[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 75 ... 103 Laatste
Acties:
  • 270.284 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
Toch aan twijfelen om mss een tight SL in te stellen, BTC lijkt er maar geen zin in te hebben

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
dabla schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 15:52:
Toch aan twijfelen om mss een tight SL in te stellen, BTC lijkt er maar geen zin in te hebben
Heb ik al staan op 3785 😁
Maar ik blijf bij mijn voorspelling van 4 k vandaag.

[ Voor 10% gewijzigd door Thommie.nl op 02-01-2019 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
ETH staat op het punt om 160 weer aan te vallen denk ik..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-09 17:54
Lijkt een mooi instapmoment voor ETH nu. Als BTC stabiel blijft kan die denk ik nog wel een keer door.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ggj87 schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 16:08:
Lijkt een mooi instapmoment voor ETH nu. Als BTC stabiel blijft kan die denk ik nog wel een keer door.
Dit is het punt waar ie of inderdaad op gaat pakken voor een run omhoog, of juist door gaat zakken. Wacht het nog even af daarom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
PilatuS schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 16:13:
[...]

Dit is het punt waar ie of inderdaad op gaat pakken voor een run omhoog, of juist door gaat zakken. Wacht het nog even af daarom.
Ik vind dat moment omhoog pakken altijd lastig. Dan koop ik uiteindelijk altijd precies de piek :') Daarom stap ik liever dieprood in. Doe het nu alleen niet omdat alles al zo is gestegen en het altijd van BTC af hangt. Als die er geen zin in heeft gaat het feestje niet door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
ggj87 schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 16:18:
[...]

Ik vind dat moment omhoog pakken altijd lastig. Dan koop ik uiteindelijk altijd precies de piek :') Daarom stap ik liever dieprood in. Doe het nu alleen niet omdat alles al zo is gestegen en het altijd van BTC af hangt. Als die er geen zin in heeft gaat het feestje niet door.
Je hoeft niet op de piek te kopen, maar even wat duidelijkheid over wel of niet doorzakken is wel zo handig. Instappen op rood is sowieso geen slecht plan als het maar duidelijk is dat ie niet doorzakt met net een beetje groen. Verder kijk ik ook naar de hoeveelste bounce het is. De 2e houdt het meestal wel, maar de 3e, nu dus is vaak genoeg anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Nu online

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
ggj87 schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 16:18:
[...]

Goh wat herkenbaar
wat doe je dan met je Stop loss?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ggj87
twain4me schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 16:22:
[...]

Goh wat herkenbaar
Ik gebruik geen SL meer. Vaak genoeg gezien dat mijn SL het laagste dipje bleek te zijn. Jah, het zat me niet mee.. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
twain4me schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 16:22:
[...]
Goh wat herkenbaar
Als je gaat swingtraden is het voor mij kopen op net een beetje groen na wat rood als ie bounced. Kopen op groen op een top is gokken dat ie doorschiet en niet doorzakt.

Edit: Sowieso zijn de eerste en 2e bounces het meest boeiende. Daarna wordt de boel meestal te vlak en is de richting minder duidelijk.

En toen zakte ie helaas toch door. Nog maar een dollar, maar niet leuk om in te zitten.

[ Voor 24% gewijzigd door PilatuS op 02-01-2019 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
Had er gisteren en vanmorgen meer vertrouwen in in BTC maar de 4K op bitfinex lijkt hij toch niet door te geraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Denk dat we zo een terugtrekker krijgen en daarna vol omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Goedemiddag broeders! Mijn huidige visie is nog steeds behoorlijk bearish. Bitcoin wil niet omhoog en derest van de markt doet ook maar weinig. ETH is wel een uitzondering maar die pompt nu behoorlijk vanwege de update die eraan komt. Dat zorgt voor wat momentum maar uiteindelijk ook voor een fikse sell the news. De constatinople upgrade komt de 16e als het goed is, tot dan toe is het wel lekker speculeren denk ik. Vindt ETH trouwens enorm overvalued op 't moment, maarja ik ben ook echt een bitcoin dyhard. Ik zie buiten bitcoin eigenlijk geen enkele coin als lange termijn investering. Bitcoin wordt het digitale goud na de 2020 halving en derest blijft soms leuk om op te speculeren om meer bitcoins bij elkaar te harken.

Alts hebben geen lange termijn toekomst in de zin van: ze krijgen mooie use-cases en onderliggende waarde. Ze zullen natuurlijk wel als speculeer middeltje gebruikt worden om meer bitcoin te verdienen, thats it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• symen89
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:39
Tominatie schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 16:57:
Goedemiddag broeders! Mijn huidige visie is nog steeds behoorlijk bearish. Bitcoin wil niet omhoog en derest van de markt doet ook maar weinig. ETH is wel een uitzondering maar die pompt nu behoorlijk vanwege de update die eraan komt. Dat zorgt voor wat momentum maar uiteindelijk ook voor een fikse sell the news. De constatinople upgrade komt de 16e als het goed is, tot dan toe is het wel lekker speculeren denk ik. Vindt ETH trouwens enorm overvalued op 't moment, maarja ik ben ook echt een bitcoin dyhard. Ik zie buiten bitcoin eigenlijk geen enkele coin als lange termijn investering. Bitcoin wordt het digitale goud na de 2020 halving en derest blijft soms leuk om op te speculeren om meer bitcoins bij elkaar te harken.

Alts hebben geen lange termijn toekomst in de zin van: ze krijgen mooie use-cases en onderliggende waarde. Ze zullen natuurlijk wel als speculeer middeltje gebruikt worden om meer bitcoin te verdienen, thats it.
Ik zie juist ETH als betere langetermijn investering.
Veel meer use cases en met sharding/PoS een veel betere first layer scaling solution.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
symen89 schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 17:09:
[...]

Ik zie juist ETH als betere langetermijn investering.
Veel meer use cases en met sharding/PoS een veel betere first layer scaling solution.
PoS heeft zich nog niet bewezen en levert flink in op veiligheid. De use-cases van ETH zijn ICO's van bedrijfjes die de blockchain hype willen uitmelken.

BTC is ook prima schaalbaar, op de lagen bovenop de basis. Met het lightning komt er al iets spannends aan wat in volle groei is. BTC is koning, heeft de meeste adoptie, heeft de meeste users, heeft de meeste bekendheid etc.

Maar we zullen het zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Elke koning heeft een koningin nodig.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Vraagje aan de Ledger nano s gebruikers

Kan je 2 ledgers tegelijk gebruiken met de zelfde wallets ?

ik heb er 1 maar wil een 2de aan iemand anders geven als backup, mocht mij iets overkomen dan kan die andere persoon er nog altijd bij, zonder dat die de recovery words hoeven in te vullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Slux schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 17:35:

ik heb er 1 maar wil een 2de aan iemand anders geven als backup, mocht mij iets overkomen dan kan die andere persoon er nog altijd bij, zonder dat die de recovery words hoeven in te vullen
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
ggj87 schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 16:24:
[...]

Ik gebruik geen SL meer. Vaak genoeg gezien dat mijn SL het laagste dipje bleek te zijn. Jah, het zat me niet mee.. :+
Heb toch een ingesteld tussenin zodat ik toch deel van mijn winst heb, al hoop ik dat hij niet getriggered gaat worden :)
Better safe than sorry, kan soms snel keren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
BTC lijkt even het gas pedaal in te duwen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Dat is mooi *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me
  • Nu online

twain4me

Slux schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 17:35:

Daar heb je toch alleen de pincode maar voor nodig :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
twain4me schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 17:49:
[...]

Lijkt me wel ja

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
twain4me schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 17:49:
[...]

Lijkt me dat ie iemand een ledger (met pincode) in bewaring wil geven zodat die persoon makkelijk toegang heeft. Ipv dat ie enkel de passphrase in bewaring geeft, die zou eerst ingesteld moeten worden op een 2e ledger.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Thommie.nl
Die 3900 gaat er ook nog wel aan vandaag.
Met een beetje mazzel knalt ie dan direct door naar de 4 k en dan met heel veel mazzel naar 20 k aan het eind van de avond....🙄

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• symen89
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:39
Tominatie schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 17:14:
[...]

PoS heeft zich nog niet bewezen en levert flink in op veiligheid. De use-cases van ETH zijn ICO's van bedrijfjes die de blockchain hype willen uitmelken.

BTC is ook prima schaalbaar, op de lagen bovenop de basis. Met het lightning komt er al iets spannends aan wat in volle groei is. BTC is koning, heeft de meeste adoptie, heeft de meeste users, heeft de meeste bekendheid etc.

Maar we zullen het zien :)
PoS is er inderdaad nog maar in theorie is het een beter alternatief op PoW. Op dit moment wordt ethereum alleen gebruikt voor ICOs maar als het netwerk opgeschaald wordt dan kunnen de echte usecases tot zijn recht komen.

Second layer solutions zoals lightning/plasma/raiden is mooi maar zoals het er nu uitziet zal ethereum een betere first layer krijgen die ook nog eens decentraler zal zijn dan het bitcoin netwerk.

Ja, Bitcoin heeft first mover advantage en zal wellicht als store of value wel goed doen. De toekomst van blockchain zit wat mij betreft toch echt in smart contracts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Inderdaad @symen89, @Tominatie ziet het te zwart in. Op ETH draait bijvoorbeeld een decentrale exchange als DApp, als PoS succesvol geïmplementeerd wordt (TPS en schaalbaarheid omhoog, verbuik naar beneden) komt dat alleen maar tot z'n recht.

Natuurlijk heeft BTC / PoW een mooie toekomst als store of value (helemaal wanneer die TPS opgekrikt wordt) maar dit hoeft niet te betekenen dat blockchain technologie verder waardeloos is. 2019 gaat een mooi jaar worden qua PoS en bewezen usecases.

Ik gun ETH succes, daarnaast zullen er meerdere succesvolle PoS blockchains komen. Eind 2019 wordt ik graag op eventueel ongelijk gewezen, ook als PoS niet veilig blijkt te zijn (ik heb het nu niet over EOS, maar goede implementaties van PoS). Iets zegt me dat dit bericht eind 2019 niet gequote zal worden.

[ Voor 23% gewijzigd door Chris.nl op 02-01-2019 18:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

We gaan niet omhoog. Zet de chart eens op een week oid, de tijd van echt omhoog is al meer dan een jaar geleden.
Het is ook nog maar een kwestie van tijd voordat computers deze vorm van cryptografie binnen notime tacklen. Step out or die falling zoals de Etherium maker vorig jaar al zei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-10 12:21
Verwijderd schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 18:24:
We gaan niet omhoog. Zet de chart eens op een week oid, de tijd van echt omhoog is al meer dan een jaar geleden.
Het is ook nog maar een kwestie van tijd voordat computers deze vorm van cryptografie binnen notime tacklen. Step out or die falling zoals de Etherium maker vorig jaar al zei
Nou ik kan maar 1 ding dan bedenken als jij en die Ethereum maker dat denken: shorten dan die troep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jij kan dan bedenken, wij al gedaan..

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2019 18:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:14
Thommie.nl schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 18:06:
Die 3900 gaat er ook nog wel aan vandaag.
Met een beetje mazzel knalt ie dan direct door naar de 4 k en dan met heel veel mazzel naar 20 k aan het eind van de avond....🙄
En toen gingen de oogjes weer open ;(

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:54
Wow, moet je ETH zien. Gisternacht heb ik alles verkocht en alleen ETH is daarna aanzienlijk verder omhoog gegaan.

Beste wensen mensen, trouwens.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Verwijderd schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 18:24:
Ik kwam deze vandaag op Twitter tegen:
Don't look at ATH's, look at yearly lows. That will tell you the growth in hodlers.
2012 - $4
2013 - $65
2014 - $200
2015 - $185
2016 - $365
2017 - $780
2018 - $3200

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Interessant TA over ETH met wat mogelijkheden om naar uit te kijken. (1 uur oud)

YouTube: Ethereum ETH Technical Analysis - January 2nd - My Short Position

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

@PilatuS Ik heb er toch ff 10 gehaald hoor zojuist :)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
Taro schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 20:41:
en hij gaat weer :) laatste wave up maybe?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 20:41:
Hij deed nog even een leuke run inderdaad :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Als ik deze TA mag geloven komt er nog een grotere run aan voor ETH:
https://www.tradingview.c...ich-target-for-this-time/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
We gaan meer volume nodig hebben willen we die 4K doorbreken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
radem205 schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 20:58:
Als ik deze TA mag geloven komt er nog een grotere run aan voor ETH:
https://www.tradingview.c...ich-target-for-this-time/
Die ik heb gepost is meer korte termijn, die jij post wat langer. Ze komen prima met elkaar overeen.

Niet dat doorbeuken niet kan hoor, maar gezien alle signalen lijkt eerst een correctie wat logischer. Wat er daarna gebeurt is weer een ander verhaal :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
PilatuS schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 21:03:
[...]

Die ik heb gepost is meer korte termijn, die jij post wat langer. Ze komen prima met elkaar overeen.

Niet dat doorbeuken niet kan hoor, maar gezien alle signalen lijkt eerst een correctie wat logischer. Wat er daarna gebeurt is weer een ander verhaal :
Ik wacht nog steeds op de laatste correctie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Zorgt de hard fork van ETH nog voor extra coins/geld eigenlijk? A lá BTC -> BCash toendertijd

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
Ik ga even een filmpje kijken op Netflix "the big short" eens kijken of er wat te leren valt 8)

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
lighting_ schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 21:07:
[...]

Ik wacht nog steeds op de laatste correctie ;)
Bij ETH heb ik het daar niet over gehad. Alleen ZIL en die is ook gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 20-10 21:13

sourcecode

Prepare for the next ATH

PHPResource schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 21:13:
Zorgt de hard fork van ETH nog voor extra coins/geld eigenlijk? A lá BTC -> BCash toendertijd
ik wist dat nog niet van die Constantinople
ben ik ook benieuwd naar welk soort dividend het wordt? anyone ?

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
Lift off?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
Maar het kan wel

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
Gaat me toch wat te langzaam, volume is ook niet overtuigend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
@dabla @Pelox

You need some privacy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-10 19:08

Bever!

3

sourcecode schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 21:30:
[...]

ik wist dat nog niet van die Constantinople
ben ik ook benieuwd naar welk soort dividend het wordt? anyone ?
Niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
BTC is al heel de dag sluipender wijs aant stijgen, weet niet wat ik ervan moet denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
dabla schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 21:59:
BTC is al heel de dag sluipender wijs aant stijgen, weet niet wat ik ervan moet denken.
Hopen dat ie doorbreekt, anders gaan we flink omlaag. De weerstand is weer prachtig te zien op Bitmex op 15 min en uitgezoomed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 20-10 21:13

sourcecode

Prepare for the next ATH

PilatuS schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 22:03:
[...]

Hopen dat ie doorbreekt, anders gaan we flink omlaag. De weerstand is weer prachtig te zien op Bitmex op 15 min en uitgezoomed.
hoe zie jij die weerstand dan ?

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
sourcecode schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 22:08:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8rMuFlF.png

Je ziet dat we al meerdere keren rejected zijn rond deze prijs. Dat noem je weerstand. Een prijs waar we maar niet doorheen komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
[...]

De wicks boven body van candle, je kan daar mooi lijn op plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
[...]

Helemaal uitzoomen op 15 min of 30 min op Bitmex. Kijkt waar de lijn beland over toppen en dalen. Dit gaat helemaal terug naar 5 Dec.

Verder: 19, 23, 26 en 29 Dec.

[ Voor 5% gewijzigd door PilatuS op 02-01-2019 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
Zou bullish signaal zijn short term niet als we die doorbreken?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
dabla schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 22:12:
Zou bullish signaal zijn short term niet als we die doorbreken?
zeker weten. Daar ben ik op aan het wachten, voor nu blijf ik bearish en dan vooral op ETH. Ben die sinds $140 gaan shorten met nu een gemiddelde van $148. Ik close 'm met verlies mits we een uitbraak pakken en niet andermaal rejected worden. >:)

Als bitcoin weer niet kan doorstoten houdt 't ook een keer op, dan gaat die 3.6k support ook echt wel een keertje gebroken worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Moet zeggen dat het er best goed uit begint te zien. Ben nog niet helemaal overtuigd want dan moeten we wel echt de weerstand breken maar wellicht komt zo'n groene dildo straks wel tevoorschijn. oOo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
1000 kleintjes maken ook 1 grote..

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
Ik blijf lekker in BTC. Heb vandaag een mooi ritje gemaakt op ETH, helaas niet terug gekocht. Kan altijd nog wat in BTC meemaken. Ben benieuwd tot hoe ver ETH gaat. Als die nog een keer dipt stap ik misschien wel weer in. Is altijd lastig met zoveel groen, vroeg of laat krijg je een dump.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Ik heb net 50% van mijn ETH verkocht voor BTC. Blijft een gokje natuurlijk....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dabla
Vrees dat het nix zal worden, lijk erop dat we voor 2e maal worden afgewezen vandaag

[ Voor 50% gewijzigd door dabla op 02-01-2019 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxi
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:49
Zo groen en nog zonder dip hebben we al tijdje niet meer gezien. Wie weet..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

@dabla Heel vaak zit het venijn hem in de staart... Vannacht om 01:00 zal Azië ons er wel doorheen helpen.

Ik moet wel zeggen dat ik vandaag erg veel kleine positieve ritjes heb gemaakt,7-8/10 met winst, maar, dat als ik alles gewoon had gehold ik veel minder BNB had opgemaakt en ik waarschijnlijk meer Dollars over had gehouden. Dat is toch nog dat bearish gevoel dat die enorme rode candle ieder moment kan verschijnen. Als je bullish denkt dan hold je eerder dan te verkopen op een piek en vandaag was dat achteraf gezien een betere strategie geweest.

Ga ik dan nu alsnog mijn strategie aanpassen? Ik weet het niet, ik denk dat ik ETH hold en Bitcoin of omzet naar USDT, of naar ETH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Taro schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 23:02:
@dabla Heel vaak zit het venijn hem in de staart... Vannacht om 01:00 zal Azië ons er wel doorheen helpen.

Ik moet wel zeggen dat ik vandaag erg veel kleine positieve ritjes heb gemaakt,7-8/10 met winst, maar, dat als ik alles gewoon had gehold ik veel minder BNB had opgemaakt en ik waarschijnlijk meer Dollars over had gehouden. Dat is toch nog dat bearish gevoel dat die enorme rode candle ieder moment kan verschijnen. Als je bullish denkt dan hold je eerder dan te verkopen op een piek en vandaag was dat achteraf gezien een betere strategie geweest.

Ga ik dan nu alsnog mijn strategie aanpassen? Ik weet het niet, ik denk dat ik ETH hold en Bitcoin of omzet naar USDT, of naar ETH.
tis nog steeds een berenmarkt dus deze strategie is gewoon prima, elk winstje is dan gewoon mooi meegenomen. De markt is naar mijn mening gewoon nog best bearish, ik zie nog steeds niet héél veel bull-signalen ook niet na dit pumpje en de fomo update pump op ETH die natuurlijk een behoorlijke sell the news gaat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
Taro schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 23:02:

Ik heb stapsgewijs mijn SL verhoogd als gevolg van koersverloop, twijfel alleen voor vannacht, zou mij weer nie verwonderen dat er dip komt om erna toch een uitbraak te krijgen, en ik alweer buiten spel sta, twijfels :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marthusiast
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-06-2024
Totale Maket Cap loopt op. Volume neemt toe. BTC dominance neemt af. Lijkt of mensen in BTC instappen dat het geld daarna deels ook in alts (als eth en ada) terecht komt. Of zie ik dat verkeerd?

[ Voor 6% gewijzigd door Marthusiast op 02-01-2019 23:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Marthusiast schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 23:14:
Totale Maket Cap loopt op. Volume neemt toe. BTC dominance neemt af. Lijkt of mensen in BTC instappen dat het geld daarna deels ook in alts (als eth en ada) terecht komt. Of zie ik dat verkeerd?
ETH doet het natuurlijk heel goed de laatste dagen en is enorm groot. Die veroorzaakt voor het grootste deel de afname van BTC dominance :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ggj87
-8% een crash. Dat is een normale dag in crypto :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:14
Apple hat een mooie tijd tegemoet!
Iphone zal wel weer duurder worden om het verlies te compenseren... Of was dat de oorzaak? Hmm..

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaha
En weer ingestapt, maarliefst 0.018 ETH winst. Dat was het zweten ook niet waard. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
ETH stijgt echt belachelijk hard haha. Correctie op de loer of is de fomo/hype vanwege die upgrade zo enorm?
Het momentum zit iedergeval wel flink mee, stel dat bitcoin nou is die weerstand breekt kan het hard gaan wellicht. Vraag me trouwens wel af wat er gebeurd als we straks opeens zo'n 100$ rode candle hebben op bitcoin. Valt ETH dan ook echt als een baksteen naar beneden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 23:31:
Vraag me trouwens wel af wat er gebeurd als we straks opeens zo'n 100$ rode candle hebben op bitcoin. Valt ETH dan ook echt als een baksteen naar beneden?
Ja.

ETH volgt BTC prima, ook al stijgt ie flink harder als BTC omhoog gaat. Alleen als BTC omlaag gaat zal ETH ook mee gaan. Zelfs nu de laatste uren volgt ie BTC perfect. Zodra BTC iets rood doet gaat ETH direct mee, scheelt nog geen 3 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaha
Zijn er hier nog mensen die CPC hebben? Die wordt de laatste tijd ook flink opgekocht op Bibox. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
@PilatuS in dat geval flink uitkijken met ETH, strakke SL's is wel geraden. Een stijging van deze grootte gaat niet gepaard zonder correctie en winstnemingen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Pfff bitcoin breek die 3.9k gewoon jonge en dan direct naar de 4k! SLAPPE HAP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-10 12:21
Tominatie schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 23:36:
@PilatuS in dat geval flink uitkijken met ETH, strakke SL's is wel geraden. Een stijging van deze grootte gaat niet gepaard zonder correctie en winstnemingen.
Dit vraagt om een ETH short op Bitmex.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RelBel80
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 20-10 22:19
Ik denk dat het maar net waar de whale(s) die hem afgelopen nacht hebben met 100 dollar hebben laten stijgen nu zin in hebben, als ze slim zijn, laten ze hem stijgen tot 4000

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 23:36:
Ik handel al dagen op ETH door naar BTC te kijken :)

Handel op Binance op ETH door te kijken naar BTC op Bitmex. Een correctie lijkt mij ook logisch, maar had die eigenlijk al verwacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dabla
ETH is echt gestoord goed bezig de laatste tijd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Sahara schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 23:37:
[...]

Dit vraagt om een ETH short op Bitmex.
Ik sta al short op ETH, nu met m'n gemiddelde tegen de $150 aan. Bitcoin lijkt ook gewoon niet de kracht te hebben een goede test te doen op deze weerstand. Maar hou het wel goed en scherp in de gaten, wie weet. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
Ik dacht dat jij een bull was? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
ggj87 schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 23:46:
Ik dacht dat jij een bull was? :+
Ben ik ook, maar niet op ETH. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me
  • Nu online

twain4me

Tominatie schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 23:47:
[...]

Ben ik ook, maar niet op ETH. :P
Eindelijk een goed excuus d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ze beginnen vroeg vannacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
komop bitcoin beuken dan..... MOONEN DAN!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marthusiast
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-06-2024
Komtie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
Gogogo !!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Tominatie schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 23:54:
komop bitcoin beuken dan..... MOONEN DAN!!!!!
Je hebt er weer zin an, mooi man! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Hm, wat doen we vannacht? BTC, USDT of ETH? Voor mij is USDT nu even uit den boze. Ik heb nu eindelijk wat BTC terug verdiend en die wil ik houden ook :P Wordt dus BTC of ETH. Bij ETH ben ik maar bang dat er een dikke correctie komt, al dan niet omdat BTC onderuit gaat. Anders misschien handig om een lage order in te stellen voor ETH, maar waar? 0.037 lijkt wel een goed support level en komt als ik het goed heb gedaan overeen met fib 38.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
twain4me schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 23:52:
[...]

Eindelijk een goed excuus d:)b
Yo, ik hoef mezelf niet te verantwoorden. Mij maakt het niet uit hoe jullie mij zien, ik weet van mezelf dat 'k een bull ben maar niet altijd. Denk je dat die gasten die 1 bitcoin kochten op 1$ op 20000$ nog steeds bullish waren? Nee, tuurlijk niet. Die namen profits.

Ik ben een lange termijn bull op BITCOIN (niet op derest), maar ik ben niet altijd BULLISH. Soms ben ik ook short-term bearish.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dabla
Jammer genoeg toch weer afgewezen op 3.9, het gaat nu toch moeten gebeuren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
RaptorXS schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 23:57:
[...]

Je hebt er weer zin an, mooi man! *O*
jaja nu bitcoin toch wat geweld laat zien word ik wel weer enthousiast. oOo

maar die 3.9k blijft nog steeds een obstakel :N

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maxxi
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:49
Erg interesting, YouTube: Reading Level 2 - Hidden Walls Wars Bitcoin Episode 08 with Live Trade.

Hij laat live zien hoe er gemanipuleerd wordt en hoe dat spel werkt. Eye opener.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Tominatie schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 00:00:
[...]

jaja nu bitcoin toch wat geweld laat zien word ik wel weer enthousiast. oOo

maar die 3.9k blijft nog steeds een obstakel :N
Hodl.
Mooi petje voor je: Afbeeldingslocatie: https://cdn.shopify.com/s/files/1/0052/2856/0453/products/product-image-587657060_360x.jpg?v=1543007257
Hier te bestellen: https://www.blockchainstuff.nl/?rfsn=2083606.75bb20
Pagina: 1 ... 75 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!