[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 61 ... 103 Laatste
Acties:
  • 270.306 views

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:12
Klaas25 schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 13:02:
[...]
En ik geloof liever iemand van een bedrijf die met XRP werkt dan een journalist met een slecht artikel.
Ja? Jij hebt liever dat je slager zelf het vlees keurt dat 'ie verkoopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Dirk0s schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 10:56:
Zijn er mensen die gewoon maandelijks BTC blijven kopen??
*Meld.

Geen BTC maar vooralsnog heb ik die hele bearrun gekocht, an sich ben ik zeker de laatste maanden tevreden met mijn DCA, al had ik niet gehoopt dat de aankoopprijs zo laag zou komen te liggen. Zolang maandelijks bijkopen me rendabel lijkt blijf ik dit waarschijnlijk doen. Al stop ik liefst met aankopen, om te beginnen te reageren met "Dank je" als ik hier lees dat nieuwkomers mijn coin kopen tijdens een bullrun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Klaas25 schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 13:02:
[...]

Dan komt er een maand 51, maand 52, maand 53, enz. Sterker nog die zijn er al. Dat gaat maar door... Daarbij wordt XRP ook verbrand. Dat stelt nu nog niks voor maar dat zal gaan stijgen dus. Totale cap nu is 99,991,726,794.61.

En dat artikel is BS. De CTO van Ripple legt het hier zelf uit. Ripple kan onze XRP niet bevriezen of afpakken of wat dan ook..
https://twitter.com/JoelK...ple-can-freeze-your-coins

En ik geloof liever iemand van een bedrijf die met XRP werkt dan een journalist met een slecht artikel.
Van de ripple site zelf 55 contracten, er wordt niks gezegd wat erna gaat gebeuren.
https://ripple.com/insigh...ty-into-total-xrp-supply/

Het is algemeen bekend dat ze die funds bevroren hebben toen de tijd is zeker geen FUD en is genoeg over te vinden het stond zelfs op hun website dat ze een freeze hadden.

Ripple heeft wel vaker dingen beweert die achteraf toch niet zo waren gegaan ze zijn erg goed in verdraaien en verbergen. ;)
Je kan dus beter naar onafhankelijke berichten kijken dan bij de persoon die altijd in zijn eigen straatje zal lullen.
Er zijn genoeg voorbeelden van te vinden, er was er laatst hier nog 1 gepost, dacht van @.oisyn maar dat weet ik niet meer zeker.

Edit
Het verbranden van coins geeft al aan dat het niet helemaal klopt, wat denk je dat er gebeurt als al die coins verbrand zijn ? dan verdwijnt XRP ? die zullen gewoon een manier vinden om weer bij te drukken hoor, dan maken ze er wel een XRP 2.0 van ;)
Dat vind ik zelf zo ie zo een nadeel van pre mined coins

[ Voor 9% gewijzigd door Slux op 28-12-2018 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Laatst online: 20:44

Bever!

3

Slux schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 13:17:
[...]

Van de ripple site zelf 55 contracten, er wordt niks gezegd wat erna gaat gebeuren.

Het is algemeen bekend dat ze die funds bevroren hebben toen de tijd is zeker geen FUD en is genoeg over te vinden het stond zelfs op hun website dat ze een freeze hadden.

Ripple heeft wel vaker dingen beweert die achteraf toch niet zo waren gegaan ze zijn erg goed in verdraaien en verbergen. ;)
Je kan dus beter naar onafhankelijke berichten kijken dan bij de persoon die altijd in zijn eigen straatje zal lullen.
Er zijn genoeg voorbeelden van te vinden, er was er laatst hier nog 1 gepost, dacht van @.oisyn maar dat weet ik niet meer zeker
Bespaar je de moeite, komt toch niet aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Slux schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 13:17:
[...]

Het is algemeen bekend dat ze die funds bevroren hebben toen de tijd is zeker geen FUD en is genoeg over te vinden het stond zelfs op hun website dat ze een freeze
Link?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
https://ripple.com/files/GB-2014-02.pdf

en deze
https://cointelegraph.com...er-co-founder-jed-mccaleb

En de rechtszaak
https://dockets.justia.co...ndce/3:2015cv01503/286282

Ze hadden vroeger ook een Wiki waar veel terug te vinden was maar die hebben ze zelf verwijderd

[ Voor 50% gewijzigd door Slux op 28-12-2018 13:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 30-10 06:36
Ik snap sowieso niet waarom XRP/Ripple zo'n sterke en grote achterban heeft... maarja ik ben niet helmaal objectief omdat ik meer heil zie in XLM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Maxxi schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 11:46:
[...]

Net verkocht, hij ging gisteren ook ongemoeid tijdens de dump.
Denk een H&S patroon.

Ik ben inmiddels met m'n portfolio weer terug op de BTC waarde voor de dump van gisteren.
Gisteren avond laat verkocht en vanmorgen net een paar % gunstiger weer terug.

Uiteraard de $ prijs nog niet.
Ik verkoop niets meer.. Als ik alleen de mooie verhalen vertel dan zou ik vertellen dat ik 40% van mijn pf verkocht op $0,234 en weer terug kocht op $0,21..(dat klopt ook trouwens). Het minder mooie verhaal dat ik dan niet zou vertellen is de verkoop van een (gelukkig stuk kleiner) deel op $0,33 en terugkocht op $0,31 :'(

Toen ben ik maar gestopt met handelen aangezien ik een lafaard ben die toevallig een paar keer goede trades heeft gemaakt :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Thaam schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 13:59:
Ik snap sowieso niet waarom XRP/Ripple zo'n sterke en grote achterban heeft... maarja ik ben niet helmaal objectief omdat ik meer heil zie in XLM.
Snel, goedkoop, X in de naam en vooral erg in trek bij een voornamelijk niet-technische doelgroep waarbij in kantoorpanden en salesteams de naam al snel rondging als goede investering en de mogelijk volgende Bitcoin.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Wow wat is er aan de hand. Zie hoe ze massaal npxs dumpen |:( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:05
Blijkbaar toch tot de 31e wachten voor vuurwerk -O-

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-10 07:18

hmr

Ach, de meeste projecten slaan op jackshit...

Vraag 1 bij blockchainprojecten: waarom heb je een blockchain nodig voor deze oplossing?! 90% van de coins/ico's heeft helemaal geen blockchainoplossing nodig........

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online

Gedecentraliseerde exchanges for the win *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:31

Malarky

Wils voor wat ieder

Btc beweegt nu nog vrij heftig heen en weer dus verwacht weinig actie. Speelt ook mee dat er nu nog vrij veel swing trading geld valt te verdienen. Eth en btc paartjes bewegen binnen vaste lijnen op en neer

Opletten geblazen als btc stil valt rond 3650 zonder enige actie. Dan gaan de shorts tegelijk sellen.

Skycoin is er om in de gaten te houden. Heeft lichte support gevonden op zijn altime low ETH waarde waar die de vorige keer vol gas vanaf sprong.

In BTC zit er niet echt een lijn in.

[ Voor 52% gewijzigd door Malarky op 28-12-2018 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Taro schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 14:06:
[...]

Snel, goedkoop, X in de naam en vooral erg in trek bij een voornamelijk niet-technische doelgroep waarbij in kantoorpanden en salesteams de naam al snel rondging als goede investering en de mogelijk volgende Bitcoin.
Nope, niet alle holders. Het concept is juist erg goed. Vervangen van nostro/vostro is een positieve ontwikkeling. Zo zijn er wel meer voordelen. Maar goed zit ook in de sector die de doelgroep van Ripple is. :) Zie er zeker potentie in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Danster schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 14:32:
[...]
Nope, niet alle holders. Het concept is juist erg goed. Vervangen van nostro/vostro is een positieve ontwikkeling. Zo zijn er wel meer voordelen. Maar goed zit ook in de sector die de doelgroep van Ripple is. :) Zie er zeker potentie in.
Wat verwacht jij als consument er aan te hebben en mee te doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster
PilatuS schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 14:37:
[...]

Wat verwacht jij als consument er aan te hebben en mee te doen ?
Hogere prijs van XRP :+ . De reden die je opgeeft is hetzelfde als 95% van alle andere coins. XLM, LSK, Eth etc. Er zijn maar weinig consumer based coins. Zelfs btc zelf kun je jezelf afvragen. Misschien ADA en wat andere kleinere.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Danster schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 14:42:
[...]

Hogere prijs van XRP :+ . De reden die je opgeeft is hetzelfde als 95% van alle andere coins. XLM, LSK, Eth etc. Er zijn maar weinig consumer based coins. Zelfs btc zelf kun je jezelf afvragen. Misschien ADA en wat andere kleinere.
Dat is wel het punt van XRP voor mij voor de langere termijn. Het is door het hele verhaal met banken een coin waar je als consument nooit iets mee zal kunnen. Het is gemaakt om er niets mee te kunnen. Dat vind ik toch wel erg jammer. Niet dat ik er niet mee handel, maar ik vind het geen coin waar ik toekomst in zie. En inderdaad dat is bij veel coins zo, maar voor mij steekt XRP er wel bovenuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phorcys
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:46
Heb de afgelopen tijd redelijk wat meegelezen in dit topic. Ben van plan om nog wat te gaan investeren in altcoins. Mijn huidige pf bestaat uit; UTN/HOT/MAN/ICX/VET/GVT/DBC/RLC/ENG.

Ik zat te denken om wat andere coins te kopen die de potentie hebben om nog behoorlijk te stijgen. coins waar ik naar aan het kijken ben zijn IOTA, WAN en ELA. Andere tips zijn ook welkom natuurlijk ;0

ps; is voor long term hold (lees jaren)

[ Voor 12% gewijzigd door Phorcys op 28-12-2018 14:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-10 00:22

p0st

Dutch Reefer

cursquidHome schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 14:10:
Wow wat is er aan de hand. Zie hoe ze massaal npxs dumpen |:( :'(
Hier je antwoord: https://www.reddit.com/r/...d_redemption_program_now/

:-(

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Danster
PilatuS schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 14:45:
[...]

Dat is wel het punt van XRP voor mij voor de langere termijn. Het is door het hele verhaal met banken een coin waar je als consument nooit iets mee zal kunnen. Het is gemaakt om er niets mee te kunnen. Dat vind ik toch wel erg jammer. Niet dat ik er niet mee handel, maar ik vind het geen coin waar ik toekomst in zie. En inderdaad dat is bij veel coins zo, maar voor mij steekt XRP er wel bovenuit.
Klopt ook grotendeels wat je zegt. Wij stervelingen kunnen er ook niets mee. Voordeel van XRP is de use case en het feit dat het al gebruikt wordt als één van de weinige. XRP via XRapid moet ook meer waard worden om effectief te zijn. Je kunt geen miljoenen XRP rondpompen voor één transactie. Daarom ben ik bullish. Dat neemt niet weg dat ik niet in meer coins geloof of houd in mijn wallets.

Of er trouwens een coin gaat komen voor ons daar twijfel ik niet aan. De vraag is alleen wanneer. En persoonlijk denk ik niet dat er in het huidige landschap een coin is die dit kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:04
Ik begrijp het niet, er komt een nieuwe coin aan en je kan NPXS gebruiken om te swappen voor de nieuwe coin, waarom is dat zo slecht voor de npxs koers?

[ Voor 4% gewijzigd door Junia op 28-12-2018 14:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klaas25
PilatuS schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 14:45:
[...]

Je maakt iets om er niks mee te kunnen? Ja de rest zal om snelle cashgrab zijn. XRP is gemaakt om geld over de wereld te verzenden met de snelheid van een mailtje. Hoe duidelijker use case wil je hebben? Een miljarden markt!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danster
Klaas25 schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 14:59:
[...]

Je maakt iets om er niks mee te kunnen? Ja de rest zal om snelle cashgrab zijn. XRP is gemaakt om geld over de wereld te verzenden met de snelheid van een mailtje. Hoe duidelijker use case wil je hebben? Een miljarden markt!!
Denk dat Pilatus het wel weet. Hij doelt denk ik op het feit dat XRP wel een use case heeft maar specifiek voor één doelgroep. De banken en FI's. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
[...]
Als consument kan je er niets mee, dat is het punt. En als je denkt dat bedrijven die er mogelijk wel iets mee kunnen jouw muntjes gaan kopen heb ik slecht nieuws voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Slux schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 13:40:
[...]

en deze
https://cointelegraph.com...er-co-founder-jed-mccaleb

En de rechtszaak
https://dockets.justia.co...ndce/3:2015cv01503/286282

Ze hadden vroeger ook een Wiki waar veel terug te vinden was maar die hebben ze zelf verwijderd
Dat was dus Bitstamp die transacties bevroor. Niet Ripple. Die Jed heeft dus een hele berg XRP en blijkbaar verkocht die toen meer dan hij eigenlijk in zn contract heeft staan. Staat dus helemaal los van Ripple.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-09 17:54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
PilatuS schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 15:03:
[...]

Als consument kan je er niets mee, dat is het punt. En als je denkt dat bedrijven die er mogelijk wel iets mee kunnen jouw muntjes gaan kopen heb ik slecht nieuws voor je.
Oh nja wij niet nee. Wij profiteren gewoon dom mee. Banken weet ik niet maar de XRapid partners hebben er zeker wel wat aan. Ripple heeft nu al bank partners dus binnen nu en zoveel jaar zijn dat XRapid partners. Of ze zelf op een berg XRP gaan zitten weet ik niet (zou vast wel handig voor ze zijn) Maar gebruiken gaan ze zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 21:29

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Danster schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 14:52:
XRP via XRapid moet ook meer waard worden om effectief te zijn. Je kunt geen miljoenen XRP rondpompen voor één transactie.
Sorry maar dit slaat werkelijk nergens op 8)7. Waarom kun je geen miljoenen XRP rondpompen?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Die snap ik ook niet helemaal. Er zijn volgens mij zat XRP's in omloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Laatst online: 20:44

Bever!

3

[...]

daar heb je geen xrp voor nodig hoor.. psd2 en instant payments bij alle banken binnenkort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
.oisyn schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 15:07:
[...]

Sorry maar dit slaat werkelijk nergens op 8)7. Waarom kun je geen miljoenen XRP rondpompen?
Het is de bedoeling dat er 1000-den zo niet miljoenen transacties via XRapid gaan lopen.
Als 1 van die transacties al een miljoen dollar is en XRP is 1 dollar heb je alleen voor die transactie al een miljoen XRP nodig. Beter is XRP 10 dollar op dat moment zodat je voor die ene transactie nog "slechts" 100.000 XRP nodig hebt. Nog beter is XRP 100 dollar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster
.oisyn schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 15:07:
[...]

Het gaat om een x aantal transacties per dag per financiële instelling. Het gaat dan niet om 1 transactie maar duizenden. Met de huidige prijs van XRP kan dat gewoon niet.

Klein voorbeeld van 2016 hoeveel er omgaat in fx (heb even geen recente cijfers)

https://www.google.nl/amp...rage-every-day-2016-9/amp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Klaas25 schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 15:11:
[...]

Het is de bedoeling dat er 1000-den zo niet miljoenen transacties via XRapid gaan lopen.
Als 1 van die transacties al een miljoen dollar is en XRP is 1 dollar heb je alleen voor die transactie al een miljoen XRP nodig. Beter is XRP 10 dollar op dat moment zodat je voor die ene transactie nog "slechts" 100.000 XRP nodig hebt. Nog beter is XRP 100 dollar :P
Dus omdat het "handig" is gaat de prijs maar omhoog? Heb je überhaupt iets begrepen van marktwerking? :D

Verder:
Marjan Delatinne, Ripple’s head of banking, has recently commented on the current situation regarding the role of XRP in the banking industry. According to Delatinne’s statement, banks are not in a hurry to use XRP or even its xRapid which is XRP-powered, because of the lack of regulatory clarity.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Als XRP echt naar 10 dollar gaat dan is die eigenaar/mede oprichter rijkste man ter wereld.

[ Voor 9% gewijzigd door New Yorker op 28-12-2018 15:16 ]

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster
Bever! schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 15:11:
[...]

daar heb je geen xrp voor nodig hoor.. psd2 en instant payments bij alle banken binnenkort
PSD2 is niet relevant in deze is alleen het open stellen van betalingsverkeer voor derden. IP is alleen voor de Eurozone :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klaas25
.oisyn schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 15:15:
[...]

Dus omdat het "handig" is gaat de prijs maar omhoog? Heb je überhaupt iets begrepen van marktwerking? :D

Verder:

[...]
Ja Amerika met zn klote SEC. Gelukkig slaat dat alleen op Amerika en werkt Ripple wereldwijd. In het oosten hebben ze al heel wat banken binnen geslepen en die hebben er wel degelijk zin in.

En er zijn nog veel meer bedrijven die werken met XRP voor andere doeleinden. RIpple is niet de enige die met XRP bezig is. Ripple is wel het grootste bedrijf. Maar zeker niet de enige.

[ Voor 5% gewijzigd door Klaas25 op 28-12-2018 15:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Doe nou niet steeds net alsof Ripple gewoon maar een bedrijf is dat met XRP werkt. Ze hebben XRP gemaakt. Dat stond op hun eigen website, voordat ze het eraf hebben gehaald :z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
New Yorker schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 15:16:
Als XRP echt naar 10 dollar gaat dan is die eigenaar/mede oprichter rijkste man ter wereld.
Zie het dan nog maar eens te verkopen. Of hij moet overal met XRP kunnen betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danster
Ok voordat we weer in discussies zonder oplossingen komen... ieder zijn ding.

En waar we het allemaal wel eens over kunnen zijn.
De hele crypto wereld zit te wachten op regulering vanuit de VS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
.oisyn schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 15:21:
Doe nou niet steeds net alsof Ripple gewoon maar een bedrijf is dat met XRP werkt. Ze hebben XRP gemaakt. Dat stond op hun eigen website, voordat ze het eraf hebben gehaald :z
Nee David Swartch heeft XRP gemaakt. Paar jaar voordat Ripple werd opgericht. David werkt wel bij Ripple nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Klaas25 schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 15:04:
[...]

Dat was dus Bitstamp die transacties bevroor. Niet Ripple. Die Jed heeft dus een hele berg XRP en blijkbaar verkocht die toen meer dan hij eigenlijk in zn contract heeft staan. Staat dus helemaal los van Ripple.
Huh ??? :?

Heb je nou echt zulke oogkleppen op of wil je het gewoon niet zien ?

Van de ripple website zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cursquidHome
Door de move heb ik even snel 15% kunnen pakken vandaag op npxs. Ik twijfel nu alleen door je link @p0st of ik weer zal instappen oOo

[ Voor 12% gewijzigd door cursquidHome op 28-12-2018 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Klaas25 schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 15:26:
[...]

Nee David Swartch heeft XRP gemaakt. Paar jaar voordat Ripple werd opgericht. David werkt wel bij Ripple nu.
Dat is idd de narrative die ze nu proberen te verkopen ja. Ik heb in het verleden al eens bewijs gepost dat dat niet klopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thebackstab
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 24-10 12:50
Mensen worden geliquideerd in 3% $BTC range ...... Ik heb 1 alarm voor 3150 en één voor 4250. Welke dan ook triggert, ik zal vervolgens handelen. Ondertussen aan de zijlijn en genieten van De feestdagen .

Hou het simpel ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:02
Phorcys schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 14:46:
Heb de afgelopen tijd redelijk wat meegelezen in dit topic. Ben van plan om nog wat te gaan investeren in altcoins. Mijn huidige pf bestaat uit; UTN/HOT/MAN/ICX/VET/GVT/DBC/RLC/ENG.

Ik zat te denken om wat andere coins te kopen die de potentie hebben om nog behoorlijk te stijgen. coins waar ik naar aan het kijken ben zijn IOTA, WAN en ELA. Andere tips zijn ook welkom natuurlijk ;0

ADA, XLM, AION, EOS?

edit: dat zijn de open deuren, persoonlijk verwacht ik op enig moment van Fusion veel.

[ Voor 7% gewijzigd door Stokstaart op 28-12-2018 15:41 ]

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
.oisyn schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 15:33:
[...]

Dat is idd de narrative die ze nu proberen te verkopen ja. Ik heb in het verleden al eens bewijs gepost dat dat niet klopt.
@Klaas25 Zie hier dus: https://www.gsb.stanford....sen-money-without-borders. Artikel uit 2013. Ripple Labs heette eerst OpenCoin. Die is verantwoordelijk voor de creatie van XRP, wat toen nog Ripple heten (om die hele "XRP is not Ripple" discussie ook maar meteen monddood te maken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thebackstab
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 24-10 12:50
Phorcys schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 14:46:

Ik zou dat persoonlijk niet doen en hou het bij 5 alts als de prijs verdubbeld - exit 50% en zoek een ander project. Doe dit met al je coins en laat ze uitlopen en sell zo hoog mogelijk natuurlijk 😀

Je zal mooie winst maken !

Edit: als we in bull markt zitten natuurlijk waar nu nog geen spraak van is dus doe rustig aan!

[ Voor 5% gewijzigd door Thebackstab op 28-12-2018 15:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 29-10 15:01

ScreamGT

joejoe

RIP mijn folio.

De zoveelste keer dit jaar dat er geen vaseline bij te pas kwam. Ach ja, 589,- XRP EOY 2019!

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:28
Kom op btc pleur eens lekker richting de 3200..

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Pelox schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 16:12:
Kom op btc pleur eens lekker richting de 3200..
Maak 'r dan gelijk +/-$2100 van, dan hebben we het 90% verhaal ook weer gehad :9~ Heb nog steeds wat fiat klaarstaan om supercheap bij te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cursquidHome
Chris.nl schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 16:15:
[...]

Maak 'r dan gelijk +/-$2100 van, dan hebben we het 90% verhaal ook weer gehad :9~ Heb nog steeds wat fiat klaarstaan om supercheap bij te kopen.
Bij 10 dollar bedoel je dan ?? :+ 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Chris.nl schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 16:15:
[...]

Ik ook en ik ben er wel helemaal klaar mee ook met dat geneuzel.

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Het is niet meer dan logisch dat we een grote beweging gaan zien. Na zo'n grote val sideways gaan is niet vreemd, maar dat stopt ergens en dan gaat het hard. De vraag is natuurlijk alleen of het omhoog of omlaag is. Voor mij is omhoog in ieder geval zeker niet uitgesloten en ga ik niet uit van omlaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
PilatuS schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 16:20:
Het is niet meer dan logisch dat we een grote beweging gaan zien. Na zo'n grote val sideways gaan is niet vreemd, maar dat stopt ergens en dan gaat het hard. De vraag is natuurlijk alleen of het omhoog of omlaag is. Voor mij is omhoog in ieder geval zeker niet uitgesloten en ga ik niet uit van omlaag.
Het maakt mij geen hol meer uit. Ik zit in de anger fase.

Ps. Ik zie een bearflag.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
PilatuS schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 16:20:
100% mee eens.
Het is weer einde van de vrijdagmiddag en ik laat me verrassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urrim
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 30-09 16:26

Urrim

Wannabe-Tweaker

Er lijkt nu enige stijging in te zitten, kijken of het volhoudt (https://amfeed.com/).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Benieuwd of deze ook de kop wordt ingedrukt.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
GO GO GO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Support gevonden? Ben benieuwd..

Waw :o

[ Voor 13% gewijzigd door LED-Maniak op 28-12-2018 16:36 ]

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Urrim schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 16:24:
Er lijkt nu enige stijging in te zitten, kijken of het volhoudt (https://amfeed.com/).
Hier zie je af en toe buy orders in de 38xx range voorbij komen, hoe kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
PHPResource schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 16:36:
[...]

Hier zie je af en toe buy orders in de 38xx range voorbij komen, hoe kan dat?
Bitfinex?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Alts gaan totaal niet mee. Niet allemaal bedoel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Nou in een paar seconden dat hele dipje waar een boel mensen zo depri en extra bearish over waren weer weg. Joe! Letterlijk in een paar seconden weggevreten. ROFL.

[ Voor 20% gewijzigd door DAMAGE op 28-12-2018 16:38 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 18:27
Liftofffffff!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Ja klopt, ik zie het nu ook. Wat een verschil tussen de exchanges soms he. Toen ik dat typte zaten de andere orders gewoon nog rond de 36xx

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danster
Voor- en nadeel van het houden (lees hodl) van duizenden coins. Elke cent omhoog 1000 euro elke cent omlaag -1000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Pfff, wat heb ik net een mazzel gehad. Ik stond klaar om uit te stappen en had een limit order staan die niet werd geraakt. Toen ging het weer gelijk om hoog op de 1m kaart wat ik raar vond dus maar geannuleerd en aangekeken, gaat het weer omhoog :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
Fuck my life!

Sta je 5 min met een jankend kind in je arm en naait btc je opnieuw.

[ Voor 77% gewijzigd door Pelox op 28-12-2018 16:40 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
Kan dit geen short squeeze zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
cursquidHome schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 16:17:
[...]

Bij 10 dollar bedoel je dan ?? :+ 7(8)7
Nee 90% drop vanaf vorige bullrun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Paar mooie stops kapot zo te zien O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdg-domination
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 16-04-2024
Ik ben wel benieuwd via welke website jullie de actuele koers bijhouden. Wat is jullie favoriet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urrim

Urrim

Wannabe-Tweaker

Urrim schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 16:24:
Told ya, now let the FOMO kick in. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:00
eth naar de maan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urrim

Urrim

Wannabe-Tweaker

pdg-domination schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 16:40:
Ik ben wel benieuwd via welke website jullie de actuele koers bijhouden. Wat is jullie favoriet?
Voor Bitcoin korte termijn de exchanges https://amfeed.com/. Voor de rest BitcoinWidsom en Coinmarketcap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Ik kijk altijd op bitcoinwisdom.io. Daar kun je van meerdere beurzen de koers in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 30-10 12:35
We want moon to the moon and beyond! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Ik heb https://bitcoinwisdom.com/markets/bitfinex/btcusd op een tabletje in de vensterbank staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alki
Bitfinex toch wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Nu online
N I C E. Ik kon mij een slechter begin van m'n weekend voorstellen. Alhoewel denk ik dat een hoop shorters, zoals die kut Kirby hopelijk nu bij REKTCITY zijn gearriveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Tja, ik kan wel zeggen... lekker verdiend weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Jup, er alleen altijd even bijzeggen dat bijvoorbeeld de 4022 op Bitfinex is aangetikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Is het dan ook nog zo dat binance traders tijdens of na zo val overschakelen op bnb ipv btc en eth? Omdat bnb er nu gelijk uit knalt met 5% op coinmarketcap

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Van de grote coins is EOS de grote winnaar. Enige coin die de ETH versloeg, al mag ONT ook een klein plusje rekenen tegenover ETH.

Zoals ik afgelopen week al vaak zei: ETH is deze gehele bullrun al de maatstaf, de index, waar je je prestaties tegen af kan zetten.

Al die vele alts die consequent verliezen op de eth, dag in dag uit. Waarom zou je ze vasthouden of zelfs kopen. ETH is heerlijk liquide en overal beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Malarky schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 16:51:
Van de grote coins is EOS de grote winnaar. Enige coin die de ETH versloeg, al mag ONT ook een klein plusje rekenen tegenover ETH.

Zoals ik afgelopen week al vaak zei: ETH is deze gehele bullrun al de maatstaf, de index, waar je je prestaties tegen af kan zetten.

Al die vele alts die consequent verliezen op de eth, dag in dag uit. Waarom zou je ze vasthouden of zelfs kopen. ETH is heerlijk liquide en overal beschikbaar.
ONT heeft een reden:
Amazon en Microsoft voegen het Ont dev platform toe aan hun marketplace
Bron: https://bitcoinmagazine.n...-toe-aan-hun-marketplace/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Ik gebruikt deze, de link kan je aanpassen naar elke exchange/pair die je wilt

https://multicharts.netli...base:LTCEUR,KRAKEN:xmrEUR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Boom oOo iota

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
cme futurese expired op btc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
En nu.. door tot einde jaar of valt de boel vannacht weer om?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Malarky schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 16:51:

Had het er gisteren al over dat ik geen BTC meer ging kopen. Zit nu op dit moment alleen in ETH en dat bevalt prima :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
*O* *O* Tja. Willen al die grapjassen nu ook de ballen hebben en sorry tegen me zeggen.....?

Ik was weer de enige bull hier......
Nepperts

[ Voor 3% gewijzigd door Thommie.nl op 28-12-2018 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Oke dit geweld wordt zelfs EOS teveel. Zit echt geen maat op eth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
zelfs verge is t pieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RelBel80
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 22:25
Kan hem zat zijn...
Trading terminates at 4:00 p.m. London time on the last Friday of the contract month. If that day is not a business day in both the UK and the US, trading terminates on the preceding day that is a business day for both the UK and the US.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Matadores
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 30-10 12:35
Matadores schreef op donderdag 27 december 2018 @ 09:25:
Geduld, volgens mijn contacten staat er een giga bull run in de startblokken die zijn weerga niet kent. Oudejaarsavond vloeien er tranen van geluk.
Ik moest 'm ff nogmaals delen.. *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Matadores schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 17:06:
[...]

Hier vloeien wederom tranen maar niet van geluk.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klaas25
Matadores schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 17:06:
[...]

En niet alleen bij de staatsloterij en postcodeloterij winnaars??:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urrim

Urrim

Wannabe-Tweaker

Pelox schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 17:07:
[...]

Hier vloeien wederom tranen maar niet van geluk.
Was je uitgestapt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox

Zero.

Pagina: 1 ... 61 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!