[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 54 ... 103 Laatste
Acties:
  • 270.356 views

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Het scalpen lukt me aardig. Toch weer een honderd aan ICX meer door in en uit stappen in paar minuutjes.
Da's het enige positieve aan een dalende bitcoin, alts zijn dan lekker voorspelbaar.

Verwijderd

ach het hoort bij het spelletje. ups en downs. dat maakt het leuk.

maar een technische probleem hebben dat hoort er niet bij.
even bedenken waarom een verkoop order boven de koers wel bevestigd wordt. maar niet zichtbaar op de pagina staat. met als gevolg dat je ook geen nieuwe order kan plaatsen..
die deed wel pijn ik denk dat de tijd die het kost goed was voor nog 100 drop.. voor vannacht klaar mee.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-09 17:54
Ik kan natuurlijk ook in ETH stappen ipv BTC, die gaat altijd veel harder.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 01:40:
maar een technische probleem hebben dat hoort er niet bij.
even bedenken waarom een verkoop order boven de koers wel bevestigd wordt. maar niet zichtbaar op de pagina staat. met als gevolg dat je ook geen nieuwe order kan plaatsen..
die deed wel pijn ik denk dat de tijd die het kost goed was voor nog 100 drop.. voor vannacht klaar mee.
Als je het over Binance hebt, even F5 doen, of nog 3x. Wanneer de koers flink beweegt is een order uitgevoerd zonder dat ie zichtbaar is bij je account of dat ie te verkopen is. Een flink irritant probleem, ook als je wil scalpen. Je koopt zegmaar op 3800, maar kan niet verkopen omdat het er maar half is. Dan kost het 30 seconden voor je weer kan verkopen.

• Tominatie
  • Niet online
ggj87 schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 01:43:
Ik kan natuurlijk ook in ETH stappen ipv BTC, die gaat altijd veel harder.
Die daalt ook veel harder. Moet je wel zeker zijn dat Bitcoin gaat bouncen. :P

• ggj87
PilatuS schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 01:24:
[...]

Een H&S zal nooit perfect vormen naar het model, maar dat geeft niet aan dat ie niet klopt. Of het gebeurt, laat ik in het midden, maar wat we tot nu toe zien klopt wel helemaal goed en geeft de mogelijkheid prima aan.

[...]

Op wat voor een manier scalp je dan ? Een goed scalp in de weg omlaag is de bodem pakken op de support. Zelfs als je even wacht en niet gelijk het fib level koopt kan het prima succesvol. Dan is het gewoon even blijven zitten met een stop loss op winst en klaar. Als tig van je scalps mislukken is het denk ik tijd om eens goed te kijken naar hoe je dat doet en waarom het mis gaat. Snap prima dat je er even klaar mee bent, maar probeer eens te kijken wat er nou verkeerd gaat en hoe je dat kan verbeteren :) Niemand die begint met scalpen doet dat gelijk goed, maar het is juist leren van je fouten waardoor je het onder de knie kan krijgen :)
Ik was vanavond even niet in de gelegenheid om fatsoenlijk achter mijn computer te zitten. Anders had ik die 3965 dip (of iets hoger) denk ik wel meegepakt. Ik wilde nog even kopen maar dat ging dus al gelijk fout. Het vervelende van op een piek verkopen (in een bearmarkt) is dat je op een gegeven moment weer moet instappen. Dat moment is gewoon lastig te bepalen. Bijv. Stap je nu weer in op 38xx?? Of wacht je tot een andere prijs? In principe wil ik BTC laag kopen en rond de piek weer weg doen, want je zult op een gegeven moment je winst een keer moeten pakken. Maar dan moet je daarna wel weer verder met opnieuw lager instappen. In een bullmarkt is dat makkelijker omdat je dan toch wel weet dat het weer omhoog gaat, dus als het lager is, is dat al goed genoeg. Terwijl nu, als je opnieuw instapt het nog lager kan gaan.

• PilatuS
  • Niet online
Het lijkt er niet op dat de 3800 het gaat houden. Al 4x aangetikt, maar toch weer terug zonder flinke bounce.

• ggj87
Sahara schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 00:06:
[...]

Ik denk dat er net als gisteren er weer een groene streep omhoog aankomt.. pin mij er alleen niet op vast wanneer precies, dat zegt m´n glazen bol dan weer niet.
Je glazen bol doet het niet, stuur hem maar retour :+

Verwijderd

als ik nu instap heb ik tenminste weer meer btc als wat ik net voor de dip had :)

• PilatuS
  • Niet online
ggj87 schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 01:47:
[...]

Ik was vanavond even niet in de gelegenheid om fatsoenlijk achter mijn computer te zitten. Anders had ik die 3965 dip (of iets hoger) denk ik wel meegepakt. Ik wilde nog even kopen maar dat ging dus al gelijk fout. Het vervelende van op een piek verkopen (in een bearmarkt) is dat je op een gegeven moment weer moet instappen. Dat moment is gewoon lastig te bepalen. Bijv. Stap je nu weer in op 38xx?? Of wacht je tot een andere prijs? In principe wil ik BTC laag kopen en rond de piek weer weg doen, want je zult op een gegeven moment je winst een keer moeten pakken. Maar dan moet je daarna wel weer verder met opnieuw lager instappen. In een bullmarkt is dat makkelijker omdat je dan toch wel weet dat het weer omhoog gaat, dus als het lager is, is dat al goed genoeg. Terwijl nu, als je opnieuw instapt het nog lager kan gaan.
Het is ook heel erg lastig, dat sowieso. Van wat ik heb geleerd is de enige manier om te kopen als ie bounced of als ie voor de 2e keer op dat punt bounced. Dan gelijk een stop loss op iets winst en wachten wat er gebeurt. Als het omhoog gaat moet je inderdaad je uitstap plannen wat weer een heel ander verhaal is, maar kopen is voor mij wel duidelijk meestal door bepaalde dingen te zien.

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-11 18:02

Malarky

Wils voor wat ieder

Als we 3790 niet houden, ben ik weg. Dan is het usdt only voor mij.

• Tominatie
  • Niet online
zo de pleuris, het putje wordt wel heel diep

• PilatuS
  • Niet online
Hoe heftig dat ie is gevallen en hoe ie bounced is een slecht teken helaas. Er is nog wel een kans dat ie het wel gaat houden hoor, maar damn wat ziet het er bagger uit.

• ggj87
Malarky schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 01:51:
Als we 3790 niet houden, ben ik weg. Dan is het usdt only voor mij.
Zit je nu in USDT?

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10:32
Het is echt lastig om nu niet op die sell knop te drukken. Maar 9 van de 10 keer veert ie sooner then later weer wat terug.

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
XLM gaat weer 4e coin worden.
Bitcoin cash :w

[ Voor 22% gewijzigd door New Yorker op 25-12-2018 02:01 ]

Weg

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Ik heb mijn vinger op de trekker. Maar laatste seconde naar eth/btc gegaan. Volgens mij houden we de 3780-3800 uiterste bodem van afgelopen week.

• PilatuS
  • Niet online
Sahara schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 01:56:
Het is echt lastig om nu niet op die sell knop te drukken. Maar 9 van de 10 keer veert ie sooner then later weer wat terug.
Nooit verkopen op support :) (Wel net er onder)

Als de 3800 het kan houden ga ik kopen.

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-10 17:18
Vreemd, deze keer daalden mijn alts *na* de BTC daling ipv ervoor.

• Tominatie
  • Niet online
Alle alts weer helemaal naar #rektcity. Niet normaal hoe hard dat gaat.

• ggj87
Iemand gooide er net nog even 30 BTC uit op Binance.

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 02:05:
Alle alts weer helemaal naar #rektcity. Niet normaal hoe hard dat gaat.
Inderdaad ja. ETH bijvoorbeeld. Van +15% naar -9% in minder dan 2 uur :X Het blijven gevaarlijke tijden nu met crypto. Langzaam omhoog of langzaam omlaag is er niet bij nu.

• Marthusiast
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-06-2024
'langzaam' en 'snel' zijn hele relatieve begrippen in crypto-land..

• Sahara
Dit komt wel goed. Het is nog steeds Kerstmis, mensen denken vast wel "lekker met korting BTC kopen". Morgen staat ie weer 100 punten hoger denk ik.

• Marthusiast
En zo niet is het snel weer koopzondag @Sahara !

• Tominatie
  • Niet online
Denk inderdaad dat we straks wel bouncen. We houden dit level al best lang.

Morgen gewoon weer richting de 6k.

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:42
Ik ben aan het leren en ik denk dat ik een falling-triangle zie op 3 minuten chart. Of is dat te kort (door de bocht) tijdspanne om iets te betekenen?
Ik heb wel mijn buyorders laten afgaan.

Edit: Lijkt niet meer valide

[ Voor 7% gewijzigd door Gondor op 25-12-2018 02:27 ]

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

• ggj87
Ik heb gekocht, 3798. Wel daarna gelijk een dumpje naar 378x maar dat was te verwachten :P

Dikke sellwall ineens van meer dan 100 BTC. Wat is dat dan?

Is XRP/BTC nog een mooie om te wagen? Is wel weer lekker gezakt.

[ Voor 18% gewijzigd door ggj87 op 25-12-2018 02:23 ]

• Sahara
Heb op Bitmex een 10 x long geopend vanaf 3829. Hopelijk wordt dit een mooie winst over een paar uurtjes.

• Tominatie
  • Niet online
Alts beginnen ook weer iets aan te trekken. Tekenen van herstel zijn aanwezig. /totdat bitcoin weer naar de tering gaat.

• Marthusiast
Beetje positief denken @Tominatie ! :o

Verwijderd

im in, all in.

en ik ga slapen...

beste geval staat hij morgen weer waar hij vandaag vanaf viel.
slechtste geval, hij zakt nog meer. dus stoploss aan.

• Tominatie
  • Niet online
Sorry ik hou de opties graag open. :+

Kijk, dit kan een "gezonde" correctie zijn op de stijgende gekte laatste tijd maar dit kan ook gewoon prima een daling zijn op naar nieuwe lows en het vervolg van de berenmarkt.

Ik ga nog steeds van de bull theorie uit, ook omdat de alts wel héél positief hebben gepresteerd de laatste dagen.

• ggj87
Vergelijk een correctie/daling met doorschakelen naar de volgende versnelling, dan valt het toerental ook altijd even terug.

[ Voor 22% gewijzigd door ggj87 op 25-12-2018 02:35 ]

• Marthusiast
Heel slim @Tominatie ! Ik blijf gewoon lekker zitten in mijn positie. Koop wel weer bij als we met z'n allen 'weer' niet het vertrouwen hebben. 8) 8)

• Tominatie
  • Niet online
Marthusiast schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 02:35:
Heel slim @Tominatie ! Ik blijf gewoon lekker zitten in mijn positie. Koop wel weer bij als we met z'n allen 'weer' niet het vertrouwen hebben. 8) 8)
Heb hetzelfde hoor. Ik blijf lekker zitten waar ik zit. :)

Bijkopen elke maand is nog steeds wat ik doe.

• Marthusiast
I know @Tominatie , cryptobroeder!!

• Tominatie
  • Niet online
cryptobroeders for ever <3
gezamelijk naar rektcity <3
zie je bij de voedselbank... en uhhh had je al een slaapplek gevonden?

• ggj87
ggj87 schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 02:34:
Vergelijk een correctie/daling met doorschakelen naar de volgende versnelling, dan valt het toerental ook altijd even terug.
Er schieten mij ineens een paar memes te binnen :+

Aandelenmarkt:
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/uB1oOd9gBRwg3UmmUd/giphy.gif

Crypto:
Afbeeldingslocatie: https://i.kym-cdn.com/photos/images/original/001/372/490/cdf.gif

• Marthusiast
Hahaha nou ik programmeer wat voor de lol.. en er is een baas die me er nog voor betaalt ook.. Dus geen zorgen @Tominatie , net als jij stop ik er in wat ik (liever niet, maar toch) zou kunnen missen..

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Btc blijft lang rond 3800 hangen. Zo kan niemand lekker slapen. Trek dat ding is omhoog!

• Marthusiast
Haha nou idd @Malarky !

• ggj87
Malarky schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 02:44:
Btc blijft lang rond 3800 hangen. Zo kan niemand lekker slapen. Trek dat ding is omhoog!
Eens.

• New Yorker
  • Niet online
Strakke stoploss order zetten.

Weg

• PilatuS
  • Niet online
Strak vraagt om een een tikje waarbij ie wordt getriggert en waarbij het omhoog kan gaan. Een losse stoploss vraagt om veel verlies. Erg lastig waar we nu zitten :P

• ggj87
Daarom stel ik liever geen stop loss in. Een van de eerste keren dat ik die gebruikte kwam er een dump die hem precies aantikte. Ik houd het maar op toeval :')

• Tominatie
  • Niet online
koop gwn bitcoin in
zet een sl op 3600 en ga pitten
die 3600 gaan we toch niet hitten
en als we 'm hitten dan keert het bear sentiment weer helemaal terug en gaan we echt naar de pleuris

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
'k Mis de kerstgedachtegepraat over groene dildo's, valt me een beetje tegen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/JWFfFPQgM0OjSBlr9s5KvYb5/full.jpg

• ggj87
XRP/BTC zit net boven de 9800, zie net dat dat een belangrijke support lijn is. Bij XRP/USD is dat 0.37 als ik het goed heb. Lijkt me een uitgelezen moment om te kopen maar durf niet met zekerheid te zeggen dat hij ook daadwerkelijk gaat stijgen. Als BTC straks als ik slaap dumpt gaat XRP waarschijnlijk gewoon mee. Anders alleen BTC hodlen voor de nacht.

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Pullback van zojuist geeft veel vertrouwen. De whales geven de 3800 niet op.

• Marthusiast
Zo's dat!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Dit kan wel een nare head en shoulders worden. Op 4050 ga ik vanaf de zijlijn kijken.

• Marthusiast
Ik vanaf de middenstip.. Komop man, mogen we ook eens even successen 4en? ;-)

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

De markt is weer bearish. 3800 was mijn final call. Ik blijf usdt, tenzij we weer 3900 zijn.

• New Yorker
  • Niet online
Twitter account van Dr Craig S Wright is afgeschermd.

[ Voor 10% gewijzigd door New Yorker op 25-12-2018 05:40 ]

Weg

• Thebackstab
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 03-11 16:55
Thebackstab schreef op maandag 24 december 2018 @ 13:36:
Ik denk dat we nu wel even dalen naar 3.6k om daarna inverse H&s target 5.5k te voltooien ! Wat ook de fib 618 level is .

[Afbeelding]
Right On point 👍

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Laten we het hopen @Thebackstab. Ik verwacht eigenlijk dat hij nog wel verder zakt, tenminste, daar gaat ik vanuit.

Rookworst zonder r is ook worst.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:01
Gisternacht uitgestapt naar fiat, bounce gemist.

Vannacht blijven zitten in btc, drop meegepakt.

Zo hoort het toch?? Of doe ik iets fout?

Zero.

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Pelox schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 07:39:
Gisternacht uitgestapt naar fiat, bounce gemist.

Vannacht blijven zitten in btc, drop meegepakt.

Zo hoort het toch?? Of doe ik iets fout?
Morning, tsja wat is wijsheid in deze? Het was misschien een mega drop maar kijk je naar het weekresultaat zijn we nog steeds up. In mijn optiek een gezonde correctie.

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Goedemorgen!!+

Gisteren schijnbaar iets goeds gedaan en lekker zonder spanning filmpje gaan kijken met mijn gezin.
Zonder spanning is alles verkocht.

Filmpje werd laat en ben het bed ingesprongen, werd wakker en joohoo fijne kerst inkopen gedaan net.
Kan altijd lager en ja zou kunnen, maar dik 20 procent eraf op altjes die ik nog wilde aanschaffen weer.... ach ook neem het gokje maar weer eens.....

Sell high buy low is het.

Nu mag het wel weer wat bouncen straks.

[ Voor 4% gewijzigd door Thommie.nl op 25-12-2018 07:54 ]

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Thommie.nl schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 07:52:
Goedemorgen!!+

Gisteren schijnbaar iets goeds gedaan en lekker zonder spanning filmpje gaan kijken met mijn gezin.
Zonder spanning is alles verkocht.

Filmpje werd laat en ben het bed ingesprongen, werd wakker en joohoo fijne kerst inkopen gedaan net.
Kan altijd lager en ja zou kunnen, maar dik 20 procent eraf op altjes die ik nog wilde aanschaffen weer.... ach ook neem het gokje maar weer eens.....

Sell high buy low is het.

Nu mag het wel weer wat bouncen straks.
Wel heel knap dat je altijd de juiste coins hebt en altijd op de juiste momenten in en uitstapt, begint een beetje ongeloofwaardig te worden

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 14:33
Slux schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 08:18:
[...]

Wel heel knap dat je altijd de juiste coins hebt en altijd op de juiste momenten in en uitstapt, begint een beetje ongeloofwaardig te worden
hij heeft hulp van boven

Afbeeldingslocatie: https://gvacdn.akamaized.net/Assets/Images_Upload/arch/2010/11/08/1665482/helend-medium-jomanda-opnieuw-voor-de-rechter_1_515x0.jpg?maxheight=460&maxwidth=629

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
[...]

Ik zou persoonlijk nog wat langer in USDT blijven zitten als ik hem was. Maar misschien heeft hij ook wel gelijk.

Rookworst zonder r is ook worst.

• Thommie.nl
[...]

Tja het geluk is met de dommen he.
Nu zit ik in NEBL 3175, AION 401 en ICX 642.
Kun je checken of ik straks weer lieg.
Aion trouwens veruit de grootste bah.

En als je het terug leest zie je al dat ik het voor geen meter vertrouw en aangeef dat ze achter onze kerstbonussen aan zaten. Dus helemaal geluk was het ook niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Thommie.nl op 25-12-2018 08:47 ]

• Danster
Nog wat ADA gehaald vanmorgen en zit nu op mijn target aantal. XRP ook mijn target gehaald.

Rest van mijn fiat staat op een aparte rekening en blijft daar lekker staan, voorlopig wel even genoeg gekocht.

• Thommie.nl
Thommie.nl schreef op zondag 23 december 2018 @ 16:33:
De stijgingen en daling van btc stroken totaal niet met het plaatje. Waarom staan we niet boven de 4100..... zoveel buy kracht....

Volgens mij probeert iemand onze kerstbonussen af te pakken, ik verwacht ergens een dikke drop.

En dan ook echt een heeeeeele dikke.
Deze.

• ggj87
Net als alles in elkaar lijkt te zakken verkoop ik en natuurlijk op het allerlaagste punt. Hoe doe ik het toch?? |:( |:(

Verwijderd

Zo. Dat was een dure nacht.
Stoploss geraakt, en daarna ging hij up.
Goede 10% verdampt

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 14:33
ggj87 schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 09:06:
Net als alles in elkaar lijkt te zakken verkoop ik en natuurlijk op het allerlaagste punt. Hoe doe ik het toch?? |:( |:(
door op een knop te drukken?

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

De afgelopen dagen vindt iedere nacht rond 1:00 het magische gebeuren plaats. Dus heb ik vannacht tot 1:00 zitten kijken, niets gebeurd, en warempel, vannacht was het ineens om 1:15 :)

Gelukkig om 0:24 @ 4034 naar USDT gegaan.

Op de 12h chart staan we nu op de bodem van 27-11 en 5-12. Als we daar doorheen zakken zijn de volgende haltes 3.500 en daarna 3.300, met mogelijk daarna 3.100 en < 3.000. Natuurlijk zou dat jammer zijn, maar, we krijgen dus hopelijk nog een mooie kans om goedkoop in te kopen, dat kan nog zo maar een factor 1.5-3x goedkoper zijn dan nu, dus dat is niet verkeerd. Positief blijven denken :)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

• Danster
Dit dus, en youtube cat video's :)

En mijn nieuwe bootje uitzoeken

YouTube: Live from Dubai 2017: Oceanco's new 120m superyacht concept Amara

Ga hem Cardano noemen :+ :z

[ Voor 36% gewijzigd door Danster op 25-12-2018 09:21 ]

• Sahara
Ik zit helaas een beetje in de modder, 70% in USDT, rest verdeeld over 24% ZIL en een restje BTC. Dacht helaas nadat 2 dagen terug iemand voor 103 BTC ZIL kocht dat ZIL dan niet met bijna 9% zou dalen. Nouja fout gedacht. M'n kleine leveraged long staat op verlies, maar dat is te overzien daar het klein bedrag is en de liquidation price gelukkig nog 7% ervandaan ligt.

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-11 14:58

p0st

Dutch Reefer

Zo jongens, fijne kerstdagen 🤶

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Verwijderd

Mijn eerste rode kerst.

Vrolijk kerstfeest allemaal

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Dit is toch wel een serieuze daling geweest. Zal wel even gaan duren voordat er weer voldoende vertrouwen is om de 4k aan te vallen.

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:07

ScreamGT

joejoe

XRP -589 EOY :+. Dat is hard gegaan.

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• Matadores
  • Laatst online: 16:14
Slowly again to the moon... :7

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Verwijderd schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 10:08:
Mijn eerste rode kerst.

Vrolijk kerstfeest allemaal
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DvMxzDuVsAU5gLn.jpg

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Verwijderd

Goeiemorgen, zo dat is hard gegaan vannacht.
Het perfecte begin van een kutkerst! :P

• Sahara
Klassieker: Buy the dip!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Stratis hersteld zich weer netjes! :)

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Tijd om de anti-cyclische coins erbij te pakken. De coins die floreren als de rest van het speelveld diep in de put zit.

Ik denk aan MANA en QKC.

In mindere mate Tron en Stellar. Imho staat MANA er het best voor.

Welke zijn er nog meer?

[ Voor 7% gewijzigd door Malarky op 25-12-2018 11:26 ]

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17:56
morgen 3300?

• ggj87
Vraag me ook af of het vanaf hier verder gaat stijgen. De amplitudes worden steeds kleiner, is vaak een bear flag/pennant. Denk sowieso niet dat het nog heel veel kan zakken. Er is veel support rond 3600 en 3500. Qua risk/reward zitten we nu naar mijn mening best goed. 10% zakken of vanaf hier terug naar 4500 mogelijk 5200 zoals veel pro handelaren denken met de inverted H&S is een heel veilige verhouding.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

ONT daalt wederom sneller dan NEO, nu een factor 11,32 verschil. Ga er maar van uit dat NEO dat nog in gaat halen, waardoor ze weer op 10x uitkomen en daarna op 8x. Die trend zie je steeds terugkomen. En wederom: Als ze gaan stijgen dan kan je beter eerst in ONT zitten, om nadat die afzwakt in NEO te stappen.

Ondertussen mooie Bitcoin drop, van mij mag ie nog een stukje verder afdalen...

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Taro schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 12:29:
ONT daalt wederom sneller dan NEO, nu een factor 11,32 verschil. Ga er maar van uit dat NEO dat nog in gaat halen, waardoor ze weer op 10x uitkomen en daarna op 8x. Die trend zie je steeds terugkomen. En wederom: Als ze gaan stijgen dan kan je beter eerst in ONT zitten, om nadat die afzwakt in NEO te stappen.

Reken erop dat januari altijd bijna halveert dus aan die wens tot afdaling wordt voldaan.
Maar wat ik me afvraag, welke datum kwam MTgox ook alweer de laatste munten inwisselen?

XRP = trash

• ggj87

Dat was een snelle bounce. Had nog een order ingesteld, maar weer geannuleerd. Daarna met iets anders bezig en de hele dip weer gemist :')

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Coinspot heeft een mooi neo/ont paartje. Die heeft al een paar keer op 0.08 gestaan, verwacht dat die daar nu weer heengaat. Moet nog 10% extra van ONT af dan.

Resistance op 3685 was serieus.

• lighting_
  • Laatst online: 12:50
maar er is constant een diepere dip

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
We staan nog steeds groen hoor. Teminste.. over de afgelopen 7 dagen :+

• Chris.nl
  • Niet online
Dat was euforisch minder rood ipv groen

• Tominatie
  • Niet online
Nou ik dacht toch echt dat we nog een eindejaars stijging gingen pakken, nog ff wat vuurwerk omhoog aan het einde van dit jaar vol dalingen. Niks is minder waar, we worden in 24uur gewoon weer de diepe put ingegooid. Nice

• Sahara
Tominatie schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 13:23:
Nou ik dacht toch echt dat we nog een eindejaars stijging gingen pakken, nog ff wat vuurwerk omhoog aan het einde van dit jaar vol dalingen. Niks is minder waar, we worden in 24uur gewoon weer de diepe put ingegooid. Nice
Morgen is het nog geen 1 januari... dus het kan nog wel komen.

• Chris.nl
  • Niet online
*O* DCA of de Gladiolen *O*

• lighting_
  • Laatst online: 12:50
Sahara schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 13:30:
[...]

Morgen is het nog geen 1 januari... dus het kan nog wel komen.
alles wat tussen kerst en nieuw gebeurt is niet maatgevend. Meestal lage volumes.

• Thommie.nl
Typisch weer.
We stijgen mega en iedereen koopt bij.
Net een mega daling gehad en iedereen koopt niet.

Hadden we vorig jaar rond de kerst avond ook niet zoiets? Beroeps/traders die een rustige kerst willen en usdt opzoeken....?

• Pelox
Thommie.nl schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 13:31:
Typisch weer.
We stijgen mega en iedereen koopt bij.
Net een mega daling gehad en iedereen koopt niet.

Hadden we vorig jaar rond de kerst avond ook niet zoiets? Beroeps/traders die een rustige kerst willen en usdt opzoeken....?
Ja klopt inderdaad

Zero.

• Thommie.nl
Naja hoe dan ook zonder grote jongens en dus groene candles heb je na een flinke run dus veel winstnemers.

Best kans van dat de botjes de boel naar beneden drukken verder of in ieder geval stabiliseren. Veel nieuw geld zie ik er nu ook even niet bij inkomen. Dus terwijl de whales rustig het kerstdiner verorberen, en de markt richting het putje duwen..... komen ze straks terug en laten ze het eerst tijdje aan modderen.

Ik ga dus zo me winst nemen en handelen in btc.
Ik verwacht nog wel een verdere leegloop van alts, die zijn giga gestegen afgelopen weken.
Met het oog op een dikke groene staaf ergens, die wil ik ook niet mislopen.

[ Voor 16% gewijzigd door Thommie.nl op 25-12-2018 14:04 ]

• Pelox
Iemand op binance zit steeds met 100 stuks eth boven mijn order.. gewoon continu. Verhoog ik hem, hup zet hij hem er weer boven. Wth.

[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 25-12-2018 14:15 ]

Zero.

Pagina: 1 ... 54 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!