Tominatie schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 13:27:
[...]
Nog niet, focus me volledig [blablabla]
Hopelijk komt Changpeng met een kerstcadeau, vorig jaar ramde BNB/BTC ook door het dak met kerst.D-Ed schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 13:47:
Heren (en nog dames?)
Ik wens jullie alvast fijne dagen met familie, vrienden en bekenden! Of gewoon lekker in je eentje, is ook niets mis mee![]()
Geniet en we ‘zien’ elkaar snel weer! Ik taai m ff af en leg de focus op gezin etc.
Ik zie dat gewoon als een coin waarmee je een calloptie hebt op de gehele crypto markt. Die markt is in potentie enorm, denk alleen al aan de remittance markten wereldwijd. Als die via Crypto gaan, wat niet geheel ondenkbaar is, dan praat je over honderden miljarden in volume.
Het probleem is, je weet niet welke coin/token echt wereldwijd geadopteerd gaat worden (net zoals in de dotcom zaten zoveel mensen fout en je weet niet wat de nieuwe Microsoft of Amazon gaat worden).
Wat ik wel weet, is dat die coin/token waarschijnlijk verhandeld gaat worden op Binance. Dus je profiteert altijd mee. Netwerk effect is ook nog eens een dikke 'gracht' om de winstgevendheid. Kopers en verkopers trekken elkaar aan, 2-zijdig zichzelf versterkend netwerk effect. Net zoals www.marktplaats.nl. Die hoeven nauwelijks geld in de site te steken, mensen komen toch daarheen.
Nu, Binance is al winstgevend en beloont continue coinholders door de Burn. Plus met de omzet kunnen ze de beste dev-teams inhuren. Wat ze hebben neergezet toont iig al dat ze weten wat ze doen 1,4mln transacties per seconde engine.
Zijn er nog goede nieuwe mogelijkheden om relatief kleine bedragen (tussen de 100 en 500 euro) binnen een paar uur richting Binance te krijgen? Doe het nu met Bl3p maar moet beter kunnen, vraag me alleen af hoeveel dat dan scheelt.
Het werkt wel 2 kanten op. En ja, je kan inderdaad de pech hebben dat als je een crypto portefuille had met een waarde van 300.000 en die nu nog maar zo'n 30k waard is dat je dit jaar over de waarde op 1 januari 2018 een redelijk bedrag aan belasting af mag tikken.lighting_ schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 22:16:
[...]
Waar de belasting mee rekent is fictief vermogen. Je praat wel anders als je crypto 300.000 waard was en opeens 10.000 maar de belasting wel vraagt je af te tikken.
Ten tweede rekenen ze een rendement wat te hoog is. vroeger jarenlang 4% wat in feite maar 1% was. Dat betekende dat de spaarders meer belasting betalen dan aan rente inkomsten. Nu hebben de dat wat gewijzigd maar nog steeds te hoog. Ze overheid eigen in feite je vermogen als je niet de behaalde rendement haalt. Noem dat eens rechtvaardig.
Daar staat wel tegenover dat je over dezelfde portefeuille over 2017 geen belasting hoefde te betalen, want je mocht de waarde op 1 januari 2017 gebruiken terwijl eind 2017 de waarde dan boven de 300k geweest zou zijn. En stel dat de waarde in 2019 ook weer flink de lucht in zal gaan zal je dan over 2019 ook weer (bijna) niets hoeven te betalen omdat de waarde de portefeuille op 1 januari 2019 ook op, onder of vlak boven de grens van 30k ligt.
Ik denk dat BL3P het beste is idd gezien Bitonic iets duurder is.deppenboks schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 14:09:
Zijn er nog goede nieuwe mogelijkheden om relatief kleine bedragen (tussen de 100 en 500 euro) binnen een paar uur richting Binance te krijgen? Doe het nu met Bl3p maar moet beter kunnen, vraag me alleen af hoeveel dat dan scheelt.
Vreemd dat ze bij BL3P nog geen ETH of XRP hebben maar soit.
Je kan namelijk niet wachten zeker om euro's over te maken naar Kraken, want dat zou ik normaal doen, XRP of ETH kopen en die oversturen. Maar als je met iDeal nog vandaag wat wilt, dan is Bitonic of BL3P het beste ja.
Je zou bijna met zijn allen een flashcrash veroorzaken op een coin met laag volume om daar even een screenshot van te maken 😊Dennism schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 14:10:
[...]
Het werkt wel 2 kanten op. En ja, je kan inderdaad de pech hebben dat als je een crypto portefuille had met een waarde van 300.000 en die nu nog maar zo'n 30k waard is dat je dit jaar over de waarde op 1 januari 2018 een redelijk bedrag aan belasting af mag tikken.
Daar staat wel tegenover dat je over dezelfde portefeuille over 2017 geen belasting hoefde te betalen, want je mocht de waarde op 1 januari 2017 gebruiken terwijl eind 2017 de waarde dan boven de 300k geweest zou zijn. En stel dat de waarde in 2019 ook weer flink de lucht in zal gaan zal je dan over 2019 ook weer (bijna) niets hoeven te betalen omdat de waarde de portefeuille op 1 januari 2019 ook op, onder of vlak boven de grens van 30k ligt.
Verwijderd
iemand met reeds een voorraad lief aan kijken hier,deppenboks schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 14:09:
en betaling+fees overmaken, in ruil daarvoor een storing op je binance.
maar idd, ik moet ook weer eens zoeken, ik gerbuik nu bitstamp.
Maar dit kost gewoon teveel tijd tussen overmaken en ontvangen.
Nog een keer belastingverhaaltje voor de mensen die nog onduidelijk vinden.
https://www.abnamroprivat...sting_in_crypto_coins.pdf
https://www.abnamroprivat...sting_in_crypto_coins.pdf
In het document van de ABNAmro staat ook deze afbeelding. Met Ripple bovenaan heheh.Crypto coin investments, like other investments, are taxed
in Box 3 of Dutch income taxes. The crypto coin investment
is taxed from the start of the year. When buying crypto coins
during the year, the investment is taxed starting from the
first of January of the following year.
For example, someone buys some crypto coins on 15
November 2018. They do not apply to the tax return for
2018. When that person still owns the crypto coins on 1
January 2019, they will apply to Box 3 of the tax return for
2019 with the value on 1 January 2019.
It is possible that crypto coins are taxed in Box 1 of your
income tax. In that case, the crypto coins are not an investment. A miner is such an example. The income with mining
is then taxed at maximum of 51.95%, depending on the total
income
[ Voor 7% gewijzigd door Klaas25 op 22-12-2018 14:17 ]
Blockport.io, wel volgens mij pas mogelijkheid tot verzenden boven de 250 Euro.deppenboks schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 14:09:
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Ik doe het ook via Bl3p, koop er bij BL3p LTC van en stuur dat dan naar Binance. Binnen half uur klaar.deppenboks schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 14:09:
Ik heb wat NPXS tokens in me MEW wallet staan maar ik kan ze niet te voorschijn toveren in mijn watch list zonder in te loggen. Alleen wanneer ik inlog komt die Pundi X tokens er tussen te staan. En weet iemand hoe het zit met hun airdrops in MEW wallet? Krijg je ze daar ook?
Blockport, goedkoper dan alle Nederlandse concurrentie, en snel. Heb ook nog een ref link voor voor 10 euro gratis BPT tokens. Pm maar.deppenboks schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 14:09:
De vorige keer heb ik ook al toegelicht dat je coins niet in MEW staan, maar op de blockchain, welke door MEW inzichtelijk wordt gemaakt. Een airdrop zal je dus als het goed is net als ieder ander gewoon krijgen als die voor alle holders bedoeld is.Klaas25 schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 14:23:
Ik heb wat NPXS tokens in me MEW wallet staan maar ik kan ze niet te voorschijn toveren in mijn watch list zonder in te loggen. Alleen wanneer ik inlog komt die Pundi X tokens er tussen te staan. En weet iemand hoe het zit met hun airdrops in MEW wallet? Krijg je ze daar ook?
En welke watch list bedoel je?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
DitTaro schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 14:29:
[...]
De vorige keer heb ik ook al toegelicht dat je coins niet in MEW staan, maar op de blockchain, welke door MEW inzichtelijk wordt gemaakt. Een airdrop zal je dus als het goed is net als ieder ander gewoon krijgen als die voor alle holders bedoeld is.
En welke watch list bedoel je?

Als je via add aan de rechterkant op de munt klinkt die je op je MEW hebt staan kan je gewoon saldo van je coins wel zien zonder ingelogd te hoeven zijn. Al zijn dat er wel stuk minder om op add te kiezen dan de 700+ aantal wat er boven staat.. Ik mis dus onder andere Pundi X.
Maar wat jij zegt betekend dat dan dat je je coins ook gewoon op de exange kan staan? Want dan staan ze ook op de blockchain en zijn ze niet van de exchange?
[ Voor 7% gewijzigd door Klaas25 op 22-12-2018 14:41 ]
Een exchange heeft een eigen wallet en toont ze virtueel in jouw wallet (Jouw gedeelte van hun totale wallet staat in hun eigen lokale database aan jou toegewezen en dat zie je dus), maar daar staan ze eigenlijk niet. MEW toont op basis van je private key je saldo dat op de blockchain staat, maar MEW heeft je coins dus niet in beheer.Klaas25 schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 14:40:
[...]
Dit [Afbeelding]
Als je via add aan de rechterkant op de munt klinkt die je op je MEW hebt staan kan je gewoon saldo van je coins wel zien zonder ingelogd te hoeven zijn. Al zijn dat er wel stuk minder om op add te kiezen dan de 700+ aantal wat er boven staat.. Ik mis dus onder andere Pundi X.
Maar wat jij zegt betekend dat dan dat je je coins ook gewoon op de exange kan staan? Want dan staan ze ook op de blockchain en zijn ze niet van de exchange?
Er zit dus een groot verschil tussen de werking van een exchange die 1 (of meerdere) verzamelwallets hebben van alle verschillende eigenaren, of MEW die het saldo van jouw adres/key weergeeft.
Waarom je ze iedere keer weer moet toevoegen: MEW herkent jou als persoon niet, je hebt geen persoonlijke inlogcode. Iedere keer als je met jouw wallet inlogt zal je dus weer moeten vertellen dat jij die specifieke Pundi X ERC20 tokens hebt.
Ik begrijp dat het complex is, maar zie het zo: je hebt bijvoorbeeld die 12 woorden waarmee je inlogt? Daarmee kan je inloggen op MEW, maar, bijvoorbeeld ook bij de Exodus wallet, of een andere ERC20 compatible wallet (= Ethereum blockchain). Al die applicaties tonen dus het saldo dat je voor de betreffende token of cryptocurrency op de blockchain hebt staan, maar, die munten staan niet in een wallet van MEW of Exodus zelf.
Kort door de bocht:
Log je in met een username/e-mailadres en password = verzamelwallet, je bent geen eigenaar van de coins en ook niet van de private key. Airdrops zijn voor de exchange, jij krijgt de coins alleen als de exchange ze ondersteunt en aan je uitkeert.
Log je in met bijv. een private key of Mnemonic Phrase = weergave saldo van blockchain. Airdrops zijn automatisch voor jou.
[ Voor 31% gewijzigd door Taro op 22-12-2018 14:51 ]
MEW is puur een blockchain interface. Je kan via MEW en je privatekeys transacties doen op de blockchain en het saldo bekijken. Eigenlijk is MEW gewoon een online wallet die gelijk is aan een wallet op de PC.
Ik hou ze nog wel even vast, er komt nog zoveel aan het komende jaargabn88 schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 08:53:
[...]
Zolang je maar verkoopt voordat het nieuws uit komt...
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
neu..
maar als je short gaat ben je toch team bear
Ik zou ook niet short gaan. Als ik bitmex ga gebruiken is het voor een longtwain4me schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 14:59:
[...]
neu..
maar als je short gaat ben je toch team bear
en hot weer 12 sat... misschien kom ik nu dan aan de beurt, of staan er nog 40 tweakers voor me?
Verwijderd
Iets met lezen waar mijn reactie uberhaupt vandaan komt. Ik begin niet over een spaarrekening.
Tenzij Bitcoin rond de 3.600 USDT bounced kunnen we waarschijnlijk over een paar dagen/weken weer erg goedkoop inkopen!
[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 22-12-2018 15:17 ]
Weekend dip. Niks loos. Komende week richting de 140B Lets go. Gestaag maar omhoog.
Wel benieuwd of je nou over een paar weken weer dezelfde vragen gaat stellen als hierboven, of dat de werking van het geheel nu helder is? Anders stop ik met hele epistels uitleg typen hoorKlaas25 schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 15:20:
Weekend dip. Niks loos. Komende week richting de 140B Lets go. Gestaag maar omhoog.
Doel van het artikel wat ik plaatste was dat Facebook een stabiele coin wil introduceren. Lijkt me dan niet praktisch om dit op een exchange te verhandelen ivm volatiliteit. Ik denk dat Facebook er meer een soort van tegoed van wil maken met een hip blockchain systeempje er achter, al dan niet door de ontvanger weer om te zetten in fiat. Kortom: 'k Heb er met wat ik er nu van begrijp geen hoge pet van op.Timberly2 schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 13:04:
Zouden dit soort coins ook verhandeld gaan worden op de bekende exchanges?
Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1
Precies mijn gedachte.Chris.nl schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 15:25:
[...]
Doel van het artikel wat ik plaatste was dat Facebook een stabiele coin wil introduceren. Lijkt me dan niet praktisch om dit op een exchange te verhandelen ivm volatiliteit. Ik denk dat Facebook er meer een soort van tegoed van wil maken met een hip blockchain systeempje er achter, al dan niet door de ontvanger weer om te zetten in fiat. Kortom: 'k Heb er met wat ik er nu van begrijp geen hoge pet van op.
Ik snap de meerwaarde (nog) niet.
Snap je de meerwaarde van alle duizenden andere projecten wel? In mijn ogen is het juist goed dat partijen als Facebook hier mee aan de slag gaan. En het lijkt me meer dan logisch dat hiervoor een stabiele munt gebruikt wordt. Ik zie liever een aantal van dit soort bedrijven met blockchain aan de slag gaan, dan het zoveelste project wat alleen maar gecreëerd is om verhandeld te worden op exchanges. . .lauraz schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 15:41:
[...]
Precies mijn gedachte.
Ik snap de meerwaarde (nog) niet.
Ik blijf het ingewikkeld vinden.. Je moet het niet op de exchanges willen hebben maar als je ze naar een eigen adres stuurt heb je ze als nog niet in je bezit. Mja ik heb er wel controle over als in sturen en ontvangen dus ze zijn van mij.Taro schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 15:21:
[...]
Wel benieuwd of je nou over een paar weken weer dezelfde vragen gaat stellen als hierboven, of dat de werking van het geheel nu helder is? Anders stop ik met hele epistels uitleg typen hoor
Nee, van heel veel zie ik ook geen meerwaarde.Swaha schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 15:55:
[...]
Snap je de meerwaarde van alle duizenden andere projecten wel? In mijn ogen is het juist goed dat partijen als Facebook hier mee aan de slag gaan. En het lijkt me meer dan logisch dat hiervoor een stabiele munt gebruikt wordt. Ik zie liever een aantal van dit soort bedrijven met blockchain aan de slag gaan, dan het zoveelste project wat alleen maar gecreëerd is om verhandeld te worden op exchanges. . .
Het heeft tot een bizarre versplintering geleid.
Het lijkt me heel goed dat er een stabiele munt ontstaat, die daadwerkelijk wereldwijd geadopteerd wordt als betaalmiddel.
En ik geloof dat bijvoorbeeld in de transportsector iets als blockchain een uitkomst is. Ook voor overheidsorganisaties als de douane.
Maar een facebookmunt? Nee, daar zie ik nu nog niet de meerwaarde van. Klinkt als willen meelopen met de 'hype'.
Maar ja ... 'lang geleden' leek me het ook nutteloos om een apparaat te hebben waar je met je vinger over kon vegen. Ik zou nu niet meer zonder mijn ipad willen
Gaat er inderdaad om wie de private key in bezit heeft. Jij via MEW of de exchange.Klaas25 schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 16:00:
[...]
Ik blijf het ingewikkeld vinden.. Je moet het niet op de exchanges willen hebben maar als je ze naar een eigen adres stuurt heb je ze als nog niet in je bezit. Mja ik heb er wel controle over als in sturen en ontvangen dus ze zijn van mij.Nu gewoon niet me keys etc. verliezen haha.
Als jij jou private key in bezit hebt zijn alle tokens op dat gekoppelde adres van jou.
Je inlog van de exchange, f2a of niet, is nog altijd geen private key.
when moon bitcoin?
TA'ers zijn het erover eens dat het er bearish uit ziet, voorspelt weinig goeds
when beren weer in control?
when beren weer in control?
Botje is nog wel bullish over een nieuwe run omhoog na een pullback.Tominatie schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 16:12:
Als de head and shoulders uitkomt waar andere het over hebben dan gaan we flink lager.
Nja ik ga werken. Zie het over een paar uurtjes wel. Ben benieuwd of Stratis nu echt flink gaat doorstomen. Hopen dat BTC ook gewoon lekker naar de maan gaat
Ze zijn sowieso nooit "van jou" zoals geld dat in je echt portemonnee zit. Jij hebt de codes waarmee je erbij kunt. Maar ze staan niet op jouw pc of zo, ze staan als je het zo wilt zien op alle pc's die een kopie van de blockchain hebben (alle miners dus).Klaas25 schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 16:00:
[...]
Ik blijf het ingewikkeld vinden.. Je moet het niet op de exchanges willen hebben maar als je ze naar een eigen adres stuurt heb je ze als nog niet in je bezit. Mja ik heb er wel controle over als in sturen en ontvangen dus ze zijn van mij.Nu gewoon niet me keys etc. verliezen haha.
Nou ja, ze staan. De informatie dat ze onder een bepaald adres vallen staat daar in. En je moet jouw private key hebben om er iets mee te kunnen doen.
Zoals iemand anders gisteren hier al vermelde verwachte Karl ook een correctie net als botje11 vooraleer weer een run te maken. Ik denk dat er dan ook nog een run gaat komen vooraleer we terug naar beneden gaan.PilatuS schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 16:17:
[...]
Botje is nog wel bullish over een nieuwe run omhoog na een pullback.
Als de head and shoulders uitkomt waar andere het over hebben dan gaan we flink lager.
Terug naar beneden?dabla schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 17:18:
[...]
Zoals iemand anders gisteren hier al vermelde verwachte Karl ook een correctie net als botje11 vooraleer weer een run te maken. Ik denk dat er dan ook nog een run gaat komen vooraleer we terug naar beneden gaan.
Kijk maar naar de 12h chart, Bitcoin is afgeketst rond de 4100 USDT en nu weer onderweg naar beneden. Kan prima tussentijds weer omhoog, maar ikzelf verwacht dat op zijn vroegst pas rond de 3600.
[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 22-12-2018 17:26 ]
Hoewel het leuk is dat we mooi omhoog zijn gegaan is een bullrun nog heel ver weg. Sowieso zie je in het verleden vaak dat een low opnieuw wordt getest, soms zelfs meerdere keren. Als de low dan blijft stand houden komt er wel een punt dat de weg omhoog echt gevonden wordt. Nou hoeft dit niet zo te zijn, maar even 1x 3.1k aanraken en dan een nieuwe bullrun, dat hoeft zeker niet zo te zijn en het is vaker niet zo dan wel zo. Het blijft crypto waar alles mogelijk is, maar daar hoort ook een nieuwe low bij van misschien wel 2k.
Over een paar maanden weten we meer over de bodem, maar voolopig is het helaas een pril herstel waarvan ik wel vind dat het er goed uitziet, maar de kans dat het even tijdelijk is, is prima aanwezig.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Verwijderd
Saaie dag. 2 keer ingestapt en met een minimale winst uitgestapt omdat ik dacht dat hij nog meer ging zakken....
Had meer in kunnen zitten, maar geen verlies is ook al heel prettig
Had meer in kunnen zitten, maar geen verlies is ook al heel prettig
Nou zie dat er niet heel veel gebeurd is. Bitcoin begint wel wat te stijgen en Stratis is nog steeds accumulerende, wel steeds op een hoger niveau dus uiteindelijk verwacht ik toch wel een moonshot.
Is zien wat de avond nog gaat brengen.
Ik ga trouwens wat extra BTC halen voor in de cold storage. Kan geen kwaad, vind het wel een mooi prijsje.
Is zien wat de avond nog gaat brengen.
Ik ga trouwens wat extra BTC halen voor in de cold storage. Kan geen kwaad, vind het wel een mooi prijsje.
Dat is één manier om het zien. De andere manier is: Al 130% gedaan afgelopen week en nu meerdere toppen waar ie maar niet doorheen komt. Top bereikt ? Tijd voor een dikke dump.Tominatie schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 20:36:
Stratis is nog steeds accumulerende, wel steeds op een hoger niveau dus uiteindelijk verwacht ik toch wel een moonshot.
Niet dat ik het weet hoor, die 130% kan prima 150% worden, maar ik ben er wel voorzichtig mee nu
Ik kijk daar persoonlijk niet zo naar. Het is ook eigenlijk niet zo relevant. Je kan het namelijk ook anders zien: hij was $20 en nu $1.50.PilatuS schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 20:44:
[...]
Dat is één manier om het zien. De andere manier is: Al 130% gedaan afgelopen week en nu meerdere toppen waar ie maar niet doorheen komt. Top bereikt ? Tijd voor een dikke dump.
Niet dat ik het weet hoor, die 130% kan prima 150% worden, maar ik ben er wel voorzichtig mee nu
Als het er gewoon goed uit ziet wat nu gewoon zo is, zie ik geen reden tot verkopen. Op 't moment zie ik ook geen mogelijkheid om even te verkopen en dan later goedkoper terug te kopen. 't ziet er naar mijn mening gewoon te goed uit: TA & FA gewijs.
Hij heeft ook al afgekoeld sinds de stijging, dat was gisteren: van 39k > 30k en sindsdien loopt ie telkens lekker door te accumuleren.
Ik zal me oprecht niet verbazen over nog veel extremere stijgingen, vooral als de 40k gepasseerd wordt. T blijft traden dus je weet nooit wat er gaat gebeuren maar ik verwacht er nog veel van.
Ik hou het in de gaten en we zien het wel.
Op de 12h charts ziet het er wat mij betreft nu voldoende goed uit om een all-in te proberen. Paar uur geleden zag het er naar uit dat we verder zouden dalen, maar dat heeft niet doorgezet.
Ik ga ervoor
Ik ga ervoor
De downtrend channel vanaf de piek dit jaar is denk ik zojuist ook weer uitgebroken naar boven. Magicpoopcannon heeft hier vandaag nog wat over gepost.
Toch zeggen de TA'ers op telegram dat er veel beren signalen zijn voor btc
whatsgoin'on????
whatsgoin'on????
Nou dan toch maar even wat advies vragen, al is het maar om even wat meningen vanuit verschillende hoeken te kunnen bekijken. Ik heb mijn portfolio (ongeveer) opgedeeld in 10 gelijke delen van 10 coins. Deze coins zijn:
ChainLink, ICON, Insolar, IOStoken, IOTA, IoTeX Network, Nano, VeChain, Wanchain en XRP
Verder houd ik de volgende coins een beetje in de gaten in mijn Watchlist als soort van "benchmark" om te kijken of mijn portfolio goed (genoeg) presteert:
Bitcoin, Ethereum, Stellar, Litecoin, Tron, Binance Coin, NEO
Mijn vraag: Wat vinden jullie van mijn portfolio en hebben jullie nuttige tips? Ik ben al vanaf dag 1 (mei 2017) een altcoin holdr, ik doe weinig aan daytrading, anders dan munten die het goed doen weer deels verkopen om daarmee de rest van mijn portfolio the levellen zodat alles weer ongeveer 10% is van de totale waarde in dollars.
ChainLink, ICON, Insolar, IOStoken, IOTA, IoTeX Network, Nano, VeChain, Wanchain en XRP
Verder houd ik de volgende coins een beetje in de gaten in mijn Watchlist als soort van "benchmark" om te kijken of mijn portfolio goed (genoeg) presteert:
Bitcoin, Ethereum, Stellar, Litecoin, Tron, Binance Coin, NEO
Mijn vraag: Wat vinden jullie van mijn portfolio en hebben jullie nuttige tips? Ik ben al vanaf dag 1 (mei 2017) een altcoin holdr, ik doe weinig aan daytrading, anders dan munten die het goed doen weer deels verkopen om daarmee de rest van mijn portfolio the levellen zodat alles weer ongeveer 10% is van de totale waarde in dollars.
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Hoe hoger Bitcoin met Kerst staat, hoe beter dat voor ons allemaal is tijdens het kerstdiner. Ik hoop dat anderen dat ook zo zien 
@p0st Insolar kende ik niet, ga ik eens naar kijken (Edit: Ah, INS ! Niet heel erg fan van). De rest zijn toch de wat alternatieve cryptocurrency, niet de standaard keuze (zoals Bitcoin, Ethereum, NEO dat wel zijn, op XRP en VET na dan...) en dat kan juist weleens heel goed uitpakken. Is verder toch een persoonlijke smaak. Ik vraag mij sowieso wel vaker af waarom iedereen toch weer andere favorieten heeft. Waarschijnlijk een keer door een eerste goede trade ofzo, of een aanbeveling van iemand waar je veel waarde aan hecht.
Ik denk dat je hier prima mee zit, het gaat er voornamelijk om dat je je er zelf goed bij voelt, want ieder heeft de voorkeur voor andere coins, net als bij voetbalclubs het geval is. Sowieso zal nagenoeg iedere coin tijdens een bullrun wel mooie resultaten laten zien. En veel meer dan dit moet je niet in je pf stoppen, dan spreid je het teveel.
@p0st Insolar kende ik niet, ga ik eens naar kijken (Edit: Ah, INS ! Niet heel erg fan van). De rest zijn toch de wat alternatieve cryptocurrency, niet de standaard keuze (zoals Bitcoin, Ethereum, NEO dat wel zijn, op XRP en VET na dan...) en dat kan juist weleens heel goed uitpakken. Is verder toch een persoonlijke smaak. Ik vraag mij sowieso wel vaker af waarom iedereen toch weer andere favorieten heeft. Waarschijnlijk een keer door een eerste goede trade ofzo, of een aanbeveling van iemand waar je veel waarde aan hecht.
Ik denk dat je hier prima mee zit, het gaat er voornamelijk om dat je je er zelf goed bij voelt, want ieder heeft de voorkeur voor andere coins, net als bij voetbalclubs het geval is. Sowieso zal nagenoeg iedere coin tijdens een bullrun wel mooie resultaten laten zien. En veel meer dan dit moet je niet in je pf stoppen, dan spreid je het teveel.
[ Voor 79% gewijzigd door Taro op 22-12-2018 21:25 ]
Ligt er denk ik maar net aan wat je er over leest en wanneer waardoor je er iets in ziet.Taro schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 21:15:
Ik vraag mij sowieso wel vaker af waarom iedereen toch weer andere favorieten heeft.
Het zou mij niets verbazen als persoon X helemaal fan zou zijn van munt A als ie die eerder had gevonden dan munt B. Je gaat mij niet vertellen dat de gemiddelde shiller 20 coins heeft bekeken, eerder 3 of misschien zelfs maar 1.
[ Voor 12% gewijzigd door PilatuS op 22-12-2018 21:24 ]
Andere coin had een sell order aangetikt zag ik vandaag, dus had weer beetje BTC op binance vrij. Ik dacht laat ik voor de fun es wat Strat kopen. Dus gaat ie nu naar onder.
Er is nog niets aan de hand met Stratis op dit moment. Zet de chart eens op de 15 minuten, dan zie prachtig iedere keer weer dezelfde cycle vandaag. Wat ie nu doet valt daar nog steeds in. Als ie boven de 3400 kan blijven zit het nog wel even goed.toilet_paper schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 21:29:
Andere coin had een sell order aangetikt zag ik vandaag, dus had weer beetje BTC op binance vrij. Ik dacht laat ik voor de fun es wat Strat kopen. Dus gaat ie nu naar onder.
Ik had de chart ook nog op 5 min ingezoomd staan, dan komt het allemaal wat overweldigender over hePilatuS schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 21:33:
[...]
Er is nog niets aan de hand met Stratis op dit moment. Zet de chart eens op de 15 minuten, dan zie prachtig iedere keer weer dezelfde cycle vandaag. Wat ie nu doet valt daar nog steeds in. Als ie boven de 3400 kan blijven zit het nog wel even goed.
Omdat ie in mijn ogen zo naar boven aan het drukken was, had ik verwacht dat ie de andere kant op zou gaan.
Spannend nu hoor. Zag wel een whale lekker spelen met een fikse sell order maar die werd toch vrij snel opgegeten waarbij er weer een buyorder kwam van een 6 btc ofzo.toilet_paper schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 21:40:
[...]
Ik had de chart ook nog op 5 min ingezoomd staan, dan komt het allemaal wat overweldigender over he
Omdat ie in mijn ogen zo naar boven aan het drukken was, had ik verwacht dat ie de andere kant op zou gaan.
Als de whales gaan spelen begin ik altijd een gevoel te krijgen: er zit wat aan te komen.. Of dat omlaag of omhoog gaat zijn zullen we wel zien.
Vanmiddag ook een ritje gemaakt voor een paar procent. Alleen dan inderdaad die whale orders voorbij zien komen, wordt er zelf niet echt blij van. Hij stopt even met stijgen, komt er een order langs voor 15k stuks, schiet ie weer omhoog. Order word ingetrokken, gaat ie weer omlaag. Dan een sellorder van 10k en hij schiet omlaag. Weer dikke buyorders en dan weer dik omhoog. Het is nogal whale ping-pong zegmaarTominatie schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 21:42:
[...]
Spannend nu hoor. Zag wel een whale lekker spelen met een fikse sell order maar die werd toch vrij snel opgegeten waarbij er weer een buyorder kwam van een 6 btc ofzo.
Wel grappig ja, ik ben al 2 jaar fan van XLM. Heeft te maken met wat ik ervan lees en mijn gevoel.
Ik ben ook fan van Po.et, helaas niet zo populair en de charts zijn ook niet geweldig maar ik kijk er altijd met een schuin oog naar. Er zijn zoveel alts die leuk en interessant zijn, maar je moet ook keuzes maken. Ik zet als HODL hoog in op XLM, maar ik heb ook een paar honderd euro in ICX, NANO en LTC zitten.
Het liefst heb ik nog wat zakjes van Monero, TRX en IOTA. Maar ik kan niet alles kiezen.
Zoals eerder gezegd moet je vooral doen waar je een goed gevoel bij heb, en waar je onderzoek naar doet. Ik ben van mening dat als je uit de top 20 je wel goed zit.
Neem een coin uit de gevestigde orde: BTC, LTC, XRP, XLM, DASH, MONERO en je zit wel goed. Pak ook wat andere alts zoals: NANO, ICX, STRAT, QTUM, ONT etc... in de hoop dat ze een keer leuk omhoog klappen.
Succes!
Ik ben ook fan van Po.et, helaas niet zo populair en de charts zijn ook niet geweldig maar ik kijk er altijd met een schuin oog naar. Er zijn zoveel alts die leuk en interessant zijn, maar je moet ook keuzes maken. Ik zet als HODL hoog in op XLM, maar ik heb ook een paar honderd euro in ICX, NANO en LTC zitten.
Het liefst heb ik nog wat zakjes van Monero, TRX en IOTA. Maar ik kan niet alles kiezen.
Zoals eerder gezegd moet je vooral doen waar je een goed gevoel bij heb, en waar je onderzoek naar doet. Ik ben van mening dat als je uit de top 20 je wel goed zit.
Neem een coin uit de gevestigde orde: BTC, LTC, XRP, XLM, DASH, MONERO en je zit wel goed. Pak ook wat andere alts zoals: NANO, ICX, STRAT, QTUM, ONT etc... in de hoop dat ze een keer leuk omhoog klappen.
Succes!
Ja joh die whales kunnen je beeld zo enorm vertekenen. Dan zetten ze een sellorder en dan verkoop je bijvoorbeeld en dan gaat die sellorder weer weg en stijgt ie waar naar de maan.PilatuS schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 21:47:
[...]
Vanmiddag ook een ritje gemaakt voor een paar procent. Alleen dan inderdaad die whale order voorbij zien komen, wordt er zelf niet echt blij van. Hij stopt even met stijgen, komt er een order langs voor 15k stuks, schiet ie weer omhoog. Order word ingetrokken, gaat ie weer omlaag. Dan een sellorder van 10k en hij schiet omlaag. Weer dikke buyorders en dan weer dik omhoog. Het is nogal whale ping-pong zegmaarGeeft niet echt vertrouwen als de whales zo aan het spelen zijn. Maar goed, toch mooi meegelift
Het is een lastig spelletje, maar de risk/reward is wel groot vind ik op STRAT. 30k gisteren al keurig gehouden met meerdere tests en sindsdien stijgende.
Ik hodl en zie wel waar het schip strand. Heb wel een SL net onder de 34k voor 25% van mijn stack, dan kan ik waarschijnlijk vanuit de paniek wel weer wat goedkoper terug halen.
De 15 min chart helpt vandaag een hoop als ie telkens hetzelfde blijft doen. 3 bodems van 3100, 3200 en 3400 vandaag. Nu even kijken of de 3500 netjes blijft staan en dan komt er waarschijnlijk wel weer een run omhoog. Had vanmiddag door het kijken naar die bodems mooi de 3400ish te pakken.Tominatie schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 21:49:
[...]
Ja joh die whales kunnen je beeld zo enorm vertekenen. Dan zetten ze een sellorder en dan verkoop je bijvoorbeeld en dan gaat die sellorder weer weg en stijgt ie waar naar de maan.
Het is een lastig spelletje, maar de risk/reward is wel groot vind ik op STRAT. 30k gisteren al keurig gehouden met meerdere tests en sindsdien stijgende.
Ik hodl en zie wel waar het schip strand. Heb wel een SL net onder de 34k voor 25% van mijn stack, dan kan ik waarschijnlijk vanuit de paniek wel weer wat goedkoper terug halen.
we zijn van geen beweging in het net rood, naar weinig beweging in het net groen gegaan
Ik blijf het ook spannend vinden. Heb nog wat fiat klaar staan voor een eventuele bodemcheck terwijl ik normaal, vertrouwend op DCA strategie, direct bijkoop. 't Blijft gewoon een leuke hobby de laatste dagen waren enerverend volatiel.twain4me schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 21:59:
we zijn van geen beweging in het net rood, naar weinig beweging in het net groen gegaan
Ik heb het in iedergeval goed naar mijn zin gehad,en dan zijn dagen zoals deze wel twee beetjes suf..
en volgende keer weer gewoon cashen na het halen van targets als je day trade met muntjes die je ook in de hodl hebt...
maarja de liefde voor de muntjes is soms te groot...
en volgende keer weer gewoon cashen na het halen van targets als je day trade met muntjes die je ook in de hodl hebt...
Hier ook iemand die maar heeft besloten te blijven DCA-en @Chris.nl , denk dat dat de veiligste manier is zolang je de maandelijkse 'contributie' kan missen (tenzij de bodem 0 is). Ik geloof dat er ooit weer een bullrun komt, en dan heb je een mooie 'positie' opgebouwd.
oud plaatje maar heb weer zin in een spelletje
Winst van gisteren is er vandaag zo goed als uit.. uitgestapt toen ik dacht dat we een flinke dip gingen maken.. daarna alleen maar omhoog gegaan.. zakken aub!
Zero.
Zie ik daar nou Bitcoin Core staan ?! Sorry, maar dat kan echt niet hoorhijacker80 schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 22:37:
oud plaatje maar heb weer zin in een spelletje[Afbeelding]
Haha ja ik ben te lui om dit te gaan edittenPilatuS schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 22:41:
[...]
Zie ik daar nou Bitcoin Core staan ?! Sorry, maar dat kan echt niet hoor
Bitcoin Coresh beter?PilatuS schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 22:41:
[...]
Zie ik daar nou Bitcoin Core staan ?! Sorry, maar dat kan echt niet hoor
Statis heeft de 3500 tot nu toe weten te houden. De grote buyorders zijn terug, eens kijken of ie weer gaat.
Iemand deed net een marketbuy tot 36k. WHEN LAMBO MOON EN JACHTPARTY?
Nou, zeg dat wel... Plaats net een buy van 3540 en bam een groene streep naar 3600
Hoe kan het dat Bitconnect (BCC) in waarde stijgt terwijl hij in geen enkele markt te koop is?
Fly me to the moon,
let me play among the stars.
Let me see what spring is like,
on jupiter and mars.
let me play among the stars.
Let me see what spring is like,
on jupiter and mars.
Ik dagdroom regelmatig welke waarde bepaalde muntjes over een jaar of 2 hebben. Bijvoorbeeld stel je voor dat ADA over 2 jaar zo'n 3 euro per coin is of ETH 2500 euro per coin. Denk dan: hoeveel moet ik er nu kopen om dan financieel binnen te zijn...
Ach ja, je weet het niet, het kan raar lopen. Vaak ben je te bang...
Als ik je reactie lees wil ik bijna al mijn spaargeld in ADA stoppen.Matadores schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 23:33:
[...]
Ik dagdroom regelmatig welke waarde bepaalde muntjes over een jaar of 2 hebben. Bijvoorbeeld stel je voor dat ADA over 2 jaar zo'n 3 euro per coin is of ETH 2500 euro per coin. Denk dan: hoeveel moet ik er nu kopen om dan financieel binnen te zijn...
Weg
Als dat je enige probleem is en je hebt de centen toch liggen? Waar ben je dan bang voor? Gewoon kopen, 'vergeten' en over een paar jaar een dikke vinger naar je baas geven.Matadores schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 23:33:
[...]
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Lol heb ik ook. Het stomme is dat coins als BTC, LTC, XRP, XLM etc... al bewezen hebben die stijging te kunnen maken. In theorie is het dus heel realistisch dat ze die sprong ooit zullen maken. Het is dat of crypto gaat dood.Matadores schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 23:33:
[...]
Wat is RDN eigenlijk voor iets? Een shitcoin? Nog nooit van gehoord namelijk. Zie dat ie wel behoorlijk aan het pompen is. Iemand enig idee?
ADA heeft al een keer 35x hoger gestaan dan zijn huidige koers. Vorig jaar heb ik ADA bij 12 cent opgepikt en richting ath plukjes verkocht, natuurlijk niet optimaal verkocht, maar, zeker leuke coin hoor. Anderen gaan denk ik sneller, maar, wisselvalliger. ADA is gewoon steady en ook vandaag heeft Charles weer wat mooie stappen laten zien via Twitter.
Ik vertrouw er zeker in, al zie je regelmatig dat ADA pas later loskomt dan andere coins bij koersstijgingen.
Ik vertrouw er zeker in, al zie je regelmatig dat ADA pas later loskomt dan andere coins bij koersstijgingen.
Ben het niet met je eens. x10 of x20 kunnen ze zeker doen. Wil je x1000 zoals bij de vorige bullrun om echt een keer een Lambo te kunnen kopen denk ik niet dat je bij de munten moet zijn die al x1000 hebben gedaan (ETH en XLM dus bijvoorbeeld). Ik zie BTC de volgende run ook wel weer x10 of x20 doen, maar x100 en laat staan meer zie ik het niet zomaar doen, en dan denk ik dat BTC juist net die ene munt is die wel nog heel veel kan doen. Dat de alts al een extreme stijging gehad hebben de vorige bullrun maakt de kans juist kleiner dat ze het nog een keer doen, niet groter.Thaam schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 23:38:
[...]
Lol heb ik ook. Het stomme is dat coins als BTC, LTC, XRP, XLM etc... al bewezen hebben die stijging te kunnen maken. In theorie is het dus heel realistisch dat ze die sprong ooit zullen maken. Het is dat of crypto gaat dood.
De grappige mindfuck is dus... Voordat ze dat deden dacht iedereen nah... Toen deden ze het en dacht iedereen, nah dat gebeurt vast niet nog eens. Dat gebeurde in sommige gevallen dus wel maar hey? Dat kan vast niet nog een derde keer? Dat gebeurde dus ook... Nee nu is het echt de laatste keer geweest hoor.Thaam schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 23:38:
[...]
Lol heb ik ook. Het stomme is dat coins als BTC, LTC, XRP, XLM etc... al bewezen hebben die stijging te kunnen maken. In theorie is het dus heel realistisch dat ze die sprong ooit zullen maken. Het is dat of crypto gaat dood.
Of crypto gaat dood, voor de zoveelste keer. Btc is nu al hoe vaak dood verklaard?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ik heb de centen liggen, maar heb ook een vriendin die dit helemaal niets vind en al heel wat geld heeft zien verdampen het afgelopen jaar. Heb daar wel rekening mee te houden en kan dus niet alleen maar doen wat ik wil. En daar heb ik mee te dealen...Crypts schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 23:36:
[...]
Als dat je enige probleem is en je hebt de centen toch liggen? Waar ben je dan bang voor? Gewoon kopen, 'vergeten' en over een paar jaar een dikke vinger naar je baas geven.
Wil niet zeggen dat ik het slecht heb hoor! Zijn genoeg andere dingen waar ze niets mee heeft, maar daar laat ze me gewoon vrij in. Ook als het geld kost, rij bijvoorbeeld een auto die behoorlijk duur in onderhoud is en 1:7 rijdt. Dus je hoort me overall niet klagen, ik heb een topvrouwtje!
Ja ieder zijn ding he, wij hebben afgelopen jaar een huis gekocht en dat heeft heel wat meer gekost dan de crypto's. Aan de andere kant geef ik niet zoveel om auto's en gooi ik liever mijn geld in btc dan in de benzinetank. Mijn auto moet dan vooral zuinig zijn en dat is ie. Zodat ik meer kan "investeren"..Swaha schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 23:48:
[...]
Ik heb de centen liggen, maar heb ook een vriendin die dit helemaal niets vind en al heel wat geld heeft zien verdampen het afgelopen jaar. Heb daar wel rekening mee te houden en kan dus niet alleen maar doen wat ik wil. En daar heb ik mee te dealen...
Wil niet zeggen dat ik het slecht heb hoor! Zijn genoeg andere dingen waar ze niets mee heeft, maar daar laat ze me gewoon vrij in. Ook als het geld kost, rij bijvoorbeeld een auto die behoorlijk duur in onderhoud is en 1:7 rijdt. Dus je hoort me overall niet klagen, ik heb een topvrouwtje!
Zero.
Heb ook zeker vertrouwen in ADA, vind de uitstraling wel lekker en komt solide over.Taro schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 23:42:
ADA heeft al een keer 35x hoger gestaan dan zijn huidige koers. Vorig jaar heb ik ADA bij 12 cent opgepikt en richting ath plukjes verkocht, natuurlijk niet optimaal verkocht, maar, zeker leuke coin hoor. Anderen gaan denk ik sneller, maar, wisselvalliger. ADA is gewoon steady en ook vandaag heeft Charles weer wat mooie stappen laten zien via Twitter.
x35 is natuurlijk gigantisch, maar volgens mij doet ADA het wat dat betreft nog geeneens zo heel slecht. ICX staat wat dat betreft nog veel lager, en dat is toch ook een aardig project. Als we definitief uit het dal zijn, vul ik mijn zakken in ieder geval goed met ADA en ICX.
Geld verdampen en 1:7, als tree hugger heb ik dan liever dat je je geld in het eerste en dus crypto's steekt.Swaha schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 23:48:
[...]
Ik heb de centen liggen, maar heb ook een vriendin die dit helemaal niets vind en al heel wat geld heeft zien verdampen het afgelopen jaar. Heb daar wel rekening mee te houden en kan dus niet alleen maar doen wat ik wil. En daar heb ik mee te dealen...
Ik heb 2 auto's en een motor dus ik pleit mezelf niet vrij.
Mijn vriendin bezit inmiddels meer crypto dan mij
Uiteindelijk is alles natuurlijk voor ons samen
Uiteindelijk is alles natuurlijk voor ons samen
Hij doet een klein 'stijfje'. Gebeurt wel vaker.ggj87 schreef op zondag 23 december 2018 @ 00:11:
Er zit behoorlijk wat vaart achter nu.
Maar dan weet ik nog niet waarom het niet zou kunnen. Het geld wat nu rond gaat in crypto is peanuts vergeleken met andere handel.PilatuS schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 23:42:
[...]
Ben het niet met je eens. x10 of x20 kunnen ze zeker doen. Wil je x1000 zoals bij de vorige bullrun om echt een keer een Lambo te kunnen kopen denk ik niet dat je bij de munten moet zijn die al x1000 hebben gedaan (ETH en XLM dus bijvoorbeeld). Ik zie BTC de volgende run ook wel weer x10 of x20 doen, maar x100 en laat staan meer zie ik het niet zomaar doen, en dan denk ik dat BTC juist net die ene munt is die wel nog heel veel kan doen. Dat de alts al een extreme stijging gehad hebben de vorige bullrun maakt de kans juist kleiner dat ze het nog een keer doen, niet groter.
En we zitten inmiddels weer op $4K voor BTC.Crypts schreef op zondag 23 december 2018 @ 00:15:
[...]
Hij doet een klein 'stijfje'. Gebeurt wel vaker.
Hoewel we natuurlijk eerder een bullrun hebben gezien voor BTC en iets als LTC, denk ik wel dat vorig jaar iets anders was. Dat een hele zooi alts op de markt kwamen en als een idioot gingen is iets wat we nog nooit eerder hadden gezien. Ik vind de afgelopen bullrun wel iets wat uniek is geweest. Vorig jaar was gewoon compleet gek, alles ging omhoog, hoe belachelijk shitcoin X ook was, het ging omhoog. Ik denk ook dat we wel weer een bullrun gaan zien, maar dat iets als EOS even 4 miljard (!) op haalt zonder dat je er iets mee kan en iets als XRP even x1000 en meer doet samen met een zooi andere coins, dat zie ik niet zomaar weer even terugkomen. Ik denk zeker dat er coins zijn die nog heel veel kunnen gaan doen, maar een run zoals vorig jaar dat de meest belachelijke nutteloze coins even x1000 doen, dat zie ik niet zomaar gebeuren. Komen er coins die echt nuttig gebruikt kunnen worden kan x1000 zeker weer, maar of we een herhaling gaan zien van vorig jaar met extreme winsten voor nutteloze meuk, ik denk van niet. Ik geloof zeker in weer een bullrun, maar dan wel anders dan de vorige.Thaam schreef op zondag 23 december 2018 @ 00:15:
[...]
Maar dan weet ik nog niet waarom het niet zou kunnen. Het geld wat nu rond gaat in crypto is peanuts vergeleken met andere handel.
Dat het geld wat er in rond gaat peanuts is vind ik persoonlijk geen argument. Er zijn genoeg dingen waar vrijwel niets in omgaat en vaak met goede reden. Laten we eerlijk wezen, de run van vorig jaar was belachelijk voor coins met 0 nut.
[ Voor 8% gewijzigd door PilatuS op 23-12-2018 00:28 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!