Ik was het denk ik dit keerNew Yorker schreef op maandag 24 december 2018 @ 20:23:
@Verwijderd heeft opnieuw gekocht?
Holders pakken hun bitcoin.Klaas25 schreef op maandag 24 december 2018 @ 20:23:
Traders pakken hun kerstbonus.
Eerst even ETH van de bodem schrapen..
Volgend jaar
Net weer mooi om te zien hoe het op de 4k ging op Binance. Orders van 20 tot 100 BTC om te kopen en dan nog iedere keer weer orders van 10 tot 20 BTC net 1 dollar er boven.
Ik heb een paar honderd icx extra kunnen scalpen, altijd leuk.
Ik houd altijd Bitcoinwisdom.io in de gaten. Vooral de orderhistorie is leuk om in de gaten te houden. Het valt me de laatste week op dat op Bitfinex niet meer de grootste orders zitten maar op Binance. Lijkt wel of de whales nu daar zitten. Net weer een dump van 239 BTC op Binance. Normaal zag ik dat alleen op Bitfinex.
Jullie kunnen me niet verwijten dat ik jullie niet verwittigd hadVerwijderd schreef op maandag 24 december 2018 @ 20:10:
Sorry jongens, ik had niet moeten kopen. Zodra ik bijkoop stort het kaartenhuis altijd in elkaar. Ik beloof dat ik dit jaar niets meer koop
Verwijderd
De kerstgedachte anno 2018:
Het dumpen van je Bitcoins tegen marktwaarde zodat andere mensen lekker extreem rekt gaan.
Dat worden gehaktballen knakworsten frikandellen morgen avond.
Zonder saus.
Het dumpen van je Bitcoins tegen marktwaarde zodat andere mensen lekker extreem rekt gaan.
Dat worden gehaktballen knakworsten frikandellen morgen avond.
Zonder saus.
Het zou toch wat zijn als BTC binnen een half uur gewoon weer boven de 4k blijft.
Een echte dump is er niet aan de gang. Ik verwacht vannacht gewoon weer een moon. Heb wat fiat klaarstaan... maar waar instoppen? NANO gaat nog niet echt hard de afgelopen dagen.
Binnen een half uur nu niet meteen maar binnenkort waarschijnlijk wel.Swaha schreef op maandag 24 december 2018 @ 20:37:
Het zou toch wat zijn als BTC binnen een half uur gewoon weer boven de 4k blijft.
Traitors bedoel jeKlaas25 schreef op maandag 24 december 2018 @ 20:23:
Traders pakken hun kerstbonus.
Zero.
GeluktSwaha schreef op maandag 24 december 2018 @ 20:37:
Maar nu hebben we dus die h&s.. maar wat nu?
[ Voor 10% gewijzigd door Pelox op 24-12-2018 21:06 ]
Zero.
Ik heb net mijn laatste centjes in bitcoin gestopt.
Zodra hij $6000 aantikt, begin ik winst te maken.
Of hij blijft 4000, maar de alts gaan naar de maan. Dat kan ook.
Dus kom maar op met die maan!
Ik zit klaar.
Ik zit klaar.
Verwijderd
Nog mooi op tijd voor de all you need is love kerst special... Toeval?lauraz schreef op maandag 24 december 2018 @ 21:11:
Ik heb net mijn laatste centjes in bitcoin gestopt.
Ik zit klaar.
Ik kijk traditioneel naar the sound of music en zing keihard mee.Verwijderd schreef op maandag 24 december 2018 @ 21:19:
[...]
Nog mooi op tijd voor de all you need is love kerst special... Toeval?
De beste film ooit gemaakt
Vul je bags nu het nog kan voor deze prijsjes! Dan gaan we of met z'n alle compleet door het putje deze kerst, of met z'n alle naar de maan!
Afwachten wat ze in Azië doen. Daar vieren ze kerst op een iets andere manierTominatie schreef op maandag 24 december 2018 @ 22:02:
Vul je bags nu het nog kan voor deze prijsjes! Dan gaan we of met z'n alle compleet door het putje deze kerst, of met z'n alle naar de maan!
We gaan dus hoe dan ook letterlijk en figuurlijk naar de maan.Tominatie schreef op maandag 24 december 2018 @ 22:02:
Vreemd volk hoor die vrouwen, mijn exemplaar doet dat precies ook. Trouwens niet enkel met de kerst, kan ook in de zomer zijn...lauraz schreef op maandag 24 december 2018 @ 21:22:
[...]
Ik kijk traditioneel naar the sound of music en zing keihard mee.
De beste film ooit gemaakt
De tijd leert of het tij keert
Die van mij is al lekker naar bed. Kan ik rustig bier drinken, sigaretten roken, gamen, Binance checken en het forum volgen. Life’s good.raq schreef op maandag 24 december 2018 @ 22:26:
[...]
Vreemd volk hoor die vrouwen, mijn exemplaar doet dat precies ook. Trouwens niet enkel met de kerst, kan ook in de zomer zijn...
Rookworst zonder r is ook worst.
Ik heb vast gezelschap. Soms. Maar geen schoonmoeder.
Life is good.
Life is good.
Ik zit hier ook verplicht all you need is love te kijken...
Dan heb je een goed exemplaar gekozen!raq schreef op maandag 24 december 2018 @ 22:26:
[...]
Vreemd volk hoor die vrouwen, mijn exemplaar doet dat precies ook. Trouwens niet enkel met de kerst, kan ook in de zomer zijn...
Enja, ik kan ‘m ook heel goed in de zomer zien
[ Voor 8% gewijzigd door lauraz op 24-12-2018 22:45 ]
Verwijderd
Ik had beter mijn geld in een ruggengraat kunnen steken dan die verrekte crypto.Rrehorst schreef op maandag 24 december 2018 @ 22:43:
Ik zit hier ook verplicht all you need is love te kijken...
Helpt het als ik vrijwillig all you need is love ga kijken? Is een paar jaar geleden dat ik dat gezien heb.
Solidair zijn met de mannen is op zich wel lief zo rond kerstMalarky schreef op maandag 24 december 2018 @ 22:45:
Helpt het als ik vrijwillig all you need is love ga kijken? Is een paar jaar geleden dat ik dat gezien heb.
XRP wil wel weer volgens mij.
Verwijderd
Jij bent gek. Leef, leef nu het nog kan...Malarky schreef op maandag 24 december 2018 @ 22:45:
Kan iemand mij vertellen hoe ik ema 20-dagen aanzet op de tradingview van bitmex? Ema heb ik gevonden maar met welke parameters maak ik dat 20-dagen of moet ik een andere indicator hebben?
Edit: Ik denk dat het is gelukt.
Edit: Ik denk dat het is gelukt.
[ Voor 9% gewijzigd door Gondor op 24-12-2018 22:55 ]
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Jezus wat een kut programma dat all you need is love, snap jullie pijn mannen
Geen All you need is love hier, ik pleur nog eerder de tv uit het raam, en die gevoelens worden gelukkig gerespecteerd.
alleen hans dorrestijn weet hoe ik me voel met de kerst
All you need is moon kijk ik liever.
Zit is te kijken, wat mij opvalt:Tominatie schreef op maandag 24 december 2018 @ 23:11:
Jezus wat een kut programma dat all you need is love, snap jullie pijn mannen
- hoop reclame steeds
- dat leven tussen angst en hoop en blijdschap, dat herken ik wel van de crypto markt
- de ongebreidelde successen op Tinder, zijn mij wel vreemd. Hoewel al het gebruik buiten Europa is valsspelen is ook mijn ervaring
https://www.ad.nl/economi...iere-beleggers~a0507b4f3/
Ik wist al genoeg toen er op 1vandaag jan en ingrids verschenen en kwamen vertellen dat je lekker moest gaan beleggen op de beurs!Spaarders lachen dit jaar het laatst: dikke verliezen voor particuliere beleggers
*IOTA schop geeft* wakker worden!!!
Verwijderd
Rente is niks. Ik heb in dit maandje meer verdiend aan crypto dan aan rente op m'n spaarrekening in een heel jaar.Spaarders lachen dit jaar het laatst: dikke verliezen voor particuliere beleggers
Wie lacht er dan het laatst?
Zit de hele avond al springvloed op netflix te bingen. Top serie. Svenska thriller...af en toe even hier spieken.
Jezus wat een gemaakt zooitje dat programma, moet bijna huilen
Dat mag ik hopen ja. Rente is tegenwoordig eigenlijk zo goed als non-existent.Verwijderd schreef op maandag 24 december 2018 @ 23:23:
[...]
Rente is niks. Ik heb in dit maandje meer verdiend aan crypto dan aan rente op m'n spaarrekening in een heel jaar.
Wie lacht er dan het laatst?
ik voel het, we warmen de motor oppp.... soon moonMatadores schreef op maandag 24 december 2018 @ 23:25:
When boost to moon?
Verwijderd
Precies, je moet bijna geld bijleggen om iets te kunnen sparen.Urrim schreef op maandag 24 december 2018 @ 23:26:
Rente is tegenwoordig eigenlijk zo goed als non-existent.
Ten years ago the Moon was an inspiration to poets and an opportunity for lovers. Ten years from now it will be just another lambo dealership.
Yep, en dat gebeurt in bepaalde landen ook. In ieder geval is de rente bij ons nog positief.Verwijderd schreef op maandag 24 december 2018 @ 23:28:
[...]
Precies, je moet bijna geld bijleggen om iets te kunnen sparen.
Kijk dan ook sound of music!Tominatie schreef op maandag 24 december 2018 @ 23:26:
Jezus wat een gemaakt zooitje dat programma, moet bijna huilen
Sound of Music heb ik al te vaak gezien. Op de basisschool heb ik zelfs de sound of music na moeten spelen op het toneel. Al die liedjes de heletijd. Het is wel leuk en schattig maar 't is niet mijn ding
O ja, Die Hard. Ik heb het nooit gezien, maar de serie Brooklyn 99 heeft er eindeloos veel references naar. Dacht altijd dat het domme films waren, maar misschien toch maar eens proberen.
Ik trek nog eens een biertje los en wacht tot de charts dadelijk omhoog schieten...
yippee ki yay motherf...Urrim schreef op maandag 24 december 2018 @ 23:32:
[...]
O ja, Die Hard. Ik heb het nooit gezien, maar de serie Brooklyn 99 heeft er eindeloos veel references naar. Dacht altijd dat het domme films waren, maar misschien toch maar eens proberen.
Die ene laatste dame word wel maximaal op de proef gesteld. Smerig gewoon. Beetje als btc weer naar de 4k gaat.
Elk jaar weer
Maar na meer dan 40x treed er zelfs bij mij verzadiging op geloof ik
Vechain is nu nog echt belachelijk goedkoop. Wat kunnen we hier nog van verwachten voor komend jaar?
Ik heb echt medelijden met jullie dat jullie allemaal naar dat all you need is love programma moeten kijken. Ach ja. Soms moet je wat over hebben voor de vrouw. I get it. Ze zal vast begrijpen dat het een hele opgave is om door al dat sentimentele geloel heen te moeten
Hoop dat we straks weer wat actie krijgen op de charts. Het maakt mij momenteel niet echt meer uit of dat nu naar beneden is of naar boven. Als we zakken koop ik wat extra en als we naar de maan gaan dan zit ik er ook al lekker bij. Zou alleen nog wel wat BTC aan willen schaffen eigenlijk.
Hoop dat we straks weer wat actie krijgen op de charts. Het maakt mij momenteel niet echt meer uit of dat nu naar beneden is of naar boven. Als we zakken koop ik wat extra en als we naar de maan gaan dan zit ik er ook al lekker bij. Zou alleen nog wel wat BTC aan willen schaffen eigenlijk.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Ik had het na 1 wel gezien, dat ik het uit heb kunnen kijken vond ik al een overwinning op mezelf. Wat verliefdheid al niet kan doen me een man...lauraz schreef op maandag 24 december 2018 @ 23:46:
[...]
Elk jaar weer![]()
Maar na meer dan 40x treed er zelfs bij mij verzadiging op geloof ik
Vrouwlief kijkt boven (is het nog bezig?), ik hang beneden op de bank, mn nieuwe telefoon in te stellen met al die crypto apps, favorieten instellen, 2fa shit, API-keys, widgets, mailadressen, telegrams, agenda’s. Wat een klus zeg, koop nooit meer een nieuwe....
Met elke 10 minuten reclame duurt die film 5 uur, maar het einde is nabij ze gaan bij a vluchtenraq schreef op maandag 24 december 2018 @ 23:53:
[...]
Ik had het na 1 wel gezien, dat ik het uit heb kunnen kijken vond ik al een overwinning op mezelf. Wat verliefdheid al niet kan doen me een man...
Vrouwlief kijkt boven (is het nog bezig?), ik hang beneden op de bank, mn nieuwe telefoon in te stellen met al die crypto apps, favorieten instellen, 2fa shit, API-keys, widgets, mailadressen, telegrams, agenda’s. Wat een klus zeg, koop nooit meer een nieuwe....
Oh horror ... niet zelfde besturingssysteem waar je back up kon terugzetten?
Het blijft maar rond dezelfde prijs hangen. Ik voel nog een dump aankomen, wat denken jullie?
Ik denk dat er net als gisteren er weer een groene streep omhoog aankomt.. pin mij er alleen niet op vast wanneer precies, dat zegt m´n glazen bol dan weer niet.ggj87 schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 00:03:
Het blijft maar rond dezelfde prijs hangen. Ik voel nog een dump aankomen, wat denken jullie?
RSI verklapt ietsjepietsjenietsje op dit momentje.Sahara schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 00:06:
[...]
Ik denk dat er net als gisteren er weer een groene streep omhoog aankomt.. pin mij er alleen niet op vast wanneer precies, dat zegt m´n glazen bol dan weer niet.
NEO timmert ook weer aan de weg.
Wel hetzelfde OS maar begin graag met een frisse installatie, gelijk een mooie oefening voor als de telefoon defect/gestolen is of je overal nog bij kan en ik denk ondertussen na over de samenhangende beveiliging. Wat als telefoon weg, SIM nog werkt is en mail-account is toegankelijk voor dief/hacker, hoeveel poep raakt dan de ventilator... best veel.lauraz schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 00:00:
[...]
Met elke 10 minuten reclame duurt die film 5 uur, maar het einde is nabij ze gaan bij a vluchten
Oh horror ... niet zelfde besturingssysteem waar je back up kon terugzetten?
Gelijk ook mooi moment en nieuwe verificaties en wachtwoorden in gebruik te nemen. Best boring maar goed, als onze muntjes straks tonnen waard zijn is nu nadenken over risico’s niet verkeerd, sowieso niet trouwens .
Ben nog wel ff bezig denk ik
Ik kijk nog ff verder op kanaal Nat. Geographic: Air CRASH investigation
BTC volume gaat al weer wat omhoog. Ik denk inderdaad dat we rond 00.30-01.00 flink gaan stijgen, rond dezelfde tijd als gister.
Verwijderd
haha jij ook al.raq schreef op maandag 24 december 2018 @ 23:53:
[...]
Ik had het na 1 wel gezien, dat ik het uit heb kunnen kijken vond ik al een overwinning op mezelf. Wat verliefdheid al niet kan doen me een man...
hier is de laptop net weer klaar, verse install en encryptie weer terug
en zo is de telefoon aan de beurt, idd zwaar vermoeiend werk. maar het moet soms gedaan worden...
Ik vind de theorie die vanavond voorbij zag komen ook wel mooi van een invers h&s gaande is op btc.
Wat geloof ik is een uitbraak naar boven is? Neckline komt dan uit op +- 5500
Wat geloof ik is een uitbraak naar boven is? Neckline komt dan uit op +- 5500
Verstandig idd.raq schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 00:14:
[...]
Gelijk ook mooi moment en nieuwe verificaties en wachtwoorden in gebruik te nemen. Best boring maar goed, als onze muntjes straks tonnen waard zijn is nu nadenken over risico’s niet verkeerd, sowieso niet trouwens .
Ben nog wel ff bezig denk ik
Ik heb op mijn nieuwe telefoon ook verse installatie gedaan.
En bewust alles rondom crypto er af gelaten, want dat is degene die vaak buiten komt.
Gebruik oude telefoon nog voor crypto
En de computer.
Sterkte ... af en toe voor het moraal naar de koers kijken
alts gaan inderdaad weer omhoog. ETH ook weer aan het stomen
Dit belooft wel wat...
Dit belooft wel wat...
*pakt een bak popcornUrrim schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 00:18:
BTC volume gaat al weer wat omhoog. Ik denk inderdaad dat we rond 00.30-01.00 flink gaan stijgen, rond dezelfde tijd als gister.
Verwijderd
Het blijft nogal hangen. Ik kijk vannacht nog wel ff als ik wakker word. Ben ff oogje dicht doen!
hmmz ja, bitcoin wil toch nog niet naar de maan gaan. K ga een filmpje kijken en hou het ondertussen met een schuinoog in de gaten.
LTC wordt nu ook even flink gedumpt zeg...
Lastig weer om op een moment als dit een instap moment te bepalen. Stap je nu in? In een dip? Of wacht je nog even? Als het waar is van die H&S, dan is het beter nu te wachten tot de rechter schouder vormt. Ik ben echter een beetje sceptisch over die H&S want ik vind die modellen die ze laten zien niet echt lijken op een H&S.
Verwijderd
ik heb me opgeofferd om te proberen hem boven de 4k te houden 
helaas moet ik concluderen dat mijn opoffering niet geholpen heeft tot dit moment
helaas moet ik concluderen dat mijn opoffering niet geholpen heeft tot dit moment
Hey luitjes, ik wil jullie allemaal hele fijne kerstdagen toewensen en een heel mooi bullish nieuwjaar! We zijn een mooi stelletje autisten, believers, bulls, bears, traders, iconen, lolmakers, zeikerds etc!
Ik heb zin in komend jaar, en eh.. we houden het leuk he!! Ja toch!! Dank voor alle interactie hier, voelt een beetje als fam.. <nee nee, gaat niet huilen, heb net All you need 'moeten' kijken. erger kan niet>
Proost allemaal!!
Ik heb zin in komend jaar, en eh.. we houden het leuk he!! Ja toch!! Dank voor alle interactie hier, voelt een beetje als fam.. <nee nee, gaat niet huilen, heb net All you need 'moeten' kijken. erger kan niet>
Proost allemaal!!
Pfff, het zal me allemaal een worst wezen wat die BTC doet. Nu al tig mislukte scalps en weer 100 USDT armer tov vanmiddag toen alles op z'n piek stond. Ik ga slapen
Nu duiken we toch echt onder de 4k. Maar kijken wanneer we hiervan herstellen.
Zat er wel aan te komen @Urrim , komt wel goed.. zeggen ze.. ;-)
Een H&S zal nooit perfect vormen naar het model, maar dat geeft niet aan dat ie niet klopt. Of het gebeurt, laat ik in het midden, maar wat we tot nu toe zien klopt wel helemaal goed en geeft de mogelijkheid prima aan.ggj87 schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 01:01:
Ik ben echter een beetje sceptisch over die H&S want ik vind die modellen die ze laten zien niet echt lijken op een H&S.
Op wat voor een manier scalp je dan ? Een goed scalp in de weg omlaag is de bodem pakken op de support. Zelfs als je even wacht en niet gelijk het fib level koopt kan het prima succesvol. Dan is het gewoon even blijven zitten met een stop loss op winst en klaar. Als tig van je scalps mislukken is het denk ik tijd om eens goed te kijken naar hoe je dat doet en waarom het mis gaat. Snap prima dat je er even klaar mee bent, maar probeer eens te kijken wat er nou verkeerd gaat en hoe je dat kan verbeterenggj87 schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 01:17:
Nu al tig mislukte scalps en weer 100 USDT armer tov vanmiddag toen alles op z'n piek stond. Ik ga slapen
wat een daling nu al zeg: van 4200 naar 3800 in 1 dagje
derest spoelt ook weer door de WC.
Verwijderd
zo, deze heeft me goed geld gekost...
zeg maar 150x elke btc...
gek, ik schiet op de site een verkoop order in, deze wordt niet vervult.
Maar ook kan ik geen nieuwe order maken. ook is deze order niet zichtbaar.
.. uiteindelijk via de telefoon in verkoop order er uit kunnen gooien en de bende verkocht..
zeg maar 150x elke btc...
gek, ik schiet op de site een verkoop order in, deze wordt niet vervult.
Maar ook kan ik geen nieuwe order maken. ook is deze order niet zichtbaar.
.. uiteindelijk via de telefoon in verkoop order er uit kunnen gooien en de bende verkocht..
Toch blij dat ik met 3/4 in USDT zit. Al is dit best kut, maar ervaring uit 1,5 maand terug zegt mij dat als je nu denkt te verkopen, kan het gebeuren dat wanneer je verkoopt, het een paar uur later weer opveert en je baalt.
Dit ging weer even hard ja! Nu kunnen we wel gaan zien wat de veerkracht van BTC is, laten we het nog even positief bekijken.Tominatie schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 01:24:
wat een daling nu al zeg: van 4200 naar 3800 in 1 dagje
3800 is een level dat best eens de low kan worden vanuit waar we 5k gaan zien. Zo niet hebben we op de volgende weer een kans. Moet wel zeggen dat deze daling zeer heftig is wat geen goed teken is.
Ik ga rond 3800 instappen. Dat is fib level 38.2 van de dip naar de piek. Zou ook mooi rond die rechter schouder zitten las ik.
We hebben al meer 'geen goed teken' dingen gezien afgelopen dagen.. Soms is het ook een beetje gokken he.. Ik vind het wel leuk dat de koers een keer wat onverwachts doet.. Als het maar de lucht in is ;-)
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!