zo serieus ben ik nietTominatie schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 23:58:
[...]
Yo, ik hoef mezelf niet te verantwoorden.
ontopic..
morgen een meeting bij de lambo dealer
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
zo serieus ben ik nietTominatie schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 23:58:
[...]
Yo, ik hoef mezelf niet te verantwoorden.
Idd een harde noot om kraken dees level, maar zei al sinds zondag dat ik bullish wasTominatie schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 00:00:
[...]
jaja nu bitcoin toch wat geweld laat zien word ik wel weer enthousiast.![]()
maar die 3.9k blijft nog steeds een obstakel
Dat ga je binnenkort ook herhalen bij de 4,2 KTominatie schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 00:05:
damnnn, wat is dat toch met die 3.9k?
Doe jij eens een market buy! dan gaan we direct naar de 10kRaptorXS schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 00:08:
[...]
Dat ga je binnenkort ook herhalen bij de 4,2 K
tis te hopen dat we dit keer wel kunnen breken door die 3.9k anders ga ik weer mijn beren truitje aan doenggj87 schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 00:10:
BTC probeert nu voorbij de vorige piek te komen van 29 december. Toen haalden ze op Bitfinex 4099 en dat werd tot 2x toe hard afgewezen. Is dus flinke weerstand.
Deze keer gaat het toch moeten gaan lukkenTominatie schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 00:05:
damnnn, wat is dat toch met die 3.9k?
Schei toch uit man.. Blijf maar lekker in die 8baan omhoog zitten ;-)Tominatie schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 00:11:
[...]
tis te hopen dat we dit keer wel kunnen breken door die 3.9k anders ga ik weer mijn beren truitje aan doen
Ga je al lekker rekt jong?Tominatie schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 00:14:
is het manipulatie dat we nu echt compleet blijven steken op die 3.9k? Dat is nou juist zo'n level waar je veel actie verwacht. Fuck da whales!
Jij kan altijd nog 'korte'filmschrijver worden.Tominatie schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 00:16:
[...]
Ik ben helemaal uitgerekt![]()
rekter kan niet.
Nee? Verwacht je dat eth zonder correctie blijft doorbeuken?
Maar denk je dat veel mensen daar aan mee gaan doen? Doe jij er bijv aan mee?ggj87 schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 00:27:
Wat denken jullie van dat Proof of Keys event van morgen? Als veel mensen dat doen betekent dat dat er nog maar een laag volume op de beurzen overblijft. Dat is puur voer voor whales om nog meer pump en dumps te kunnen doen. Of niet?
Denk dat je er inderdaad weinig van merkt. De doelgroep die "proof of keys" wilt bereiken zit denk al sowieso niet op exchanges.ggj87 schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 00:29:
Nee hoor, ik niet. Maar er zullen er vast zijn die het doen. Ik denk zelf niet dat we er veel van gaan merken, tenzij het echt aan slaat.
Ik heb bijna alles als cold staan. Ik denk dat dit een hele goede test is voor het vertrouwen (van de belegger) in de exchanges. Want hoe decentralized de verschillende crypto oplossingen ook zijn; zo centralized zijn de exchanges. Ik hoop dat iedereen op cold gaat morgen en ik heb best vertrouwen in de bekende exchanges. En ik hoop dat ik gelijk heb! En ja, omdat het verplaatsen van crypto van en naar een beurs tijd kost, kan dat wel eens effect hebben op de koersen. Alleen geen idee of de whales dan juist willen pumpen of dumpen.. Lijkt me (vanuit 'hun' ogen) allebei niet handig eerlijk gezegd..ggj87 schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 00:27:
Wat denken jullie van dat Proof of Keys event van morgen? Als veel mensen dat doen betekent dat dat er nog maar een laag volume op de beurzen overblijft. Dat is puur voer voor whales om nog meer pump en dumps te kunnen doen. Of niet?
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Zodra eth en btc stabiliseren is het hot time.HaruHaru schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 00:34:
Alles loopt lekker langzaam naar boven maar HOT denkt: hold my beer, im going down.
Zero.
nja, kwa alts vallen de stijgingen sowieso wel mee. Je hebt ETH en die stijgt waanzinnig hard maar derest mwah.HaruHaru schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 00:34:
Alles loopt lekker langzaam naar boven maar HOT denkt: hold my beer, im going down.
mooi man, misschien worden mijn orders dan eens vervuld...HaruHaru schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 00:34:
Dan haalt de inflatie je wel in en worden je spaarcentjes steeds minder waard.oNo schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 00:48:
Of je doet niets.
Als ik om me heen vraag. Crypto's? Dat is toch heel erg slecht?
Kan ook aan m'n omgeving liggen...
Dat is dan altijd beter dan een -80% zoals vorig jaar.RaptorXS schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 00:50:
[...]
Dan haalt de inflatie je wel in en worden je spaarcentjes steeds minder waard.
Jij bent en blijft positief over bijv. dat Bakkt gebeuren en het positieve effekt op de BTC prijs.Tominatie schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 00:53:
[...]
Dat is dan altijd beter dan een -80% zoals vorig jaar.![]()
Ik zou als no-coiner echt nog wel even wachten met instappen. Eerst een mooie goed geteste bodem maken. We hebben nu 1x de 3.1k getest en sindsdien met een bounceje omhoog en daarna weer wat lower highs gemaakt. We gaan de 3k lijkt me echt nog wel testen en misschien wel lager.
Of ben ik dan te bearish?
aan de voet van de volgende moonshot natuurlijk.Tominatie schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 00:56:
Als we dan dalen gaat het ook hard hé. Moet je die ETH is zien moonen gaan.
Ben benieuwd waar deze rode candle ons brengt.
Oke oke...twain4me schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 00:57:
[...]
aan de voet van de volgende moonshot natuurlijk.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben allang gestopt met advies geven betreffende de crypto's aan kennissen en familie.oNo schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 00:56:
@RaptorXS Ja, dat zeg ik ze. Maar minder koopkracht voor het gevoel is minder merkbaar. Er is nog steeds 5000 euro in the pocket, bij wijze van.
Ik ben nu een maand aan het prutsen met crypto's. Het is leuk. Een ook al verlies ik wat, ik ben lekker bezig geweest (sta nog op ~ +600 euro nu)
Zegt weinig. Morgen zul je zien dat XRP er weer voorbij is omdat ETH een correctie pakt. Of XRP doet een pump.Marthusiast schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 01:05:
ETH is XRP ook niet een beetje voorbij gegaan vandaag... Al weer een miljard $ in het voordeel van ETH!
[ Voor 28% gewijzigd door Sahara op 03-01-2019 01:12 ]
Nice, ik sta nog een beetje onder water maar heb er heel veel vertrouwen in. ETH zit nu wel op zijn piek kwa hype/fomo/populariteit. ETH/USDT heeft zelfs meer volume dan BTC/USDT, dat zegt genoeg. Heel veel verder pieken gaat ie naar mijn mening niet meer.Sahara schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 01:11:
Wel $3 verdiend met m´n short ETH! In het kader alle beetjes helpen. En heb nog transactiekosten terug gekregen.. ook dat nog.
Ik denk dat ik je goede voornemen heb ontcijferd, ben benieuwd wie er 365 dagen over doet!Klaas25 schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 01:14:
https://dailyhodl.com/201...-payment-solution-xrapid/
Man man man. En dat al op dag 2 van het nieuwe jaar. En er komen er nog maar liefst 363 aan!! #XRP.
Als dat gebeurt ga ik swing tradenTominatie schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 01:07:
[...]
Zegt weinig. Morgen zul je zien dat XRP er weer voorbij is omdat ETH een correctie pakt. Of XRP doet een pump.![]()
Iedergeval, ETH stoomt met hele overtuigende cijfers omhoog. Niet normaal. 16 miljard marketcap damn.
Op zo'n jonge leeftijd al verslaafd? aan de crypto's .... pas er mee op.Er is meer in het echte leven.
is er meer in het leven?RaptorXS schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 01:30:
[...]
Op zo'n jonge leeftijd al verslaafd? aan de crypto's .... pas er mee op.Er is meer in het echte leven.
Het zal liggen aan het leeftijdsverschil en was goed bedoeldTominatie schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 01:33:
[...]
is er meer in het leven?![]()
Chill aan dude, het is vakantie voor mij & traden is 1 van m'n hobby's. Ben niet verslaafd, na de vakantie ga ik gewoon weer in hodl-modus door gebrek aan tijd.
Okey.RaptorXS schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 01:35:
[...]
Het zal liggen aan het leeftijdsverschil en was goed bedoeld
Ja 22 euro winst gemaaktMarthusiast schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 01:50:
Ben je daar (achteraf) blij mee @New Yorker ?
[ Voor 10% gewijzigd door New Yorker op 03-01-2019 01:53 ]
Weg
[ Voor 104% gewijzigd door Marthusiast op 03-01-2019 04:22 ]
Ik reken erop want mijn SL is deze nacht afgegaan. Verwacht ook niet anders de 3.9 was bijna gelukt, het feit dat dit nu weer is mislukt stemt mij meer bearish, zou heel bullish zijn mocht er vandaag alweer een poging komen, althans toch zo kort opeen.New Yorker schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 09:20:
Mogelijk een dipje nu.
[ Voor 33% gewijzigd door dabla op 03-01-2019 10:03 ]
Verwijderd
Kennis delen > DM
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
oh no.. not that flippening shit againggj87 schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 10:11:
Op Binance heeft Ethereum in USDT een hoger volume dan BTC. Mini Flippening
Dit toch?PHPResource schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 21:13:
Zorgt de hard fork van ETH nog voor extra coins/geld eigenlijk? A lá BTC -> BCash toendertijd
Ik weet niet wat ik van deze trade van hem moet vinden. Zo "easy" was hij niet. Had zo de verkeerde kant op kunnen gaan.Taro schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 10:22:
Philakone heeft inmiddels zijn doel behaald met de gisteren door @PilatuS geposte ETH short richting 154 USD (dus niet USDT) op Bitfinex.
Zie https://twitter.com/Phila...tatus/1080749244674424833 en https://twitter.com/Phila...tatus/1080750983498661888.
Hij heeft echt niet altijd gelijk, maar maakt 9/10x de juiste keuzes en maakt zijn trades doorgaans ook vooraf bekend, zodat als hij een fout maakt, dat ook zichtbaar is.
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
https://support.binance.c...-Constantinople-Hard-Forkhijacker80 schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 10:58:
[...]
Dit toch?
In the first month of the New Year, Ethereum will experience several hard forks, 3 of which are most significant:
Classic Vision Hard Fork – 11 Jan 2019: All Ethereum holders will receive 3 ETCV for each ETH in their wallets.
Ethereum Nowa Fork – 12 Jan 2019: Each ETH holder receives ETN in the ratio of 1:1 for free.
Constantinople Fork – 16 Jan 2019 (or earlier) Constantinople Mainnet hard fork scheduled for block #7080000: The Constantinople Mainnet hard fork is arguably the most significant fork because it is a big component of Ethereum’s transition from using a proof of work protocol to proof of stake.
Moet alleen nog uitzoeken of dit echt zo is.. en waar precies de ETH moet staan. Binance hoop ik gewoon?
Ledger?Bever! schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 11:21:
[...]
Die andere twee krijg je niet op binance, dan moet je gewoon in je eigen wallet holden
Kennis delen > DM
De uitleg van de vorige keer was voldoende duidelijk hoop ik, of ga je dit nu bij iedere fork vragen?
[ Voor 9% gewijzigd door Taro op 03-01-2019 11:35 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Verwijderd
Kennis delen > DM
[ Voor 16% gewijzigd door Taro op 03-01-2019 13:51 . Reden: Feedback verwerkt ivm oude chain ]
Verwijderd
Volgens Carl van the moon nog niet, en sowieso de target van 5k is nog steeds een mogelijkheid. Ik hoop/verwacht nu een kleine correctie (als ik de 4h RSI mag geloven), om daarna weer een poging te wagen die 3.9k te doorbreken.Pelox schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 12:19:
Maar die ih&s is nu toch van de baan of nog niet?
had niks anders verwacht dat is altijd als ik alles verkoop
[ Voor 54% gewijzigd door BTC100K2021 op 03-01-2019 13:43 ]
Verwijderd
Dat kan nu ook wel wat mij betreft.TuutjDrie schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 13:27:
Positief blijven heren, aandelen gaan ook niet echt lekker momenteel. Apple verliest vandaag voorbeurs nog eens 8%. Helemaal als je bedenkt dat de meeste particuliere beleggers een groter deel van hun vermogen in aandelen beleggen dan dat ze in crypto doen of zouden doen (aanname van mij).
Dit biedt ook nog eens kansen. Het zou een perfect moment zijn als BTC nu eens flink door het dak gaat en zo de belegger kan verleiden om in te stappen als soort hedge tegen een dalende aandelenportefeuille. Als BTC een klein deel kan meeprofiteren van de vlucht naar staatsobligaties zou dat de ommekeer kunnen betekenen.
Daar zit namelijk het geld (de belegger), niet een puisterige Mitchel die onder het genot van een frikandelbroodje 0,25 Monero koopt voor Fortnite terwijl 99% van de overige spelers met creditcard blijft betalen.
Dan kunnen de termen als When Lambo weer uit de ijskast worden gehaald.
Kennis delen > DM
Voorzichtig begonnen met 0,25 Bitcoin @ 3806 en 2 ETH @ 148.New Yorker schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 13:50:
Wanneer gaan we instappen?
[ Voor 25% gewijzigd door Pelox op 03-01-2019 14:05 ]
Zero.
als de tegengestelde lijn van 2018 te zien is dus weer richting de 10 of 20k btc. 2018 was troepNew Yorker schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 13:50:
voorlopig niet vrouwtje wordt 50 in maart ga het geld gebruiken voor het feestjeNew Yorker schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 13:50:
Geluid van Whatsapp uitzetten, opgelost.radem205 schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 14:09:
Weet iemand hoe ik het geluid van de alerts in de binance app kan aanpassen? Ik wil namelijk aan het geluid horen of het een alert is of dat iemand anders mij lastig valt via Whatsapp?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq