[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 67 ... 103 Laatste
Acties:
  • 270.298 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:54

Malarky

Wils voor wat ieder

Wtf btc was weg en wat keihard teruggehaald.

[ Voor 82% gewijzigd door Malarky op 30-12-2018 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
ETHje toch. When correctie? 7(8)7 :$

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Heerlijk! Zak maar lekker naar de pleuris

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:32
Bull trap *O*

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
LMFAOOOOOOOOOOO

Dit is gewoon een whale die echt zwaar met ons loopt te kloten lol

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Je zou op die candle omhoog toch maar gekocht hebben in de hoop op een breakout :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
WAT EEN MANIPULATIE ZIE IK, ENORME HOEVEELHEDEN WHALE SHORTS DIT IS ECHT MANIPULATIE LOL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
Tominatie schreef op zondag 30 december 2018 @ 00:43:
Heerlijk! Zak maar lekker naar de pleuris
Binnen 20 min roep je weer dat je opperbull bent en is het moon en lambo's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je shift blijft hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marthusiast
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-06-2024
Ben echt blij dak geen daytrayder ben! Ok, dus next stop is 3000? Of gaan we zo eerst nog even terug naar 6k om wat shorts te verbranden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
jongens dit is echt niet normaal wat ik zie op bitmex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Tominatie schreef op zondag 30 december 2018 @ 00:47:
jongens dit is echt niet normaal wat ik zie op bitmex
?

Weg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Sorry gasten, wou toch even mijn winst pakken en heb op market sell gedrukt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marthusiast
Ah correctie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
ETH nog "maar" een full retrace. Lijken een stuk minder sellers te zitten dan bitcoin.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Whow, wat een streep...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Nja, ik zie enorme hoeveelheden shorts van wel 10 miljoen dollar orders verschijnen continu. Dit is echt manipulatie damn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

132,50 lager gaat eth helaas niet. Btc heeft hier support. Ingestapt dus maar.

3700 was btc bodem hele week. Maar shit wat blijft eth/btc sterk

Alle coins blijven wel sterk tov btc. Pff ik denk toch maar nog even usdt.

[ Voor 51% gewijzigd door Malarky op 30-12-2018 01:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Marthusiast schreef op zondag 30 december 2018 @ 00:47:
Ben echt blij dak geen daytrayder ben!
Ligt er ook aan hoe je trade natuurlijk. Als je gaat scalpen zit je er 98% van de tijd niet in. Je overnacht iedere nacht in USDT en zit er alleen in als je er bij bent. Dan bij een koop direct het risico pakken wat je wil lopen met een stop loss en er kan weinig gebeuren. Crypto gaat ook zo enorm hard omhoog en omlaag dat je weet dat deze dingen kunnen gebeuren, dus je moet er wel rekening mee houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Malarky schreef op zondag 30 december 2018 @ 00:53:
132,50 lager gaat eth helaas niet. Btc heeft hier support. Ingestapt dus maar.

3700 was btc bodem hele week. Maar shit wat blijft eth/btc sterk
Kan altijd nog een 24/25 december vervolg worden. Dan duurt het even voor we echt lager zitten.

..en dat verwacht ik stiekem wel.

[ Voor 4% gewijzigd door LED-Maniak op 30-12-2018 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-10 00:23
yesss!!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Storm300
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-12-2023
Tominatie schreef op zondag 30 december 2018 @ 00:46:
WAT EEN MANIPULATIE ZIE IK, ENORME HOEVEELHEDEN WHALE SHORTS DIT IS ECHT MANIPULATIE LOL
Ruuuuussssssstttttaaaaaaaaaaaagggggggghhhhhhhh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:13

ScreamGT

joejoe

Malarky schreef op zondag 30 december 2018 @ 00:39:
[...]

Zil is al moon. Is zojuist bii zijn 6 month high aangekomen. Ik was sowieso hier even uitgestapt als ik em had.
Ik stap niet uit. Ik HODL.

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Nou mijn eerste ervaring met Bitmex bevalt gelijk prima haha. Tering jantje, dacht ik ga voor de grap wat spelen. Dus ik ging short op ETH en BTC omdat ik het er slecht uit vond zien.

Ik gooide er 0,14952320 BTC op en nu is dat 0,1710 BTC. (posities closed btw)

Ik doe nu ff niks meer, dit is enorme manipulatie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op zondag 30 december 2018 @ 00:56:
Ik gooide er 0,14952320 BTC op en nu is dat 0,1710 BTC. (posities closed btw)
Afbeeldingslocatie: https://i.kym-cdn.com/photos/images/original/000/450/154/820.jpeg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Puur geluk natuurlijk, snap nog maar half hoe bitmex werkt :+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zuZzuxT.png

ik zit er nog maar 2 uurtjes op maar met een 15% winst ofzo beginnen is nooit verkeerd 8)7

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• LED-Maniak
Volgende bericht van Tominatie:
Ik gooide er 0,1710 BTC tegenaan: *poof*, it's gone.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marthusiast
PilatuS schreef op zondag 30 december 2018 @ 00:53:
[...]

Ligt er ook aan hoe je trade natuurlijk. Als je gaat scalpen zit je er 98% van de tijd niet in. Je overnacht iedere nacht in USDT en zit er alleen in als je er bij bent. Dan bij een koop direct het risico pakken wat je wil lopen met een stop loss en er kan weinig gebeuren. Crypto gaat ook zo enorm hard omhoog en omlaag dat je weet dat deze dingen kunnen gebeuren, dus je moet er wel rekening mee houden.
Ik trade 'niet'. Ik hodl en dca. Heb tot nu toe de grote dips weten kopen. Ik koop niet weer tot flink BTC onder de 3000 usdt is gekomen.. Da's puur gebrek aan skills (kijk naar mijn laatste publieke inschattingen (gedachtenexpirimenten)), weet zeker dat jij beter performt zonder steeds opnieuw in te hoeven leggen.. ;)
(tenzij je een groene paal van ik weet niet hoeveel mist omdat je ligt te slapen)

[ Voor 8% gewijzigd door Marthusiast op 30-12-2018 01:02 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
LED-Maniak schreef op zondag 30 december 2018 @ 01:01:
Volgende bericht van Tominatie:
Ik gooide er 0,1710 BTC tegenaan: *poof*, it's gone.

;)
Weinig vertrouwen in mij zeg! Ik ben best aardig in traden hoor , geen pro ofzo maar doe niet zomaar wat.... :+
Misschien haal ik die BTC ook wel weer van Bitmex af. Op je hoogtepunt stoppen toch? 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-09 17:54
G*(#&# zat weer niet op te letten :(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Marthusiast schreef op zondag 30 december 2018 @ 01:01:
[...]

Ik trade 'niet'. Ik hodl en dca. Heb tot nu toe de grote dips weten kopen. Ik koop niet weer tot flink BTC onder de 3000 usdt is gekomen.. Da's puur gebrek aan skills, weet zeker dat jij beter performt zonder steeds opnieuw in te hoeven leggen.. ;)
Dat snap ik prima, maar er vrijwel nooit in zitten en alleen wel om even wat te pakken spreekt mij wel aan, helemaal in de bearmarket. Als ik kijk hoe Philakone bijvoorbeeld handelt vind ik dat een erg mooie manier. Hij pakt 1 tot 3 trades per dag en verdient daarmee genoeg geld. Vooral de rust die het geeft vind ik wel echt prachtig. Je kan uitslapen of op vakantie gaan en of het nou omhoog gaat of omlaag, het boeit gewoon niet. Tuurlijk laat je dan veel liggen, maar wanneer wat je wel pakt ruim voldoende is vind ik het de mooiste manier om bezig te zijn met crypto wat een 24/7 iets is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marthusiast
Precies! Twee volledig tegenovergestelde werelden eigenlijk!

Hoop dat in de volgende bear market wel te doen btw.. ;-)

[ Voor 33% gewijzigd door Marthusiast op 30-12-2018 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxi
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-10 11:49
Zo dat was weer de te verwachten dip.
Vervelend dat steeds zo laat komt. Naja toch weer leuk wat usd omgezet naar coins met meeste schade.

Ideaal dat Binance zo veel USDT pairs heeft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hijacker80
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-05 23:08
Argh had een sell order staan voor eth op 146 op binance.. wel de 144 was afgegaan voor 2 eth. Toch 20dollar winst gemaakt maar voelt toch minder leuk dit haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
De vraag is nu..... wanneer in te stappen want zit op binance ook volledig in de stablecoin. Dit is natuurlijk een flinke drop maarja ik kan nou niet zeggen dat ik hier een bounce verwacht ofzo?

Ik was al bearish maar nu ben ik niet opeens bullish. Arghh

Ik moet ook weer niet te greedy worden ofzo.. lastig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-10 12:21
Tominatie schreef op zondag 30 december 2018 @ 01:00:
[...]

Puur geluk natuurlijk, snap nog maar half hoe bitmex werkt :+

[Afbeelding]

ik zit er nog maar 2 uurtjes op maar met een 15% winst ofzo beginnen is nooit verkeerd 8)7
Very nice :)

Kan je voorstellen als je nu die 10x optie had gebruikt :) Wel enigzins riskant, maar hoger dan 10 x zou ik niet gaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ggj87
De S&P heeft een Plunge Protection Team, Bitcoin een Pump Protection Team. Huh huh. Ik laat mezelf wel uit :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Sahara schreef op zondag 30 december 2018 @ 01:10:
[...]

Kan je voorstellen als je nu die 10x optie had gebruikt :) Wel enigzins riskant, maar hoger dan 10 x zou ik niet gaan.
Nja, als eerste trade op bitmex dacht ik:"laat ik maar lekker op safe spelen", dus x3 is voor mij echt de maximale leverage. Misschien in de toekomst dat een x10 leverage een optie kan zijn maar alsnog denk ik niet dat ik me aan dat soort risico's ga blootstellen. Daarnaast vind ik m'n trading skills nog niet goed genoeg, ik kijk veel youtube ta'ers, veel op telegram, maak zelf charts en kijk hoe de "pro's" het doen maar uiteindelijk blijft het gokken.

Nog een ander dingetje: bitmex moet je eigenlijk niet veel gebruiken, alleen als je echt een move verwacht en daar behoorlijk zeker van bent. In m'n geval was ik behoorlijk zeker van een correctie zeker nadat de bulls het maar niet lukte door de 3.9k te komen. Dit whale geweld had ik natuurlijk niet verwacht..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maxxi
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-10 11:49
Tominatie schreef op zondag 30 december 2018 @ 01:10:
De vraag is nu..... wanneer in te stappen want zit op binance ook volledig in de stablecoin. Dit is natuurlijk een flinke drop maarja ik kan nou niet zeggen dat ik hier een bounce verwacht ofzo?

Ik was al bearish maar nu ben ik niet opeens bullish. Arghh

Ik moet ook weer niet te greedy worden ofzo.. lastig
Ik zou nu kopen, spul lukt enigszins stabiel hangen nu. Kans dat komende uren langzaam hersteld is m.i. groot. Gebeurt bijna altijd.

Eventueel een SL als je echt niet vertrouwd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Op naar de 36..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LED-Maniak
Ahh, ethereum gaat eindelijk mee. Dankjewel O+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
@Verwijderd ik denk dat ik wacht op 3.4-3.5k voor een gokje, klinkt jullie misschien te bearish maar de markt ziet er gewoon drama uit. Pfff

Damnnnnn ik zie de gratis btc binnenrollen op binance. Ik heb me helemaal gevonden in die stablecoin shit, had er veel eerder mee moeten beginnen. Te vaak onnodig pijn geleden deze berenmarkt lol..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Sahara schreef op zondag 30 december 2018 @ 01:10:
[...]

Kwam laatst een video tegen van een gast die X100 deed in een driehoek. Die pakte telkens 50 tot 100% per swing en dan 7x achter elkaar. Wel met 0.1BTC ipv de meerdere BTC's die hij had, want rekt gaan ligt om de hoek natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
damnn ETHje wat doe je me aan zeg! Je stond net nog bijna op 150 en nu ben je alweer op te pikken voor onder de 130, het jeukt bij mij echt enorm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marthusiast
Btw, ondanks de BTC drop blijft mijn pf stijgen tot nu toe.. Ook pf keuze is natuurlijk een factor.. De tijd moet uiteraard leren of dit een goede keuze was.. Hopelijk heb ik dat wél goed gedaan iig.. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Nou ik ben op $130 ingestapt bij ETH, kon de FOMO echt niet weerstaan. Ik moet ook niet te gretig worden.... Op deze drop had ik enorm gehoopt en laat me deze kans niet ontglippen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op zondag 30 december 2018 @ 01:16:
Damnnnnn ik zie de gratis btc binnenrollen op binance. Ik heb me helemaal gevonden in die stablecoin shit, had er veel eerder mee moeten beginnen. Te vaak onnodig pijn geleden deze berenmarkt lol..
In de weg omlaag vanaf 6k was dat zo heelijk. Iedere dag kwam er meer BTC bij op die manier.

Het nadeel is alleen er niet in zitten als het omhoog gaat, dan zie je wat je aan BTC kan kopen constant kleiner worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LED-Maniak
PilatuS schreef op zondag 30 december 2018 @ 01:17:
[...]

Kwam laatst een video tegen van een gast die X100 deed in een driehoek. Die pakte telkens 50 tot 100% per swing en dan 7x achter elkaar. Wel met 0.1BTC ipv de meerdere BTC's die hij had, want rekt gaan ligt om de hoek natuurlijk.
Zo zat er ook een op 1Broker. Snorlax heette die. Deed 100x en 200x op forex en bitcoin. Dan ben je echt een degen gambler. Bij kwam er nog redelijk goed van af trouwens.

Maar gezien candles zo 1%+ kunnen bewegen en je maar 1% beweging nodig hebt om een margin call te krijgen, kan je dus flink verliezen terwijl je goed zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
PilatuS schreef op zondag 30 december 2018 @ 01:23:
[...]

In de weg omlaag vanaf 6k was dat zo heelijk. Iedere dag kwam er meer BTC bij op die manier.

Het nadeel is alleen er niet in zitten als het omhoog gaat, dan zie je wat je aan BTC kan kopen constant kleiner worden.
Dat had ik ook heel erg. Op een gegeven moment moet je je winst pakken, ook al denk je dat het nog lager kan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marthusiast
Ok lage RSI en MFI nu. Volume blijft langzaam toenemen. Correctie omhoog due? Slacht me maar af hoor, ik probeer te leren..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
PilatuS schreef op zondag 30 december 2018 @ 01:23:
[...]

Had ik dat ook maar gedaan. :+
Voelt goed hé.

Het lijkt allemaal enigszins te houden.. Mijn ETH buy op 130 is er nog niet onder gekomen, wellicht vinden we hier wat support ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Marthusiast schreef op zondag 30 december 2018 @ 01:28:
Ok lage RSI en MFI nu. Volume blijft langzaam toenemen. Correctie omhoog due? Slacht me maar af hoor, ik probeer te leren..
Ik teken ervoor..... Na al deze whale manipulatie zou je toch denken hé.. want het was echt zware manipulatie vanuit een groepje mensen/1 persoon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
ggj87 schreef op zondag 30 december 2018 @ 01:24:
[...]

Dat had ik ook heel erg. Op een gegeven moment moet je je winst pakken, ook al denk je dat het nog lager kan.
Wel of niet instappen en dan vooral voor de nacht is iedere dag weer een lastige keuze nu. Nu is ook weer zo'n perfect voorbeeld. Ga ik kopen met een stop loss er op ? Ga ik niet kopen en wakker worden met +5% of meer ? Koop ik niet en wordt ik wakker met -5% of meer ? Ga ik automatisch kopen boven een bepaald bedrag, maar dan dus zonder stop loss ?

Daarom vind ik het altijd ideaal om te kopen en dan een stop loss op winst, maar dat moet ook maar net lukken. Wil je dat doen moet het eerst even stijgen nadat je koopt. Op dit moment vind ik automatisch kopen sowieso geen optie. Zal je zien dat je koopt en het daarna met 5% of meer zakt. Het blijft iedere keer weer een lastig iets met zo enorm veel overwegingen. Daarom vind ik het er nooit in zitten en alleen daytraden wel geweldig, maar zo ver ben ik nog niet. Wil 5% omhoog gewoon niet laten liggen.
Marthusiast schreef op zondag 30 december 2018 @ 01:28:
1 of 2 indicatoren zeggen helaas niet zo heel veel. In de run omlaag van 6k stond de RSI bijvoorbeeld dagen op enstig oversold maar we bleven maar dalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marthusiast
@PilatuS , joh! Het waren er 3 he, volume, RSI en MFI.. Maar idd zoals gezegd, je moet de relatie tussen een heel scala aan indicatoren begrijpen voor je succesvol kortetermijn beslissingen kan nemen.. Ik doe het dus alleen in gedachten.. Laat me weten wat jij doet (als je wil) en obv welke indicator.. Ik blijf delen wanneer ik bijkoop ;-)

Btw, en ik heb idd ook gezien dat de RSI en MFI bij flinke stijgingen lekker op overbought blijven staan, alsof ze pas weer wat gaan toevoegen als de 'gekte' verdwenen is ;-)

[ Voor 20% gewijzigd door Marthusiast op 30-12-2018 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Letsgo ETHje oOo oOo oOo

Nu ga ik je niet meer van de hand doen ook, pff... ben blij dat ik je nog voor dat prijsje heb kunnen oppikken.
Toen ik je over de 145 zag gaan werd ik toch lichtelijk geïrriteerd. :$

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Kom net uit de kroeg,bezig met veel belangrijkere dingen des levens. Schrik wel van die dump net,maar weiger te verkopen nu. Groene candle incoming soon gok ik!

*hik*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marthusiast
En @Tominatie is ineens schrijver geworden.. van het verhaal van de liefde tussen hem en zijn Ether ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Marthusiast schreef op zondag 30 december 2018 @ 01:35:
En @Tominatie is ineens schrijver geworden.. van het verhaal van de liefde tussen hem en zijn Ether ;-)
ETHje is echt mijn favo'tje voor de komende tijd ja. De updates in januari gaat 'm echt boomen maar ik blijf met m'n domme kop maar daytraden en dat gaat vaak goed maar als het dan fout gaat mis je de boot. Moet echt stoppen met dat daytraden op kleine bewegingen :X :X :X :X

Ik moet mezelf echt forcen om niet te sellen, eigenlijk moet ik ze gewoon ff naar de Ledger sturen... op binance is het zo moeilijk niet te traden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sahara
ZIL houdt mijn pf overeind.. niet BTC, alhoewel is deze drop van BTC van daarnet nog niet rampzalig, voor hetzelfde geld stijgt BTC zo weer 50 punten en komt die 3800 weer binnen handbereik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marthusiast
Bij mij ADA en ETH @Sahara ! Maar ben nu toch wat gezakt hoor, in tegenstelling tot vlak na deze drop. Hou vast he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Sahara schreef op zondag 30 december 2018 @ 01:38:
ZIL houdt mijn pf overeind.. niet BTC, alhoewel is deze drop van BTC van daarnet nog niet rampzalig, voor hetzelfde geld stijgt BTC zo weer 50 punten en komt die 3800 weer binnen handbereik.
Precies het valt allemaal wel mee. Wel een fikse daling zo uit het niks natuurlijk, maar iedergeval zetten we een higher low op het moment! De pump van 2 dagen geleden begon op 3.6k namelijk, die ging naar de +3.9k en nu weer naar de 3.7k. +4k soon?

zie ik daar nou een patroon? :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Marthusiast
Ik zie maar 1 patroon in 2018 @Tominatie , een naaipatroon..

Hoop dat we alles weer rechtbreien in 2019 ;-) Desnoods zonder patroon!

[ Voor 37% gewijzigd door Marthusiast op 30-12-2018 01:43 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Marthusiast schreef op zondag 30 december 2018 @ 01:42:
Ik zie maar 1 patroon in 2018 @Tominatie , een naaipatroon..
Ik ook, het schijnt dat REKT City een enorme bevolkingsgroei heeft meegemaakt dit jaar. Snelst groeiende stad in de wereld. Crypto fanaten, beurs instappers die naar aanleiding van positieve verhalen zijn ingestapt dit jaar, bitconnect investeerders etc..

De diversiteit van het volk in REKT City is groter dan die van Amsterdam.

Allemaal rekt en naar de pleuris. Very nice

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Keuze tussen instappen btc/eth of lekker slapen...
Oke het is lekker slapen geworden....

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2018 01:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
Lijkt wel of alle coins bear pennants vormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
eth houdt zich vooralsnog wel prima, had eigenlijk extremer koersverloop verwacht, zeker omdat bitcoin echt geen enkele bull meer over heeft zo lijkt.

Flippening is begonnen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Ik zat in mijn tooling de btc orders op 30sec basis te bekijken toen de dump kwam. Op het moment dat btc een uur geleden eindelijk de 3880 brak en vol gas omhoog ging werd in 1 seconde voor elke miljoenen btc tegelijk tegen de stroom in gemarketordered en daarna gingen we rechte lijn naar beneden. Maar echt letterlijk op het moment dat 3880 brak en er juist honderduizenden aan buy marketorders waren.

Iemand heeft het voor elkaar gekregen zijn hele pf op absolute top te dumpen.

[ Voor 13% gewijzigd door Malarky op 30-12-2018 02:03 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Malarky schreef op zondag 30 december 2018 @ 01:59:
Iemand heeft het voor elkaar gekregen zijn hele pf op absolute top te dumpen.
Respect :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ik ga ook maar pitten. Gooi wel een alert op ETH op 135. Als ik zo naar de 30 min chart kijk en uitzoom ga ik voor sideways of mogelijk nog een val naar 3600 voor BTC. Indien sideways mogelijk weer een jump omhoog, maar niet de komende paar uur. In deze hele run omhoog en omlaag van de laatste weken is direct een dikke pump omhoog nog nooit gebeurt, dus dat verwacht ik de komende 5 uur ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaha
Maargoed,eindconclusie gaan we omhoog of omlaag? Ik ga er niet meer op traden trouwens,zie het morgen wel. Bis morgen!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Marthusiast
Uiteindeijk vinden we de weg omhoog wel weer.. kan uren, dagen, weken, maanden, jaren duren. Slaap lekker allemaal!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22:14

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Jaja, Ik bewaak het fort wel weer. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marthusiast
Ik kijk ook nog ff een uurtje mee @twain4me !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
ik kijk ook nog lekker mee, wil die bounce actie niet missen. Die mooncandle naar de 4000+ hé :)

Eigenlijk slaat het nergens op dat ik bullish ben terwijl ik net nog liep te roepen een 3.2-3.5k niet gek te vinden, maarja ben ingestapt he... dus nu moet ik wel bullish zijn.

Kon de FOMO gewoon niet weerstaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Swaha
FOMO is zo lelijk, en de Postcodeloterij is er zo blij mee. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Dat moment wanneer je wil inloggen op binance om er kort op te zitten en je ziet dat je telefoon niet meer opgeladen is waardoor je de code van de google authenticator niet kan zien....

Nja dan maar hopen op een niet te gekke move in deze 5minuutjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

@Tominatie

zelde zo blij geweest met een dump.. alle muntjes weer veilig terug... op naar de maan dan maar weer...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
twain4me schreef op zondag 30 december 2018 @ 02:11:
@Tominatie

zelde zo blij geweest met een dump.. alle muntjes weer veilig terug... op naar de maan dan maar weer...
Same, ook enorm blij met deze dump. Moet mijn strategie echt gaan aanpassen.
- NIET DAYTRADEN OP KLEINE BEWEGINGEN
- ALLEEN UITSTAPPEN ALS 'T ER HEEL SLECHT UIT ZIET.

Ik ga ETH gewoon de moeder holden, ik ga mezelf dat dwingen + dat bespaart me ook die irritante fee de heletijd. Dat zomaar in- en uitstappen is echt dom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-10 00:23
kom op eth even naar 0.034 dan ga ik naar bed

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martine
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Laat die XRP in het nieuwe jaar de pan uit swingen! 😎

Visa koopt betalingsbedrijf en Ripple (XRP) partner Earthport

[ Voor 17% gewijzigd door Martine op 30-12-2018 02:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Vlizzjeffrey schreef op zondag 30 december 2018 @ 02:16:
kom op eth even naar 0.034 dan ga ik naar bed
0.034 gaan we niet hitten op deze manier en uhhh ik ben all-in op eth op bitmex met een long en op binance met mijn volledige hebben en houden.

Laten we niet te erg meer zakken ahum... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Ik kan tenminste met redelijke zekerheid zeggen dat deze dump niet eens een kwart zo KUT voelde als die dump in de nacht van 24 naar 25 december 2018. Daar stond ik wel even van te schijten, maar ik heb nu het gevoel dat morgen ochtend het zomaar weer boven 3800 kan staan. Maar nu kijk ik wel uit om een long of short in te nemen. Zit nu 60% USDT en de rest in ZIL. Jeukt wel om een beetje BTC erbij te halen voor die pump mocht ie komen van BTC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marthusiast
Tominatie schreef op zondag 30 december 2018 @ 02:08:
ik kijk ook nog lekker mee, wil die bounce actie niet missen. Die mooncandle naar de 4000+ hé :)

Eigenlijk slaat het nergens op dat ik bullish ben terwijl ik net nog liep te roepen een 3.2-3.5k niet gek te vinden, maarja ben ingestapt he... dus nu moet ik wel bullish zijn.

Kon de FOMO gewoon niet weerstaan.
Dat is het he, er 'in' of er 'uit' voelt zo verschillend!! En ik heb alleen wat zitten traden in stabiele situaties.. En zelfs dan..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ggj87
Vanavond was het gewoon een lelijke bulltrap. Ik vraag me af of dit genoeg was om de inverse H&S teniet te doen of dat die alsnog geldig is/doorgezet kan worden.

Dikke buywall op Binance btw.

[ Voor 9% gewijzigd door ggj87 op 30-12-2018 02:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marthusiast
Nou als ik er echt op gehandeld had was ik er zeker ingetrapt @ggj87 , blij dat ik gewoon hodl..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
T enige wat ik niet wil zien is het eindeloze sideways, als we dat nu weer gaan neerzetten word ik echt lijp. Of bounce naar boven of ga naar de tering, niet weer dat twijfelachtige waarbij 1 whale uiteindelijk denkt laat ik ff een market buy/sell doen. :')

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

zolang we dan 3% per maand omhoog sideways gaan is het helemaal niet erg :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ggj87
Als BTC lang zijwaarts gaat is dat toch ook weer goed voor de alts? Daar wordt niet in gehandeld als BTC omlaag gaat of maar kort zijwaarts. Lang stabiel of omhoog is het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
twain4me schreef op zondag 30 december 2018 @ 02:27:
zolang we dan 3% per maand omhoog sideways gaan is het helemaal niet erg :p
Ok da's waar. Toch vraag ik me af wanneer we iets gaan goedmaken op de enorme daling vanaf 6k.

Het is best gek om je te realiseren dat we daar nog kort geleden stonden, ben nu al weer helemaal gewend aan de huidige prijzen maar eigenlijk is het toch belachelijk om nu te sellen?

Blijft een raar spelletje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
ggj87 schreef op zondag 30 december 2018 @ 02:29:
Als BTC lang zijwaarts gaat is dat toch ook weer goed voor de alts? Daar wordt niet in gehandeld als BTC omlaag gaat of maar kort zijwaarts. Lang stabiel of omhoog is het beste.
Hoeft niet perséé natuurlijk. Ligt er ook maar net aan op welke punt bitcoin sideways trade. Na een pump en dan ff sideways is wel een stuk positiever trade weer in alts dan na een dump en sideways waarbij je geen idee hebt wat gaat komen.

Denk wel als bitcoin weer naar de 3.8k trekt we mooie alt sprintjes zullen zien.

O.a. ETH, ZIL, ADA moet je dan gewoon in je portfolio hebben. Die presteren echt prachtig :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Marthusiast
Tominatie schreef op zondag 30 december 2018 @ 02:32:
[...]

Hoeft niet perséé natuurlijk. Ligt er ook maar net aan op welke punt bitcoin sideways trade. Na een pump en dan ff sideways is wel een stuk positiever trade weer in alts dan na een dump en sideways waarbij je geen idee hebt wat gaat komen.

Denk wel als bitcoin weer naar de 3.8k trekt we mooie alt sprintjes zullen zien.

O.a. ETH, ZIL, ADA moet je dan gewoon in je portfolio hebben. Die presteren echt prachtig :)
Vergeet IOTA en XLM niet.. (imo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Marthusiast schreef op zondag 30 december 2018 @ 02:35:
[...]

Yep idd, zijn er wel meer. Ook TRX kan je daar best invoegen. Stuk of 10 coins die wel leuk zijn om in de gaten te houden. >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
Zal ik voor vannacht nog een stop loss instellen? En waar? Ik vind dat altijd lastig te bepalen. Een verkooporder rond 3740 (fib 38.2) lijkt me ergens ook wel wat. Stel dat die wordt aangetikt tijdens een pumpje dan pak ik dat toch mooi mee als uitstapmoment. Anderzijds is het nog maar pas gedaald en meestal blijft het wel een halve of hele dag op zo'n niveau hangen. Meestal :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Marthusiast schreef op zondag 30 december 2018 @ 02:35:
[...]

<3 oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marthusiast
Ik kijk long term he.. Dan ADA en IOTA imo. En BTC voor de naam. ETH voor de tweede naam (fuck XRP, al heb ik daar ook wat van gekocht, ik geloof meer in XLM). En NEO.. hebben heel hoog gestaan laatste bull run. Maarja, ook wel veilig allemaal top-10 (of ex-top 10) coins.
Zie, een shill van een pf net op de valreep van 2018/2019. Dat belooft weer bulls in 2019 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
ggj87 schreef op zondag 30 december 2018 @ 02:38:
Zal ik voor vannacht nog een stop loss instellen? En waar? Ik vind dat altijd lastig te bepalen. Een verkooporder rond 3740 (fib 38.2) lijkt me ergens ook wel wat. Stel dat die wordt aangetikt tijdens een pumpje dan pak ik dat toch mooi mee als uitstapmoment. Anderzijds is het nog maar pas gedaald en meestal blijft het wel een halve of hele dag op zo'n niveau hangen. Meestal :p
Moet zeggen, het herstelt zich toch vrij netjes. Zie zelfs weer wat groene staafjes langskomen. Nog heel klein natuurlijk, je kan het vergelijken met plantjes die net uit de grond komen.

Ben benieuwd hoe het zich verder ontwikkelt. Imo is het wel bullish als bitcoin/de markt zich vanaf hier herstelt. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
3900 komt eraan op Bitfinex. Zal denk ik weer een afwijzing worden. Ook is er nog geen dubbele bodem geweest tijdens dit (net begonnen) zijwaartse traject. Lastig weer dit..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Marthusiast
Even kijken hoe ik klink als ik een beer nadoe. Ja man! We gaan zakken tot 3k!
Man dat klinkt toch niet? Op naar de 6k weer en snel!
Pagina: 1 ... 67 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!