[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 63 ... 103 Laatste
Acties:
  • 270.304 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:36
Jeetje, ik heb wat WCT in m'n Waves wallet staan en kijk echt nooit naar de prijs ervan. Maar je zou n maand geleden maar een sloot Waves Community Tokens gekocht hebben....
www.coingecko.com/en/price_charts/waves-community-token/btc

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
PHPResource schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 21:21:
We staan dus wellicht aan de vooravond van een bear market in de gewone aandelen?
De S&P 500 was al een bear market in gegaan. Heeft een dikke dead cat gedaan, maar het ziet er slecht uit inderdaad.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Heerlijk thuiskomen van werk, gisterenavond all in op ETH en ADA gegaan en je raad het al. BOOOOOOOOOOOM MOOOOOOOOOOOOOOOON LAMBOOOOOOO
HEEEERLIJK

Een nieuw ATH in Bitcoin bereikt. *O* *O* *O* *O* *O*
Maarja, ik blijf gewoon lekker hodlen tot BTC er weer wat slechter uit begint te zien. :)
Slux schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 10:58:
[...]

Volgens mij zijn er hier een paar die elke maand hun salaris in de bodemloze crypto put stoppen ja, zal geen namen noemen he @Tominatie :+
Yep, elke maand gooi ik m'n salaris erin. Bevalt me prima en het DCA'en werpt echt zijn vruchten af. Iedergeval blijf ik dit ook doen in 2019. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:27

Malarky

Wils voor wat ieder

PHPResource schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 21:21:
Interessant stuk over de reguliere aandelenmarkt:
https://moneymaven.io/sea...t-WxPS1EYN90e2-Rqieg3xAw/

We staan dus wellicht aan de vooravond van een bear market in de gewone aandelen?
Sommige stock markets zijn al bearish want +20% verloren. Als er maar een klein beetje van dat geld naar crypto komt.... zitten we goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Tominatie schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 21:36:
Heerlijk thuiskomen van werk, gisterenavond all in op ETH en ADA gegaan en je raad het al. BOOOOOOOOOOOM MOOOOOOOOOOOOOOOON LAMBOOOOOOO
HEEEERLIJK

Een nieuw ATH in Bitcoin bereikt. *O* *O* *O* *O* *O*
Maarja, ik blijf gewoon lekker hodlen tot BTC er weer wat slechter uit begint te zien. :)

[...]

Yep, elke maand gooi ik m'n salaris erin. Bevalt me prima en het DCA'en werpt echt zijn vruchten af. Iedergeval blijf ik dit ook doen in 2019. :)
Ik dacht dat jij in USD was gegaan voor het eerst? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ik had vandaag trouwens ook een leuke blunder. Eerst in XRP gestapt om daarna voor de rest in ETH te willen stappen. Koop die XRP en ga naar de ETH tab. Klik op kopen en zie dat de boel verder omhoog aan het schieten is. Dan ga ik standaard gelijk wat ik heb gekocht klaar zetten voor verkoop, alleen bij verkoop komt niets te staan. Ik denk dat Binance weer aan het kloten is dus ik druk op F5, maar nog steeds niets om te verkopen, het getal blijft nul. In de tussentijd blijft ETH maar stijgen en stijgen en ik denk dat ik heb gekocht en dat na nog een F5 de ETH's wel bij verkoop komen te staan. Blijkt dat ik net wat te veel XRP had gekocht waardoor de ETH order die klaarstond niet gekocht kon worden, want te weinig funds. Tegen de tijd dat ik daar achter kwam was de eerste wave al voltooid _O- Gelukkig wel de 2e wave kunnen pakken, maar damn wat zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urrim
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 30-09 16:26

Urrim

Wannabe-Tweaker

Hoe denken jullie hier over Litecoin? Die stijgt hier ook lekker door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Dow Drops 300 From Overnight Highs, Bonds & Bitcoin Bid
Bron: https://www.zerohedge.com...t-highs-bonds-bitcoin-bid
:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Urrim schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 21:44:
Ltc/eth paartje gaat niet zo lekker. Maar staat nog steeds vrij hoog. Voor de bullrun van vorige week: ja. Nu? Nee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 28-10 14:55
Urrim schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 21:44:
Goed, ik verwacht dat hij over 5 jaar 3000/5000 euro waard is. (Geen grap)

When moon?😎

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Tominatie schreef op donderdag 27 december 2018 @ 08:26:
Heb er goed over nagedacht maar zelfs ik ga mijn heil zoeken in een stablecoin. Ik koop wel weer in als het er goed uit ziet, bijv. als bitcoin de 3900 passeert.

Ik ben toch wel erg tevreden met dit jaar, het had voor mij een prachtig einde waarbij de verliezen geminimaliseerd zijn(stratis). Dan te bedenken dat ik echt een hodl de moeder strategie hanteerde en ik daardoor behoorlijk op m'n bek ben gegaan. Nog steeds zal er elke maand een potje met fiat klaarstaan om in te stappen maar ik wacht het nu toch maar even veilig af.

De signalen staan naar mijn inziens op bearish. Dit is voor mij geen "gezonde" correctie meer, eerder een vervolg van de berenmarkt. Maar da's dan ook gelijk het mooie eraan: iedereen heeft een eigen mening/inzicht/visie. Helemaal top.

Mocht Bitcoin zich positief gaan ontwikkelen in prijs, dan ben ik zeker de snelste die zijn mening weer bijtrekt naar bull.

Je kan zeggen dat de opperbull in mij gecapituleerd is, aan de andere kant kan je zeggen dat ik door dit jaar veel geleerd heb. Dit is een brute markt en je blind staren naar 1 kant, in mijn geval de bull vision heeft gewoon weinig zin en brengt je naar #REKTCITY.

Ook nu weer: ik wil dolgraag bull zijn maar als je dan ziet dat de 3.7k breekt en er maar zo'n zielige bounce uit voortkomt... Pffff

Stablecoin it is voor mij... nu wacht ik geduldig af hoe de markt zich gaat ontwikkelen.

Edit: ik hodl nog steeds bitcoin op de ledger en kucoin shares, dus helemaal in een stablecoin zit ik niet. Maar met m'n tradepotje wel.
Nja, dus ik had gisteren die daling mooi voor het eerst in de stablecoin uitgezeten en toen werd de verleiding me al te groot. Alles was echt hard gezakt...
Tominatie schreef op donderdag 27 december 2018 @ 20:48:
@Taro Ik heb al 25% ingekocht, nu wacht ik 't af. Ik ladder wellicht wat omlaag, want ergens zit dat stiertje nog in me.... Ik focus me vooral op ETH. Toch zo safe mogelijk probeer ik het te spelen, de lowcap (shit)coins raak ik ff niet aan.. in een bullmarket zijn die leuk maar nu probeer ik het echt te zoeken in de top 10.
Tominatie schreef op donderdag 27 december 2018 @ 22:45:
Ok, ik ben helemaal ingestapt en ga wat anders doen, 50% ADA en 50% ETH.

Nu weer op hodl-modus en zie het wel. Movie timeeee oOo
Hier werd ik gisterenavond te lui en stapte ik volledig in. :)

@PHPResource

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Tominatie schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 21:51:
[...]

Nja, dus ik had gisteren die daling mooi voor het eerst in de stablecoin uitgezeten en toen werd de verleiding me al te groot. Alles was echt hard gezakt...

[...]

[...]

Hier werd ik gisterenavond te lui en stapte ik volledig in. :)

@PHPResource
Goed bezig! Je hebt vaak goeie calls. Wat doe je vannacht met de coins? O-)

Volume kakt weer in. Dus weer tijd voor een groene of rode candle..

[ Voor 7% gewijzigd door PHPResource op 28-12-2018 21:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
PHPResource schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 21:53:
[...]

Goed bezig! Je hebt vaak goeie calls. Wat doe je vannacht met de coins? O-)
Geen idee, ben net pas thuis en zit met een pannenkoekje voor de computer. Ik moet het even allemaal bekijken want ik zie dat ETH al ongeveer $20 per stuk meer waard is geworden. ADA is ook echt al behoorlijk gestegen... Misschien zet ik een SL voor de nacht of ga ik weer even terug naar BTC.

Maar eigenlijk ben ik nu wel heel bullish, die H&S lijkt misschien echt nog wel te gaan komen......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Het volume ligt trouwens nog wel heel laag zeg. Ik zie op binance nog niet eens boven de 200 mil USDT.
Heb echt het idee dat deze pumpjes en dumpjes de laatste tijd door een ge-organiseerde club wordt gedaan. Er is ook helemaal niet zo heel veel voor nodig om deze stijging te creëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stap toch maar uit voor het slapen. Prima avond zo!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 22:07:
Stap toch maar uit voor het slapen. Prima avond zo!

Wellicht zet ik m'n ADA en ETH ook wel even naar BTC, toch een stuk veiliger. Maar uitstappen zou ik nu echt niet durven, als we eenmaal vertrekken naar de 4k + zie ik ons wel in een enorme groene pijl omhoog belanden. Het volume veraad mij namelijk dat wel heel veel mensen nog achtergebleven zitten in USDT -
wachtend op de 3k ofzo.. :+

Hodl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
TA'ers melden mij dat het er bearish uit ziet. Of iedergeval de lijntjes en indicatoren vertellen ze dat.
Ik kijk liever verder dan de TA, want er zijn zoveel aspecten die de koers bepalen. Vindt het altijd wel mooi om te zien hoe die TA'ers alles wat betreft nieuws, emoties, sentiment etc... niet mee nemen in hun analyse.

Ter educatie:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/h4Ozy2q.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/RAc93Tt.png

Hidden bear. div. op de 1D gespot op Bitcoin.

Persoonlijk zou ik nu echt niet durven sellen want het emotionele en zoveel andere factoren spelen mee in de verdere koers ontwikkeling. Ik hou het wel gewoon in de gaten deze avond onder het genot van een filmpje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
ZIL trekt weer een sprintje :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Tominatie schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 22:26:
TA'ers melden mij dat het er bearish uit ziet. Of iedergeval de lijntjes en indicatoren vertellen ze dat.
Ik kijk liever verder dan de TA, want er zijn zoveel aspecten die de koers bepalen. Vindt het altijd wel mooi om te zien hoe die TA'ers alles wat betreft nieuws, emoties, sentiment etc... niet mee nemen in hun analyse.

Ter educatie:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Hidden bear. div. op de 1D gespot op Bitcoin.

Persoonlijk zou ik nu echt niet durven sellen want het emotionele en zoveel andere factoren spelen mee in de verdere koers ontwikkeling. Ik hou het wel gewoon in de gaten deze avond onder het genot van een filmpje.
Mijn glazen bol blijft wazig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
RaptorXS schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 22:29:
[...]

Mijn glazen bol laat een enorme groene candle zien. Een reusachtige.

Maar misschien is ie wel stuk dus weet niet of je hem kan vertrouwen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 28-10 14:55
RaptorXS schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 22:29:
[...]

Die van mij zegt al jaren moon!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RelBel80
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 22:10
Die van mij zegt dat de Aziaten als ze goed wakker zijn @1:00 (het is zaterdag, dus eerst kopje koffie, krantje, etc.) winst gaan nemen, doel is 3700 @ bitmex.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• daboemann
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:39
Fijn dat er weer eens een keer iets goed uitpakt van mijn ADA potje:
12-20-18 21:01:35 +0100 100% verkocht op 0.0340 EUR.

Vervolgens met argusogen naar de stijging gekeken (een beetje het zelfde verhaal als @Taro vandaag). Toch wilde ik met de feestdagen niet heel veel met crypto bezig zijn dus geduldig gewacht. Wel af en toe de koers bekeken en gebaald van het missen van de stijging tot en met de 24e. Toen:

12-27-18 19:08:48 +0100 1/2 ingekocht op 0.0340 EUR (dikke FOMO natuurlijk, spijt van het verkopen gezien de stijging)
12-28-18 09:57:17 +0100 1/2 ingekocht op 0.0325 EUR (jeej eindelijk wat meer coins door te wachten met instappen).

Toen lekker een dagje op pad met de kids en nu sta ik op een hoger bedrag dan mijn oorspronkelijke inzet. Oftewel dit potje maakt nu officieel winst :D. Heb nu een stop loss gezet op 0.036 (dan stap ik ongeveer quite ten opzichte van de inleg), maar ik schuif dit misschien wat op richting 0.037. Alles zomaar verkopen ga ik niet zo vaak meer doen, ik heb m lesje met de stijging missen hopelijk nu wel geleerd. Het doel van dit potje is trouwens voornamelijk om het verlies van het andere potje te compenseren, hopelijk lukt dat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:11
Wat is de site van binance toch heel veel beter dan die van kraken zeg, niet te vergelijken.
Alles wat ik met mijn kraken potje doe regel ik met de app op mijn telefoon, veel beter dan de site zelf.

Edit: Alleen verzenden/ontvangen doe ik via de site.

[ Voor 12% gewijzigd door Gondor op 28-12-2018 22:51 ]

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matadores
  • Laatst online: 15:00
Wanneer volle maan?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gondor
Volle maan 31 januari 2018 14:27:46

Edit: :D. Volle maan 21 januari 2019 06:17:10

[ Voor 12% gewijzigd door Gondor op 28-12-2018 23:02 ]

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om 1:00u vannacht nog een run to the moon?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Drop incoming ?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Of ADA stijging incoming *O* _/-\o_ *O* _/-\o_

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Laat maar komen, m'n SL'jes staan keurig ingesteld op ADA/BTC en ETH/BTC.

Kan natuurlijk altijd overwegen om weer terug naar 'n stablecoin te gaan maar probeer dat toch wel te vermijden. :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Thx voor het delen, daar ga ik m'n SL maar van af halen. Die hou ik zelf wel handmatig in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daboemann
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:39
Gondor schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 22:50:
Wat is de site van binance toch heel veel beter dan die van kraken zeg, niet te vergelijken.
Alles wat ik met mijn kraken potje doe regel ik met de app op mijn telefoon, veel beter dan de site zelf.

Edit: Alleen verzenden/ontvangen doe ik via de site.
Welke app is dat als ik vragen mag? Kraken heeft geen officiële app meer toch? Dus vertrouw je dan een andere app met jouw key?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxi
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-10 11:49
Jongens pas nou op.. dit gaat veel te goed. Patroon is regelmatig hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 19:15
Bart. Kom er maar in.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ik hoop wel dat als we omlaag gaan dat het geen volledige Bart gaat worden. Even wat omlaag prima, maar terug naar af, dat zou echt heel jammer zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gondor
daboemann schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 23:01:
[...]

Welke app is dat als ik vragen mag? Kraken heeft geen officiële app meer toch? Dus vertrouw je dan een andere app met jouw key?
Ik gebruik de KrakAPI. De app heeft geen verzend functie en je kunt de API key voor verzenden extra beveiligen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
oh nee ik zie de berenpraat weer toenemen.

kom maar op met die groene mega candle!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marthusiast
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-06-2024
PilatuS schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 23:11:
[...]

Ik hoop wel dat als we omlaag gaan dat het geen volledige Bart gaat worden. Even wat omlaag prima, maar terug naar af, dat zou echt heel jammer zijn.
Zal wel aan mij liggen en mijn TA onkunde, maar is dat geen prachtige bull flag die aan het tekenen is?

Ps.. Zo beter @Tominatie ?

[ Voor 4% gewijzigd door Marthusiast op 28-12-2018 23:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• burnebie
Tominatie schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 23:16:

Dat is verkapte bullpraat. Ik wil meer voor minder. Zodat de eerstvolgende maanreis een hele dikke wordt.

Of ie met 200 of 600 wegzakt maakt me al lang niet meer uit. Iedereen reageert zo schizofreen als wat. Gisteren zat Jan en allemaal in zak en as. Boos en verdwaasd en vandaag kan het niet op. Er is nog geen rust dus ik geloof nog niet in een mega-run. Tot die tijd probeer ik mn zakken te vullen zonder bij te storten. Deze week gaat me dat goed af en dat zou ik graag nog even volhouden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 23:16:

Long term ben ik zo bullish als maar kan zijn, maar voor de komende uren denk ik aan een kleine run omlaag. Volume is compleet weg en het lijkt er op alsof we op de rand van een klif staan.

Denk sowieso dat we verder omhoog gaan hoor, maar even een kleine daling zie ik wel gebeuren.
Marthusiast schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 23:18:
[...]

Zal wel aan mij liggen en mijn TA onkunde, maar is dat geen prachtige bull flag die aan het tekenen is?

Ps.. Zo beter @Tominatie ?
Je kijkt denk ik naar de higher lows, maar ik zie een bear flag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maxxi
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-10 11:49
Kijk net een documentaire over Venezuela. Had je $1 miljoen ingebracht dan was dat nu nog $2.50 waard.

Wil dit totaal niet vergelijken met ons rijke leven. Maar in pure valuta cijfers kan het nog vele malen erger dan de recente crypto winter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Maxxi schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 23:25:
Kijk net een documentaire over Venezuela. Had je $1 miljoen ingebracht dan was dat nu nog $2.50 waard.
Ze maken daar wel hele mooie tassen van biljetten :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Waar gingen deze forum berichten vorig jaar in de bullmarket over? Ook over winst pakken en later weer instappen of alleen maar vol ongeloof omdat het bleef komen. En op hoeveel zat toen totale 24H volume van coinmarketcap per dag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Maxxi schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 23:25:

Wil dit totaal niet vergelijken met ons rijke leven. Maar in pure valuta cijfers kan het nog vele malen erger dan de recente crypto winter
In dat soort landen worden crypto's/bitcoin ook alleen maar populairder.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jVyw9n4.png

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Klaas25 schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 23:27:
Waar gingen deze forum berichten vorig jaar in de bullmarket over? Ook over winst pakken en later weer instappen of alleen maar vol ongeloof omdat het bleef komen.
Het ging over kopen, kopen en kopen. Met XRP over de 2 dollar en BTC over de 15k. Iedere dag mensen die zo snel mogelijk moesten instappen want XRP ging 25 dollar doen en BTC 100k. Vrijwel niemand had het over uitstappen en eerlijk gezegt hoorde ik daar ook bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
PilatuS schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 23:24:
[...]

Long term ben ik zo bullish als maar kan zijn, maar voor de komende uren denk ik aan een kleine run omlaag. Volume is compleet weg en het lijkt er op alsof we op de rand van een klif staan.

Denk sowieso dat we verder omhoog gaan hoor, maar even een kleine daling zie ik wel gebeuren.

[...]

Waar monitor jij het volume?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
dabla schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 23:30:
[...]

Waar monitor jij het volume?
Vrijwel iedere chart geeft volume aan. De streepjes onder aan de pagina onder de candles staan voor het volume.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
PilatuS schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 23:31:
[...]

Vrijwel iedere chart geeft volume aan. De streepjes onder aan de pagina onder de candles staan voor het volume.
Ok thx, die van coinbase vind ik persoonlijk niet zo duidelijk. Ik kijk meestal ook naar volume per 24u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
dabla schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 23:34:
[...]
Ok thx, die van coinbase vind ik persoonlijk niet zo duidelijk. Ik kijk meestal ook naar volume per 24u.
Voor BTC kijk ik alleen maar naar Bitmex, hoewel ik handel op Binance. De getallen op Bitmex zeggen meer dan Binance en ik vind de chart fijner. Maar zowel Bitmex als Binance tonen volume onder aan de chart. Hier geen ervaring met Coinbase. 24 uur volume staat er op Binance ook bij, maar zegt weinig over wat er nu gebeurt, vandaar de candles onderaan de charts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaha
PilatuS schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 23:26:
[...]

Ze maken daar wel hele mooie tassen van biljetten :P
En toiletpapier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Lol Loopt Charles zn eigen coin nou te pumpen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malawolar
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-01-2021
Het is nog helemaal geen tijd voor een bullmarket, de mensen van vorig jaar zit het nog te vers in het geheugen hoeveel geld ze zijn kwijtgeraakt. Hoewel het in de aandelenmarkten altijd een jaar of 8/10 duurt voordat er een crash komt, zie ik het hier wel sneller gaan. Een jaar echter is te kort. Dit moet eerst meer stabiliserend omhoog gaan voor er een echte moonshot kan komen. Desondanks is met een BTC tussen de 4000 en 2000 een mooi koop moment (exact voorspellen waar de bodem ligt is lastig natuurlijk, dus je kan er 50% naast zitten). Geduld mensen, geduld. Onder de 2000 zie ik BTC echt met geen mogelijkheid komen. Teveel mensen die in staat zijn om een hele bitcoin te bemachtigen op dat moment, en dat ook zullen doen. Plus de reguliere aandelenmarkt helpt op dit moment ontzettend, gezien het daar zo slecht gaat, zullen ook normale beleggers rondkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
ga je ff kakken, kom je terug: is je SL gehit op ADA (1072-1070) sat. Had m toch moeten verwijderen denk ik... Maarja wie weet kan ik straks weer wat goedkoper in slaan :')

-O-

nu 50% btc en 50% eth (wel nog een SL), dus nog even en ik zit 100% in BTC.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Thebackstab
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 24-10 12:50
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DviHLicX4AE_VJl.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jenzo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-10 22:54
ADA, de enige coin die ik HODL. Tevens de coin waarmee ik mijn eerste grote trading fout mee gemaakt heb. Kon december vorig jaar in een paar dagen tijd er 7000 USD mee verdienen. Heb het laten liggen, door de hoop dat hij verder boven de 1 USD ging stijgen.

De maanden erna in de min gestaan hierdoor. Die fout heeft mij wel gevormd als trader. Harde les om emotieloos winsten te pakken. Maar ADA is ondanks het dal nogsteeds mijn favo coin. Bijna blind vertrouwen in ome Charles....

 MacBook Pro M4  iPhone 13 Pro Max + S24 Ultra  Apple Watch Ultra

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Klaas25 schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 23:37:
[...]

Lol Loopt Charles zn eigen coin nou te pumpen?
Nee, Charles is iemand die het voor de inhoud doet, de techniek. Niet voor het geld, hij is al lang binnen door Ethereum.

Volgens mij heeft hij zelfs lang de doorontwikkeling van Ethereum Classic (ETC) uit eigen zak betaald.

Als hij Cardano (ADA) al shilled, dan is het vanuit enthousiasme over de mogelijkheden.

Veel Bitcoin en Ethereum developers zijn nooit voor het geld begonnen, maar voor de techniek en dat drijft ze nog steeds, zouden veel andere cryptocurrency (CEO's |:() een voorbeeld aan kunnen nemen.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Malawolar schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 23:37:
Het is nog helemaal geen tijd voor een bullmarket
Mee eens. Maar dat betekend niet dat we niet naar 4200 of hoger kunnen komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marthusiast
PilatuS schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 23:24:
[...]

Nog niet eens @PilatuS , ik zie op de 5m een vlag die omhoog wappert na een pump.. Zie? Ik moet gewoon hodlen..

[ Voor 20% gewijzigd door Marthusiast op 28-12-2018 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thebackstab
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 24-10 12:50
Taro schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 23:42:
[...]

Nee, Charles is iemand die het voor de inhoud doet, de techniek. Niet voor het geld, hij is al lang binnen door Ethereum.

Volgens mij heeft hij zelfs lang de doorontwikkeling van Ethereum Classic (ETC) uit eigen zak betaald.

Als hij Cardano (ADA) al shilled, dan is het vanuit enthousiasme over de mogelijkheden.

Veel Bitcoin en Ethereum developers zijn nooit voor het geld begonnen, maar voor de techniek en dat drijft ze nog steeds, zouden veel andere cryptocurrency (CEO's |:() een voorbeeld aan kunnen nemen.
klopt dat heeft charles ook bevestigt in een interview dat ETC uit zijn eigen zak betaald heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
Marthusiast schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 23:44:
[...]

[/quote]
Nog niet eens @PilatuS , ik zie op de 5m een vlag die omhoog wappert na een pump.. Zie? Ik moet gewoon hodlen..
Zijn 5min charts wel betrouwbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Gaat het rond de jaarwisseling ook weer drop worden zoals met kerst hebben gehad? Iedereen zn geld pakken en feestdagen vieren en nieuwe jaar weer kopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marthusiast
@dabla , nou na even nagezocht te hebben moet de vlag iets omlaag wapperen voor een bullflag. En misschien kijk ik dus nu ook op de verkeerde chart. Erg ben ik.. Ik hou het maar bij: MOON! Haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klaas25
dabla schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 23:46:
[...]

Zijn 1 dag charts betrouwbaar? Bitcoin kan zo paar honderd stijgen of dalen in 15 minuten zoals vandaag. (en gister)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
nou ik ben ready voor een pull back. 100% in bitcoin nu

laat de alts maar bloeden!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Marthusiast schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 23:47:
@dabla , nou na even nagezocht te hebben moet de vlag iets omlaag wapperen voor een bullflag. En misschien kijk ik dus nu ook op de verkeerde chart. Erg ben ik.. Ik hou het maar bij: MOON! Haha
Dat wou ik dus net zeggen :P

Een bullflag wappert omlaag en deze wappert omhoog, dus een bearflag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
Klaas25 schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 23:47:
[...]

Zijn 1 dag charts betrouwbaar? Bitcoin kan zo paar honderd stijgen of dalen in 15 minuten zoals vandaag. (en gister)
Klopt maar charts onder het uur zou ik al zeker niet bekijken, tenzij mss voor mensen die goed zijn in het scalpen, ik hoor daar in ieder geval niet bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marthusiast
Maar Head and Shoulders herken ik wel hoor @PilatuS , staat links van de doucheschuim bij ons.. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
dabla schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 23:46:
[...]
Deze flag is meerdere uren. Of je nou kijkt op de 1 min of 15 min maakt daarvoor niet uit, het patroon blijft gelijk alleen meer of minder uitgerekt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marthusiast
*O* Laten we maar hopen dat dit een wat eigenwijze bullflag is dan *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
dalen dalen!!!!!!! kom maar dalen!!!!!! oOo oOo oOo oOo

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 23:54:
dalen dalen!!!!!!! kom maar dalen!!!!!! oOo oOo oOo oOo
Wait, what. Je bent in BTC gegaan en je wil dalen ? :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
Charts, voorspellers en TA, heb er net zo weinig geloof in als de glazen bol. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
@PilatuS ja omdat ik dan de alts weer cheap kan kopen. Een daling in dollars van mijn btc maakt me niet zo veel uit. 1 BTC = 1 BTC.

Moet je die buyorders op BNB/BTC is ff checken, iemand wil blijkbaar ff flink investeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marthusiast
RaptorXS schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 23:55:
Charts, voorspellers en TA, heb er net zo weinig geloof in als de glazen bol. :+
Het is toch mooi dat ieder zijn/haar eigen geloof heeft? Wat geloof jij wél?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-09 17:54
Ik had deze lijnen al een tijdje getrokken maar niet verwacht dat ze zo accuraat zouden zijn |:( Moet er toch eens op handelen. Nu ketst de huidige stijging weer op die lijn af.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/0Up8xrJ.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Marthusiast schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 23:56:
[...]

Het is toch mooi dat ieder zijn/haar eigen geloof heeft? Wat geloof jij wél?
Mijn onderbuik gevoel en denk dat de Belastingdienst dat wel kan bevestigen.
Buy low, sell high. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marthusiast
En jouw onderbuikgevoel wordt niet gevoed doordat er op lange termijn alleen maar een stijging in het vooruitzicht is?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
eerste buyordertje op 1061 alweer gevuld bij ADA, heerlijk zo extra coins maken zonder er meer geld in te pompen.

heerlijk die golfjes die btc nu maakt. Ik verwacht dat de weakhands er weer uit worden gegooid; zonder echt een enorme daling. Ik zie die 4k voor 1 btc binnenkort wel op het scorebord verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
BFX staat al op 4k. BFX moet naar 4200 wil Binance naar 4k.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RaptorXS
Marthusiast schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 00:02:
En jouw onderbuikgevoel wordt niet gevoed doordat er op lange termijn alleen maar een stijging in het vooruitzicht is?
Ben geen daghandelaar klopt.
Ben wel erg vroeg al ingestapt.
De lange termijn? Mwha, hier op het forum is dat al een week. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Zit nu trouwens te denken hé, zou het een coinbase listing kunnen zijn? ;)

Of is Charles niet zo'n gozer die zoiets zou tweeten dan. Hij lijkt me meer bezig met de technologie en adoptie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• burnebie
Tominatie schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 23:55:
@PilatuS ja omdat ik dan de alts weer cheap kan kopen. Een daling in dollars van mijn btc maakt me niet zo veel uit. 1 BTC = 1 BTC.

Moet je die buyorders op BNB/BTC is ff checken, iemand wil blijkbaar ff flink investeren.
Pak je niet extra als je in een stable stapt?
Meer BTC én dus nog meer alts. Zo speel.ik het spelletje. Het liefst natuurlijk direct met een stable-pair en anders een dubbele order naar BTC naar USDT of iets waar je liever op terugvalt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Marthusiast
@RaptorXS insgelijks, maar wel omdat ik in de projecten geloof en de charts laten zien dat op lange termijn de boel lijkt te blijven stijgen. Dus hoe dan ook hebben we allebei charts gebruikt om te beoordelen waar we heen gaan. Ik vind het juist kunst (ok het is eigenlijk gewoon psychologie en wetenschap) om op basis van meer korte termijn patronen de momenten in te schatten wanneer iets gaat bewegen. En dat is wat sommigen hier doen. Het geeft in elk geval meer kans dat je de juiste beslissingen neemt, al heb ik te weinig tijd om deze skill te masteren. Ik blijf dan ook meer lange termijn denken. Maar vind het wel knap hoor, hoe anderen hier open en eerlijk hun TA delen, en vind het niet zo eerlijk om dat maar af te doen met 'daar geloof ik niet in'.. Al gebruik je het niet zelf, het is een kans om langs de zijlijn wat te leren.. Ofzo.. Ja toch?!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
burnebie schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 00:10:
[...]

Pak je niet extra als je in een stable stapt?
Meer BTC én dus nog meer alts. Zo speel.ik het spelletje. Het liefst natuurlijk direct met een stable-pair en anders een dubbele order naar BTC naar USDT of iets waar je liever op terugvalt.
Klopt, maar ik ben niet zo zeker van een daling van BTC als jullie. Ik ga dus alleen in een stablecoin bij hele uitzonderlijke momenten waar een daling wel MOET komen. Nu heb ik juist het idee dat er straks een mega groene candle verschijnt. :$

Onderbuikgevoel..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Klaas25
Tominatie schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 00:11:
[...]

Klopt, maar ik ben niet zo zeker van een daling van BTC als jullie. Ik ga dus alleen in een stablecoin bij hele uitzonderlijke momenten waar een daling wel MOET komen. Nu heb ik juist het idee dat er straks een mega groene candle verschijnt. :$

Onderbuikgevoel..
Ik kijk gewoon keer op keer naar jou pf gif. Als ik het zie alsof die omhoog rijd dan gaat het dalen en als het lijkt alsof die achterover naar beneden rijd dan gaat het stijgen. Nee wacht.. Of was het nou andersom?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
Marthusiast schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 00:11:
@RaptorXS insgelijks, maar wel omdat ik in de projecten geloof en de charts laten zien dat op lange termijn de boel lijkt te blijven stijgen. Dus hoe dan ook hebben we allebei charts gebruikt om te beoordelen waar we heen gaan. Ik vind het juist kunst (ok het is eigenlijk gewoon psychologie en wetenschap) om op basis van meer korte termijn patronen de momenten in te schatten wanneer iets gaat bewegen. En dat is wat sommigen hier doen. Het geeft in elk geval meer kans dat je de juiste beslissingen neemt, al heb ik te weinig tijd om deze skill te masteren. Ik blijf dan ook meer lange termijn denken. Maar vind het wel knap hoor, hoe anderen hier open en eerlijk hun TA delen, en vind het niet zo eerlijk om dat maar af te doen met 'daar geloof ik niet in'.. Al gebruik je het niet zelf, het is een kans om langs de zijlijn wat te leren.. Ofzo.. Ja toch?!
Ach, ik zal altijd een vreemde eend blijven hier maar dat maakt me niet zoveel uit.
De resultaten uit het verleden daar kan ik prima mee leven :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Pff. De dag is voorbij en wat blijkt? Geen enkele serieuze coin heeft niet op ETH verloren vandaag. AGAIN. Ik zie dat ZIL ternauwernood de voeten droog houdt maar die had afgelopen week al best wat verloren.

Ben zelf al enige uren uit MANA toen de maar geparkeerd bleef staan vlak op de support. Dan kijk ik liever weg van mijn scherm in USDT.

Eth/btc is een heel mooi rond hoofdje aan het vormen. Waarbij we bij de rechteroor zijn. Die stoort zo iets in. Ik gok/hoop dat die op 33 is op te pikken. Dat was hele sterke support afgelopen dagen.

[ Voor 47% gewijzigd door Malarky op 29-12-2018 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-10 22:14

Bever!

3

Malarky schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 00:19:
Pff. De dag is voorbij en wat blijkt? Geen enkele serieuze coin heeft niet op ETH verloren vandaag. AGAIN. Ik zie dat ZIL ternauwernood de voeten droog houdt maar die had afgelopen week al best wat verloren.

Ben zelf al enige uren uit MANA toen de maar geparkeerd bleef staan vlak op de support. Dan kijk ik liever weg van mijn scherm in USDT.
Interessant om vs eth te kijken. Nooit gedaan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ben met je mee gegaan op de MANA call, maar was vrij snel weer weg. De volgende keer mag je wel weer aankomen met een call zoals NANO toen het halve topic er in mee ging :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online

Idd, denk ook niet dat 't snel zal veranderen. ETH blijft naar mijn mening (als BTC goed blijft gaan) lekker de meeste alts outperformen, zeker met de komende updates ergens in januari. ;)

Blockrewards gaan 33% naar beneden, dat is niet niks. Van 3 naar 2 ETH. Daar gaat volop gespeculeerd worden. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-10 17:33
Tominatie schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 23:55:

Tuurlijk, enige munt met dikke positieve onderliggende cash flow en winstgevendheid.
Mochten ze een DEX ook wereldwijd schalen dan is dat volledige upside t.o.v. huidige waardering.

Zo te zien blijven mensen ook nog wel ff handelen in BTC dus Binance verdient continue. Laagste 24hour volume wat ik in 2018 heb gezien is 300mln.
Afgelopen week zitten we daar ruimschoots boven. Tel zelf maar uit wat er per dag aan coins geburned worden. Q4 - 2018 burn minimaal 2,5mln coins.
Per dag ~30.000 stuks schat ik in.

Bij BTC komen er 1800 BTC per dag bij. Die moeten opgekocht worden door de markt om prijs gelijk te houden. Vergelijk dit dus met een BNB coin. Ongekend sterk mechanisme op de lange termijn.

EDIT: @Tominatie dat is wel een serieuze buy wall trouwens. Zo heb ik ze nog nooit gezien.
Zou het Binance zelf zijn die BNB moet terugkopen voor de Burn? (kan altijd zo zijn dat er grote handelaren geen gebruik maken van BNB en dat Binance dit alsnog moet opkopen t.b.v. een burn...). Of er komt een keer nieuws uit over masternodes waarbij je xxxx aantal BNB nodig bent. Vermoedelijk kom je er niet met 1000 BNB maar kan er een 0 achter of 00.

[ Voor 17% gewijzigd door Timberly2 op 29-12-2018 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Bever! schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 00:24:
[...]

Interessant om vs eth te kijken. Nooit gedaan
Ik heb ETH niet vaak relatief zo sterk gezien. Ja, toen de 400 dollar was. Meerdere grote coins bereikten deze week (opnieuw) hun all time low tov ETH. Enkel uurtje support en woops er doorheen. Dat is ongekend.

Neem bijvoorbeeld een MANA. Die heeft 12 volle maanden een exact vrijwel rechte winst lijn tegenover ETH. Staat dus zeer dicht op die lijn nu. Zal toch niet zo zijn dat die er zo doorheen breekt?

Ik denk nu aan 35 mana/eth support want dat was op 7 november een ontzettend sterke support. Als die dat niet houdt is die er geweest.

Tron mag er ook zijn trouwens. Vecht op leven en dood elke dag om zijn positie tov ETH te handhaven (op maand basis).

[ Voor 35% gewijzigd door Malarky op 29-12-2018 00:39 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Klaas25 schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 00:14:
[...]

Ik kijk gewoon keer op keer naar jou pf gif. Als ik het zie alsof die omhoog rijd dan gaat het dalen en als het lijkt alsof die achterover naar beneden rijd dan gaat het stijgen. Nee wacht.. Of was het nou andersom?
Z'n vorige profielfoto was een geplukte kip op z'n kop....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/bH2iSw2BicXFvxkOZv1J6Fr6/full.jpg

@Tominatie weet ons wel te vermaken hé.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Swaha
Chris.nl schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 00:32:
[...]

Z'n vorige profielfoto was een geplukte kip op z'n kop....

[Afbeelding]

@Tominatie weet ons wel te vermaken hé.
Of een kerstkalkoen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• burnebie
Het is weer tijd om te werken helaas. Trusten allemaal en/of succes met candles checken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

TSKY is interssant. Echt giga veel verloren en staat sinds 2 dagen opnieuw op zijn ALT tegenover ETH. Die zie ik nog wel wat doen. Is van 52 dollar naar 80 cent gegaan (/65). Van de grotere coins denk ik de allergrootste verliezer is is het niet?

Gedeeld door 65!!11 Daarom hou ik die in de gaten. Als die x3 gaat valt het niet eens op. Als mijn pf daarentegen x3 gaat valt het wel op.

[ Voor 6% gewijzigd door Malarky op 29-12-2018 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-10 12:21
Het is al bijna 01:00 uur....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Totale aantal bitcoin in circulatie: 17,449,825
Max. aantal bitcoin wat in circulatie komt: 21,000,000
Aantal bitcoin dat gemined is in percentage: 83.09%
Bitcoin die dus nog gemined moeten worden: 3,550,175
Bitcoins die nog gemined gaan worden tot de halving: 925,175
Aantal bitcoins dat elke dag wordt gemined: 1,800
Inflatie per jaar: 3.84%
Inflatie per jaar (VOLGENDE HALVING): 1.80%
Bitcoin inflatie per dag (USD): ~$7,000,000 (als je de current prijs gebruikt)

Het is natuurlijk interessant wat we gaan doen de komende maanden, zeker nu de inflatie nog wel hoog ligt voor BTC. Het wordt pas echt interessant als store of value (wellicht), bij de volgende halving want een 1,8% inflatie per jaar is echt heel weinig. Zelfs goud heeft een hogere inflatie.

Het zou best kunnen dat we nog wel eens onder de 3k kunnen komen want er moeten nog 925,175 bitcoin gemined worden tot de volgende halving, dat is een best een hoop en moeten wel eigenaren voor gevonden worden. :)

@Timberly2 Ben het trouwens met je eens hoor. BNB in je portfolio is nooit verkeerd <3

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Prijs blijft vooralsnog stabiel RSI daalt tegelijkertijd weer richting 50% (opladen voor volgende groene paal?)
Ik hoop dat de bulls het even winnen van de bears.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
Tominatie schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 00:43:
Totale aantal bitcoin in circulatie: 17,449,825
Max. aantal bitcoin wat in circulatie komt: 21,000,000
Aantal bitcoin dat gemined is in percentage: 83.09%
Bitcoin die dus nog gemined moeten worden: 3,550,175
Bitcoins die nog gemined gaan worden tot de halving: 925,175
Aantal bitcoins dat elke dag wordt gemined: 1,800
Inflatie per jaar: 3.84%
Inflatie per jaar (VOLGENDE HALVING): 1.80%
Bitcoin inflatie per dag (USD): ~$7,000,000 (als je de current prijs gebruikt)

Het is natuurlijk interessant wat we gaan doen de komende maanden, zeker nu de inflatie nog wel hoog ligt voor BTC. Het wordt pas echt interessant als store of value (wellicht), bij de volgende halving want een 1,8% inflatie per jaar is echt heel weinig. Zelfs goud heeft een hogere inflatie.

Het zou best kunnen dat we nog wel eens onder de 3k kunnen komen want er moeten nog 925,175 bitcoin gemined worden tot de volgende halving, dat is een best een hoop en moeten wel eigenaren voor gevonden worden. :)

@Timberly2 Ben het trouwens met je eens hoor. BNB in je portfolio is nooit verkeerd <3
Ik wil die 925000 BTC wel een goed thuis geven. Ik zal heel goed voor ze zorgen :(:)
Pagina: 1 ... 63 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!