[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 52 ... 103 Laatste
Acties:
  • 270.923 views

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
Verwijderd schreef op maandag 24 december 2018 @ 16:15:
[...]

Hahaha NANO holders maak je borst maar nat! Ik koop binnen nu en 3 kwartier voor 0.047 Bitcoin in.

Waarschijnlijk crashen we dan naar de $0.1

Komop dan! Ik wil klaarzitten voor de bullrun!

Fomofomofomofomofomofomo
Het vlinder effect! De kleinste beetjes maken het grootste verschil! Ik stel mijn order vast in op 0.0000001 oOo

• ggj87
Tominatie schreef op maandag 24 december 2018 @ 16:18:
en dan staat bitcoin nog steeds maar op 4.2k.... nu al zijn de moon gains niet te overzien
Straks koop je geen Lambo maar de hele fabriek :+

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Wel tekenend dat bitcoin niet samen met ethereum stijgt. :X

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-01 14:31

Malarky

Wils voor wat ieder

LED-Maniak schreef op maandag 24 december 2018 @ 16:24:
Wel tekenend dat bitcoin niet samen met ethereum stijgt. :X
7 december 2017 bereikte de ETH de 0.025btc p/s (zijn laagste punt)
7 december 2018 exact bereikte de ETH opnieuw voor het eerst de 0.025 btc p/s. Uiteraard stonden de pro's daar klaar om direct voor miljoenen ETH in te kopen.

In 2017 was het de opmaat om in ieder geval vol gas te verdubbelen naar 0.05BTC.

Dus niets meer dan erg waarschijnlijk dat de btc weer het nakijken heeft op de eth.

[ Voor 19% gewijzigd door Malarky op 24-12-2018 16:33 ]

• Matadores
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 12:40
Bah bah wat gebeurd er allemaal!? Ben zo blij dat ik vorige week om en nabij de laagste prijzen nog een dikke zak NEO bijgekocht heb. Leuk kerstcadeautje zeg!

• Tominatie
  • Niet online
Het zou me oprecht niet verbazen als we de 5k snel gaan zien. :$

• sjukke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-05-2023
ETH is ook wel flink naar de klote gegaan in de laatste dip, ik vind het vlotte herstel nu dan ook niet zo raar. Vooral omdat het ook de chain is met veel activiteit (oa alle erc20 tokens die er op draaien etc)

Verwijderd

Ach, 2 februari staat Bitcoin op 1.8k en zitten we hier te janken als pubermeisjes bij een uitverkocht concert van Justin Bieber, dat we er voor de 9674e keer zijn ingetrapt. Hoerencrypto.

Maar in 2022 rijden we in lambo's en strooien we briefjes van 500 euro uit het raam naar de arme nocoiners die door de val van de dollar daarmee net een droog brood kunnen kopen.

Mijn NANO's zijn trouwens binnen, 160 stuks. Daar had ik afgelopen januari alleen maar van durven dromen :9~

Het boeit me geen fuck of ik ze te duur gekocht heb of dat de markt nog gaat dippen. Ik wou altijd al NANO om ze de moeder te hodlen, en heb ze nu voor ongeveer een euro per stuk. Prima wat mij betreft. Ik voel me net weer dat jongetje van 6 die zijn eerste G.I. Joe kocht.

Mijn dag is gemaakt. Nu 3 dagen vreten als een malle en genieten van de kerst.

Mocht de staatsloterij nog mee gaan werken voorzie ik een prachtig 2020.

Iedereen hier sowieso prachtige dagen gewenst!

• Tominatie
  • Niet online
ik heb ook een oudejaarslot gekocht, de eerste in mijn bestaan. Mocht ie vallen op mij dan koop ik de moeder. Dan gaan we pas echt een bullrun zien, marketbuy naar 6k mothafuckas

• LED-Maniak
  • Nu online
Wat een hippe taal jongens... :F

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• nRealsus
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 30-10-2025
Prima dagje zo en zoals Jaapio al aangaf; iedereen fijne & vooral groene dagen gewenst! Reageer niet vaak maar draag graag bij aan een positief sentiment;) dat de rendieren zich mogen gedragen als stieren!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Tominatie schreef op maandag 24 december 2018 @ 16:40:
ik heb ook een oudejaarslot gekocht, de eerste in mijn bestaan. Mocht ie vallen op mij dan koop ik de moeder. Dan gaan we pas echt een bullrun zien, marketbuy naar 6k mothafuckas
Ik heb de loterijen ook her ondekt in 2018. Heb ongeveer 20x meegespeeld met:
https://www.vriendenloterij.nl/mee-spelen/acties.htm
https://www.bankgiroloterij.nl/speel-mee/acties.htm

Meldt mij constant aan voor gegarandeerde winacties (uitje, musical, museum, geldbedrag, cadeaubonnen) en zeer gestructureerd meldt ik mij elke maand op dezelfde dagen weer af. Heb dus uitsluitend 1 maand meegespeeld, maar soms wel 5 maanden achter elkaar voor een andere gegarandeerde win actie.

Talloze prijzen gewonnen. GRATIS geld en nog nooit verloren. En ohjah, ik speel zovaak mee dat ik ook best kans maak op een echte miljoenen klapper.

Ondanks het nare crypto jaar, toch een geluksjaar :9

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
Verwijderd schreef op maandag 24 december 2018 @ 16:37:
Ik voel me net weer dat jongetje van 6 die zijn eerste G.I. Joe kocht.
Da's grappig, ik heb laatst mijn oude gi joe's en transformers verkocht voor ether haha

Zero.

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 12:38
Fijne dagen allemaal! wat mij opvalt is dat TRX het de algelopen 30 dagen erg goed heeft gedaan zonder dat het hier echt te sprake is geweest/\.

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Hele fijne dagen iedereen :)

• Tominatie
  • Niet online
Berry powel schreef op maandag 24 december 2018 @ 16:47:
Fijne dagen allemaal! wat mij opvalt is dat TRX het de algelopen 30 dagen erg goed heeft gedaan zonder dat het hier echt te sprake is geweest/\.
TRX is naar mijn idee ook niet zo populair hier. Wordt denk door velen gezien als shitcoin terwijl ze best leuke stappen aan het maken zijn. Hodl er zelf geen en denk weinig mensen hier in het topic.

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Tominatie schreef op maandag 24 december 2018 @ 16:49:
[...]

TRX is naar mijn idee ook niet zo populair hier. Wordt denk door velen gezien als shitcoin terwijl ze best leuke stappen aan het maken zijn. Hodl er zelf geen en denk weinig mensen hier in het topic.
Heeft wel een prachtig track record versus ETH, al werd het pumpje van deze week in de kiem gesmoord. Maar staat er nu weer erg goed voor. Mooi alternatief tov ETH met serieus upwards potentie.

Ik zie het al: iedereen gaat kerstavond vieren, in FIAT, behalve ik blijkbaar.

[ Voor 7% gewijzigd door Malarky op 24-12-2018 16:57 ]

• Tominatie
  • Niet online
Gaat hard naar beneden nu ja. Verwacht wel een fikse bounce omhoog straks, de pleuris gaan we toch niet meer in denk ik.

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:48

ScreamGT

joejoe

Ik bestel even een pizza, met bitcoin.

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• Pelox
Het is weer 17.00u he.. Iedere dag

Zero.

• LED-Maniak
  • Nu online
ScreamGT schreef op maandag 24 december 2018 @ 16:59:
Ik bestel even een pizza, met bitcoin.
Doe maar snel dan, prijs gaat hard omlaag. :P

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Als we allemaal net zo euforisch zijn als rond deze tijd vorig jaar dan is het blijkbaar weer tijd voor een correctie.

Wel mooi om te zien dat iemand net even 150 BTC kocht op Binance op 4050. Dat is nog eens vertrouwen :P

• Tominatie
  • Niet online
Ik heb gelijk van de mogelijkheid gebruik gemaakt. Super snel weer wat euro's op blockport gedropt en nu bijgekocht. Laat de weak hands en daytraders de zakken van holders maar vullen.

• Pelox
PilatuS schreef op maandag 24 december 2018 @ 17:00:
Als we allemaal net zo euforisch zijn als rond deze tijd vorig jaar dan is het blijkbaar weer tijd voor een correctie.

Wel mooi om te zien dat iemand net even 150 BTC kocht op Binance op 4050. Dat is nog eens vertrouwen :P
Graag gedaan 8)

Oh. Nee dat was 0.15..

Zero.

• ggj87
Ja hoor, ik draai m'n rug om en hoppa, dump.

• ggj87
PilatuS schreef op maandag 24 december 2018 @ 17:00:

En net iemand 126 BTC verkocht.

• Pelox
Mooi de dump wel deels meegepakt dankzij mijn stop loss! Deel van mijn verlies terug gewonnen!

Zero.

• Storm300
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-12-2023
Tominatie schreef op maandag 24 december 2018 @ 16:49:
[...]

Klopt. Is een beetje het muntje hier van "de naam die niet genoemd mag worden".
Heb zelf een behoorlijke bag, maar behoorlijk veel critici hier die niet verder kijken dan hun neus lang is.
In mijn optiek 1 van de weinige die de milestones halen welke ze beloven en vaak nog eerder ook.

Ieder zijn idee en munt.......

• Klaas25
  • Laatst online: 01-12-2025
Ik heb ook niks met TRX maar wel paar ingeslagen. TRX wordt vast een keer 10 centen en met inkoop van 1 cent toch leuk x10:P ATH van 25 centen lijkt me ook geen probleem. Mja wanneer.

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Storm300 schreef op maandag 24 december 2018 @ 17:13:
[...]

Ieder zijn idee en munt.......
Iedere munt die omhoog gaat is voor mij een goede munt. Al heet die DOGE.

Tenslotte staat Tron in dollars alweer op zijn niveau van afgelopen augustus. dat kunnen weinig coins tron na zeggen.

[ Voor 20% gewijzigd door Malarky op 24-12-2018 17:26 ]

• Tominatie
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/v5zlPXP.png

Die rode candle is zo extreem. Al die mooie opbouwende groene candles en dan HUTSSSSS big red candle uit het niks. 8)7

Verwijderd

30 minuten geleden ingekocht, nu al spijt.

Heerlijk! Ik voel dat ik leef!

• ggj87
He jammer was zo goed bezig de afgelopen dagen. Nu verlies op Nano én BTC. Gelukkig valt het te overzien en dekt de 'winst' nog wat maar toch. Had beter moeten opletten.

• Tominatie
  • Niet online
ggj87 schreef op maandag 24 december 2018 @ 17:31:
He jammer was zo goed bezig de afgelopen dagen. Nu verlies op Nano én BTC. Gelukkig valt het te overzien en dekt de 'winst' nog wat maar toch. Had beter moeten opletten.
Was op deze te anticiperen? Bitcoin zakte echt heel snel extreem naar beneden. Je moest wel héél snel zijn.

• ggj87
Weet ik niet, maar had niet zo moeten blind staren op Nano. Nouja, 4k lijkt wel te houden voor nu.

Lastig, op BFX zie ik weer verkopen van 90 BTC maar ook mensen die dergelijke aantallen kopen. Meestal als ze alleen verkopen gaat het daarna vaak naar beneden, maar aan beide kanten zoveel kopen/verkopen?

[ Voor 51% gewijzigd door ggj87 op 24-12-2018 17:35 ]

• Tominatie
  • Niet online
ggj87 schreef op maandag 24 december 2018 @ 17:34:
Weet ik niet, maar had niet zo moeten blind staren op Nano. Nouja, 4k lijkt wel te houden voor nu.
Genoeg kopers wel denk ik. Zeker ook de mensen die de boot eerder hebben gemist laten 'm nu niet nog een keer vertrekken zonder er zelf onderdeel van te zijn. Dan heb je ook nog mensen als mij die ook nog wat bijkopen in deze dips. :)

Wel kut, wou bitcoin halen maar heb perongeluk bitcoin cash gehaald door de haast. Hopelijk pakt het goed uit. :+

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op maandag 24 december 2018 @ 17:36:
[...]
Wel kut, wou bitcoin halen maar heb perongeluk bitcoin cash gehaald door de haast. Hopelijk pakt het goed uit. :+
_O-

• ggj87
Hoezo kut? Je hebt nu échte Bitcoins!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Lastig, op BFX zie ik weer verkopen van 90 BTC maar ook mensen die dergelijke aantallen kopen. Meestal als ze alleen verkopen gaat het daarna vaak naar beneden, maar aan beide kanten zoveel kopen/verkopen?
Nano wordt vanouds afgerekend in ETH, door de bots en whales. De 75 wei wordt heftig verdedigd (want dal niveau op 19 november), als die daar onder gaat wegwezen.

Aangezien nano sinds zijn pump in augustus aanhoudend terrein verliest tegenover de ETH, is het geen coin voor mij. Want ETH was al geen hoogvlieger....

En ook nano/btc, heeft maar 11% gewonnen afgelopen week. Daarmee behoort die toch echt tot de underperformers van de hele klas.

[ Voor 19% gewijzigd door Malarky op 24-12-2018 17:41 ]

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik hoop wel dat we zo weer wat omhoog gaan...

• Tominatie
  • Niet online
-Skyhawk- schreef op maandag 24 december 2018 @ 17:40:
Ik hoop wel dat we zo weer wat omhoog gaan...
Ah joh, geen haast. We hebben prachtige dagen gehad, kan niet altijd groen zijn natuurlijk.

Vooralsnog ziet het er erg sterk uit en houden we de 4k support. 8)

• PilatuS
  • Niet online
Ik ga voor wat verder omlaag. Een gezonde correctie is op de wat langere termijn juist goed om verder omhoog te komen. Even wat oude weerstand als support testen geeft vertrouwen voor een nieuwe stijging. Dat het maar blijft stijgen zonder even een correctie te doen is juist niet handig.

Het linker plaatje zou heel goed zijn als het zo zou gaan: https://www.tradingview.com/x/v9FRNR4I

• ggj87
Malarky schreef op maandag 24 december 2018 @ 17:37:
[...]

Nano wordt vanouds afgerekend in ETH, door de bots en whales. De 75 wei wordt heftig verdedigd (want dal niveau op 19 november), als die daar onder gaat wegwezen.

Aangezien nano sinds zijn pump in augustus aanhoudend terrein verliest tegenover de ETH, is het geen coin voor mij. Want ETH was al geen hoogvlieger....

En ook nano/btc, heeft maar 11% gewonnen afgelopen week. Daarmee behoort die toch echt tot de underperformers van de hele klas.
Dat wist ik niet, wat is de reden daarvoor?

Ik zie dat hij nu onder de 75 zakt, maar of dat nog houdt?

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

ggj87 schreef op maandag 24 december 2018 @ 17:47:
[...]

Dat wist ik niet, wat is de reden daarvoor?
Omdat nano een ERC20 token is. Die hebben meestal een sterke TA in ether.
Ik zie dat hij nu onder de 75 zakt, maar of dat nog houdt?
Die enorme spike op de 17:50 bij nano/eth zijn overduidelijk stoplosses van bots etc. die vlakbij dit niveau staan. Ik zou mij pas zorgen maken op een hardclose van 73.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Tegenover iedere verkoop staat een koop, anders wordt de verkoop niet gesloten :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Misschien een stom vraagje maar is er al iets bekend over bsv op coinbase? :?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Tominatie
  • Niet online
Malarky schreef op maandag 24 december 2018 @ 17:54:
[...]

Omdat nano een ERC20 token is. Die hebben meestal een sterke TA in ether.
Nano is geen ERC20 token, geen idee hoe je daarbij komt :o

• ggj87
Taro schreef op maandag 24 december 2018 @ 17:56:
[...]

Tegenover iedere verkoop staat een koop, anders wordt de verkoop niet gesloten :)
De orderhistorie geeft market buy/sell aan. In dit geval zag ik zowel koop als verkoop orders van 90 BTC.

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Tominatie schreef op maandag 24 december 2018 @ 17:57:
[...]

Nano is geen ERC20 token, geen idee hoe je daarbij komt :o
Oeps ik googelde even en toen kwam ik op andere Nano coin die wel een erc20 token is :o.

Ik zie dat je kleine puzzels handmatig moest solven en dan kreeg je daar direct Raiblocks (XRB) voor. Die werden daarna via Binance getrade naar btc of eth.

[ Voor 22% gewijzigd door Malarky op 24-12-2018 18:07 ]

• erik91
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-01 11:45

• Tominatie
  • Niet online
Prachtig hé. Dan te bedenken dat ik er nog een zooi op 17-18k sat heb bijgekocht :+ 8)7

Sowieso lijkt alt-season helemaal los te komen, de bitcoin dominantie neemt in een behoorlijk tempo af.
Ook bij deze daling van BTC doen ze maar weinig omlaag.

• Taro
  • Niet online

Taro

Tominatie schreef op maandag 24 december 2018 @ 18:17:
[...]
Sowieso lijkt alt-season helemaal los te komen, de bitcoin dominantie neemt in een behoorlijk tempo af.
Klopt, daarom blijf ik nu ook weer steeds verder weg van Bitcoin. Toen ik all-in zat zag ik de Bitcoin waarde van mijn pf afnemen, terwijl de Dollar waarde toenam.

Maar, ik hou wel altijd een beetje BTC in de pf, zou iedereen moeten doen :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Klaas25
Taro schreef op maandag 24 december 2018 @ 18:25:
[...]

Klopt, daarom blijf ik nu ook weer steeds verder weg van Bitcoin. Toen ik all-in zat zag ik de Bitcoin waarde van mijn pf afnemen, terwijl de Dollar waarde toenam.

Als iedere binance user eerst maar realiseert dat verzenden met XRP zoveel sneller is. Als binance dan een 10 paartjes heeft ofzo dan hopelijk een overgang van BTC naar XRP.

• Tominatie
  • Niet online
Taro schreef op maandag 24 december 2018 @ 18:25:
[...]

Ik hodl sowieso standaard btc, want vul elke maand mijn ledger wallet aan. De btc die daar staat kom ik niet aan, derest staat op verschillende exchanges en voornamelijk in alts.

Verwijderd

Zitten hier veel mensen in NANO? Echt zo'n mooi project...

Ben er helemaal lyrisch over.

Is ook geen erc20 token enzo. Prachtspul dus.

Verder geen fancy dingen, gewoon old-school crypto.

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-01 20:39
Tominatie schreef op maandag 24 december 2018 @ 18:17:
[...]

Prachtig hé. Dan te bedenken dat ik er nog een zooi op 17-18k sat heb bijgekocht :+ 8)7

Alt season valt nogal tegen tot nu toe, het zijn eigenlijk maar 2 munten die stijgen. De massa staat stil.

• PilatuS
  • Niet online
Specy schreef op maandag 24 december 2018 @ 18:38:
[...]

Alt season valt nogal tegen tot nu toe, het zijn eigenlijk maar 2 munten die stijgen. De massa staat stil.
De laatste dagen is alles toch flink omhoog gegaan, alleen niet allemaal tegelijk.

Kijk maar eens op coinmarketcap naar de winsten van alle munten de laatste week :)

• Klaas25
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/2ppjjo.jpg

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Specy schreef op maandag 24 december 2018 @ 18:38:
[...]

Ik had vandaag 10% winst gepakt en weer uitgestapt. En nu wachten om opnieuw te kopen.

Weg

• Specy
PilatuS schreef op maandag 24 december 2018 @ 18:43:
[...]

De laatste dagen is alles toch flink omhoog gegaan, alleen niet allemaal tegelijk.

Kijk maar eens op coinmarketcap naar de winsten van alle munten de laatste week :)
https://coinmarketcap.com/charts/
Als ik hier kijk is "others" een rechte lijn. BTC daalt flink, tegelijk daarmee stijgen Etherium en Bitcoin Cash.
Uiteraard betekent dat wel wat stijgen van de alts tov BTC omdat die gedaald is. Maar de meeste daling van BTC dominance komt van ETH en BCH.

• Tominatie
  • Niet online
Stratis blijft maar doorbeuken :)

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Klaas25 schreef op maandag 24 december 2018 @ 18:28:
[...]

Als iedere binance user eerst maar realiseert dat verzenden met XRP zoveel sneller is. Als binance dan een 10 paartjes heeft ofzo dan hopelijk een overgang van BTC naar XRP.
XRP = 10x zo snel en 10x zo goedkoop als BTC. Zelfs onder enorme drukte is XRP nog seconden werk. Bitcoin is minuten wachten. Echt onvergelijkbaar.
Denk dat dit zijn top is. Zie hem niet meer uitbreken in strat/eth. Is al een dalende lijn afgelopen 3 dagen. Profiteert natuurlijk wel mee van de hogere ETH.

Neemt niet weg dat ik deze gewoon had moeten kopen vanmorgen voor het zachte prijsje van 99 wei.

[ Voor 31% gewijzigd door Malarky op 24-12-2018 18:54 ]

• PilatuS
  • Niet online
Specy schreef op maandag 24 december 2018 @ 18:49:
[...]

https://coinmarketcap.com/charts/
Als ik hier kijk is "others" een rechte lijn. BTC daalt flink, tegelijk daarmee stijgen Etherium en Bitcoin Cash.
Uiteraard betekent dat wel wat stijgen van de alts tov BTC omdat die gedaald is. Maar de meeste daling van BTC dominance komt van ETH en BCH.
Ik heb puur even hier gekeken naar de laatste 7 dagen: https://coinmarketcap.com/all/views/all/

• Tominatie
  • Niet online
Ja, stratis gaat een keer stoppen met stijgen. Blijft maar nieuwe highs neerzetten in BTC. Wel gaaf om mee te maken...

Wat denk je van ICX, staat al heel lang tegen die 0.0000700 sat te botsen, ligt een break-out op de loer? @Malarky

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:48

ScreamGT

joejoe

Onvoorspelbaar dat die lui het vol blijven houden. Hier verliezen ze heel wat accounts mee. Hoop dat begin 2019 er goed nieuws komt. Als XRP wordt geaccepteerd... verwacht ik een bullrun van 80%.

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 11:32
ScreamGT schreef op maandag 24 december 2018 @ 19:05:
[...]

Onvoorspelbaar dat die lui het vol blijven houden. Hier verliezen ze heel wat accounts mee. Hoop dat begin 2019 er goed nieuws komt. Als XRP wordt geaccepteerd... verwacht ik een bullrun van 80%.
heb net de film RedBad gezien man man een crypto dump is minder erg

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-01 23:36
ScreamGT schreef op maandag 24 december 2018 @ 19:05:
[...]

Xrp mijn grote liefde. O+
Maar ik denk niet dat die mafklappers van coinbase xrp listen, ze listen liever de jesus coin op kerstavond dan xrp..

• scorpio
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 13:01
Ligt bij jullie Cryptopia er ook uit?

Error 1016 Ray ID: 48e513beecc8c82d • 2018-12-24 18:19:36 UTC
Origin DNS error

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

• Specy
scorpio schreef op maandag 24 december 2018 @ 19:19:
Ligt bij jullie Cryptopia er ook uit?

Error 1016 Ray ID: 48e513beecc8c82d • 2018-12-24 18:19:36 UTC
Origin DNS error
Ja. Al een tijdje (zeker een uur).

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10:38
Malarky schreef op maandag 24 december 2018 @ 18:51:
[...]

XRP = 10x zo snel en 10x zo goedkoop als BTC. Zelfs onder enorme drukte is XRP nog seconden werk. Bitcoin is minuten wachten. Echt onvergelijkbaar.
Neem dan Stellar :+ :

Kan 2000 transacties per seconde aan
Heeft een transactietijd van 3-5 seconden
Nagenoeg geen transactiekosten
Kan gebruikt worden om elke valuta of cryptocurrency te verhandelen of te versturen

O-)

• Thaam
Specy schreef op maandag 24 december 2018 @ 19:27:
[...]

Ja. Al een tijdje (zeker een uur).
Balen, ik heb daar nog een grote zak $PAC staan. 🤣

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
De alts beginnen langzaamaan te dalen, ik gok dat er een daling aan gaat komen.

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Tominatie schreef op maandag 24 december 2018 @ 18:58:
Wat denk je van ICX, staat al heel lang tegen die 0.0000700 sat te botsen, ligt een break-out op de loer? @Malarky
Heeft vandaag 184 wei aangetikt, dat was ook de absolute bodem rond 8 augustus. Heeft moeite uit te breken uit dalende ETH lijn wel.

Die 70 sat is 25 november, dat was toen ook de piek. Als die daar doorheen gaat, stap ik wellicht wel in.

Edit: met deze eth/btc lijkt het mij gelijk geregeld >:)

[ Voor 5% gewijzigd door Malarky op 24-12-2018 19:46 ]

• ggj87
Swaha schreef op maandag 24 december 2018 @ 19:39:
De alts beginnen langzaamaan te dalen, ik gok dat er een daling aan gaat komen.
BTC probeert ook door 4k te breken. Ben blij dat ik uit Nano ben gesprongen.

• Tominatie
  • Niet online
De Dow Jones daalde omstreeks 19.15 uur met 2,91 procent naar 21,792 punten. De verliezen van andere Amerikaanse indices waren ook niet mis, met een verlies van 2,71 procent voor de S&P 500, de Nasdaq verloor 2,21 procent.
De beurzen in Amerika zijn sinds eind november in een vrije val geraakt. De S&P 500 maakt zelfs het slechtste kwartaal sinds de financiële crisis door en noteerde de grootste daling in een decembermaand sinds 1931.
Gaat goed.

• Taro
  • Niet online

Taro

De zwaartekracht doet zijn werk weer bij ETH....

• PilatuS
  • Niet online
De meest belangrijke EMA is ook gebroken nu. Eerder had ie daar nog een bounce, maar nu is ie er door. Begin van een bearmarket normaal gesproken. Alessio had er laatst een mooi verhaaltje over.

• LED-Maniak
  • Nu online
Prachtig. Iedereen verklaarde mij een maand of twee geleden voor gek dat dit niet houdbaar was en ik alle aandelen had verkocht. Prachtig O+

Waren al mijn voorspellingen maar net zo goed :+

• Tominatie
  • Niet online
[YouTube: URGENT REALTIME TA USA PATTERN BULLISH?]

Deze man begint echt een meme te worden op youtube met zijn bitcoin video's. Het lijkt wel alsof hij 24/7 wakker is. Hij post ook echt zoveel video's op 1 dag. Moet er wel bij zeggen dat hij de laatste tijd best spot on is dus ben benieuwd of hij 't goed gaat hebben. Moon soon dus.

• ggj87
Haha idd. ja, hij heeft nogal slaapogen :+

• lauraz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-03-2023
Taro schreef op maandag 24 december 2018 @ 19:45:
De zwaartekracht doet zijn werk weer bij ETH....
Ik had een kooporder staan op 0,034. Nooit gedacht dat hij zo snel gehit zou worden. En dat hij daarna ook meteen weer zou opveren.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Tominatie schreef op maandag 24 december 2018 @ 17:36:
[...]

:X

Of je gaat net als slux met een bot spelen waar je de ballen verstand van hebt en koopt ze. ;w

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Zal je net zien. SKY gaat sky. Zat hem al dagen in de gaten te houden. Een coin die zoveel verloren had en nog helemaal niets goed gemaakt.

• Pelox
Sell order eth is weer afgegaan..

Zero.

• New Yorker
  • Niet online
Ben benieuwd of we kerst crash krijgen.

Weg

• Tominatie
  • Niet online
PANIEK PANIEK PANIEK
SELL SELL SELL SELL SELL

Verwijderd

New Yorker schreef op maandag 24 december 2018 @ 20:03:
Ben benieuwd of we kerst crash krijgen.
Een kerstcrash. Mooi woord!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 13:35

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
en ik maar denken dat ik morgen een lambo zou krijgen :(

Verwijderd

Sorry jongens, ik had niet moeten kopen. Zodra ik bijkoop stort het kaartenhuis altijd in elkaar. Ik beloof dat ik dit jaar niets meer koop O-)

• Tominatie
  • Niet online
Bitcoin Cash gaat ook weer compleet naar de tering, jammer dat ik daar perongeluk wat van heb gekocht.

• lauraz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-03-2023
Verwijderd schreef op maandag 24 december 2018 @ 20:10:
Sorry jongens, ik had niet moeten kopen. Zodra ik bijkoop stort het kaartenhuis altijd in elkaar. Ik beloof dat ik dit jaar niets meer koop O-)
Wil je NU nog even meer kopen?
Ik zit te wachten tot btc instort om bij te kopen.

Verwijderd

lauraz schreef op maandag 24 december 2018 @ 20:12:
[...]

Wil je NU nog even meer kopen?
Ik zit te wachten tot btc instort om bij te kopen.
Heb de rollade voor morgen al op marktplaats staan. Met een beetje geluk kan er nog een 10tje in.

• Thaam
Verwijderd schreef op maandag 24 december 2018 @ 20:13:
[...]

Heb de rollade voor morgen al op marktplaats staan. Met een beetje geluk kan er nog een 10tje in.
https://link.marktplaats.nl/m1354578870

Zie pm tje :+

• Matadores
  • Laatst online: 12:40
Bleehh op Feesboek zei Henk van Ingrid dat het ging moonen :')

• Pelox
Auw dat doet pijn

Zero.

• Tominatie
  • Niet online
when moon?

• New Yorker
  • Niet online
@Verwijderd heeft opnieuw gekocht?

Weg

• Klaas25
Traders pakken hun kerstbonus.
Pagina: 1 ... 52 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!