Kloten man.
Mijn advies wat Strat kopen, dan kan ik ze weer verkopen zo en dan mda. Want daar staat een buywall van 250.000 eur
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Kloten man.
Goed advies man. Een munt aanraden die al enorm veel heeft gedaan en bezig is met een correctie. Dat tegenover munten die nog niets of weinig hebben gedaan en die raad je niet aan. Verder zegt een buywall geen kont.Thommie.nl schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 17:12:
[...]
Kloten man.
Mijn advies wat Strat kopen, dan kan ik ze weer verkopen zo en dan mda. Want daar staat een buywall van 250.000 eur
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Zero.
Same here, voor de zoveelste keer een SL geraakt waarna de prijs weer meer dan herstelt. Valt geen pijl op te trekken.Pelox schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 17:07:
[...]
Hier vloeien wederom tranen maar niet van geluk.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Je zult het zien.PilatuS schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 17:14:
[...]
Goed advies man. Een munt aanraden die al enorm veel heeft gedaan en bezig is met een correctie. Dat tegenover munten die nog niets of weinig hebben gedaan en die raad je niet aan. Verder zegt een buywall geen kont.
[ Voor 4% gewijzigd door Thaam op 28-12-2018 17:18 ]
Over de rug van iemand anders wil jij ff wat extra geld verdienen zodat jij je shitcoins in zijn hand kan uitschijten. Echt een vriendschappelijk gebaar naar @Pelox.Thommie.nl schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 17:12:
[...]
Kloten man.
Lol. Zeker weer net in gefomootSahara schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 17:18:
[...]
Over de rug van iemand anders wil jij ff wat extra geld verdienen zodat jij je shitcoins in zijn hand kan uitschijten. Echt een vriendschappelijk gebaar naar @Pelox.
Vooroordelen he. Niks gefomoot. Heb gisteren tijdens de dip bijgekocht, maar dat doet niet ter zake, met zulke teksten als hoe jij antwoordt maak jij hier geen vrienden. Maar ja wat kan mij dat eigenlijk schelen, vraag mij af waarom ik überhaupt op jou reageer. Iets van don't feed the trolls is een gezegde dat zeker op jou kan slaan.
Zero.
Thommie.nl schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 17:12:
[...]
Kloten man.
En dat bepaal jij allemaal even.... wie vrienden maakt en wie niet.... laat je nakijken gozer.Sahara schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 17:24:
[...]
Vooroordelen he. Niks gefomoot. Heb gisteren tijdens de dip bijgekocht, maar dat doet niet ter zake, met zulke teksten als hoe jij antwoordt maak jij hier geen vrienden. Maar ja wat kan mij dat eigenlijk schelen, vraag mij af waarom ik überhaupt op jou reageer. Iets van don't feed the trolls is een gezegde dat zeker op jou kan slaan.
Ga toch eens naar TA's kijken als je weer wil gaan handelen. Dit puur om de mogelijkheden te zien die er zijn. Dan weet je waar iets KAN gebeuren en kan je daar rekening mee houden. In dit geval was het de inverse H&S die prachtig ging zoals mensen dachten dat ie kon gaan. Tuurlijk klopt er ook genoeg niet, maar juist zien wat er mogelijk is en WAAR dat gaat gebeuren is alles. Ga je holden boeit TA ook niet, maar ik snap niet hoe je succesvol kan handelen zonder. Erg lullig voor je dat het zo slecht is gegaan, maar mocht je toch weer wat gaan doen overweeg dan de opties die TA je geven. Het gaat er niet om welke klopt en welke niet klopt, het gaat er om dat je ziet wat de mogelijkheden zijn.Pelox schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 17:28:
Mij zien jullie hier niet meer. Ik ben klaar met het gehandel. Had redelijk wat teruggewonnen de afgelopen weken maar alles is in 1 klap weg. Plus de al verloren duizenden euro's doen mij de das om. Succes heren en dames in deze gemanipuleerde business.
Ik knal wat ik nog heb op mijn ledger en kijk er niet meer naar om. Tabee.
Ken het verslagen gevoel maar dat vervaagd snel, het blijft uiteindelijk maar geld. Zelf ook een tijdje terug gekapt met handelen en puur op momenten 'laag' kopen ter DCA'ing. Voor mijn dagindeling werkt dat het beste. Nog steeds verlies naar we komen steeds dichterbij het groene puntje in de PF. Sterkte en tot later;)Pelox schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 17:28:
Mij zien jullie hier niet meer. Ik ben klaar met het gehandel. Had redelijk wat teruggewonnen de afgelopen weken maar alles is in 1 klap weg. Plus de al verloren duizenden euro's doen mij de das om. Succes heren en dames in deze gemanipuleerde business.
[ Voor 26% gewijzigd door nRealsus op 28-12-2018 17:35 ]
Je hebt mensen die arrogant zijn, maar dit is echt een compleet nieuw niveau hoorThommie.nl schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 17:31:
[...]
Wees een vent en zeg ja thommie je had alweer gelijk.
Blijkbaar heeft Thommie het nodig, even dat klopje op zijn schouder. De meeste mensen hoor je er namelijk niet over hier als ze gelijk hebben. Die weten hoe dat werkt.PilatuS schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 17:35:
[...]
Je hebt mensen die arrogant zijn, maar dit is echt een compleet nieuw niveau hoorHoly crap
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Haha grappig.RaptorXS schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 17:46:
Best wel jammer dat je geen min (-) kan uitdelen bij een posting.
@Thommie.nl
[ Voor 16% gewijzigd door Thommie.nl op 28-12-2018 17:50 ]
Gewoon even een aantal dagen niet traden maar wel alles volgen wil ook wel eens helpen, als alles elke keer fout gaat kom je in een negatieve spiraal en komen de emoties vaak weer naar boven waardoor het fout blijft gaan.Pelox schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 17:28:
Verwijderd
Oke. Wil je een 🎈 ?Thommie.nl schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 17:49:
[...]
Haha grappig.
Not.
Lekker bij de grootste groep staan.
To easy. Kudde volk.
[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2018 17:52 ]
Je kan je ook afvragen of mensen niet misschien een punt hebben als je van verschillende mensen weerstand krijgt. Als de kudde zoals je dat zegt het niet met je eens is maakt dat de kans dat kudde een punt heeft groter en de kans dat jij gelijk hebt kleiner. Lees je eigen posts eens terug en bedenk je eens hoe je het zou vinden als iemand anders dat tegen jou zou zeggenThommie.nl schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 17:49:
[...]
To easy. Kudde volk.
Vind je maar een soort stoorzender momenteel hier op het forum en we hebben er al meerdere gehad.Thommie.nl schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 17:49:
[...]
Haha grappig.
Not.
To easy. Kudde volk.
Nou best wel eigenlijk!Thommie.nl schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 17:49:
[...]
Haha grappig.
Not.
To easy. Kudde volk.
Daar zit ik dus ook naar te kijken. Alleen normaal gesproken zie je eigenlijk altijd gelijk wat omlaag, dat gebeurt nu niet. Dit maakt de kans op nog een golf omhoog groter. Ik vergelijk deze candle even met de 17e en 18e.TuutjDrie schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 17:52:
Lijkt mij een mooi moment om even uit te stappen, ervaring leert dat hij de komende uren nu langzaam wat gaat terugzakken.
Snap ik en ik heb niet het idee dat er hier alleen maar jaknikkers zitten.. Genoeg sappige discussies tussen de TA’rs/Hodlers en stiekeme meelezers af en toe..Thommie.nl schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 17:56:
Hahaha inderdaad. Ik ging net zo lekker.
Nee maar gekheid op een st kom je. Ja het kan anders, maar heb zo een broertje dood aan mensen die praten vanuit een groep.....
Vind dat gewoon sneu, als je zelf wat te melden heb doen het dan vanuit je zelf.
Maar goed de in topic ik zit ff In usdt, en betaal de helft naar fiat. Weer genoeg verdiend afgelopen daagjes.
Hetzelfde die ik al vanaf begin dit jaar met NEO. Hodl deze op m'n Ledger en heb op +28K gestaan op de piek met een gemiddelde inkoopprijs van 28 euro. Heb vorige week bijgekocht waardoor ik nu op een gemiddelde inkoopprijs van ik meen 15 euro sta. Neo gaat wel weer omhoog. Is het niet nu, dan wel over 2 jaar. Maar ja, het gaat nog vaak door m'n hoofd, had ik maar verkocht op de piek. Wie weet is de volgende piek nog veel hoger. Niemand die het weet.....Pelox schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 17:15:
Zojuist 3 eth verloren. Ik heb zojuist het restant naar mijn ledger gestuurd en ik doe helemaal niks meer.
Nog een tip waar te beginnen met TA? Heb er erg weinig tijd voor maar toch lijkt het mij leuk en misschien levert het nog wat op ook. Momenteel is het voor mij gewoon lukraak wat gokken. Maar dat levert minder op dan dat er verloren wordt...PilatuS schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 17:31:
[...]
Ga toch eens naar TA's kijken als je weer wil gaan handelen. Dit puur om de mogelijkheden te zien die er zijn. Dan weet je waar iets KAN gebeuren en kan je daar rekening mee houden. In dit geval was het de inverse H&S die prachtig ging zoals mensen dachten dat ie kon gaan. Tuurlijk klopt er ook genoeg niet, maar juist zien wat er mogelijk is en WAAR dat gaat gebeuren is alles. Ga je holden boeit TA ook niet, maar ik snap niet hoe je succesvol kan handelen zonder. Erg lullig voor je dat het zo slecht is gegaan, maar mocht je toch weer wat gaan doen overweeg dan de opties die TA je geven. Het gaat er niet om welke klopt en welke niet klopt, het gaat er om dat je ziet wat de mogelijkheden zijn.
Hier is een prima plek: https://www.tradingview.com/symbols/BTCUSD/Nurksis schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 18:01:
[...]
Nog een tip waar te beginnen met TA? Heb er erg weinig tijd voor maar toch lijkt het mij leuk en misschien levert het nog wat op ook. Momenteel is het voor mij gewoon lukraak wat gokken. Maar dat levert minder op dan dat er verloren wordt...
[ Voor 16% gewijzigd door PilatuS op 28-12-2018 18:07 ]
Ga ik zo doen mooie tip, ik wacht wel eerst de op de terugtrekking.Malarky schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 18:11:
Als je nog in ETH zit: mooi moment om coins te overwegen die op zijn obvious ETH bodem staat. Bijvoorbeeld MANA. Kun je nog een leuk ritje maken.
En waarom sta ik niet bovenaan.....?ggj87 schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 18:07:
Aanvulling op PilatuS:
https://www.tradingview.com/people/
In deze lijst staan de meest gewaardeerde TA'ers
Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie
Yep precies, ik ben ook voor 50% in btc, xrp en eth uitgestapt maar heb hetzelfde gevoel.. had een daling verwacht, XRP is dus boven mijn uitstapt gestegen en eth, btc staan nog vrijwel op mijn uitstap.. Kan zomaar omhoog gaan nu..PilatuS schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 17:57:
[...]
Daar zit ik dus ook naar te kijken. Alleen normaal gesproken zie je eigenlijk altijd gelijk wat omlaag, dat gebeurt nu niet. Dit maakt de kans op nog een golf omhoog groter. Ik vergelijk deze candle even met de 17e en 18e.
Zoals altijd geen idee hoor en die correctie kan natuurlijk prima en is ook logisch, maar toch zie ik mogelijkheden voor eerst nog een run voordat die correctie komt. Geef wel toe dat ik ook ben uitgestapt, maar vlieg er weer in als ik het juiste zie
Ik kom hier op terug.ScreamGT schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 16:05:
RIP mijn folio.
De zoveelste keer dit jaar dat er geen vaseline bij te pas kwam. Ach ja, 589,- XRP EOY 2019!
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Verwijderd
Raar spelletje blijft het he. Ik wacht nog heel even...burnebie schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 18:58:
Ik denk dat ik er weer uit ga stappen. Ik zie dit niet verder doorzetten. Dit was de grootste groene candle van deze week. Die blijft niet ongestraft overeind staan.
Ja inderdaad. Maar aangezien het sentiment niet plotsklaps is veranderd, zie ik geen rede om nu ineens door te stoten naar boven de 4k. Ik kan er natuurlijk naast zitten, maar mijn gevoel heeft me deze week +25% opgeleverd, dus laat ik die nog maar even trouw blijven.Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 19:00:
[...]
Raar spelletje blijft het he. Ik wacht nog heel even...
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Snel dan. Mana vertrekt inderdaad al.Thommie.nl schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 18:13:
[...]
Ga ik zo doen mooie tip, ik wacht wel eerst de op de terugtrekking.
Daarna denk ik dat ik nog ff meespring op zil mocht die flink terugtrekken.
[ Voor 28% gewijzigd door Malarky op 28-12-2018 19:39 ]
PilatuS schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 19:17:
Ik hoop dat ZIL een keer door gaat zetten. Hij loopt nu weer tegen zijn weerstand aan wat meestal een run omlaag geeft waarbij ie heel langzaam bloed. Als ie een keer door kan rammen zie ik mogelijkheden voor iets als wat WAVES heeft en gedaan en ook STRATIS. Ook NANO heeft zo'n hele dikke run gehad. Met de mainnet launch voor eind volgende maand denk ik dat het mogelijk moet zijn om zoiets te laten zien. Zit er nu niet in, maar hou het goed in de gaten. Als ie door de weerstand kan komen is er denk ik veel mogelijk voor deze munt.
Ik zie sinds dat die buywall van 103,5 BTC van afgelopen zondag 23 december, gigantische buy orders voor ZIL voorbij komen, soms 1,3 miljoen stuks, dan 3,3 miljoen stuks, en dan vanavond om half 6 3,87 miljoen en 6,9 miljoen en om 19:00 uur nog eens 10,5 miljoen stuks ZIL die gekocht werden.Sahara schreef op zondag 23 december 2018 @ 12:39:
Er ligt een enorme buy wall bij ZIL van 103,5 BTC (Binance).
Wall is net omhoog geschoven.
In mei was nog gekker..Sahara schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 19:36:
[...]
[...]
Ik zie sinds dat die buywall van 103,5 BTC van afgelopen zondag 23 december, gigantische buy orders voor ZIL voorbij komen, soms 1,3 miljoen stuks, dan 3,3 miljoen stuks, en dan vanavond om half 6 3,87 miljoen en 6,9 miljoen en om 19:00 uur nog eens 10,5 miljoen stuks ZIL die gekocht werden.
Het is volgens mij wel een opmaat op wat komen gaat in januari met ZIL, anders zouden er toch niet zulke massive amounts of ZIL worden gekocht?
en om 19:00 uur nog eens 10,5 miljoen stuks ZIL die gekocht werden. - > waar zie jij dat ?Sahara schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 19:36:
[...]
[...]
Ik zie sinds dat die buywall van 103,5 BTC van afgelopen zondag 23 december, gigantische buy orders voor ZIL voorbij komen, soms 1,3 miljoen stuks, dan 3,3 miljoen stuks, en dan vanavond om half 6 3,87 miljoen en 6,9 miljoen en om 19:00 uur nog eens 10,5 miljoen stuks ZIL die gekocht werden.
Het is volgens mij wel een opmaat op wat komen gaat in januari met ZIL, anders zouden er toch niet zulke massive amounts of ZIL worden gekocht?
Prepare for the next ATH
Jammer man. Gewoon n paar maanden niet naar crypto kijken. Als t goed is kun je dan weer met wat minder emotie genieten van de rollercoaster (en is hopelijk je portfolio weer in waarde gestegen)Pelox schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 17:28:
Ik lul ook zomaar wat
Dat doet het wel vaker. Dus dat heeft niets met het algehele sentiment te maken. Die run naar 42xx kwam ook niet omdat iedereen weer heil zag in de markt.DAMAGE schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 19:07:
@burnebie het sentiment was net ook niet veranderd en toch rammen we er een paar honderd boven op. Zo kan het gaan.
Kennis delen > DM
[ Voor 56% gewijzigd door Taro op 28-12-2018 19:58 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Auw, wel cool dat je het met de rest wilt delenTaro schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 19:50:
Nee hoor, doet geen pijn, echt niet20 minuten later...
[Afbeelding]
Mooie kerstgedachte, hoe Taro ook een ander wat voor bijna nop gunt😇Taro schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 19:50:
[Afbeelding]
Goedkoper is die nergens, dat lossen de pariteits bots wel op elke nano seconde. Dus voor het paartje met de laagste spread gaan en die het meest liquide is: BTC.D-Ed schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 19:54:
Stel ik FOMO weer in Zil (afgelopen zomer nml al eens gehad..). Beter in Eth of Btc aanschaffen?
[ Voor 35% gewijzigd door Malarky op 28-12-2018 19:56 ]
Hoe je het aanschaft maakt opzich niets uit. Of bedoel je een stop loss in BTC of ETH ?D-Ed schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 19:54:
Stel ik FOMO weer in Zil (afgelopen zomer nml al eens gehad..). Beter in Eth of Btc aanschaffen?
Mijn excuus dat is een gecombineerde totaal over 3 minuten, ik heb m'n Tradingview grafiek op Binance op 3 minuten staan, daar staat ie op 3 minuten als 10,49 miljoen stuks (maar als je in de 1 minuut grafiek kijkt is het 1 keer 6,971 miljoen, 1 minuut ofzo later dan nog 2.471 miljoen stuks en nog een beetje).sourcecode schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 19:39:
[...]
en om 19:00 uur nog eens 10,5 miljoen stuks ZIL die gekocht werden. - > waar zie jij dat ?
ahh ok, nice tja als je lef heb nu en je koopt voor 10K zil, en die gaat 3x in korte tijdSahara schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 19:56:
[...]
Mijn excuus dat is een gecombineerde totaal over 3 minuten, ik heb m'n Tradingview grafiek op Binance op 3 minuten staan, daar staat ie op 3 minuten als 10,49 miljoen stuks (maar als je in de 1 minuut grafiek kijkt is het 1 keer 6,971 miljoen, 1 minuut ofzo later dan nog 2.471 miljoen stuks en nog een beetje).
Prepare for the next ATH
Nee, net als bij HOT maakt het soms wel eens uit maar die staat natuurlijk nog stukken lager..PilatuS schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 19:56:
[...]
Hoe je het aanschaft maakt opzich niets uit. Of bedoel je een stop loss in BTC of ETH ?
bedoel je 0.00018300 ?Malarky schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 20:01:
Zolang je ZIL maar verkoopt op 18 eth.
Zil/btc heeft niet echt een duidelijke lijn of logica: zil/eth daarentegen heeft een heel obvious plafond sinds vele maanden.
~ 18.3 = exit.
Je kan altijd hopen tegen beter weten in maar mijn strategie is dan: er zijn zoveel andere coins die er op DAT moment nog veel beter voor staan.
Prepare for the next ATH
Op Binance staat de prijs in centen er achter, maar denk niet dat het veel boeit. Als er een groot verschil op komt gaan mensen natuurlijk direct er in handelen.D-Ed schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 19:59:
[...]
Nee, net als bij HOT maakt het soms wel eens uit maar die staat natuurlijk nog stukken lager..
Keer op keer stopt ie weer rond dezelfde prijs inderdaad om dan te gaan bloeden. Met de mainnet launch hoop ik dat ie een keer door gaat zetten.Malarky schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 20:01:
Zil/btc heeft niet echt een duidelijke lijn of logica: zil/eth daarentegen heeft een heel obvious plafond sinds vele maanden.
Cool, thx for the tip. Zit wel in twijfel modus aangezien IOTA het lekker doet en ik er een (voor mijn gevoel) een leuk aantal van heb ...Malarky schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 20:01:
Zolang je ZIL maar verkoopt op 18 eth.
~ 18.3 = exit.
Je kan altijd hopen tegen beter weten in maar mijn strategie is dan: er zijn zoveel andere coins die er op DAT moment nog veel beter voor staan.
Mocht ie de weerstand breken denk ik dat ie wel door gaat zetten. Je kan dat ook even afwachten. Hij heeft vandaag sowieso al veel gedaan en iedere keer hiervoor dat ie dat deed ging ie weer langzaam bloeden. Om die reden wacht ik het zelf nog even af. Of ik koop als ie klaar is met bloeden, of ik koop als ie door de weerstand heen is.D-Ed schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 20:07:
[...]
Cool, thx for the tip. Zit wel in twijfel modus aangezien IOTA het lekker doet en ik er een (voor mijn gevoel) een leuk aantal van heb ...
Ach drie of vier weken geleden nog gekocht op 380 dus hij stoomt goed op hoorPilatuS schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 20:09:
[...]
Mocht ie de weerstand breken denk ik dat ie wel door gaat zetten. Je kan dat ook even afwachten. Hij heeft vandaag sowieso al veel gedaan en iedere keer hiervoor dat ie dat deed ging ie weer langzaam bloeden. Om die reden wacht ik het zelf nog even af. Of ik koop als ie klaar is met bloeden, of ik koop als ie door de weerstand heen is.
Alleen het blijft een BTC of ETH munt. Als BTC door het putje gaat zakt ZIL in USD ook mee. Hij heeft het inderdaad in sats goed gedaan, maar in centen flink minder. Op de daily candles kan je ook goed de weerstand zien.Bever! schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 20:12:
[...]
Ach drie of vier weken geleden nog gekocht op 380 dus hij stoomt goed op hoor
Op weekbasis 12% ingeleverd tegenover ETH op dagbasis 3,6% al loopt die vrij grillig. Op maandbasis staat die breakeven.D-Ed schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 20:07:
[...]
Cool, thx for the tip. Zit wel in twijfel modus aangezien IOTA het lekker doet en ik er een (voor mijn gevoel) een leuk aantal van heb ...
Valt mee vind ik, toen +- 1,2 cent meen ik. Nu op 2PilatuS schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 20:14:
[...]
Alleen het blijft een BTC of ETH munt. Als BTC door het putje gaat zakt ZIL in USD ook mee. Hij heeft het inderdaad in sats goed gedaan, maar in centen flink minder. Op de daily candles kan je ook goed de weerstand zien.
Dat is beter dan ik dachtBever! schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 20:17:
[...]
Valt mee vind ik, toen +- 1,2 cent meen ik. Nu op 2
Verwijderd
Zou idd zonde zijn om jou hier niet meer te zien. Maar hier valt ook niet tegenop te traden @Pelox... Ik zit er zelf maar met een ouwe sok vol centen in maar de percentages liegen er niet om. Ga je met zo'n frustratie aan de slag dan is de lol er al snel af. En wat hou je over als je wat tegenslagen maakt en je niet meer van het spelletje geniet? Dat is het niet waard...Pelox schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 17:28:
Verwijderd
Is een paar keer 3.7 cent geweest. Daar komt die niet echt doorheen afgelopen 4 maanden.Bever! schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 20:17:
[...]
Valt mee vind ik, toen +- 1,2 cent meen ik. Nu op 2
De nodige beleggers hebben ons belooft dat we in 2018 nog 20k+ gaan. Dus waarom daar niet op wachten die paar daagjes?Maxxi schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 20:23:
Ik sta op punt alles te verkopen naar USDT en even een dagje te wachten op een dip.
Dit gaat weer veel te hard..
Nice en dan eind 2019 de 100K aan tikkenMalarky schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 20:28:
[...]
De nodige beleggers hebben ons belooft dat we in 2018 nog 20k+ gaan. Dus waarom daar niet op wachten die paar daagjes?
Prepare for the next ATH
Ik heb deze fout al zo vaak gemaakt, als alles op groen staat is iedereen blij en kijk in naar de stijgende lijn.Malarky schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 20:28:
[...]
De nodige beleggers hebben ons belooft dat we in 2018 nog 20k+ gaan. Dus waarom daar niet op wachten die paar daagjes?
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door dabla op 28-12-2018 20:47 ]
Just sit back, relax, hodl and enjoy the flightMalarky schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 20:28:
[...]
I feel your painTaro schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 19:50:
[Afbeelding]
Kennis delen > DM
Ouch, ook vlak van tevoren?
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Nee, was continue mijn stop limit aan het scherp stellen want hoger konden we toch niet!
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Kennis delen > DM
Beurtje UP gemist en gelijk hoopt u nu op bloed door de stratenTaro schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 21:06:
Met een beetje geluk dalen we zo gewoon weer even een paar %
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq