Zero.
Hoeveel Gas ben ik misgelopen?
5000 m3Hertog_Martin schreef op maandag 24 december 2018 @ 11:20:
Al 1.5 jaar 30 Neo op een exchange zonder Gas uitbetaling, dom dom dom. Durfde nooit over te zetten toen 't zoveel waard was.
Hoeveel Gas ben ik misgelopen?
XRP = trash
geduld geduld komt wel weer goed jochiePelox schreef op maandag 24 december 2018 @ 11:19:
Ja hoor!!!!! Ik stap weer in! Fuck you btc!
-500 euro op 1 ochtendje.. lekker..
Zero.
Rookworst zonder r is ook worst.
weet er alles van maar goed wat doe je er aan
Ik geloof er nog steeds niets van dat we de bodem van deze cycle gezien hebben.
[ Voor 42% gewijzigd door BTC100K2021 op 24-12-2018 11:30 ]
Ik kan de heat wel aan hoor, ik krijg gewoon de t**** van btc met zijn vreemde gedrag.TuutjDrie schreef op maandag 24 december 2018 @ 11:29:
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!
Ik geloof er nog steeds niets van dat we de bodem van deze cycle gezien hebben.
Zero.
Treintje gemist zeker ?Verwijderd schreef op maandag 24 december 2018 @ 11:35:
Ah, eindelijk tijd om deze lompe pump ff de kop in te drukken.
Ik in ieder geval wel ja.
Ik ook hoor maar hoop wel dat er sommige een leuke kerst bonus aan over hebben gehouden
Verwijderd
FOLM
Zero.
Zero.
Ik kijk het nog even aan.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Verwijderd
Ja maar what about chinees nieuwjaar dan?Pelox schreef op maandag 24 december 2018 @ 11:50:
Nou ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik zie een duidelijke bearishbullflag in een downwardbullish channel als je dan de rsi erbij pakt is de conclusie heel snel gemaakt.
Damn... vergeten.. oei dat maakt het toch ineens een beetje lastig allemaal.. hadden die wallstreethandelaren al hun bonussen ontvangen??Verwijderd schreef op maandag 24 december 2018 @ 11:53:
[...]
Ja maar what about chinees nieuwjaar dan?
Zero.
Ja maar wat about de curator van MTgox dan?Verwijderd schreef op maandag 24 december 2018 @ 11:53:
[...]
Ja maar what about chinees nieuwjaar dan?
XRP = trash
Zero.
Zeker, daarvoor zitten we hier toch. Gun iedereen het beste!Slux schreef op maandag 24 december 2018 @ 11:44:
[...]
Ik ook hoor maar hoop wel dat er sommige een leuke kerst bonus aan over hebben gehouden
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Wat voor mij al een jaar sense maakt: bekijk je coin naar keuze in eth, usdt en btc en zie in welke paartjes er een vorm van lineariteit is te ontdekken.Taro schreef op maandag 24 december 2018 @ 11:51:
Lastig he, stap je er nu net voor de nóg grotere dip uit, of sell je nu low om daarna de koers weer te zien stijgen en hoger weer in te kopen?
Ik kijk het nog even aan.
Zet je venster op weekbasis (dit ligt heel erg aan de markt maar nu is het weekbasis) en trek een lineaalstreep onder de uiterste piekjes en dalletjes. Dan is die piek of dal meestal geen verassing meer.
En natuurlijk het is ook belangrijk wat de uiterste piek of dal van een coin was op zijn usdt/eth/btc paartje. Daar kun je resistance/support verwachten.
En zelfs dan heb je nog coins die er gewoon ongelovelijk vandoor gaan. Maar de massa niet.
Bijvoorbeeld ONT:
Ont/eth vecht om te overleven op 0.0053. Als die daar onder gaat (kan ook door sterke eth) dan is zijn laagste niveau gebroken: dus uitstappen
Ont/btc zit al een week paar dagen tussen 185 en 195. Op 195 sat verkoop ik steeds weer.
Ont/usdt: pak de lineaal er op weekbasis maar bij. Bijna messcherp. Als die overigens uit de lineaal breekt aan de onderkant, gelijk uitstappen, doen de whales ook. Net voor btc inkakte was die 82 cent. Dat is echt bovenkant lineaal. Ik stap uit naar usdt (ook om btc paartje) en btc/usdt knalt naar beneden. Zag daarna dat alle coins bijna iets te sterk geprijsd waren.
Al met al is het lastige dat een grote coin door de whale bots in 3 paartjes gemonitord wordt. Alle 3 kunnen voot actie en reactie zorgen.
[ Voor 29% gewijzigd door Malarky op 24-12-2018 12:40 ]
Verwijderd
Misschien stoppen met daytraden en de hele dag koersen checken? Geeft een stuk meer rust,en tijd voor andere dingen. Zoals kerstPelox schreef op maandag 24 december 2018 @ 11:30:
[...]
Ik kan de heat wel aan hoor, ik krijg gewoon de t**** van btc met zijn vreemde gedrag.
Kerst zijn juist de perfecte dagen om te traden, geen gezeur om je heen en op zolder zitten met de deur op slotVerwijderd schreef op maandag 24 december 2018 @ 12:40:
[...]
Misschien stoppen met daytraden en de hele dag koersen checken? Geeft een stuk meer rust,en tijd voor andere dingen. Zoals kerst
Best days of the year
1. https://www.theticketingb...n-option-dynamic-pricing/
2. https://twitter.com/cz_binance/status/1077067389886320641
Die van GUTS is dan wel niet naar de charity van Binance, maar GUTS volstaat verder wel aan de #BUIDL en toepassen van blockchain in real life.
Tevens zou een binance listing ook wel meehelpen aan het beter 'verkopen' van het GET Protocol bij andere ticketing bedrijven.
Oh oh, ik merk alweer tunnelvisie haha.
Dan lees je dat ASOS 70% inlevert om een winstwaarschuwing van 5%. Koers terug naar niveau van 6 jaar geleden in 72 uur. Die is voor mij. 2 weken aanhouden. Want meer dan een dead cat bounce verwacht je niet. Extreem lang in cryptoland, heel kort voor stocks.
De percentages van crypto maar wel een paar uur beslistijd. Het gaat allemaal niet zo snel als hier.
“Bloedrode dag op Wallstreet” op de voorpagina van de krant... dan is er 3% vanaf. Na 7 jaar bullrun zijn de stocks eindelijk bearish. Maar net als hier kunnen beleggers het niet laten om elk dipje van 1% te kopen. Terwijl de paniek dippen nu eindelijk elke week ook wel een keer voorkomen en die veel kansrijker zijn. Bijvoorbeeld als de meneer van de Fed ander beleg op zijn brood heeft.
De Giro en Binance app: die werken hetzelde behalve dat Binance geen iDeal functionaliteit heeft
[ Voor 25% gewijzigd door Malarky op 24-12-2018 13:02 ]
Zeker, en ook daar heb je heel snel halveringen te pakken.Malarky schreef op maandag 24 december 2018 @ 12:51:
Als je onrustig wordt van crypto, is stocks ook leuk. Ik check de Giro maar heel soms maar ben er veel succesvoller dan hier.
Dan lees je dat ASOS 70% inlevert om een winstwaarschuwing van 5%. Koers terug naar niveau van 6 jaar geleden in 72 uur. Die is voor mij. 2 weken aanhouden. Want meer dan een dead cat bounce verwacht je niet. Extreem lang in cryptoland, heel kort voor stocks.
De percentages van crypto maar wel een paar uur beslistijd. Het gaat allemaal niet zo snel als hier.
De Giro en Binance app: die werken hetzelde behalve dat Binance geen iDeal functionaliteit heeft
Zit zelf in de wat 'risicovollere' aandelen.
Grubhub (Amerikaanse thuisbezorgd.nl), Booking.com maar ook bijvoorbeeld een First Solar (FSLR). Vooral die laatste stuitert alle kanten op, maar ik zit vooral long en hodl.
aka Crypto T
Hij staat nu weer op btc niveau van eind november/begin december. Moet hem nog zien uitbreken. Zie em op de eth nog wel naar de 25 gaan waar die in augustus ook was. Dan loopt die weer mooi sync.TuutjDrie schreef op maandag 24 december 2018 @ 12:58:
Wanchain net door de muur heen gebeukt op 10500 sats. Die staat zo verschrikkelijk laag.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Wegens onderhoud is verkoop en opname van munten tijdelijk niet mogelijk. Onze excuses voor het ongemak
ook lekker als je je centen daar weg wil halen
dat gebeurt vaak bij hun als de prijzen omhoog gaan van een coin, dat is mij opgevallen dan. telkens als een munt omhoog gaat is die niet meer te koop of mogelijk om te verkopen. Kan heel toevallig zijn natuurlijk, maar ik vind het raarbie100 schreef op maandag 24 december 2018 @ 13:10:
zat net ff op litebit te kijken daar stond dit op
Wegens onderhoud is verkoop en opname van munten tijdelijk niet mogelijk. Onze excuses voor het ongemak
ook lekker als je je centen daar weg wil halen
En zonder pump & dumpsMalarky schreef op maandag 24 december 2018 @ 12:51:
Pure oplichterij heel dat litebitHaruHaru schreef op maandag 24 december 2018 @ 13:12:
[...]
dat gebeurt vaak bij hun als de prijzen omhoog gaan van een coin, dat is mij opgevallen dan. telkens als een munt omhoog gaat is die niet meer te koop of mogelijk om te verkopen. Kan heel toevallig zijn natuurlijk, maar ik vind het raar
Zero.
Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1
De heren van EOS krijgen voor elkaar wat geen enkel ander project voor elkaar krijgt: 2 miljard laten verdampen.
Komodo valt in positieve zin op, die zijn qua ontwikkeling toch een stuk verder dan anderen. Disclaimer: deze beste meneer post voornamelijk over Komodo op zijn Twitter dus hij zal de neiging hebben om dit overzichtje zo op te stellen dat KMD er ook goed uit komt.
Kan iemand toelichten wat voor impact het verschil in blocktijden heeft tussen de projecten? Maakt het uit of je een blocktijd van 10s of 30s of 120s hebt?
[ Voor 16% gewijzigd door BTC100K2021 op 24-12-2018 13:28 ]
In een zekere zin is des te korter, des te beter, echter is het ook afhankelijk van de hoeveel transacties (block size) die er op dat moment verwerkt wordt. Liever 1 block elke 120 seconden met 10k transacties, dan elke 10 seconden een block met 5 transacties.TuutjDrie schreef op maandag 24 december 2018 @ 13:25:
Kan iemand toelichten wat voor impact het verschil in blocktijden heeft tussen de projecten? Maakt het uit of je een blocktijd van 10s of 30s of 120s hebt?
Haha herkenbaar en ook nog voor sky high prijzen.Chris.nl schreef op maandag 24 december 2018 @ 13:17:
Vorig jaar rond deze tijd zat ik nog een half uur te F5'n op Litebit totdat er weer coins beschikbaar waren, en dan zo snel mogelijk kopen 😅 "Good" old times.
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Geld alleen voor Neo en Tron Eos omdat die (coins/tokens) van Bitfinex komen en dat daar ook zo is. Voor BTC ETH LTC BCH XRP geld dat niet omdat die van Bitstamp worden weggehaald. En de BPT en AELF komen weer van Kucoin en daar geld het ook niet voor. Dit gaat ook veranderen in Q1 dan zou de interne matching engine opgeleverd worden en listen ze coins natively, wat ze dus meer vrijheid geeft wat betreft withdrawals en hun liquiditeit verhoogd en kosten voor gebruikers verder omlaag brengt. Door middel van price discovery tussen verschillende exchanges. Wat eigenlijk gaat betekenen laagste prijs kopen en hoogste prijs verkopen. Als een soort automatische arbitrage. Ook willen ze in Q1 Binance aankoppelen kunnen ze ook coins en liquiditeit daar vandaan halen.Taro schreef op maandag 24 december 2018 @ 10:14:
Zojuist werd er op Binance een 110 Bitcoin sell order opgegeten in 1 minuut ipv dat de koers er enorm door daalde. Positief!
Bijkopen is overigens ook erg goedkoop op Blockport.io, let wel op dat je volgens mij onder de 250 Euro de coins niet ergens anders heen kunt overmaken en ze dan dus daar moet laten staan.
Edit: Check die naald bij BTC op Binance @ 10:15, ook een goed teken.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Dit dus:Klaas25 schreef op zondag 23 december 2018 @ 22:15:
Weet iemand iets over het hebben van crypto op de exchange op 3 januari? Ik heb die datum eens voorbij zien komen maar kan er niks meer over vinden.
bitcoin-proof-of-keys-on-jan-3
https://news.bitcoin.com/...n-proof-of-keys-on-jan-3/
Heb er ook wel aardig wat opgemaakt zo te zien want ik vul altijd aan tot 100.
Crap. Zit Max Keiser ook al in deze wereld. Ben vaak genoeg langs zijn programma gezapped op RT (Keiser Report), die vent heeft als voornaamste doel om de Euro te destabiliseren (vandaar ook dat hij op de Russische staatstv zit).Klaas25 schreef op maandag 24 december 2018 @ 14:49:
[...]
Dit dus:
Zal wel een storm in a vingerhoedje water worden. Om zoiets echte impact te laten hebben, moet het veel grootser aangekondigd en georganiseerd worden.Klaas25 schreef op maandag 24 december 2018 @ 14:49:
[...]
Dit dus:
Zo zag dat er toen uit:

Maar aangezien er aan de lopende band bitcoins tegelijk doorheen gingen, snel een tooltje in elkaar gefietst en toen deelde ik kerstavond (printscreen is van 2 daagjes eerder) in de bar in Rotterdam aan iedereen gratis bier uit. Ondertussen keek ik grijzend naar onderstaand scherm (blauw = koop, geel = verkoop - met de hand hierboven maakte ik wel eens wat foutjes zoals je ziet) en deelde ik bier uit aan vreemden, zonder dat er een EUR fiat was gegaan.

Ach... ik had vast nog minder gehad nu als ik toen niet zo belachelijk veel keer over de kop was gegaan met mijn inleg. Elke minuut kon je 3%-5% pakken over je inleg (1BTC+) en het ging soms uren door.
Bovenstaande situatie is einde 2017 nog een keer of 3x voorgekomen, daarna helaas niet meer.
[ Voor 9% gewijzigd door Malarky op 24-12-2018 15:18 ]
XRP ook heerlijk
ICX hoop ik snel een dikke uitbraak op te zien en Nano ja die doet het ook wel aardig maar verwacht meer.
Zero.
Ik heb geen idee of bovenstaande ervaring representatief is voor de gemiddelde kaaskop, maar ik begin wel meer vertrouwen te krijgen dat er nog zat nieuwe instappers flink geïnteresseerd zijn.
Niet normaal hoe hard het ook gaat... Ik zie ICX nu ook al bijna uitbreken... Pffff
Verwijderd
Doordrenk die nocoiners helemaal met FOMO!Chris.nl schreef op maandag 24 december 2018 @ 15:35:
'k Ben aan het werk en wat collega's vroegen hoe het gaat met de crypto. Ik vertelde dat mijn portfolio de laatste 7 dagen €970,= meer waard is geworden, collega's helemaal euforisch. Ik uitleggen dat het €970,= minder verlies is, collega's nog steeds euforisch. Ik uitleggen dat ze er alleen geld in moeten steken wat ze kunnen missen, collega's nog steeds euforisch.
Ik heb geen idee of bovenstaande ervaring representatief is voor de gemiddelde kaaskop, maar ik begin wel meer vertrouwen te krijgen dat er nog zat nieuwe instappers flink geïnteresseerd zijn.
Alle kwartjes helpen.
Ha, ik had een tijdje terug voor €80 1ETH rekt gedoneerd, toch één van m'n leukste stukgooi acties. Ben benieuwd hoe we de donaties over een tijdje aan de doelgroep besteden, krijg er zin in.Tominatie schreef op maandag 24 december 2018 @ 15:52:
Man man man die ETH blijft maar gaan.
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Verwijderd
in elk geval tot na de kerst weer...
[ Voor 8% gewijzigd door ggj87 op 24-12-2018 16:06 ]
Nu in ETH stappen is wel heel erg groene candle's chasen. Denk wel gewoon dat ie door blijft stijgen maar wellicht is een dipje wat logischer nu..ggj87 schreef op maandag 24 december 2018 @ 16:06:
Hm.. ik kan mijn foutje van nano net nipt goed maken en in ether stappen. Is dat nog slim? Of denken jullie dat ETH onderhand wel uitgepiekt is? Als ik zo naar de grafiek van ETH kijk dan lijkt de volgende support pas 175.
Verwijderd
check, klaar voor de komende dagen.twain4me schreef op maandag 24 december 2018 @ 16:03:
ga je lekker vlees cremeren?
ben zonder verlies uit waves in btc gekomen, en eigenlijk iets te vroeg er uit.
maar overall gaat het lekker dus
Verwijderd
Mijn Bitcoin is onderweg naar Bincance as we speak.ggj87 schreef op maandag 24 december 2018 @ 15:51:
@Verwijderd Ben jij net in de Nano trein gestapt?
De ETH/USDT vrije val is op 180 dollar begonnen. Mijn ervaringen uit het verleden leren mij dat een pump coin zo een punt gaat opzoeken. Vanaf 180 dollar is het afwachten.Tominatie schreef op maandag 24 december 2018 @ 16:09:
[...]
Nu in ETH stappen is wel heel erg groene candle's chasen. Denk wel gewoon dat ie door blijft stijgen maar wellicht is een dipje wat logischer nu..
[ Voor 73% gewijzigd door Malarky op 24-12-2018 16:12 ]
Verwijderd
Hahaha NANO holders maak je borst maar nat! Ik koop binnen nu en 3 kwartier voor 0.047 Bitcoin in.ggj87 schreef op maandag 24 december 2018 @ 16:12:
Nano maakte net ook rare sprongen. Hij voelt dat Jaapio eraan komt.
Waarschijnlijk crashen we dan naar de $0.1
Komop dan! Ik wil klaarzitten voor de bullrun!
Fomofomofomofomofomofomo
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!