Goh, dat ik daar niet aan gedacht heb...TuutjDrie schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 14:10:
[...]
Geluid van Whatsapp uitzetten, opgelost.
Ik word nou niet echt bullish van BTC. Andermaal rejected, andermaal geen higher high, andermaal weinig volume, ...
Denk als de rode candle komt, het wel eentje wordt van beste grootte. Toch ook wel benieuwd wat ETH gaat doen, die heeft wel groot volume bij elkaar gekregen met veel actie omhoog. Het momentum kan zomaar wederkeren.
Denk als de rode candle komt, het wel eentje wordt van beste grootte. Toch ook wel benieuwd wat ETH gaat doen, die heeft wel groot volume bij elkaar gekregen met veel actie omhoog. Het momentum kan zomaar wederkeren.
New Yorker schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 13:50:
Wanneer gaan we instappen?
Easy is misschien wat overdreven, maar kijk anders even de video waarbij ie de trade uitlegt. Genoeg indicatoren die aangaven dat er een correctie aan zat te komen.LED-Maniak schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 11:07:
[...]
Ik weet niet wat ik van deze trade van hem moet vinden. Zo "easy" was hij niet. Had zo de verkeerde kant op kunnen gaan.
Gebeurt weinig zie ik. Tijd voor zo'n whale candle uit het niks, ik ga voor 'n rode want het potentieel naar beneden is groter denk ik. Waarom? ik zie aan het volume etc. dat er gewoon niet heel veel kopers staan te springen om in te stappen, ook bij 'n groene candle neemt dat niet enorm toe. Een groene candle nu is daarom ook veel moeilijker te creeëren, ook met de enorm resistance erboven.
Ik hou m'n shorts iedergeval open, zie geen reden om die nu te closen.
Was gisteren ook saai (voor btc althans) behalve ‘s avonds dan was er beetje vuurwerk.Luuk schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 15:56:
jezus christus te paard. wat een saaie dag vandaag.
Ik verwacht ook een daling.Tominatie schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 15:56:
Gebeurt weinig zie ik. Tijd voor zo'n whale candle uit het niks, ik ga voor 'n rode want het potentieel naar beneden is groter denk ik. Waarom? ik zie aan het volume etc. dat er gewoon niet heel veel kopers staan te springen om in te stappen, ook bij 'n groene candle neemt dat niet enorm toe. Een groene candle nu is daarom ook veel moeilijker te creeëren, ook met de enorm resistance erboven.
Ik verwacht een stijging, maar zeg niet wanneer.
Tenminste dit jaar nog wel... toch?wehave schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 16:04:
Ik verwacht een stijging, maar zeg niet wanneer.
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Vast wel. Eerst een bodem neerzetten, dan komt die groene candle van zelf.
Alert: 560 BTC buywall die momenteel langzaam wordt opgegeten.
Hmm wil niet te veel verklappen eigenlijk.
mmmmmmmoooooonnnnnn?TuutjDrie schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 16:08:
Alert: 560 BTC buywall die momenteel langzaam wordt opgegeten.
Wall is uiteraard alweer verdwenen maar er is kennelijk iemand wakker die ons wil voorzien van een mooie groene pretpaal straks.
Waarom? Wellicht zet hij die wall daar wel open en bloot neer zodat iedereen zijn verborgen short opeet..TuutjDrie schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 16:12:
Wall is uiteraard alweer verdwenen maar er is kennelijk iemand wakker die ons wil voorzien van een mooie groene pretpaal straks.
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
De wens is de vader van de gedachte.
Dan was het TominatieLED-Maniak schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 16:13:
[...]
Waarom? Wellicht zet hij die wall daar wel open en bloot neer zodat iedereen zijn verborgen short opeet..
Verwijderd
Iemand die weet wat er met bonero.rocks is gebeurd? Airdrop hier tijdje geleden voorbij zien komen en heb dan ook maar ingeschreven . Nu heb ik net gezien dat de site niet meer online is .
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Kennis delen > DM
Was er een tijd geleden geen Tweaker die meldde die website (en misschien dus ook de coin) te hebben gemaakt? Ik zou even terugzoeken in het vorige topic als ik jou was.Verwijderd schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 16:48:
Iemand die weet wat er met bonero.rocks is gebeurd? Airdrop hier tijdje geleden voorbij zien komen en heb dan ook maar ingeschreven . Nu heb ik net gezien dat de site niet meer online is .
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Verwijderd
Ik hou dus zeer professioneel mijn kinderhandje portfolio bij op de website cointrackr.com
Vind dat gewoon chill, chrome op mobiel met open tabbladjes naar een fafo website of 6 die ik elke dag wat check.
Sinds ongeveer een week hebben ze daar dus alleen nog de top 100 coins en kan ik een deel van mijn shitcoins respectabele alts niet meer volgen. Heeft iets te maken met de vernieuwde API instellingen van coinmarketcap.com die ze gebruiken op cointrackr.
Ik kan natuurlijk delta ofzo installeren maar dat wil ik helemaal niet. Cointrackr is een heerlijke 'kop in het zand' site met alleen de actuele waarde en geen aankoop posities e.d. Het moet gewoon weer werken! Basterds lopen te kutten in mijn kleine belevingswereld. Jaapio don't like.
Dit moest ik ff kwijt.
Vind dat gewoon chill, chrome op mobiel met open tabbladjes naar een fafo website of 6 die ik elke dag wat check.
Sinds ongeveer een week hebben ze daar dus alleen nog de top 100 coins en kan ik een deel van mijn shitcoins respectabele alts niet meer volgen. Heeft iets te maken met de vernieuwde API instellingen van coinmarketcap.com die ze gebruiken op cointrackr.
Ik kan natuurlijk delta ofzo installeren maar dat wil ik helemaal niet. Cointrackr is een heerlijke 'kop in het zand' site met alleen de actuele waarde en geen aankoop posities e.d. Het moet gewoon weer werken! Basterds lopen te kutten in mijn kleine belevingswereld. Jaapio don't like.
Dit moest ik ff kwijt.
Eens kijken of ZIL er weer zin in gaat krijgen. Op de 6 uur chart is te zien dat ie mogelijk (bijna) klaar is met de correctie. Als ie de weg omhoog weer kan vinden zou dat mooi zijn.
Tom die nog niet echt bullish wordt, what else is new? 
Tominatie schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 14:32:
Ik word nou niet echt bullish van BTC. Andermaal rejected, andermaal geen higher high, andermaal weinig volume, ...
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Verwijderd
Klopt, was blijkbaar een coin van @pongthamong . Benieuwd waarom de site offline is ...Taro schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 16:50:
[...]
Was er een tijd geleden geen Tweaker die meldde die website (en misschien dus ook de coin) te hebben gemaakt? Ik zou even terugzoeken in het vorige topic als ik jou was.
Hang dit ook niet af van wat btc gaat doen? Of trekt die zich van btc niet veel aan?PilatuS schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 17:05:
Eens kijken of ZIL er weer zin in gaat krijgen. Op de 6 uur chart is te zien dat ie mogelijk (bijna) klaar is met de correctie. Als ie de weg omhoog weer kan vinden zou dat mooi zijn.
BTC moet inderdaad wel mee werken jadabla schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 17:11:
[...]
Hang dit ook niet af van wat btc gaat doen? Of trekt die zich van btc niet veel aan?
Hmm twijfel om weer in te stappen, daily RSI heeft net zijn kar gekeerd, tempting... ETH en XRP zakken ook weer een beetje
[ Voor 18% gewijzigd door dabla op 03-01-2019 17:19 ]
Tja meerdere redenen. Niemand die investeerde in de ico, dus geen geld. De mensen waarmee ik het deed, deden ook andere coins dus gebeurde er gewoon niks. Daarnaast kregen we ook geen input van de community. Je merkte gewoon dat zodra je zei dat ze gratis coins konden krijgen door een account te maken, dat ze dat wel deden, maar verder niks. Ik wil ook niet 1 van de 1000 coins worden die gewoon een algoritme kiest, waar mensen for no reason hashing power in pompen. Dan vervolgens op stex, raisex of een andere nieuwe / scam exchange gaan. Daar krijg ik geen voldoening van, dus dan doe ik het niet. Of ik doe het goed en het wordt een community coin met een waarde zoals monero of ik doe het niet.Verwijderd schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 17:07:
[...]
Klopt, was blijkbaar een coin van @pongthamong . Benieuwd waarom de site offline is ...
Momenteel heb ik het prima naar mijn zin op werk, ben ik software aan het bouwen/ uitbreiden om webwinkels op te zetten. En een crypto coin kan je niet alleen runnen.
Misschien begin ik er ooit weer aan of ga ik er verder mee, de code staat in versiebeheer dus dat kan ik wel weer een keer oppakken. Maar dan zal ik ook meer enthousiaste mensen moeten hebben die alle aspecten van het creëren van een crypto munt beheersen. Van website to airdrop, tot forken, to social media, telegram, discord
Misschien even wachten?dabla schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 17:18:
Hmm twijfel om weer in te stappen, daily RSI heeft net zijn kar gekeerd, tempting... ETH en XRP zakken ook weer een beetje
Bitfinex charts plat
[ Voor 5% gewijzigd door LED-Maniak op 03-01-2019 17:28 ]
Sorry, ik doe echt m'n best bullish te zijn maar het is gewoon moeilijk.DAMAGE schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 17:05:
Tom die nog niet echt bullish wordt, what else is new?
[...]

Wat ik zie is een double top, dat's bearish. Hetzelfde had ETH. Al waren we door die weerstand gevlogen was ik wel bullish geworden hoor. Nu gewoon even kijken of we de support kunnen houden om dan wellicht een volgende poging te wagen door te breken. Dit is trouwens de Bitfinex chart dus de prijzen zijn een beetje gek.
Ik zie dat ETH en BTC beide de vrije val hebben gepakt, denk dat ik toch wat profits ga pakken op m'n short.
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Kennis delen > DM
@pongthamong Bij xRekt zoekt men nog vrijwilligers
Misschien kan je even in https://t.me/xrekt gaan buurten en/of @freestyler2 aan zijn mouw trekken?
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Word inmiddels wel behoorlijk pissed van ZIL. Gisteren dalen terwijl bijna elke coin steeg in BTC, vandaag verder uitverkoop, ik mag hopen dat die 500 niet wordt gebroken. Deze hele fork van ETH luidde de uitverkoop van ZIL in en eerlijk gezegd ben ik benieuwd wanneer ZIL weer is een groen dagje gaat meemaken.PilatuS schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 17:05:
Wat mij overigens wel opviel/opvalt is dat er vanmiddag op een bepaald moment (en nu weer in mindere mate) hoop groepjes buy orders van 500 en hoger tot 511 in het orderboek lagen/liggen. Zou best wel een operatie van een groepje whales kunnen zijn om een hoop luitjes te doen panic sellen en dan onderaan alles op te kopen.
[ Voor 21% gewijzigd door Sahara op 03-01-2019 17:38 ]
Idd als we support kunnen houden maken we mss alsnog kans, persoonlijk denk ik wel dat dit zou kunnen gebeuren. In ieder geval duidelijk dat we in berenmarkt zitten, sell offs gaan veel sneller dan lift offsTominatie schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 17:29:
[...]
Sorry, ik doe echt m'n best bullish te zijn maar het is gewoon moeilijk.
[Afbeelding]
Wat ik zie is een double top, dat's bearish. Hetzelfde had ETH. Al waren we door die weerstand gevlogen was ik wel bullish geworden hoor. Nu gewoon even kijken of we de support kunnen houden om dan wellicht een volgende poging te wagen door te breken. Dit is trouwens de Bitfinex chart dus de prijzen zijn een beetje gek.
Ik zie dat ETH en BTC beide de vrije val hebben gepakt, denk dat ik toch wat profits ga pakken op m'n short.
[ Voor 5% gewijzigd door dabla op 03-01-2019 17:41 ]
Wat ZIL heeft laten zien is gewoon helaas typisch ZIL. Even een dikke run en dan langzaam bloeden. Keer op keer doet ie dit weer op dezelfde manier wat goed te zien is op de 12H of daily chart.Sahara schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 17:35:
[...]
Word inmiddels wel behoorlijk pissed van ZIL. Gisteren dalen terwijl bijna elke coin steeg in BTC, vandaag verder uitverkoop, ik mag hopen dat die 500 niet wordt gebroken. Deze hele fork van ETH luidde de uitverkoop van ZIL in en eerlijk gezegd ben ik benieuwd wanneer ZIL weer is een groen dagje gaat meemaken.
Wat mij overigens wel opviel/opvalt is dat er vanmiddag op een bepaald moment (en nu weer in mindere mate) hoop groepjes buy orders van 500 en hoger tot 511 in het orderboek lagen/liggen. Zou best wel een operatie van een groepje whales kunnen zijn om een hoop luitjes te doen panic sellen en dan onderaan alles op te kopen.
Voordeel is wel dat als BTC ergens support gaat vinden en weer gaat stijgen dat we weer zo'n run omhoog zullen gaan zien.
Daar heeft Stratis ook een handje van helaas.PilatuS schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 17:47:
[...]
Wat ZIL heeft laten zien is gewoon helaas typisch ZIL. Even een dikke run en dan langzaam bloeden. Keer op keer doet ie dit weer op dezelfde manier wat goed te zien is op de 12H of daily chart.
Voordeel is wel dat als BTC ergens support gaat vinden en weer gaat stijgen dat we weer zo'n run omhoog zullen gaan zien.
Hopsa, ga maar door het putje
Achteraf gezien toch blij dat men SL is afgegaan deze nacht...
Ik zit nog steeds in BTC. Door het ritje op Ether gisteren wel nog steeds meer BTC en USDT dan gisteren.
Bitfinex ligt er overigens uit. We gingen net omlaag toen het er mee stopte.
Dus er is een kans dat zodra ze weer online zijn, we nog verder het putje in dalen door de automatische orders.
Dus er is een kans dat zodra ze weer online zijn, we nog verder het putje in dalen door de automatische orders.
Liggen die er niet vaak uit op strategische momenten?LED-Maniak schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 17:54:
Nee hoor, dat valt reuze mee.
Kan me herinner destijds met die fameuze short squeeze, zij er toen ook weliswaar aangekondigd uitlagen.LED-Maniak schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 17:59:
Nee hoor, dat valt reuze mee.
Als het aangekondigd is dan is het je eigen fout natuurlijk. Maandag de 7e is er weer onderhoud aangekondigd.dabla schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 18:00:
[...]
Kan me herinner destijds met die fameuze short squeeze, zij er toen ook weliswaar aangekondigd uitlagen.
Naast mijn weten is het bitmex die er vaker uit ligt met dit soort bewegingen..
Mss dat ik met deze inderdaad verwar.LED-Maniak schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 18:01:
[...]
Als het aangekondigd is dan is het je eigen fout natuurlijk. Maandag de 7e is er weer onderhoud aangekondigd.
Naast mijn weten is het bitmex die er vaker uit ligt met dit soort bewegingen..
Geeft uiteindelijk niet veel vertrouwen als we die 3.7 opnieuw gaan testen niet, ook al houden we die opnieuw vast?Tominatie schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 17:29:
[...]
Sorry, ik doe echt m'n best bullish te zijn maar het is gewoon moeilijk.
[Afbeelding]
Ja, zou mooi zijn als we de 3.7k support houden. Zit ook te wachten op een test van dit level, naar mijn mening is nu instappen een wild gokje en gebaseerd op hopium dat de bulls het wel voor elkaar krijgen snel terug te bouncen.dabla schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 18:05:
[...]
Geeft uiteindelijk niet veel vertrouwen als we die 3.7 opnieuw gaan testen niet, ook al houden we die opnieuw vast?
Je ziet nu een soort van "pauze", waar er weer genoeg mensen instappen. Het zou mij toch wel enigszins verbazen mochten we nu weer terug bouncen naar de +3.8k. Dat zou dan opzich ook wel bullish zijn.
Nu maar gewoon even afwachten.
Misschien stomme vraag... Maar stel dat mn Nano ledger S kapot gaat. Kan ik dan ooit nog bij mijn coins?
Ja daar heb je die passphrase voorThaam schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 18:21:
Misschien stomme vraag... Maar stel dat mn Nano ledger S kapot gaat. Kan ik dan ooit nog bij mijn coins?
[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 03-01-2019 18:23 ]
Zero.
Met je seed wel. De coins staan niet op de ledger.Thaam schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 18:21:
daar is je passphrase voor vul die in op een nieuwe en je bent weer good to go.Thaam schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 18:21:
gelukkig net voordat ik naar huis ging ff deel in pax en ustd 
nu ff afwachten
nu ff afwachten
Prepare for the next ATH
Thx! Dan begrijp ik het toch goed allemaal.
Tis voor BTC wel echt belangrijk de 3.7-3.6k support te houden, het is iedergeval positief om te zien dat we niet keihard dalen maar toch wel een soort support "voelen". Ik heb 1/3 van mijn BTC short gesloten. De andere 2/3 wacht ik het nog even mee af.
Mochten we de 3.8k weer passeren nu zou dat wel een uitnodiging zijn tot short-term bull geweld.
Edit: waar ik wel bang voor ben is dit:

Een tijdje accumuleren en dan uiteindelijk toch weer als een baksteen zakken.
Mochten we de 3.8k weer passeren nu zou dat wel een uitnodiging zijn tot short-term bull geweld.
Edit: waar ik wel bang voor ben is dit:

Een tijdje accumuleren en dan uiteindelijk toch weer als een baksteen zakken.
[ Voor 19% gewijzigd door Tominatie op 03-01-2019 18:39 ]
Gecoördineerd.
180 miljoen die de markt betreedt, gaat echt niet ineens een pomp erin drukken.
Die pikken alles op en op het eind komt die pomp. Over 3 dagen staan we op 4100.
Die pikken alles op en op het eind komt die pomp. Over 3 dagen staan we op 4100.
welke 180 miljoen ?Thommie.nl schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 18:54:
Gecoördineerd.
Prepare for the next ATH
We zouden de 4k gisteren toch al doen volgens jou ?Thommie.nl schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 18:54:
Sorry, maar dit is gewoon een normale markt reactie. Lang geprobeerd uit te breken: gefaald. Dan dalen we gewoon, vind de daling eigenlijk nog wel mee vallen. Juist nu hadden de whales die extra tikjes kunnen geven om flink verder te dalen.Thommie.nl schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 18:54:
Gecoördineerd.
Als het klopt mag ik niets zeggen dus dat doe ik netjes niet meer. Maar als het niet klopt mag jij wel reageren.PilatuS schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 18:58:
[...]
We zouden de 4k gisteren toch al doen volgens jou ?
Da's precies hetzelfde. Dat noemen ze hypocriet.
Verwijderd
Proof of KeyLED-Maniak schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 17:54:
Verwijderd
Ik ben al de hele dag mijn sleutels aan het proeven....
Beetje metaalig, maar verder merk ik geen downs of ups
Beetje metaalig, maar verder merk ik geen downs of ups
Het dalende volume met de lower highs die we maken voorspelt ook al weinig goeds.

Die test van de 3.7k kan mij niet snel genoeg komen, dan weten we iedergeval waar we staan.

Die test van de 3.7k kan mij niet snel genoeg komen, dan weten we iedergeval waar we staan.
Wil zeggen dat er iets op komst is, dat is wel waar, maar daarom hoeft het toch niet negatief te zijn en dus een verdere daling? Geeft toch alleen aan dat er uitbraak zit aan te komen, alleen weet je niet in welke richting?Tominatie schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 19:09:
Het dalende volume met de lower highs die we maken voorspelt ook al weinig goeds.
[Afbeelding]
ik ben bearish, maar laat me graag verassen door de bulls. Van een verdere daling sta ik echt niet te kijken, een stijging zou me eigenlijk wel verassen.dabla schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 19:12:
[...]
Wil zeggen dat er iets op komst is, dat is wel waar, maar daarom hoeft het toch niet negatief te zijn en dus een verdere daling? Geeft toch alleen aan dat er uitbraak zit aan te komen, alleen weet je niet in welke richting?
Dit is voor mij iedergeval nog geen positie waar long gaan een optie is.
De vermogende mensen zijn aan het aftasten wanneer ze vol gas kunnen gaan, mbt bakkt livegang (hoop ik)
Prepare for the next ATH
Wanneer gaat die live?sourcecode schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 19:17:
De vermogende mensen zijn aan het aftasten wanneer ze vol gas kunnen gaan, mbt bakkt livegang (hoop ik)
Jezelf en publique een veer in je reet proppen is niet hetzelfde als je fouten toegeven.Thommie.nl schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 19:05:
[...]
Als het klopt mag ik niets zeggen dus dat doe ik netjes niet meer. Maar als het niet klopt mag jij wel reageren.
Da's precies hetzelfde. Dat noemen ze hypocriet.
Je lult maar een eind in de rondte en stapt op het hoogste podium als je een keer goed zit.
Zit je er naast en wordt je daar op gewezen sla je van je af met jij-bakken.
Heel vervelend.

@dabla dit zou een evt. short-term trade kunnen zijn om de eventuele bodem van deze dip te vangen. Het blijft natuurlijk maar gissen waar het heen gaat.
Misschien is het handig om wat minder vaak extreme uitspraken te doen over wat erg onwaarschijnlijk is.
Volgens mij kan jij niet spellen "Ernie" en iets met een banaan 😏burnebie schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 19:19:
[...]
Jezelf en publique een veer in je reet proppen is niet hetzelfde als je fouten toegeven.
Je lult maar een eind in de rondte en stapt op het hoogste podium als je een keer goed zit.
Zit je er naast en wordt je daar op gewezen sla je van je af met jij-bakken.
Heel vervelend.
[ Voor 3% gewijzigd door Thommie.nl op 03-01-2019 19:21 ]
@Thommie.nl probeer nou es niet zo extreem te doen joh. Je gooit de heletijd maar bizarre uitspraken de rondte in en doet dan verongelijkt als iemand er iets van zegt.
Niemand kan de koers voorspellen, je kan alleen maar je eigen mening vormen. Dat is juist leuk om te lezen maar probeer het dan wel iets beter te onderbouwen i.p.v. met argumenten als "GECORDINEERDE MANIPULATIE WHALE DUMPT 170 MILJOEN"
Pak een chart erbij of laat je gevoel spreken, maar niet van dat soort vreemde argumenten zonder bewijs.
Niemand kan de koers voorspellen, je kan alleen maar je eigen mening vormen. Dat is juist leuk om te lezen maar probeer het dan wel iets beter te onderbouwen i.p.v. met argumenten als "GECORDINEERDE MANIPULATIE WHALE DUMPT 170 MILJOEN"
Pak een chart erbij of laat je gevoel spreken, maar niet van dat soort vreemde argumenten zonder bewijs.
[ Voor 9% gewijzigd door Tominatie op 03-01-2019 19:26 ]
God de duimpje brigade is weer op stoom.
Nou ik kan je vertellen dat hier veel mensen zich ergeren aan JULLIE gedrag.
Net te doen of dit jullie site is en mensen op een onredelijke manier aanspreken en met twee maten meten. En als je dan tegengas krijgt spring je direct in een kliekje en ben je ineens een groep iemand bashed
Net te doen of dit jullie site is en mensen op een onredelijke manier aanspreken en met twee maten meten. En als je dan tegengas krijgt spring je direct in een kliekje en ben je ineens een groep iemand bashed
[ Voor 17% gewijzigd door Thommie.nl op 03-01-2019 19:29 ]
Nou ik kan je vertellen dat hier kler hier veel mensen zich ergeren aan jullie gedrag.Thommie.nl schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 19:27:
Nou ik kan je vertellen dat hier veel mensen zich ergeren aan jullie gedrag.
Net te doen of dit jullie site is en mensen op een onredelijke manier aanspreken en met twee maten maten. En als je dan tegengas krijgt spring je direct in een kliekje en ben je ineens een groep die iemand bashed.
dan gaan ze toch ergens anders heen ?
Prepare for the next ATH
Thx @Tominatie om dit te scharen, zat eigenlijk al met dit idee te spelen, is idd een goeie strategie. Natuurlijk is het met SL soms kloten want krijg je plots een prik omlaag en terug omhoog (snachts) en ben je volledig gechareldTominatie schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 19:20:
[Afbeelding]
@dabla dit zou een evt. short-term trade kunnen zijn om de eventuele bodem van deze dip te vangen. Het blijft natuurlijk maar gissen waar het heen gaat.
De laatste dagen zat er ik er nu ook zonder SL in, behalve vannacht na de mislukte doorbraak omdat ik vermoede dat er geen derde poging zat aan te komen.
lol ik heb niks tegen je hoor maar ik snap wel dat je soms reactie krijgt op 1 van je extreme uitspraken, daar moet je dan ook gewoon tegen kunnen hé.Thommie.nl schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 19:27:
Net te doen of dit jullie site is en mensen op een onredelijke manier aanspreken en met twee maten meten. En als je dan tegengas krijgt spring je direct in een kliekje en ben je ineens een groep die iemand bashed.
Lekker makkelijk zo kun je nooit verliezen. Zwak.
Als ik roep dat bitcoin 100% gaat zakken en hij stijgt daarna krijg ik ook achteraf reacties. Deal with it.
Wie ben jij om te bepalen of het extreem is?
Precies dat.
Ik vind 4k plus zeker een optie gezien de omstandigheden. Ik gaf ook netjes argumenten.
Precies dat.
Ik vind 4k plus zeker een optie gezien de omstandigheden. Ik gaf ook netjes argumenten.
[ Voor 43% gewijzigd door Thommie.nl op 03-01-2019 19:32 ]
Nou, je roept elke dag over manipulatie dit dat en de grote jongens die inladen en het expres dumpen. Allemaal leuk en aardig maar dat zeg je zonder bewijs en zet je weg als waarheid. Dat vind ik best extreem
Goed verhaal allemaal.
Tot nu toe hebben de charts en dure trade termen geen fuck uitgevoerd. We staan extreem laag en zijn zelfs blij wanneer we de 4k doorbreken.
Oh januari 2017, ik mis je zo. </3
Tot nu toe hebben de charts en dure trade termen geen fuck uitgevoerd. We staan extreem laag en zijn zelfs blij wanneer we de 4k doorbreken.
Oh januari 2017, ik mis je zo. </3
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Ik zeg toch ook niet dat jij elke dag roept dat we dood gaan... om vervolgens wel stiekum stratis te kopen en dat in 1000 berichten denkt te moeten promoten en vervolgens wat je wel niet verdiend hebt.Tominatie schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 19:31:
Nou, je roept elke dag over manipulatie dit dat en de grote jongens die inladen en het expres dumpen. Allemaal leuk en aardig maar dat zeg je zonder bewijs en zet je weg als waarheid. Dat vind ik best extreem
Begrijp me niet verkeerd hoor dat gun ik je. Maar Ga nu niet lopen zakken als een heilige over een bericht van mij over 4.1 k.
.
[ Voor 5% gewijzigd door Thommie.nl op 03-01-2019 19:38 ]
Lol. Ik zeik toch niet over je bericht? Mij kan het oprecht niks schelen wie wat post, vindt alles wel geinig om te lezen. Ik zeg alleen dat ik het wel begrijp dat er mensen in dit topic op jou berichten reageren.Thommie.nl schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 19:36:
[...]
Ik zeg toch ook niet dat jij elke dag roept dat we dood gaan... om vervolgens wel stiekum stratis te kopen en dat in 1000 berichten denkt te moeten promoten en vervolgens wat je wel niet verdiend hebt.
Begrijp me niet verkeerd hoor dat gun ik je. Maar Ga nu niet lopen zakken als een heilige over een bericht van mij over 4.1 k.
En nogmaals ik ben niet de enige die zo denkt over dit kliekje.
Kom op he.
.
wat doe ik eigenlijk hier heb alles verkocht ( doet een biertje pakken en popcorn)
Ik geloof ook dat 4k een mogelijkheid is, waarom:Thommie.nl schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 19:31:
Wie ben jij om te bepalen of het extreem is?
Precies dat.
- zie koersverloop 2014
- zouden we wave 4 afmaken vooraleer we terug de 3k testen (wave 5)
- yearly Stoch RSI staat op laagste niveau, weekly is terug boven de 20
Misschien ben ik naïef maar goed we zien het wel, niemand kan de koers voorspellen. Daarom @Tominatie dat ik jou strategie wel zou durven toepassen.
Ja waarop ik dus zeg dat de schreeuwers en terechtwijzers vaak juist in de minderheid zijn maar dat zelf niet beseffen.Tominatie schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 19:39:
[...]
Lol. Ik zeik toch niet over je bericht? Mij kan het oprecht niks schelen wie wat post, vindt alles wel geinig om te lezen. Ik zeg alleen dat ik het wel begrijp dat er mensen in dit topic op jou berichten reageren.
En dat is wel mijn fout want eigenlijk zou ik me niet zo uit de tent moeten laten lokken.
zo weer uit pax gegaan en dat is mij goed bevallen
Prepare for the next ATH
Gezellig hier...
nieuws: BitTorrents µTorrent krijgt tokens voor snellere downloads tegen beta...
toch wel leuk dingentje van Tron.
toch wel leuk dingentje van Tron.
Hahah, ik kijk ook voor het eerst op dit forum en dat viel mij ook wel op jatwain4me schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 19:50:
Gezellig hier...
RonaldMuijs welkomRonaldMuijs schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 19:51:
[...]
Hahah, ik kijk ook voor het eerst op dit forum en dat viel mij ook wel op ja
Prepare for the next ATH
In een bullmarket is het hier veel gezelliger hoor. De trend maakt ons allen wat prikkelbaar
MOON SOON
MOON SOON
Jij krijgt van mij een duimpje.RonaldMuijs schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 19:51:
[...]
Ik start me eigen duimpjes brigade
XRP putje ?
Prepare for the next ATH
Verwijderd
Welkom! Meestal is het hier hartstikke gezellig hoor maar af en toe slaat de vlam even in de pan en komen de ergernisjes eruit.RonaldMuijs schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 19:51:
[...]
Zo gaat dat als je niet naast elkaar zit en elkaar een stomp kunt geven om daarna een biertje te tikken.
Online communicatie is ook best moeilijk voor mannen.
Ik begin langzamerhand te snappen dat jij duimpje krijgt en pilatus niet😋Verwijderd schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 19:56:
[...]
Welkom! Meestal is het hier hartstikke gezellig hoor maar af en toe slaat de vlam even in de pan en komen de ergernisjes eruit.
Zo gaat dat als je niet naast elkaar zit en elkaar een stomp kunt geven om daarna een biertje te tikken.
Online communicatie is ook best moeilijk voor mannen.
Thommie.nl schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 19:57:
[...]
Ik begin langzamerhand te snappen dat jij duimpje krijgt en pilatus niet😋 (geintje pilatus nu niet boos worden....)
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!