[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 79 ... 103 Laatste
Acties:
  • 270.279 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Net ingestapt.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:10
na jouw bericht ook direct ingestapt op de dip en nu net weer verkocht met een klein winstje.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:06

oNo

Same here @kowlier , alleen ben ik gaan slapen met het idee ik zie wel. 8) Dus de drop van 01:00 gemist en dus ook geen impulsieve actie of SL ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 10:48
NEO is vertrokken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Exit ....

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Naar beneden toch? Of kijken we ergens anders :)

Vanochtend toen ik wakker werd dacht ik bij ETH: Shit, gisteren té goedkoop verkocht. En precies een uur later staan we alweer 4 Dollar lager.

Ik blijf er mooi even bij uit de buurt.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Naar de Marianen trog bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:56
Vib is vertrokken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
ICX doet het ook prima vandaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
En ARK en Holochain gaan ook lekker :)

[ Voor 15% gewijzigd door Pelox op 04-01-2019 10:21 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind ETH wel kansrijk voor 2019. Alle coins waarschijnlijk dieptepunt gezien, maar coins die snelle confirmation time hebben en gemakkelijk met fiat te kopen zijn geven mij wel vertrouwen. ETH komt ook van $1400 af gegleden..
Voor XRP geldt deels hetzelfde, probleem daar is dat er nogal een beetje erg veel van zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Pelox schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 10:21:
En ARK en Holochain gaan ook lekker :)
Op coinmarketcap staat hot op 14 data, terwijl op binance deze tussen 11 en 12 sats schommelt. Iets klopt er niet.... Maar wat?

Ik geloof coinmarketcap eerlijk gezegd niet helemaal.

[ Voor 9% gewijzigd door radem205 op 04-01-2019 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
radem205 schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 10:29:
[...]

Op coinmarketcap staat hot op 14 data, terwijl op binance deze tussen 11 en 12 sats schommelt. Iets klopt er niet.... Maar wat?

hmm.. ik zie dat de exchanges Fatbtc en Bilaxy fors hogere prijzen hanteren.. ik ken deze markten niet maar fatbtc heeft het hoogste volume.. apart

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Pelox schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 10:31:
[...]

hmm.. ik zie dat de exchanges Fatbtc en Bilaxy fors hogere prijzen hanteren.. ik ken deze markten niet maar fatbtc heeft het hoogste volume.. apart
Dit lukt er meer op: https://coinmarketcap.com/currencies/holo/

Ik begreep al niet waarom hot opeens flink zou stijgen, aangezien het team nog geen grote aankondiging / nieuws naar buiten heeft gebracht.

[ Voor 17% gewijzigd door radem205 op 04-01-2019 11:09 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:58

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

@Verwijderd Zou jij aub uit Nano kunnen stappen, dan kunnen we een keer flink omhoog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:05
Vraagje omtrent ETH...Ik heb deze verspreid staat tussen Coinbase en Binance. Is het met de opkomende update / fork nodig om deze allemaal te verplaatsen naar Coinbase of Binance of moet er helemaal niets gebeuren ?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:04

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12
radem205 schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 10:29:
[...]

tuuuurlijk, heb maandenlang ark gehad, deed helemaal niks, en gisteravond verkocht. heb echt een talent voor verkeerd timen.....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

TuutjDrie schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 11:12:
@Verwijderd Zou jij aub uit Nano kunnen stappen, dan kunnen we een keer flink omhoog :P
Hahaha sorry! Die hodl ik tot het einde van de maanrit :+

Prachtmuntje. Ze glimmen ook zo mooi ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
jasper7878 schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 11:19:
[...]

tuuuurlijk, heb maandenlang ark gehad, deed helemaal niks, en gisteravond verkocht. heb echt een talent voor verkeerd timen.....
Poeh dat had ik dus gisteren met ICX :(
Balen.. nu niet opnieuw instappen, wachten op de correctie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021

BTC100K2021

PHPResource schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 11:29:
[...]

Poeh dat had ik dus gisteren met ICX :(
Balen.. nu niet opnieuw instappen, wachten op de correctie
Heeft iedereen wel eens gehad. Had ik zelf met RLC, 6 maanden gehold en gedurende die periode zo dood als een pier en na verkoop ging ie binnen een dag +50% op het nieuws dat ze samenwerking met IBM hadden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
ARK is onderweg naar Binance :) hoogste tijd dat ik eens van een stijging profiteer!

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
Fomo was groot deze morgen, toen btc weer boven de 3.8k stond, maar gelukkig niet aan toegegeven. vrijdag is meestal rood en grote spelers stappen uit voor het weekend. Vraag mij af of dit weekend instappen geen goed idee zou kunnen zijn, uiteindelijke worden dan de prijzen toch omhoog gepusht onder laag volume om tegen maandag weer te dumpen?

Trading range wordt kleiner en kleiner, mocht het in de week zijn zouden we mss een uitbraak kunnen verwachten, maar met het weekend komende geen idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
@A87 Ik hoor dat ARK naar Binance gaat, ga je verkopen of hodlen?

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Keesdegrote
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 05-11-2023
dabla schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 11:47:
Fomo was groot deze morgen, toen btc weer boven de 3.8k stond, maar gelukkig niet aan toegegeven. vrijdag is meestal rood en grote spelers stappen uit voor het weekend. Vraag mij af of dit weekend instappen geen goed idee zou kunnen zijn, uiteindelijke worden dan de prijzen toch omhoog gepusht onder laag volume om tegen maandag weer te dumpen?

Trading range wordt kleiner en kleiner, mocht het in de week zijn zouden we mss een uitbraak kunnen verwachten, maar met het weekend komende geen idee?
Ben (deels) weer in gefomod. Kerstbonus toch net gehad dus kan het wel missen. Nog wat fiat achter de hand dus mocht hij nog lager gaan koop ik tegen die tijd wel weer bij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021

BTC100K2021

New Yorker schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 11:49:
@A87 Ik hoor dat ARK naar Binance gaat, ga je verkopen of hodlen?
Is al gelist op Binance, Pelox is ze waarschijnlijk vanaf een ledger naar Binance aan het versturen om te stijging te verzilveren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
TuutjDrie schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 11:51:
[...]

Is al gelist op Binance, Pelox is ze waarschijnlijk vanaf een ledger naar Binance aan het versturen om te stijging te verzilveren.
precies dat ;)

update: 50% verkocht, overige 50% wacht ik nog even mee. het restant is ook verkocht nu :)

Met de verdiende btc direct een order geplaatst op BTC/HOT voor 11 sat, hopelijk pak ik daar ook weer 10% op.

[ Voor 27% gewijzigd door Pelox op 04-01-2019 12:11 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
Keesdegrote schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 11:51:
[...]

Ben (deels) weer in gefomod. Kerstbonus toch net gehad dus kan het wel missen. Nog wat fiat achter de hand dus mocht hij nog lager gaan koop ik tegen die tijd wel weer bij.
Er is sowieso iets op til

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021

BTC100K2021

Verwijderd schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 11:22:
[...]

Hahaha sorry! Die hodl ik tot het einde van de maanrit :+

Prachtmuntje. Ze glimmen ook zo mooi ;)
De markt heeft dit bericht gelezen en het resultaat mag er zijn, enorme rode candle.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Pelox schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 11:52:
[...]

precies dat ;)

update: 50% verkocht, overige 50% wacht ik nog even mee. het restant is ook verkocht nu :)

Met de verdiende btc direct een order geplaatst op BTC/HOT voor 11 sat, hopelijk pak ik daar ook weer 10% op.
Je bent weer helemaal back in de game zie ik :)

Hoop dat je ff mooie winsten pakt komende tijd!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Verwijderd schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 12:48:
[...]

Je bent weer helemaal back in de game zie ik :)

Hoop dat je ff mooie winsten pakt komende tijd!
Niet helemaal hoor.. deel waar ik mijn verlies (in BTC) op heb staat nog mooi in fiat. Ik stap pas weer echt in als ik hiermee weer quitte sta en dan moeten we nog wel wat zakken ;(

Ondertussen wat proberen te verdienen met wat statische pf potjes.. zoals nu ARK dus.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 22:02

Malarky

Wils voor wat ieder

ETH gaat wel terug naar 140, dan past mijn lineaal er weer onder. Loopt nu iets te hard weg. Misschien probeert die nog 1x de top van 2 weken (157) om dan terug te vallen.

Gisteren heerlijk veel ETH gewonnen op SYS/ETH zat al even te wachten op het pumpje. Vanochtend ben ik ingestapt in PIVX/ETH, staat er ook weer perfect voor! en gaat zo vertrekken.

ONT/ETH is een debacle, hoop op een pumpje hier vanaf 40, gezien zijn all time low, maar gebeurd vrij weinig. Heb daar iets minder inzitten.

[ Voor 50% gewijzigd door Malarky op 04-01-2019 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Rebbelx schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 11:14:
Vraagje omtrent ETH...Ik heb deze verspreid staat tussen Coinbase en Binance. Is het met de opkomende update / fork nodig om deze allemaal te verplaatsen naar Coinbase of Binance of moet er helemaal niets gebeuren ?
De hardfork wordt door beide ondersteund. De 2 extra softforks waarschijnlijk niet, daarvoor moet je dan een private wallet gebruiken en ze dus van beide exchanges afhalen.

@Malarky Zit jij in de tussentijd ook altijd in ETH? Of wissel je tussen fiat <-> ETH <-> ONT/NANO/etc.? Want dan ben je wel veel aan fee's kwijt. Of handel je in USDT/ONT en kijk je voor het instapmoment naar de waarde van ONT tov ETH om het moment te bepalen waarop je instapt?

Ik heb vaak het idee als ik je berichten lees dat je aan de ene kant probeert je hoeveelheid ETH te verhogen door de juiste muntjes te kiezen, maar, als ETH tov USD daalt, dan heeft dat niet zoveel zin. Probeer je dus OF zoveel mogelijk ETH te verzamelen OF zoveel mogelijk fiat? Want als een munt vs ETH stijgt, dan zal doorgaans de USDT waarde van die munt ook stijgen en dan kan je toch net zo goed in USDT/ONT zelf handelen?

[ Voor 41% gewijzigd door Taro op 04-01-2019 13:10 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

@Taro primair probeer ik zoveel mogelijk ETH te verzamelen door van eth/alt naar alt/eth te gaan. Dus ik verkoop elke keer weer tegen ETH en kijk dan of ik een andere coin op een mooi ETH punt zie staan.

Ik ga dus bewust niet naar USDT want niet alle coins die ik koop zijn in USDT. Ik wil gewoon ritjes in alt/eth rijden.

USDT raakte ik alleen begin vorige week aan toen de BTC grootse bewegingen maakte met de ETH in haar kielzog. Maar zolang we boven de 3700 btc/usdt blijven wil ik niet terug naar usdt meer.

[ Voor 13% gewijzigd door Malarky op 04-01-2019 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

@Malarky Ah ok, helder. Maar, heb je dan ook een stop loss op ETH staan? Of heb je nu voldoende vertrouwen in de markt en gok je dus eigenlijk op een stijging?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Ben benieuwd of we de low van gisteren voorbij gaan dadelijk :)

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Taro schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 13:15:
@Malarky Ah ok, helder. Maar, heb je dan ook een stop loss op ETH staan? Of heb je nu voldoende vertrouwen in de markt en gok je dus eigenlijk op een stijging?
De btc word bestuurd op bitmex, ik heb er geen inzicht in. Gebruik geen stoplosses, maar gewoon alarms en trade dan met de hand als het zover is.

Kan wel een mooie lineaal leggen onder de punten 3200 - 3550 - 3650 en 3750 waar we nu zijn. Wat dat betreft verwacht ik een btc pumpje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Ik snap er niet veel van, had toch echt een flinke stijging op het programma staan voor de komende dagen.
Naja zit ik mis dan maar denk ik......?

EDIT:
En toch snap ik het niet, al mijn indicatoren zeggen dat er een verdere flinke stijging aan komt.
De koers doet me zo herinneren aan die dagen dat we tegen de 3100 aan zaten te schuren.
Meerdere tijdelijke sellwalls optrekken van 10 tot 30 BTC om de Buywalls stapje terug te laten doen, wat er uit de BTC Vloeit koopt dan in voor minder en je daalt.

Ik zal wel een flink bord voor mijn kop hebben maar; Ik heb mezelf weer overtuigd, dit is om de weak hands los te schudden en daarna vol gaan met die banaan..... Net maar bijgekocht met vers FIAT.

[ Voor 4% gewijzigd door Thommie.nl op 04-01-2019 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
Thommie.nl schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 13:29:
Ik snap er niet veel van, had toch echt een flinke stijging op het programma staan voor de komende dagen.
Naja zit ik mis dan maar denk ik......?

EDIT:
En toch snap ik het niet, al mijn indicatoren zeggen dat er een verdere flinke stijging aan komt.
De koers doet me zo herinneren aan die dagen dat we tegen de 3100 aan zaten te schuren.
Meerdere tijdelijke sellwalls optrekken van 10 tot 30 BTC om de Buywalls stapje terug te laten doen, wat er uit de BTC Vloeit koopt dan in voor minder en je daalt.

Ik zal wel een flink bord voor mijn kop hebben maar; Ik heb mezelf weer overtuigd, dit is om de weak hands los te schudden en daarna vol gaan met die banaan..... Net maar bijgekocht met vers FIAT.
Is mogelijk, ik blijf maar twijfelen, en fomo staat hoog :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maxxi
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:37
Wanneer was het Chinees Nieuwjaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13-10 13:03
Laatste keer dat we zo lang in zo'n strakke channel zaten van september tot november, en toen hield die het uiteindelijk niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fast_ray
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-01-2021
Maxxi schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 13:40:
Wanneer was het Chinees Nieuwjaar?
Even geduld nog, dat is vanaf 5 februari 2019.
Meest logische beweging is in de aanloop naar 5 feb een dump

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GWljOlB.png

- We maken higher lows, dat is mooi en bullish.
- We maken lower highs, dat is bearish
- We hebben een dalend volume sinds de top, dat is bearish.
- Een recente double top gemaakt, dat is bearish. Geeft mij aan dat er gewoon niet genoeg kopers zijn of iedergeval: teveel verkopers rond die weerstand.
- De recentste poging om 3.9k te breken was een stuk matiger dan de eerdere poging, bearish.
- Ik zie eenzelfde patroon vormen als een tijdje terug (omcirkelde candles): accumuleren/stabilseren, soms met een hoopvolle wick boven de 3.8k om dan uiteindelijk.... :Y

Voor nu houdt de 3.7k support zonder moeite en denk ook wel dat 'ie bij een echte test gaat houden maar ik wacht echt op een bounce waaruit blijkt dat de bulls heel graag bitcoins willen opkopen voor deze prijsjes.

Iedergeval kan het beide kanten op maar ik geef de bears toch de grootste kans, een candle omlaag lijkt mij reëler. Maar.... ergens heb ik toch hoop op zo'n groene candle omhoog. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dabla
Die 3750 3370 gaat het toch ook niet eeuwig blijven houden he, we blijven die maar opnieuw en opnieuw testen

[ Voor 7% gewijzigd door dabla op 04-01-2019 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
dabla schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 14:22:
Die 3750 gaat het toch ook niet eeuwig blijven houden he, we blijven die maar opnieuw en opnieuw testen
Iemand zal de trigger uiteindelijk wel overhalen..

of het nou een moon candle/door-het-putje candle wordt maakt niet uit, als je er maar op tijd bij bent :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Casio Ridder
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-10 13:55
Tominatie schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 14:28:
[...]

of het nou een moon candle/door-het-putje candle wordt maakt niet uit, als je er maar op tijd bij bent :+
Op tijd erbij zijn is vaak een probleem voor mij }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:06

oNo

Dan moet je gewoon gokken en rustig blijven.
Dankzij alle fomo's win of verlies je dan.

Mee-fomo-en is imho heel veel net niet of helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-10 12:38
Hoe kan NEO op 7,18 staan overal maar bitvavo nog denkt van: nee, nog 6,67 euro. Scheelt best veel.

Edit: Op vele exchanges dan

[ Voor 13% gewijzigd door HaruHaru op 04-01-2019 14:37 ]

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
Tominatie schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 14:28:
[...]

Zit te denken om automatische buy order in te stellen als prijs stijgt, vraag is waar stel je die best op in? Uiteindelijk kan het alsnog terugzakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
HaruHaru schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 14:36:
Hoe kan NEO op 7,18 staan overal maar bitvavo nog denkt van: nee, nog 6,67 euro. Scheelt best veel.

Edit: Op vele exchanges dan
Misschien koersen in dollar/euro? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
dabla schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 14:38:
[...]

Zit te denken om automatische buy order in te stellen als prijs stijgt, vraag is waar stel je die best op in? Uiteindelijk kan het alsnog terugzakken.
Vind ik ook moeilijk. Boven de 3.8k zou er toch wel weer wat mogen gebeuren maar zoals we vaker zien is dat dan het zoveelste fake-outje om daarna weer terug in te kakken.

Ik FOMO zelf sowieso minder snel in, zeker omdat ik voor mezelf heb vastgesteld dat ik bearish ben voor nu. Eerst wil ik tekenen van leven zien bij de bulls, want wat gaat het sloom zeg.. 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Nu online

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
dabla schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 14:38:
[...]

Een auto fomo 8)

Kan je dan niet beter nu kopen en een Stop loss instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021

BTC100K2021

https://medium.com/wancha...map-overview-3feaeb5c113a

Proof of Stake Pilot:
Details of the Pilot:
Amount: 1000–5000 WAN

Participation Reward: 40 WAN per 1000 WAN Staked (4% of WAN Staked)

Total Staking Amount: 4 million WAN

Lock Period: 3-month total

Timeline:
January 2019: Additional details and instructions for pilot participation

March 2019: Bidding starts, and lasts ~15 days.

April-July 2019: Staking Pilot Period

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
Volume op Bitmex blijft maar langzaam verder dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
dabla schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 15:21:
Volume op Bitmex blijft maar langzaam verder dalen.
We gaan het beleven met het weekend voor de deur en aan het einde van de middag misschien al wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Beartrap? Hou de vingers aan de knopjes....
https://www.coindesk.com/...back-could-be-a-bear-trap

[ Voor 14% gewijzigd door Thommie.nl op 04-01-2019 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm300
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-12-2023
Even een noob-question:

wie kan mij (en misschien sommige andere geïnteresseerde) in Jip en Janneke taal uitleggen wat het verschil is tussen gewone candles en Heikin Ashi.
Het komt namelijk vaak voor dat de kleur van de candle anders is...........waar komt dus dit verschil vandaan?!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Storm300 schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 15:29:
Even een noob-question:

wie kan mij (en misschien sommige andere geïnteresseerde) in Jip en Janneke taal uitleggen wat het verschil is tussen gewone candles en Heikin Ashi.
Het komt namelijk vaak voor dat de kleur van de candle anders is...........waar komt dus dit verschil vandaan?!
Ik ken alleen groen en rood, en heb daar al genoeg moeite mee qua inschattingen maken.

Nog meer kleuren ga ik mentaal niet trekken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• twain4me
  • Nu online

twain4me

Heikin Ashi haalt een deel van de ruis weg door de extremen weg te strepen tegen elkaar, hierdoor zijn trents beter te spotten op de zelfde chart.
Je kan voor bijna het zelfde effect ook een kaart uitzoemen. dus 2H ipv 1H het voordeel is natuurlijk dat je bij Heikin Ashi wel de hoge "resolutie" blijft behouden en je geen verkeerde chart reactie kan hebben bij een candle.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

iets met putje en doorspoelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me
  • Nu online

twain4me

AND STAY DOWN... :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Casio Ridder
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-10 13:55
Toepasselijke achternaam wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
De 3.7k houdt vooralsnog, erg belangrijk...
Mocht die breken nog een kleine hoop rond de 3670.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

van mij mag hij, eth naar de 120 en btc naar de 3k.
Zou ik de komende maanden prima mee kunnen leven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Begint nu wel pijn te doen:o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Storm300
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-12-2023
twain4me schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 15:44:
Heikin Ashi haalt een deel van de ruis weg door de extremen weg te strepen tegen elkaar, hierdoor zijn trents beter te spotten op de zelfde chart.
Je kan voor bijna het zelfde effect ook een kaart uitzoemen. dus 2H ipv 1H het voordeel is natuurlijk dat je bij Heikin Ashi wel de hoge "resolutie" blijft behouden en je geen verkeerde chart reactie kan hebben bij een candle.
Vandaar ook dat de opening en sluiting van de candle dus vaak wat dichter bij elkaar liggen.
Bij inzoomen smoelt het inderdaad wat beter, oogt glooiender.

Tx!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Kom. Zak er nu maar even heel goed doorheen.. ik wil weer instappen!

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Dat een goede/mooie bounce uitblijft is wel pijnlijk om te zien. Hopen dat de 3.7k houdt maar begin er toch ernstige twijfels bij te krijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Tominatie schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 15:49:
Dat een goede/mooie bounce uitblijft is wel pijnlijk om te zien. Hopen dat de 3.7k houdt maar begin er toch ernstige twijfels bij te krijgen.
Ik begin steeds meer te denken dat we nog wel een flinke tijd (maanden) tussen de 3600 en de 4000 blijven zitten.. sideways dus.

Zero.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

bij twijfel, hang op, stapuit en klik weg...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 15:51:
bij twijfel, hang op, stapuit en klik weg...
En bel mijn bank..... Meer BTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/xy2PeLPxIGdZTa8SyxFlDCk3/full.jpg

Er wordt amper wat verkocht, zijn alleen maar Market Sell orders van weak hands, rechtstreeks de mond in van de grote Walvis. Ik blijf bij mijn verhaal (bord voor de kop syndroom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Zwakke bounce vanaf de 3.7k, dit gaat niet lang meer houden denk ik.
Hodl your shorts, hodl your fomo. We goin' lower.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
gisteren alles verkocht maar het kriebelt weer >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Oh nice, zat all-in in ETH, kom net weer thuis en -170 Dollar in 2-3 uurtjes, netjes! Toch maar extra duimen voor die stijging...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
bie100 schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 16:02:
Heb hetzelfde, maar zie nog niet iets waar ik bullish van word. Dus voor nu stap ik zeker niet in.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
bie100 schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 16:02:
Same here

@bie100 Zelfde met je reactie onder!

[ Voor 11% gewijzigd door New Yorker op 04-01-2019 16:17 ]

Weg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
Tominatie schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 16:05:
[...]

Heb hetzelfde, maar zie nog niet iets waar ik bullish van word. Dus voor nu stap ik zeker niet in.
nee ik ook niet als ik al instap maar goed als het nog meer zakt waag ik het

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RonaldMuijs
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-06-2023
Op binance staat er nog een grote sell wall op 3700, maar daarachter staat er bijna niks. Ik wacht rustig af tot we dwars door de 3700 heen zakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
RonaldMuijs schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 16:17:
Op binance staat er nog een grote sell wall op 3700, maar daarachter staat er bijna niks. Ik wacht rustig af tot we dwars door de 3700 heen zakken
Ik verwacht ook minimaal nog een test van deze 3.7k, want de bounce van nu kan je geen bounce noemen natuurlijk. Als we de 3.7k breken verwacht ik rond de 3670-3680 nog wel een bounce mogelijkheid en anders word ik wel een beetje sad :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Tominatie schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 16:19:
[...]

Ik verwacht ook minimaal nog een test van deze 3.7k, want de bounce van nu kan je geen bounce noemen natuurlijk. Als we de 3.7k breken verwacht ik rond de 3670-3680 nog wel een bounce mogelijkheid en anders word ik wel een beetje sad :')
Ik denk dat er ongeveer hetzelfde gaat gebeuren nu als bij die candle omlaag van gisteren. Zwakke bounce met daarna 1 of 2 retests die iets hoger uitkomen, met daarna een kleine run omhoog. Dit natuurlijk als we er niet doorheen zakken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Thommie.nl
PilatuS schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 16:24:
[...]

Ik denk dat er ongeveer hetzelfde gaat gebeuren nu als bij die candle omlaag van gisteren. Zwakke bounce met daarna 1 of 2 retests die iets hoger uitkomen, met daarna een kleine run omhoog. Dit natuurlijk als we er niet doorheen zakken.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/AM6b3AzsC2xWlzvwkiSWZGHt/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dabla
Uiteindelijk niet verwonderd van wat btc nu doet, zoals ik zei vrijdag en weekend in aantocht. Mss kunnen we dit weekend een kleine run omhoog verwachten zoals alle vorige weekends omdat het volume dan nog lager is en de prijs nog makkelijker te beinvloeden is

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
PilatuS schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 16:24:
[...]

True, maar daarop ga ik echt niet instappen. Het psychologisch spelletje komt er ook nog bij kijken. Ik kan me voorstellen dat de bulls uiteindelijk ook denken:"fk this shit". Telkens aangehoord over een iH&S en een moonshot naar de maan etc.

We gaan het zien, ben nog steeds bearish iedergeval. #verassend :F

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
PilatuS in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #6"
Persoonlijk zie BTC eerder nog een kleine run omlaag maken naar 3700 of 3650 dan verder omhoog
Dus.

Heb er nog 20 voor je, maar dan moet ik flink terug in mijn posthistorie en daar heb ik geen zin in.
Tominatie schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 16:31:
[...]

True, maar daarop ga ik echt niet instappen. Het psychologisch spelletje komt er ook nog bij kijken. Ik kan me voorstellen dat de bulls uiteindelijk ook denken:"fk this shit". Telkens aangehoord over een iH&S en een moonshot naar de maan etc.

We gaan het zien, ben nog steeds bearish iedergeval. #verassend :F
Op BTC ga ik er ook niet op instappen, we hebben het over 4 of 5 tientjes als het zo als gisteren gaat. ETH daar in tegen kan best eens 3 dollar of meer doen en dat vind ik wel interesant.

[ Voor 47% gewijzigd door PilatuS op 04-01-2019 16:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twain4me
  • Nu online

twain4me

Had je iets anders verwacht van het bedrijf dat het meeste te verliezen heeft.
Een bank kan zijn systeem nog omzetten naar blockchain en heeft daar veel te winnen (fraude etc)
Paypall heeft alleen maar te verliezen, en wordt in huidige vorm volledig overbodig. :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
@PilatuS wanneer zou je in ETH instappen? Zoals @Malarky al zei zou 140 wel eens een goed instaplevel zijn ook als je na fib retracements kijkt, wat denken jullie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
dabla schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 16:42:
@PilatuS wanneer zou je in ETH instappen? Zoals @Malarky al zei zou 140 wel eens een goed instaplevel zijn ook als je na fib retracements kijkt, wat denken jullie?
Ik kijk ook even wat BTC doet. Verder swingt ETH zo enorm dat op iedere support waar ie bounced kopen en de kleine run omhoog pakken al nuttig is. Zojuist op Binance ook een bounce van 144.66 naar 146.77. Dat is toch alweer 2 dollar. Nou is die perfect pakken niet echt mogelijk, maar 1 dollar vind ik al genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
Waar traden jullie ETH voor currency?
Ik doe dit enkel via bitstamp omdat die vroeger het vlotst was om over te schrijven, maar ik zie dat er toch soms wel wat schommelingen zitten tussen de verschillende exchanges.
Kraken ook gedaan vroeger, maar die had toen nog heel wat last met vertragingen en onbeschikbaarheid.

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

@kowlier Op Coinbase Pro, gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
Ja, die bitstamp fees zijn wel wat vervelend...
Mss toch eens alternatieven bekijken.

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast_ray
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-01-2021
Casio Ridder schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 14:33:
[...]

Op tijd erbij zijn is vaak een probleem voor mij }:O
Kwestie van buy orders zetten en beheren:
- Zo pak je regelmatig een mooie rooie wick mee die meteen een paar % oplevert (bv ONT afgelopen nacht).
- Als de boel echt gaat zakken en je verwacht dat het nog dieper gaat trek je je buy orders terug

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
dabla schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 16:42:
Zie ook dit even: https://twitter.com/Phila...tatus/1081218121216782337

Edit: Wel even opletten dat er een prijsverschil is omdat hij op Bitfinex zit.

[ Voor 10% gewijzigd door PilatuS op 04-01-2019 17:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/tRH1x4x.png
@PilatuS
Je hebt idd gelijk, kleine opleving om dan weer.. [keihard te dalen/naar de maan te gaan]

Vul het zelf maar in oOo

[ Voor 6% gewijzigd door Tominatie op 04-01-2019 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSANiTi
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

wat is er met bchsv aan de hand?
heb ik weer pff kut crypto's

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:04
Kijk kraken heeft blijkbaar toch een best goede trade interface. Wel goed verstopt, gisternacht toevallig gevonden.
https://trade.kraken.com/

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
iNSANiTi schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 17:33:
wat is er met bchsv aan de hand?
heb ik weer pff kut crypto's
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jGukeqx.png

Hij ziet er wel goed uit voor 'n bounce. Al stap ik uit principe sowieso niet in :)

BCHSV mag van mij snel naar 0.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 17:31:
[Afbeelding]
@PilatuS
Je hebt idd gelijk, kleine opleving om dan weer.. [keihard te dalen/naar de maan te gaan]

Vul het zelf maar in oOo
BTC 4 tientjes, check. ETH 3 dollar, check :P

Verder niets bijzonders aan, we hebben het al 100x zo zien gaan. Nu even zien of deze bounce omhoog de vorige high kan breken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Ondertussen heb ik 85% van de verloren Dollars weer teruggevonden door een stijgende ETH d:)b . Nu is de vraag, houden of verkopen... Als ik ze verkoop dan stijgen ze daarna, als ik hold dan dalen ze, een stop loss zie ik niet zitten. Holden maar even, met handmatige interventie als dat nodig is :)

Pagina: 1 ... 79 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!