[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 43 ... 103 Laatste
Acties:
  • 270.897 views

• Borealis
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 28-02-2021
zelfs mijn staking coins zijn serieus aan het stijgen! Colx en Linda, deze stonden de laatste weken op een bedroevend laag peil maar krijgen nu eindelijk wat wind in de zeilen. En de 30 Trx die ik dagelijks krijg, is ook mooi meegenomen.
Zo mag het nog een weekje blijven lopen en dan op 1 januari een ferme dip (waarbij ik weer kan bijkopen) en dan weer naar omhoog!

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
idd alleen november dit jaar was al min 50%, paar dagen wat groene cijfers en de bullrun is gestart haha

Zou top zijn natuurlijk, maar ik ben nog een beetje bearish

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-01 09:59
Arrgghh.. alle ta's hebben het over een aanstaande correction en jullie hebben het over een aankomende stijging.. hoe moet ik nu weten wat ik moet doen! |:(

[ Voor 15% gewijzigd door Pelox op 21-12-2018 14:40 ]

Zero.

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Pelox schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 14:38:
Arrgghh.. alle ta's hebben het over een aanstaande correction en jullie hebben het over een aankopen stijging.. hoe moet ik nu weten wat ik moet doen! |:(
als ik eerlijk ben zou het normaal zijn als er een correctie aan komt maar ik weet wel dat ik bijkoop onder de 4000 dollar >:)

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-01 00:52

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Gewoon kalm blijven 🙈

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
Pelox schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 14:38:
Arrgghh.. alle ta's hebben het over een aanstaande correction en jullie hebben het over een aankomende stijging.. hoe moet ik nu weten wat ik moet doen! |:(
That's the fomo kicking in, ik wacht geduldig af nu :)

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
leuk al die keuzens.....ik ben net uit ZIL gegaan. Nu maar hopen dat hij even een correctie heeft voor hij weer verder gaat stomen. Ik heb mijn 10% winst gepakt.

Overigens geloof ik in ZIL dus dit is met mijn speelgeld uitgevoerd, verder hodl ik nog een deel. @lauraz dat is ook een manier om niet te veel emotie te hebben. Gewoon een x aantal hodl voor je miljoenen :+

• lauraz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-03-2023
cursquidHome schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 14:49:

Overigens geloof ik in ZIL dus dit is met mijn speelgeld uitgevoerd, verder hodl ik nog een deel. @lauraz dat is ook een manier om niet te veel emotie te hebben. Gewoon een x aantal hodl voor je miljoenen :+
:-) dat lukt me al steeds beter gelukkig.
Probeer vaker winst te pakken tussen 5 en 10%, maar het gaat om 'zulke kleine' bedragen, dat het vaak niet zo veel zoden aan de dijk zet.

Maar slim dat je bent uitgestapt. Hij heeft piekje gehad voorlopig lijkt het.

• Tominatie
  • Niet online
when <4k? B)

Ik hou stratis trouwens weer goed in de gaten nu. Mooie dip gehad en weer deels ingekocht op 31250-31500 sat. Als we onder de 31k gaan, dan wordt mijn buyorder op 30520 ook nog wel gehit hopelijk.

Happy trading :)

had ik toch maar langer in IOST moeten zitten achteraf })

• cursquidHome
lauraz schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 14:54:
[...]

:-) dat lukt me al steeds beter gelukkig.
Probeer vaker winst te pakken tussen 5 en 10%, maar het gaat om 'zulke kleine' bedragen, dat het vaak niet zo veel zoden aan de dijk zet.

Maar slim dat je bent uitgestapt. Hij heeft piekje gehad voorlopig lijkt het.
ok je wilde advies kost je 1 BTC B) ...... nee geintje......... kleine bedragen moet je niet naar kijken. Dat is precies de reden dat ik niet naar euro's kijk maar naar BTC en de percentages. Voordeel wat ik hoop te hebben met dat leergeld is dat het me straks niet meer uitmaakt of het nu om 1 euro of 100 euro gaat. Ik kan handelen ongeacht hoeveel geld je erin steekt. Als je met echt grote bedragen zit dan gaat dit niet op omdat jij dan zelf de whale bent }) . Die luxe heb ik niet hahahahaha.

• Tominatie
  • Niet online
Moet je die IOST is zien gaan zeg. @Chris.nl jij zit nu ook in een ruimteschip naar de maan!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Voordat ik gisteren ging slapen zag ik dat ADA het heel goed deed en nog wat andere alts. ZIL stond echter stil. BTC durfde ik voor de nacht niet aan, dus maar een stapel ZIL gekocht. Toch lekker om even 10% te pakken :)

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Tominatie schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 14:57:
had ik toch maar langer in IOST moeten zitten achteraf })
Om een node te runnen is momenteel 10.5M iost nodig. Info Kan zijn dat de grote mining jongens hier brood in zien en extra inslaan. Nu durf ik hiermee geen advies te geven, 'k wil geen @FaceDown zijn.
Tominatie schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 15:03:
Moet je die IOST is zien gaan zeg. @Chris.nl jij zit nu ook in een ruimteschip naar de maan!
Tja, nog +110% om alleen al November goed te maken. Maar dit lijkt mijn beste DCA maand ooit.

[ Voor 24% gewijzigd door Chris.nl op 21-12-2018 15:05 ]

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11-2025
Adhv de 2u en 5u TI's zou je zeggen dat er nog een stijging in zit.

• Klaas25
  • Laatst online: 01-12-2025
ONT en TRX ook weg

[ Voor 24% gewijzigd door Klaas25 op 21-12-2018 15:08 ]

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Tominatie schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 14:39:
[...]

als ik eerlijk ben zou het normaal zijn als er een correctie aan komt maar ik weet wel dat ik bijkoop onder de 4000 dollar >:)
De onder de 3k bijkopen heb je alweer uit he hoofd gezet?

Rookworst zonder r is ook worst.

• cursquidHome
even een risico genomen, wat ingeslagen van KEY. Misschien zit hier ook wel een mooie pump in nu alles wat groener aan het worden is oOo

• lauraz
cursquidHome schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 14:58:
[...]

ok je wilde advies kost je 1 BTC B) ...... nee geintje......... kleine bedragen moet je niet naar kijken. Dat is precies de reden dat ik niet naar euro's kijk maar naar BTC en de percentages. Voordeel wat ik hoop te hebben met dat leergeld is dat het me straks niet meer uitmaakt of het nu om 1 euro of 100 euro gaat. Ik kan handelen ongeacht hoeveel geld je erin steekt. Als je met echt grote bedragen zit dan gaat dit niet op omdat jij dan zelf de whale bent }) . Die luxe heb ik niet hahahahaha.
O-) gaat even bank beroven voor 1 btc.
Ik bedoelde ook eigenlijk kleine btc procentjes. Ik kijk pas weer naar de €-waarde als btc echt flink omhoog gaat en ik in ieder geval mijn investering er uit trek.
Maar 30% winst is leuker dan 10% op een muntje en er is bij mij altijd de angst bij uitstappen om de boot te missen.

• Tominatie
  • Niet online
heb zojuist 1200 xrp bijgekocht. Why not

@Bartvandelaar ja zeker, onder de 3k bijkopen gaat wel weer in me hoofd als we m naderen

• cursquidHome
lauraz schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 15:10:
[...]

O-) gaat even bank beroven voor 1 btc.
Ik bedoelde ook eigenlijk kleine btc procentjes. Ik kijk pas weer naar de €-waarde als btc echt flink omhoog gaat en ik in ieder geval mijn investering er uit trek.
Maar 30% winst is leuker dan 10% op een muntje en er is bij mij altijd de angst bij uitstappen om de boot te missen.
klopt zeker. Met stratis heb ik ook te snel winst gepakt, maarja wat we de afgelopen maanden hebben gezien is dit wel beter. Als je niet af en toe je winst pakt dan ben je eigenlijk altijd aan het hodl. Dan kan je beter gewoon investeren en over een jaar weer kijken of standaard een sell order op +100% zetten dat je er voor de helft uitstapt. Kost je ook nog eens minder tijd. O-)

• tias86
GUTS goes charity lol:

https://blog.guts.tickets...ifferent-way-ca86c27e4b6f

Een theater of artiest kan nu ook kiezen voor dynamische prijzen voor (een gedeelte of 1) tickets. Dus prijs van het ticket word dan bepaalt door marktwerking.
Alleen gaat het verschil dan naar een goed doel (te kiezen door degene die het organiseert) in plaats van de zakken van handelaren.
Dus stel het ticket kost 50 euro, maar door de hoge vraag word het 75 euro, gaat er 25 euro naar een goed doel!

• ggj87
Ik denk dat het niet stijgt omdat ze doorhebben dat ik er weer in zit. Excuses aan allen.

• Tominatie
  • Niet online
De bears staan toch wel de heletijd tegen die 4k te beuken.

@ggj87 ah vandaar... zal nu wel in elkaar zakken

• cursquidHome
tias86 schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 15:26:
GUTS goes charity lol:

https://blog.guts.tickets...ifferent-way-ca86c27e4b6f

Een theater of artiest kan nu ook kiezen voor dynamische prijzen voor (een gedeelte of 1) tickets. Dus prijs van het ticket word dan bepaalt door marktwerking.
Alleen gaat het verschil dan naar een goed doel (te kiezen door degene die het organiseert) in plaats van de zakken van handelaren.
Dus stel het ticket kost 50 euro, maar door de hoge vraag word het 75 euro, gaat er 25 euro naar een goed doel!
lezen ze ook dit tweakers forum ofzo.....gejat van xrekt! :Y

• tias86
cursquidHome schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 15:30:
[...]

Verkoopt Xrekt tickets voor evenementen? ;)

• Tominatie
  • Niet online
cursquidHome schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 15:30:
[...]

Misschien kan xRekt een partnership aangaan met guts? ;) :+

• Pelox
Hup BTC! nog 1 push omhoog!

Zero.

• cursquidHome
tias86 schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 15:31:
[...]

nee idd doelde meer op het goede doelen gedeelte om maar geen winst te maken :+

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:38
Gaat ADA 3e keer proberen de 1100 sats te doorbreken vandaag?

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
Beste noorderburen, ff off-topic, maar dit weekend kom ik jullie mooie hoofdstad bezoeken :) Hopelijk hebben we net als in crypto het goede weer mee :)

• tias86
cursquidHome schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 15:32:
[...]

nee idd doelde meer op het goede doelen gedeelte om maar geen winst te maken :+
GUTS is geen non-profit organisatie maar gewoon een bedrijf dat geld verdient.

• Tominatie
  • Niet online
PHPResource schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 15:34:
Gaat ADA 3e keer proberen de 1100 sats te doorbreken vandaag?
Als bitcoin definitief de 4k gaat verlaten naar de +4.1k zie ik de alts nog wel een lijpe sprint trekken. Dan zal ADA vast de 1100 breken.

Maarja voor nu lijkt bitcoin de heletijd op het nippertje de 4k te houden. Lijkt net alsof een whale gewoon denkt, no no we gaan niet onder de 4k.

Verwijderd

tias86 schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 15:31:
[...]

Natuurlijk hosten we tickets! We zijn goud en real-estate gebacked, bankvriendelijk en natuurlijk zeer aantrekkelijk voor de grote institutionele beleggers. Daarnaast onwikkelen we as we speak een ICO platform: Xrekteum. Hier kunnen projecten hun shitcoins tokens aanmaken.

Tevens hebben we plannen voor een interwebs 2.0 ecosysteem: rektnet.

Daarnaast zijn we gedecentraliseerd 2.0, tegelijkertijd privacy gericht en regulatie vriendelijk. PoW, PoS, al die termen smijten we mee. Hell, we hebben zelfs PoC.

We zijn zo ambitieus en belachelijk potentieel succesvol... Je zou haast gek zijn om niet te investeren in XREKT. Vooral niet nu de markt in de startblokken staat.

Je gaat geheid mega rekt.

• tias86
https://www.blockchaintransparency.org/

Rapport over exchange volumes van dec 2018, best interessant

[ Voor 3% gewijzigd door tias86 op 21-12-2018 15:48 ]

• tias86
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 15:47:
[...]

Natuurlijk hosten we tickets! We zijn goud en real-estate gebacked, bankvriendelijk en natuurlijk zeer aantrekkelijk voor de grote institutionele beleggers. Daarnaast onwikkelen we as we speak een ICO platform: Xrekteum. Hier kunnen projecten hun shitcoins tokens aanmaken.

Tevens hebben we plannen voor een interwebs 2.0 ecosysteem: rektnet.

Daarnaast zijn we gedecentraliseerd 2.0, tegelijkertijd privacy gericht en regulatie vriendelijk. PoW, PoS, al die termen smijten we mee. Hell, we hebben zelfs PoC.

We zijn zo ambitieus en belachelijk potentieel succesvol... Je zou haast gek zijn om niet te investeren in XREKT. Vooral niet nu de markt in de startblokken staat.

Je gaat geheid mega rekt.
Sir, where can i invest?

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-01 08:43
dabla schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 15:35:
Beste noorderburen, ff off-topic, maar dit weekend kom ik jullie mooie hoofdstad bezoeken :) Hopelijk hebben we net als in crypto het goede weer mee :)
Helaas, het zal nogal bearisch weer worden.

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 10:53

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
alleen nog een kek plaatje van de roadmap en jullie zijn helemaal klaar @Verwijderd

• Pelox
Opletten geblazen.. er komt iets aan.. stilte voor de storm..

Zero.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Pelox schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 16:01:
Opletten geblazen.. er komt iets aan.. stilte voor de storm..
Bron ?

ik vind het wel knap dat iedereen denkt te weten wat de koerst gaat doen :P

• Pelox
Slux schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 16:23:
[...]

Bron ?

Ik voel het aan mijn water. Golfjes worden kleiner en kleiner.. er gaat gewoon iets gebeuren binnen nu en 30 min. Omhoog of omlaag dat weet ik niet maar we gaan beweging zien.

Zero.

• PilatuS
  • Niet online
Pelox schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 16:31:
[...]

Ik voel het aan mijn water. Golfjes worden kleiner en kleiner.. er gaat gewoon iets gebeuren binnen nu en 30 min. Omhoog of omlaag dat weet ik niet maar we gaan beweging zien.
Het kan nog wel even sideways van wat ik zie. Een paar uur terug (rond 09:00) hadden we hetzelfde als wat we nu zien. Een uitbraak omhoog of omlaag zal er natuurlijk komen, maar dat hoeft niet in 30 min.

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01-2025

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HaTtKMQ.png

Je kunt nu gokken op Bitfinex of ze inderdaad 2 miljard euro op een bankrekening hebben staan (die overheden niet in beslag nemen en banken niet bevriezen). Als je gokt dat ze die niet hebben en je gokt juist dan kun je een hoop Tether winnen maar die is dan wel niks meer waard ... :+

Als gokt dat ze die wel hebben dan ... ja wat win je dan eigenlijk? In principe gaat de prijs van Tether dan omhoog, maar waar komen die extra dollars dan vandaag? Heef Bitfinex dan meer dan 2 miljard op hun bankrekening staan?

Oh en als Tether er aan gaat krijg je een kettingreactie binnen het systeem van crypto currency exchanges. De meeste nieuwe stablecoins zijn gewoon gekocht met Tether. De enige uitzondering is DAI die effectief een mechanisme hebben om het stabiel te houden dat draait op Ethereum.

Deze ketting reactie kan binnen een hele korte tijd een groot deel van alle trader profits uitwissen. Het zal ook de koers van Bitcoin en andere crypto gigantisch naar beneden doen storen, geen excepties (zelfs niet voor BCH).

Ik waarschuw hier al een lange tijd voor. Maar iedereen vind mij een party poeper (hint; dit zijn de mensen die lekker veel geld aan het verdienen zijn en het niet leuk vinden dat ik hun toe wens dat ze dat niet meer kunnen)

Maar wie het laatste huilt huilt het ... droevigst?

Margin trading voor BSV en BCH (dat ze nog steeds BAB noemen) staat ook weer aan.

Meteen een short met maximale leverage op BSV geplaatst en toen eventjes in het Chinees gebeden. Een gokje met de 50 euro die ik momenteel nog op Bitfinex heb staan.

[ Voor 153% gewijzigd door Kain_niaK op 21-12-2018 17:42 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Nou, dump maar hoor *O*

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• Chris.nl
  • Niet online
Slux schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 16:23:
Wacht maar totdat we weer een weekje in een echte bullrun zitten. Dan is iedereen weer expert en vliegen de tips met even later "Zie je wel +11% vandaag" je om de oren. Dit is slechts een voorproefje 8)

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-01 10:08
Vandaag is er amper verschil op mijn portfolio...Beetje omhoog, uurtje later weer omlaag...Persoonlijk denk ik dat we zo meteen terug naar beneden gaan. Gewoon...omdat dat al het hele jaar zo is...Enorme dips, sterke rallies weer en vervolgens terug lower lows.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Chris.nl schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 17:05:
[...]

Wacht maar totdat we weer een weekje in een echte bullrun zitten. Dan is iedereen weer expert en vliegen de tips met even later "Zie je wel +11% vandaag" je om de oren. Dit is slechts een voorproefje 8)
Ow dacht dat we daar al in zaten want ik lees niks anders dan zulke reacties :+

Vind het ook wel knap dat sommige weer in de plus staan na eerder 90% in de min te staan en mensen die altijd precies de juiste coin weten te pakken. :X

• Chris.nl
  • Niet online
Slux schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 17:10:
[...]

Ow dacht dat we daar al in zaten wat ik lees niks anders dan zulke reacties :+

Vind het ook wel knap dat sommige weer in de plus staan na eerder 90% in de min te staan en mensen die altijd precies de juiste coin weten te pakken. :X
Chris.nl schreef op zondag 16 december 2018 @ 13:58:
Nu niet om m'n favoriete coin te shillen maar ter informatie van daytraders. IOST gaat voor de 20e met wat uitgebreider nieuws komen over de werking van hun systeem, details over staking e.d. op 20 dec gaat testnet v2.0 online. Misschien valt er bv tot de 20e een ritje op te maken, misschien ook niet.
Zie je wel, zelfs ik ben expert als het goed gaat.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3640voNFNQ9rf0Oe1tIQzXnV/full.jpg Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/I2kFozwnGhyztiFa7zdrIuQ6/full.gif

Maar m'n algehele pf moet nog 100% omhoog om quite te spelen hoor :+

[ Voor 3% gewijzigd door Chris.nl op 21-12-2018 17:20 ]

• Tominatie
  • Niet online
ik vind het juist wel leuk als mensen hun trades en gedachtes over de koersen delen.

@Chris.nl had ik nog maar even gehold haha, iost is echt de zoveelste raket <3

• tias86
Slux schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 17:10:
[...]

Ow dacht dat we daar al in zaten wat ik lees niks anders dan zulke reacties :+

Ik sta bij bij 1 project nog goed in de min, 3000 euro verlies nu nog.

Maar bij mijn grootste holdings valt het mee, ook omdat ik die gedurende het jaar heb ingekocht, en omdat marketcap en liquidity heel laag was/ is.

Bullrun is needed sir

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08-2025
Rebbelx schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 17:09:
Vandaag is er amper verschil op mijn portfolio...Beetje omhoog, uurtje later weer omlaag...Persoonlijk denk ik dat we zo meteen terug naar beneden gaan. Gewoon...omdat dat al het hele jaar zo is...Enorme dips, sterke rallies weer en vervolgens terug lower lows.
Kerst vakantie is begonnen , salaris is binnen, bonussen zijn uitgedeeld, kerst pakket zijn uitgepakt(behalve bij mij, de baas vond dat we al genoeg leuke dingen doen.....)
Allemaal positieve dingen.

Moet naar boven gaan ;)

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 10:32

raq

Waves voor een habbekrats nu.

De tijd leert of het tij keert

• Pelox
Pelox schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 16:31:
[...]

:Y

Zero.

Verwijderd

Iknow zat er aan te denken om wat WAVES te kopen...

En toen dacht ik er over na, en besloot me aan mijn eigen afspraak te houden..Klaar voor vandaag... genoeg gespeeld vanmorgen

Het helpt ook niet dat ik straks moeten vliegen dus weinig controle kan uitoefenen op mijn muntjes in dat geval.

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:16

• LED-Maniak
  • Nu online
Phoef, toch wat weerstand om onder de vorige top te droppen. Toch heb ik er nog vertrouwen in dat het gaat gebeuren. :P

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-01 21:40

sourcecode

Prepare for the next ATH

LED-Maniak schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 17:47:
Phoef, toch wat weerstand om onder de vorige top te droppen. Toch heb ik er nog vertrouwen in dat het gaat gebeuren. :P
als die gaat dan zitten we zo weer op de 3600

Prepare for the next ATH

• Tominatie
  • Niet online
Het momentum is momenteel een beetje verdwenen, ik dacht dat ik de bodem had gevangen net. Hij wil dit keer nog niet bouncen vanaf hier. Heb ook nog een buyorder staan op 30300 en 30040

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/gmPpcLX.png

Heb al eerder vandaag rond dit level een bounceje gepakt. Voor stratis staan de belangrijkste releases nog op de planning, dus heel veel zakken zal die niet meer doen denk ik. :F

• PilatuS
  • Niet online
Kan mij niet voorstellen dat we straks niet even flink omlaag gaan. Het ziet er ook wel erg hetzelfde uit als de top van 28 tot 30 Nov toen we een mooie run omhoog hadden gehad.

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01-2025

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

PilatuS schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 17:52:
Kan mij niet voorstellen dat we straks niet even flink omlaag gaan. Het ziet er ook wel erg hetzelfde uit als de top van 28 tot 30 Nov toen we een mooie run omhoog hadden gehad.
Sla je kans en plaats even een knoepert van een short met maximale leverage op BAB. Bitfinex heeft net margin trading weer aangezet. Doe ook eventjes een gokje op USDT/USD, kun je nu ook leverage traden.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06-01 14:54
ik koop er wel 100 als die weer rond de 83 cent is :P

• ggj87
BTC ziet er maar magertjes uit, mensen lijken niet echt te willen kopen. Straks een dump?

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Opladen voor het weekend.
Dat gebeurd er nu

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 07:58
ggj87 schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 18:53:
BTC ziet er maar magertjes uit, mensen lijken niet echt te willen kopen. Straks een dump?
volgens mijn dumpen ze het al :O

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

XRP = trash

• Thommie.nl
All inn aion pak hopelijk even een ritje mee
Mits btc stijgt

[ Voor 16% gewijzigd door Thommie.nl op 21-12-2018 19:36 ]

• lauraz
Zie nu pas dat je prima een soort arbitrage kan doen op binance met pax en usdt.

edit ... te lange dag en toe aan vakantie ... stapje pax naar usdt vergeten 8)7

[ Voor 34% gewijzigd door lauraz op 21-12-2018 19:56 ]

• tias86
Wie een link voor de Blockport referral program wil even pm`n. 10eu gratis BPT tokens.

• Matadores
  • Laatst online: 18-01 19:08
ggj87 schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 18:53:
Nee, de bodem is reeds aangetikt, op 15 december. Het gaat nu gestaag omhoog... :Y)

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

lauraz schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 19:46:
Zie nu pas dat je prima een soort arbitrage kan doen op binance met pax en usdt.
hoe werkt dat dan ?

Prepare for the next ATH

• lauraz
8)7 8)7 ik was stapje pax naar usdt vergeten ... never mind ... ei van columbus nog niet gevonden :-)

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01 22:08
lol when moon?

• Bartvandelaar
When 3k?

• Thommie.nl
Btc is niets, nutteloos 😂🤣

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

goud ook niet

Prepare for the next ATH

• Thommie.nl
Hadden we.maar een glazen bol

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

We moeten wel ff die 3.8k houden anders ben ik bang dat we verder gaan zakken.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Verwijderd

Crypto is dood

• Bartvandelaar
En dit is dan weer een correctie op een andere correctie toch? Van mij mag die nog wel wat verder zakken. Zit al even in USDT, maar zo’n stijging maakt dat er niet makkelijker op.

• Matadores
  • Laatst online: 18-01 19:08
Ja, stom getallenspel. Bah, niks an! }:|

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 10:53

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Dat dit piramidespel zomaar legaal mag bestaan, Rutte en Pechtold zitten vast bovenin die piramide.
Ik ga maandag aangiften doen van matchfixing.

• Tominatie
  • Niet online
Niet zo depri allemaal, is nog steeds niks aan de hand.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/FXB6rwG.png

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

als we echt die 4.4k willen testen moeten we mijn inziens boven de 3.8k blijven iig. Misschien 3775 maar veul lager niet.

[ Voor 18% gewijzigd door DAMAGE op 21-12-2018 21:08 ]

• Tominatie
  • Niet online
DAMAGE schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 21:08:
als we echt die 4.4k willen testen moeten we mijn inziens boven de 3.8k blijven iig. Misschien 3775 maar veul lager niet.
Ik zou een retrace (B-wave) naar 0.382 fib ($3527) tot 0.618 fib ($3774) logisch vinden, en daarna een C-wave naar $4350. Aldus de TA....

We gaan het wel meemaken :)

• Thommie.nl
Mooie ontwikkeling gaande nu stemt mij uitermate bullish.

Weinig wegrenners uit de alts.
Mocht het een gecoördineerde actie zijn om via btc te downgraden, kost ze dit meer op dit moment dan het oplevert. Vandaar de extra ruk richting de 3800. Echter Nu hebben wij de munten hahaha.

Rest ze niets dan nog een ruk te geven straks, of zich opnieuw in te kopen.

Lijkt een change!

[ Voor 14% gewijzigd door Thommie.nl op 21-12-2018 21:14 ]

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

We krijgen zo weer een cross op stoch RSI. Ben benieuwd.

• Thommie.nl
DAMAGE schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 21:26:
Uhm... is dat goed of slecht

• Tominatie
  • Niet online
DAMAGE schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 21:26:
Kirby, we are going to the mOOOOON

• tias86
Thommie.nl schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 21:31:
[...]

Uhm... is dat goed of slecht
Ligt eraan of die door de indochikolu cloud gaat en botst tegen het chanel plafond waardoor support uiteindelijk word gevonden op de daily bubbel.

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-01 08:43
Heeft iemand toevallig telegraaf premium?....
https://www.telegraaf.nl/...-kater-straks-de-rekening

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
AMSTERDAM - Voor handelaren in cryptomunten, of in elk geval voor diegenen die ze vasthielden, was 2018 een waardeloos jaar. En na de kater van de koersdalingen komt de Belastingdienst straks ook nog een gepeperde rekening brengen.

We spoelen even terug naar begin dit jaar. Op 1 januari was de hype rond cryptomunten bijna op wat vooralsnog de piek blijkt te zijn. De hele markt van alle munten was volgens cijfers van Coinmarketcap.com op dat moment meer dan $600 miljard waard. Daar is inmiddels minder dan een kwart van over.

ADVERTENTIE
Handelaren die het hele jaar lang hun munten vasthielden, zijn er dus flink bij ingeschoten het afgelopen jaar. De bitcoin bijvoorbeeld, nog altijd de grootste onder de cryptomunten, was begin dit jaar nog meer dan $14.000 waard. Inmiddels ligt dat rond $4000. Een koersdaling van ruim 70%.

Alsof die koersdaling nog niet erg genoeg was, komt de Belastingdienst komend jaar ook nog eens met een afrekening na een jaar van verliezen. Bij de aangifte over 2018, die we vanaf maart 2019 weer mogen doen, gaat de fiscus namelijk nog uit van de pieken begin dit jaar.

Peildatum
„Ervan uitgaande dat je munten in box 3 bij het vermogen vallen, gaat de Belastingdienst uit van een waardepeildatum”, legt Niels van den Broek, die bij accountants- en adviesbureau EY gespecialiseerd is in de fiscale kant van cryptomunten. „Voor de aangifte inkomstenbelasting van 2018 ga je dan uit van de waarde die de crypto’s hadden op 1 januari 2018. Daar mag je nu over gaan afrekenen.”

Dat is nog eens een extra domper voor de al zo geteisterde cryptohandelaren. De schade valt overigens op zich nog mee, de heffing gaat niet om enorme bedragen. Ten eerste moet de waarde meer dan €30.000 zijn, over vermogen tot die grens hoeft geen vermogensbelasting betaald te worden.

Een versimpeld rekenvoorbeeld laat zien hoe hoog de aanslag kan uitpakken. We nemen een cryptohandelaar die op 1 januari 2018 voor €100.000 aan bitcoins had - dat had je toen al met negen van die munten. Voor het gemak gaan we er even van uit dat hij verder geen enkel vermogen had. Over de eerste €30.000 betaalt hij dan geen belasting. Voor de overige €70.000 gaat de Belastingdienst ervan uit dat je iets meer dan 2% rendement erop haalt, ruim €1400 dus. Daarover heft de fiscus 30% belasting.

Over een ton aan bitcoins betaal je dus ongeveer €425 belasting. Een serieus bedrag, maar als je de munten nog hebt, zijn ze nog altijd bijna €30.000 waard.

Waarde bepalen
Van den Broek legt uit hoe je terug kunt vinden hoeveel je munten waard waren begin dit jaar. „Dat is heel lastig. Veel mensen hebben een soort ’watchfolio’, een app waarin je kunt bijhouden welke munten je hebt. Dan kun je met een druk op de knop zien hoeveel je munten waard waren en dat terugtrekken naar 1 januari.”

Wie geen handige app heeft, zal moeten terugkijken op de handelsplatformen waarop hij actief is, hoeveel van welke munten hij op 1 januari had en vervolgens de koers berekenen met de waarde van toen.

De Belastingdienst geeft in een reactie aan dat het ’vergeten’ van de crypto’s bij de aangifte een boete van 300% van je aanslag op kan leveren. Over de controles doet de woordvoerder geen mededelingen. Van den Broek ziet wel een steeds strengere controle. „Steeds vaker zien we dat de fiscus gegevens te pakken krijgt en actief particulieren bevraagt over hun cryptovermogen. Vaak zijn dat mensen die vroeg zijn ingestapt.”

• LED-Maniak
  • Nu online
Ohjee, ethereum geeft het goede voorbeeld en bitcoin doet heerlijk mee :X

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Peanuts die belasting. Snap niet waar ze moeilijk om doen. Gewoon netjes aangeven. Geen probleem.

Laat die bounce maar komen dan!

• Dhr. Satoshi
  • Laatst online: 18-01 13:58

• Klaas25
  • Laatst online: 01-12-2025
Ben blij dat ik op 1 januari 2018 geen crypto's bezat dus geen last van. Tenzij het nu alsnog 1 trillioen marketcap aantikt en daarna weer instort en ik geen winsten pak.

• lighting_
  • Laatst online: 01-01 11:17
DAMAGE schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 21:47:
Peanuts die belasting. Snap niet waar ze moeilijk om doen. Gewoon netjes aangeven. Geen probleem.

Laat die bounce maar komen dan!
Jij snapt het niet. Het is een fictieve rendement. Zelfs in het nieuwe stelsel gaan ze vanuit dat grotere vermogens 4 a 5% rendement halen. Ook al heb je alles in spaar.
Dus als je crypto 100.000 waard was en nu 10.000 rekent de Belastingdienst toch 100.000.

[ Voor 14% gewijzigd door lighting_ op 21-12-2018 22:03 ]

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:09
lighting_ schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 22:00:
[...]

Jij snapt het niet. Het is een fictieve rendement. Zelfs in het nieuwe stelsel gaan ze vanuit dat grotere vermogens 4 a 5% rendement halen. Ook al heb je alles in spaar.
Dus als je crypto 100.000 waard was en nu 10.000 rekent de Belastingdienst toch 100.000.
En daar betaal je dus E425 voor. Peanuts dus.

• Tominatie
  • Niet online
Allemaal leuk en aardig, maar dit jaar is crypto amper wat waard. Stel er komt een run in 2019, dan hoef je toch maar amper belasting te betalen? :Y)

• tias86
Check Buggyra Coin Zero gaan dan MOON

Great website: https://buggyracoinzero.com/

Fantastische roadmap met nasdaq listing in 2019 en een dubai blockchain?? in 2020 om het af te toppen

• lighting_
  • Laatst online: 01-01 11:17
anboni schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 22:04:
[...]

En daar betaal je dus E425 voor. Peanuts dus.
Je snapt het helaas nog niet wat fictief is en dat het jaarlijks terugkeert.

[ Voor 10% gewijzigd door lighting_ op 21-12-2018 22:09 ]

Pagina: 1 ... 43 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!