HerkenbaarVerwijderd schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 19:56:
[...]
Welkom! Meestal is het hier hartstikke gezellig hoor maar af en toe slaat de vlam even in de pan en komen de ergernisjes eruit.
Zo gaat dat als je niet naast elkaar zit en elkaar een stomp kunt geven om daarna een biertje te tikken.
Online communicatie is ook best moeilijk voor mannen.
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Kennis delen > DM
/u/12037/crop5db5cb2525d0a_cropped.png?f=community)
@Thommie.nl Je hebt mensen die mogelijkheden uitspreken en ze onderbouwen, zelfs met afbeeldingen zoals enkelen dat doen, dan begrijpt iedereen het als ze niet uitkomen, of waardeert men het als ze wel uitkomen. En je hebt mensen die iets stellig beweren, zonder enige onderbouwing, en daarbij verwijzen naar "ze" en "manipulatie" om hun uitspraken krachtiger te maken, die daarnaast wel hun gelijk komen halen als ze gelijk hebben gehad, maar het niet willen horen als ze ongelijk hadden.
Het is een vermoeden dat men uitspreekt en onderbouwt, maar, het wordt dan niet als een 100% zekerheid gebracht zoals jij dat wel regelmatig doet. Niemand komt daarna zichzelf op de schouder kloppen om te zeggen dat hij gelijk had, jij doet dat wel, daar zit een groot verschil in, want dan moet je ook accepteren dat mensen je erop aanspreken als je niet gelijk hebt gekregen.
Breng het dan als een mogelijkheid met concrete onderbouwing (bronnen, grafieken, etc.), in plaats van een 100% zekerheid met een verwijzing naar vaagheden als "ze" en "manipulatie".
Als dit "kliekje" elkaar inderdaad duimpjes uitdeelt en anderen dwars zit, dan heb je daarvoor bij ieder bericht een mooie "Rapporteer" knop zitten, de mods kunnen dan mensen van dit kliekje aanspreken op hun gedrag of toegang tot het forum ontzeggen.
En weer terug naar de koers...
Het is een vermoeden dat men uitspreekt en onderbouwt, maar, het wordt dan niet als een 100% zekerheid gebracht zoals jij dat wel regelmatig doet. Niemand komt daarna zichzelf op de schouder kloppen om te zeggen dat hij gelijk had, jij doet dat wel, daar zit een groot verschil in, want dan moet je ook accepteren dat mensen je erop aanspreken als je niet gelijk hebt gekregen.
Breng het dan als een mogelijkheid met concrete onderbouwing (bronnen, grafieken, etc.), in plaats van een 100% zekerheid met een verwijzing naar vaagheden als "ze" en "manipulatie".
Als dit "kliekje" elkaar inderdaad duimpjes uitdeelt en anderen dwars zit, dan heb je daarvoor bij ieder bericht een mooie "Rapporteer" knop zitten, de mods kunnen dan mensen van dit kliekje aanspreken op hun gedrag of toegang tot het forum ontzeggen.
En weer terug naar de koers...
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
https://cryptart.wordpres...te-review-of-waltonchain/
Goed informatief artikel voor de gene die tijd over heeft en zich graag in dit project wil verdiepen!
En zoniet, ook goed
Goed informatief artikel voor de gene die tijd over heeft en zich graag in dit project wil verdiepen!
En zoniet, ook goed
Aub wel onderbouwen met plaatjes en argumenten he 😋
Verwijderd
De overgebleven cryptobroeders zijn ook een beetje een vast kliekje geworden die inmiddels helse dalingen hebben meegemaakt. Dat schept een soort band. Niet gay ofzo maar wel diep.RonaldMuijs schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 19:58:
[...]
Herkenbaaralle telegram groepen waren oh zo gezellig eind 2017, nu is het alleen maar negativiteit of heeel stil.
Alsof je met z'n allen in een bus de Grand Canyon bent ingestort, en samen de lijken van mede passagiers hebt moeten eten om maandenlang te overleven in de meest barre omstandigheden.
Dat idee.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
@rvT Jij had toch die WAN masternode? Nog steeds? Hoe gaat het daar mee?
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
ROFL! ik had mezelf belooft 2k te investeren... zijn er inmiddels 6 geworden. Om maar aan te geven hoe diep die grand canyon is.Verwijderd schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 20:06:
[...]
De overgebleven cryptobroeders zijn ook een beetje een vast kliekje geworden die inmiddels helse dalingen hebben meegemaakt. Dat schept een soort band. Niet gay ofzo maar wel diep.
Alsof je met z'n allen in een bus de Grand Canyon bent ingestort, en samen de lijken van mede passagiers hebt moeten eten om maandenlang te overleven in de meest barre omstandigheden.
Dat idee.

WAN?Taro schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 20:06:
@rvT Jij had toch die WAN masternode? Nog steeds? Hoe gaat het daar mee?
Nu lijkt het net alsof je 4 k winst hebt😉Thaam schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 20:17:
[...]
ROFL! ik had mezelf belooft 2k te investeren... zijn er inmiddels 6 geworden. Om maar aan te geven hoe diep die grand canyon is.
When Moon?
Prepare for the next ATH
Nee ik bedoelde Wan Moon
Zero.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
WTC dan?

[ Voor 12% gewijzigd door Taro op 03-01-2019 20:29 ]
Haha hier precies hetzelfde!Thaam schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 20:17:
[...]
ROFL! ik had mezelf belooft 2k te investeren... zijn er inmiddels 6 geworden. Om maar aan te geven hoe diep die grand canyon is.
Verwijderd
Ooit barst de vulkaan op de bodem van het ravijn en vliegen we met zijn allen naar de maan in lambo's.Thaam schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 20:17:
[...]
Dit is onvermijdelijk. Onderbouwing:

Zo gaat het al sinds het ontstaan van de aarde. Waarom zou het met crypto anders zijn?
De vraag is hoeveel er nog van die 6 over is. Gek genoeg lijkt extra geld bij te pompen minder erg dan verlies lijden, Kirby zei een keer in één van z'n video's dat veel traders plus minus geilen op verlies maken en dat verlies maken een soort van roes/verslaving in stand houdt. Het is niet dat dit op iedereen van toepassing is, maar op een moment moet je toch een streep in het zand trekken..Thaam schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 20:17:
[...]
en je weet het stop erin wat je kan missenSahara schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 20:35:
[...]
De vraag is hoeveel er nog van die 6 over is. Gek genoeg lijkt extra geld bij te pompen minder erg dan verlies lijden, Kirby zei een keer in één van z'n video's dat veel traders plus minus geilen op verlies maken en dat verlies maken een soort van roes/verslaving in stand houdt. Het is niet dat dit op iedereen van toepassing is, maar op een moment moet je toch een streep in het zand trekken..
Prepare for the next ATH
Soort van bodemloze put.. in hetgeen wat je kan missen.sourcecode schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 20:37:
[...]
en je weet het stop erin wat je kan missen
Heb ik inderdaad nog steeds. Wel een stuk minder waard geworden helaas
Toch zijn de vooruitzichten goed, RFID chips gaan deze maand in massaproductie, hardware wallets naderen productie en ook ASIC miners gaan in maart in productie die vervolgens iedere GMN/SMN met korting aan kan schaffen. Uiteindelijk zijn er 4.000.000 WTC's apart gezet om te verdelen onder ongeveer 1500 GMN's, dus wat dat betreft heb ik wel vertrouwen in het grote potentieel. Heb de laatste periode eigenlijk alleen maar bijgekocht waardoor mijn gemiddelde aankoopwaarde flink gedaald is.
Januari gaat het eerste testen van cross-chain data beginnen voor SMN's, om vervolgens half februari open-source te gaan en eind maart een volledige swap plaats gaat vinden. Vanaf dat moment zullen er dus zeker een flink aantal childchains actief zijn.
Heb mezelf sowieso voorgenomen om tot 2021 te blijven zitten. Alle WTC's die ik tussentijds vang door mining en airdrops zijn mooi meegenomen en investeer ik weer verder in andere projecten. Nu bijvoorbeeld een MAN masternode daar weer van kunnen kopen.
In ander nieuws...
https://www.bloomberg.com...-of-where-crypto-s-headed
“We saw a huge market opportunity in tokenizing existing securities,” the CEO said by email. “We believe that this is the beginning of the traditional market’s merge with blockchain technology. This is going to open a whole new world of trading securities old and new alike.”
Moon ?Chris.nl schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 20:39:
In ander nieuws...
[...]
Prepare for the next ATH
Niet direct, meer ter info dat het de goeie kant op gaat. Dat de aandelenbeurzen doorkrijgen dat ze via de blockchain / DApps wel 365 dagen per jaar open kunnen blijven is an sich wel tof als usecase en bla.
Precies dit zeg ik al een tijdje als argument voor toekomst use case. Top dit wordt wel wat.
Ik had leuk paar XRP gratis kunnen hebben met het TRX/XRP paartje op binance vandaag. Helaas zag ik het te laat en ging het alweer omlaag. Hoe zie je zoiets op tijd pfff..
Even flink uitzoomen en kijken waar de belangrijke punten zitten. Dan een alert zetten rond die punten.Klaas25 schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 20:52:
Hoe zie je zoiets op tijd pfff..
even advies 
mijn fiat laatste buffer die ik heb is 5K
wat zouden jullie doen ?
ladderen ?
wat zouden jullie doen ?
ladderen ?
[ Voor 8% gewijzigd door sourcecode op 03-01-2019 21:00 ]
Prepare for the next ATH
Sowieso niet gelijk 5k erin, maar in stapjes kopen. Over het time frame heb ik geen idee, zit zelf ook met wat USDT waar ik geen raad mee weet wanneer ermee in te stappen.sourcecode schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 20:59:
even advies
wat zouden jullie doen ?
ladderen ?
Ik zou het sowieso niet in 1x uitgeven neesourcecode schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 20:59:
even advies
wat zouden jullie doen ?
ladderen ?
Zero.
sowieso ladderen, d'r is een kans dat we de bodem nog niet hebben gezien. Zou zonde zijn als je nu rond de 4k koopt en hij dan toch nog naar 2k gaat.sourcecode schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 20:59:
even advies
wat zouden jullie doen ?
ladderen ?
Mijn idee is de munt te zoeken die 20x gaat 
long term dat wel
long term dat wel
Prepare for the next ATH
Qtum bedoel je?sourcecode schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 21:03:
long term dat wel
Prepare for the next ATH
Als je echt moeite hebt zelf te beleggen is de app van gvt wellicht iets voor je. Ik heb ook 10 % uit staan daar nu als test is wel geinigsourcecode schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 21:03:
long term dat wel
gvt zat ik dik in maar in nov. was ik niet alert en heb dik in moeten leverenThommie.nl schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 21:06:
[...]
Als je echt moeite hebt zelf te beleggen is de app van gvt wellicht iets voor je. Ik heb ook 10 % uit staan daar nu als test is wel geinig
QTUM daarin tegen bijna x48 tov ath
Prepare for the next ATH
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
@sourcecode Ladderen is zeker een optie, maar, vanaf welk punt tot welk punt? Als we nu verder dalen, dan zou ik als je van Bitcoin uitgaat ladderen tussen bijv. 3.150 t/m 1.200 regionen waarbij je natuurlijk op basis van je eigen gevoel bijvoorbeeld meer rond 2.800 dan rond 1.200 kunt bijkopen. En ga je voor een alt, dan zou ik die Bitcoin verhouding toepassen op de huidige koers van die alt, die zal niet 1 op 1 gelijk zijn, dus kijken wat er in het verleden als support heeft gewerkt en in die regionen gaan zitten.
Welke coin? Spreiden over max 3-4 stuks, altijd een beetje Bitcoin (je weet wel waarom
) en de rest in coins waar je zelf achter staat, bij voorkeur top 10-20, die ook echt iets bieden en OF nog geen bullrun hebben meegemaakt ivm moment van lancering, of die tijdens de bullrun beter hebben gepresteerd dan anderen en nu behoorlijk zijn gedaald.
Edit: Of NU alles in Bitcoin steken, want hij stijgt
Welke coin? Spreiden over max 3-4 stuks, altijd een beetje Bitcoin (je weet wel waarom

[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 03-01-2019 21:12 ]
cheerz m8 voor je advies dat waardeer ik......Taro schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 21:11:
@sourcecode Ladderen is zeker een optie, maar, vanaf welk punt tot welk punt? Als we nu verder dalen, dan zou ik als je van Bitcoin uitgaat ladderen tussen bijv. 3.150 t/m 1.200 regionen waarbij je natuurlijk op basis van je eigen gevoel bijvoorbeeld meer rond 2.800 dan rond 1.200 kunt bijkopen. En ga je voor een alt, dan zou ik die Bitcoin verhouding toepassen op de huidige koers van die alt, die zal niet 1 op 1 gelijk zijn, dus kijken wat er in het verleden als support heeft gewerkt en in die regionen gaan zitten.
Welke coin? Spreiden over max 3-4 stuks, altijd een beetje Bitcoin (je weet wel waarom) en de rest in coins waar je zelf achter staat, bij voorkeur top 10-20, die ook echt iets bieden en OF nog geen bullrun hebben meegemaakt ivm moment van lancering, of die tijdens de bullrun beter hebben gepresteerd dan anderen en nu behoorlijk zijn gedaald.
mijn gevoel zegt dat bakkt een groot keerpunt kan zijn, hoe de koers daarheen gaat is de grote vraag......
Prepare for the next ATH
ADA gaat al wel 30 keer vergeleken met vorig ATH. En dat is niet eens een shitcoin. Mijn mening.sourcecode schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 21:03:
long term dat wel
[ Voor 9% gewijzigd door Klaas25 op 03-01-2019 21:23 ]
ik wil de pret niet drukken maar denk zelf niet dat Bakkt een enorme verschuiving gaat creëren in de prijs van 1 bitcoin. De mensen die via Bakkt investeren gaan natuurlijk niet roekeloos op de market buy drukken.
Wel is het zeker een leuke ontwikkeling.
Opzich denk ik ook wel dat de bodem voor bitcoin dichtbij is, wel zou ik het normaal vinden als we nog 1 keer de lagere regionen gaan testen, gewoon om te kijken of het echt wel zo sterk is allemaal.
Iedergeval heb ik zojuist weer wat BTC op de Ledger gezet, dus dat staat daar veilig & long term.
Wel is het zeker een leuke ontwikkeling.
Opzich denk ik ook wel dat de bodem voor bitcoin dichtbij is, wel zou ik het normaal vinden als we nog 1 keer de lagere regionen gaan testen, gewoon om te kijken of het echt wel zo sterk is allemaal.
Iedergeval heb ik zojuist weer wat BTC op de Ledger gezet, dus dat staat daar veilig & long term.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
@sourcecode Bakkt is volgens mij voor velen een synoniem geworden voor het licht aan het eind van een donkere tunnel die 2018 en bear market heet.
Natuurlijk zal het invloed hebben op de markt, maar, ik vermoed dat die overschat wordt.
Als iedereen Bakkt als hét grote ding ziet, dan helpt dat zeker, maar, ik vermoed dat als de datum van lancering definitief wordt dat de koersen iets zullen opveren en als het live gaat moet ik het allemaal nog maar even zien. Natuurlijk komt er potentieel enorm veel geld in de markt bij en kunnen Bitcoin en alts daarvan profiteren, maar, investeerders zijn ook niet gek, die zullen winst nemen wanneer ze dat kunnen en echt niet als Henk en Ingrid klakkeloos inkopen, holden en hun geld zien verdampen als anderen winst nemen.
Blijf dus vooral kritisch en vestig niet teveel hoop op zoiets. De lange termijn marktcyclus is mijns inziens veel belangrijker dan één partij die de sluis tot potentieel veel geld gaat openzetten, want niemand gaat er geld inpompen zodat wij winst kunnen nemen en hun dat geld afhandig kunnen maken.
Misschien heb ik ongelijk, dat kan ook, maar ik spreek een vermoeden uit
Natuurlijk zal het invloed hebben op de markt, maar, ik vermoed dat die overschat wordt.
Als iedereen Bakkt als hét grote ding ziet, dan helpt dat zeker, maar, ik vermoed dat als de datum van lancering definitief wordt dat de koersen iets zullen opveren en als het live gaat moet ik het allemaal nog maar even zien. Natuurlijk komt er potentieel enorm veel geld in de markt bij en kunnen Bitcoin en alts daarvan profiteren, maar, investeerders zijn ook niet gek, die zullen winst nemen wanneer ze dat kunnen en echt niet als Henk en Ingrid klakkeloos inkopen, holden en hun geld zien verdampen als anderen winst nemen.
Blijf dus vooral kritisch en vestig niet teveel hoop op zoiets. De lange termijn marktcyclus is mijns inziens veel belangrijker dan één partij die de sluis tot potentieel veel geld gaat openzetten, want niemand gaat er geld inpompen zodat wij winst kunnen nemen en hun dat geld afhandig kunnen maken.
Misschien heb ik ongelijk, dat kan ook, maar ik spreek een vermoeden uit
200 btc buywall Binance.
Verder geen bewijs, kijk zelf maar ff😏
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Top, bedankt voor de melding.Thommie.nl schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 21:36:
200 btc buywall Binance.
Niet nodig, kinderachtig.Thommie.nl schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 21:36:
Via dat linkje ben ik hier terecht gekomen eerst:Chris.nl schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 20:39:
In ander nieuws...
[...]
https://www.bloomberg.com...e-bull-vs-bear-case-video
Deze heb ik volledig bekeken/geluisterd.
Verhaal klinkt positief op lange termijn. Men verwacht dat bitcoin als een soort digitale goud gaat functioneren met een 'start' waarde rond 1500usd. En dan gestabiliseerd wordt. ETH en LTC worden genoemd als betaalmiddel ofzo en o.a. MKR is ook genoemd voor diensten dacht ik, ging me te snel soms.
Sommigen moeten nog wat volume opbouwen en stabiliseren en voor uitwisselen/handelen gebruiken.
Moonen gaat verleden tijd worden zegt men indirect. Op lange termijn. Dus genieten van moonen zo lang het kan.
Dit zijn mijn noties uit dat videootje.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Is mijn voorspelling toch precies uitgekomen.raq schreef op zondag 30 december 2018 @ 14:09:
[...]
De koers is de komende dag toch wat onberekenbaar, ik voorspel dat het een mogelijkheid is dat het zomaar eens naar beneden kan gaan. Daarnaast is het een mogelijkheid dat als die niet naar beneden gaat, dat hij dan omhoog gaat. Maar dat is alleen mogelijk als het niet rechts gaat, want dan is de inverted H&S weer terug bij de bart-supportlevels op de 4h EMA én de 12h EMA. Die breekt die nooit en dat wil je natuurlijk ook niet.
Voor de voetballiefhebbers: City - Liverpool op ziggo, wat een tempo daar zeg alles vol gas en in de hoogste versnelling, wordt moe van het kijken
De tijd leert of het tij keert
met een 'start' waarde rond 1500usd.Gondor schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 21:42:
[...]
Via dat linkje ben ik hier terecht gekomen eerst:
https://www.bloomberg.com...e-bull-vs-bear-case-video
Deze heb ik volledig bekeken/geluisterd.
Verhaal klinkt positief op lange termijn. Men verwacht dat bitcoin als een soort digitale goud gaat functioneren met een 'start' waarde rond 1500usd. En dan gestabiliseerd wordt. ETH en LTC worden genoemd als betaalmiddel ofzo en o.a. MKR is ook genoemd voor diensten dacht ik, ging me te snel soms.
Sommigen moeten nog wat volume opbouwen en stabiliseren en voor uitwisselen/handelen gebruiken.
Moonen gaat verleden tijd worden zegt men indirect. Op lange termijn. Dus genieten van moonen zo lang het kan.
Dit zijn mijn noties uit dat videootje.

Dit soort videos is echt FUD
Prepare for the next ATH
De kans dat Bloomberg (de meneer zat daar namens Bloomberg) zijn naam op het spel zet met FUD lijkt mij sterk, maar dat is toekomst kijken.sourcecode schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 21:48:
[...]
met een 'start' waarde rond 1500usd.![]()
![]()
![]()
das niet te hopen FUD
Edit: Ik heb wel buyorders op 3700 en 3600 staan hoor.
[ Voor 7% gewijzigd door Gondor op 03-01-2019 21:54 ]
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Nog wat kopen voor het slapen gaan of niet? Keuzes keuzes.. Kan volgens mij echt alle kanten uit nu
Wat als.....
Bakkt live gaat en direct op de marketbuy knop drukt voor 180 miljoen.
Bakkt live gaat en direct op de marketbuy knop drukt voor 180 miljoen.

Klopt maar voorlopig is er een buywall van ruim 200 btc op getrokken op 3760. Dus ik slaap all inn.Keesdegrote schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 21:55:
Nog wat kopen voor het slapen gaan of niet? Keuzes keuzes.. Kan volgens mij echt alle kanten uit nu
Ruik gewoon de opkomende fomo
Weerstand op 3.8k is laag, ook zo wat volume betreft...
Een buy wall zegt helemaal niks, waarschijnlijk als er van gesnoept wordt is hij weg (teruggetrokken).
[ Voor 9% gewijzigd door jostefa op 03-01-2019 21:59 ]
Klopt helemaal.jostefa schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 21:59:
Een buy wall zegt helemaal niks, waarschijnlijk als er van gesnoept wordt is hij weg (teruggetrokken).
Net een update van Philakone die wel interessant is mocht ie gelijk hebben. We hebben zojuist de deadcat gehad op ETH als golf B omhoog van ABC omlaag. Mocht dit zo zijn dan blijft ETH vanaf hier verder dalen en gaan we een stuk lager dan de low van vandaag. Heb zelf mooi mee kunnen liften op deze golf omhoog en ben er nu uit.
Als je niet inn bent zou ik inderdaad voorzichtig doen.
Ben zelf nogal een gokker nml. Veel.op gevoel 😉
Dan zal het voor BTC niet veel anders zijn toch?PilatuS schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 22:04:
Net een update van Philakone die wel interessant is mocht ie gelijk hebben. We hebben zojuist de deadcat gehad op ETH als golf B omhoog van ABC omlaag. Mocht dit zo zijn dan blijft ETH vanaf hier verder dalen en gaan we een stuk lager dan de low van vandaag. Heb zelf mooi mee kunnen liften op deze golf omhoog en ben er nu uit.
Gokken heeft alleen maar slechte uitkomsten opgebracht, dus idd laat me niet snel meeslepen in fomo, ook al is het er wel.Thommie.nl schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 22:04:
[...]
Als je niet inn bent zou ik inderdaad voorzichtig doen.
Ben zelf nogal een gokker nml. Veel.op gevoel 😉
Meer twijfel dan fomo bij mij. Ik blijf aan m'n plan vasthouden. Laten we die 3.7k maar testen en kijken hoe sterk ie is.
Mja, moet zeggen als we de 3.8k passeren dat ik toch enige fomo krijg.
True, Lets stick to the planTominatie schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 22:07:
[...]
Meer twijfel dan fomo bij mij. Ik blijf aan m'n plan vasthouden. Laten we die 3.7k maar testen en kijken hoe sterk ie is.
Mja, moet zeggen als we de 3.8k passeren dat ik toch enige fomo krijg.
[ Voor 11% gewijzigd door dabla op 03-01-2019 22:12 ]
BTC heeft niet een gelijke run gehad als ETH, maar het is wel logisch dat ze elkaar volgen.dabla schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 22:05:
[...]
Dan zal het voor BTC niet veel anders zijn toch?
Persoonlijk zie BTC eerder nog een kleine run omlaag maken naar 3700 of 3650 dan verder omhoog. Dit puur ook even door naar de 30 min op Bitmex te kijken en volledige uit te zoomen. Verder omlaag lijkt mij gewoon meer waarschijnlijk dan verder omhoog. We hebben maar een kleine run omlaag gedaan met een aardige bounce. Eigenlijk deze hele run omhoog vanaf de 3.1k naar 4.2k en weer omlaag is iedere kleine val zoals deze gevolgt door nog zo'n val.
Dit is puur hoe ik er nu tegenaan kijk voor ETH en BTC. Er kan natuurlijk altijd wat veranderen waardoor ik het anders zie, maar met wat ik nu zie hou ik hier rekening mee tot ik iets zie waarbij het onwaarschijnlijk gaat worden ipv wat het nu voor mij is.

Komt die candle!

[ Voor 7% gewijzigd door Thommie.nl op 03-01-2019 22:27 ]
Buywalletje bij ZIL nu. 5.8 miljoen stuks op 521. ehh die het ene moment er staat en dan weer verdwenen is.. en later weer tevoorschijn komt. Klootzakken.
[ Voor 51% gewijzigd door Sahara op 03-01-2019 22:28 ]
Ook wel interessant voor ETH met wat mogelijke opties.
https://twitter.com/CryptoChoe/status/1080937016173490176
https://twitter.com/CryptoChoe/status/1080937016173490176
Voor de BTC LongTimers..
Wat gaat de invloed van de halvering worden op de BTC koers?
De halvering (of halving) vindt vermoedelijk plaats in mei 2020.

En edit: kijk even naar de datum van het Genesis block, links bovenin.

3 januari 2009, precies 10 jaar geleden

En edit: kijk even naar de datum van het Genesis block, links bovenin.
[ Voor 23% gewijzigd door RaptorXS op 03-01-2019 23:19 ]
Wat een rare grafiek is dat.RaptorXS schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 22:55:
Voor de BTC LongTimers..
[Afbeelding]
En edit: kijk even naar de datum van het Genesis block, links bovenin.![]()
Vooral de schaalverdeling van de verticale as.
Zet die 's gewoon nominaal uit dan ziet het beeld er heel anders uit.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former
Gewoon een logaritmische schaal, wordt veel vaker gebruikt hoorYaksa schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 23:49:
[...]
Wat een rare grafiek is dat.
Vooral de schaalverdeling van de verticale as.
Zet die 's gewoon nominaal uit dan ziet het beeld er heel anders uit.
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Verwijderd
$3800 FOMO, ik stap ook maar terug in. Dit keer ETH, de uiteindelijke btc vervanger van 2019
Maar zet dezelfde data 'ns af op een normale schaal. Dan ziet het er een stuk minder positief uit.p0st schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 23:55:
[...]
Gewoon een logaritmische schaal, wordt veel vaker gebruikt hoor
Dit is gewoon uitzetten op een schaal die de data er positief laat uit zien, terwijl dat in werkelijkheid helemaal niet zo is.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former
Telegraaf crypto update is echt 1 grote grap. Word maar onderbroken en afgeraffeld..
En ripple (euh XRP meneer) dubieus noemen terwijl je roept om utility value... schiet mij maar lek.
En ripple (euh XRP meneer) dubieus noemen terwijl je roept om utility value... schiet mij maar lek.

Nog nooit gehoord van de flippening die nooit is gekomen ?Verwijderd schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 23:59:
Dit keer ETH, de uiteindelijke btc vervanger van 2019
The Times van vandaag:

Met dank aan Bitmex

Met dank aan Bitmex
BitMEX bedankt Bitcoin grondlegger Satoshi Nakamoto in koeienletters op voorpagina The Times
Nee het is de enige manier om niet in het begin dat irritante platte golf lijntje te hebben en aan het einde een verticale streep. Leesbaarheid is nu juist veel beter. de stijging van 1 usd naar 10usd is net zo belangrijk en net zo leesbaar als die van 1000 naar 10,000. Of het doortrekken van de lijn een juiste voorspelling is voor de toekomst mag iedereen lekker zelf bepalenYaksa schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 00:03:
[...]
Maar zet dezelfde data 'ns af op een normale schaal. Dan ziet het er een stuk minder positief uit.
Dit is gewoon uitzetten op een schaal die de data er positief laat uit zien, terwijl dat in werkelijkheid helemaal niet zo is.
[ Voor 16% gewijzigd door twain4me op 04-01-2019 00:24 ]
Wat denken jullie van ETH? Zal die prijs nog ver stijgen met die aankomende forks? Vaak heb je toch wel een soort run bij forks?
Verwijderd
Ik ga daar wel vanuit. Dit keer HODL ik tenminste een half jaar. Zoals eerder iemand mij daar op wees, kijk naar the yearly lows.
Persoonlijk en ik zit niet in de ETH, vraag ik het me af.ggj87 schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 00:24:
Wat denken jullie van ETH? Zal die prijs nog ver stijgen met die aankomende forks? Vaak heb je toch wel een soort run bij forks?
Bij de BTC/BCH fork zat er een hoop geld achter van Roger Ver en Jihan Wu die de BCH wilden pumpen.
Ik heb er dankbaar gebruik van gemaakt en die shit leuk omgeruild voor BTC.
Denk echter dat bij de ETH forks dat anders gaat lopen.
Ik vond het geen slecht verhaal. Die Rutger van Zuidam doet stinkend zijn best om tot echte usecases te komen en het bedrijfsleven aan de voordelen van blockchain / programmeerbaar geld te helpen. Iets wat best vaker gehoord mag worden door Henk en Ingrid, ipv dat ze bitcoin als een piramidespel zien.Klaas25 schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 00:10:
Telegraaf crypto update is echt 1 grote grap. Word maar onderbroken en afgeraffeld..
Ik begrijp dat het niet leuk is als je favoriete coin dubieus genoemd wordt, maar ik vond daarmee die uitzending geen grote grap.
[ Voor 16% gewijzigd door Chris.nl op 04-01-2019 00:43 ]
Iemand nog iets gehoord over hoe dat proof-of-keys event vandaag is afgelopen? Ik las dat HitBTC withdrawals opgeschort heeft en dat Bitfinex en Coinbase Pro 'toevallig' storingen hadden vandaag.
(eea net ook hier: https://www.ccn.com/sever...-bitcoin-ownership-event/ )
Ik vond het eigenlijk wel een goede test, en we zien dus ook wat partijen die wellicht wat uit te leggen hebben. Hoe zit het met jullie? Hebben jullie je coins vandaag van de exchanges gehaald? Was toch een handelsdag van niks ;-)
Ik vond het eigenlijk wel een goede test, en we zien dus ook wat partijen die wellicht wat uit te leggen hebben. Hoe zit het met jullie? Hebben jullie je coins vandaag van de exchanges gehaald? Was toch een handelsdag van niks ;-)
Er kwam genoeg binnen hoor 
https://twitter.com/whale_alert/status/1080810473736556544
https://twitter.com/whale_alert/status/1080810473736556544
[ Voor 3% gewijzigd door twain4me op 04-01-2019 00:55 ]
Ik vind het persoonlijk maar onzin.Marthusiast schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 00:52:
Hebben jullie je coins vandaag van de exchanges gehaald? Was toch een handelsdag van niks ;-)
Zie hier bijvoorbeeld één van de Binance cold wallets : https://bitinfocharts.com...h1Bq81XnzB2C9VLMQBh55Y4uV
Dat is ook het voordeel van een blockchain, zulke dingen zijn gewoon voor iedereen te zien.
Deels wel mee eens hoor @PilatuS , maar dat HitBTC verhaal is toch op zijn minst vaag te noemen niet? Maar misschien heb ik nog niet genoeg bijgelezen..
@twain4me , ah je moet ook weten waar te kijken he.. ;-)
Btw, damn rode candle BTC
[ Voor 22% gewijzigd door Marthusiast op 04-01-2019 01:02 ]
Candletje. Nog geen 30 dollar. Van mij mag er nog wel een keertje 5 a 600 dollar vanaf.Marthusiast schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 01:00:
Deels wel mee eens hoor @PilatuS , maar dat HitBTC verhaal is toch op zijn minst vaag te noemen niet? Maar misschien heb ik nog niet genoeg bijgelezen..
Dat is het ook zeker inderdaad. Persoonlijk weet ik er alleen weinig van aangezien ik alleen wat met Binance doe of coins in eigen beheer heb. Van wat ik van Binance hebt gezien en weet heb ik er alle vertrouwen in. Andere exchanges kunnen mogelijk inderdaad gekke dingen doen, maar ik heb er te weinig kennis over om er een uitspraak over te kunnen doen.Marthusiast schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 01:00:
dat HitBTC verhaal is toch op zijn minst vaag te noemen niet?
In ieder geval dus geen grote drop door proof-of-keys. Dus dat valt dan weer mee. Verwacht ook niet dat er veel mensen aan meegedaan hebben, en zolang mensen niks hoefden te verkopen zou het natuurlijk ook geen koerseffect hebben.
Geloven jullie dat die inverted H&S er nog komt? Die rechter schouder duurt nu wel erg lang of niet? In juni/juli was er ook een inverted H&S (met de 5770 dip) en die rechter schouder daarvan duurde ook wat langer om te vormen. Op langere tf's van 6h/12h/1D lijkt het nog te kunnen, maar anders lijkt het ook zo weer richting de 3500 of lager te kunnen gaan.
An sich een goede test, stukje bewustwording. Maar sinds ik een ledger nano s heb en alleen maar hold, haal ik sowieso direct na aanschaf mijn coins van de exchange.Marthusiast schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 00:52:
Iemand nog iets gehoord over hoe dat proof-of-keys event vandaag is afgelopen? Ik las dat HitBTC withdrawals opgeschort heeft en dat Bitfinex en Coinbase Pro 'toevallig' storingen hadden vandaag.
Daarnaast is het dubbel, zoals @PilatuS aanhaalt. Exchanges doen hun best onze (hodl) portfolio's zo veilig mogelijk te bewaren. Dus een deel van de coins zit in cold storage, omdat toch niet dagelijks iedereen 100% van de exchang aftrekt. Moeten ze één dag per jaar de veiligheid omlaag schroeven? Dus de cold storage 1 dag niet gebruiken? Dan wordt die dag tegelijkertijd een hackathon voor 'criminelen' om hun beste slag te kunnen slaan.
Het heeft een erg hoog Pieter Lakeman gehalte.
Om je punt te bewijzen het vermogen van vele onschuldige op het spel zetten...
edit: sorry die lullo heet pieter niet peter, (bankrun DSB)
[ Voor 20% gewijzigd door twain4me op 04-01-2019 01:21 ]
Dat soort patroontjes neem ik zelf altijd met een hele grote korrel zout.ggj87 schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 01:10:
Geloven jullie dat die inverted H&S er nog komt? Die rechter schouder duurt nu wel erg lang of niet? In juni/juli was er ook een inverted H&S (met de 5770 dip) en die rechter schouder daarvan duurde ook wat langer om te vormen. Op langere tf's van 6h/12h/1D lijkt het nog te kunnen, maar anders lijkt het ook zo weer richting de 3500 of lager te kunnen gaan.

We gaan weer net iets te lang zijwaarts. Het volume neemt ook langzaam af, dat betekent meestal dat er een breakout aan zit te komen. De vraag is uiteraard welke kant op. Ik zie momenteel niet in wat een stijging naar 4500 of 5000 zou triggeren.Tominatie schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 01:20:
[...]
Dat soort patroontjes neem ik zelf altijd met een hele grote korrel zout.
Dank voor de Pieter Lakeman opmerking, dat verhaal kende ik nog niet. Zojuist de wiki pagina gelezen.twain4me schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 01:20:
Zo had ik het ook nog niet bekeken, maar eigenlijk wel helemaal mee eens!twain4me schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 01:20:
Ook in combinatie met de opmerking van @PilatuS , dat alles gewoon inzichtelijk is (zou moeten zijn) via de blockchain wallets van de verschillende exchanges. Maar toch wel leuke bevindingen dan, dat dan weer wel ;-)
[ Voor 22% gewijzigd door Marthusiast op 04-01-2019 01:33 ]
Als we uitbreken lijkt mij dat omlaag. De bulls hebben namelijk nu genoeg tijd en kansen gehad om bullish uit te breken.ggj87 schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 01:27:
[...]
We gaan weer net iets te lang zijwaarts. Het volume neemt ook langzaam af, dat betekent meestal dat er een breakout aan zit te komen. De vraag is uiteraard welke kant op. Ik zie momenteel niet in wat een stijging naar 4500 of 5000 zou triggeren.

3.7k is echt big support, dus het is niet gek om deze wicks te zien. Er zijn nu nog steeds genoeg kopers die de gok wel willen wagen. Ik zou de gok ook wel willen wagen maar ik mis iets: ik zie geen overtuigende bounce vanaf dit level.
Dus mijn 2/3 short positie die ik nog heb blijft lekker staan. Mocht de 3.7k eraan gaan hebben we nog als laatste hoop de 3.6k zone wat ook wel aardige support bied. Mochten we die ook breken, tsja. bedenk zelf maar wat er gaat komen dan

Zelfs ik voel dat die kans groot is @Tominatie , dus we zullen zo wel weer omhoog gaan ;-)
Ik hoop het oprecht. Ik hoop echt dat we omhoog gaan. Ik wil ook dolgraag long gaan en dat we met z'n allen vliegend naar de maan gaan maarja... Its not looking that goodMarthusiast schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 01:34:
Zelfs ik voel dat die kans groot is @Tominatie , dus we zullen zo wel weer omhoog gaan ;-)
Ik vraag me ook af in hoeverre men nog vertrouwt in een zoveelste bounce vanaf hier. Ik word er persoonlijk een beetje moedeloos van, elke keer zo'n hoopvolle stijging die toch weer uitmond in een verdere daling. Als we die 3.7k breken gaat het ook hard denk ik.. Het geloof in een reversal kabbelt dan ook weer weg, dat zou iedergeval een goed moment zijn om de 3k te testen.
Dit is heel erg vooruitkijkend van mij want voor nu staan we nog "keurig" boven de 3750 te zweven zonder actie.
Ik zit er zowieso long in, en als we de 3k, 2k of zelfs 1k (BTC/USDT) raken koop ik gewoon bij.
Weet niet hoe dat over de wereld (verschillende culturen) zit, maar misschien wel de helft van de wereldbevolking (die actief is in crypto) heeft net de kerst- en oud en nieuw-week gehad, ik verwacht volgende week wat meer beweging en volume iig. Eigenlijk geen idee hoeveel % van alle trades door mensen vs bots wordt uitgevoerd. Affijn, hopelijk volgende week iig de 'goede' kant op (of 'nu' spontaan).
Weet niet hoe dat over de wereld (verschillende culturen) zit, maar misschien wel de helft van de wereldbevolking (die actief is in crypto) heeft net de kerst- en oud en nieuw-week gehad, ik verwacht volgende week wat meer beweging en volume iig. Eigenlijk geen idee hoeveel % van alle trades door mensen vs bots wordt uitgevoerd. Affijn, hopelijk volgende week iig de 'goede' kant op (of 'nu' spontaan).
We gaan de goede kant op, de grafiek 1M op binance heeft een klein schattig groen paaltje op het einde. 
hopelijk komt er nu een groter groen paaltje
hopelijk komt er nu een groter groen paaltje
Ach voorlopig was er een grote rode drop tot 3730, en klimmen we rustig uit het dalletje richting de 3800.
Het is juist het rustige klimmen wat mij vrolijk stemt en met het weekend voor de boeg optimistisch maakt
Het is juist het rustige klimmen wat mij vrolijk stemt en met het weekend voor de boeg optimistisch maakt
ah wat zuur, gisteren mooi in kunnen kopen op het daily low van ETH, maar toen ik ging slapen zag alles er naar uit dat we weer verder gingen dalen, en dan maar een klein winstje genomen aan 148$. zie ik deze morgen dat hij nog geen half uur later weer omhoog geschoten is naar 156$...
PSN - ps4 : sir_kowlier
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!