[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 65 ... 103 Laatste
Acties:
  • 270.302 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-09 17:54
@Tominatie Hij staat nu een stukje lager. Ik vind het er niet zo heel goed uit zien. Het kabbelt maar een beetje voort. Het zal toch geen herhaling zijn van afgelopen November?

Afbeeldingslocatie: https://tvc-invdn-com.akamaized.net/data/tvc_1fe1237fea0a946cb38ba604eca0b3c8.png

Het is niet perfect, maar toen hadden we ook een dubbele top (welliswaar een lower high, geen higher high). Er is nog wel steeds duidelijk negatieve divergentie te zien op de kaarten. Ook met deze stijging weer op de 1h/2h kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
@ggj87 Ik ga naar een stablecoin denk ik, vind het er ook maar heel matig uit zien. Een pumpje van 15 minuten en daarna helemaal niks kan mij niet overtuigen bullish te worden. Als we mooi over de 3.9k gaan stap ik wel weer in. :)

Mis ik misschien wat winst, maar dat vind ik prima. Wil nu even geen risico's nemen. Want stel we zakken straks als een baksteen.... |:(

edit: we lijken nu weer omhoog te gaan :)
Nog ff aankijken..

[ Voor 8% gewijzigd door Tominatie op 29-12-2018 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ja gaan we weer eens naar de kloten met zn allen? Wordt nog wat dit topic elke dag voor de komende paar maandjes terwijl we ons in een sideways markt gaan bevinden 😂

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
  • Laatst online: 15:40
Mijn bron zegt dat er nog 2 a 3 keer vóór oudejaarsnacht een dikke pump gaat komen.
Ik mag er niet raar van opkijken als BTC voor start 2019 naar 4500 dollar klimt...
Wat moet ik hier nou mee?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20:18

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Eerst instappen en dan al je vrienden vertellen.... DUH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
twain4me schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 13:48:
Eerst instappen en dan al je vrienden vertellen.... DUH
En niet over Bitcoin beginnen tijdens Oud en Nieuw :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
DAMAGE schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 13:45:
Ja gaan we weer eens naar de kloten met zn allen? Wordt nog wat dit topic elke dag voor de komende paar maandjes terwijl we ons in een sideways markt gaan bevinden 😂
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/bTVmbvE.png

De laatste tijd verraad dat we verre van sideways gaan maar echt veel short term swings gaan hebben van meerdere procenten. Maarja misschien komt er inderdaad een periode van alleen maar sideways, zo'n 6k gevalletje. Maken we weer een mooie descending triangle en zakken we uiteindelijk de pleuris weer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Tominatie schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 13:50:
[...]

[Afbeelding]

De laatste tijd verraad dat we verre van sideways gaan maar echt veel short term swings gaan hebben van meerdere procenten. Maarja misschien komt er inderdaad een periode van alleen maar sideways, zo'n 6k gevalletje. Maken we weer een mooie descending triangle en zakken we uiteindelijk de pleuris weer in.
Of vanaf daar omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Yep, daar hoop ik op. Moeten we wel echt een higher high gaan neerzetten en niet zoals nu stabiel en niks doen. Stemt mij niet bullish iedergeval :$

Uitstel van executie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 19:02
Grrrr , daar word je nou moe van , word m,n HPB ineens gepumd naar 7700 , en direct weer terug naar 6428 , had een sell staan op 6650 , wel iets winst maar toch :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
oOo Ik ben een halve dag weg en iedereen is weer eens heerlijk pessimistisch.

Nou ik vind het zeer aannemelijk dat landen binnen nu en 6 maand zelf beginnen in te slaan met btc. Zie het als een nieuwe goudvoorraad.

Dan zal het hard gaan en is een 300 stijgingkje een lachertje. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18:50
Thommie.nl schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 13:55:

Nou ik vind het zeer aannemelijk dat landen binnen nu en 6 maand zelf beginnen in te slaan met btc. Zie het als een nieuwe goudvoorraad.

dan zouden ze hem eerst ff laten zakken zover ze kunnen, en dat is niet moeilijk met een paar miljard.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18:54

raq

Maxxi schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 11:00:
Hoe ga je om met een vrouw die klaagt dat je alweer geld hebt gestort? Vorige keer ging dat niet zo heel goed..

Ze is not amused
Niet van de gezamenlijke rekening kopen, maar van je eigen rekening. Dan heeft ze niets te vragen.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Vlizzjeffrey schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 14:15:
[...]

dan zouden ze hem eerst ff laten zakken zover ze kunnen, en dat is niet moeilijk met een paar miljard.
Zou kunnen, 90%/95% genoeg ;)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25

Plus vergeet alle beurzen niet die op punt staan te beginnen met eigen exhanges. En regulering uitsluitsel komt ook steeds dichterbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Inmiddels winst op ZIL genomen, gekocht op 14788 @ ETH en verkocht op 15432 (50k stuks).

@Maxxi Gewoon niet vragen? Mijn vrouw interesseert het gelukkig helemaal niets wat ik met ons geld doe, mits ze maar iedere dag "Betaling akkoord" bij de Appie Hein ziet op het PIN-display en kleren en andere spullen voor haar en de kids kan kopen naast de vakanties die we regelmatig boeken. Ze kijkt ook nooit wat er op de rekening staat.

Als je haar nu vraagt hoeveel er op de rekening staat, hoeveel er in cryptocurrency zit, hoe hoog de hypotheek is, dan kijkt ze weg en vindt ze andere dingen belangrijker.

Is toch jouw keuze? Je kunt ook een andere dure hobby kiezen :)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Taro schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 14:24:
Inmiddels winst op ZIL genomen, gekocht op 14788 @ ETH en verkocht op 15432 (50k stuks).
Lekker man, ik zit nog met een flinke bag op 424 gekocht.
Had zo een stappenplan bedacht daarvoor en so far so good.

ZIt ook vol in Aion momenteel, net weer wat bijgekocht.
Je ziet dat als BTC het houdt deze altijd ongeveer 24 uur na een green candle, (na de meest logische stijgers, winstnemers zoeken andere kansen), gestaag groeit, met een boost aan het einde. Mocht BTC het een beetje houden/meewerken hoop ik daar even wat procenten te gaan meepikken.

Maar ik ben ban g voor BTC tbh, vertrouw het niet. SInds die laatste flinke dump ineens.

[ Voor 8% gewijzigd door Thommie.nl op 29-12-2018 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Opgelet ik ben weer bag holder zie ik, dus als je nog wat winst wilt pakken nu uitstappen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Slux schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 14:45:
Opgelet ik ben weer bag holder zie ik, dus als je nog wat winst wilt pakken nu uitstappen!
bag holder van wat? :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Vandaag een beetje van alles gekocht, achteraf toch niet zo goed idee.

BTC
ETH
XRP
LTC
DASH
XMR
ONT
NANO
ZIL
ZRX
ITC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
Het is stilte voor de storm :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Bestaat dat muntje nog steeds dan? :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14:55
Thommie.nl schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 15:05:
[...]

Bestaat dat muntje nog steeds dan? :X
Je hebt wel deze coin...
Silent Notary Coin (SNTR)

Misschien nu een goede buy optie. Staat lekker laag enzo.... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20:18

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
en zil zet er maar weer even een tandje bij....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
Haha, DCR/BTC op 5 min. lijkt exact op BTC/USD het afgelopen jaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
hopen dat we niet te erg zakken nu, heb er maar een slecht gevoel over. :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klaas25
ADA naar de Ledger :D Jeeej. Dat bedoelde Charles dus met zn tweet.

https://usethebitcoin.com...-support-for-cardano-ada/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Even een vraagje over fee's bij Binance. Ik vraag mij af of wat ik denk klopt. Bij een market sell betaal je meer fee, helemaal als je wat verder in de tiers gaat waarbij limit goedkoper wordt. Alleen wat als je nou in plaats van een market sell een limit sell doet maar dan met een hoge prijs. Dus zeg BTC staat op 3800 en je plaatst een limit sell op 3815. Die wordt dan direct ingevult voor de beste prijs net zoals bij een market sell, maar je betaald minder fee's omdat het een limit sell is. Kan dit op deze manier of mis ik iets ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
het lijkt mij, maar ja wie ben ik he:).... Tegen mijn Bullish natuur in momenteel het sentiment....
Een optie om de koers een mega dump te geven, dan alles onderaan op te kopen op 3600, en vervolgens de koers weer een kaars omhoog te gooien en dan je btc voor 200 eur p/s meer te verkopen.

Als je dan 80% weer hebt verkocht voor 200 eur p/s meer, dan gebruik je de resterende 20% gewoon om weer een dump te geven.

Zou wel verklaren waarom we gewoon niet die 3800 inschieten als een raket, terwijl we wel binnen 30 sec van 3600 naar 3800 gaan....\

In dat geval kan ik beter nu verkopen, want als dit wel zo is, dan volgt die dump ongetwijfeld en is het vertrouwen in BTC voorlopig wel ff klaar = Bearmarket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Toppp, maar had eigenlijk wat leukers verwacht :')
JAMMER WEER, alsnog een goede ontwikkeling natuurlijk.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:18
Nou, ik heb mijn muntjes binnen hoor O+ :P :+
Afbeeldingslocatie: https://www.erikjan.com/tweakers/Cryptomuntjes%20700.jpg
Leuke memorabilia

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
de ADA trein vertrekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
MOOOOOOOOOOON oOo oOo oOo oOo

heerlijk op tijd gezien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Dat is mooi,heb er aardig wat gekocht! ZIL klimt ook gestaag door,ben benieuwd of die de 571 voorbij gaat komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
Thommie.nl schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 15:58:
het lijkt mij, maar ja wie ben ik he:).... Tegen mijn Bullish natuur in momenteel het sentiment....
Een optie om de koers een mega dump te geven, dan alles onderaan op te kopen op 3600, en vervolgens de koers weer een kaars omhoog te gooien en dan je btc voor 200 eur p/s meer te verkopen.

Als je dan 80% weer hebt verkocht voor 200 eur p/s meer, dan gebruik je de resterende 20% gewoon om weer een dump te geven.

Zou wel verklaren waarom we gewoon niet die 3800 inschieten als een raket, terwijl we wel binnen 30 sec van 3600 naar 3800 gaan....\

In dat geval kan ik beter nu verkopen, want als dit wel zo is, dan volgt die dump ongetwijfeld en is het vertrouwen in BTC voorlopig wel ff klaar = Bearmarket.
Tenzij de H&S uitkomt waar iedereen over spreekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Swaha schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 16:20:
[...]

Dat is mooi,heb er aardig wat gekocht! ZIL klimt ook gestaag door,ben benieuwd of die de 571 voorbij gaat komen. :)
ADA blijft maar gaan hahaha. Nu al dik +2% in 6 minuutjes 8)7

Nog ff vlak voor werk altijd lekker meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21:10
Tominatie schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 16:21:
[...]

ADA blijft maar gaan hahaha. Nu al dik +2% in 6 minuutjes 8)7

Nog ff vlak voor werk altijd lekker meegenomen.
moet jij nog werken ja?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
JA ;w :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
eth heeft het wel heel zwaar op 0.035, hoe lang houdt die dat nog vol

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
zilliqa gaat ook zo goed pfoeeee, jammer dat ik daar geen zakje van heb. ZIL, ADA, ETH zijn de alts die je in de gaten moet houden komende tijd. Die zijn populair.

In mindere mate TRX, IOTA en STRAT. Ook XRP en Bitcoin Cash gebeurt vaak nog wat.

Wanneer gaat bitcoin eens beslissen :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Vlizzjeffrey schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 16:28:
eth heeft het wel heel zwaar op 0.035, hoe lang houdt die dat nog vol
ETH volgt BTC vrijwel helemaal gelijk. Als BTC echt iets gaat doen zal ETH mee gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cryptore
Tominatie schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 16:29:
zilliqa gaat ook zo goed pfoeeee, jammer dat ik daar geen zakje van heb. ZIL, ADA, ETH zijn de alts die je in de gaten moet houden komende tijd. Die zijn populair.

In mindere mate TRX, IOTA en STRAT. Ook XRP en Bitcoin Cash gebeurt vaak nog wat.

Wanneer gaat bitcoin eens beslissen :X
Heel gauw als ik "TheMoon" mag geloven , zag net een filmpje van hem op Cryptopanic , volgens hem dus , gaan we , als de H&S zich gevormd heeft , naar de 5343 !!!! , dus nog even geduld , en vingers aan de knoppen _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaha
ICX lijkt ook zo te gaan vertrekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
PilatuS schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 16:32:
[...]

ETH volgt BTC vrijwel helemaal gelijk. Als BTC echt iets gaat doen zal ETH mee gaan.
ETH volgt BTC echt in het extreme, dus stijgt bitcoin straks gewoon door zou ik echt niet raar opkijken als ETH heel snel de $150 al aantikt.

Daalt BTC naar beneden zie ik een $125-120 al snel gebeuren, tis maar net hoe groot de beweging is van BTC.

Ik ga er nog steeds vanuit dat BTC een beweging naar beneden gaat maken en daarmee de hele markt. Tot die tijd wat aankloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
ada sell op 1200 goed idee? misschien tikt die het aan
heb op 917 gekocht zie ik nu, wow wat een buy

[ Voor 30% gewijzigd door Vlizzjeffrey op 29-12-2018 16:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 16:35:
[...]

ETH volgt BTC echt in het extreme, dus stijgt bitcoin straks gewoon door zou ik echt niet raar opkijken als ETH heel snel de $150 al aantikt.

Daalt BTC naar beneden zie ik een $125-120 al snel gebeuren, tis maar net hoe groot de beweging is van BTC.

Ik ga er nog steeds vanuit dat BTC een beweging naar beneden gaat maken en daarmee de hele markt. Tot die tijd wat aankloten
ETH valt nog wel leuk te scalpen. Doet makkelijk 2 of 3 dollar in een swing waar BTC 30 dollar doet. BTC scalpen nu is vrijwel nutteloos na de fee's, maar ETH is wel leuk om te doen.

We zitten inderdaad weer op een punt dat je een grote beweging mag verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
PilatuS schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 16:40:
[...]

We zitten inderdaad weer op een punt dat je een grote beweging mag verwachten.
ik hou van jou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxi
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-10 11:49
Na de grote sprong zitten we mijn inziens weer op een dalende trend. Check diverse coins op 15 min

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ehm... Bedankt ?... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-10 12:32
PilatuS schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 15:57:
Even een vraagje over fee's bij Binance. Ik vraag mij af of wat ik denk klopt. Bij een market sell betaal je meer fee, helemaal als je wat verder in de tiers gaat waarbij limit goedkoper wordt. Alleen wat als je nou in plaats van een market sell een limit sell doet maar dan met een hoge prijs. Dus zeg BTC staat op 3800 en je plaatst een limit sell op 3815. Die wordt dan direct ingevult voor de beste prijs net zoals bij een market sell, maar je betaald minder fee's omdat het een limit sell is. Kan dit op deze manier of mis ik iets ?
Ik zie het zo:
Als een nieuwe order in de orderboek komt is het een maker (je creëert een entry in het orderboek), als het een order uit de orderboek weghaalt is het dus een taker (je verwijderd een entry uit het orderboek).

Maar ik let er helemaal niet op omdat ik voor beide 0,075% fee heb staan. Volgens mij is dat voor iedereen het geval als je BNB hebt en deze gebruikt voor fee's.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
Maxxi schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 16:45:
Na de grote sprong zitten we mijn inziens weer op een dalende trend. Check diverse coins op 15 min
he bah was net enthousiast

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Swaha schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 16:35:
ICX lijkt ook zo te gaan vertrekken.
Wat mij betreft weer lekker naar 10 dollar zoals begin dit jaar :D 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Gondor schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 16:46:
[...]

Ik zie het zo:
Als een nieuwe order in de orderboek komt is het een maker (je creëert een entry in het orderboek), als het een order uit de orderboek weghaalt is het dus een taker (je verwijderd een entry uit het orderboek).
Dat klopt ook wat je zegt (denk ik). Alleen als je een marketsell of buy doet wordt er geen order in het orderboek geplaatst. De eerste beste buy of sell die in het boek staat wordt gebruikt. Met een limit order plaats je wel een order in het boek, maar wanneer de prijs bij een buy hoger zit wordt ie direct uitgevoerd. Ik denk dat het zo is dat als je het met een limit doet je wel een order plaatst in het boek maar met een hoge prijs wordt ie direct vervult als een market order. Vraag mij af of het mogelijk en zinvol is om een limit order als een market order te misbruiken zegmaar.
Maar ik let er helemaal niet op omdat ik voor beide 0,075% fee heb staan. Volgens mij is dat voor iedereen het geval als je BNB hebt en deze gebruikt voor fee's.
Je krijgt inderdaad korting als je BNB gebruikt, alleen als je genoeg volume hebt krijg je nog meer korting als je BNB gaat holden. Dit is echter alleen op limit orders en niet op market orders. Tenzij je 5000 BTC in 1 maand gaat doen, maar daar zit dan ook niet aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxi
Luuk schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 16:48:
[...]

Lol daar denk ik regelmatig met meemoed aan terug.. mooie tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
ada verkocht, nu zal die wel weer verder omhoog gaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gondor
PilatuS schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 16:51:
[...]
Dat klopt ook wat je zegt (denk ik). Alleen als je een marketsell of buy doet wordt er geen order in het orderboek geplaatst. De eerste beste buy of sell die in het boek staat wordt gebruikt. Met een limit order plaats je wel een order in het boek, maar wanneer de prijs bij een buy hoger zit wordt ie direct uitgevoerd. Ik denk dat het zo is dat als je het met een limit doet je wel een order plaatst in het boek maar met een hoge prijs wordt ie direct vervult als een market order. Vraag mij af of het mogelijk en zinvol is om een limit order als een market order te misbruiken zegmaar.
[...]
Ik denk dat de antwoord op je vraag ja is o.b.v. https://support.binance.c...0007720071-Maker-vs-Taker

Edit: Je kunt natuurlijk ook een limit ordertje van 10usdt uitvoeren en de fee checken.

[ Voor 5% gewijzigd door Gondor op 29-12-2018 17:00 ]

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
En toen sprongen al mijn favorieten in 3 minuten tijd van groen naar rood op 2 na.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-10 20:02
Luuk schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 16:48:
[...]

Dat zou wat zijn ;-)

Op dat niveau stapte ik in ... en raakte ik mijn bescheiden inleg zo goed als geheel kwijt door iedere trading fout te maken die er was. Die periode met een knaller afgesloten door BCN te kopen (waar ik er nu nog steeds van heb) op zo’n beetje de top 🙄

Uiteindelijk heb ik nu een zeer bescheiden portfolio van (op dit moment) €125,-
Inleg is in totaal €335,- geweest vanaf januari. Misschien kom ik ooit nog in de buurt van break even.

(bewust natuurlijk kleine bedragen, nooit met geld spelen dat je niet wilt/kunt missen!)

Edit: we zakken weer, €120,- waarde nog ;-)

[ Voor 5% gewijzigd door smoken op 29-12-2018 17:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-10 12:21
ZIL gaat lekker vandaag. Ik ga niks verkopen though, ga met ZIL tot de moon and beyond. ZIL zal naar mijn mening op termijn een hele lucratieve investering worden. En van veel met ZIL traden wordt alleen CZ blij, ik ga die Sinus patronen gewoon uitzitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/LXRpkbhvxLyreeDVK4j23yjg/full.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 24-10 11:26

sourcecode

Prepare for the next ATH

Sahara schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 17:27:
ZIL gaat lekker vandaag. Ik ga niks verkopen though, ga met ZIL tot de moon and beyond. ZIL zal naar mijn mening op termijn een hele lucratieve investering worden. En van veel met ZIL traden wordt alleen CZ blij, ik ga die Sinus patronen gewoon uitzitten :)
Ik ben ff uitgestapt voor een deel in ZIL (heb mijn winst genomen)
heb daar een deel van in QKC gestoken......... ik hoop dat deze de aankomende dagen gaat stijgen ivm mainnet zodat ik mijn winst (hoop ik) :) daarvan weer in ZIL kan gaan douwen

edit mainnet is nog niet binnenkort (dagen) maar laa deze toch ff staan :)

[ Voor 6% gewijzigd door sourcecode op 29-12-2018 17:37 ]

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Is ZIL meest geliefde muntje onder de tweakers??

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Klaas25 schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 17:32:
Het meeste geliefde muntje is het muntje dat het hardste stijgt en blijft stijgen. Zo is NANO al eens ons favoriete muntje geweest, daarna XRP en een paar dagen terug STRATIS nog. Nu is het weer even ZIL :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Klaas25 schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 17:32:
Nee, maar wel een goede keuze net als ADA, XRP, IOTA en dat soort hoogstwaarschijnlijke zekerheden. Ieder om z'n eigen reden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-10 17:18

Uhm. Dat gaat dus echt helemaal niet. Zodra een land hoeveelheden in gaat slaan die op de budgetten die landen hebben ook maar enige invloed hebben zou de koers echt compleet door het plafond schieten. Maar, als ze ze proberen te VERkopen gebeurt het omgekeerde. Dus, dat zullen ze nooit doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaha
Zou mooi zijn als BTC zo nog weer een keer 3760 aantikt, om vanuit daar lekker door te knallen naar 39xx. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
Swaha schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 17:52:
Zou mooi zijn als BTC zo nog weer een keer 3760 aantikt, om vanuit daar lekker door te knallen naar 39xx. :)
Binnen 54 uur staat ie op 4500 (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 19:14
Matadores schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 18:11:
[...]

Binnen 54 uur staat ie op 4500 (8>
Want?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

zijn er mensem hier die goed actief zijn op blockport ?

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxi
Ik zoek nog een goede portfolio tool die vooral je effectiviteit van daytraden weergeeft. En uiteraard met API integratie van. Binance.

Delta laat wel resultaat zien van een transactie. Maar voornamelijk t.o.v. de huidige koers.

BTW vandaag meermaals gepost dat te hard ging. Vrijwel op top verkocht en nu weer ingekocht met paar % :-D

[ Voor 19% gewijzigd door Maxxi op 29-12-2018 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
Stratus gaat door het putje. Mooi! kan ik er straks wat van bij halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Thaam schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 18:50:
Stratus gaat door het putje. Mooi! kan ik er straks wat van bij halen!
Niet overdrijven hé ;). Hij blijft al een tijdje rond de 3200 hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
radem205 schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 18:52:
[...]

Niet overdrijven hé ;). Hij blijft al een tijdje rond de 3200 hangen.
Had de 50% van mijn portfolio in USDT gezet, ik verwachte een daling. Het zet niet echt door. De avond valt dus de vraag is altijd, ga ik voor de nacht nog wat inzetten? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Thaam schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 18:56:
[...]

Had de 50% van mijn portfolio in USDT gezet, ik verwachte een daling. Het zet niet echt door. De avond valt dus de vraag is altijd, ga ik voor de nacht nog wat inzetten? ;)
Stop limit 50 onder de btc doe ik als er mogelijk een groene candle kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptore
Als Ripple nu niet gaat knallen ......

The National Bank of Kuwait (NBK) is officially the first financial institution in the country to adopt blockchain technologies as tools to improve its services and Ripple has become the first fintech to bring the blockchain to the world of Kuwaiti finance.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
cryptore schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 19:00:

The National Bank of Kuwait (NBK) is officially the first financial institution in the country to adopt blockchain technologies as tools to improve its services and Ripple has become the first fintech to bring the blockchain to the world of Kuwaiti finance.
Ripple kan best gaan knallen, maar of XRP dat doet ?

Doet die bank ook iets met XRP, of is Ripple met hun bezig zonder iets met XRP te doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
cryptore schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 19:00:

Link? En hoe oud is dit nieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptore
PilatuS schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 19:02:
[...]

Doet die bank ook iets met XRP, of is Ripple met hun bezig zonder iets met XRP te doen ?
Zat al op deze reactie te wachten ;) las het net , en of XRP er beter van gaat worden weet haast niemand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptore
Thommie.nl schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 19:03:
[...]

Link? En hoe oud is dit nieuws?
net geplaatst op CryptoPanic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thaam
PilatuS schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 19:02:
[...]

Ben geen XRP fan, maar het heeft al bewezen dat alle positiviteit vanuit Ripple ook invloed heeft op de coin XRP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
cryptore schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 19:06:
[...]

net geplaatst op CryptoPanic
Ok oh niet mainstream. Ik neem het gokje met mijn trade stack. Hopelijk knalt het zo als het mainstream wordt

Thx voor de h3ads up

[ Voor 4% gewijzigd door Thommie.nl op 29-12-2018 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
cryptore schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 19:05:
[...]

Zat al op deze reactie te wachten ;) las het net , en of XRP er beter van gaat worden weet haast niemand
Dat gaat dikke goed komen. Vroeg of laat werken al de Ripple producten met XRP :)

https://ethereumworldnews...ripple-for-a-new-service/

[ Voor 13% gewijzigd door Klaas25 op 29-12-2018 19:11 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Toch wel lekker, de aandelen beursen zitten dicht maar de cryptohandel gaat altijd door. (y)
Een wereld van verschil dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptore
Thommie.nl schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 19:08:
[...]

Ok oh niet mainstream. Ik neem het gokje met mijn trade stack. Hopelijk knalt het zo als het mainstream wordt

Thx voor de h3ads up
Als je het volgende even intoetst op Google , krijg je er veel nieuws over te zien -- The National Bank of Kuwait ripple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Hij begint net volgens mij.
Haha zit ik misschien een keertje voor een kaars?

Haha of kijken hoe ontstaat een kaars.

[ Voor 70% gewijzigd door Thommie.nl op 29-12-2018 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptore
Heb net toch maar wat XRP bijgekocht , je weet het nooit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klaas25
cryptore schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 19:26:
Heb net toch maar wat XRP bijgekocht , je weet het nooit
En zo krijg je dus een kaars als veel mensen dat denken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Onze eigen tweakers kaars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptore
Klaas25 schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 19:29:
[...]

En zo krijg je dus een kaars als veel mensen dat denken :P
Je hebt gelijk Klaas , maakt niet uit hoe die kaars er komt , als hij er maar komt .. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Wat is dat op bitstamp dan? Honderden en honderden buys op 117.53 euro voor ETH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

ik ga nog maar wat bijkopen..............
wat geen idee maar de vruchten pluk ik wel in 2019 :)

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
Dat is twee dagen oud nieuws: https://cointelegraph.com...s-border-payments-product

Nieuwer nieuws is dat visa dat ook gaat doen:
https://cointelegraph.com...ayments-partner-earthport

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Lol koop voor het eerst in meeleven ripple. (Principe kwestie)
Blijkt net dat visa ripple gebruikt.of er iets mee gaat doen... ? *O*
https://smartereum.com/18...klyn-richards-sat-dec-29/

[ Voor 5% gewijzigd door Thommie.nl op 29-12-2018 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
Ene, buy the rumours sell the news, toch?

[ Voor 7% gewijzigd door Gondor op 29-12-2018 20:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Thommie.nl schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 19:58:
Lol koop voor het eerst in meeleven ripple. (Principe kwestie)
Blijkt net dat visa ripple gebruikt.of er iets mee gaat doen... ? *O*
https://smartereum.com/18...klyn-richards-sat-dec-29/
Blijkt net dat visa ripple gebruikt.?

en wa heeft dat met XRP te maken ?

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
sourcecode schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 20:05:
[...]

Blijkt net dat visa ripple gebruikt.?

en wa heeft dat met XRP te maken ?
Geen idee man moet niets van ripple hebben, denk ach die eens gek soort van gok potje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

PilatuS schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 15:57:
Een limit order plaatsen die direct wordt ingevuld = taker, niet maker. Dat zou wel erg makkelijk zijn :)
sourcecode schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 18:37:
zijn er mensem hier die goed actief zijn op blockport ?
Ik koop er regelmatig iets, wat is je vraag?

[ Voor 12% gewijzigd door Taro op 29-12-2018 20:11 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
Gondor schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 20:02:
Ene, buy the rumours sell the news, toch?
Ben je 20 uur te laat. 8) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
Nee, klein 4 uur te vroeg, heb het gisteren om 20:58 verkocht ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thaam
Ik heb even een lijntje getrokken, maar mocht na deze sideway de boel weer omhoog gaan dan zitten we in een kleine omhooggaande trend (vanaf 14 december gezien he :+ ). Misschien is het nu wel het moment om je kaarten te kiezen. Ik ben gematigd bullish....
Pagina: 1 ... 65 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!