Zeg dat nou niet, als de koers je hoort krijgen we een dump
PilatuS schreef op zondag 30 december 2018 @ 16:14:
[...]
Zeg dat nou niet, als de koers je hoort krijgen we een dump
Als bitcoin nu even die richting omhoog pakt gaat ETH snel naar die $150. Zou een leuk scenario zijn, vanaf daar maar even kijken.
Mijn alts zijn eindelijk weer eens wat omhoog aan het gaan vandaag, is alweer even geleden. Meestal een positief teken.
ETH houdt heel mooi ronde getallen aan. 100, 125, 150 maar ook op 200 en 250 kun je mooie support levels trekken. De bodem dit jaar was rond de 82, helaas geen 75.Tominatie schreef op zondag 30 december 2018 @ 16:16:
[...]
![]()
Als bitcoin nu even die richting omhoog pakt gaat ETH snel naar die $150. Zou een leuk scenario zijn, vanaf daar maar even kijken.
Ik vind het wel irritant dat bitcoin maar niet omhoog wil breken, hetzelfde hadden we dus met die 3.9k. We probeerden het telkens maar het lukte niet met overtuigend bull volume en uiteindelijk POEF een whale die alles omlaag gooide.
Komop bulls!
Komop bulls!
Taro in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5"Taro schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 20:54:
@tias86 Hier ook x.000 Euro besteed, maar, de manier waarop ze een order afhandelen die niet goed gaat zegt voor mij erg veel. Het betrof een order van >50 NEO, doordat dit mis ging bleef ik daarnaast ook nog met een restwaarde zitten waar ik nu niets meer mee kan (4 Euro en <1 NEO, waardoor ik die niet kan versturen), even los van de gemiste inkomsten (3% op >50 NEO in die paar uur).
Het negeren van klanten vind ik not done. Als een order goed gaat, prima. Gaat een order niet goed, dan weet je welke toegevoegde waarde een partij heeft en die heb ik bij Blockport gemist. Het gaat mij echt niet om die paar Euro/NEO, maar om het principe: Het niet (adequaat) reageren op verzoeken/mails.
.............
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Kennis delen > DM
Klopt, ze reageerden snel met "We gaan er naar kijken" en "Is het probleem inmiddels opgelost? (Zonder dus iets te doen)". Maar uiteindelijk is de order uit zichzelf expired en toen ik daarop reageerde bleef het stil.
Afijn, zoals aangegeven gisteren een reminder gestuurd, ik wacht eerst hun reactie af.
.............
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Vraagje, ik ben op zoek naar een crypto tracker die:
- Mijn exchange balances (2binance+2 andere) kan volgen.
- Wat losse holdings aan kan toevoegen
- Alerts op kan instellen
- Doorontwikkeld wordt
Gebruik nu hiervoor Cryptoport maar die is wel beperkt en wordt volgens mij niet doorontwikkeld. Mag best wat kosten, eenmalig. Wat ik gevonden had:
-Bitsnap, maar die ondersteund geen twee dezelfde exchages.
-Delta, lijkt alles perfect te kunnen maar heeft maandelijkse fee.
Iemand een suggestie?
- Doorontwikkeld wordt
Gebruik nu hiervoor Cryptoport maar die is wel beperkt en wordt volgens mij niet doorontwikkeld. Mag best wat kosten, eenmalig. Wat ik gevonden had:
Iemand een suggestie?
De tijd leert of het tij keert
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Delta is volgens mij tot max 2 exchanges gratis, gebruik ik zelf ook met Binance en Coinbase Pro.raq schreef op zondag 30 december 2018 @ 16:54:
- Doorontwikkeld wordt
Iemand een suggestie?
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Hierbij een poll: Hoe heeft je portfolio het gedaan over het hele jaar?
Poll: Portfolio resultaat in euro's over 2018
• -95% of slechter
• -90% .. -95%
• -80% .. -90%
• -70% .. -80%
• -60% .. -50%
• -40% .. -50%
• -30% .. -40%
• -20% .. -30%
• -10% .. -20%
• 0 - -10%
• 0 - 10%
• +10% - +20%
• +20% - +40%
• +40% - +70%
• +70% .. +100%
• +100% .. +150%
• +150% .. +250%
• +250% .. +500%
• +500% .. + 1000%
• +1000% of beter
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Portfolio resultaat in euro's over 2018
• -95% of slechter
• -90% .. -95%
• -80% .. -90%
• -70% .. -80%
• -60% .. -50%
• -40% .. -50%
• -30% .. -40%
• -20% .. -30%
• -10% .. -20%
• 0 - -10%
• 0 - 10%
• +10% - +20%
• +20% - +40%
• +40% - +70%
• +70% .. +100%
• +100% .. +150%
• +150% .. +250%
• +250% .. +500%
• +500% .. + 1000%
• +1000% of beter
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Jij en ik kunnen de toekomst niet voorspellen.PHPResource schreef op zondag 30 december 2018 @ 14:44:
[...]
Pléase, als je nu nog niet hebt ingekocht ben je gewoonweg te laat
Jouw voorspelling is evenveel waard als de mijne. Namelijk 0. Maar ik hoop nog op een flinke daling.
Dat is ook niet lief voor de mensen die er al inzitten. Kan je niet beter instappen en hopen op een stijginglighting_ schreef op zondag 30 december 2018 @ 17:03:
[...]
Jij en ik kunnen de toekomst niet voorspellen.
Jouw voorspelling is evenveel waard als de mijne. Namelijk 0. Maar ik hoop nog op een flinke daling.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Ter info: Blockport heeft inmiddels excuses aangeboden, ze gaan kijken hoe ze dit kunnen oplossen (ik zit o.a. met wat NEO vast waar ik niets meer mee kan) en hoe ze dit in de toekomst kunnen voorkomen. Ook wel netjes dat ze op zondag reageren.
Wat mij betreft is daarmee mijn issue verholpen, hoe dat uiteindelijk ook uitpakt, want shit happens, alle begrip daarvoor, het is maar net hoe je er mee om gaat. Blockport +1
Wat mij betreft is daarmee mijn issue verholpen, hoe dat uiteindelijk ook uitpakt, want shit happens, alle begrip daarvoor, het is maar net hoe je er mee om gaat. Blockport +1
Er is maar 1 belang. Eigenbelang. En als je niet verkoopt maakt het op termijn ook niet meer uit.twain4me schreef op zondag 30 december 2018 @ 17:20:
[...]
Dat is ook niet lief voor de mensen die er al inzitten. Kan je niet beter instappen en hopen op een stijging
Verwijderd
Ik gebruik Delta pro (iOS), betaling eenmalig jaarlijks 😀raq schreef op zondag 30 december 2018 @ 16:54:
- Doorontwikkeld wordt
Iemand een suggestie?
De laatste weken is alleen maar sideways voor 1 of 2 dagen, dan een dikke vette move en weer een dag of meer sideways. Zelfs ETH zit de laaste uren op 2 dollar verschil tussen high en low. Nu is het weer wachten op de volgende dikke move.
Ik dacht hier nog even aan. Weet wel: die extra korting bij 50+ BNB krijg je alleen als je ook >100 BTC per maand aan trades doet, anders kun je gewoon VIP1 zijn: https://www.binance.com/en/fee/scheduleSpecy schreef op maandag 24 december 2018 @ 14:51:
Oi! Helemaal vergeten mijn BNB-coins aan te vullen. Was teruggevallen tot 27... En boven de 50 krijg je (iets) meer korting op trades. Dus da's niet handig.
Heb er ook wel aardig wat opgemaakt zo te zien want ik vul altijd aan tot 100.
Ben jij zo een whale? Of doe je zoveel orders hele maand door met dezelfde coins?
Die 100 BTC zit je zo aan. Kwam hier laatst iemand voorbij met een bot die dacht ik al over de 1000 BTC zat.Malarky schreef op zondag 30 december 2018 @ 18:39:
[...]
Ik dacht hier nog even aan. Weet wel: die extra korting bij 50+ BNB krijg je alleen als je ook >100 BTC per maand aan trades doet, anders kun je gewoon VIP1 zijn: https://www.binance.com/en/fee/schedule
Ben jij zo een whale? Of doe je zoveel orders hele maand door met dezelfde coins?
Ik zou wel meer BTC willen hebben maar met die willekeurige Bart moves is dat nogal lastig. Het is denk ik beter om nu meer USDT te vergaren. Mocht de boel inkakken, zit je veilig, mocht het gaan stijgen, loop je wat BTC mis, maar kun je alsnog snel instappen voor extra USDT.PilatuS schreef op zondag 30 december 2018 @ 18:31:
De laatste weken is alleen maar sideways voor 1 of 2 dagen, dan een dikke vette move en weer een dag of meer sideways. Zelfs ETH zit de laaste uren op 2 dollar verschil tussen high en low. Nu is het weer wachten op de volgende dikke move.
De run vanaf de 3.2k naar de 4k was leuk om helemaal in te zitten, maar sindsdien is het maar gokken of je 200 dollar hoger of lager wakker gaat worden. Ik zit er voor het grootste deel van de tijd niet in. Doe overdag wat traden maar voor de nacht zit ik 9 van de 10x in USDT. Lullig om wakker te worden met +5%, maar een stop loss is ook redelijk nutteloos nu, of je moet het zo laag zetten dat je alsnog flink verliest. Als ik de nacht in ga met coins dan met een strakke stop loss op ietsjes winst of ietjes verlies. Wordt ie dan gehit, jammer dan. Ik pak liever minder winst dan verlies in deze tijden. Zet nog wel eens eens een alert voor de nacht nu dat met Binance mogelijk is op belangrijke punten.ggj87 schreef op zondag 30 december 2018 @ 18:42:
[...]
Ik zou wel meer BTC willen hebben maar met die willekeurige Bart moves is dat nogal lastig. Het is denk ik beter om nu meer USDT te vergaren. Mocht de boel inkakken, zit je veilig, mocht het gaan stijgen, loop je wat BTC mis, maar kun je alsnog snel instappen voor extra USDT.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Ik ben naar mijn idee geen whale, maar VIP1 zit je vrij snel aan hoor:Malarky schreef op zondag 30 december 2018 @ 18:39:
[...]
Ik dacht hier nog even aan. Weet wel: die extra korting bij 50+ BNB krijg je alleen als je ook >100 BTC per maand aan trades doet, anders kun je gewoon VIP1 zijn: https://www.binance.com/en/fee/schedule

Minimaal 1x kopen en 1x verkopen op 1 dag = al 2x de waarde van je pf x 30 dagen, dan gaat het vrij makkelijk.
Hoewel ik je een hogere pf dan 2,19BTC gun heb je het met die rekensom wel helder gemaaktTaro schreef op zondag 30 december 2018 @ 18:49:
[...]
Ik ben naar mijn idee geen whale, maar VIP1 zit je vrij snel aan hoor:
[Afbeelding]
Minimaal 1x kopen en 1x verkopen op 1 dag = al 2x de waarde van je pf x 30 dagen, dan gaat het vrij makkelijk.
Had m'n long op ETH vlak voordat ik naar werk ging maar gesloten, want je weet nooit wat er in de tussentijd gebeurt... T is dan best kut als je niet kan reageren op de markt.
Gesloten op $137 zo'n 3 uurtjes geleden en tot m'n verbazing staat ie nog steeds op 137. Heeft de markt stil gestaan?
Ik weet trouwens ook echt niet wat ik van de markt moet vinden, ergens zie ik straks wel weer zo'n enorme rode candle verschijnen.
Gesloten op $137 zo'n 3 uurtjes geleden en tot m'n verbazing staat ie nog steeds op 137. Heeft de markt stil gestaan?
Ik weet trouwens ook echt niet wat ik van de markt moet vinden, ergens zie ik straks wel weer zo'n enorme rode candle verschijnen.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Gelukkig zit ik ook heel veel dagen in USDT niets te doen en handel ik niet vaak met 100%Chris.nl schreef op zondag 30 december 2018 @ 18:54:
[...]
Hoewel ik je een hogere pf dan 2,19BTC gun heb je het met die rekensom wel helder gemaaktOp die manier vrij makkelijk haalbaar idd.
Maar, stel dat je in USDT zit en ZIL wil kopen en je hebt 1 Bitcoin. Nadat je winst hebt gemaakt wil je weer terug naar USDT. Dan is je handelsvolume: 1 Bitcoin voor USDT naar BTC, dan 1 Bitcoin naar ZIL, daarna >1 Bitcoin naar BTC en dan >1 Bitcoin naar USDT = >4 Bitcoin in totaal.
Door alle fee's hou je er zelf niet zo heel veel aan over, maar CZ (Binance CEO) wordt er in ieder geval wel rijk van door alle BNB die je verbrandt...
Beetje over rode candles praten.Tominatie schreef op zondag 30 december 2018 @ 18:59:
Brand je niet aan het frituurvet hé.
Zoals de meesten weten we niet welke kant het opgaat.Tominatie schreef op zondag 30 december 2018 @ 18:59:
Had m'n long op ETH vlak voordat ik naar werk ging maar gesloten, want je weet nooit wat er in de tussentijd gebeurt... T is dan best kut als je niet kan reageren op de markt.
Gesloten op $137 zo'n 3 uurtjes geleden en tot m'n verbazing staat ie nog steeds op 137. Heeft de markt stil gestaan?![]()
![]()
En dan dit, hoewel ik niet in TA geloof:Bitcoin (BTC) koers weekanalyse: de strijd om de $4.000
Bron: https://www.crypto-inside...se-de-strijd-om-de-4-000/Een duurzame break door de $4.350 zou mijn outlook voor de korte termijn waarschijnlijk bullish maken. Een break door de $3.650 het omgekeerde.
[ Voor 0% gewijzigd door RaptorXS op 30-12-2018 19:11 . Reden: typo ]
Binnen 1 jaar miljardair worden is dan ook de nieuwe norm he. Waarom genoegen nemen met een lambo kopen, dat is voor n00bs. Die gast koopt gewoon het hele bedrijf als ie een beetje zijn best doet. Kan je nog eens zorgen voor je eigen model lambo ofzoTaro schreef op zondag 30 december 2018 @ 19:05:
[...]
Door alle fee's hou je er zelf niet zo heel veel aan over, maar CZ (Binance CEO) wordt er in ieder geval wel rijk van door alle BNB die je verbrandt...
Dooie boel.
De citroen lijkt uitgeknepen momenteel.
Enige reuring zijn die kunstmatig gefabriceerde candles. Begint zelfs ongeloofwaardig/lachwekkend te worden momenteel. Lijkt wel een hyper gokkast.
Bulls die doorstoten naar de 3900 en direct met een marketsell terug geduwd worden....
Is dat onze droom?
Alts staan stil. Zelfs bij een groene candle blijven ze staan nu. BTC heeft goed nieuws nodig, denk dat we anders richting de depressie fase gaan, inderdaad de low 3000 op gaan zoeken.
Hoop dat niemand aanstoot aan deze post neemt.... 😉 ik verdien ook weleens een duimpje. 😃
Enige reuring zijn die kunstmatig gefabriceerde candles. Begint zelfs ongeloofwaardig/lachwekkend te worden momenteel. Lijkt wel een hyper gokkast.
Bulls die doorstoten naar de 3900 en direct met een marketsell terug geduwd worden....
Is dat onze droom?
Alts staan stil. Zelfs bij een groene candle blijven ze staan nu. BTC heeft goed nieuws nodig, denk dat we anders richting de depressie fase gaan, inderdaad de low 3000 op gaan zoeken.
Hoop dat niemand aanstoot aan deze post neemt.... 😉 ik verdien ook weleens een duimpje. 😃
[ Voor 9% gewijzigd door Thommie.nl op 30-12-2018 19:30 ]
We gaan anders altijd naar rechtsRaptorXS schreef op zondag 30 december 2018 @ 19:07:
[...]
Zoals de meesten weten we niet welke kant het opgaat.
Wat een omslachtige manier om te zeggen:[b]
En dan dit, hoewel ik niet in TA geloof:
Als de markt omhoog gaat ben ik bullisch
Als de markt naar beneden gaat ben ik bearisch....
Met plezier geef ik je eenThommie.nl schreef op zondag 30 december 2018 @ 19:27:
Dooie boel.
Hou het gewoon leuk hier en dat doe je nu.
@Thommie.nl Mee eens, ik ben mezelf al aan het voorbereiden op een daling. Alles staat momenteel in BTC, ik wil m'n ETHjes graag holden maar niet in deze markt situatie.
Op bitmex heb ik geen positie en dat ben ik eigenlijk ook niet van plan
Als ik een positie neem is dat een short, want de bulls zijn helemaal nergens tbh. Hoop het beste
Op bitmex heb ik geen positie en dat ben ik eigenlijk ook niet van plan
Als ik een positie neem is dat een short, want de bulls zijn helemaal nergens tbh. Hoop het beste
Kende die pagina niet. even gekeken kom alleen BNB tekort om VIP1 te zijn. Dank! Ik weet wat mij te doen staat.Taro schreef op zondag 30 december 2018 @ 18:49:
[...]
Ik ben naar mijn idee geen whale, maar VIP1 zit je vrij snel aan hoor:
[Afbeelding]
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Malarky schreef op zondag 30 december 2018 @ 19:35:
[...]
Kende die pagina niet. even gekeken kom alleen BNB tekort om VIP1 te zijn. Dank! Ik weet wat mij te doen staat.
Voor iedereen die op Binance de betreffende pagina zoekt: https://www.binance.com/en/fee/schedule.
Hou alleen nog even rekening met wat je doet qua limit of marketorders en wat BNB kan doen in een downtrend. Heb het voor mijzelf uitgerekent en omdat ik meestal met marketorders werk was het voor mij niet de moeite waard. Dit alleen wel in de rit omlaag vanaf 6k waarbij ook BNB zwaar verloren heeft. Als de markt voor langere tijd omhoog gaat zal BNB natuurlijk mee gaan en dan levert die BNB ook nog wat op en kost het je niets. Gaat de markt weer voor langere tijd omlaag kan het holden van die BNB je meer kosten dan dat het oplevert qua fee's.Malarky schreef op zondag 30 december 2018 @ 19:35:
[...]
Kende die pagina niet. even gekeken kom alleen BNB tekort om VIP1 te zijn. Dank! Ik weet wat mij te doen staat.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
@PilatuS Inderdaad, zeker iets om rekening mee te houden en exact de reden dat ik nu maar +-2 ipv > 50 BNB heb. Die lagere fee's wegen nu echt niet op tegen de -10% die BNB soms op een dag kan doen.
Wat ik overigens wel vaak doe is willekeurige lage BNB buy orders plaatsen, dan heb je er doorgaans vlak voordat je weer extra BNB nodig hebt een paar goedkoop ingeslagen. Ga je pas weer kopen als je ze nodig hebt zal je altijd zien dat BNB ook weer hoog staat.
Wat ik overigens wel vaak doe is willekeurige lage BNB buy orders plaatsen, dan heb je er doorgaans vlak voordat je weer extra BNB nodig hebt een paar goedkoop ingeslagen. Ga je pas weer kopen als je ze nodig hebt zal je altijd zien dat BNB ook weer hoog staat.
Ik hou er genoeg aan om 1x in en uit te kunnen stappen met het volledige portfolio. Kan dan wel zijn dat ik iedere dag moet kopen, maar dat vind ik niet erg. Zoals ik handel zit ik toch 9 van de 10x met een marketorder te werken dus is het sowieso nutteloos voor mij persoonlijk. Pas bij ≥ 4500 BTC & ≥ 1000 BNB gaat de maker fee iets omlaag en aangezien ik geen whale ben gaat dat het ook niet worden
Dat laatste. Zoveel coins heb ik niet, maar ik koop en verkoop wel heel vaak. Dus ik zit wel boven die 100 BTC handel.Malarky schreef op zondag 30 december 2018 @ 18:39:
[...]
Brief van Ross Ulbricht aan Roger Ver
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
In Nieuwsuur vanavond o.a. het Bitcoin-jaaroverzicht.
Kleine samenvatting:Specy schreef op zondag 30 december 2018 @ 20:19:
In Nieuwsuur vanavond o.a. het Bitcoin-jaaroverzicht.

Viel me net op. Hoeft natuurlijk niets te betekenen, maar toch.
Bedankt voor het delen.ggj87 schreef op zondag 30 december 2018 @ 20:37:
[Afbeelding]
Dus we gaan UP ?ggj87 schreef op zondag 30 december 2018 @ 20:37:
[Afbeelding]
Prepare for the next ATH
Hoeft niet per se maar het viel me op. Het is niet de eerste keer dat patronen in de koers zich herhalen.
And up we go, voor nu even althans.
EDIT: En de opleving bleek van korte duur.
[ Voor 12% gewijzigd door Urrim op 30-12-2018 20:49 ]
En net als ik even niet achter m'n laptop zit
Maar graag gedaan iig
@ggj87 geen paniek. Hij zakt alweer terug, de zoveelste hoopvolle poging die weer tot niks uitloopt. #sad
Waren dat nou allemaal Tweakers die gingen kopen?
Daar ben ik dan weer eventjes. Let op dit soort pieken zie je vaker voor een drop. Dat was het weer, ik ben weer weg!
Zero.
Deze link net gevonden, erg praktisch uitgelegd hoe de indicators op Binance werken:Bever! schreef op zondag 30 december 2018 @ 20:41:
[...]
Fijn dat tenminste iemand ziet wat er zou moeten staan
https://cryptofu.xyz/4-mo...-to-day-trade-at-binance/
Om weer op $4350 tegen aan te knallen en te zakken? Zo ja dan ga ik wat verkopen daarggj87 schreef op zondag 30 december 2018 @ 20:37:
[Afbeelding]
Daar zeg je wat, dat was gisteren ook. Toen werd het een dikke bulltrap.Pelox schreef op zondag 30 december 2018 @ 20:48:
Daar ben ik dan weer eventjes. Let op dit soort pieken zie je vaker voor een drop. Dat was het weer, ik ben weer weg!
ik ben naar stablecoin gegaan. Dit lijkt op een 3.9k all over again en dan straks weer zo'n tantoe grote rode candle. Zie het wel weer...
Maar het maakt toch nie uit wanneer je BNB koopt voor fee's? Het gaat toch om de $ waarde van die BNB. Niet het stukje BNB? Of ben ik mis.Taro schreef op zondag 30 december 2018 @ 19:48:
@PilatuS Inderdaad, zeker iets om rekening mee te houden en exact de reden dat ik nu maar +-2 ipv > 50 BNB heb. Die lagere fee's wegen nu echt niet op tegen de -10% die BNB soms op een dag kan doen.
haha het gaat echt alle kanten op! Nu moet je scherp zijn
So quick it de-escalated right afterTominatie schreef op zondag 30 december 2018 @ 20:52:
that escalated quickly
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Binance FAQ:Klaas25 schreef op zondag 30 december 2018 @ 20:52:
[...]
Maar het maakt toch nie uit wanneer je BNB koopt voor fee's? Het gaat toch om de $ waarde van die BNB. Niet het stukje BNB? Of ben ik mis.
Het gaat dus om een stukje BNB, dat wordt berekend dmv de waarde van de betreffende coin vs Bitcoin uitgedrukt, dus niet om de Dollar waarde.Converting logic of BNB market value.
If the trade receivable is NEO, we will calculate it by the exchange ratio of NEO to BNB at the market price, which is based on the market price of NEO / BTC and BNB / BTC.
Exchange ratio of NEO/BNB = NEO/BTC[market price] /(BNB/BTC [market price]). Binance update cycle for the market price is 1 second.
Maar, waar het mij om ging: De aankoop waarde van BNB in Dollars, dat is fijn om die altijd zo goedkoop mogelijk in te slaan. Dus niet pas als je ze nodig hebt, maar door altijd lage inkooporders klaar te hebben staan.
Ja inderdaad
Het zijn wilde golven nu, ben benieuwd.
Toevoeging: ik zie een mooie bearflag.. maar ja die heb ik vaker gezien.
Zero.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
De pogingen falen waarschijnlijk doordat iedereen weer voornamelijk Alts ipv Bitcoin koopt. De vorige 2x dat ik dit zei gingen we daarna up, dus doe er je voordeel mee
: Koop ook altijd een plukje Bitcoin, dus niet alleen alts
Jamessssssssssssssssssssssssss at the watercooler gaat compleet rekt door de chaotische bewegingen. Scherp zijn en lef hebben boys! Ik verwacht toch wel een big move... moet toch een keertje
Wat is dat met die James? Heb ik een meme gemist?
Koop of verkoop niks nu dus het zal mijn tijd wel duren
stratis staat al de hele dag vast op z'n btc pair
Ja dat is een meme van Crypto Kirby. Die heeft het altijd over Average Joe and JAMESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS at the watercooler. Best wel komisch
Weet je wat ik hoop? Niet dat ik de oudejaarsloterij win, maar dat er een enorm dikke nog-nooit-eerder-vertoonde groene candle precies om 00u wordt afgestoken tot bovenin de 5k regionen. Gewoon omdat het moet kunnen!
Dat zou een lekker einde zijn van dit dramatische crypto jaar.PHPResource schreef op zondag 30 december 2018 @ 21:10:
Weet je wat ik hoop? Niet dat ik de oudejaarsloterij win, maar dat er een enorm dikke nog-nooit-eerder-vertoonde groene candle precies om 00u wordt afgestoken tot bovenin de 5k regionen. Gewoon omdat het moet kunnen!
Als ik met niet vergis hebben we daar dan iets van 26 keer kans op 
11:00 31-12 tot 13:00 1-1
11:00 31-12 tot 13:00 1-1
Ik hoop dat ik de staatsloterij win en jullie allemaal mag trakteren op gratis ethPHPResource schreef op zondag 30 december 2018 @ 21:10:
Zero.
Een Tweakers cryptofeestje zou leuker zijn.Pelox schreef op zondag 30 december 2018 @ 21:20:
[...]
Ik hoop dat ik de staatsloterij win en jullie allemaal mag trakteren op gratis eth
Als kirby eenmaal normaal TA praat komt er vaak zinnige informatie uit maar zodra ik JAAAAM... hoor is het dubbelklik op YouTube en skip 10 sec, dat trek ik echt niet meerTominatie schreef op zondag 30 december 2018 @ 21:07:
[...]
Ja dat is een meme van Crypto Kirby. Die heeft het altijd over Average Joe and JAMESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS at the watercooler. Best wel komisch
Haha zou wel top zijn ja, als ik 'm win trakteer ik jullie allemaal op 1 ETHPelox schreef op zondag 30 december 2018 @ 21:20:
[...]
Ik hoop dat ik de staatsloterij win en jullie allemaal mag trakteren op gratis eth
Maareh, statistisch gezien word ik nog eerder miljonair met crypto denk ik
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Ik schijn soms wat vervelens uit de hoek te kunnen komen en wilde toch wat achtergrond gedachten daarbij weergeven. Ik vind het lastig om duidelijk te zijn en tevens te verbinden. Dat is niet altijd zo bedoeld, dus hier een kleine gedachte spin van waarom ik soms zo reageer m.b.t. trades en voorspellingen.
Weinig volume.
Btc probeert iets, wordt direct de kop ingedrukt. Veel "amateurs" die net inkochten op geloof + candle 3800 en uit angst verkochten onderin de 3700. Het is M.I. een geautomatiseerde machine geworden om het geld van amateur handelaren vakkundig af te pakken.
Net bij een kameraad geweest die checkte zijn balans van vorig jaar 600 euro, was nu 20 euro. Laten we reeel zijn; Jan en Ingrid zijn allang weggejaagd. Uiteindelijk moet het daar toch echt van komen, maar het verdwijnt net als al het geld in de gokkast van de Chinees, in de zak van mr. Ying en Yang, who ever that may be.
Nu Jan en Ingrid weggejaagd zijn, is sinds kort de nieuwe target de amateur handelaren. Gooi ze zand in de ogen, doe net alsof je stijgt, en dan snel dalen, om vervolgens toch snel te stijgen. Maak patronen door op het juiste moment te kopen en te verkopen, en de amateur handelaren trekken streepjes en acteren daarop. Vervolgens doe je het tegenover gestelde. Totdat wij ook echt murw zijn en ook weggejaagd zijn......
Dan begint de gokkast ineens weer te geven voor een Jan en Ingrid en niet eerder.
Daarom kom ik soms wat contra over, maar ik heb serieus het idee dat we beetgenomen worden, voel.me enigszins verplicht dit te delen, en hoe eerder we de mogelijkheid accepteerde dat het weleens zo zou kunnen zijn, hoe eerder je veel winst kan gaan maken in deze markt.
/Just my 2 cents.
Edit: best een lang verhaal zie ik net, sorry daarvoor......🙄
Weinig volume.
Btc probeert iets, wordt direct de kop ingedrukt. Veel "amateurs" die net inkochten op geloof + candle 3800 en uit angst verkochten onderin de 3700. Het is M.I. een geautomatiseerde machine geworden om het geld van amateur handelaren vakkundig af te pakken.
Net bij een kameraad geweest die checkte zijn balans van vorig jaar 600 euro, was nu 20 euro. Laten we reeel zijn; Jan en Ingrid zijn allang weggejaagd. Uiteindelijk moet het daar toch echt van komen, maar het verdwijnt net als al het geld in de gokkast van de Chinees, in de zak van mr. Ying en Yang, who ever that may be.
Nu Jan en Ingrid weggejaagd zijn, is sinds kort de nieuwe target de amateur handelaren. Gooi ze zand in de ogen, doe net alsof je stijgt, en dan snel dalen, om vervolgens toch snel te stijgen. Maak patronen door op het juiste moment te kopen en te verkopen, en de amateur handelaren trekken streepjes en acteren daarop. Vervolgens doe je het tegenover gestelde. Totdat wij ook echt murw zijn en ook weggejaagd zijn......
Dan begint de gokkast ineens weer te geven voor een Jan en Ingrid en niet eerder.
Daarom kom ik soms wat contra over, maar ik heb serieus het idee dat we beetgenomen worden, voel.me enigszins verplicht dit te delen, en hoe eerder we de mogelijkheid accepteerde dat het weleens zo zou kunnen zijn, hoe eerder je veel winst kan gaan maken in deze markt.
/Just my 2 cents.
Edit: best een lang verhaal zie ik net, sorry daarvoor......🙄
Ik denk dat het gros van de mensen hier ook wel weten dat er keihard gemanipuleerd wordt. Tenminste, dat mag ik hopen.
Rookworst zonder r is ook worst.
Zeker, maar het is niet zo dat iedere beweging dat ook is, laat staan dat er één iemand of één groep volledig aan de knoppen zit.Bartvandelaar schreef op zondag 30 december 2018 @ 21:44:
Ik denk dat het gros van de mensen hier ook wel weten dat er keihard gemanipuleerd wordt. Tenminste, dat mag ik hopen.
Thommie.nl schreef op zondag 30 december 2018 @ 21:41:
Ik schijn soms wat vervelend uit de hoek te kunnen komen en wilde toch wat achtergrond gedachten daarbij weergeven. Ik vind het lastig om duidelijk te zijn en tevens te verbinden. Dat is niet altijd zo bedoeld. -knip-
@Thommie.nl netjes verwoord.
Ik heb zojuist 2/3 verkocht naar stable en wacht even af wat er vannacht gebeurd.
Laten we reëel zijn, kans dat er weer een pittige dip komt die ik nu automatisch benut is groter dan een sprong naar 4k+ die ik mis. Ik probeer m'n emotie en wishful thinking te verminderen. Laatste tijd lukt dat met gepast resultaat.
Ik heb zojuist 2/3 verkocht naar stable en wacht even af wat er vannacht gebeurd.
Laten we reëel zijn, kans dat er weer een pittige dip komt die ik nu automatisch benut is groter dan een sprong naar 4k+ die ik mis. Ik probeer m'n emotie en wishful thinking te verminderen. Laatste tijd lukt dat met gepast resultaat.
[ Voor 16% gewijzigd door Maxxi op 30-12-2018 21:48 ]
Je gebruikt het woord "amateur' iets teveel @Thommie.nl
Wie ben jij om een ander zo te benoemen?
Ik voel me in ieder geval niet aangesproken.
Zuurder dan dit kan bijna niet.RaptorXS schreef op zondag 30 december 2018 @ 21:51:
Je gebruikt het woord "amateur' iets teveel @Thommie.nl
Pcs dit bedoel ik, denk eens gekscherend contra.Maxxi schreef op zondag 30 december 2018 @ 21:47:
@Thommie.nl
Daarom zal ik er niet van staan te kijken dat ineens het tegenovergestelde gebeurd. Nu dus veel alts ( stiekum) opkopen op een laag punt met wat speldenpriljes naar beneden waardoor wij toch posities loslaten, , dan de koers naar 4.k brengen en als je morgen wakker wordt. Dikke fomo bij handelaren kopen kopen kopen. Dus al je alts weer goed verkocht en dan weer een dikke dump paar dagen later,en iedereen verkoopt weer.
Paar dagen later trekt iedereen weer een lijntje en is het een omgekeerde HenS en doe.je het gewoon nog een keer.
Uiteindelijk heb je winst over van de alts, van je btc. Dus flink rijker worden ze ervan.
Daar gaat ons salaris heen
...
Okay ik vind dat je een sterk punt heb. Links en rechts heb ik toch wel wat verloren, door het swingtraden. Interessante gedachte. Maar wat is je advies hiervoor? Gewoon wat kopen en verder HODLEN?Thommie.nl schreef op zondag 30 december 2018 @ 21:58:
[...]
Pcs dit bedoel ik, denk eens gekscherend contra.
Daarom zal ik er niet van staan te kijken dat ineens het tegenovergestelde gebeurd. Nu dus veel alts ( stiekum) opkopen op een laag punt met wat speldenpriljes naar beneden waardoor wij toch posities loslaten, , dan de koers naar 4.k brengen en als je morgen wakker wordt. Dikke fomo bij handelaren kopen kopen kopen. Dus al je alts weer goed verkocht en dan weer een dikke dump paar dagen later,en iedereen verkoopt weer.
Paar dagen later trekt iedereen weer een lijntje en is het een omgekeerde HenS en doe.je het gewoon nog een keer.
Uiteindelijk heb je winst over van de alts, van je btc. Dus flink rijker worden ze ervan.
Daar gaat ons salaris heen
...
Is dit het grote complottheorie slowchat geworden? Tuurlijk is er manipulatie maar ik geloof niet in een kwaadaardig groepje die de hele cryptomarkt onder controle heeft.
Uiteindelijk manipuleert iedereen maar wij doen het met geld dat geen invloed heeft op de koers.
Uiteindelijk manipuleert iedereen maar wij doen het met geld dat geen invloed heeft op de koers.
Geen advies, kan wel zeggen wat ik zelf doe.Thaam schreef op zondag 30 december 2018 @ 22:09:
[...]
Okay ik vind dat je een sterk punt heb. Links en rechts heb ik toch wel wat verloren, door het swingtraden. Interessante gedachte. Maar wat is je advies hiervoor? Gewoon wat kopen en verder HODLEN?
Voor vannacht ga ik in een USDT pair, bijv icx, of ether (Ligt eraan welke laag staat) met een stop limit erop met verlies wat ik bereid ben te nemen.
Daalt hij en raakt hij me stop limit prima.... dan verlies ik wat ik bereid was te verliezen. Stijgt hij wel flink, dan zit je bij een USDT pair wel goed.
Ongelooflijk hoe ze de prijs maar blijven drukken.
Dit dus. Daarom vind ik persoonlijk de dingen die @Thommie.nl post ook gewoon speculatie met geen enkele plaats in de realiteit. Het is makkelijk om ze de schuld te geven van iedere beweging, maar dat de complete markt onder de controle is van een aantal mensen is voor mij gewoon ongelofelijke onzin. Iet als zeggen dat ze de koers even naar 4k laten gaan vind ik echt nergens op slaan. Tenzij je met miljarden aan komt zetten is er niet één iemand die de controle heeft. Tuurlijk zijn er whales die grote bewegingen kunnen veroorzaken, maar er hoeft maar één andere whale te zijn die dumpt en je pump omhoog met miljoenen zorgt er voor dat je gerekt wordt als whale.Tominatie schreef op zondag 30 december 2018 @ 22:12:
Is dit het grote complottheorie slowchat geworden? Tuurlijk is er manipulatie maar ik geloof niet in een kwaadaardig groepje die de hele cryptomarkt onder controle heeft.
Ik denk dat de wij groep, dus iedere kleine trader bij elkaar juist enorm veel invloed heeft en misschien nog wel meer dan wat grote jongens los. Alle buyorders en stop losses doen net zo hard mee aan een run omhoog of een val omlaag.Uiteindelijk manipuleert iedereen maar wij doen het met geld dat geen invloed heeft op de koers.
Idd je zou denken daar gaan we weer en bam terug naar af.ggj87 schreef op zondag 30 december 2018 @ 22:21:
Of gewoon traders zoals jij en ik die op de top verkopen. Koop ETH op 135 in en verkoop op 138. Dat had je vandaag al minimaal 2x kunnen doen. Alles wat hier voor nodig is zijn wat bots of traders die scalpen. Als er maar genoeg traders zijn die dit doen krijg je zulke bewegingen, nog los van bots die 24/7 niets anders doen. Het boeit niet of ETH naar de 110 gaat of 150. 4x per dag 3 dollar pakken per ETH is genoeg.ggj87 schreef op zondag 30 december 2018 @ 22:21:
[ Voor 21% gewijzigd door PilatuS op 30-12-2018 22:28 ]
ggj87 schreef op zondag 30 december 2018 @ 22:21:
Sorry, ik heb 0,0101 btc verkocht om het op 3720 weer in te kopendabla schreef op zondag 30 december 2018 @ 22:23:
[...]
Idd je zou denken daar gaan we weer en bam terug naar af.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Probleem hiermee is dat er grote kans is dat, en je stop löss geraakt wordt, en er een stijging is. Ik schat die mogelijkheid vrij hoog.Thommie.nl schreef op zondag 30 december 2018 @ 22:15:
[...]
Geen advies, kan wel zeggen wat ik zelf doe.
Voor vannacht ga ik in een USDT pair, bijv icx, of ether (Ligt eraan welke laag staat) met een stop limit erop met verlies wat ik bereid ben te nemen.
Daalt hij en raakt hij me stop limit prima.... dan verlies ik wat ik bereid was te verliezen. Stijgt hij wel flink, dan zit je bij een USDT pair wel goed.
Rookworst zonder r is ook worst.
Ik blijf lekker DCA'n en holden. Er wordt vast e.e.a. gemanipuleerd maar verkopen is een keuze die ik nog niet heb gemaakt. Tja, de weak hands gaan eruit, daarom worden ze ook weak hands genoemd. Met het betoog dat Henk en Ingrid niet weer/meer instappen ben ik het niet helemaal eens, er zijn er volgens mij nog genoeg die de zijlijn zelfs niet gevonden hebben.
Verwijderd
welke marges gebruik je? dag/nacht.Malarky schreef op zondag 30 december 2018 @ 14:14:
Ik draai em snachts ook. Met ruime marges maar als er echt actie is, ben ik er bij.
ik zie wel standaard 3% change up of down staan, maar ben niet zeker over welke periode dit is.
ik gok een 3% change per uur, want 3% change per 10 seconde zou extreem zijn.
maar nu lekker rustig aan het instellen, het is toch no geen speelkwartier
Je moet minimaal 50 dollar onder de huidige koers gaan zitten wil ie heel misschien niet geraakt worden. De enige uitzondering is dat we vanaf nu niet meer omlaag gaan maar 100 of 200 dollar omhoog. Blijft ie nog even swingen in sideways is alles onder de 50 dollar vrijwel zeker dat ie wordt gehit. Of je zet hem heel strak met vrijwel een 100% kans dat ie wordt gehit, of je moet hem zo los zetten dat het niet eens meer uitmaakt als BTC 100 dollar daalt. De swings zijn nu gewoon te groot geworden om een stop loss te zetten die een kleine daling opvangt.Bartvandelaar schreef op zondag 30 december 2018 @ 22:29:
[...]
Probleem hiermee is dat er grote kans is dat, en je stop löss geraakt wordt, en er een stijging is. Ik schat die mogelijkheid vrij hoog.
Evenin' folks.
Weer eens asociaal zitten vreten en zuipen vandaag. Wat een slecht leven toch weer.
Vrouw en kleine in bed, nu ff lekker paar uurkes relaxen in crypto omgeving.
Ik zit net ff Bitmex XBTUSD charts te kijken.
1h, 2h en 4h charts zitten qua RSI, Stoch RSI en MACD weer lekker in het midden. Daily trouwens ook aardig. Volume vrij laag. Lijkt erop dat er zo weer wat gaat gebeuren. Maar welke kant op... geen flauw idee. Gezien mogelijke voltooiing H&S patroon zou ik zeggen een ferme uptick.
Zou wel weer eens lekker zijn.
Weer eens asociaal zitten vreten en zuipen vandaag. Wat een slecht leven toch weer.
Vrouw en kleine in bed, nu ff lekker paar uurkes relaxen in crypto omgeving.
Ik zit net ff Bitmex XBTUSD charts te kijken.
1h, 2h en 4h charts zitten qua RSI, Stoch RSI en MACD weer lekker in het midden. Daily trouwens ook aardig. Volume vrij laag. Lijkt erop dat er zo weer wat gaat gebeuren. Maar welke kant op... geen flauw idee. Gezien mogelijke voltooiing H&S patroon zou ik zeggen een ferme uptick.
Zou wel weer eens lekker zijn.
Het is sowieso weer een interessant punt waar we zitten. Iedere stijging wordt keihard afgewezen, maar iedere daling wordt keihard opgekocht. Er zal wel weer een 100 dollar of 200 dollar move komen. We zitten ook weer in een driehoek die steeds kleiner gaat worden wat wel een uitbraak moet geven. Welke kant op, geen idee.
En bij zulke momenten als deze zie je vaak dat het grote geld een zet geeft. Gisteren bij de daling bijvoorbeeld ook, constante short orders van 10 miljoen. Dat helpt wel om de markt naar beneden te krijgen.PilatuS schreef op zondag 30 december 2018 @ 22:49:
Het is sowieso weer een interessant punt waar we zitten. Iedere stijging wordt keihard afgewezen, maar iedere daling wordt keihard opgekocht. Er zal wel weer een 100 dollar of 200 dollar move komen. We zitten ook weer in een driehoek die steeds kleiner gaat worden wat wel een uitbraak moet geven. Welke kant op, geen idee.
Dat is dan misschien #manipulatie maar al zou ik miljoenen hebben zou ik het ook wel eens leuk vinden wat aan te kloten
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!