[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 64 ... 103 Laatste
Acties:
  • 270.302 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Tominatie schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 00:43:
Totale aantal bitcoin in circulatie: 17,449,825
Max. aantal bitcoin wat in circulatie komt: 21,000,000
Aantal bitcoin dat gemined is in percentage: 83.09%
Bitcoin die dus nog gemined moeten worden: 3,550,175
Bitcoins die nog gemined gaan worden tot de halving: 925,175
Aantal bitcoins dat elke dag wordt gemined: 1,800
Inflatie per jaar: 3.84%
Inflatie per jaar (VOLGENDE HALVING): 1.80%
Bitcoin inflatie per dag (USD): ~$7,000,000 (als je de current prijs gebruikt)

Het is natuurlijk interessant wat we gaan doen de komende maanden, zeker nu de inflatie nog wel hoog ligt voor BTC. Het wordt pas echt interessant als store of value (wellicht), bij de volgende halving want een 1,8% inflatie per jaar is echt heel weinig. Zelfs goud heeft een hogere inflatie.

Het zou best kunnen dat we nog wel eens onder de 3k kunnen komen want er moeten nog 925,175 bitcoin gemined worden tot de volgende halving, dat is een best een hoop en moeten wel eigenaren voor gevonden worden. :)

@Timberly2 Ben het trouwens met je eens hoor. BNB in je portfolio is nooit verkeerd <3
Litecoin halving is volgend jaar: https://www.litecoinblockhalf.com/
De BTC halving duurt nog een jaartje langer:
https://www.bitcoinblockhalf.com/
:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Vergeet de 1 miljoen tot 4 miljoen verloren BTC ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Nu al spijt dat ik m'n ETH'jes van de hand heb gedaan op 0.034650 sat.
Die gaat de komende tijd sowieso zwaar moonen, hoop dat ik nog de kans krijg ze goedkoper te halen.

Dus bitcoin.... zak nog maar ff met een rode candle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
RaptorXS schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 00:49:
[...]

Litecoin halving is volgend jaar: https://www.litecoinblockhalf.com/
De BTC halving duurt nog een jaartje langer:
https://www.bitcoinblockhalf.com/
:)
Litecoin is voor mij irrelevant, zeker met het LN wat zich stormachtig ontwikkelt bij bitcoin.
Bitcoin blijft levend met een handjevol alts en daar hoort Litecoin voor mij niet bij. :X

Maarja de litecoin blockhalf kan ook interessant zijn natuurlijk 8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• daboemann
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:43
Bijna 1 uur inderdaad. Ik zit de afgelopen twee uur af en toe naar de koers te kijken. Maar vooral eigenlijk naar een muis die zichzelf in de nesten heeft gewerkt door via schoorsteen van de houtkachel in de houtkachel te klimmen/vallen. Heb nog geen waterdicht plan om het beestje te vangen. Toch best gek (en goed denk ik?) dat het lastig is om zo'n beestje face to face te zien en te proberen hem te vangen. Dat terwijl ik ongeveer 36 uur geleden nog muizenkorrels op zolder heb gezet vanwege een of meerdere muizen die helaas onze spullen lekker vonden.

Oh ja, on topic: stop loss had ik geannuleerd (thanks @Tominatie, je bericht kwam voor mij op tijd om niet ook eruit te stappen). Nog even afwachten, maar toch echt zo slapen. Op zou het fijn zijn om met winst te slapen (dus uit te stappen) maar de telleurstelling als de stijging toch doorzet zal groot zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01:29

Malarky

Wils voor wat ieder

Ik doe ff een ritje eth. Want bezorgd mij fomo dit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
@Malarky blijft maar gaan idd...... Tering

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Oh shit ik stap echt net op tijd in.. zag op tradingview dat alle indicatora op 4uur op BUY staan. Ga ik kijken zag em zachtjes lopen en Fomoode volledig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Tominatie schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 00:53:
[...]

Litecoin is voor mij irrelevant, zeker met het LN wat zich stormachtig ontwikkelt bij bitcoin.
Bitcoin blijft levend met een handjevol alts en daar hoort Litecoin voor mij niet bij. :X

Maarja de litecoin blockhalf kan ook interessant zijn natuurlijk 8)
Wat je er van vindt, de LTC, ach.
Maar het leuke was, was er de vorige keer ook bij, met de BTC halvening, daar was een live kanaal bij Youtube over en dat was zo geweldiig :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
@Malarky
Nice...... Ik kocht ETH gister nog op 114$, nu staat ie al op 136$. Mag iedergeval niet klagen maar had ze niet moeten verkopen.

Hoop ook niet dat de ADA trein straks vertrekt, mijn buy orders moeten nog gevuld worden. Bitcoin moet echt ff omlaag pfff

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Als die kleine run omlaag van BTC van 50 dollar het was en we weer verder omhoog gaan worden we morgen lekker wakker :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
PilatuS schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 01:01:
Als die kleine run omlaag van BTC van 50 dollar het was en we weer verder omhoog gaan worden we morgen lekker wakker :D
tis inderdaad maar zwakjes wat de bears laten zien.
bears weak :') :') :') :')
bulls strong :)F :)F :)F

bears rekt :') :') :') :')
bulls lambo oOo oOo oOo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-10 12:21
Tominatie schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 01:02:
[...]

tis inderdaad maar zwakjes wat de bears laten zien.
bears weak :') :') :') :')
bulls strong :)F :)F :)F

bears rekt :') :') :') :')
bulls lambo oOo oOo oOo
Hopelijk kunnen wij dan in onze Lambo Kirby bij zijn Rektcity afleveren, wel zo netjes :) daar hij dan door al zijn liquidated shorts zelfs mogelijkerwijs een buskaartje niet kan ophoesten.

[ Voor 11% gewijzigd door Sahara op 29-12-2018 01:11 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Malarky schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 20:16:
[...]

Op weekbasis 12% ingeleverd tegenover ETH op dagbasis 3,6% al loopt die vrij grillig. Op maandbasis staat die breakeven.

In harde euro’s is die winstgevend maar het is niet bepaald de topper van het speelveld deze periode.
Ach tja.. Het is liefde op het tweede gezicht met die coin (heb met TRX mijn winst veilig kunnen stellen lang geleden :X ) en ik heb eindelijk mijn doel bereikt qua aantal stuks in bezit.. Ik zit er dus niet zo zakelijk in om eerlijk te zijn.. Ik kijk het van dag tot dag aan en dat bevalt prima (en ondertussen pak ik meer winst dan verlies dus voor de hobby moet je niet meer willen wensen ;) )

Maar al met al blijf ik jou/jullie inhoudelijke reacties zéér waarderen _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
pfoe ik kan die enorme groene candle nu al ruiken gewoon

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• daboemann
Gas! Maan! Man ik wil slapen maar dit is ook leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Pfoe, ETH mijn jong. Ga je nog dalen? :$

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Eth/btc is op 36. 2x eerder die piek. Gaat er zeker niet nu al doorheen na zo een run. Of ik eet mijn schoen op.

Ik ben eruit

[ Voor 6% gewijzigd door Malarky op 29-12-2018 01:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Malarky schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 01:17:
Eth/btc is op 36. 2x eerder die piek. Gaat er zeker niet nu al doorheen na zo een run. Of ik eet mijn schoen op.

Ik ben eruit
denk dat je je schoen kan gaan opeten straks. Straks gaat ie echt wel over de 36k sat :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daboemann
Malarky schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 01:17:

Ik ben eruit
Graag even een exchange noemen die de schoen mag serveren, dan kunnen we allemaal meekijken >:)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-10 18:50
was het maar gisteren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Tominatie schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 01:18:
[...]

denk dat je je schoen kan gaan opeten straks. Straks gaat ie echt wel over de 36k sat :P
Klopt. Maar zal eerst zijn bodem nog is testen op 33-34 sat. Als die daar deze keer wel steun vind dan gaat 36 er zeker aan.
daboemann schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 01:20:
[...]

Graag even een exchange noemen die de schoen mag serveren, dan kunnen we allemaal meekijken >:)
Ik probeer altijd te handelen alsof ik een coin niet bezit. Dus ETH heeft vandaag een extreme run gemaakt en is uitgekomen bij zijn vorige piek die groot drama opleverde. Zou ik dan op 36 gaan kopen of wachten tot ETH iets zakt om beetje support bodem deze keer te zoeken die wel houdt. Daarom verkocht ik net onder 36.

Het kan natuurlijk. Maar is gewoon extreem onwaarschijnlijk uit imho mijn ervaringen.

34.5 minimaal! Anders 2 schoenen ;)

[ Voor 49% gewijzigd door Malarky op 29-12-2018 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Malarky schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 01:21:
[...]

Klopt. Maar zal eerst zijn bodem nog is testen op 33-34 sat. Als die daar deze keer wel steun vind dan gaat 36 er zeker aan.
we gaan het zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
btc ziet er sterk uit vind ik , proberen nu echt de 3.9k te gaan passeren maar bears zijn daar nog ff in disbelief maar krijgen hem niet verder terug. Moonshot inc. mochten we de 3.9k met fanatieke bulls erachter breken.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Bam, ik mag de +20% vandaag ook even aantikken. Lekker momentje hoor, iedereen blij.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Tominatie schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 01:27:
btc ziet er sterk uit vind ik , proberen nu echt de 3.9k te gaan passeren maar bears zijn daar nog ff in disbelief maar krijgen hem niet verder terug. Moonshot inc. mochten we de 3.9k met fanatieke bulls erachter breken.
Ik denk dat hoog in de 38xx mooi genoeg is voor nu. Zou ook mooi als we de 3800 nog een keer gaan retesten met een duidelijke bounce. Zie dit weekend liever de alts wat opkomen, en dat maandag de 3900 en 4000 door BTC gepakt worden. :) We gaan een lang weekend in, dus het kan wel alle kanten op. :9
De vrouw des huizes vond me vandaag niet heel erg gezellig, ik was "iets" teveel bezig met mijn laptop hahaha...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
Chris.nl schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 01:32:
Bam, ik mag de +20% vandaag ook even aantikken. Lekker momentje hoor, iedereen blij.
Als je verkocht heb wel, anders is het papieren winst :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Als iemand die wat doet met Elliott Wave Theory hoop ik dat dit golf 1 was of is :P

(Dat zou namelijk betekenen dat we er nog 4 te gaan hebben waarvan golf 3 omhoog meestal de grootste is, dus groter dan de run omhoog van vandaag)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21:45

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Ik mis mijn iota muntjes.... doe eens zakken , dan kan ik ze terug kopen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Je kan nu onder btc usdt vanaf 3805 tot dit pumt (3860) een rechte lineaal leggen. Hoe langer die wordt... en is al lange lineaalstreep. Hoe mooier de rode drop binnen paar minuten als die breekt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Or5eIHo.png

Deze is van gisteren, dus let niet op de candles van nu. De 36k is weerstand voor ETH en de eerste keer kwamen we er dus ook niet doorheen maar er net onder. Nu bungelt ie weer laag in de 35k sat.

Ik zelf laat alle alts even links liggen nu, focus me volledig op ETH want dat is nu echt de hot-alt.

Verwacht dat de 36k easy wordt gebroken bij de volgende run omhoog.
Ben nu lekker aan het inkopen. :)

disclaimer: ik ben ook maar een studentje die wat loopt te kloten, wellicht gaat eth straks naar de tering.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
RaptorXS schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 01:37:
[...]

Als je verkocht heb wel, anders is het papieren winst :)
Minder verlies op dit moment, is het.... Ik hodl me de moeder. Moet nog +100% omhoog om m'n 50% verlies op dit moment goed te maken. Mijn spel is "DCA of de Gladiolen" op één WC-eend coin waar ik met volle tunnelvisie in geloof (al probeer ik ook open te staan voor de negatieve punten). Ieder z'n ding *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

3847 is waar het misgaat... Spoedig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Malarky schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 01:48:
3847 is waar het misgaat... Spoedig.
zit je in tether nu? wat een beer ben je opeens :o :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Tominatie schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 01:49:
[...]

zit je in tether nu? wat een beer ben je opeens :o :+
Ben toch uitgestapt op 36 sat van eth? Die ga ik bij 34.5 misschien maar waarschijnlijk lage
r (ligt aan btc) weer oppikken.

Ik heb software om op de miliseconden te handelen. Dusjah ga vaak tether.

Ik zeg niet dat er 5% afgaat maar gewoon een dropje. Want: 3847 is gebroken. Maar rap gaat het allemaal niet.

[ Voor 26% gewijzigd door Malarky op 29-12-2018 01:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
eth 0.033 pls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Nja, ik ben all-in ETH nu.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/OrmwJJW.png

Gaan we onder 0.034920 is m'n SL.

Tis het gokje wel waard denk ik.

Edit: verkocht helaas :(

[ Voor 8% gewijzigd door Tominatie op 29-12-2018 02:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
@Malarky wellicht heb je wel gelijk en zit er een dropje aan te komen. De 3.9k (bitmex) gaat er maar niet aan..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
daar gaat je stoploss op 0.0349

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Yep, had ze al verkocht before m'n SL zou afgaan. Ik zie het wel weer, eerst mag Bitcoin even laten zien wat we gaan doen. Dat gehang net onder de 3.9k bevalt me niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
xmr atl sinds 2017

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chang1982
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 24-09-2022
Gaat weer lekker 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Had ETH toch ff moeten holden, gaat nu alweer omhoog. Die +36k is denk een kwestie van tijd...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 02:38:
Had ETH toch ff moeten holden, gaat nu alweer omhoog. Die +36k is denk een kwestie van tijd...
Misschien gaat ie inderdaad door. Aan de andere kant heeft ie nu 20% gedaan. Wat kan ie doen voor ie een dikke correctie krijgt ? 25%, 30%, of misschien is dit al de max. Heb zelf ook verkocht en een leuke winst gepakt, dus vind het wel best. De dollars en daarmee ook procenten vliegen je om je oren. Ik ben blij met de winst en dat ie even 5 dollar of meer omlaag gaat zit er prima in ik gok ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
PilatuS schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 02:40:
[...]

Misschien gaat ie inderdaad door. Aan de andere kant heeft ie nu 20% gedaan. Wat kan ie doen voor ie een dikke correctie krijgt ? 25%, 30%, of misschien is dit al de max. Heb zelf ook verkocht en een leuke winst gepakt, dus vind het wel best. De dollars en daarmee ook procenten vliegen je om je oren. Ik ben blij met de winst en dat ie even 5 dollar of meer omlaag gaat zit er prima ik gok ik zo.
Ja, ik hoop toch wel op een correctie...... +20% is wel iets teveel van het goede op 1 dag lijkt me.. Maarja het is crypto :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 02:42:
[...]
Ja, ik hoop toch wel op een correctie...... +20% is wel iets teveel van het goede op 1 dag lijkt me.. Maarja het is crypto :X
Een correctie zou gezond zijn. Hoe langer we zonder correctie gaan hoe extremer de correctie wordt wanneer ie uiteindelijk toch komt. Als ik kijk naar de 20% en moet gokkken op vannacht een correctie of 10% erbij dan ga ik voor die correctie, ook voor BTC trouwens. Maar inderdaad het blijft crypto en alles kan, alleen met de mogelijkheid tot verder omhoog of een correctie is het laatste ook in crypto meer waarschijnlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
PilatuS schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 02:44:
[...]

Een correctie zou gezond zijn. Hoe langer we zonder correctie gaan hoe extremer de correctie wordt wanneer ie uiteindelijk toch komt. Als ik kijk naar de 20% en moet gokkken op vannacht een correctie of 10% erbij dan ga ik voor die correctie, ook voor BTC trouwens. Maar inderdaad het blijft crypto en alles kan, alleen met de mogelijkheid tot verder omhoog of een correctie is het laatste ook in crypto meer waarschijnlijk.
Yep, ik ga ook voor de correctie.. Al is het maar een BTC naar de 3750 ofzo. ETH naar een 125? Dat zou iedergeval gezond zijn. Ik overnacht in BTC, slaaplekker. >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Zo weer eens vuurwerk gemist zo te zien. Eigen schuld moet je maar niet de kroeg induiken. :)

Wel een heerlijk biertje ontdekt voor de speciaalbier liefhebbers. Krysta van Brouwerij in de Nacht.

De vraag dit weekend. Houden we dit vol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-10 18:02

oNo

Dus, op basis van de laatste dagen gaat er vandaag iets gebeuren.
Een jump van een paar honderd dollar, welke kant op is niet te voorspellen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:14

Bever!

3

Lekker man, zil hoogste stijger van top 50 op cmc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gok dat we vooral zijwaards gaan doorsukkelen tot 2 of 3 januari. En dan natuurlijk naar de maan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 28-10 16:28
Ben benieuwd wat er de komende uren gaat gebeuren. De BTC swings zijn nu op dollar niveau en volume weg.. Ga trainen, heb maar wat sells boven en onder gezet. Wordt echt interessant boven de 4250.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Tominatie schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 00:09:
[...]

Zit nu trouwens te denken hé, zou het een coinbase listing kunnen zijn? ;)
Daar dacht ik ook al direct aan, MAAR, daar staan waarschijnlijk mega boetes op en het is niet netjes. Zou hij nooit toen, tenzij hij rondom Kerst teveel biertjes op heeft en even teveel van de spaarzame vrije tijd aan het genieten is.

Vannacht overigens met 5 ETH, 10 NEO, 150 ONT en 10.000 ADA ingegaan (willekeurige aantallen) en 40 Dollar winst gemaakt. Ik verdien de laatste tijd 's nachts meer met niets doen dan overdag door in-/uit te stappen. Tijd om all-in te gaan en te gaan handelen vanuit ETH en/of BTC. Maar, ik slaap daar slecht van... Maar deels instappen en dan stil blijven staan met USDT hou ik ook niet van, daardoor loopt mijn hoeveelheid Bitcoin zwaar terug. Sinds gisteren al 0,12 Bitcoin minder door niets te doen.

Kortom: De dood of de gladiolen?

[ Voor 38% gewijzigd door Taro op 29-12-2018 08:47 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster
Tsja Taro zo zit ik na te denken of ik niet wat VET moet gaan halen..keuzes keuzes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

De Ripple trein vertrekt! Gelukkig net ingekocht. Ik ga gewoon langzaam aan overal buy orders neerzetten en instappen. Mochten we weer sub 3600 gaan verkoop ik wel weer en accepteer ik mijn verlies.

@Danster Anders koop je iedere x tijd voor 10% extra cryptocurrency in en zet je er per koop order een stop loss op? Dan kan er niet zo heel veel verkeerd gaan.

Zo doe ik het ook. Ik ga nu niet ineens all-in, maar koop gaandeweg hier en daar bij met lage limit orders die onderop de bandbreedte staan. Stijgt een coin voor langere tijd door en wordt hij niet gehit, dan stel ik de koop order hoger in.

Overigens wel leuk om te zien dat hier ineens heel veel ETH fans zijn, maar, men op Twitter (o.a. TuurDemeester en WhalePanda, niet de minsten) nogal wat bedenkingen hebben over Ethereum. Zij zitten erin voor de tech en wij toch meer voor het speculeren.

[ Voor 62% gewijzigd door Taro op 29-12-2018 09:23 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Zal ZIL nog gaan zakken naar onder de .00000500?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

radem205 schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 09:22:
Als btc naar beneden schiet wel, anders denk ik het niet.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

radem205 schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 09:22:
Dat weet niemand. Je moet je afvragen of 500 een belangrijke grens voor jou is, of dat je ze gewoon wil hebben of pas als ze minder waard zijn.

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/q9q1bmyxi0701.jpg

Edit: Idd, mooie variant @Slux :)

[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 29-12-2018 09:29 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 09:26:
[...]

Dat weet niemand. Je moet je afvragen of 500 een belangrijke grens voor jou is, of dat je ze gewoon wil hebben of pas als ze minder waard zijn.

[Afbeelding]
Die kwam nog uit de Turbo tijd ;)

Mijn antwoord daarop was toen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/OekUA6AzmOGMJgA4UPU2sWf5/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster
Taro schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 08:55:

@Danster Anders koop je iedere x tijd voor 10% extra cryptocurrency in en zet je er per koop order een stop loss op? Dan kan er niet zo heel veel verkeerd gaan.

Zo doe ik het ook. Ik ga nu niet ineens all-in, maar koop gaandeweg hier en daar bij met lage limit orders die onderop de bandbreedte staan. Stijgt een coin voor langere tijd door en wordt hij niet gehit, dan stel ik de koop order hoger in.
Net gedaan inderdaad, heb een hodl en trade portfolio. VET zit in de laatste :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sahara
Taro schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 09:26:
[...]

[Afbeelding]

Edit: Idd, mooie variant @Slux :)
Het is heel makkelijk te denken "ik verkoop ZIL en ik koop lager terug", maar zoals ik vorig jaar op precies dezelfde wijze dacht "ik verkoop XVG en ik koop lager terug", bleek de XVG trein al hard rijdend en ging ie niet terug, dus had ik elke keer minder stuks. Nu heb ik maar voor mijzelf met koeienletters op een A4-tje geschreven "Ik verkoop ZIL NIET". Koop wel bij, want als ZIL een Stratis doet, dan zul je maar verkocht hebben om het lager terug te kopen en dan eindig je als Bill.

@Slux dat werkt in een bear situatie, zoals eerder dit jaar toen alles heel hoog stond, zoals mijn toen geliefde NEO :(. Maar nu staat alles tenminste 80% van ATH. Dus het is beetje spelen met vuur, maar to be like Slux kan werken, maar who knows.

[ Voor 12% gewijzigd door Sahara op 29-12-2018 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxi
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-10 11:49
FOMO kicks in.. ik wacht al 16 uur op een grote dip met USDT in m'n hand..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-10 13:12
Daar gaan we weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

@Maxxi Inmiddels ingekocht? :)

Edit: ZIL beweegt anti-ETH/BTC, blijft toch jammer dat die niet echt loskomt. Gewoon geduld hebben.

[ Voor 61% gewijzigd door Taro op 29-12-2018 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-10 12:38
Maxxi schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 09:58:
FOMO kicks in.. ik wacht al 16 uur op een grote dip met USDT in m'n hand..
prijzen zijn nog steeds prima om in te stappen.

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
Net zo snel als ik er in BTC was gefomoot op 3847,04 (all-rest-naast-ZIL-in) ben ik op 3835,75 er weer heel snel uitgefomoot. Had idd met 25% stapjes moeten instappen, noted voor de volgende keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:05
Gebruikt er hier iemand Gunbot? Zo ja, wat zijn jullie ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Neo heeft de eerste stablecoin SDUSD (alchemint) gelanceerd op de mainnet. Switcheo heeft USD/NEO toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Hebben we nu wel of geen inverted h&s patroon gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxi
Hoe ga je om met een vrouw die klaagt dat je alweer geld hebt gestort? Vorige keer ging dat niet zo heel goed..

Ze is not amused

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Maxxi schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 11:00:
Hoe ga je om met een vrouw die klaagt dat je alweer geld hebt gestort? Vorige keer ging dat niet zo heel goed..

Ze is not amused
Haha ik zeg altijd dat het geld niet daadwerkelijk 'weg' is, daar waar als zij kleding shopt het geld wel écht weg is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sahara
PHPResource schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 11:02:
[...]

Haha ik zeg altijd dat het geld niet daadwerkelijk 'weg' is, daar waar als zij kleding shopt het geld wel écht weg is.
Je moet gewoon idd zeggen dat de afschrijving op haar zoveelste paar schoenen vele malen hoger is dan op jouw crypto investments.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxi
PHPResource schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 11:02:
[...]

Door de enorme val van afgelopen jaar is het wel soort van weg ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-09 17:54
Over een paar jaar wilt ze nooit meer bij je weg 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Maxxi schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 11:05:
[...]

Door de enorme val van afgelopen jaar is het wel soort van weg ;-)
Dan zeg je dat je USDT gaat hodlen ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Ze is not amused
Noem het een pensioenfonds.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21:45

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
leergeld moet betaald worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-10 18:02

oNo

Omdat de waarde van een crypto minder snel zakt dan die van een paar schoenen?

Sterker nog, er is in elk geval kans dat je er later 2 paar schoenen van kan kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online

Ze is not amused
De wereld veranderen gaat niet zomaar. Buiten dat laat haar een filmpje zien van venezuela en de kilo’s aan geprint geld wat het kost om een kip te kopen en dat de pond op -96% ofzo van zijn ATH staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Sahara schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 09:42:
[...]

Het is heel makkelijk te denken "ik verkoop ZIL en ik koop lager terug", maar zoals ik vorig jaar op precies dezelfde wijze dacht "ik verkoop XVG en ik koop lager terug", bleek de XVG trein al hard rijdend en ging ie niet terug, dus had ik elke keer minder stuks. Nu heb ik maar voor mijzelf met koeienletters op een A4-tje geschreven "Ik verkoop ZIL NIET". Koop wel bij, want als ZIL een Stratis doet, dan zul je maar verkocht hebben om het lager terug te kopen en dan eindig je als Bill.

@Slux dat werkt in een bear situatie, zoals eerder dit jaar toen alles heel hoog stond, zoals mijn toen geliefde NEO :(. Maar nu staat alles tenminste 80% van ATH. Dus het is beetje spelen met vuur, maar to be like Slux kan werken, maar who knows.
Als ik dat zo lees durf ik weer niet een deel van me pf met winst te verkopen om te "hopen" op een lagere dip. Maar zie zegt dat het deze keer ZIL zal zijn? Of bedoel je gewoon massale bullrun waaronder ZIL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Beetje vertrouwen he. Die lage ETH etc komt echt nog. 33 sat ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

Ze is not amused
Ligt eraan wat je resultaat is en wanneer je kocht.. Als je bij ieder fomo moment hebt ingekocht (dus ‘te laat’) en je staat keer op keer op rood dan is het misschien handig om eens te luisteren áls het om de gezamenlijke rekening gaat.

Als je er al een keer van op vakantie/uit eten bent geweest en je kunt laten zien dat je aan ‘buy low, sell high’ doet dan idd alle bovenstaande tips overwegen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ze is not amused
Andere vrouw zoeken die zich niet met jouw zaken bemoeit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
Klaas25 schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 11:19:
[...]

Als ik dat zo lees durf ik weer niet een deel van me pf met winst te verkopen om te "hopen" op een lagere dip. Maar zie zegt dat het deze keer ZIL zal zijn? Of bedoel je gewoon massale bullrun waaronder ZIL.
Ik bedoel dat letterlijk het volume van ZIL de afgelopen dagen massive is. Lees mijn eerdere posts maar over ZIL. Ik hodl deze wel, in januari komen ze met mainnet, wat uitgesteld was tot nu 31 januari 2019. Bij elke mini-sell off van BTC zijn er wel mensen die verkopen, maar die orders aan de verkoopzijde van het orderboek (Binance) worden snel opgegeten en de bids voor ZIL zijn ondanks de daling van BTC hoog. Geen garantie hoor, don't get me wrong, het kan ook alsnog naar de kloten gaan. Maar dan gaan ook al die lui in de afgelopen week(en) naar de klote die miljoenen ZIL gekocht hebben. Dat risico wil ik wel nemen. Als ZIL nou een volume als TRAC zou hebben.. dan zou ik er ver vandaan blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Laatst online: 12-05 21:26
Sahara schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 11:29:
[...]

Ik bedoel dat letterlijk het volume van ZIL de afgelopen dagen massive is. Lees mijn eerdere posts maar over ZIL. Ik hodl deze wel, in januari komen ze met mainnet, wat uitgesteld was tot nu 31 januari 2019. Bij elke mini-sell off van BTC zijn er wel mensen die verkopen, maar die orders aan de verkoopzijde van het orderboek (Binance) worden snel opgegeten en de bids voor ZIL zijn ondanks de daling van BTC hoog. Geen garantie hoor, don't get me wrong, het kan ook alsnog naar de kloten gaan. Maar dan gaan ook al die lui in de afgelopen week(en) naar de klote die miljoenen ZIL gekocht hebben. Dat risico wil ik wel nemen. Als ZIL nou een volume als TRAC zou hebben.. dan zou ik er ver vandaan blijven.
Maar Pundi X had gister toch ook goed nieuws en dat viel als een baksteen. Of was het slecht nieuws? De inhoud heb ik niet echt gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Klaas25 schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 11:31:
[...]

Maar Pundi X had gister toch ook goed nieuws en dat viel als een baksteen. Of was het slecht nieuws? De inhoud heb ik niet echt gelezen.
Volgens mij is er een verschil tussen een altcoin van 13 sats en eentje van 5xx sats. Ik heb geen idee wat Pundi X doet overigens. Dus ik kan je niet vertellen hoe of wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
BTC gaat naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry mijn schuld.. heb net op mijn knieën gesmeekt zodat ik op 30 of 33 of 35 kan inkopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
[...]

https://www.reddit.com/r/PundiX/new/
als je de meest recente post leest zijn ze niet heel positief door de introductie van f(X) coin.
Ik zit te wachten op de volgende dip B) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

cursquidHome schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 11:46:
[...]

https://www.reddit.com/r/PundiX/new/
als je de meest recente post leest zijn ze niet heel positief door de introductie van f(X) coin.
Ik zit te wachten op de volgende dip B) .
Zielige moneygrab, al die project namen met een x ook. Man wat een project waar ik helemaal niets mee zou willen doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 28-10 14:55
Bever! schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 11:48:
[...]

Zielige moneygrab, al die project namen met een x ook. Man wat een project waar ik helemaal niets mee zou willen doen.
Wat dacht je van XREKT. Wat een scam is dat! :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Kijk, daar gaat ZIL eindelijk (een beetje :)).

En doei :w Jihan:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dvkoo_eWkAEwrFw.jpg

Hopelijk vloeit al dat geld naar de echte Bitcoin ...

[ Voor 81% gewijzigd door Taro op 29-12-2018 12:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 12:03:
Kijk, daar gaat ZIL eindelijk (een beetje :)).

En doei :w Jihan:
[Twitter]
[Afbeelding]

Hopelijk vloeit al dat geld naar de echte Bitcoin ...
We hebben SV nog.

Weg

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
[...]

De inhoud heb ik niet echt gelezen.
Typisch..doet de gemiddelde xrp fan volgens mij niet _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ggj87
https://twitter.com/bitfinex/status/1078954166184226816?s=20

Even opletten op die dag. De vorige keer dat ze offline waren was er een flinke pump en dump.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxi
ggj87 schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 12:50:
https://twitter.com/bitfinex/status/1078954166184226816?s=20

Even opletten op die dag. De vorige keer dat ze offline waren was er een flinke pump en dump.
Reacties op Twitter zijn inderdaad ook vooral waarschuwend. Dat men door de downtime gebruik maakt van klant funds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Wat denken jullie? Gaan we nog zakken of zijn we aan het opladen voor de volgende zwiepert naar de 4000+?

Ik vind de markt er eigenlijk nog helemaal niet zo goed uit zien, als er echt een soort "bull reversal" zou zijn verwacht je toch eigenlijk niet dat langdurige sideways? Heb de chart ff op 5 min gezet en je ziet dat die bitcoin pump van gisteren ook maar in 15 minuten was gedaan. Dat klinkt mij meer als een georganiseerd hoopgevend pumpje van een groepje mensen met een paar miljoen.

Hetzelfde geld trouwens voor de dumpjes, het is allemaal in een kort tijdbestek gevolgd door amper reactie van de markt. Ook alts doen het helemaal niet zo super op een aantal na die gewoon populair zijn deze tijden. ADA, ZIL, ETH, TRX zijn de alts die ik in de gaten hou de komende tijd. Derest hangt maar wat en doet weinig, ook sowieso erg weinig volume bij de meeste alts.

Al met al ben ik best bearish en eigenlijk verwacht ik toch nog een < 3k te zien, tot die tijd: probeer de golfjes in de markt mee te pakken & play it safe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Maxxi schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 13:03:
[...]

Reacties op Twitter zijn inderdaad ook vooral waarschuwend. Dat men door de downtime gebruik maakt van klant funds.
Hoe moet je dat zien dat ze gebruik maken van klant funds? Bedoel je door liquidatie van shorts en longs bij Bitfinex zelf, m.b.t. de voor hun "juiste" tijd weer online te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/x67axkL.png

Bull pennant gespot. Maarja, vind de markt er momenteel een beetje griezelig uit zien. Het is wachten op de volgende whale move. 8)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

ADA staat op 30 wei tegenover ETH. Meestal wordt die niet veel lager en zit er een lekkere swung in (gedurende 2018). 38 is dan steeds weer zijn piek. Aan de andere kant staat 90% van de coins nu laag tegenover ETH.

VET zou ik sowieso van wegblijven nu. Die zakt al maandenlang zeer gestaag tegenover ETH. Dat is een aan zekerheid grenzend zekerheidje. Staat nu op 31. Kreeg in augustus heel veel push rond 23. Misschien daar weer...

Zet TRX op een jaar tegenover ETH en je ziet een en al winst. Downside: tron behoort dus al tot de relatief dure coins. Heeft dan ook nu elke dag heel veel moeite om te overleven rond de 15 wei. Als die daar doorgaat en bearish wordt: wegwezen. Heeft veel te verliezen dan. Kan je zeggen: het is TRON. Pak dan vooral QKC, MANA, XLM erbij. Ramsterke coins gedurende 2018 tegenover ETH. Maand in maand uit. Maar nu ETH dan eindelijk zelf aan de beurt is: ze zijn helemaal nergens. Iedere coin heeft een tijd van komen en gaan....

ZIL gaat constant heel hard up maar ook heel hard down tegenover ETH. Als de btc nu even support op 3700 gaat zoeken en alle coins weer bad gaan... wie weet is ZIL dan andermaal te halen voor 145 wei. Dan doe ik em zeker. Wat nu in het nadeel van ZIL is is zijn btc koers. Die was lange tijd 55-57 sat top tot die begin november door het putje ging. Heeft nu heel erg veel gewonnen maar is bijna 55 sat weer. En tjah whales will be whales en normaliter dumpen ze dan direct als de oude top weer bereikt is. Tot 50 sat zeker maar wellicht eronder.

Uiteindelijk moet je coins op de ETH, BTC en USD(T) chart bekijken om te zien waar resistance is. Dat zie ik heel veel traders niet doen. Die focussen zich enkel op de btc of juist eth koers. Dan gaan veel dumps je inderdaad volledig verassen: want je hebt de helft van het verhaal.

Als er iets namelijk oneerlijk is in de crypto market tegenover de stock market is het het brengen van groot nieuws wel. Stock market moet dan direct, zonder voorbehoud, iedereen tegelijk op straffe van hoge boetes. Crypto market komt 90% van de mooie twitter berichtjes van de crypto owner als de coin er net lekker voorstaat op een net lekkere support. En laten we wel wezen: we hadden waarschijnlijk allemaal hetzelfde gedaan: vrienden en familie nog is dik laten inkopen op de lage support en dan twitter berichtje eruit. Elke keer weer.

Daarom is imho TA in cryptomarket nog veel belangrijker als in stock market. En dan heb ik het juist niet over de BTC zelf. Die is zo groot en ‘eigendom’ van zo een grote groep dat de short en longs daar het veel meer voor het zeggen hebben. Die handelen ook op TA maar proberen elkaar constant te verassen. Erg lastig in te schatten.

[ Voor 36% gewijzigd door Malarky op 29-12-2018 13:56 ]

Pagina: 1 ... 64 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!