Wtf btc was weg en wat keihard teruggehaald.
[ Voor 82% gewijzigd door Malarky op 30-12-2018 00:43 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 82% gewijzigd door Malarky op 30-12-2018 00:43 ]
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Binnen 20 min roep je weer dat je opperbull bent en is het moon en lambo'sTominatie schreef op zondag 30 december 2018 @ 00:43:
Heerlijk! Zak maar lekker naar de pleuris
?Tominatie schreef op zondag 30 december 2018 @ 00:47:
jongens dit is echt niet normaal wat ik zie op bitmex
Weg
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Nja, ik zie enorme hoeveelheden shorts van wel 10 miljoen dollar orders verschijnen continu. Dit is echt manipulatie damn.
[ Voor 51% gewijzigd door Malarky op 30-12-2018 01:00 ]
Ligt er ook aan hoe je trade natuurlijk. Als je gaat scalpen zit je er 98% van de tijd niet in. Je overnacht iedere nacht in USDT en zit er alleen in als je er bij bent. Dan bij een koop direct het risico pakken wat je wil lopen met een stop loss en er kan weinig gebeuren. Crypto gaat ook zo enorm hard omhoog en omlaag dat je weet dat deze dingen kunnen gebeuren, dus je moet er wel rekening mee houden.Marthusiast schreef op zondag 30 december 2018 @ 00:47:
Ben echt blij dak geen daytrayder ben!
Kan altijd nog een 24/25 december vervolg worden. Dan duurt het even voor we echt lager zitten.Malarky schreef op zondag 30 december 2018 @ 00:53:
132,50 lager gaat eth helaas niet. Btc heeft hier support. Ingestapt dus maar.
3700 was btc bodem hele week. Maar shit wat blijft eth/btc sterk
[ Voor 4% gewijzigd door LED-Maniak op 30-12-2018 00:55 ]
RuuuuussssssstttttaaaaaaaaaaaagggggggghhhhhhhhTominatie schreef op zondag 30 december 2018 @ 00:46:
WAT EEN MANIPULATIE ZIE IK, ENORME HOEVEELHEDEN WHALE SHORTS DIT IS ECHT MANIPULATIE LOL
Ik stap niet uit. Ik HODL.Malarky schreef op zondag 30 december 2018 @ 00:39:
[...]
Zil is al moon. Is zojuist bii zijn 6 month high aangekomen. Ik was sowieso hier even uitgestapt als ik em had.
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Tominatie schreef op zondag 30 december 2018 @ 00:56:
Ik gooide er 0,14952320 BTC op en nu is dat 0,1710 BTC. (posities closed btw)
Puur geluk natuurlijk, snap nog maar half hoe bitmex werkt

Ik trade 'niet'. Ik hodl en dca. Heb tot nu toe de grote dips weten kopen. Ik koop niet weer tot flink BTC onder de 3000 usdt is gekomen.. Da's puur gebrek aan skills (kijk naar mijn laatste publieke inschattingen (gedachtenexpirimenten)), weet zeker dat jij beter performt zonder steeds opnieuw in te hoeven leggen..PilatuS schreef op zondag 30 december 2018 @ 00:53:
[...]
Ligt er ook aan hoe je trade natuurlijk. Als je gaat scalpen zit je er 98% van de tijd niet in. Je overnacht iedere nacht in USDT en zit er alleen in als je er bij bent. Dan bij een koop direct het risico pakken wat je wil lopen met een stop loss en er kan weinig gebeuren. Crypto gaat ook zo enorm hard omhoog en omlaag dat je weet dat deze dingen kunnen gebeuren, dus je moet er wel rekening mee houden.
[ Voor 8% gewijzigd door Marthusiast op 30-12-2018 01:02 ]
Weinig vertrouwen in mij zeg! Ik ben best aardig in traden hoor , geen pro ofzo maar doe niet zomaar wat....LED-Maniak schreef op zondag 30 december 2018 @ 01:01:
Volgende bericht van Tominatie:
Ik gooide er 0,1710 BTC tegenaan: *poof*, it's gone.
Dat snap ik prima, maar er vrijwel nooit in zitten en alleen wel om even wat te pakken spreekt mij wel aan, helemaal in de bearmarket. Als ik kijk hoe Philakone bijvoorbeeld handelt vind ik dat een erg mooie manier. Hij pakt 1 tot 3 trades per dag en verdient daarmee genoeg geld. Vooral de rust die het geeft vind ik wel echt prachtig. Je kan uitslapen of op vakantie gaan en of het nou omhoog gaat of omlaag, het boeit gewoon niet. Tuurlijk laat je dan veel liggen, maar wanneer wat je wel pakt ruim voldoende is vind ik het de mooiste manier om bezig te zijn met crypto wat een 24/7 iets is.Marthusiast schreef op zondag 30 december 2018 @ 01:01:
[...]
Ik trade 'niet'. Ik hodl en dca. Heb tot nu toe de grote dips weten kopen. Ik koop niet weer tot flink BTC onder de 3000 usdt is gekomen.. Da's puur gebrek aan skills, weet zeker dat jij beter performt zonder steeds opnieuw in te hoeven leggen..
[ Voor 33% gewijzigd door Marthusiast op 30-12-2018 01:07 ]
Very niceTominatie schreef op zondag 30 december 2018 @ 01:00:
[...]
Puur geluk natuurlijk, snap nog maar half hoe bitmex werkt![]()
[Afbeelding]
ik zit er nog maar 2 uurtjes op maar met een 15% winst ofzo beginnen is nooit verkeerd
Nja, als eerste trade op bitmex dacht ik:"laat ik maar lekker op safe spelen", dus x3 is voor mij echt de maximale leverage. Misschien in de toekomst dat een x10 leverage een optie kan zijn maar alsnog denk ik niet dat ik me aan dat soort risico's ga blootstellen. Daarnaast vind ik m'n trading skills nog niet goed genoeg, ik kijk veel youtube ta'ers, veel op telegram, maak zelf charts en kijk hoe de "pro's" het doen maar uiteindelijk blijft het gokken.Sahara schreef op zondag 30 december 2018 @ 01:10:
[...]
Very nice![]()
Kan je voorstellen als je nu die 10x optie had gebruiktWel enigzins riskant, maar hoger dan 10 x zou ik niet gaan.
Ik zou nu kopen, spul lukt enigszins stabiel hangen nu. Kans dat komende uren langzaam hersteld is m.i. groot. Gebeurt bijna altijd.Tominatie schreef op zondag 30 december 2018 @ 01:10:
De vraag is nu..... wanneer in te stappen want zit op binance ook volledig in de stablecoin. Dit is natuurlijk een flinke drop maarja ik kan nou niet zeggen dat ik hier een bounce verwacht ofzo?
Ik was al bearish maar nu ben ik niet opeens bullish. Arghh
Ik moet ook weer niet te greedy worden ofzo.. lastig
Kwam laatst een video tegen van een gast die X100 deed in een driehoek. Die pakte telkens 50 tot 100% per swing en dan 7x achter elkaar. Wel met 0.1BTC ipv de meerdere BTC's die hij had, want rekt gaan ligt om de hoek natuurlijk.Sahara schreef op zondag 30 december 2018 @ 01:10:
[...]
Very nice![]()
Kan je voorstellen als je nu die 10x optie had gebruiktWel enigzins riskant, maar hoger dan 10 x zou ik niet gaan.
In de weg omlaag vanaf 6k was dat zo heelijk. Iedere dag kwam er meer BTC bij op die manier.Tominatie schreef op zondag 30 december 2018 @ 01:16:
Damnnnnn ik zie de gratis btc binnenrollen op binance. Ik heb me helemaal gevonden in die stablecoin shit, had er veel eerder mee moeten beginnen. Te vaak onnodig pijn geleden deze berenmarkt lol..
Zo zat er ook een op 1Broker. Snorlax heette die. Deed 100x en 200x op forex en bitcoin. Dan ben je echt een degen gambler. Bij kwam er nog redelijk goed van af trouwens.PilatuS schreef op zondag 30 december 2018 @ 01:17:
[...]
Kwam laatst een video tegen van een gast die X100 deed in een driehoek. Die pakte telkens 50 tot 100% per swing en dan 7x achter elkaar. Wel met 0.1BTC ipv de meerdere BTC's die hij had, want rekt gaan ligt om de hoek natuurlijk.
Dat had ik ook heel erg. Op een gegeven moment moet je je winst pakken, ook al denk je dat het nog lager kan.PilatuS schreef op zondag 30 december 2018 @ 01:23:
[...]
In de weg omlaag vanaf 6k was dat zo heelijk. Iedere dag kwam er meer BTC bij op die manier.
Het nadeel is alleen er niet in zitten als het omhoog gaat, dan zie je wat je aan BTC kan kopen constant kleiner worden.
Had ik dat ook maar gedaan.PilatuS schreef op zondag 30 december 2018 @ 01:23:
[...]
In de weg omlaag vanaf 6k was dat zo heelijk. Iedere dag kwam er meer BTC bij op die manier.
Het nadeel is alleen er niet in zitten als het omhoog gaat, dan zie je wat je aan BTC kan kopen constant kleiner worden.
Ik teken ervoor..... Na al deze whale manipulatie zou je toch denken hé.. want het was echt zware manipulatie vanuit een groepje mensen/1 persoon.Marthusiast schreef op zondag 30 december 2018 @ 01:28:
Ok lage RSI en MFI nu. Volume blijft langzaam toenemen. Correctie omhoog due? Slacht me maar af hoor, ik probeer te leren..
Wel of niet instappen en dan vooral voor de nacht is iedere dag weer een lastige keuze nu. Nu is ook weer zo'n perfect voorbeeld. Ga ik kopen met een stop loss er op ? Ga ik niet kopen en wakker worden met +5% of meer ? Koop ik niet en wordt ik wakker met -5% of meer ? Ga ik automatisch kopen boven een bepaald bedrag, maar dan dus zonder stop loss ?ggj87 schreef op zondag 30 december 2018 @ 01:24:
[...]
Dat had ik ook heel erg. Op een gegeven moment moet je je winst pakken, ook al denk je dat het nog lager kan.
1 of 2 indicatoren zeggen helaas niet zo heel veel. In de run omlaag van 6k stond de RSI bijvoorbeeld dagen op enstig oversold maar we bleven maar dalen.Marthusiast schreef op zondag 30 december 2018 @ 01:28:
Ok lage RSI en MFI nu. Volume blijft langzaam toenemen. Correctie omhoog due? Slacht me maar af hoor, ik probeer te leren..
[ Voor 20% gewijzigd door Marthusiast op 30-12-2018 01:37 ]
ETHje is echt mijn favo'tje voor de komende tijd ja. De updates in januari gaat 'm echt boomen maar ik blijf met m'n domme kop maar daytraden en dat gaat vaak goed maar als het dan fout gaat mis je de boot. Moet echt stoppen met dat daytraden op kleine bewegingenMarthusiast schreef op zondag 30 december 2018 @ 01:35:
En @Tominatie is ineens schrijver geworden.. van het verhaal van de liefde tussen hem en zijn Ether ;-)
Precies het valt allemaal wel mee. Wel een fikse daling zo uit het niks natuurlijk, maar iedergeval zetten we een higher low op het moment! De pump van 2 dagen geleden begon op 3.6k namelijk, die ging naar de +3.9k en nu weer naar de 3.7k. +4k soon?Sahara schreef op zondag 30 december 2018 @ 01:38:
ZIL houdt mijn pf overeind.. niet BTC, alhoewel is deze drop van BTC van daarnet nog niet rampzalig, voor hetzelfde geld stijgt BTC zo weer 50 punten en komt die 3800 weer binnen handbereik.
[ Voor 37% gewijzigd door Marthusiast op 30-12-2018 01:43 ]
Ik ook, het schijnt dat REKT City een enorme bevolkingsgroei heeft meegemaakt dit jaar. Snelst groeiende stad in de wereld. Crypto fanaten, beurs instappers die naar aanleiding van positieve verhalen zijn ingestapt dit jaar, bitconnect investeerders etc..Marthusiast schreef op zondag 30 december 2018 @ 01:42:
Ik zie maar 1 patroon in 2018 @Tominatie , een naaipatroon..
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2018 01:49 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Malarky op 30-12-2018 02:03 ]
RespectMalarky schreef op zondag 30 december 2018 @ 01:59:
Iemand heeft het voor elkaar gekregen zijn hele pf op absolute top te dumpen.
Same, ook enorm blij met deze dump. Moet mijn strategie echt gaan aanpassen.twain4me schreef op zondag 30 december 2018 @ 02:11:
@Tominatie
zelde zo blij geweest met een dump.. alle muntjes weer veilig terug... op naar de maan dan maar weer...
[ Voor 17% gewijzigd door Martine op 30-12-2018 02:19 ]
0.034 gaan we niet hitten op deze manier en uhhh ik ben all-in op eth op bitmex met een long en op binance met mijn volledige hebben en houden.Vlizzjeffrey schreef op zondag 30 december 2018 @ 02:16:
kom op eth even naar 0.034 dan ga ik naar bed
Dat is het he, er 'in' of er 'uit' voelt zo verschillend!! En ik heb alleen wat zitten traden in stabiele situaties.. En zelfs dan..Tominatie schreef op zondag 30 december 2018 @ 02:08:
ik kijk ook nog lekker mee, wil die bounce actie niet missen. Die mooncandle naar de 4000+ hé
Eigenlijk slaat het nergens op dat ik bullish ben terwijl ik net nog liep te roepen een 3.2-3.5k niet gek te vinden, maarja ben ingestapt he... dus nu moet ik wel bullish zijn.
Kon de FOMO gewoon niet weerstaan.
[ Voor 9% gewijzigd door ggj87 op 30-12-2018 02:21 ]
Ok da's waar. Toch vraag ik me af wanneer we iets gaan goedmaken op de enorme daling vanaf 6k.twain4me schreef op zondag 30 december 2018 @ 02:27:
zolang we dan 3% per maand omhoog sideways gaan is het helemaal niet erg
Hoeft niet perséé natuurlijk. Ligt er ook maar net aan op welke punt bitcoin sideways trade. Na een pump en dan ff sideways is wel een stuk positiever trade weer in alts dan na een dump en sideways waarbij je geen idee hebt wat gaat komen.ggj87 schreef op zondag 30 december 2018 @ 02:29:
Als BTC lang zijwaarts gaat is dat toch ook weer goed voor de alts? Daar wordt niet in gehandeld als BTC omlaag gaat of maar kort zijwaarts. Lang stabiel of omhoog is het beste.
Vergeet IOTA en XLM niet.. (imo)Tominatie schreef op zondag 30 december 2018 @ 02:32:
[...]
Hoeft niet perséé natuurlijk. Ligt er ook maar net aan op welke punt bitcoin sideways trade. Na een pump en dan ff sideways is wel een stuk positiever trade weer in alts dan na een dump en sideways waarbij je geen idee hebt wat gaat komen.
Denk wel als bitcoin weer naar de 3.8k trekt we mooie alt sprintjes zullen zien.
O.a. ETH, ZIL, ADA moet je dan gewoon in je portfolio hebben. Die presteren echt prachtig
Yep idd, zijn er wel meer. Ook TRX kan je daar best invoegen. Stuk of 10 coins die wel leuk zijn om in de gaten te houden.
Moet zeggen, het herstelt zich toch vrij netjes. Zie zelfs weer wat groene staafjes langskomen. Nog heel klein natuurlijk, je kan het vergelijken met plantjes die net uit de grond komen.ggj87 schreef op zondag 30 december 2018 @ 02:38:
Zal ik voor vannacht nog een stop loss instellen? En waar? Ik vind dat altijd lastig te bepalen. Een verkooporder rond 3740 (fib 38.2) lijkt me ergens ook wel wat. Stel dat die wordt aangetikt tijdens een pumpje dan pak ik dat toch mooi mee als uitstapmoment. Anderzijds is het nog maar pas gedaald en meestal blijft het wel een halve of hele dag op zo'n niveau hangen. Meestal
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq