte
zal zo is kijk wat de stand is
Prepare for the next ATH
Heb hem nog maar gehoudensourcecode schreef op zondag 6 januari 2019 @ 17:28:
[...]
en terrecht
zal zo is kijk wat de stand is
tis alweer voorbij .. hij raakte de 150,25 en ging toch redelijk omhoog stijler dan bij de meeste 150 bounches thats all
Dat blijft natuurlijk ook altijd mogelijk in cryptoland.Swaha schreef op zondag 6 januari 2019 @ 16:13:
[...]
Of de geschiedenis herhaalt zich min of meer...

Het is voor mij in ieder geval een reden, dat ik nooit meer redelijke investeringen doe in kleinere projecten met het oog deze voor de lange termijn te holden. Het is gewoon lastig om een goede analyse te maken en daarmee de betrouwbaarheid in te schatten.
Dus voor nu voor 90% gewoon lekker traden en afwachten tot we weer in een bullmarket zitten
nee (nog niet)
Prepare for the next ATH
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Kennis delen > DM
/u/12037/crop5db5cb2525d0a_cropped.png?f=community)
@Tominatie Instappen!!
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
prachtig gezicht he
Prepare for the next ATH
Een héérlijke groene dildo #no-homo
Hoppa koopt er 1 voor $4,8 miljoen @ bitmex
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Uitgestapt @ 3987 USDT, zat all-in vanaf 3824,verspreid over een aantal coins. Nu even aankijken, de 4.000 is een té grote grens om direct te nemen, al duurt dat mogelijk niet lang.
Edit: En weer all-in @ 4000.
Edit: En weer all-in @ 4000.
[ Voor 8% gewijzigd door Taro op 06-01-2019 18:28 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Heerlijk zo’n forum waar iedereen gek is op grote dikke groene palen.
Rookworst zonder r is ook worst.
tja mooi om te zien hoe gelijk een berg geld van de stable coins in de markt gaatMarthusiast schreef op zondag 6 januari 2019 @ 18:25:
Beste groene paal zeg! Man!
Prepare for the next ATH
Geweldig, alarmpjes gingen af. Toch even profit genomen voor 0.5btc op 4041 (coinbase) die ik had vanaf 3621. Koop wel weer terug als we boven de 41 komen.. Hehe, wat actie 👏👏
daar is ie voorbijTaro schreef op zondag 6 januari 2019 @ 18:26:
Uitgestapt @ 3987 USDT, zat all-in vanaf 3824,verspreid over een aantal coins. Nu even aankijken, de 4.000 is een té grote grens om direct te nemen, al duurt dat mogelijk niet lang.
Prepare for the next ATH
Wow, wat is er gebeurd? 
ETH/BTC dumpt nu. Mooi instappen?
ETH/BTC dumpt nu. Mooi instappen?
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Binance update de balans niet meer, kan nu niet verkopen terwijl ik all-in zit. Dan nog maar even holden, misschien ook wel beter 
Edit: Verkoop order gelukkig nog wel boven de 4.000 uitgevoerd, pfoe
Edit: Verkoop order gelukkig nog wel boven de 4.000 uitgevoerd, pfoe

[ Voor 22% gewijzigd door Taro op 06-01-2019 18:34 ]
Dit stoot nu wel door.
Zou nu nooit verkopen. Maanden wacht je hierop.en dan is het er en dan geef je je positie op.
Zou nu nooit verkopen. Maanden wacht je hierop.en dan is het er en dan geef je je positie op.
[ Voor 68% gewijzigd door Thommie.nl op 06-01-2019 18:36 ]
Combi bitfinex down en gerucht over china?New Yorker schreef op zondag 6 januari 2019 @ 18:36:
Welke nieuws heeft dit veroorzaakt??
Das Bakkt.New Yorker schreef op zondag 6 januari 2019 @ 18:36:
Miljoenen die de markt in moeten vermoed ik.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Dit is een no trade area voor mij, kan nu alle kanten op, pas boven de 4025 stap ik weer in.Thommie.nl schreef op zondag 6 januari 2019 @ 18:36:
Dit stoot nu wel door.
Oja, BFX is morgen offline. Ben benieuwd wat er dan gebeurd. Misschien dan toch een SL instellen? Stel dat het dumpt dan heb je deze winst toch nog mooi meegepakt.
Niet.New Yorker schreef op zondag 6 januari 2019 @ 18:36:
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Eerst 4200.jostefa schreef op zondag 6 januari 2019 @ 18:41:
Breekt uit de triangle. Wat is de target?
4200 is al geraakt op Bitfinex. BTC hikt nu tegen de neklijn van de inverse H&S aan (die schuin ligt).
Ik kreeg ook "order failed. system busy try again later." melding maar order was paar seconden later toch uitgevoerd.
Op binance.
Op binance.
[ Voor 5% gewijzigd door Gondor op 06-01-2019 18:53 ]
De Binance website piept en kraakt een beetje.. 
Voelt weer naar de goede tijden van 2017
Voelt weer naar de goede tijden van 2017
[ Voor 31% gewijzigd door Acidrain op 06-01-2019 18:54 ]
Lekker organisch is deze pump ook weer niet dus even wat winst pakken en aankijken lijkt mij niet eens een slecht plan. Ik zit zelf pas een jaar in crypto, en misschien wil iemand mij even uit het duister halen, maar zulke pumps zijn echt iets van het laatste jaar toch?Thommie.nl schreef op zondag 6 januari 2019 @ 18:36:
Dit stoot nu wel door.
Rookworst zonder r is ook worst.
Nee je hebt gelijk hoor is denk ik ook wel het verstandigste om te doen. ZO heel snel zal het nu ook wel niet boven de 4200 komen.Bartvandelaar schreef op zondag 6 januari 2019 @ 18:54:
[...]
Lekker organisch is deze pump ook weer niet dus even wat winst pakken en aankijken lijkt mij niet eens een slecht plan. Ik zit zelf pas een jaar in crypto, en misschien wil iemand mij even uit het duister halen, maar zulke pumps zijn echt iets van het laatste jaar toch?
Bitcoin de laatste tijd. Heel lang geen actie, dikke pump/dump van een paar seconde.. en dan weer heel lang geen actie.jostefa schreef op zondag 6 januari 2019 @ 18:53:
Wel bizar, valt meteen dood na het aantikken van die 4200
Exact, en nu weer een hele dag zweven rond de 4050usdLuuk schreef op zondag 6 januari 2019 @ 18:56:
[...]
Bitcoin de laatste tijd. Heel lang geen actie, dikke pump/dump van een paar seconde.. en dan weer heel lang geen actie.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
prima toch ? trekken de alts weer bij....... en weer doorBushalte schreef op zondag 6 januari 2019 @ 18:58:
[...]
Exact, en nu weer een hele dag zweven rond de 4050usd
Prepare for the next ATH
Er is allemachtig veel verkocht in de Alts, wordt er bijna bang van.
Moet toch jullie wederom even wijzen op Steem. Er zijn net hele rijke mensen eigenaren geworden van veel Steem door de selloff daar. De weg ligt compleet open naar de 800. Das ruim 12 % en das dan maar het begin.
Vaak zie je dat als ze eenmaal ingeslagen hebben de prijs wordt geboost nml.
Moet toch jullie wederom even wijzen op Steem. Er zijn net hele rijke mensen eigenaren geworden van veel Steem door de selloff daar. De weg ligt compleet open naar de 800. Das ruim 12 % en das dan maar het begin.
Vaak zie je dat als ze eenmaal ingeslagen hebben de prijs wordt geboost nml.
[ Voor 17% gewijzigd door Thommie.nl op 06-01-2019 19:02 ]
Btw als jullie even willen lachen , doe even wat "research" naar het Nederlandse libereum.. een grote soap
Dit radiofragment zegt het eigenlijk allemaal lol: https://www.bnr.nl/nieuws...or-limburgs-cryptobedrijf
4 minuutjes
Dit radiofragment zegt het eigenlijk allemaal lol: https://www.bnr.nl/nieuws...or-limburgs-cryptobedrijf
4 minuutjes
[ Voor 4% gewijzigd door tias86 op 06-01-2019 19:07 ]
Ik mag niets meer zeggen over ik zei het toch enzo

Ik was sowieso al ingestapt helaas was ik niet thuis dus heb geen long positie met leverage kunnen sluiten om de winst te vergroten maarja voor de verandering is dit pumpje wel heel lekker!
Toch weet ik het niet ... ik voel toch ergens dat 't weer zo'n inkakkertje wordt. Hoop van niet
Wel jammer dat de alts weer behoorlijk in sats hebben verloren, maar dat weet je gewoon als bitcoin een move maakt..
Thommie.nl schreef op zondag 6 januari 2019 @ 19:04:
[...]
Ik mag niets meer zeggen over ik zei het toch enzo

Valt allemaaal wel mee zover ik zieTominatie schreef op zondag 6 januari 2019 @ 19:04:
[...]
Ik was sowieso al ingestapt helaas was ik niet thuis dus heb geen long positie met leverage kunnen sluiten om de winst te vergroten maarja voor de verandering is dit pumpje wel heel lekker!
Toch weet ik het niet ... ik voel toch ergens dat 't weer zo'n inkakkertje wordt. Hoop van niet![]()
Wel jammer dat de alts weer behoorlijk in sats hebben verloren, maar dat weet je gewoon als bitcoin een move maakt..
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Dit soort pumps zijn gewoon een optelsom van veel kleine onderliggende orders die op basis van bepaalde verwachtingen worden uitgevoerd (positief uit triangle breken, negatief uit triangle breken of doorkabbelen).Bartvandelaar schreef op zondag 6 januari 2019 @ 18:54:
[...]
Lekker organisch is deze pump ook weer niet dus even wat winst pakken en aankijken lijkt mij niet eens een slecht plan. Ik zit zelf pas een jaar in crypto, en misschien wil iemand mij even uit het duister halen, maar zulke pumps zijn echt iets van het laatste jaar toch?
Ik ben vandaag een paar keer in- en uitgestapt, omdat ik een kans zag die het toch uiteindelijk niet werd. Als maar genoeg mensen dat op een gegeven moment samen doen en de opbouw richting dat punt voldoende is, dan kan dat punt ineens wel slagen en dan zie je zo'n candle. Als het momentum juist is krijg je ook nog mooi wat fomo hier en daar en dan kan je 150+ candles zien.
Deze had overigens ook 150+ omlaag kunnen gaan.
Gewoon een optelsom van heel veel factoren, mensen die instappen, bots, whales, nieuws, etc. en dat samen zorgt dan voor zoiets. De extremen zijn tov een tijd geleden wel toegenomen, het is nu vaak zwart/wit ipv grijs dat naar wit of zwart neigt, omdat iedereen er klaar voor zit en niets wil missen.
Hmmm, gisteren iemand aan het verstand gebracht dat BTC kopen op 4K verstandiger is dan kopen op 15k, numero 2 dit jaar.
Zo te zien is die net ingestapt.
Zo te zien is die net ingestapt.
De tijd leert of het tij keert
Dan zit ik net in de verkeerde alts denk maar al kijk ik op binance zie ik toch best veel rood, zal niet de enige zijn.
Alts trekken vast wel weer bij als bitcoin zich stabiliseert maar ik vraag me af in hoeverre deze stijging recht blijft staan, ik vind het nog niet echt overtuigend moet ik zeggen. Twijfel ook heel erg om in USDT te gaan... lastige keuze.
Zou graag wat meer bevestiging omhoog willen zien, nu doet 't me heel erg denken aan de stijging van laatst:

Toen kwam er een enorme drop erachteraan
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!