[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 68 ... 103 Laatste
Acties:
  • 270.293 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Marthusiast schreef op zondag 30 december 2018 @ 02:53:
Even kijken hoe ik klink als ik een beer nadoe. Ja man! We gaan zakken tot 3k!
Man dat klinkt toch niet? Op naar de 6k weer een snel!
haha, wil je dat nooit meer doen? Jezus dat ziet er echt niet uit bij jou broeder :+

Nee joh, gewoon lekker bullish blijven. We zien 't wel over 2 jaar, dan lezen we dit topic lachend terug en denken we "hoe kon je eigenlijk je bitcoin sellen op 3k, loooool". ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14:10

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
of HOT op 2 cent ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marthusiast
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-06-2024
Nou bij 3k koop ik hoor @Tominatie , ik ben net zo'n bull als jij!

PS kunnen we miss, iig de hardcore tweakers club, ons iig een beetje een bullish avatar aanmeten? Iets waar beweging in zit, omHOOG? Dat willen we toch uiteindelijk allemaal? Doen we dat als goed voornemen voor 2019, ok?

PS, die rubberdamp van mijn avatar gaat ook omhoog he, het gaat om de actie, de versnelling..

[ Voor 78% gewijzigd door Marthusiast op 30-12-2018 03:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Marthusiast schreef op zondag 30 december 2018 @ 03:00:
Nou bij 3k koop ik hoor @Tominatie , ik ben net zo'n bull als jij!
Onder de 3k ga ik ook flink halen, heb een beste pot met waardeloze euro's, why not 8)

This is a patience game. Het zou best kunnen dat we onder de 3k gaan voor een tijdje, daar moet je gewoon flink accumuleren en niet in paniek raken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Ik heb helaas geen pot met waardeloze euro's Ik moet mijn huis nog verbouwen :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marthusiast
@Tominatie , broeder, ik raak niet in paniek. Maar zoals dat met kerst ook gaat: ik heb genoeg geconsumeerd. Laat dat kanon nu maar knallen.. Je kan altijd wel blijven zeggen: ik wilde dat we nog even naar beneden gaan, dan kan ik nog wat bijkopen. NEE! Nu gaan we gewoon even een jaartje omhoog. Je koopt maar weer bij als er weer een nieuwe technologie uitgevonden wordt! ;-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

misschien toch maar in een caravan gaan wonen zoals die crypto familie :D ik zal het eens aan de CEO hier vragen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Marthusiast schreef op zondag 30 december 2018 @ 03:07:
@Tominatie , broeder, ik raak niet in paniek. Maar zoals dat met kerst ook gaat: ik heb genoeg geconsumeerd. Laat dat kanon nu maar knallen.. Je kan altijd wel blijven zeggen: ik wilde dat we nog even naar beneden gaan, dan kan ik nog wat bijkopen. NEE! Nu gaan we gewoon even een jaartje omhoog. Je koopt maar weer bij als er weer een nieuwe technologie uitgevonden wordt! ;-)
Ja, dat kanon mag inderdaad wel eens knallen ja, maar ik ben bang dat dat het komende jaar nog niet gaat gebeuren. :$

2020 wordt wel echt mooi denk ik. Mja, da's nog zover weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marthusiast
Zegt iemand die tijdelijk een beer avatar had @Tominatie .. vertel me.. hoe moet ik jou nu nog serieus nemen? ;-) Alhoewel je huidige avatar je goed staat..

Je hebt gelijk: 2019 sideways, dat lijkt aannemelijk.
Maar ik ben het er NIET mee eens! We gaan het zien! In 2020 zitten we alweer in een bear market. En dan zitten wij achter de knoppen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ik kan al bijna voorzichtig "MOOOOOOOOOON!" gaan roepen, bitcoin maakt kleine stapjes vooruit, een klein herstel is in de maak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marthusiast
Dacht ik ook @Tominatie , maar toen bleek dat de vlag wel de goede kant op moet wapperen. Deze vlag wappert de verkeerde kant op. (tenzij je omhoog wil)
Maar ik ben wel bullish hoor!

[ Voor 6% gewijzigd door Marthusiast op 30-12-2018 03:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

als je ziet hoe snel sommige projecten nu gaan.. weet ik niet of we zo stil het einde van 2019 halen ;)

AE gaat echt hard met de ontwikkelingen... ze vergeten alleen afentoe de pers te bellen :D

[ Voor 15% gewijzigd door twain4me op 30-12-2018 03:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02:31

Malarky

Wils voor wat ieder

Dat PIVX is ook een verduiveld ding. Zelfs eth geeft die steeds het nakijken. Als die weer 55 staat zeker is inslaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Morning all, zo weer aktie terwijl ik in dromenland was blijkbaar. Ik moet zeggen vind de drop wel meevallen we hebben veel erger gezien en zie op live coin watch zelfs alweer wat groen opduiken. Top voor degene die winst hebben gepakt.

Edit...was iets te vroeg :+

[ Voor 13% gewijzigd door Danster op 30-12-2018 06:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Een aantal kaarten van spelers aan de tafel zijn zichtbaar geworden gisteren, om een wat gestaafdere voorspelling te doen qua trade.

Precies zoals ik voorspeld had gisteren als mogelijkheid.
Alleen is er nu iets wat mij eigenlijk wel mega Bullish stemt.

Ondanks dat 1 iemand flink wat gedumpt heeft, waarschijnlijk het laatste uit zijn portfolio om de prijs af te remmen en te downen, krabbelt het rustig aan terug ipv een nog grotere dump te veroorzaken.

DIt betekend mogelijk 3 belangrijke zaken;
1. De Manipulator is mogelijk door zijn of haar BTC heen. DIt is iets heel belangrijks.
2. De uptrend is omhoog, helemaal zonder die Dumper.
3. De recovery is gebeurd in Kleine stapjes, dus veel verschillende holders die de positie zullen verdedigen.

Dus ik heb met mijn handelstrade wederom Zil aangekocht net op 539 en mocht de stijging doorzetten op BTC (wat ik nu us wel mondjesmaat verwacht) is hier vandaag serieus geld op te verdienen, aangezien op het Dieptepunt van de dump Zil 538 was.... Dat is prachtig rendabel als BTC het dus houdt.

[ Voor 8% gewijzigd door Thommie.nl op 30-12-2018 07:19 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Thommie.nl schreef op zondag 30 december 2018 @ 07:14:
Een aantal kaarten van spelers aan de tafel zijn zichtbaar geworden gisteren, om een wat gestaafdere voorspelling te doen qua trade.

Ondanks dat 1 iemand flink wat gedumpt heeft, waarschijnlijk het laatste uit zijn portfolio om de prijs af te remmen en te downen, krabbelt het rustig aan terug ipv een nog grotere dump te veroorzaken.

1. De Manipulator is mogelijk door zijn of haar BTC heen. DIt is iets heel belangrijks.
3. De recovery is gebeurd in Kleine stapjes, dus veel verschillende holders die de positie zullen verdedigen.
Wat een onzin zo vroeg in de ochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Slux schreef op zondag 30 december 2018 @ 07:51:
[...]

Wat een onzin zo vroeg in de ochtend.
Zucht weer een troll hier op het forum.
Waar komen ze toch vandaan de hele tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Lol

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Jij denkt dat er 1 iemand achter de knoppen zit?

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Dus ik heb met mijn handelstrade wederom Zil aangekocht net op 539 en mocht de stijging doorzetten op BTC (wat ik nu us wel mondjesmaat verwacht) is hier vandaag serieus geld op te verdienen, aangezien op het Dieptepunt van de dump Zil 538 was.... Dat is prachtig rendabel als BTC het dus houdt.
Afbeeldingslocatie: https://i1.wp.com/whalereports.com/wp-content/uploads/2018/06/img_3767.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:01
Nu weer een raket omhoog, dit owrd toch gemanupileerd tot en met

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
alki schreef op zondag 30 december 2018 @ 09:58:
Nu weer een raket omhoog, dit owrd toch gemanupileerd tot en met
Goh, had je anders verwacht?

[ Voor 6% gewijzigd door radem205 op 30-12-2018 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
De bulls proberen het weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matadores
  • Laatst online: 13:00
Vandaag grote kans op stijging, maar ook op daling. Ben er wel 100% zeker van dat er iets gebeuren gaat! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster
Dacht dat zondag een dag des berens was...alle rust..valt dus weer tegen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:09

Bever!

3

Matadores schreef op zondag 30 december 2018 @ 10:04:
Vandaag grote kans op stijging, maar ook op daling. Ben er wel 100% zeker van dat er iets gebeuren gaat! ;)
sowieso naar rechts ! >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:01
XRP gaat zn 2e plaats weer verliezen aan ETH binnenkort

[ Voor 11% gewijzigd door alki op 30-12-2018 10:33 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Thommie.nl
Ik zeg niets......
Want als ik tegen dat kliekje (je weet wel over wie ik bey heb...)hier zeg, tja ik zei het toch.... is het ook niet goed.....

Nu denken jullie weer aan een bullltrap,te VOORSPELBAAR.
Ik neem de centjes wel mee. Mogen jullie elkaar onterecht duimpjes blijven geven.

[ Voor 43% gewijzigd door Thommie.nl op 30-12-2018 10:50 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

@Thommie.nl Het gaat volgens mij niet eens om je "voorspellingen" zelf, maar meer de manier waarop je het brengt. Doe dat met enige bescheidenheid, onderbouw het met argumenten en dan wordt de sfeer al heel erg anders.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Thommie.nl
Taro schreef op zondag 30 december 2018 @ 10:51:
@Thommie.nl Het gaat volgens mij niet eens om je "voorspellingen" zelf, maar meer de manier waarop je het brengt. Doe dat met enige bescheidenheid, onderbouw het met argumenten en dan wordt de sfeer al heel erg anders.
Dat deed ik toch.... netjes beargumenfeerd, zknder rare dingem. Slux dacht weer even makkelijk duimpje te kunnen scoren....door het af te doen als onzin zonder verder argumenten. En je weet dat het klopt.

Zie je hem nu?
Juist daardoor wordt het vervelend.

Ik probeer netjes te helpen hier door een mening. Door contra te denken, patronen te laten zien.... Da's alles.
Hopelijk zijn er nog wel mensen die het wel waarderen. Maar niet zo nodig duimpje moeten geven.

Het lijkt wel een basisschool hier met dat kliergedrag

[ Voor 28% gewijzigd door Thommie.nl op 30-12-2018 10:55 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Thommie.nl schreef op zondag 30 december 2018 @ 10:52:
[...]

Dat deed ik toch.... Slux dacht weer even makkelijk duimpje te kunnen scoren....

Zie je hem nu?
Nee, zo interpreteer jij het en daar gaat het mis. Als je er zo in staat, dan ga je je daarnaar gedragen en dan wordt het een self fulfilling prophecy.

Hij sprak zich uit en anderen waren het daar blijkbaar mee eens. Je moet ook kritisch naar jezelf durven zijn, je gedrag wekt blijkbaar weerstand op en lokt reacties uit, de ander kan daar anders mee omgaan, maar jij zelf ook.
Het lijkt wel een basisschool hier met dat kliergedrag
Als je die nou de volgende keer achterwege laat. Het is geen kliergedrag en je noemt je mede-forumleden basisschoolleerlingen, dat wordt zeker gewaardeerd.

[ Voor 15% gewijzigd door Taro op 30-12-2018 10:58 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Thommie.nl schreef op zondag 30 december 2018 @ 10:52:
[...]

Dat deed ik toch.... netjes beargumenfeerd, zknder rare dingem. Slux dacht weer even makkelijk duimpje te kunnen scoren....door het af te doen als onzin zonder verder argumenten. En je weet dat het klopt.

Zie je hem nu?

Ik probeer netjes te helpen hier door een mening. Door contra te denken, patronen te laten zien.... Da's alles.
Ja ik zit hier voor de duimpjes want zonder dat is mijn leven niet compleet.....

Je lult maar wat zonder enige onderbouwing en geeft je zelf schouderklopjes als 1 van je duizenden voorspellingen uit komt, ''kijk ik heb weer gelijk''

Mensen die dat doen zijn vaak heel onzeker over hunzelf en proberen op zo manier maar wat zelfvertrouwen terug te krijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thommie.nl
Taro schreef op zondag 30 december 2018 @ 10:56:
[...]

Nee, zo interpreteer jij het en daar gaat het mis. Als je er zo in staat, dan ga je je daarnaar gedragen en dan wordt het een self fulfilling prophecy.

Hij sprak zich uit en anderen waren het daar blijkbaar mee eens. Je moet ook kritisch naar jezelf durven zijn, je gedrag wekt blijkbaar weerstand op en lokt reacties uit, de ander kan daar anders mee omgaan, maar jij zelf ook.
Weet je ondanks dat ik het niet met je eens bent onderbouw jij tenminste wel.
Mensen mogen meningen hebben zolang je het netjes houdt. Maakt dat het nu niet net zo leuk dat hele crypto!?

Laten we het hier maar bij houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-10 12:21
Nice :). Nou toen stond er weer een massive order in het orderboek bij ZIL aan de koopkant, nu voor 49,5 BTC voor 544. 9.1 miljoen stuks, wow.

[ Voor 9% gewijzigd door Sahara op 30-12-2018 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Slux schreef op zondag 30 december 2018 @ 10:57:
[...]

Ja ik zit hier voor de duimpjes want zonder dat is mijn leven niet compleet.....

Je lult maar wat zonder enige onderbouwing en geeft je zelf schouderklopjes als 1 van je duizenden voorspellingen uit komt, ''kijk ik heb weer gelijk'' 9

Mensen die dat doen zijn vaak heel onzeker over hunzelf en proberen op zo manier maar wat zelfvertrouwen terug te krijgen.
I rest my case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Sahara schreef op zondag 30 december 2018 @ 11:00:
Nice :). Nou toen stond er weer een massive order in het orderboek bij ZIL aan de koopkant, nu voor 49,5 BTC voor 544. 9.1 miljoen stuks, wow.
Tja....
Stop limit erop en gaan met die banaan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Matadores
  • Laatst online: 13:00
Ik verwacht vandaag eigenlijk wel dat de 4000 dollargrens voor BTC op coinmarketcap wordt gebroken. Zodra, dan vuurwerk })

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Matadores schreef op zondag 30 december 2018 @ 10:04:
„Een stoplicht springt op rood, een ander weer op groen. In Almelo is altijd wat te doen.”

Aldus H.Finkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 12:05
twain4me schreef op zondag 30 december 2018 @ 11:18:
[...]

„Een stoplicht springt op rood, een ander weer op groen. In Almelo is altijd wat te doen.”

Aldus H.Finkers
Klopt , ha.ha een lekkere nuchtere TA (tukker analyse) ik woon er zelf trouwens ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Matadores schreef op zondag 30 december 2018 @ 11:13:
Ik verwacht vandaag eigenlijk wel dat de 4000 dollargrens voor BTC op coinmarketcap wordt gebroken. Zodra, dan vuurwerk })
Heeft toch al veel hoger gestaan dan dat vorige week? Dropte weer net zo lekker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Hoeveel mensen zullen het kleine beetje wat ze nog hebben gaan verkopen in de eerste week van januari omdat er geen verwachte run is geweest.

Ik denk heel veel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Die btc order net op Binance. Dat is wat ze een m00nshot noemen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxi
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-10 11:49
Malarky schreef op zondag 30 december 2018 @ 13:04:
Die btc order net op Binance. Dat is wat ze een m00nshot noemen toch?
Whoo $3903 idd, je zult maar een piekje meepakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij wil iemand de koers omhoog hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-10 13:33

p0st

Dutch Reefer

Er wordt op Finex anders aardig gevochten nu haha :9

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 30 december 2018 @ 13:16:
Volgens mij wil iemand de koers omhoog hebben....
Even je scherm 180 graden draaien!

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Wow, nice. Bitcoin die weer omhoog gaat en ETHje die alweer lekker aan het performen is. Hodl

When bitcoin 4k?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binance om 1300uur. Iemand wil een up.
Binance om 1315uur. up denied eerst even down.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maxxi
Pff vannacht om 01:15 van stable naar IOTA en ADA, paar % omhoog en wilde langer aanhouden.
Zag net de 15 min chart en dacht, dit gaat niet goed komen. Helft verkocht en 5 min later een drop.

Opnieuw kopen met marker order (limit mis je hem soms) en weer aantal muntjes erbij.
Ik begin plezier te krijgen in het actief day-traden met swings van 12-24 uur.

Heb het *idee* dat de bots redelijk consistent zijn in het gedrag. En dat ze zeker op korte termijn duidelijk invloed hebben. Kan je je voordeel mee doen.

Wat mij verder helpt is het idee dat het doel niet is om zo veel mogelijk absolute coins te hebben. Dat voorkomt namelijk dat ik ze verkoop. Doel is zo veel mogelijk swings slim te spelen waardoor je portfolio vanzelf groeit.

ICX is op de 1H mijn inziens te stabiel in laatste 12 uur, mogelijke drop..

[ Voor 40% gewijzigd door Maxxi op 30-12-2018 13:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
We herstellen toch vrij sterk, ben wel echt benieuwd wat we gaan doen. Is de 4k moonshot mogelijk? oOo *O*

Ik denk vanwel op deze manier

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Wat een belachelijke swings sinds de drop van gisteren zeg. Even 100 dollar erbij of er af alsof het niets is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09:41

raq

....

...
De koers is de komende dag toch wat onberekenbaar, ik voorspel dat het een mogelijkheid is dat het zomaar eens naar beneden kan gaan. Daarnaast is het een mogelijkheid dat als die niet naar beneden gaat, dat hij dan omhoog gaat. Maar dat is alleen mogelijk als het niet rechts gaat, want dan is de inverted H&S weer terug bij de bart-supportlevels op de 4h EMA én de 12h EMA. Die breekt die nooit en dat wil je natuurlijk ook niet.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Nou idd... hier valt moeilijk tegen op te traden/voorspellen. @PilatuS

Ben blij dat ik eth gister op 130 heb gehaald, het niet te greedy zijn pakt goed uit. Nu gewoon hodl..

IOST gaat ook goed zeg, heb er helaas maar een klein zakkie van. Die hodl ik ook lekker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Wie trouwens een app zoekt die wel elke 10 seconden de koersen op alle exchanges wereldwijd van alle coins kan checken met WEL altijd werkend luid alarm als threshold overschreden wordt: Bitcoin Checker op Android.

Die verzaakt nooit. Meeste andere apps zijn uiteindelijk toch weer 10 minuten te laat.. want slaapstand enzo. Of ondersteunen veel exchanges niet voor uw exotische coins.

Ik draai em snachts ook. Met ruime marges maar als er echt actie is, ben ik er bij ;).

Qua app om koersen bij te houden/checken gebruik ik DELTA. Ondersteund ook alle exchanges en coins en vind ik veel overzichtelijker dan Blockfolio.

[ Voor 13% gewijzigd door Malarky op 30-12-2018 14:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
De alert functie van de Binance Android app werkt trouwens ook goed. Ook midden in de nacht als de telefoon al uren niets doet kan ik je vertellen dat het werkt :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Malarky schreef op zondag 30 december 2018 @ 14:14:
Wie trouwens een app zoekt die wel elke 10 seconden de koersen op alle exchanges wereldwijd van alle coins kan checken met WEL altijd werkend luid alarm als threshold overschreden wordt: Bitcoin Checker op Android.

Die verzaakt nooit. Meeste andere apps zijn uiteindelijk toch weer 10 minuten te laat.. want slaapstand enzo. Of ondersteunen veel exchanges niet voor uw exotische coins.

Ik draai em snachts ook. Met ruime marges maar als er echt actie is, ben ik er bij ;).

Qua app om koersen bij te houden/checken gebruik ik DELTA. Ondersteund ook alle exchanges en coins en vind ik veel overzichtelijker dan Blockfolio.
Ik gebruik zelf tabrader realtime koersen aanradertje op ios ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:09

Bever!

3

Ik denk dat de whales ons willen vertellen dat we gewoon moeten Holden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Ik ben geen Jomanda, maar aantal alts zijn nu aan het dumpen geslagen afgelopen minuten.

Staat mogelijk een dikke dump op het programma van mensen met voorkennis....?

Edit of een pomp natuurlijk.

[ Voor 8% gewijzigd door Thommie.nl op 30-12-2018 14:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Nou de 3 musketiers doen het allemaal weer goed, alhoewel ZIL nog wel in een afwachtende fase zit voor een volgende wave omhoog. ADA en ETH hebben de weg omhoog gevonden.

ETH zijn volume is ook echt hoog pfoe. IOST ook interessant om in de gaten te houden komende tijd, er kwamen wat releases aan dacht ik. Maar daar kan chris meer over vertellen denk ik zo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-09 17:54
Jeetje, die spikes vandaag :X

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Thommie.nl schreef op zondag 30 december 2018 @ 14:18:
Ik ben geen Jomanda, maar aantal alts zijn nu aan het dumpen geslagen afgelopen minuten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nY8PRNjRHnb3lhSRXrswW0cZ/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Thommie.nl schreef op zondag 30 december 2018 @ 14:18:

Edit of een pomp natuurlijk.
Welke alts? Dat zullen dan vast wat shitcoins zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Eindelijk wat zinnigs uit je vingers🤣😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
Malarky schreef op zondag 30 december 2018 @ 14:14:

Zal de baas leuk vinden :+

Edit: op iOS inderdaad TabTrader. Werkt dikke prima.

[ Voor 3% gewijzigd door Bartvandelaar op 30-12-2018 14:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Op mijn werk kennen ze em al. Boeit niemand iets. Heb meer een prestatieplicht. Geen aanwezigheids of concentratie plicht.

Thuis. Dan op trilstand onder mijn kussen zodat alleen ik het voel. Maar slaap meestal alleen. Geen baas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
Malarky schreef op zondag 30 december 2018 @ 14:34:
[...]

Op mijn werk kennen ze em al. Boeit niemand iets. Heb meer een prestatieplicht. Geen aanwezigheids of concentratie plicht.

Thuis. Dan op trilstand onder mijn kussen zodat alleen ik het voel. Maar slaap meestal alleen. Geen baas ;)
Dat bedoel ik met de baas inderdaad. In de nacht. Nee op mijn werk interesseert het niemand ook niks. Daar denken ze laat die aluhoedje maar gaan met z’n bitcoins :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Flinke resistance voor ADA op >1130 sats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-10 00:23
die 3600/3700 is echt strong, jammer :P

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Heb echt beginnersgeluk op bitmex. Als ik mijn long positie op ETH nu close sta ik al +28% meer BTC in < 24 uur. Gewoon de top geshort en de bodem gelonged. Zo moet dat! 8)7

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/sFxYeB6.png

Ik kijk 't nog ff aan, want nu m'n long closen makes no sense. Het ziet er namelijk best goed uit.

Btw. het bitmex avontuur is voor mij van korte duur want ben van plan om het hierna weer terug naar mijn ledger nano te sturen.

En trouwens, wat een volatiliteit op het moment. Gaat elke kante op, leuk om te zien :>

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PHPResource
Vlizzjeffrey schreef op zondag 30 december 2018 @ 14:41:
die 3600/3700 is echt strong, jammer :P
Bear alert :( weg jij haha

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 25-10 13:09
Als btc eens flink naar de 3000 dollar gaat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
lighting_ schreef op zondag 30 december 2018 @ 14:44:
Als btc eens flink naar de 3000 dollar gaat
Pléase, als je nu nog niet hebt ingekocht ben je gewoonweg te laat }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
We zijn natuurlijk wel heel hard gegaan vanaf 3100 hé ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
PHPResource schreef op zondag 30 december 2018 @ 14:44:
[...]

Pléase, als je nu nog niet hebt ingekocht ben je gewoonweg te laat }:O
haha, denk je echt dat we de 3k helemaal niet meer gaan zien? Dat we de bodem echt hebben gehad? :P

Ik hoop 't ook maar denk het niet eigenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iNSANiTi
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

PilatuS schreef op zondag 30 december 2018 @ 14:15:
De alert functie van de Binance Android app werkt trouwens ook goed. Ook midden in de nacht als de telefoon al uren niets doet kan ik je vertellen dat het werkt :P
welke alerter functie?
in welke versie is dit?

GoT it :>

[ Voor 3% gewijzigd door iNSANiTi op 30-12-2018 14:57 ]

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tominatie schreef op zondag 30 december 2018 @ 14:50:
[...]

haha, denk je echt dat we de 3k helemaal niet meer gaan zien? Dat we de bodem echt hebben gehad? :P
:)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Tominatie schreef op zondag 30 december 2018 @ 14:20:
Nou de 3 musketiers doen het allemaal weer goed, alhoewel ZIL nog wel in een afwachtende fase zit voor een volgende wave omhoog. ADA en ETH hebben de weg omhoog gevonden.

ETH zijn volume is ook echt hoog pfoe. IOST ook interessant om in de gaten te houden komende tijd, er kwamen wat releases aan dacht ik. Maar daar kan chris meer over vertellen denk ik zo
De komende 57 dagen tot mainnet komt er inderdaad heel wat informatie. Lijkt me het best als ik nu niet losse flodders roep als: "Staken levert straks 30% extra tokens per jaar op, wil je toch tussentijds sellen dan duurt un-staken 7 dagen" of: "DDEX gaat ook een exchange draaien op mainnet". Maar gezien m'n tunnelvisie, kan ik waarschijnlijk best het advies geven je in IOST te verdiepen.

Ik denk dat velen hier 'sell the news' doen, dus 25 feb mainnet uitstappen. Mits BTC meewerkt denk ik oprecht dat short-term holders de komende 57 dagen sowieso leuke winst kunnen pakken. Maar as always, DYOR. Zou jammer zijn als bv ZIL de komende periode toch een betere keuze blijkt en ik medeTweakers de afgrond in shill, nou ja, nog één tweetje van vandaag dan 🤗

[ Voor 5% gewijzigd door Chris.nl op 30-12-2018 15:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

[...]

Deel het huidige dollarbedrag maar door de helft, dan heb je ongeveer de bodem.

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
het schiet echt alle kanten op zeg, gelukkig! Eindelijk wat volatiliteit en niet dat eeuwige sideways.

Er zal toch ergens een big move gaan komen. Omhoog of omlaag. Ik ga voor omhoog, echt zo'n heerlijke big green dildo tot boven de 4k.

@Mr_Ripple very bearish, maar het kan best dat we ergens in 2019 voor 'n tijdje onder de 3k blijven. Dan is het gewoon heerlijk accumuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thebackstab
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 24-10 12:50
[...]

Als btc dit jaar 3k niet breekt denk ik dat hij dat ook niet meer zal doen in 2019 , als je kijkt naar de jaarlijks grafiek

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thebackstab
Thebackstab schreef op zondag 30 december 2018 @ 15:11:
[...]

Als btc dit jaar 3k niet breekt denk ik dat hij dat ook niet meer zal doen in 2019 , als je kijkt naar de jaarlijks grafiek
+ we zijn ook mooi gebounce op de 200ma . In 2015 was dat ook de bodem .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Thebackstab schreef op zondag 30 december 2018 @ 15:11:
[...]

Is mogelijk maar het kan ook gewoon dat 2019 een accumulatie jaar gaat worden. Dit jaar is gewoon 1 grote crash, 1 drama. Dan krijg je vaak een stille/wat stabielere periode.... maarja ik kijk nergens van op :)

Ik zie het best als mogelijkheid dat we een tijd onder de 3k zitten en daar een tijdje accumuleren. Die geminede bitcoins moeten namelijk toch een eigenaar vinden. Weet niet precies hoe het met de vraag zit momenteel, maar die lijkt me niet super enorm groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Ik zit de laatste tijd beetje te klooien met PAX/BTC, meerdere mensen die van deze stable coin gebruik maken? Zo niet, waarom niet?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Thebackstab schreef op zondag 30 december 2018 @ 15:13:
[...]
+ we zijn ook mooi gebounce op de 200ma . In 2015 was dat ook de bodem .
Alleen werd die bodem wel nog een keer getest.

Kan inderdaad prima dat als een retest succesvol is dan het dan inderdaad de bodem is, alleen vanuit hier naar een nieuwe ATH zonder restest is onwaarschijnlijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
PHPResource schreef op zondag 30 december 2018 @ 15:19:
Ik zit de laatste tijd beetje te klooien met PAX/BTC, meerdere mensen die van deze stable coin gebruik maken? Zo niet, waarom niet?
Sinds kort ook met n stablecoin in de weer, probeer het wel zoveel mogelijk te beperken. Ben nog maar 2x naar een stablecoin uitgestapt en die 2 keer heb ik de gratis extra btc zien binnenrollen waar ik anders een maandje voor werk. 8)7 :+

Moet btc wel dalen trouwens, heb gelukkig nog niet meegemaakt dat ik mijn btc zie afnemen omdat de prijs flink stijgt. Dan zou ik vreselijk vinden, daarom probeer ik echt alleen als ik heel zeker ben van een daling uit te stappen. Als ik de markt niet vertrouw maar ik weet ook niet precies wat er gaat gebeuren gooi ik de alts gewoon naar BTC en meer niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thebackstab
PilatuS schreef op zondag 30 december 2018 @ 15:20:
[...]

Alleen werd die bodem wel nog een keer getest.

Kan inderdaad prima dat als een retest succesvol is dan het dan inderdaad de bodem is, alleen vanuit hier naar een nieuwe ATH zonder restest is onwaarschijnlijk.
Ja idd , dat is ook waar ik vanuit ga .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Tominatie schreef op zondag 30 december 2018 @ 15:05:
het schiet echt alle kanten op zeg, gelukkig! Eindelijk wat volatiliteit en niet dat eeuwige sideways.

Er zal toch ergens een big move gaan komen. Omhoog of omlaag. Ik ga voor omhoog, echt zo'n heerlijke big green dildo tot boven de 4k.

@Mr_Ripple very bearish, maar het kan best dat we ergens in 2019 voor 'n tijdje onder de 3k blijven. Dan is het gewoon heerlijk accumuleren.
I know, en ik volg dan ook het btc algoritme.
Dat is misschien weer heel iets anders dan jij doet :)

XRP = trash

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sahara
PHPResource schreef op zondag 30 december 2018 @ 15:19:
Zo stable vind ik nu PAX/USDT en TUSD/USDT niet, ze staan nu immers op 0,99 USDT, terwijl USDT/USD op 1,0071 staat. Naar mijn mening was PAX en TUSD vooral handig wanneer Tether FUD de waarde van BTC anders deed zijn op exchanges met Tether vs. exchanges met USD. Nu dat zelfs Bloomberg met een artikel (https://www.bloomberg.com...-the-billions-it-promised) beargumenteerde dat die miljarden van Tether er wel zijn, heeft dat Tether weer boven de 1 dollar geschopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-09 17:54
Ik ben ook maar uitgestapt, nipt op winst, maar dan ook echt nipt. Weet niet of dat slim was, maar daar kom ik vanzelf achter. Vanaf nu duik ik wel in ETH ipv BTC, heb de afgelopen dagen wel gemerkt dat daar veel meer te halen is met mijn PF dan bij BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
hier zat ik gister nog in, laat toch weer zien hoe gevaarlijk spelletje het is:
https://international.bit.../Index?MarketName=BTC-PAY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Sahara schreef op zondag 30 december 2018 @ 15:38:
[...]

Zo stable vind ik nu PAX/USDT en TUSD/USDT niet, ze staan nu immers op 0,99 USDT, terwijl USDT/USD op 1,0071 staat. Naar mijn mening was PAX en TUSD vooral handig wanneer Tether FUD de waarde van BTC anders deed zijn op exchanges met Tether vs. exchanges met USD. Nu dat zelfs Bloomberg met een artikel (https://www.bloomberg.com...-the-billions-it-promised) beargumenteerde dat die miljarden van Tether er wel zijn, heeft dat Tether weer boven de 1 dollar geschopt.
True.. Maar waar praten we dan over? 1 cent, is dat zo indrukwekkend?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
PHPResource schreef op zondag 30 december 2018 @ 15:48:
[...]

Ligt er aan wanneer je wel of niet van Tether naar iets als PAX bent gegaan. Toen Tether naar de 90 cent ging zijn er mensen geweest die toen naar PAX zijn gedaan. Iets later ging PAX weer omlaag en Tether omhoog. Genoeg mensen die op die manier meerdere procenten zijn verloren. Eerst verlies pakken in Tether om daarna verlies te pakken in PAX toen PAX weer omlaag ging. Heb zelf de mazzel gehad al die tijd gewoon in Tether te blijven zitten, maar dat had ook verkeerd kunnen gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danster
PHPResource schreef op zondag 30 december 2018 @ 15:48:
[...]

Wet van de grote aantallen. Kijk naar HOT, een :) stijging naar 1 cent van het prijspunt nu zou heel wat mensen gelukkig maken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-10 13:33

p0st

Dutch Reefer

Danster schreef op zondag 30 december 2018 @ 15:51:
[...]

Wet van de grote aantallen. Kijk naar HOT, een :) stijging naar 1 cent van het prijspunt nu zou heel wat mensen gelukkig maken
Tsja en bij coins die 1 satoshi kosten is het helemaal feest. Je snapt natuurlijk zelf ook wel dat het hier gaat om een variatie van 1 á 2 cent op 1.00 dollar en ondanks dat het dan "slechts" 1% of 2% is kun je daar natuurlijk prima op handelen. Doen ze al decennia als het gaat om valuta koersen in fiat :9

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

buy order van 21 btc ZIL op Binance. Hij laat em ook echt staan. Is dat veel?

Ik koop nu ZIL omdat ZIL/ETH weer op zijn bodem is.Wellicht is dat waarom de whale me ook wil.

[ Voor 14% gewijzigd door Malarky op 30-12-2018 15:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
Malarky schreef op zondag 30 december 2018 @ 15:55:
buy order van 21 btc ZIL op Binance. Hij laat em ook echt staan. Is dat veel?

Ik koop nu ZIL omdat ZIL/ETH weer op zijn bodem is.
Die buy order van 21 BTC van ZIL was eerder vandaag nog 45 BTC.

Edit: Het blijkt dus dat er tenminste twee soorten whales zijn: A. Whales die met marketbuy of marketsell werken. of B. Whales die netjes hun megalomane order in het orderboek zetten.

[ Voor 23% gewijzigd door Sahara op 30-12-2018 16:02 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Sahara schreef op zondag 30 december 2018 @ 15:57:
[...]

Die buy order van 21 BTC van ZIL was eerder vandaag nog 45 BTC.
Dan zal die ze wel echt nodig hebben ;) Aangezien ik em voor deze ETH prijs ook wel wil, heb ik mij erbij gevoegd.

BTW zoals ik gisteren al zei hier en eergisteren: ZIL gaat echt niet zomaar door die 570-575 sat btc heen, dat was langdurig de top afgelopen half jaar. De eerste poging gisteren was inderdaad kansloos, ik verwacht vanmiddag de 2e poging, maar lafjes als ik ben en omdat ik van gegarandeerd geld hou, stap ik ook weer uit op 570 sat. Naar ETH dus, maar op die btc prijs.

[ Voor 38% gewijzigd door Malarky op 30-12-2018 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxi
IOTA zit weer bijna op z'n top voor de crash van 24-12. Sell time?

Edit: mijn mening, als je nog net gelooft in een groot herstel dan is dit het wel moment om naar stable om te zetten. Dat doe ik dan dus ook.

[ Voor 52% gewijzigd door Maxxi op 30-12-2018 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
haha het gaat echt de goede kant op :)
eth <3 <3 <3 <3
Pagina: 1 ... 68 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!