[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 62 ... 103 Laatste
Acties:
  • 270.305 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Kloten man.
Mijn advies wat Strat kopen, dan kan ik ze weer verkopen zo en dan mda. Want daar staat een buywall van 250.000 eur

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Thommie.nl schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 17:12:
[...]

Kloten man.
Mijn advies wat Strat kopen, dan kan ik ze weer verkopen zo en dan mda. Want daar staat een buywall van 250.000 eur
Goed advies man. Een munt aanraden die al enorm veel heeft gedaan en bezig is met een correctie. Dat tegenover munten die nog niets of weinig hebben gedaan en die raad je niet aan. Verder zegt een buywall geen kont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Klote @Pelox! Je kunt dat soort ellende voorkomen door gewoon met een X percentage uit te stappen en een deel te hodlen. Dan ben je er iig niet helemaal uit als de boel er weer eens vandoor gaat.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Zojuist 3 eth verloren. Ik heb zojuist het restant naar mijn ledger gestuurd en ik doe helemaal niks meer.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:06
Pelox schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 17:07:
[...]

Hier vloeien wederom tranen maar niet van geluk.
Same here, voor de zoveelste keer een SL geraakt waarna de prijs weer meer dan herstelt. Valt geen pijl op te trekken.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
PilatuS schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 17:14:
[...]

Goed advies man. Een munt aanraden die al enorm veel heeft gedaan en bezig is met een correctie. Dat tegenover munten die nog niets of weinig hebben gedaan en die raad je niet aan. Verder zegt een buywall geen kont.
Je zult het zien.
Nu alweer 100 erbij. Maar goed wat jij wil, kansen overal nu....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06:36
De slow chat gaat ook weer pieken.

[ Voor 4% gewijzigd door Thaam op 28-12-2018 17:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-10 12:21
[...]

Kloten man.
Over de rug van iemand anders wil jij ff wat extra geld verdienen zodat jij je shitcoins in zijn hand kan uitschijten. Echt een vriendschappelijk gebaar naar @Pelox. :r

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thommie.nl
Sahara schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 17:18:
[...]

Over de rug van iemand anders wil jij ff wat extra geld verdienen zodat jij je shitcoins in zijn hand kan uitschijten. Echt een vriendschappelijk gebaar naar @Pelox. :r
Lol. Zeker weer net in gefomoot

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sahara
Thommie.nl schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 17:21:
[...]

Lol. Zeker weer net in gefomoot
Vooroordelen he. Niks gefomoot. Heb gisteren tijdens de dip bijgekocht, maar dat doet niet ter zake, met zulke teksten als hoe jij antwoordt maak jij hier geen vrienden. Maar ja wat kan mij dat eigenlijk schelen, vraag mij af waarom ik überhaupt op jou reageer. Iets van don't feed the trolls is een gezegde dat zeker op jou kan slaan.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Dacht dat ik al goed was in vrienden maken, maar zie dat er altijd baas boven baas is :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Laten we eerst maar eens zien of het herstel? doorzet......
En tja, het wordt altijd drukker hier als de boel omhoog gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19:00
toevallig vanmorgen wat ETH gekocht meer geluk dan wijsheid btw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Mij zien jullie hier niet meer. Ik ben klaar met het gehandel. Had redelijk wat teruggewonnen de afgelopen weken maar alles is in 1 klap weg. Plus de al verloren duizenden euro's doen mij de das om. Succes heren en dames in deze gemanipuleerde business.

Ik knal wat ik nog heb op mijn ledger en kijk er niet meer naar om. Tabee.

Zero.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
[...]

Kloten man.
_O- _O-

Van dit soort gasten hebben we er al verschillende zien komen én vooral weer gaan.. Helemaal vol van zichzelf omdat ze een keer wat leuke trades hebben gemaakt d:)b

@Pelox Sterkte! Dat komt hard aan idd.. Af en toe lees ik trades die goed verlopen maar ik blijf bij mijn huidige keuzes om dit soort shit te voorkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thommie.nl
Sahara schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 17:24:
[...]

Vooroordelen he. Niks gefomoot. Heb gisteren tijdens de dip bijgekocht, maar dat doet niet ter zake, met zulke teksten als hoe jij antwoordt maak jij hier geen vrienden. Maar ja wat kan mij dat eigenlijk schelen, vraag mij af waarom ik überhaupt op jou reageer. Iets van don't feed the trolls is een gezegde dat zeker op jou kan slaan.
En dat bepaal jij allemaal even.... wie vrienden maakt en wie niet.... laat je nakijken gozer.

Wees een vent en zeg ja thommie je had alweer gelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Pelox schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 17:28:
Mij zien jullie hier niet meer. Ik ben klaar met het gehandel. Had redelijk wat teruggewonnen de afgelopen weken maar alles is in 1 klap weg. Plus de al verloren duizenden euro's doen mij de das om. Succes heren en dames in deze gemanipuleerde business.

Ga toch eens naar TA's kijken als je weer wil gaan handelen. Dit puur om de mogelijkheden te zien die er zijn. Dan weet je waar iets KAN gebeuren en kan je daar rekening mee houden. In dit geval was het de inverse H&S die prachtig ging zoals mensen dachten dat ie kon gaan. Tuurlijk klopt er ook genoeg niet, maar juist zien wat er mogelijk is en WAAR dat gaat gebeuren is alles. Ga je holden boeit TA ook niet, maar ik snap niet hoe je succesvol kan handelen zonder. Erg lullig voor je dat het zo slecht is gegaan, maar mocht je toch weer wat gaan doen overweeg dan de opties die TA je geven. Het gaat er niet om welke klopt en welke niet klopt, het gaat er om dat je ziet wat de mogelijkheden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na zonneschijn komt regen, zoals altijd afgelopen maanden. Pak je winst en GTFO :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nRealsus
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10:20

Ken het verslagen gevoel maar dat vervaagd snel, het blijft uiteindelijk maar geld. Zelf ook een tijdje terug gekapt met handelen en puur op momenten 'laag' kopen ter DCA'ing. Voor mijn dagindeling werkt dat het beste. Nog steeds verlies naar we komen steeds dichterbij het groene puntje in de PF. Sterkte en tot later;)

[ Voor 26% gewijzigd door nRealsus op 28-12-2018 17:35 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Thommie.nl schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 17:31:
[...]

Wees een vent en zeg ja thommie je had alweer gelijk.
Je hebt mensen die arrogant zijn, maar dit is echt een compleet nieuw niveau hoor :P Holy crap :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sahara
Kijk ZIL gaan :)F :)F :)F :)F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

PilatuS schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 17:35:
[...]

Je hebt mensen die arrogant zijn, maar dit is echt een compleet nieuw niveau hoor :P Holy crap :D
Blijkbaar heeft Thommie het nodig, even dat klopje op zijn schouder. De meeste mensen hoor je er namelijk niet over hier als ze gelijk hebben. Die weten hoe dat werkt.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 12:35
Mooi cijferspelletje dit. Kiek 'm es goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Best wel jammer dat je geen min (-) kan uitdelen bij een posting.
@Thommie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Trouwens voor het eerst in deze run omhoog geen problemen met Binance gehad dat het even wat tijd kost voordat je coins die je hebt gekocht ook echt hebt zegmaar. Eerst was het soms wel tot 30 seconden en 3x F5 voordat je iets wat je had gekocht weer kon verkopen, nu was het vrijwel instant. Toch wel erg prettig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
RaptorXS schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 17:46:
Best wel jammer dat je geen min (-) kan uitdelen bij een posting.
@Thommie.nl
Haha grappig.
Not.

Lekker bij de grootste groep staan.
To easy. Kudde volk.

[ Voor 16% gewijzigd door Thommie.nl op 28-12-2018 17:50 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Gewoon even een aantal dagen niet traden maar wel alles volgen wil ook wel eens helpen, als alles elke keer fout gaat kom je in een negatieve spiraal en komen de emoties vaak weer naar boven waardoor het fout blijft gaan.

Ik heb het ook en stop dan even, voor mij helpt het soms wel.

Ik zou het jammer vinden als ik je niet meer zie, denk dat er meerdere hier het daar mee eens zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thommie.nl schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 17:49:
[...]

Haha grappig.
Not.

To easy. Kudde volk.
Oke. Wil je een 🎈 ?

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2018 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
[...]
To easy. Kudde volk.
Je kan je ook afvragen of mensen niet misschien een punt hebben als je van verschillende mensen weerstand krijgt. Als de kudde zoals je dat zegt het niet met je eens is maakt dat de kans dat kudde een punt heeft groter en de kans dat jij gelijk hebt kleiner. Lees je eigen posts eens terug en bedenk je eens hoe je het zou vinden als iemand anders dat tegen jou zou zeggen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
[...]

Haha grappig.
Not.

To easy. Kudde volk.
Vind je maar een soort stoorzender momenteel hier op het forum en we hebben er al meerdere gehad.
Maar het is niet ontopic dus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:02

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Lijkt mij een mooi moment om even uit te stappen, ervaring leert dat hij de komende uren nu langzaam wat gaat terugzakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
[...]

Haha grappig.
Not.

To easy. Kudde volk.
Nou best wel eigenlijk! _O-

Was je net zo lekker duimpjes aan het verzamelen de laatste weken en krijg je dit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Hahaha inderdaad. Ik ging net zo lekker.

Nee maar gekheid op een st kom je. Ja het kan anders, maar heb zo een broertje dood aan mensen die praten vanuit een groep.....

Vind dat gewoon sneu, als je zelf wat te melden heb doen het dan vanuit je zelf.

Maar goed de in topic ik zit ff In usdt, en betaal de helft naar fiat. Weer genoeg verdiend afgelopen daagjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
TuutjDrie schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 17:52:
Lijkt mij een mooi moment om even uit te stappen, ervaring leert dat hij de komende uren nu langzaam wat gaat terugzakken.
Daar zit ik dus ook naar te kijken. Alleen normaal gesproken zie je eigenlijk altijd gelijk wat omlaag, dat gebeurt nu niet. Dit maakt de kans op nog een golf omhoog groter. Ik vergelijk deze candle even met de 17e en 18e.

Zoals altijd geen idee hoor en die correctie kan natuurlijk prima en is ook logisch, maar toch zie ik mogelijkheden voor eerst nog een run voordat die correctie komt. Geef wel toe dat ik ook ben uitgestapt, maar vlieg er weer in als ik het juiste zie :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Thommie.nl schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 17:56:
Hahaha inderdaad. Ik ging net zo lekker.

Nee maar gekheid op een st kom je. Ja het kan anders, maar heb zo een broertje dood aan mensen die praten vanuit een groep.....

Vind dat gewoon sneu, als je zelf wat te melden heb doen het dan vanuit je zelf.

Maar goed de in topic ik zit ff In usdt, en betaal de helft naar fiat. Weer genoeg verdiend afgelopen daagjes.
Snap ik en ik heb niet het idee dat er hier alleen maar jaknikkers zitten.. Genoeg sappige discussies tussen de TA’rs/Hodlers en stiekeme meelezers af en toe..

Je stelt je vanaf het begin nogal defensief op tegenover ‘de groep’ (Wie dat ook mogen zijn aangezien er hier genoeg verschillende types hangen).

Lees je opmerking aub even terug en dan snap je waarom mensen iemand ‘in bescherming’ nemen.. Heeft niets te maken met groepsvorming maar gewoon fatsoen... Of hebben we dat alleen tijdens kerst..?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Matadores
Pelox schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 17:15:
Zojuist 3 eth verloren. Ik heb zojuist het restant naar mijn ledger gestuurd en ik doe helemaal niks meer.
Hetzelfde die ik al vanaf begin dit jaar met NEO. Hodl deze op m'n Ledger en heb op +28K gestaan op de piek met een gemiddelde inkoopprijs van 28 euro. Heb vorige week bijgekocht waardoor ik nu op een gemiddelde inkoopprijs van ik meen 15 euro sta. Neo gaat wel weer omhoog. Is het niet nu, dan wel over 2 jaar. Maar ja, het gaat nog vaak door m'n hoofd, had ik maar verkocht op de piek. Wie weet is de volgende piek nog veel hoger. Niemand die het weet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nurksis
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22-02 09:08
PilatuS schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 17:31:
[...]

Ga toch eens naar TA's kijken als je weer wil gaan handelen. Dit puur om de mogelijkheden te zien die er zijn. Dan weet je waar iets KAN gebeuren en kan je daar rekening mee houden. In dit geval was het de inverse H&S die prachtig ging zoals mensen dachten dat ie kon gaan. Tuurlijk klopt er ook genoeg niet, maar juist zien wat er mogelijk is en WAAR dat gaat gebeuren is alles. Ga je holden boeit TA ook niet, maar ik snap niet hoe je succesvol kan handelen zonder. Erg lullig voor je dat het zo slecht is gegaan, maar mocht je toch weer wat gaan doen overweeg dan de opties die TA je geven. Het gaat er niet om welke klopt en welke niet klopt, het gaat er om dat je ziet wat de mogelijkheden zijn.
Nog een tip waar te beginnen met TA? Heb er erg weinig tijd voor maar toch lijkt het mij leuk en misschien levert het nog wat op ook. Momenteel is het voor mij gewoon lukraak wat gokken. Maar dat levert minder op dan dat er verloren wordt... :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Nurksis schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 18:01:
[...]

Nog een tip waar te beginnen met TA? Heb er erg weinig tijd voor maar toch lijkt het mij leuk en misschien levert het nog wat op ook. Momenteel is het voor mij gewoon lukraak wat gokken. Maar dat levert minder op dan dat er verloren wordt... :P
Hier is een prima plek: https://www.tradingview.com/symbols/BTCUSD/

Wel even het houden op de juiste mensen en niet direct naar nieuwste gaan kijken. Een heel groot deel wat er rond loopt doet maar wat. Vind zelf Botje11 sowieso fijn om te volgen. Hij laat netjes mogelijkheden zien wat en waar iets mogelijk is.

Edit: Ga er sowieso niet vanuit dat iets gaat gebeuren, maar zie het als wat mogelijk is. Langere termijn is gewoon heel onbetrouwbaar, maar het helpt mij enorm om te zien welke bedragen belangrijk zijn om rekening mee te houden en om te zien wat er mogelijk is.

[ Voor 16% gewijzigd door PilatuS op 28-12-2018 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Best bizar, de alts hebben nog niet echt een dipje laten zien. Zit zelf ook te kijken naar een moment om tijdelijk uit te stappen naar BTC of ETH, maar blijft allemaal goed overeind tot op heden!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-09 17:54
Aanvulling op PilatuS:

https://www.tradingview.com/people/

In deze lijst staan de meest gewaardeerde TA'ers :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Nu online

Malarky

Wils voor wat ieder

Als je nog in ETH zit: mooi moment om coins te overwegen die op zijn obvious ETH bodem staat. Bijvoorbeeld MANA. Kun je nog een leuk ritje maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Malarky schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 18:11:
Als je nog in ETH zit: mooi moment om coins te overwegen die op zijn obvious ETH bodem staat. Bijvoorbeeld MANA. Kun je nog een leuk ritje maken.
Ga ik zo doen mooie tip, ik wacht wel eerst de op de terugtrekking.

Daarna denk ik dat ik nog ff meespring op zil mocht die flink terugtrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
ggj87 schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 18:07:
Aanvulling op PilatuS:

https://www.tradingview.com/people/

In deze lijst staan de meest gewaardeerde TA'ers :)
En waarom sta ik niet bovenaan.....? _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 28-10 19:02
Zoow , dat is lekker thuiskomen , vanmorgen wat bijgekocht , en lekker in de plus , werd ook weer een keer tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Dikke sellwall ineens op btc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-10 20:29

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

in totaal ander onderwerp: heeft iemand wel eens BISQ gebruikt?

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 18:27
PilatuS schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 17:57:
[...]

Daar zit ik dus ook naar te kijken. Alleen normaal gesproken zie je eigenlijk altijd gelijk wat omlaag, dat gebeurt nu niet. Dit maakt de kans op nog een golf omhoog groter. Ik vergelijk deze candle even met de 17e en 18e.

Zoals altijd geen idee hoor en die correctie kan natuurlijk prima en is ook logisch, maar toch zie ik mogelijkheden voor eerst nog een run voordat die correctie komt. Geef wel toe dat ik ook ben uitgestapt, maar vlieg er weer in als ik het juiste zie :)
Yep precies, ik ben ook voor 50% in btc, xrp en eth uitgestapt maar heb hetzelfde gevoel.. had een daling verwacht, XRP is dus boven mijn uitstapt gestegen en eth, btc staan nog vrijwel op mijn uitstap.. Kan zomaar omhoog gaan nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 29-10 15:01

ScreamGT

joejoe

ScreamGT schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 16:05:
RIP mijn folio.

De zoveelste keer dit jaar dat er geen vaseline bij te pas kwam. Ach ja, 589,- XRP EOY 2019!
Ik kom hier op terug.

589 einde dit jaar XRP. Maan.

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 19:18
Ik denk dat ik er weer uit ga stappen. Ik zie dit niet verder doorzetten. Dit was de grootste groene candle van deze week. Die blijft niet ongestraft overeind staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

burnebie schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 18:58:
Ik denk dat ik er weer uit ga stappen. Ik zie dit niet verder doorzetten. Dit was de grootste groene candle van deze week. Die blijft niet ongestraft overeind staan.
Raar spelletje blijft het he. Ik wacht nog heel even... oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnebie
Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 19:00:
[...]

Raar spelletje blijft het he. Ik wacht nog heel even... oOo
Ja inderdaad. Maar aangezien het sentiment niet plotsklaps is veranderd, zie ik geen rede om nu ineens door te stoten naar boven de 4k. Ik kan er natuurlijk naast zitten, maar mijn gevoel heeft me deze week +25% opgeleverd, dus laat ik die nog maar even trouw blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@burnebie het sentiment was net ook niet veranderd en toch rammen we er een paar honderd boven op. Zo kan het gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:22

p0st

Dutch Reefer

Dank voor de ZIL tip guys :)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ik hoop dat ZIL een keer door gaat zetten. Hij loopt nu weer tegen zijn weerstand aan wat meestal een run omlaag geeft waarbij ie heel langzaam bloed. Als ie een keer door kan rammen zie ik mogelijkheden voor iets als wat WAVES heeft en gedaan en ook STRATIS. Ook NANO heeft zo'n hele dikke run gehad. Met de mainnet launch voor eind volgende maand denk ik dat het mogelijk moet zijn om zoiets te laten zien. Zit er nu niet in, maar hou het goed in de gaten. Als ie door de weerstand kan komen is er denk ik veel mogelijk voor deze munt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Nu online

Malarky

Wils voor wat ieder

Thommie.nl schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 18:13:
[...]

Ga ik zo doen mooie tip, ik wacht wel eerst de op de terugtrekking.

Daarna denk ik dat ik nog ff meespring op zil mocht die flink terugtrekken.
Snel dan. Mana vertrekt inderdaad al.

Edit: sorry heb deze eigenhandig naar beneden gesold op de btc omdat we geparkeerd kwamen te staan, waarschijnlijk omdat dit op 25dec ook btc resistance en top was.

We gaan weer opbouwen vanaf 13btc, voel het aan. Dat zou mooi lineaaltje zijn..

[ Voor 28% gewijzigd door Malarky op 28-12-2018 19:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
PilatuS schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 19:17:
Ik hoop dat ZIL een keer door gaat zetten. Hij loopt nu weer tegen zijn weerstand aan wat meestal een run omlaag geeft waarbij ie heel langzaam bloed. Als ie een keer door kan rammen zie ik mogelijkheden voor iets als wat WAVES heeft en gedaan en ook STRATIS. Ook NANO heeft zo'n hele dikke run gehad. Met de mainnet launch voor eind volgende maand denk ik dat het mogelijk moet zijn om zoiets te laten zien. Zit er nu niet in, maar hou het goed in de gaten. Als ie door de weerstand kan komen is er denk ik veel mogelijk voor deze munt.
Sahara schreef op zondag 23 december 2018 @ 12:39:
Er ligt een enorme buy wall bij ZIL van 103,5 BTC (Binance).

Wall is net omhoog geschoven.
Ik zie sinds dat die buywall van 103,5 BTC van afgelopen zondag 23 december, gigantische buy orders voor ZIL voorbij komen, soms 1,3 miljoen stuks, dan 3,3 miljoen stuks, en dan vanavond om half 6 3,87 miljoen en 6,9 miljoen en om 19:00 uur nog eens 10,5 miljoen stuks ZIL die gekocht werden.

Het is volgens mij wel een opmaat op wat komen gaat in januari met ZIL, anders zouden er toch niet zulke massive amounts of ZIL worden gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-10 22:14

Bever!

3

Sahara schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 19:36:
[...]

[...]

Ik zie sinds dat die buywall van 103,5 BTC van afgelopen zondag 23 december, gigantische buy orders voor ZIL voorbij komen, soms 1,3 miljoen stuks, dan 3,3 miljoen stuks, en dan vanavond om half 6 3,87 miljoen en 6,9 miljoen en om 19:00 uur nog eens 10,5 miljoen stuks ZIL die gekocht werden.

Het is volgens mij wel een opmaat op wat komen gaat in januari met ZIL, anders zouden er toch niet zulke massive amounts of ZIL worden gekocht?
In mei was nog gekker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 24-10 11:26

sourcecode

Prepare for the next ATH

Sahara schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 19:36:
[...]

[...]

en om 19:00 uur nog eens 10,5 miljoen stuks ZIL die gekocht werden. - > waar zie jij dat ?

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:56

Jammer man. Gewoon n paar maanden niet naar crypto kijken. Als t goed is kun je dan weer met wat minder emotie genieten van de rollercoaster (en is hopelijk je portfolio weer in waarde gestegen)
Doe rustig aan!

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnebie
DAMAGE schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 19:07:
@burnebie het sentiment was net ook niet veranderd en toch rammen we er een paar honderd boven op. Zo kan het gaan.
Dat doet het wel vaker. Dus dat heeft niets met het algehele sentiment te maken. Die run naar 42xx kwam ook niet omdat iedereen weer heil zag in de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
ETH knalt echt lekker door. :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Nee hoor, doet geen pijn, echt niet O-) 20 minuten later...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/D6Nf290LjWWfvI4iwepPVqaL/full.png

[ Voor 56% gewijzigd door Taro op 28-12-2018 19:58 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:04
Taro schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 19:50:

[Afbeelding]
Auw, wel cool dat je het met de rest wilt delen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Stel ik FOMO weer in Zil (afgelopen zomer nml al eens gehad..). Beter in Eth of Btc aanschaffen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky
  • Nu online

Malarky

Wils voor wat ieder

[Afbeelding]
Mooie kerstgedachte, hoe Taro ook een ander wat voor bijna nop gunt😇
D-Ed schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 19:54:
Stel ik FOMO weer in Zil (afgelopen zomer nml al eens gehad..). Beter in Eth of Btc aanschaffen?
Goedkoper is die nergens, dat lossen de pariteits bots wel op elke nano seconde. Dus voor het paartje met de laagste spread gaan en die het meest liquide is: BTC.

[ Voor 35% gewijzigd door Malarky op 28-12-2018 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
D-Ed schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 19:54:
Hoe je het aanschaft maakt opzich niets uit. Of bedoel je een stop loss in BTC of ETH ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
sourcecode schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 19:39:
[...]

en om 19:00 uur nog eens 10,5 miljoen stuks ZIL die gekocht werden. - > waar zie jij dat ?
Mijn excuus dat is een gecombineerde totaal over 3 minuten, ik heb m'n Tradingview grafiek op Binance op 3 minuten staan, daar staat ie op 3 minuten als 10,49 miljoen stuks (maar als je in de 1 minuut grafiek kijkt is het 1 keer 6,971 miljoen, 1 minuut ofzo later dan nog 2.471 miljoen stuks en nog een beetje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Sahara schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 19:56:
[...]

Mijn excuus dat is een gecombineerde totaal over 3 minuten, ik heb m'n Tradingview grafiek op Binance op 3 minuten staan, daar staat ie op 3 minuten als 10,49 miljoen stuks (maar als je in de 1 minuut grafiek kijkt is het 1 keer 6,971 miljoen, 1 minuut ofzo later dan nog 2.471 miljoen stuks en nog een beetje).
ahh ok, nice tja als je lef heb nu en je koopt voor 10K zil, en die gaat 3x in korte tijd :)

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
PilatuS schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 19:56:
[...]

Hoe je het aanschaft maakt opzich niets uit. Of bedoel je een stop loss in BTC of ETH ?
Nee, net als bij HOT maakt het soms wel eens uit maar die staat natuurlijk nog stukken lager..

Overigens lees ik weinig nieuws over ZIL op bv Reddit.. Afgelopen zomer zat ik er wat meer bovenop maar nu niet zo. Eens kijken of ik weer wat IOTA op wil geven ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky
  • Nu online

Malarky

Wils voor wat ieder

Zolang je ZIL maar verkoopt op 18 eth.

Zil/btc heeft niet echt een duidelijke lijn of logica: zil/eth daarentegen heeft een heel obvious plafond sinds vele maanden.

~ 18.3 = exit.

Je kan altijd hopen tegen beter weten in maar mijn strategie is dan: er zijn zoveel andere coins die er op DAT moment nog veel beter voor staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Malarky schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 20:01:

Zil/btc heeft niet echt een duidelijke lijn of logica: zil/eth daarentegen heeft een heel obvious plafond sinds vele maanden.

~ 18.3 = exit.

Je kan altijd hopen tegen beter weten in maar mijn strategie is dan: er zijn zoveel andere coins die er op DAT moment nog veel beter voor staan.
bedoel je 0.00018300 ?

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
D-Ed schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 19:59:
[...]
Nee, net als bij HOT maakt het soms wel eens uit maar die staat natuurlijk nog stukken lager..
Op Binance staat de prijs in centen er achter, maar denk niet dat het veel boeit. Als er een groot verschil op komt gaan mensen natuurlijk direct er in handelen.

HOT is een apart verhaal omdat 1 sat een enorm verschil is en dat verschil is in ETH kleiner. Maar ZIL staat hoog genoeg om dat verschil vrijwel niet te hebben.
Keer op keer stopt ie weer rond dezelfde prijs inderdaad om dan te gaan bloeden. Met de mainnet launch hoop ik dat ie een keer door gaat zetten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marthusiast
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-06-2024
Oeh er gaan veel grote shorts aan nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online

~ 18.3 = exit.

Cool, thx for the tip. Zit wel in twijfel modus aangezien IOTA het lekker doet en ik er een (voor mijn gevoel) een leuk aantal van heb ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
Wat is dat toch met Golem (GNT)? Is dit de pump and dump coin van de dag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
D-Ed schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 20:07:
[...]

Cool, thx for the tip. Zit wel in twijfel modus aangezien IOTA het lekker doet en ik er een (voor mijn gevoel) een leuk aantal van heb ...
Mocht ie de weerstand breken denk ik dat ie wel door gaat zetten. Je kan dat ook even afwachten. Hij heeft vandaag sowieso al veel gedaan en iedere keer hiervoor dat ie dat deed ging ie weer langzaam bloeden. Om die reden wacht ik het zelf nog even af. Of ik koop als ie klaar is met bloeden, of ik koop als ie door de weerstand heen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

PilatuS schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 20:09:
[...]

Mocht ie de weerstand breken denk ik dat ie wel door gaat zetten. Je kan dat ook even afwachten. Hij heeft vandaag sowieso al veel gedaan en iedere keer hiervoor dat ie dat deed ging ie weer langzaam bloeden. Om die reden wacht ik het zelf nog even af. Of ik koop als ie klaar is met bloeden, of ik koop als ie door de weerstand heen is.
Ach drie of vier weken geleden nog gekocht op 380 dus hij stoomt goed op hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Bever! schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 20:12:
[...]

Ach drie of vier weken geleden nog gekocht op 380 dus hij stoomt goed op hoor
Alleen het blijft een BTC of ETH munt. Als BTC door het putje gaat zakt ZIL in USD ook mee. Hij heeft het inderdaad in sats goed gedaan, maar in centen flink minder. Op de daily candles kan je ook goed de weerstand zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Nu online

Malarky

Wils voor wat ieder

D-Ed schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 20:07:
[...]

Op weekbasis 12% ingeleverd tegenover ETH op dagbasis 3,6% al loopt die vrij grillig. Op maandbasis staat die breakeven.

In harde euro’s is die winstgevend maar het is niet bepaald de topper van het speelveld deze periode.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

PilatuS schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 20:14:
[...]

Alleen het blijft een BTC of ETH munt. Als BTC door het putje gaat zakt ZIL in USD ook mee. Hij heeft het inderdaad in sats goed gedaan, maar in centen flink minder. Op de daily candles kan je ook goed de weerstand zien.
Valt mee vind ik, toen +- 1,2 cent meen ik. Nu op 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Bever! schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 20:17:
[...]

Dat is beter dan ik dacht :)

Hoop dat ie eindelijk eens door die weerstand kan komen, zou leuk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
WTF is BTC doing??? Up? Oh nee down? Oh nee up?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Zou idd zonde zijn om jou hier niet meer te zien. Maar hier valt ook niet tegenop te traden @Pelox... Ik zit er zelf maar met een ouwe sok vol centen in maar de percentages liegen er niet om. Ga je met zo'n frustratie aan de slag dan is de lol er al snel af. En wat hou je over als je wat tegenslagen maakt en je niet meer van het spelletje geniet? Dat is het niet waard...

Neem ff lekker een tijdje afstand van deze gemanipuleerde hoerenmarkt, wellicht ook het forum. Maar zoek je ouwe lotgenoten nog eens op zo nu en dan...

Klote dat het zo kut loopt de laatste weken, ik snap je gevoel heel goed. Ik hoop dat je ff je rust vind en dat we zij aan zij de toekomstige bullrun ingaan, ooit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ik ben geniaal.

Niet alleen koop ik goed in vlak voor de dip een paar dagen geleden.
Maar kom er ook 200dollar lang niet uit door technisch falen...

En vandaag wederom,. Gewoon er over denken om in te stappen en letterlijk zeggen, doe ik eerst even de vaatwasser... Geniaal al zeg ik het zelf..

Nou goed. Het dipje heeft me 2k gekost. Gecombineerd btc als portfolio loss.

Nog geen verlies. Maar ook weinig winst.

Ach op naar een beter 2019 toch? Fijne dagen iedereen. En tot 2019.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky
  • Nu online

Malarky

Wils voor wat ieder

Bever! schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 20:17:
[...]

Is een paar keer 3.7 cent geweest. Daar komt die niet echt doorheen afgelopen 4 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxi
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-10 11:49
Ik sta op punt alles te verkopen naar USDT en even een dagje te wachten op een dip.
Dit gaat weer veel te hard..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malarky
  • Nu online

Malarky

Wils voor wat ieder

Maxxi schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 20:23:
Ik sta op punt alles te verkopen naar USDT en even een dagje te wachten op een dip.
Dit gaat weer veel te hard..
De nodige beleggers hebben ons belooft dat we in 2018 nog 20k+ gaan. Dus waarom daar niet op wachten die paar daagjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Malarky schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 20:28:
[...]

De nodige beleggers hebben ons belooft dat we in 2018 nog 20k+ gaan. Dus waarom daar niet op wachten die paar daagjes?
Nice en dan eind 2019 de 100K aan tikken :)

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxi
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-10 11:49
[...]

Ik heb deze fout al zo vaak gemaakt, als alles op groen staat is iedereen blij en kijk in naar de stijgende lijn.
Om vervolgens 2-48 uur later weer teleurgesteld te zijn dat de winst grotendeels weer weg is.
Laat ik deze keer nu eens daarvan leren en op anticiperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geloof het wel voor nu.
Veilige usdt haven gevonden. Voor het grootste deel.
Zil en xrp hou ik nog even.. maar dat is beide 5%.

Tja. En mocht hij de 20k bereiken, dat doet hij dat ook wel zonder mij.
Dus Suc6 allemaal. En Suc6 in 2019.. ik hoop die btc de komende dagen weer naar de 3k toe (hoop ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
Toch serieuze schommelingen bij BTC niet? Bull trap?

[ Voor 11% gewijzigd door dabla op 28-12-2018 20:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matadores
[...]

Just sit back, relax, hodl and enjoy the flight d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron322
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 09:07

[Afbeelding]
I feel your pain

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/t00pwx.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Ouch, ook vlak van tevoren?

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron322
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 09:07
Taro schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 20:59:
[...]

Ouch, ook vlak van tevoren?
Nee, was continue mijn stop limit aan het scherp stellen want hoger konden we toch niet!

Wel tevreden, kijk het wel weer even aan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:37
Oke, meeste van de handelspotje verkocht. Ik hoop dat ik niet hetzelfde heb gedaan als bij de vorige bullrun.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Met een beetje geluk dalen we zo gewoon weer even een paar % :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• burnebie
Paar % erbij en men schiet weer in de bullrun-modus....

@Taro daar ga ik in ieder geval wel van uit.

[ Voor 32% gewijzigd door burnebie op 28-12-2018 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Taro schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 21:06:
Met een beetje geluk dalen we zo gewoon weer even een paar % :)
Beurtje UP gemist en gelijk hoopt u nu op bloed door de straten ;). Ik hoop op 4000 and beyond. Maar ja dat omlaag zou mij eerlijk gezegd niet verbazen though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Interessant stuk over de reguliere aandelenmarkt:
https://moneymaven.io/sea...t-WxPS1EYN90e2-Rqieg3xAw/

We staan dus wellicht aan de vooravond van een bear market in de gewone aandelen?
Pagina: 1 ... 62 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!