[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 57 ... 103 Laatste
Acties:
  • 270.313 views

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

XRP = trash

Verwijderd

PilatuS schreef op woensdag 26 december 2018 @ 21:27:
[...]

Met wat onderzoek kan je zien dat het op korte termijn enorm nuttig is en dat er mensen zijn die zelfs met 10k of 20k nooit meer dan een paar uur per dag te hoeven werken om compleet binnen te lopen.
Als je dit stelt heb je hier dan ook bronnen/bewijs van? Klinkt mij niet erg geloofwaardig; in een paar uur/dag met een gemiddelde spaarrekening en een lineaal nooit meer werken. 8)7
Je kunt voorspellen wat je wilt maar crypto doet uiteindelijk toch zn eigen ding. Al is het menselijk om in complete chaos verbanden te (willen) zien, ik geloof erg weinig van al die crypto goeroes en ta's.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 26 december 2018 @ 22:10:
[...]
Als je dit stelt heb je hier dan ook bronnen/bewijs van?
Ja hoor :) De link die Taro al had gepost dus: https://twitter.com/PhilakoneCrypto

Ga maar eens door zijn trades heen van de afgelopen weken en zie wat hij doet en hoe hij het doet. Ik zeg sowieso niet dat het makkelijk is en dat iedereen het kan, maar het is mogelijk.

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:24
Ik wil me niet mengen in TA wellus-niettus Ding maar een vraag aan anti TA-ers:
Jullie hebben de koers grafiek niet open en kijken alleen naar het getalletje en bepalen o.b.v. wat wanneer te kopen of verkopen? Of toch grafiek open en denken (TA it is) "nu moet een omkeer komen, ik stap in/uit".

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-10 16:41
Gondor schreef op woensdag 26 december 2018 @ 22:19:
Jullie hebben de koers grafiek niet open en kijken alleen naar het getalletje en bepalen o.b.v. wat wanneer te kopen of verkopen? Of toch grafiek open en denken (TA it is) "nu moet een omkeer komen, ik stap in/uit".
Ik kijk dag en nacht naar de koers, lees ta's en doe mijn eigen onderzoek. Vaak gok ik goed, maar net zo vaak gok ik verkeerd. Ik probeer beetje bij beetje mijn verliezen goed te maken en sinds ik aan het traden ben gaat het redelijk. Ik geloof niet direct in ta maar wel degelijk in de invloed van ta zoals @twain4me ook al aangaf.

Zero.

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:24
Pelox schreef op woensdag 26 december 2018 @ 22:26:
[...]

Ik kijk dag en nacht naar de koers, lees ta's en doe mijn eigen onderzoek. Vaak gok ik goed, maar net zo vaak gok ik verkeerd. Ik probeer beetje bij beetje mijn verliezen goed te maken en sinds ik aan het traden ben gaat het redelijk. Ik geloof niet direct in ta maar wel degelijk in de invloed van ta zoals @twain4me ook al aangaf.
Dat vind ik klinken als zelf (technische) analyse doen.
Volgens mij doet iedere (beetje verstandige) persoon dat, sommigen maken meer gebruik van andere ervaren TA-ers dan anderen.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 26 december 2018 @ 22:10:
[...]
en een lineaal nooit meer werken.
Nog even als aanvulling hier op en daarom ook gelijk waarom niet iedereen het doet. Heb wel eens iemand horen zeggen dat als het zo zou zijn waarom doet niet iedere idioot het dan. Dat is omdat het enorm moeilijk is en met alleen een liniaal kom je er niet. Het is niet alleen een fib retracement of een lijntje trekken, het is alle indicatoren die er zijn samen gebruiken en jaren en jaren bezig zijn om er goed in te worden. Wat hij laat zien op zijn Twitter is het resultaat van belachelijk veel leren om er dan uiteindelijk goed in worden. De cursus die hij aanbied is meer dan 20 uur aan video materiaal met zo enorm veel info en dingen om te leren dat je er helemaal gek van kan worden. Vergelijk het maar met goed kunnen programmeren of piloot worden, dat leer je ook niet even in een maandje.

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Pelox Nooit proberen verliezen goed te maken. Gewoon trades maken op basis van gezond verstand en technische analyse. Of op de goeie gok als je wilt. Maar proberen eerdere trades goed te maken loopt bijna altijd slecht af. Als je een keer een 'slechte' trade maakt gewoon je verlies nemen er van leren en door gaan met een lege kop. Tenminste, zo zou ik dat doen. Als je probeert je verliezen goed te maken dan trade je al niet meer zonder emotie. Loopt vaak altijd slecht af.

[ Voor 3% gewijzigd door DAMAGE op 26-12-2018 22:37 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Pelox
DAMAGE schreef op woensdag 26 december 2018 @ 22:36:
@Pelox Nooit proberen verliezen goed te maken. Gewoon trades maken op basis van gezond verstand en technische analyse. Of op de goeie gok als je wilt. Maar proberen eerdere trades goed te maken loopt bijna altijd slecht af. Als je een keer een 'slechte' trade maakt gewoon je verlies nemen er van leren en door gaan met een lege kop. Tenminste, zo zou ik dat doen. Als je probeert je verliezen goed te maken dan trade je al niet meer zonder emotie. Loopt vaak altijd slecht af.
Ik probeer mijn hodl verlies te compenseren waar het kan, dus van een bepaalde inleg (mijn handelspotje) meer maken. Nu van 0.26 btc inmiddels 0.31 gemaakt (was 0.33) en van 7 Eth 8.7 gemaakt. Ben nu een aantal weken bezig dus het gaat redelijk. Paar keer de boot compleet gemist maar kan ook niet heel de dag de boel in de gaten houden en daarnaast kies ik een kant voor ik ga slapen en dan is het altijd maar de vraag wat ik in de ochtend aantref.

Zero.

• Marthusiast
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-06-2024
Ik blijf meestal IN crypto en koop bij als de prijs echt flink gevallen is. En dan ook veel. Ik probeer mijn gemiddelde inkoopprijs dus te drukken. Heeft als voordeel dat je er niet BOVEN op hoeft te zitten (als check ik de koersen elk uur behalve als ik slaap). Nadelen:
-zal misschien niet de meest efficiente manier zijn
-(meteen ook een voordeel) je moet wel geloven waar je in investeert want de bodem kan óók 0 zijn..

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:51
Pelox schreef op woensdag 26 december 2018 @ 22:45:
[...]

Ik probeer mijn hodl verlies te compenseren waar kan, dus van een bepaalde inleg (mijn handelspotje) meer maken. Nu van 0.26 btc inmiddels 0.31 gemaakt (was 0.33) en van 7 Eth 8.7 gemaakt. Ben nu een aantal weken bezig dus het gaat redelijk. Paar keer de boot compleet gemist maar kan ook niet heel de dag de boel in de gaten houden en daarnaast kies ik een kant voor ik ga slapen en dan is het altijd maar de vraag wat ik in de ochtend aantref.
Dit wil ik ook gaan starten. Ga je dan telkens in een stable coin en pak je runs mee zoals stratis afgelopen week?

• Pelox
DJ-Promo schreef op woensdag 26 december 2018 @ 23:03:
[...]

Dit wil ik ook gaan starten. Ga je dan telkens in een stable coin en pak je runs mee zoals stratis afgelopen week?
Ik focus me eigenlijk voornamelijk op btc en eth nu. Ik zit wel in alts maar die zijn voor mijn long term potje en stuur ik direct door naar de ledger. Probeer ik dus laag in te kopen. Het zou slimmer zijn om op runs te focussen maar zoveel tijd heb ik nu ook weer niet. Ik switch voornamelijk tussen stable coins en btc en eth dus.

Met mijn handelspotje wil ik uiteindelijk zoveel mogelijk btc verzamelen.

[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 26-12-2018 23:12 ]

Zero.

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 31-10 00:39
Ik ben sinds een weekje begonnen om van een klein bedrag op Bitmex via leverage een groter bedrag te maken. Lukt beetje bij beetje. Mijn doel is om als ik uiteindelijk bij ca. 400 dollar ben uitgekomen, dat ik dan met een minimale investering met max. 10 x leverage toch met ca. 1 BTC kan inspelen op long / short posities. Ik zit nu wel op Binance in ZIL en beetje ICX, rest USDT (67%), maar mijn bedoeling is om als m'n Bitmex opbouw lukt om dan niet m'n hele kapitaal op Binance te riskeren voor wat winst. Ik weet dat met leverage risicovoller is, maar toch voelt het anders te traden met paar honderd dollar op Bitmex dan met duizenden dollars op Binance. Zodra de echte bodem in zicht is dan kan stap ik wel in met m'n kapitaal op Binance en mogelijk extra fiat.

• Marthusiast
Leuk te lezen welke strategie iedereen hanteert btw!

• Sahara
Sahara schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 02:26:
Heb op Bitmex een 10 x long geopend vanaf 3829. Hopelijk wordt dit een mooie winst over een paar uurtjes.
Pfffffoe. Ben blij dat ik van deze bovenstaande 10 x long net af kon komen in deze pump van daarnet, had al via DCA de prijs van $3829 teruggebracht naar $3816,5. Daarnet op $3815 die long verkocht. Minimaal verliesje plus 1 dollar transactiekosten omdat ik als Taker eruit ging. Denk dat het zo na deze pump weer een beetje retour gaat tot de volgende pump van BTC.

• PilatuS
  • Niet online
Sahara schreef op woensdag 26 december 2018 @ 23:39:
[...]

Pfffffoe. Ben blij dat ik van deze bovenstaande 10 x long net af kon komen in deze pump van daarnet, had al via DCA de prijs van $3829 teruggebracht naar $3816,5. Daarnet op $3815 die long verkocht. Minimaal verliesje plus 1 dollar transactiekosten omdat ik als Taker eruit ging. Denk dat het zo na deze pump weer een beetje retour gaat tot de volgende pump van BTC.
Niet lullig bedoelt hoor, maar waarom open je een long op weerstand ? Als je de 1 min chart pakt en uitzoomend naar de laatste 2 dagen en dan de stippellijn op de top legt zie je precies dat rond dat bedrag weerstand is. Dan een long openen is hopen dat ie er doorheen gaat en niet voor de zoveelste keer weer daar stopt. Waarom open je geen long toen ie weer bouncede op 3750 ?

Mijn ervaring is dat kopen op zo'n top 9 van de 10x fout gaat. Het is natuurlijk wel zo dat ie er die ene keer keihard doorheen ramt met een 100 dollar candle, maar statistisch gezien is het een hele slechte plek voor een long. Ben je niet long gegaan omdat ie de top van een paar uur terug brak zonder naar de laatste 2 dagen te kijken ?

• Sahara
PilatuS schreef op woensdag 26 december 2018 @ 23:47:
[...]

Niet lullig bedoelt hoor, maar waarom open je een long op weerstand ? Als je de 1 min chart pakt en uitzoomend naar de laatste 2 dagen en dan de stippellijn op de top legt zie je precies dat rond dat bedrag weerstand is. Dan een long openen is hopen dat ie er doorheen gaat en niet voor de zoveelste keer weer daar stopt. Waarom open je geen long toen ie weer bouncede op 3750 ?

Mijn ervaring is dat kopen op zo'n top 9 van de 10x fout gaat. Het is natuurlijk wel zo dat ie er die ene keer keihard doorheen ramt met een 100 dollar candle, maar statistisch gezien is het een hele slecht plek voor een long. Ben je niet long gegaan omdat ie de top van een paar uur terug brak zonder naar de laatste 2 dagen te kijken ?
Ik opende die long op na kerstavond om 2 uur in de nacht dat BTC van 4000 naar beneden stortte en ik hoopte dat die 3800 als steun zou fungeren waarop BTC wat naarboven zich zou terugpakken. Ik herinner dat @Malarky op die 3780 / 3800 uitstapte naar USDT toen hij een paar uur daarna zag dat die 3800 niet hield. Maar toen had ik die long al.

Maar ben het met jouw ervaring eens dat dit achteraf niet slim was, maar toen in de heat of the moment dacht ik dat er wel een bounce in zou hebben kunnen zitten. Afgelopen nacht gebeurde ook zo een bounce die daarna afliep. Ben benieuwd hoe het nu verloopt.

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Die gaat er zo toch doorheen mensen?

Rookworst zonder r is ook worst.

• Pelox
Naar boven of naar beneden?

Zero.

• PilatuS
  • Niet online
Zou mij inderdaad niets verbazen.

• Pelox
Omlaag dus.

* Update en weer omhoog..

Hoe ging dat liedje van de venga boys?

[ Voor 76% gewijzigd door Pelox op 27-12-2018 00:19 ]

Zero.

• PilatuS
  • Niet online
Nee, omhoog. Alleen poging 2 was erg zwak zojuist.

• Matadores
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 31-10 20:24
Last call to the moon!

• Bartvandelaar
Rond 01:00 zou het vaker zijn gebeurd toch? Ik blijf nog even wakker.

• Pelox
Voorlopig is het niet echt overtuigend nog..

Zero.

• Marthusiast
Ach we hebben een 10% verandering binnen 10 minuten (als ik het goed heb) wel vaker op een onverwacht moment zien plaatsvinden (BTC koers) dit jaar.. Maar waarom nou juist nu he.. ?? Wie?

[ Voor 7% gewijzigd door Marthusiast op 27-12-2018 00:44 ]

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Nu online

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
10% zou een verschil zijn van 380 USD

• Marthusiast
Klopt, maar ik geef de TA mensen het voordeel van de twijfel hoor..
Ik heb wat ADA overgemaakt naar Binance (handelspotje), mocht het stabiel lijken te blijven zat ik het om in tether. Bij een breakout omhoog blijf ik in ADA of ga ik naar ETH.
(Ik ben geen daytrader hoor, maar probeer af en toe wat parallel aan hodlen)

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-09 17:54
Waar blijft die eindejaars run nou? :S

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Mensen hebben ook geen geduld meer in de kont he :") hahaha

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-09 17:54
Nog 4 dagen en nog steeds geen 100k :| Crypto is dood!!1 Zo, nu moet het wel omhoog.

• Sahara
Nou op BitMEX ligt een dikke sell muur op 3804,5 van 3.2 miljoen USD.

En nog een extra sell wall van 2 miljoen USD op 3806.

[ Voor 31% gewijzigd door Sahara op 27-12-2018 01:51 ]

• PilatuS
  • Niet online
Sahara schreef op donderdag 27 december 2018 @ 01:48:
Nou op BitMEX ligt een dikke sell muur op 3804,5 van 3.2 miljoen USD.

En nog een extra sell wall van 2 miljoen USD op 3806.
Tot 3850 is dikke weerstand inderdaad.

• Tominatie
  • Niet online
Ik hoop dat bitcoin weer omhoog wil gaan. Heb nu toch genoeg tijd om weer is lekker te traden maar op deze manier zijn alts niet aantrekkelijk. M'n BTC staat nu al 2 dagen stil en niks te doen.

Als 't herstel zich aandient ga ik vol in ICX :)

• Marthusiast
Herstel lijkt zich aan te dienen..

• Tominatie
  • Niet online
@Marthusiast Ik ga pas actie ondernemen als Bitcoin boven de 3866 komt en van daaruit ook door blijft stomen. Voor nu lijkt het de zoveelste net niet poging te worden.

• PilatuS
  • Niet online
De weg omhoog vinden gaat helaas zwaar worden. We hebben een mooie rally gehad vanaf de 3100, maar echt omhoog komen voor langere tijd zal even duren. Als we de 3850 breken dan ligt de volgende weerstand van 4k alweer om de hoek.

• Tominatie
  • Niet online
Toch bijzonder hoor, hoe moeilijk is het nou om door die 3850 te komen man? Als ik bijkoop kan 't me echt niks schelen of dat nou op 3600 is of op 4000, het is naar mijn gevoel nog steeds peanuts.

Zegt mij wel hoe weinig interesse er is om bitcoin te kopen these days, ben toch wel short term bearish. De poll die ik gisteren poste over "gaan we nog <3k", is ook ongeveer fifty-fifty met 64 stemmen. Zegt ook wel veel natuurlijk. Onder de 3000 is best reëel.

Toch kan ik me dat maar slecht voorstellen.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

We hebben een prachtig mooie stijging gehad. Even een kleine correctie is toch heel normaal? Helemaal geen reden om extra bearish te worden of zo. Ik zie BTC sowieso niet zo snel meer onder de 3k gaan. Eigenlijk mogen we helemaal niet klagen met waar we vandaan komen. Typisch altijd weer. Dikke run omhoog gehad en dan gaan we naar de maan. Even een paar dagen iets minder (zo heel veel minder doen we het nu niet namelijk) en we gaan gelijk naar de klote en onder de 3K lijkt in eens weer reeel. De 4K is dichterbij dan onder de 3K. zo is het ook nog eens een keertje. Zodra die groene staven zich weer aandienen verdwijnen die sell walls als sneeuw voor de zon en krijgt iedereen weer FOMO en mogen we weer balen dat we niet nog meer gekocht hebben want oh oh wat zijn we greedy met z'n allen.

[ Voor 16% gewijzigd door DAMAGE op 27-12-2018 02:33 ]

• Tominatie
  • Niet online
De pumpjes worden gewoon bepaald door wat whales en botjes, d'r is gewoon 0 interesse om te kopen van de normale man, anders stonden we nu echt al wel wat hoger.

We horen juist een correctie omhoog te zien, we zijn alsof het niks was een ravijn ingestort van 6 naar 3k in een klein maandje. Dan een zielig pumpje naar 4.2k en nu staan we zelfs weer onder de 3.8k op een schamele paar honderd van de absolute bodem rond de 3100.

Ik kan niet bullish zijn at the moment.

• Sahara
Ondanks al dit BTC daal geweld blijven m'n alts ZIL en ICX keurig onveranderd liggen.

@Tominatie Bovendien herstelt Wallstreet wel met mega winsten, maar crypto niet. Zegt wel wat idd over prioriteiten stellen. Crypto heeft nog een langer weg te gaan qua adoptie.

[ Voor 51% gewijzigd door Sahara op 27-12-2018 02:41 ]

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

De normale man is er net uit geflushed. Heel logisch dat die nu niet weer gelijk gaat in kopen. Is allemaal niet zo raar hoor. De normale man komt pas weer als het als een raket omhoog gaat. Dan komt het domme geld weer.

• Tominatie
  • Niet online
@Sahara Precies. Deze "correctie" van 4.2k naar 3.6k mag je ook best een crash noemen. Dit kan je toch geen correctie noemen? Een correctie van 4.2k naar 3.8k als maximale bodem had voor mij nog enigszins de term "gezond" kunnen krijgen maar dit lijkt meer op een volgend stadium in deze berenmarkt die ons onder de 3k gaat brengen.

6k > 3k > 4.2k > 3.6k > ?

Mja, ik wil de euforie niet wegnemen en hoop zelf ook een vervolg te zien op de stijging naar 4.2k maar ben uitermate sceptisch.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Als je deze daling al een crash noemt, hoe noem je dan de hele daling over het hele jaar? Juist. Op die manier verliezen termen hun kracht wel heel snel.

Edit: En dan nog iets, wat @PilatuS ook al zegt: je moet helemaal niet verbaasd zijn als we een hele lange tijd sideways gaan. We hebben juist een mooie periode van volatiliteit gehad. Zowel omhoog als omlaag. Maar je moet ook niet raar op kijken als we een paar maanden op dit level zitten. En dan kunnen we weer klagen dat het saai is. We mogen ook blij zijn dat er iig iets te beleven is. Zolang die prijs omhoog of omlaag gaat leeft de crypto wereld. Overigens is een accumulatie fase opweg naar een eventuele bullrun ook helemaal niet zo raar. En die gaan vaak erg lang sideways met hier en daar een uitschieter omhoog gevolgd door een correctie omlaag naar weer hetzelfde niveau. Dat kan dit zijn. Dat we de komende periode lekker rond deze levels blijven aan kloten. Bereid je maar vast voor. Die TA mannetjes roepen allemaal dat ze bullish of bearish zijn. Maar dan moet je je goed onthouden dat dat vooral short term is. En vaak HEEL erg short term. Kan in een halve dag omslaan.

[ Voor 114% gewijzigd door DAMAGE op 27-12-2018 02:53 ]

• Marthusiast
Zou wel saai zijn als we met z'n allen in de aandelen zaten he? Pfff dit is al een slow chat :+

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-10 17:18
Ik heb het geduld niet om me in TA te verdiepen maar begin zo langzaamaan toch wel steeds meer te zien dat het een keer nodig gaat zijn. Sowieso is er echt wel wat te voorspellen, ik heb de eerste helft van dit jaar in alts elke dag wel winst gemaakt, de laatste maanden gaat het minder maar per week sta ik op 1 of 2 keer na nog altijd in de plus. Helaas daalt BTC de laatste maanden veel harder dan wat ik als winst heb, dus die verhalen van 5000 winst per week op 20.000 klinken wel erg aanlokkelijk (en op zich waarschijnlijk ook nog wel realistisch).

Ik heb in december of januari een jaar geleden eens een dagje geprobeerd om op BTC advies van iemand die zei dat hij een expert was in TA te handelen, en toen verlies gemaakt (op een stijgende koers, ook dat nog), dus wil dit werken dan moet je volgens mij wel echt weten wat je doet. Nou ja, nog een week vakantie om eens wat in te lezen....

In het kort komt het erop neer: Je hoeft niet heel goed te zijn, zolang je beter bent dan de gemiddelde belegger in BTC doe je het in ieder geval beter dan de markt. En beter zijn dan gemiddeld was een jaar geleden (zei iemand net "dom geld"?) heel gemakkelijk, nu een stukje minder.

• Sahara
Anyway, ik ga pitten heren. Zal wel weer een herhaling van zetten zijn vannacht, beetje omhoog, beetje omlaag en morgen ochtend nog steeds side ways. Totdat een whale market koopt of verkoopt. M'n ogen zijn moe van deze zwakke voorstelling. Adios! Bis Morgen.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Specy als je aan TA wilt gaan is het moeilijkste dat je moet doen je emoties niet verliezen bij het traden en tevens er voor zorgen dat je bereid bent om je verlies te beperken. Dat is het aller aller belangrijkste. Klinkt makkelijker dan het is. Je moet verlies kunnen maken en die zo klein mogelijk houden. Dat is nog belangrijker dan lucky wat winst pakken. Of uberhaupt winst pakken. En dat is vooral een mentaal dingetje ook. Ik zou dan vooral aanraden om een HODL potje te hebben en een handelspotje waar je wat mee gaat proberen. Laat je ook niet gek maken door het bedrag. Koop voor 100 eu ETH en ga daar mee traden en kijk hoe ver je komt. Kijk niet raar op dat je dat in een paar maanden allemaal kwijt bent. Leren kost geld. Leer er van. Koop nog 100 eu ETH en probeer het opnieuw. Net zo lang tot je het door hebt en winst gaat maken. Want ik weet zeker dat iedereen dit kan, maar niet iedereen heeft het geduld en de mentale kracht er voor om zich aan stomme basis regeltjes te houden. Ga ook niet proberen de markt te chasen maar maak je eigen TA en handel daar naar. Zet targets. Hit je ze niet? Helaas. Kan gebeuren. Door :)

Voor mensen die niet in TA geloven: leer op zijn minst hoe resistance en support werkt en zie voor jezelf dat het keer op keer werkt. Tuurlijk: soms negeert een koers dit compleet. Dat hebben we met ik geloof bitcoin cash gezien. Dat komt ook voor. Maar in de meeste gevallen klopt dit altijd. En als je dat weet kun je ook targets gaan zetten. When in doubt: zoom out. Kijk naar het verleden en pas dat toe op heden. Niet voor niets dat men roept dat de BTC grafiek wel heel erg gelijk is aan wat er in het verleden is gebeurd.

[ Voor 27% gewijzigd door DAMAGE op 27-12-2018 03:03 ]

• Specy
DAMAGE schreef op donderdag 27 december 2018 @ 02:59:
@Specy als je aan TA wilt gaan is het moeilijkste dat je moet doen je emoties niet verliezen bij het traden en tevens er voor zorgen dat je bereid bent om je verlies te beperken. Dat is het aller aller belangrijkste. Klinkt makkelijker dan het is. Je moet verlies kunnen maken en die zo klein mogelijk houden. Dat is nog belangrijker dan lucky wat winst pakken. En dat is vooral een mentaal dingetje ook. Ik zou dan vooral aanraden om een HODL potje te hebben en een handelspotje waar je wat mee gaat proberen. Laat je ook niet gek maken door het bedrag. Koop voor 100 eu ETH en ga daar mee traden en kijk hoe ver je komt. Kijk niet raar op dat je dat in een paar maanden allemaal kwijt bent. Leren kost geld. Leer er van. Koop nog 100 eu ETH en probeer het opnieuw. Net zo lang tot je het door hebt en winst gaat maken. Want ik weet zeker dat iedereen dit kan, maar niet iedereen heeft het geduld en de mentale kracht er voor.
Dat emoties verliezen lukt me wel, die conclusie had ik in februari (ik ben vorig jaar november/december ingestapt) al snel getrokken. Namelijk toen ik dacht dat het helemaal in ging storten en er op de een of andere manier in geslaagd ben op een paar tientjes boven de absolute bodem toen te verkopen, vervolgens een paar uur later voor 1000 euro meer ze weer terug moest kopen, en daarna probeerde met "slim" handelen mijn verlies weer goed te maken (wat uiteraard tot nog veel meer verlies leidde).

Daarom had ik me voorgenomen om sowieso alleen maar strak mijn strategie te volgen en sowieso niet meer te verkopen. Dus ook niet toen vorige maand de 6000 brak....

Vandaar dat ik denk dat ik toch maar eens iets meer over TA moet gaan uitzoeken. :)

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Sowieso heel goed om wat meer over TA te gaan leren. Al zou je er helemaal niets mee doen eerst. Het is nog best leuk ook om alles in de gaten te houden en je eigen lijntjes te trekken en te checken of ze kloppen of niet.

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
@Tominatie Alles komt goed, als ik uitzoom op de ch(r)at zie ik willekeurige dingen.
Tominatie schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:05:
Oke mijn porto die ik een jaar ga vasthouden ziet er zo uit:
- Stratis
- Steem
- Substratum
- Ambrosus
- Publica
- ETHLend

Ik denk nog aan:
- XSPEC
- WeTrust
Tominatie schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 15:15:
Vindt het allemaal prima als we naar een lagere marketcap gaan als zo alle verschillende shitcoins uitsterven _/-\o_
11 maand en 10 dagen later.
Tominatie schreef op donderdag 27 december 2018 @ 02:39:
Ik kan niet bullish zijn at the moment.
Mijn T(bl)A is dat na x tijd je euforie weer epische proporties aanneemt. Waarschijnlijk omdat je dan in een dozijn goede projecten zit die het oprecht verdienen daadwerkelijk naar de maan te gaan (en dat doen). Ja!

• Specy
Overigens: Het viel me al heel lang op dat als je uitzoomt de grafieken er bijna hetzelfde uit blijven zien, met plotselinge stijgingen en dalingen waarbij steeds dezelfde niveaus terugkeren. Het lijkt een soort fractal, en dat alleen al zou 'm best wel voorspelbaar moeten maken.

• Tominatie
  • Niet online
@Chris.nl Het enige positieve daaraan is denk ik het feit dat ik ze niet een jaar heb gehold. Mijngod dan zou ik helemaal naar de pleuris zijn gegaan. :+

Ok maar ik ben wel bullish long term maar ik kan nu gewoon niet bullish zijn i'm sorry :$

• twain4me
  • Nu online

twain4me

@Tominatie Dan gaan we naar de klote

• Tominatie
  • Niet online
Tsja, ik hoop het niet maar ik kijk nergens meer van op. Ik zie dat we nu inderdaad de pleuris weer inzakken.

• twain4me
  • Nu online

twain4me

Ik heb altijd gedacht dat we stuk zouden lopen op 6k en terug naar beneden zouden donderen om te landen op 2k Maar gewoon een soort van langzaam leegbloeden lijkt inmiddels best een aannemelijke optie....

• Tominatie
  • Niet online
twain4me schreef op donderdag 27 december 2018 @ 03:15:
Ik heb altijd gedacht dat we stuk zouden lopen op 6k en terug naar beneden zouden donderen om te landen op 2k Maar gewoon een soort van langzaam leegbloeden lijkt inmiddels best een aannemelijke optie....
RIP.
:/

ik weet nog dat ik zo euforish was 2 dagen geleden, ik voelde het herstel dat in de maak was.

Maarja, toen zakte we weer de stront in met een -10% in 1 dag. :')

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Voorlopig staat mijn fiat eenzaam op kraken

Weg

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Misschien zakken we in de stont en misschien blijven we ook wel maanden watertrappelen. An sich ben ik blij dat we de laatste week een enorm volume en grote volatiliteit hebben. Dit lijkt me geen moment om te vergeten dat alles kan, het is donderdag, de komende dagen is er imo geen echt weekend want er zijn ook geen echte werkdagen.... Kortom bla.

• Marthusiast
Ik hoop het niet, maar na een jaar van flinke verliezen, kan het nog wel eens een jaartje sideways gaan (wel met ups en downs, maar niet zo extreem meer als dit jaar) alvorens we weer een run gaan maken. We kunnen gokken op die run, dan moeten we komend jaar lekker tegen (redelijk stabiele) prijzen bijkopen. Of onze positie houden (als we HODL-er zijn). Maar het blijft een 'gok' of de historie zich herhaalt. Ik denk het wel, maar ik ben meestal iets 'te' positief gestemd, dus DYOR..

• Specy
Hm. Interessant. Dacht ik begin maar eens met die Fibonacci-levels (vooral omdat ik afgelopen week voor mijn werk nog Fibonaccigetallen gebruikt heb), en dat laagste level is 23%. Als ik de berekening goed uitvoer:
- Koers was eerst ca. 6260 (heel lang)
- Kukelde vervolgens naar een dal van 3200
(6260 - 3200) * .23 + 3200 = 3903. En da's de koers waar 'ie nu al dagen omheen bungelt.
(6260 - 3200) * .38 + 3200 = 4362. We zijn tot nu toe op 4240 afgeketst dus daar zijn wel nog niet geweest. Weet niet of dat nou iets betekent... Er stond wel bij dat er een aantal procent afwijking op kan zitten (wat de bruikbaarheid dan weer een stuk vermindert).

Ik ga nog wat meer testen...

• Tominatie
  • Niet online
Man het ziet er zo slecht uit dat je bijna gaat denken dat het wel moet gaan stijgen. Beetje zo onverwachts..

Waarschijnlijk is dat wishful thinking.

• Marthusiast
Yep @Tominatie , en als het niet nu is, dan is het wel ergens in de loop van volgend, volgend jaar, dus rustig opsparen (bijkopen) als je er in gelooft.. Maar zie mijn vorige post voor de disclaimer. Nog maar wat ADA aan mijn stack toegevoegd vanavond ;-) (Geprobeerd wat te verdienen met handelen op de waves, maar ik ben blij dat ik nog quitte heb gespeeld, daar is idd inzicht en studie voor nodig).. Hey, hou de moed er in man.. Ik geloof dan 2019 iig rustiger is (sideways en af en toe winst, maar 2020.. BOOM!!). En ja ik hoop ook dat het 2020 scenario al in 2019 waarheid wordt ;-)

• Thebackstab
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 24-10 12:50
Tominatie schreef op donderdag 27 december 2018 @ 04:15:
Man het ziet er zo slecht uit dat je bijna gaat denken dat het wel moet gaan stijgen. Beetje zo onverwachts..

Waarschijnlijk is dat wishful thinking.
Patience is the key for succes .

We kunnen nog lager gaan naar 3600 - ik ben er van overtuigt dat die IHS gaat uitbreken tot 5.5-6k en we gaan 2019 positief inzetten .

Als je iets geleerd hebt in 2018 moet dat toch wel geduld zijn ? Want 2019 kan ook een saai jaar worden .

Zorg dat je een game plan hebt zodat je je winsten kan boeken straks ! Want sowieso als btc naar 5.5-6k gaat , wordt iedereen euphories dan moet je verkopen , want dan kopen ze jouw winsten :P .

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Dus toch langzaam leeg bloeden.
Pfieuw gelukkig gisteravond alsnog verkocht anders zat ik voor me gevoel nu vast.

Dan was het toch een dikke vette bullltrap om de eindejaarsbonussen op te strijken....?

• Mr_Ripple
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Thebackstab schreef op donderdag 27 december 2018 @ 06:36:
[...]

Zorg dat je een game plan hebt zodat je je winsten kan boeken straks ! Want sowieso als btc naar 5.5-6k gaat , wordt iedereen euphories dan moet je verkopen , want dan kopen ze jouw winsten :P .
Je vergeet erbij te zeggen dat je ondertussen steeds HODL moet roepen, anders werkt de piramide niet.

XRP = trash

• New Yorker
  • Niet online
Thommie.nl schreef op donderdag 27 december 2018 @ 07:27:
Dus toch langzaam leeg bloeden.
Pfieuw gelukkig gisteravond alsnog verkocht anders zat ik voor me gevoel nu vast.

Dan was het toch een dikke vette bullltrap om de eindejaarsbonussen op te strijken....?
Lekker toch ik heb 10% winst gepakt en weer uitgestapt. Nu kan ik pizza kopen.

Weg

• Pelox
Zie dat ik niks gemist heb vannacht, heerlijk geslapen.

Zero.

• Tominatie
  • Niet online
Heb er goed over nagedacht maar zelfs ik ga mijn heil zoeken in een stablecoin. Ik koop wel weer in als het er goed uit ziet, bijv. als bitcoin de 3900 passeert.

Ik ben toch wel erg tevreden met dit jaar, het had voor mij een prachtig einde waarbij de verliezen geminimaliseerd zijn(stratis). Dan te bedenken dat ik echt een hodl de moeder strategie hanteerde en ik daardoor behoorlijk op m'n bek ben gegaan. Nog steeds zal er elke maand een potje met fiat klaarstaan om in te stappen maar ik wacht het nu toch maar even veilig af.

De signalen staan naar mijn inziens op bearish. Dit is voor mij geen "gezonde" correctie meer, eerder een vervolg van de berenmarkt. Maar da's dan ook gelijk het mooie eraan: iedereen heeft een eigen mening/inzicht/visie. Helemaal top.

Mocht Bitcoin zich positief gaan ontwikkelen in prijs, dan ben ik zeker de snelste die zijn mening weer bijtrekt naar bull.

Je kan zeggen dat de opperbull in mij gecapituleerd is, aan de andere kant kan je zeggen dat ik door dit jaar veel geleerd heb. Dit is een brute markt en je blind staren naar 1 kant, in mijn geval de bull vision heeft gewoon weinig zin en brengt je naar #REKTCITY.

Ook nu weer: ik wil dolgraag bull zijn maar als je dan ziet dat de 3.7k breekt en er maar zo'n zielige bounce uit voortkomt... Pffff

Stablecoin it is voor mij... nu wacht ik geduldig af hoe de markt zich gaat ontwikkelen.

Edit: ik hodl nog steeds bitcoin op de ledger en kucoin shares, dus helemaal in een stablecoin zit ik niet. Maar met m'n tradepotje wel.

[ Voor 4% gewijzigd door Tominatie op 27-12-2018 08:30 ]

• darkownage
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-12-2022
Tominatie schreef op donderdag 27 december 2018 @ 08:26:
Heb er goed over nagedacht maar zelfs ik ga mijn heil zoeken in een stablecoin. Ik koop wel weer in als het er goed uit ziet, bijv. als bitcoin de 3900 passeert.

Ik ben toch wel erg tevreden met dit jaar, het had voor mij een prachtig einde waarbij de verliezen geminimaliseerd zijn(stratis). Dan te bedenken dat ik echt een hodl de moeder strategie hanteerde en ik daardoor behoorlijk op m'n bek ben gegaan. Nog steeds zal er elke maand een potje met fiat klaarstaan om in te stappen maar ik wacht het nu toch maar even veilig af.

De signalen staan naar mijn inziens op bearish. Dit is voor mij geen "gezonde" correctie meer, eerder een vervolg van de berenmarkt. Maar da's dan ook gelijk het mooie eraan: iedereen heeft een eigen mening/inzicht/visie. Helemaal top.

Mocht Bitcoin zich positief gaan ontwikkelen in prijs, dan ben ik zeker de snelste die zijn mening weer bijtrekt naar bull.

Je kan zeggen dat de opperbull in mij gecapituleerd is, aan de andere kant kan je zeggen dat ik door dit jaar veel geleerd heb. Dit is een brute markt en je blind staren naar 1 kant, in mijn geval de bull vision heeft gewoon weinig zin en brengt je naar #REKTCITY.

Ook nu weer: ik wil dolgraag bull zijn maar als je dan ziet dat de 3.7k breekt en er maar zo'n zielige bounce uit voortkomt... Pffff

Stablecoin it is voor mij... nu wacht ik geduldig af hoe de markt zich gaat ontwikkelen.

Edit: ik hodl nog steeds bitcoin op de ledger en kucoin shares, dus helemaal in een stablecoin zit ik niet. Maar met m'n tradepotje wel.
Gewoon uit interesse, op welke stablecoin is de keuze gevallen? :)

• Tominatie
  • Niet online
darkownage schreef op donderdag 27 december 2018 @ 08:33:
[...]

Gewoon uit interesse, op welke stablecoin is de keuze gevallen? :)
TUSD, geen idee waarom. Je moet er toch eentje kiezen :+

• Thommie.nl
Soms vraag ik me af he, zonder usdt ect. hoe had de markt er dan uit gezien nu?

[ Voor 3% gewijzigd door Thommie.nl op 27-12-2018 08:38 ]

Verwijderd

Gondor schreef op woensdag 26 december 2018 @ 22:19:
Neen. Ik zit altijd voor een deel in btc en wat alts. In een groene periode zoals vorige week zet ik meer in op alts omdat deze vaak harder stijgen. In stapjes verkoop ik dan weer terug naar btc. In een rode tijden meer naar btc en eventueel dan weer btc naar usdt.

• Thebackstab
Mr_Ripple schreef op donderdag 27 december 2018 @ 07:35:
[...]

Je vergeet erbij te zeggen dat je ondertussen steeds HODL moet roepen, anders werkt de piramide niet.
HODL is geen slecht plan rond deze prijzen ,als je in het begin van dit jaar HODL , ja das dan een ander verhaal.

• Thebackstab
Het moeilijkste is altijd breakeven komen te staan of winst maken , I.P.V. te gokken nu omhoog of omlaag. Veel doen gewoon een gokje i.p.v. te traden . En loopt het mis doen ze nog een gokje en nog een Gokje en nog 1 enzo....

• Thommie.nl
dikke battle nu.

• Bartvandelaar
Dumps lijken ook met wat meer geweld te gaan dan de tegenovergestelde richting.

• Matadores
  • Laatst online: 31-10 20:24
Geduld, volgens mijn contacten staat er een giga bull run in de startblokken die zijn weerga niet kent. Oudejaarsavond vloeien er tranen van geluk.

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-10 16:08
Matadores schreef op donderdag 27 december 2018 @ 09:25:
Geduld, volgens mijn contacten staat er een giga bull run in de startblokken die zijn weerga niet kent. Oudejaarsavond vloeien er tranen van geluk.
Je hebt contacten bij de staatsloterij?

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Wanneer breekt dit nou eens naar beneden :-(
Saai zo :p

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• Pelox
Ik ben alleen zo bang dat hij straks eventjes de 3600 aantikt en dan in 1 ruk weer door knalt naar de 4200..

Zero.

• Bartvandelaar
Als ik de prijzen zie bij de pomp krijg ik ook een ‘buy the dip’ gevoel.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 31-10 18:56
Afbeeldingslocatie: https://memegenerator.net/img/instances/58038727/hold-hold.jpg

• Maxxi
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-10 11:49
Tominatie schreef op donderdag 27 december 2018 @ 08:34:
[...]

TUSD, geen idee waarom. Je moet er toch eentje kiezen :+
Misschien ben ik naïef. Maar dacht zelf USDC omdat die backed is door CoinBase. Kan je wel veel van CoinBase vinden maar mijn gevoel zegt dat ze stabieler zijn dan de andere niet transparante alternatieven.

• New Yorker
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://scienews.com/images/2018/09/9c48c83a2e14607d42c78a219ef638f0.jpg

Weg

• Maxxi
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-10 11:49
Ik heb heel veel verloren door het HODL advies. Dom dom.. denk meer dat er meer wakker geschud zijn en deze fout nooit meer maken

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

@Pelox Dan stel je een buy order rondom de 3600 in om daarvan te profiteren. Er zal misschien een bounce volgen, dan verkoop je in het ergste geval handmatig als Bitcoin niet veel verder stijgt. Zit natuurlijk wel een groot risico aan. Daarom is het beter die fomo gewoon te negeren. Liever iets te laat inkopen, dan té vroeg inkopen en een mega daling ipv mogelijke bounce meepakken.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

• lighting_
  • Laatst online: 27-10 17:05
Maxxi schreef op donderdag 27 december 2018 @ 10:41:
[...]

Ik heb heel veel verloren door het HODL advies. Dom dom.. denk meer dat er meer wakker geschud zijn en deze fout nooit meer maken
een daling van 30% had ik wel verwacht maar 60-90% niet.
Achteraf had ik idd naar het verleden moeten kijken want het is wel vaker gebeurd

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
[...]

Ik denk niet dat het perse dom is. Ligt er gewoon aan in hoeverre je het geld kan missen of pas winst verwacht.
Mja als ik dan die 20% van afgelopen maandag zie en 20% drop erna vind ik toch wel jammer dat ik niet mee heb gedaan. Had achteraf lekker wat XRP gratis binnen kunnen halen. Maar dit komt toch ook weer gewoon op neer dat je gierig bent en nooit tevreden... Plus het risico dat het mis kan gaan en je XRP verliest. Misschien 2 redenen om maar te blijven Hodlen.. Hmm... lastig |:(

• Tominatie
  • Niet online
[...]

HODL is gewoon een prima strategie in een bullmarket. In 2017 had ik daardoor veel meer winst kunnen pakken dan ik uiteindelijk heb gedaan. :D

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 31-10 18:56
[...]

tja wie niet heb nou een punt bereikt dat het geen reet meer uit maakt verlies heb ik toch

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Is er hier ook iemand die wat Binance coin heeft opgeslagen voor toekomst?

Binance Coin werkt met ERC20 tokens en heeft vooralsnog 200 miljoen coins in circulatie. Binance heeft aangegeven elk kwartaal 20% van hun winst te gebruiken om de munt terug te kopen en te vernietigen tot er 100 miljoen coins over zijn.

En aangezien Binance toch nergens naartoe gaat en al 1 van de of al dan niet de grootste is?

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Holden werkt prima in een bullmarket. Je voorkomt daarmee dat je te vroeg verkoopt en later minder coins kunt terugkopen. In een bearmarket is het een erg slechte aanpak. Door de holders daalt de koers minder hard, daar zijn anderen dan weer blij mee, maar uiteindelijk is minder vasthouden aan je eigen coins en op een gegeven moment je verlies nemen beter dan het nog lange tijd uit te zitten.

En ben je bang een stijging te missen? Kijk dan eens naar hoeveel daling je al hebt meegepakt, dat kan maar zo nog een half jaar langer zo doorgaan. Wees niet bang iets te laat opnieuw in te stappen, je zou banger moeten zijn nog >25% extra van je inleg te verliezen.

Met cryptocurrency weet je het nooit, misschien volgt er nog -50%.

@Klaas25 Ik verwacht nu een daling, dus heb ze van de hand gedaan, maar in een actieve trade tijd met zicht op een positieve koers hold ik altijd minimaal 50 stuks, soms een stuk meer.

[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 27-12-2018 10:50 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:54
Bartvandelaar schreef op donderdag 27 december 2018 @ 10:28:
Als ik de prijzen zie bij de pomp krijg ik ook een ‘buy the dip’ gevoel.
Dan zou ik toch aandelen olie kopen

• Thommie.nl
@ Tominatie
Heeft STRAT nu alles gereleased, of staat er nog iets op het programma voor dit jaar?

[ Voor 7% gewijzigd door Thommie.nl op 27-12-2018 10:56 ]

• Tominatie
  • Niet online
Thommie.nl schreef op donderdag 27 december 2018 @ 10:53:
@ Tominatie
Heeft STRAT nu alles gereleased, of staat er nog iets op het programma?
Nee, vandaag staan er nog wel grote dingen op de planner maar met 'n BTC die elk moment naar de pleuris kan vallen verwacht ik er bar weinig van.

• Thommie.nl
Tominatie schreef op donderdag 27 december 2018 @ 10:56:
[...]

Nee, vandaag staan er nog wel grote dingen op de planner maar met 'n BTC die elk moment naar de pleuris kan vallen verwacht ik er bar weinig van.
Ok, he ennuh waar kan ik vinden dat er wat op de planner staat vandaag dan? En wat precies....
Heb wel zin in een gokje nml, en ze staan momenteel op -10 Procent.....

• Tominatie
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/s4dLZBS.png

Maakt al een tijdje bewegingen tussen support en resistance. Het is toch een beetje gokken waar het vanaf hier naar toe gaat maar vanwege het afnemende volume en de bulls die toch wel (naar mijn idee) zwak zijn zie ik uiteindelijk de bears winnen met een rode candle naar de pleuris.

Breken we die 3800 en ziet het er positief uit dan stap ik wel weer in.

Ik ben 70% bear - 30% bull (let wel: dit is short term).

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 31-10 19:03

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Ik wacht nog steeds rustig af, onder de 2K ga ik mij voorbereiden om 1 BTC te kopen op 1K.

Off-topic: weet iemand waarop Bl3p nog steeds geen nieuwe gebruikers toelaat terwijl het 24h volume dat ze draaien bijzonder laag is (88 BTC laatste 24h). Lijkt me dat de gebruikers die wel zijn toegelaten geen lekker orderboek krijgen voorgeschoteld met zo weinig actie.

Een NL-exchange met directe uitbetaling op mijn NL-rekening (na verificatie uiteraard) klinkt mij als muziek in de oren.

[ Voor 14% gewijzigd door BTC100K2021 op 27-12-2018 11:44 ]

• twain4me
  • Nu online

twain4me

TuutjDrie schreef op donderdag 27 december 2018 @ 11:40:

Een NL-exchange met directe uitbetaling op mijn NL-rekening (na verificatie uiteraard) klinkt mij als muziek in de oren.
in januari gaat bitvavo dat doen.
Pagina: 1 ... 57 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!