[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 46 ... 103 Laatste
Acties:
  • 270.905 views

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
ggj87 schreef op zondag 23 december 2018 @ 00:18:
3928.08 gekocht net. Hopelijk verdien ik nog iets :)
Als je een hele hebt gekocht en je gooit hem er nu uit kun je naar de Mac. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Met wat nieuws van Madelon...aka Misss Bitcoin en zag er wel wat in.
Gaat over de Facebook coin, maar vooral over de huidige economische situatie met dalende beurskoersen en misschien een recessie op komst.
Het filmpje is niet perfekt door de uitvoering maar kan me er wel in vinden.
Oja, ze denkt niet dat we al in een bull markt zitten.
🎄Te mooi om waar te zijn | Facebook, NASDAQ, IMF & Technische Analyse - Misss Bitcoin
Hier te zien: YouTube: 🎄Te mooi om waar te zijn | Facebook, NASDAQ, IMF & Technisch...

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11-2025
Crypts schreef op zondag 23 december 2018 @ 00:25:
[...]

Als je een hele hebt gekocht en je gooit hem er nu uit kun je naar de Mac. :+
Ik heb helaas nog niet genoeg (terug) verdiend om een hele te kopen. Ik hoop dat we nu een bullflag zien en dat het straks niet ineens dumpt. Had misschien gelijk op 396x moeten verkopen. Ach ja we zien wel. Het is iig wel redelijk laag ingekocht, dat wel.

• Marthusiast
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-06-2024
@PilatuS , eens, maar ik denk dat er voor enkele coins MET nut grote winsten te behalen zijn (en ik ga niet shillen hoor).. Dus iedereen DYOR en als je bent overtuigd: stap er in, nu de prijzen lekker laag zijn. Al kan niemand garanderen dat we enige vorm van bodem al gehad hebben.

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08-2025
PilatuS schreef op zondag 23 december 2018 @ 00:22:
[...]

Hoewel we natuurlijk eerder een bullrun hebben gezien voor BTC en iets als LTC, denk ik wel dat vorig jaar iets anders was. Dat een hele zooi alts op de markt kwamen en als een idioot gingen is iets wat we nog nooit eerder hadden gezien. Ik vind de afgelopen bullrun wel iets wat uniek is geweest. Vorig jaar was gewoon compleet gek, alles ging omhoog, hoe belachelijk shitcoin X ook was, het ging omhoog. Ik denk ook dat we wel weer een bullrun gaan zien, maar dat iets als EOS even 4 miljard (!) op haalt zonder dat je er iets mee kan en iets als XRP even x1000 en meer doet samen met een zooi andere coins, dat zie ik niet zomaar weer even terugkomen. Ik denk zeker dat er coins zijn die nog heel veel kunnen gaan doen, maar een run zoals vorig jaar dat de meest belachelijke nutteloze coins even x1000 doen, dat zie ik niet zomaar gebeuren. Komen er coins die echt nuttig gebruikt kunnen worden kan x1000 zeker weer, maar of we een herhaling gaan zien van vorig jaar met extreme winsten voor nutteloze meuk, ik denk van niet. Ik geloof zeker in weer een bullrun, maar dan wel anders dan de vorige.

Dat het geld wat er in rond gaat peanuts is vind ik persoonlijk geen argument. Er zijn genoeg dingen waar vrijwel niets in omgaat en vaak met goede reden. Laten we eerlijk wezen, de run van vorig jaar was belachelijk voor coins met 0 nut.
Waarom denk je dat dat was ?
Waarom ging echt elke coin omhoog?

Ik kan zelf niet het antwoord geven maar ik denk dat als er weer een bullrun komt weer bijna alles omhoog gaat.
Je ziet het nu al, zodra btc omhoog gaat stijgt 90% mee.
Waarom zou dat anders worden?

• Marthusiast
Tja alles is nu nog (steeds) erg gekoppeld aan de koers van BTC @wehave , da's de apple van de fintech he.. nu nog..

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
[...]
Ik geloof zeker in weer een bullrun, maar dan wel anders als de vorige.
Mee eens! De bullrun van 2017 sloeg natuurlijk helemaal nergens op, waarbij de meeste alts niet veel meer als een white paper hadden. Persoonlijk verwacht ik dat de alts in het begin nog wel wat mee zullen liften als we weer een bullrun krijgen, maar ik denk dat 99% van de (top50) altcoins hun ATH al lang hebben behaald en daar nooit meer bij in de buurt zullen komen.

• Crypts
RaptorXS schreef op zondag 23 december 2018 @ 00:26:
Met wat nieuws van Madelon...aka Misss Bitcoin en zag er wel wat in.
Gaat over de Facebook coin, maar vooral over de huidige economische situatie met dalende beurskoersen en misschien een recessie op komst.
Het filmpje is niet perfekt door de uitvoering maar kan me er wel in vinden.
Oja, ze denkt niet dat we al in een bull markt zitten.

[...]

Hier te zien: YouTube: 🎄Te mooi om waar te zijn | Facebook, NASDAQ, IMF & Technisch...
Ik blijf het lastig vinden om tegen dat mokkel aan te kijken. Buiten het feit dat als je strak de markt volgt en er hele dagen mee bezig bent je echt geen tijd hebt om 20+ minuten in een video te stoppen. Dat er een recessie op de loer ligt kun je ook halen uit de nieuwe kabinetsplannen. Energiebelasting omhoog, zorgkosten hoger en het lage BTW tarief doet ook een fijne +50%. Inkomstenbelasting gaat omlaag, mits je niet teveel verdiend. Voor mij nog meer redenen om centjes in crypto te stallen. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• wehave
Marthusiast schreef op zondag 23 december 2018 @ 00:33:
Tja alles is nu nog (steeds) erg gekoppeld aan de koers van BTC @wehave , da's de apple van de fintech he.. nu nog..
Als dat dan de reden is waarom alles mee stijgt dan blijft dat nog wel even zo denk ik dan.

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Als je de illusie hebt dat dat gaat veranderen kan je beter stoppen met crypto.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Marthusiast schreef op zondag 23 december 2018 @ 00:31:
@PilatuS , eens, maar ik denk dat er voor enkele coins MET nut grote winsten te behalen zijn (en ik ga niet shillen hoor).. Dus iedereen DYOR en als je bent overtuigd: stap er in, nu de prijzen lekker laag zijn. Al kan niemand garanderen dat we enige vorm van bodem al gehad hebben.
Zeker :) Ik zie een coin die gebruikt gaat worden makkelijk x1000 doen. Wat ik niet zie is dat alle nutteloze meuk dat weer gaat doen. Denk toch echt dat wat we vorig jaar hebben gezien uniek is geweest.
wehave schreef op zondag 23 december 2018 @ 00:32:
[...]

Ik kan zelf niet het antwoord geven maar ik denk dat als er weer een bullrun komt weer bijna alles omhoog gaat.
Vorig jaar was gewoon één grote gekte. Ik weet de verhalen nog wel van mensen die XRP moesten kopen 2 dollar hier op het forum, want hij zou over een maand wel op 25 dollar staan.

Ik geloof ook zeker in een nieuwe bullrun, maar niet een bullrun waar shitcoin X even x1000 doet samen met nog 50 van die dingen. x10 en x20, tuurlijk, maar niet die extreme gekte van vorig jaar voor alle coins.

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20-01 14:14
[...]

Hoewel we natuurlijk eerder een bullrun hebben gezien voor BTC en iets als LTC, denk ik wel dat vorig jaar iets anders was. Dat een hele zooi alts op de markt kwamen en als een idioot gingen is iets wat we nog nooit eerder hadden gezien. Ik vind de afgelopen bullrun wel iets wat uniek is geweest. Vorig jaar was gewoon compleet gek, alles ging omhoog, hoe belachelijk shitcoin X ook was, het ging omhoog. Ik denk ook dat we wel weer een bullrun gaan zien, maar dat iets als EOS even 4 miljard (!) op haalt zonder dat je er iets mee kan en iets als XRP even x1000 en meer doet samen met een zooi andere coins, dat zie ik niet zomaar weer even terugkomen. Ik denk zeker dat er coins zijn die nog heel veel kunnen gaan doen, maar een run zoals vorig jaar dat de meest belachelijke nutteloze coins even x1000 doen, dat zie ik niet zomaar gebeuren. Komen er coins die echt nuttig gebruikt kunnen worden kan x1000 zeker weer, maar of we een herhaling gaan zien van vorig jaar met extreme winsten voor nutteloze meuk, ik denk van niet. Ik geloof zeker in weer een bullrun, maar dan wel anders dan de vorige.

Dat het geld wat er in rond gaat peanuts is vind ik persoonlijk geen argument. Er zijn genoeg dingen waar vrijwel niets in omgaat en vaak met goede reden. Laten we eerlijk wezen, de run van vorig jaar was belachelijk voor coins met 0 nut.
Je hebt inderdaad een punt, ik heb zelfs geld verdient met Bunnycoin 8)7

Maar dat houd dus ook in dat de correctie die we nu hebben nog wel een heel stuk lager kan worden. Op dit moment is de correctie ongeveer hetzelfde als voorgaande jaren.
Het zijn in ieder geval spannende tijden. :)

• Marthusiast
wehave schreef op zondag 23 december 2018 @ 00:36:
[...]

Als dat dan de reden is waarom alles mee stijgt dan blijft dat nog wel even zo denk ik dan.
Wie zal het zeggen? Ik denk dat die koppeling nog wel even blijft iig..

• Swaha
wehave schreef op zondag 23 december 2018 @ 00:32:
[...]

De reden is heel simpel, en heeft 4 letters: FOMO. Iedereen die zijn roze bril afzet, moet tot de conclusie komen dat er belachelijk veel geld betaald is voor cryptoprojecten die alleen wat schetsen op papier hadden staan. Heb je ooit iets vergelijkbaars gezien in het bedrijfsleven?

• Crypts
Swaha schreef op zondag 23 december 2018 @ 00:39:
Heb je ooit iets vergelijkbaars gezien in het bedrijfsleven?
Dot-com bubble...

• PilatuS
  • Niet online
Thaam schreef op zondag 23 december 2018 @ 00:38:
[...]

Je hebt inderdaad een punt, ik heb zelfs geld verdient met Bunnycoin 8)7

Maar dat houd dus ook in dat de correctie die we nu hebben nog wel een heel stuk lager kan worden. Op dit moment is de correctie ongeveer hetzelfde als voorgaande jaren.
Het zijn in ieder geval spannende tijden. :)
BTC heeft zijn 80% tot 90% correctie nu al wel gedaan, kan nog meer worden, maar ik denk dat dat het wel zo'n beetje is. Genoeg coins hebben -95% en meer gedaan en ik verwacht ook wel dat er genoeg naar vrijwel 0 zullen gaan.

• RaptorXS
Swaha schreef op zondag 23 december 2018 @ 00:39:
[...]

De reden is heel simpel, en heeft 4 letters: FOMO. Iedereen die zijn roze bril afzet, moet tot de conclusie komen dat er belachelijk veel geld betaald is voor cryptoprojecten die alleen wat schetsen op papier hadden staan. Heb je ooit iets vergelijkbaars gezien in het bedrijfsleven?
Klopt, velen weten niet eens waar ze hun fiat geld in stoppen bij het kopen van crypto's :+

• wehave
PilatuS schreef op zondag 23 december 2018 @ 00:37:
[...]

Zeker :) Ik zie een coin die gebruikt gaat worden makkelijk x1000 doen. Wat ik niet zie is dat alle nutteloze meuk dat weer gaat doen. Denk toch echt dat wat we vorig jaar hebben gezien uniek is geweest.

[...]

Vorig jaar was gewoon één grote gekte. Ik weet de verhalen nog wel van mensen die XRP moesten kopen 2 dollar hier op het forum, want hij zou over een maand wel op 25 dollar staan.

Ik geloof ook zeker in een nieuwe bullrun, maar niet een bullrun waar shitcoin X even x1000 doet samen met nog 50 van die dingen. x10 en x20, tuurlijk, maar niet die extreme gekte van vorig jaar voor alle coins.
Ik zie het zo , nieuwe mensen die in de crypto markt stappen kopen bijna altijd eerst btc en misschien wat eth.
De rest kennen ze niet eens.
Dan ga je erin verdiepen en ziet andere leuke coins voorbij komen , daar haal je ook maar een plukje van.
dan lees je al die verhalen van coins die x1000 of meer zijn gegaan en dat wil jij ook wel.
Dus koop je een plukje shitcoin waarvan je hoopt dat dat de gouden coins word en die nog zo laag staat dat je er gelijk bv 100k van hebt.

ik denk dat dit proces nog wel even blijft aanhouden maar dat is dan mijn mening.

• Marthusiast
tias86 schreef op zondag 23 december 2018 @ 00:36:
[...]

Als je de illusie hebt dat dat gaat veranderen kan je beter stoppen met crypto.
Die illusie heb ik zeker niet, daarom heb ik ook zeker een mooi deel BTC in mijn port. Maar alleen omdat ik weet dat BTC een icoon is in crypto. Ik zie in andere projecten veel meer potentie. Maar dat gaat nog wel even duren voor de 'wereld' dat ook zo ziet. Tot die tijd ben ik blij met BTC in mijn portfolio.. O-) O-)

Verwijderd

Dat filmpje van ome Willem die hier laatst gepost werd, over de val van de dollar als wereldmunt. Dat was een mooie.

Ome Willem beschreef het als volgt: na het besluit van de g20 top om cryptocurrencies niet de oorlog te verklaren maar juist te gaan reguleren, is een interessante digitale asset ontstaan voor beleggers als aanvulling op de traditionele assets.

Vergelijk dit fenomeen met muziek. Je had de klassieke muziek, pop, rock en ineens was daar de opkomst van house muziek eind jaren 80. Die muziek stroom is tegenwoordig niet meer weg te denken.

Zo zie ik het zelf ook een beetje en denk ook dat we binnen nu en 20 jaar stijgingen gaan zien waar we alleen maar over durven dromen.

Er fladdert zo'n 3000 biljoen (3 miljoen miljard) op deze wereld rond, er hoeft maar 1% daarvan crypto in te stromen en daar is je moon.

De hoogste marketcap die we afgelopen bullrun neerzette was dik 800 miljard. En dat was speculatieve waarde, geen echt dollar gebacked bedrag. Stel dat er echt een 1% binnen stroomt. Zit je op 30k miljard.

Accumuleren boys.

• PilatuS
  • Niet online
wehave schreef op zondag 23 december 2018 @ 00:43:
[...]

Ik zie het zo , nieuwe mensen die in de crypto markt stappen kopen bijna altijd eerst btc en misschien wat eth.
De rest kennen ze niet eens.
Dan ga je erin verdiepen en ziet andere leuke coins voorbij komen , daar haal je ook maar een plukje van.
dan lees je al die verhalen van coins die x1000 of meer zijn gegaan en dat wil jij ook wel.
Dus koop je een plukje shitcoin waarvan je hoopt dat dat de gouden coins word en die nog zo laag staat dat je er gelijk bv 100k van hebt.

ik denk dat dit proces nog wel even blijft aanhouden maar dat is dan mijn mening.
Vorig jaar zijn er genoeg mensen geweest die vol in XRP gingen of een andere alt zonder BTC te kopen. Voor veel mensen die niets weten van aantal coins maal prijs per coin was BTC te duur en gingen ze liever voor een coin waarvan ze dachten dat ie ook wel even van 1 dollar naar 20k zou gaan.

Iets als XRP of XLM is niet x1000 gegaan omdat mensen BTC hebben gekocht en toen een plukje van die alts. Er zijn belachelijk veel mensen geweest die direct naar alts gingen, anders had BTC 100k gedaan. Coins die x1000 hebben gedaan hebben dit gedaan omdat mensen ze kochten, niet omdat mensen ze kochten omdat ie x1000 had gedaan. Het x1000 doen geeft juist aan hoe extreem veel mensen die coins hebben gekocht op x10, x100, x200 en x500.

[ Voor 18% gewijzigd door PilatuS op 23-12-2018 00:50 ]

• Marthusiast
Zo's dat @Verwijderd !!

• RaptorXS
Verwijderd schreef op zondag 23 december 2018 @ 00:44:
Dat filmpje van ome Willem die hier laatst gepost werd, over de val van de dollar als wereldmunt. Dat was een mooie.

Ome Willem beschreef het als volgt: na het besluit van de g20 top om cryptocurrencies niet de oorlog te verklaren maar juist te gaan reguleren, is een interessante digitale asset ontstaan voor beleggers als aanvulling op de traditionele assets.

Vergelijk dit fenomeen met muziek. Je had de klassieke muziek, pop, rock en ineens was daar de opkomst van house muziek eind jaren 80. Die muziek stroom is tegenwoordig niet meer weg te denken.

Zo zie ik het zelf ook een beetje en denk ook dat we binnen nu en 20 jaar stijgingen gaan zien waar we alleen maar over durven dromen.

Er fladdert zo'n 3000 biljoen (3 miljoen miljard) op deze wereld rond, er hoeft maar 1% daarvan crypto in te stromen en daar is je moon.

De hoogste marketcap die we afgelopen bullrun neerzette was dik 800 miljard. En dat was speculatieve waarde, geen echt dollar gebacked bedrag. Stel dat er echt een 1% binnen stroomt. Zit je op 30k miljard.

Accumuleren boys.
Gisteren brak de Bitcoin een nieuw record. Niet in de koerswaarde, positief of negatief, maar in het handelsvolume. Niet eerder in de geschiedenis van de cryptomunt werd er zoveel gehandeld als op 21 december 2018.
Bron: https://www.apparata.nl/n...oin-springlevend-is-29439
:)

Verwijderd

Grote jongens halen hun bitcoins niet op Binance. Maar het zal toch via de blockchain moeten ;)

• Crypts

Accumuleren boys.
Jezus gozer, ik waardeer je inzet maar koop gewoon meer btc was ook voldoende geweest. :+

• RaptorXS
Verwijderd schreef op zondag 23 december 2018 @ 00:52:
[...]

Grote jongens halen hun bitcoins niet op Binance. Maar het zal toch via de blockchain moeten ;)
Niet helemaal waar, soms gaat de OTC handel inklusief de Private key.

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Thanks voor het delen. Toch wel een boeiende statistiek. Kan je wel uit op maken dat de interesse behoorlijk hoog is. Of iedergeval, er zijn genoeg mensen die lekker bezig zijn met Bitcoin. :)

Verwijderd

Crypts schreef op zondag 23 december 2018 @ 00:53:
[...]

Jezus gozer, ik waardeer je inzet maar koop gewoon meer btc was ook voldoende geweest. :+
Koop gewoon meer btc moon lambo.

ATH KOMT MOON MOON ATH 5 NULLEN LAMBOOOOOOOOO

• twain4me
  • Laatst online: 15:50

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit

Accumuleren boys.
Das allemaal leuk, maar bestaat lamborgini dan nog wel. -O-

Verwijderd

twain4me schreef op zondag 23 december 2018 @ 00:57:
[...]

Das allemaal leuk, maar bestaat lamborgini dan nog wel. -O-
Tuurlijk. Ze hebben dan zelfs speciale crypto edities voor ons. Die op champagne van 10k per liter rijden.

Want die gewone brandstof lambo's zijn voor het goud en zilver plebs.

• Crypts
Verwijderd schreef op zondag 23 december 2018 @ 00:56:
[...]

Koop gewoon meer btc moon lambo.

ATH KOMT MOON MOON ATH 5 NULLEN LAMBOOOOOOOOO
En dit is dan weer het moment om tussen de lakens te kruipen, je 'vrouwtje' te omarmen en samen gelukzalig in slaap te vallen. :+

• Marthusiast
Over 10 jaar, dames en heren, zijn wij whale.. En bepalen we zelf of lamborghini nog lelijke auto's maakt, of pakken melk produceert. Terwijl wij een eiland naar keuze hebben gekocht. Ofzo.

• twain4me

twain4me

allemaal een ander eiland, of kopen we samen gewoon australie

ontopic iota is ineens wakker ...

• ggj87
Lastig, gaan we verkopen of blijven we nog even zitten. Er zijn al heel wat bullflags gesneuveld, maar als het mooi door stijgt pak ik dat toch een keer mee.

• Marthusiast
Down under.. klinkt goed! Eh IOTA gaat al een poosje lekker!

• Marthusiast
ggj87 schreef op zondag 23 december 2018 @ 01:04:
Lastig, gaan we verkopen of blijven we nog even zitten. Er zijn al heel wat bullflags gesneuveld, maar als het mooi door stijgt pak ik dat toch een keer mee.
Nou er is iig wat beweging.. ;-)

• ggj87
Het lijkt idd. nog te kunnen verder stijgen ipv bullflag :) Zou een keer leuk zijn.

• Crypts
Marthusiast schreef op zondag 23 december 2018 @ 01:01:
Over 10 jaar, dames en heren, zijn wij whale.. En bepalen we zelf of lamborghini nog lelijke auto's maakt, of pakken melk produceert. Terwijl wij een eiland naar keuze hebben gekocht. Ofzo.
Reality check. Over tien jaar zien we er 10 jaar ouder uit, hebben we wellicht een 30 jaar oude lambo in de garage die we niet kunnen onderhouden, 3 kids die een vermogen kosten omdat ze willen studeren, een volle zak (vul zelf maar in met wat) en dromen die nooit uit gaan komen. :+

• Matadores
  • Laatst online: 15:35
Moon this night?

• Swaha

Accumuleren boys.
Mee eens, cryptocurrency heeft zeker toekomst en de marketcap waar we het nu over hebben is peanuts. Maar waar zal het geld in gaan zitten? In BTC, of in de duizenden altcoins? Deze zullen echt een usecase moeten hebben, anders zullen ze op de langere termijn het echt af gaan leggen.

Bitcoin is gewoon koning, ben echt zo benieuwd hoe de markt er over 5 jaar uitziet. In mijn ogen gaat er een keer een moment komen dat de meeste alts zo gigantisch hard gedumpt gaan worden, nog veel harder dan nu. Dat hebben we nu al meegemaakt natuurlijk, maar dit is zeker niet de laatste keer. Tot die tijd gewoon lekker meeliften, en hopen dat ik dat moment net voor ben. :)

• Marthusiast
Crypts schreef op zondag 23 december 2018 @ 01:07:
[...]

Reality check. Over tien jaar zien we er 10 jaar ouder uit, hebben we wellicht een 30 jaar oude lambo in de garage die we niet kunnen onderhouden, 3 kids die een vermogen kosten omdat ze willen studeren, een volle zak (vul zelf maar in met wat) en dromen die nooit uit gaan komen. :+
Check! Geen van wat je schrijft voegt voor mij ook maar enige zin van waarde toe. Haha

• Crypts
Het was volle maan idd. :P

• Swaha
BTW: ben net ingestapt in AION met een SL op 399. Ben benieuwd. :)

• twain4me

twain4me

[...]

Als ze willen studeren nemen ze maar een krantenwijk...

• RaptorXS
Alweer kaviaar met blini's bij het kerstdiner :)

• PilatuS
  • Niet online
Swaha schreef op zondag 23 december 2018 @ 01:08:
[...]
Bitcoin is gewoon koning,
Precies :)

Mogelijk komt er een keer een alt die mensen echt gaan gebruiken, dat zou een gamechanger zijn en dan zie ik zelfs BTC wel dood gaan. Tot die tijd is en blijft BTC inderdaad koning.

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01:25
Persoonlijk zit ik steeds te traden met bedragen rond de 0,03, 0,05, soms 0,1 BTC.
Dat is op dit moment niet bijzonder veel, en ik kijk eigenlijk enkel naar het totaal aan BTC wat ik opbouw / probeer op te bouwen.
Maar stel dat BTC ooit 100k aantikt, dan zit je aan 0,1 BTC toch met beste bedragen te klungelen eigenlijk...
En tegen die tijd hoop ik dat mijn trades, als ik met gelijk percentage van het totaal handel als nu, toch wat groter zijn inmiddels, dus 0,2 of 0,3 BTC per keer erin gooien ofzo.
Wel stoer om tegen je vrienden te kunnen zeggen:

'Ff wachten hoor...
Zo.
Ja, ik heb ff 30.000 euro aan Xrekt gekocht net.
Maar ga verder.'

• PilatuS
  • Niet online
Toch blij dat ik weer even ben uigestapt. Zag de double top op Bitmex voor BTC tot op de 50 cent en was toen gelijk weg. Eerst was het nog wel zo dat 10 minuten een verschil was van 10 dollar, maar nu is 3 minuten gewoon even 50 dollar.

• tias86
En als je het over fintech hebt hier is de top50 van KPMG over 2018 : https://h2.vc/f100/#emerging-50

Staat Quoine oa op #29 CoinBase op #48 En hee geen ripple labs :?

Over KPMG:

KPMG is een internationale accountants- en adviesorganisatie. Er werken ruim 155.000 medewerkers in 144 landen.

Mocht je twijfelen over hun positie/status.

Quoine founded in 2014

CoinBase 2012

Ripple labs founded in 2012

Gewoon wat feiten.

• Crypts
twain4me schreef op zondag 23 december 2018 @ 01:11:
[...]

Als ze willen studeren nemen ze maar een krantenwijk...
Ik zou dan zeggen stap in crypto's en doe niet net als je vader. :+

Verwijderd

[...]

-O-

Persoonlijk leef ik mijn droom al. Een nachtmerrie tenminste... Nee hoor geintje. Mijn leven is net een sprookje, als ik thuiskom zit de heks op de bank...

• twain4me

twain4me

Verwijderd schreef op zondag 23 december 2018 @ 01:20:
[...]

-O-

Persoonlijk leef ik mijn droom al. Een nachtmerrie tenminste... Nee hoor geintje. Mijn leven is net een sprookje, als ik thuiskom zit de heks op de bank...
met of zonder zeven dwergen?

• ggj87
PilatuS schreef op zondag 23 december 2018 @ 01:17:
Toch blij dat ik weer even ben uigestapt. Zag de double top op Bitmex voor BTC tot op de 50 cent en was toen gelijk weg. Eerst was het nog wel zo dat 10 minuten een verschil was van 10 dollar, maar nu is 3 minuten gewoon even 50 dollar.
Hm, ik zat er toen ook aan te denken uit te stappen maar toen zakte het en is het zo'n moment dat het al te laat is. Lijkt wel een bullflag tot nu toe. Maar misschien bij de volgende groene kaars toch maar winst nemen en kijken tot hoe ver het verder stijgt :+

• RaptorXS
Voegt niets toe, dus weg.

[ Voor 87% gewijzigd door janvanduschoten op 24-12-2018 18:35 ]

• toilet_paper
Op Kraken volgde de pump van ETH de pump van BTC pas ruim een half uur later lijkt 't.
Kan wel es handig zijn als BTC weer es een pumpke doet.

• PilatuS
  • Niet online
ggj87 schreef op zondag 23 december 2018 @ 01:26:
[...]

Hm, ik zat er toen ook aan te denken uit te stappen maar toen zakte het en is het zo'n moment dat het al te laat is. Lijkt wel een bullflag tot nu toe. Maar misschien bij de volgende groene kaars toch maar winst nemen en kijken tot hoe ver het verder stijgt :+
Zolang ik er bij ben is het mij voor de beste manier. Voor de nacht moet ik een keuze maken wat ik doe, maar overdag is er soms zo enorm veel verschil in korte tijd dat het de moeite meer dan waard is. Voor 1 BTC instappen en uitstappen is minder dan 10 dollar, dus met 50 dollar verschil is meer dan de moeite waard.

Als je inderdaad te laat bent dan gewoon even blijven zitten, de koers gaat toch wel weer even terug omhoog met waar we nu zitten.

• hijacker80
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-05-2025
eth komt eindelijk beetje los

• Marthusiast
tias86 schreef op zondag 23 december 2018 @ 01:19:
[...]

En als je het over fintech hebt hier is de top50 van KPMG over 2018 : https://h2.vc/f100/#emerging-50

Staat Quoine oa op #29 CoinBase op #48 En hee geen ripple labs :?

Over KPMG:

KPMG is een internationale accountants- en adviesorganisatie. Er werken ruim 155.000 medewerkers in 144 landen.

Mocht je twijfelen over hun positie/status.

Quoine founded in 2014

CoinBase 2012

Ripple labs founded in 2012

Gewoon wat feiten.
Hoop ombekende namen in deze lijsten imo.. Zie je projecten die kans van slagen hebben en nu in 'deze' scene onderbelicht zijn?

• Tominatie
  • Niet online
ETH gaat ook echt goed zeg. Het is misschien helemaal geen gek idee er een aantal aan te schaffen.

@hijacker80 je was me net voor. :+

[ Voor 17% gewijzigd door Tominatie op 23-12-2018 01:39 ]

• tias86
Verwijderd schreef op zondag 23 december 2018 @ 01:20:
[...]

-O-

Een heks of een whale?

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:29

ScreamGT

joejoe

Marthusiast schreef op zondag 23 december 2018 @ 01:01:
Over 10 jaar mogen wij geen benzine slurpende lambo's meer kopen van onze linkse gekkies.
Volledig van het padje die lui...

dat terzijde; when lambo?

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• hijacker80
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-05-2025
Tominatie schreef op zondag 23 december 2018 @ 01:39:
ETH gaat ook echt goed zeg. Het is misschien helemaal geen gek idee er een aantal aan te schaffen.

@hijacker80 je was me net voor. :+
Hoop een beetje dat de chart van crypto ed van 21 dec klopt >:)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Du7c3ApX0AAyoF8.jpg

• ggj87
PilatuS schreef op zondag 23 december 2018 @ 01:30:
[...]

Zolang ik er bij ben is het mij voor de beste manier. Voor de nacht moet ik een keuze maken wat ik doe, maar overdag is er soms zo enorm veel verschil in korte tijd dat het de moeite meer dan waard is. Voor 1 BTC instappen en uitstappen is minder dan 10 dollar, dus met 50 dollar verschil is meer dan de moeite waard.

Als je inderdaad te laat bent dan gewoon even blijven zitten, de koers gaat toch wel weer even terug omhoog met waar we nu zitten.
Ben ook uitgestapt. Ben weer een paar USDT minder arm :+ Ik weet niet of dit het beste is, maar goed. Vanochtend was er ook een dump na de stijging, al lijkt deze wel anders te zijn. Het volume is ook een stuk hoger.

• tias86
Marthusiast schreef op zondag 23 december 2018 @ 01:39:
[...]

Hoop ombekende namen in deze lijsten imo.. Zie je projecten die kans van slagen hebben en nu in 'deze' scene onderbelicht zijn?
Vooral overbelichte projecten met een erg hoge marketcap waarvoor heel veel geld nodig is om een x10 te doen laat staan x100 of x1000. Ben het in dat opzicht eens met pilatus.

Maar gems zijn er zeker, je moet alleen het geluk hebben dat je de juiste te pakken hebt.

• RaptorXS
ScreamGT schreef op zondag 23 december 2018 @ 01:43:
[...]

Over 10 jaar mogen wij geen benzine slurpende lambo's meer kopen van onze linkse gekkies.

Tegen die tijd koop je een drone die je dropt waar je wil wezen. :)

• twain4me

twain4me

ScreamGT schreef op zondag 23 december 2018 @ 01:43:
[...]

lopen op champagne heb ik net geleerd.
En ons eiland, onze regels... linkse en rechtse gekkie mogen er niet in... :+

• RaptorXS
:) Zo te zien hebben de BCH en SV players hun krediet verspeelt, dat is wel mooi

• toilet_paper
ETH gaat idd lekker.
Je zou toch maar vanaf $113 in een longpositie zitten met leverage...

• Tominatie
  • Niet online
Gaat wel goed zeg :o

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
ETH terug naar plek 2 op marketcap?

• Swaha
Ik blijf me erover verbazen!

• toilet_paper
Wanneer moet je nou op die sell knop rammen he...

• Swaha
toilet_paper schreef op zondag 23 december 2018 @ 02:03:
Wanneer moet je nou op die sell knop rammen he...
Heel simpel,op de top. :+

• ggj87
Had toch moeten blijven zitten. Ik wist het wel :')

• toilet_paper
Ok.
Heb erop geramd.
http://prntscr.com/lyhku6

• Tominatie
  • Niet online
eth is echt een stoomtreintje naar de maan
very nice

• Marthusiast
Tominatie schreef op zondag 23 december 2018 @ 02:08:
eth is echt een stoomtreintje naar de maan
very nice
Was >$1000 in februari jl.. Maar ik ga mee op het treintje hoor! Naamsbekendheid he.. BTC en ETH, waren lange tijd #1 en #2..

• PilatuS
  • Niet online
ggj87 schreef op zondag 23 december 2018 @ 02:05:
Had toch moeten blijven zitten. Ik wist het wel :')
En nu niet meer :) Kan raar lopen soms altijd.

• toilet_paper
Zit te twijfelen om nu short te gaan op ETH...
Maar doe 't niet. Sleepytime, mooi geweest.
Morgen weer vroeg dag om een uur of 10... :/
;)
baaibaai

• PilatuS
  • Niet online
Ik ga ook maar eens vroeg naar bed :P Bear flag op BTC. Gooi er wel een koop order in ver boven de weerstand mocht ie toch doorzetten.

• Tominatie
  • Niet online
@PilatuS Op de telegram strooide de TA'ers urenlang met grafiekjes over hoe bearish bitcoin wel niet was. Toen ie de 3900 brak kwamen ze even vertellen dat het een bulltrap was. Nou ik zie het!

TA kan je altijd als overweging gebruiken maar zo'n bear flag ofzo zegt eigenlijk ook echt geen reet.

Moon, soon.

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op zondag 23 december 2018 @ 02:38:
@PilatuS Op de telegram strooide de TA'ers urenlang met grafiekjes over hoe bearish bitcoin wel niet was. Toen ie de 3900 brak kwamen ze even vertellen dat het een bulltrap was. Nou ik zie het!

TA kan je altijd als overweging gebruiken maar zo'n bear flag ofzo zegt eigenlijk ook echt geen reet.

Moon, soon.
Ben nog half wakker nu :P

Je hebt TA'ers en je hebt TA'ers. De mensen die ik volg geven mogelijkheden aan en zeggen niet dat er dit of dit gaat gebeuren. Voor mij is het sowieso dat niemand weet wat er precies gaat gebeuren. Waar iets gaat gebeuren kan TA wel goed aangeven en dat is voor mij ook veel meer nuttig. Ik zie vaak genoeg verschillende TA's van verschillende mensen die het soms met elkaar oneens zijn en dat is ook prima. Voor mij is het gewoon de mogelijkheden zien op welke levels wat kan gebeuren en waar een instap en uitstap handig is, zonder dat ben je blind als je wil daytraden. Die candle van 3900 naar 4000 zag ik niet aankomen en denk ik ook dat niemand die wel zag aankomen. Dat iemand die eerst bearish zegt dan iets moet zeggen omdat ie fout zat is wel jammer, maar niemand die ik volg zegt dat op die manier. Verder is TA inderdaad een overweging zoals je zegt, het is opties zien en zien wat wel waarschijnlijk is en wat dat niet is. TA'ers die zeggen DIT gaat gebeuren, zijn slechte TA'ers.

En nee, een bearflag zegt ook niet alles. Over het algemeen breekt ie omlaag, maar niet altijd. Toch is het gewoon een handig hulpmiddel zoals zoveel dingen zijn. Hoe meer van die hulpmiddelen je samenvoegt hoe beter je kan traden. 4 losse hulpmiddelen zeggen ook niets, maar de hele boel samen is enorm nuttig. Niet dat je dan alles kan voorspellen, iemand die dat zegt lult onzin. Alleen door al die dingen samen te gebruiken zijn er mensen (waarvan ik dus niet zeg dat ik het ben) die 8 van de 10 trades succesvol kunnen uitvoeren. Als je de risk/reward voor iedere trade pakt en gebruikt is zelfs 4 van de 10 genoeg voor winst.

Wat betreft moon. Ik ga ook voor moon, alleen geen idee wanneer. Is ook de vraag wat moon is natuurlijk, voor mij is dat een bullrun waarvan ik denk dat ie er zeker weer komt, maar of dat de komende 2 maanden is, geen idee dus :P

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-01 20:39
Het is raar. Ik kan niet verklaren waarom, maar het voelt nu echt aan alsof we in een bullmarkt zitten. Als je uitzoomt zie je dat het eigenlijk nog helemaal niks voorstelt - vanaf de 6000-regio hebben we eerder vergelijkbare stijgingen gehad, en daarvoor nog veel grotere. Dus ik ik kan niet goed verklaren waarom, maar het voelt nu toch anders.

De alts doen wel nog heel weinig, dus misschien klopt er wel helemaal niks van. Maar het zou me toch langzaamaan echt verbazen als we de 3100 nog aan gaan tikken.

Belangrijkste punt voor mij is dat de verkoopkant van het orderboek al zeker een week bijna leeg is. Wat betekent dat de koers heel makkeljk kan stijgen. En dat op dit moment vrijwel niemand meer wil verkopen. Misschien is de koers inmiddels zover gezakt dat mensen denken "nu hou ik het ook maar gewoon vast ook".

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Zo gelukje denk ik..had vrijdag wel 2 hele ETH gekocht voor 99. Die gaan nu wel heel lekker. Wilde ze eigenlijk gebruiken om HOT te kopen maar wacht daar maar even mee.

• ggj87
Wow DGD heeft sinds vannacht ineens 330 BTC meer volume en doet ook wat.

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Ik pak nu al dagen lang achter elkaar 10 tot 15 procent op aion. Wachten tot btc weer eens daal richting de 3825, aion inkopen, en dan weer verkopen richting de 3975.

Gaat niet eeuwig daar dat snap ik ook wel, ooit breekt ie naar beneden of naar boven,
Maar dan pak ik gewoon een ander muntje toch.

Nu wacht ik weer rustig tot hij weer daalt.
En zo niet dan niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Thommie.nl op 23-12-2018 08:36 ]

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Ik ben volgens mij de enigste trader hier die alleen in de dalingen verdiend, zit er de laatste runs weer compleet naast met maar 10% winst en +/- 8 uur achter de schermen :'(

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Zil gaat steady rustig als een slakje omhoog.

Of btc daalt of stijgt, elke dag paar satjes erbij. Zo irritant qua timing wanneer in te stappen voordat dat ding ontploft.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
Slux schreef op zondag 23 december 2018 @ 09:01:
Ik ben volgens mij de enigste trader hier die alleen in de dalingen verdiend, zit er de laatste runs weer compleet naast met maar 10% winst en +/- 8 uur achter de schermen :'(
Nee hoor.. je bent niet alleen..

Zero.

• lauraz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-03-2023
China heeft het nieuwe lijstje gepubliceerd over de ‘beste’ crypto’s.

https://ethereumworldnews...-chinas-latest-ccid-rank/

EOS nog steeds op 1.
GXchain naar 3.
Kende deze laatste nog niet.
Misschien dan toch maar een klein zakje van inslaan?

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:02

Bever!

3

Thommie.nl schreef op zondag 23 december 2018 @ 09:11:
Zil gaat steady rustig als een slakje omhoog.

Of btc daalt of stijgt, elke dag paar satjes erbij. Zo irritant qua timing wanneer in te stappen voordat dat ding ontploft.
Waarom stap je eruit dan als hij omhoog gaat?

• Slux
  • Niet online
Pelox schreef op zondag 23 december 2018 @ 09:15:
[...]

Nee hoor.. je bent niet alleen..
Oh gelukkig dacht echt dat het alleen aan mij lag, ik ben zelfs meer dan 8 uur per dag bezig met +/- 30 trades per dag.

Het lijkt wel dat er een paar personen de markt bepalen op het moment, door een mega buy te doen en zo de FOMO boys mee te slepen, het gaat ook heel anders dan vorig jaar gevoelsmatig, er klopt gewoon iets niet de laatste dagen maar ik zit er continue naast dus zal nu ook wel zo zijn.

Ik blijf er in ieder geval boven op zitten en ga er vanuit dat we toch weer een dipje krijgen in plaats van een echte run.

• ggj87
Gisteren en vandaag 3 goede trades gemaakt :) Niet veel mee verdiend, maar ook geen verlies!
Gisteren 2x op BTC en nu net een klein ritje op DGD met 25% van pf. Is niet veel, maar toch mooi net onder de 124BTC sellwall laten opkopen. Ben benieuwd hoe die DGD verder gaat. Hij is al meerdere keren gepumpt maar zakte naderhand steeds. Dit is wel de grootste stijging tot nu toe met het hoogste volume.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Dat is weer lekker wakker worden! Gisteren wel een paar keer getwijfeld om na de all-in toch weer uit te stappen ivm rode candles, maar, mijzelf voorgehouden dat ik dan buy high, sell low zou toepassen. Nu toch een stuk hoger, maar is de vraag wat er vandaag gaat gebeuren.

Ik zie de 800 nergens meer genoemd worden, 3000 aantikken nog wel, maar, ik denk dat ik met de Euro's nu uitstap en met USDT blijf zitten om het risico te spreiden. Stukje winst nemen en stukje doorgaan.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Matadores
  • Laatst online: 15:35
Slux schreef op zondag 23 december 2018 @ 09:01:
Ligt eraan met welke bedragen je "speelt". 10% winst op 3000 euro is toch leuk 300 euro verdienen in 8 uurtjes. Er zijn dagen dat ik ze niet verdien, heel veel. ;(

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-01 21:40

sourcecode

Prepare for the next ATH

REQ gaat ook van start nu :)

Prepare for the next ATH

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ik ben met USDT nu all-in op ADA gegaan en daarvoor ONT, NEO en XRP verkocht, let's go!

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• RaptorXS
Slux schreef op zondag 23 december 2018 @ 09:33:
[...]

Oh gelukkig dacht echt dat het alleen aan mij lag, ik ben zelfs meer dan 8 uur per dag bezig met +/- 30 trades per dag.

Het lijkt wel dat er een paar personen de markt bepalen op het moment, door een mega buy te doen en zo de FOMO boys mee te slepen, het gaat ook heel anders dan vorig jaar gevoelsmatig, er klopt gewoon iets niet de laatste dagen maar ik zit er continue naast dus zal nu ook wel zo zijn.

Ik blijf er in ieder geval boven op zitten en ga er vanuit dat we toch weer een dipje krijgen in plaats van een echte run.
Dikke grijns, zou bijna medelijden krijgen ;)

Verwijderd

Waves doet even gek...
Ik durf er alleen even niet in...
Usdt naar btc om naar WAVES te gaan.... Te veel moeite voor iets dat ik 60min geleden had moeten doen...

• Slux
  • Niet online
Matadores schreef op zondag 23 december 2018 @ 10:16:
[...]

Ligt eraan met welke bedragen je "speelt". 10% winst op 3000 euro is toch leuk 300 euro verdienen in 8 uurtjes. Er zijn dagen dat ik ze niet verdien, heel veel. ;(
Vind je ? dat verdiend een gemidelde zzper in de bouw al per dag
RaptorXS schreef op zondag 23 december 2018 @ 10:23:
[...]

Dikke grijns, zou bijna medelijden krijgen ;)
ik ben ook zielig :X Ik kan morgen mijn kerstpakket ophalen bij de voedselbank dus ben benieuwd of het een mooie kerst gaat worden, die xrekt donaties schieten helaas nog niet op -O-

[ Voor 33% gewijzigd door Slux op 23-12-2018 10:36 ]

Pagina: 1 ... 46 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!