[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 42 ... 103 Laatste
Acties:
  • 270.241 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Thommie.nl schreef op donderdag 20 december 2018 @ 10:22:
M.b.t. mijn flinke gok voor #zil en mijn all inn verhaal en de mogelijke m00nshot;
[STAP 1] BTC moet meewerken ---> CHECK, lijkt goed te gaan
[STAP 2] Coinbase pro moet listen ---> CHECK, is gisteren gelist op Pro.
[STAP 3] Accumulatie fase ---> CHECK, is volop aan de gang
[STAP 4] Coinbase regular Pro listing ---> BEZIG, vooruitzichten zijn goed
, qua volume gaat het goed.
[STAP 5] Push door de markt (ex coinbase) ---> PENDING op stap 4
[STAP 6] COinbase listing ---> PENDING Jan en Ingrid kopen zich in
[STAP 7] Coin stijgt ---> PENDING Jan en Ingrid informeren vrienden
[STAP 8] Mainnet release 3.0 slaagt ---> PENDING FOMO
[STAP 9] Thommie.nl wordt een legende op tweakers en miljonair.

Paar argumenten;
- Goedkoopste coin op Coinbase
- 25% van LTC is momenteel in Coinbase, dus wat daar staat verkoopt ook daadwerkelijk
- Prachtig project (eingelijk heb ik me helemaal niet ingelezen hahaha maar ik bespeel de mensen en niet het muntje)
Stap 5 lijkt nu op gang te komen. So far so good.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Thommie.nl schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 12:12:
[...]

Stap 5 lijkt nu op gang te komen. So far so good.
*O* *O* *O* *O* *O* *O* De wall op 455 is al gedeeltelijk verdwenen, van 13+ BTC naar 4+ BTC *O* *O* *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
deppenboks schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 11:51:
[...]

Zeker haalbaar maar dan moeten ze wel afleveren wat ze beloven, en moet het ook nog eens geadapteerd gaan worden.

Het probleem/mooie aan Holo is namelijk dat vanaf ongeveer april op de waarde nauwelijks meer gespeculeerd kan gaan worden aangezien het:

- Omgezet moet gaan worden in Holo Fuel
- Vanaf dat moment de supply dynamisch is en de markt voor hosting bepaald of er wel of niet een stijging van de waarde gaat komen. Eigenlijk kan vanaf dat moment niemand zeggen wat er met deprijs gaat gebeuren.

De bedenker van dit alles heeft zelfs al een tweet uitgestuurd waarin hij stelt dat een waarde van 1 USD niet ondenkbaar is op termijn.

We zullen zien, maar alle actie tot de switch naar HoloFuel (ergens eind april voor zover ik nu kan zien) is pure speculatie.

Ik heb voor mezelf targets gezet op 0.1 cent 10% verkopen, 1 cent 20% verkopen, 10 cent 50% verkopen en de rest houden.

Bij het tweede target kan ik met een beetje fantasie en geluk stoppen met werken ;)
Yeah, blijft afwachten. De distributie van de holoports heeft helaas een kleine vertraging
Ik heb meer dan een miljoen stuks, ik hanteer ongeveer dezelfde strategie als jij. Hopelijk komt die 0.1 cent in zicht nabij de swapdatum

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Tominatie schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 00:17:
[...]

Maar jij bent dan ook een enorme bear. Als je een believer bent denk je heel anders.. :P

Als je totaal niet gelooft in het huidige monetaire systeem, dan kan je niet anders dan enorm bullish zijn op Bitcoin en goud.

Je moet even beseffen dat fiat geld de grootste bubbel is.

Vroeger werd fiat nog gedekt door goud, in 1914 veranderde dat. Toen was de wereldmunt nog het Britse Pond maar door de zwakke economie van Engeland (mede door de Eerste Wereldoorlog) konden zij geen goud dekking meer geven. Daarna werd de dollar de wereldmunt (na de tweede wereldoorlog), mede door een slim spelletje. Zij beloofden de goud-dekking te garanderen maar in 1970 nadat veel landen hun dollars wouden inwisselen voor goud kwamen wat gasten uit de USA dood leuk vertellen:"yo gast, wij gaan de goud-dekking niet meer geven". Dus sinds 1970 is de dollar gebacked door niks en blijft maar onbeperkt bijgeprint worden. Hoe het nu nog steeds de wereldmunt is, snap ik echt niet. De enige reden dat het nog veel macht heeft is door de olie etc.

Het gaat een keer fout met het huidige systeem. De schuldenbergen worden alsmaar hoger, het 1 GROTE BUBBEL, HET IS ECHT EEN DRAMA.

Het is niet voor niets dat China en Rusland massaal goud aan het accumuleren zijn, die gaan eenmaal als de dollar valt, waarbij een groot deel van de wereldlijke macht van de USA natuurlijk verdwijnt de macht opeisen!

Al die propaganda tegen Rusland en China in de Nederlandse media is er ook niet voor niets! Wij zijn hier in het westen allemaal Pro-Amerika, terwijl het echt een kut land is! WE moeten als Nederland en Europa echt goede contacten houden met Rusland en China want zij gaan echt een grotere partij spelen in de wereldeconomie ten koste van de USA.

Bitcoin is gewoon een uitweg voor de gigantische bubbel waar we nu in leven. Daarom hodl ik en koop ik bij :)

Kan nog wel 500000 alinea's schrijven over de huidige wereld maar daar heb ik geen zin in
Alhoewel ik het met je eens bent dat het fiat systeem ook niet helemaal klopt geloof ik niet dat het storm zal lopen met het vallen van dit systeem. En mocht dit gebeuren dan denk ik dat we in een Wereldoorlog/revolutie eindigen waarbij ik vermoed hele andere zorgen te hebben dan geld. Ja ik ben een ultra bear :p

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:11

ScreamGT

joejoe

Ik vond je al een verschrikkelijk irritant ventje met een narcistische en vooral extreem incompetente houding. Bij deze dan ook de bevestiging. Voor nu kom jij in mijn ignore lijst. Ookal heb ik dat geprobeerd eerder te doen, na deze opmerking mag jij en je hele obsessie voor je muntje de pest krijgen.

Succes verder lone wolf.

[ Voor 15% gewijzigd door .oisyn op 21-12-2018 13:32 ]

Ryzen 7800X3D - MSI 4070 Ti Super - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:58
PHPResource schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 12:23:
[...]

Yeah, blijft afwachten. De distributie van de holoports heeft helaas een kleine vertraging
Ik heb meer dan een miljoen stuks, ik hanteer ongeveer dezelfde strategie als jij. Hopelijk komt die 0.1 cent in zicht nabij de swapdatum
Ik heb nog wel mijn twijfels over het daadwerkelijke uitvoeren van het plan. Klinkt helemaal top, maar mass adoption.. ik weet het niet. Voorlopig zit ik er vrij fors in en ik wil nog wat bijkopen. Hopelijk kunnen ze zich volgend jaar aan de planning houden.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alabama_man
Het blijft me verbazen (en vermaken) dat mensen zich zo erg aan Kain_niak kunnen storen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:21

Liberteh

All your base belong to me

Pelox schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 12:34:
[...]

Ik heb nog wel mijn twijfels over het daadwerkelijke uitvoeren van het plan. Klinkt helemaal top, maar mass adoption.. ik weet het niet. Voorlopig zit ik er vrij fors in en ik wil nog wat bijkopen. Hopelijk kunnen ze zich volgend jaar aan de planning houden.
Wij als tweakers moeten enigszins in kunnen schatten wat de disruptive mogelijkheden zijn bij een vervanger van het internet. Holo is die vervanger. Nu nog inschatten of zij het kunnen gaan vervangen of dat vrijwel iedereen gebruik blijft maken van het normale internet. Vergeet niet dat we steeds meer de effecten gaan het verdwijnen van net-neutraliteit.

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alabama_man schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 12:34:
Het blijft me verbazen (en vermaken) dat mensen zich zo erg aan Kain_niak kunnen storen.
Sorry ik vind racisme niet vermakelijk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Liberteh schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 12:38:
[...]

Wij als tweakers moeten enigszins in kunnen schatten wat de disruptive mogelijkheden zijn bij een vervanger van het internet. Holo is die vervanger. Nu nog inschatten of zij het kunnen gaan vervangen of dat vrijwel iedereen gebruik blijft maken van het normale internet. Vergeet niet dat we steeds meer de effecten gaan het verdwijnen van net-neutraliteit.
Eind volgend week zullen ze wel een heel eind zijn, dan heeft niemand het meer over het normale internet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

tias86 schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 12:40:
[...]

Eind volgend week zullen ze wel een heel eind zijn, dan heeft niemand het meer over het normale internet.
Internet is zo 2018.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tias86
Internet? huh wat

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Je weet wel, die fossiele voorganger van Holonet waar we op dit moment aan het communiceren zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
Trading range (4k) wordt nauwer en nauwer op BTC, zou dit kunnen wijzen op een nabije uitbraak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daboemann
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-10 08:34
dabla schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 12:45:
Trading range (4k) wordt nauwer en nauwer op BTC, zou dit kunnen wijzen op een nabije uitbraak?
Maar welke kant op is de vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
daboemann schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 12:47:
[...]

Dat is de vraag die iedereen zich stelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 12:39:
[...]

Sorry ik vind racisme niet vermakelijk
Gelukkig doelde ik dan ook op reacties als deze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
dabla schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 12:45:
Jaaa we zijn toch wel heel stabiel nu. Gisternacht leek er nog een grote uitbraak naar boven in te zitten maar werden we toch weer naar beneden gepleurd.

De bulls lijken toch een stuk sterker dan de bears ben wel benieuwd :$

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
ScreamGT schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 12:24:
Voor nu kom jij in mijn ignore lijst. Ookal heb ik dat geprobeerd eerder te doen.
Na naar je profiel
Klik bewerken
Kies layout
Activeer Custom stylesheet en RSS trackers
code:
1
div[data-owner-id="182977"] { display:none; }

Gegevens opslaan
Klaar

Ontopic, zojuist 114k IOST bijgekocht, dus die zal wel weer dalen voor m'n maandelijkse mindf**k

[ Voor 11% gewijzigd door Chris.nl op 21-12-2018 12:51 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

daboemann schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 12:47:
[...]

Naar boven natuurlijk. We zijn al zo lang naar beneden aan het gaan dat we gewoon nog even door gaan stijgen hoor. Dit weekend wordt het niet dippen maar pumpen.

Tenzij het internet wordt afgesloten door de Russen samen met de gaskraan.

Maar dan hebben we Holonet klaarstaan en stijgen we alsnog.

Gewoon blind erin dus!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 12:52:
[...]

Naar boven natuurlijk. We zijn al zo lang naar beneden aan het gaan dat we gewoon nog even door gaan stijgen hoor. Dit weekend wordt het niet dippen maar pumpen.

Gewoon blind erin dus!
Holonet heeft wel een werkende website.. wacht huh WEBSITE? wtf

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

tias86 schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 12:54:
[...]

Holonet heeft wel een werkende website.. wacht huh WEBSITE? wtf
Hahaha dit lijkt me een mooie afsluiter van het holo getroll.

Mooi ambitieus project, mocht het slagen dan zitten hier wat toekomstige miljairdairs :Y

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dabla
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 12:52:
[...]

Gewoon blind erin dus!
Hihi typische hilarische @Verwijderd uitspraak natuurlijk _/-\o_

Als ik een kant moet kiezen denk ik persoonlijk even naar beneden, want dat is wat ik kan afleiden uit de indicatoren. Ik weet dat jij daar jouw laars aan lapt ;) En met een mogelijke FOMO zijn die indicatoren dan natuurlijk ook niets waard.

In het weekend zou een pump zeer waarschijnlijk kunnen zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door dabla op 21-12-2018 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/WQa54yf.png

Kreeg deze zojuist van de TA'ers. DGD ziet er goed uit volgens hun. De falling wedge die bijna breekt en de daily 14 EMA die bijna wordt doorbroken. Heeft even wat volume nodig om een run te gaan maken maar kan grote percentages pakken als die eenmaal gaat

Dus heb ff gekeken en ja het volume is wel heel laag. Maar dan ben je meestal wel op tijd. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

dabla schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 12:56:
[...]

Hihi typische hilarische @Verwijderd uitspraak natuurlijk _/-\o_

Als ik een kant moet kiezen denk ik persoonlijk even naar beneden, want dat is wat ik kan afleiden uit de indicatoren. Ik weet dat jij daar jouw laars aan lapt ;) En met een mogelijke FOMO zijn die indicatoren dan natuurlijk ook niets waard.

In het weekend zou een pump zeer waarschijnlijk kunnen zijn.
De indicatoren ben ik niet eens van op de hoogte :+

Maar ik ben bullish als fuck long term. Alles daartussen is bijzaak en vermaak. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 19:53

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Het ding is dat Holo OP het huidige internet draait. Dus het is de vraag hoe alles zal uitpakken. Het zal het niet gaan vervangen iig. Het is een extra laag op ipv4 zo ver ik weet.
Liberteh schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 12:38:
[...]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:54
Wat mij opvalt is dat btc redelijk horizontaal beweegt maar dat elke (halve)dag twee alts flink stijgen en daarna weer (naar beneden)stabiliseren. Vind ik wel opmerkelijk, echte Bulls of laten overkomen alsof het zo is?

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 12:56:
[...]

Hahaha dit lijkt me een mooie afsluiter van het holo getroll.

Mooi ambitieus project, mocht het slagen dan zitten hier wat toekomstige miljairdairs :Y
Oke admin Jaapio, ik hoop het ook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Het is trouwens echt niet te geloven hoeveel fee er eigenlijk doorheen gaat als je een beetje trade. 8)7

De ene bnb naar de andere vliegt eruit

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• daboemann
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-10 08:34
Tominatie schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 13:07:
Het is trouwens echt niet te geloven hoeveel fee er eigenlijk doorheen gaat als je een beetje trade. 8)7

De ene bnb naar de andere vliegt eruit
Mooi toch! Goed idee om zelf een tweakers exchange te beginnen als het niks wordt met xrekt? Mooi passief inkomen genereren :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
daboemann schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 13:09:
[...]

Mooi toch! Goed idee om zelf een tweakers exchange te beginnen als het niks wordt met xrekt? Mooi passief inkomen genereren :*)
Ter (serieuze) informatie.

Zoals de plannen nu zijn krijgt xRekt een ICO waarvan de opbrengst naar het goede doel gaat. Geen fiat donatie, maar we willen het middels bijvoorbeeld een bejaardenuitje of sokken voor daklozen fysiek bij de doelgroep brengen, zonder tussenkomst van derden.

Na de ICO wordt xRekt vrij verhandelbaar op exchange(s). Daarna komt de optie om xRekt te doneren wat weer naar een goed doel gaat.

Alles zit nog in de pen en moet nog in een whitepaper / op de site geplempt worden. Maar 't overleg en de ideeën lopen gestaag voorwaarts! (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
Chris.nl schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 13:18:
[...]

Ter (serieuze) informatie.

Zoals de plannen nu zijn krijgt xRekt een ICO waarvan de opbrengst naar het goede doel gaat. Geen fiat donatie, maar we willen het middels bijvoorbeeld een bejaardenuitje of sokken voor daklozen fysiek bij de doelgroep brengen, zonder tussenkomst van derden.

Na de ICO wordt xRekt vrij verhandelbaar op een exchange. Daarna komt de optie om xRekt te doneren wat weer naar een goed doel gaat.

Alles zit nog in de pen en moet nog in een whitepaper / op de site geplempt worden. Maar 't overleg en de ideeën lopen gestaag voorwaarts! (y)
Tof hoor! Iets voor eenzame ouderen is echt altijd welkom! Count me in, in dat geval

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoeriF84
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-02-2021
Tron doet er nog even een stapje bovenop, jezus die gaat hard

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
PHPResource schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 13:20:
[...]

Tof hoor! Iets voor eenzame ouderen is echt altijd welkom! Count me in, in dat geval
Haha leuk! Ik zou even afwachten totdat de site online staat en alles goed verwoord/ingedekt is. Maar de oprechte plannen zijn er nog altijd!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 04-10 19:42
PHPResource schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 13:20:
[...]

echt blij dat jullie nog aan mijn denken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
ont, trx, ada, zil

allen gaan ze naar de maan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
En zat letterlijk met de vinger op de knop om meer ADA te halen..ach ja je kunt niet alles hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ik twijfel echt om extra btc te kopen nu , heb het idee dat bears iedergeval de macht niet meer in handen hebben.. Zie elk moment zo'n groene dildo tevoorschijn komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Tominatie schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 13:33:
Ik twijfel echt om extra btc te kopen nu , heb het idee dat bears iedergeval de macht niet meer in handen hebben.. Zie elk moment zo'n groene dildo tevoorschijn komen
Kopen kopen kopen!!

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Danster schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 13:33:
En zat letterlijk met de vinger op de knop om meer ADA te halen..ach ja je kunt niet alles hebben.
Damnit ik ook. Maar in plaats daarvan ben ik richting de gym gegaan. Alsof de hele tijd koersen kijken niet al genoeg calorieverbrandend werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14:23
De BTC koers en de RSI bewegen in de kleinere timeframes weer in een punt dus zal zo wel weer een move komen.
4h RSI zit op oversold, dus kan wel eens naar onder zijn, tegen de beweging in die channel in.
http://prntscr.com/lxwcfs

Maar de RSI zegt de laatste dagen niet bijzonder veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Hij stijgt al he heren.. wel op letten

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-09 17:54
Waarom? Waarom moeten ze net nadat ik verkoop beginnen te pumpen? Wat doe ik verkeerd in mijn leven? Waar verdien ik dit alles aan? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Damnnn, ja hoor daar is die groene pegel al weer. Wacht nog even af en dan pleur ik er weer verse fiat in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
ggj87 schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 13:37:
Waarom? Waarom moeten ze net nadat ik verkoop beginnen te pumpen? Wat doe ik verkeerd in mijn leven? Waar verdien ik dit alles aan? :'(
Ik heb vanmorgen in de dip verkocht.. zojuist mijn verlies genomen en weer ingestapt. Het is niet anders.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 19:53

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@ggj87 waarom verkoop je? Had je je target gehaald? dan niks aan de hand en gewoon kijken wanneer je opnieuw in kunt stappen.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• lauraz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-03-2023
Zelfs ik begin me zowaar bullish te voelen.
Uurtje geleden extra btc en xrp gekocht. Had al extra ada en stratis gekocht.
En zie ont uit de min omhoog kruipen.
wilde ook nog extra zil, maar daar wacht ik even mee.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Zo op 4065 afscheid genomen van btc. Klaar voor vandaag.
Suc6 heren.. en dames

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Binnen de paar maanden zitten we onder de 2000 usd for btc

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
Pelox schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 13:38:
[...]

Ik heb vanmorgen in de dip verkocht.. zojuist mijn verlies genomen en weer ingestapt. Het is niet anders.
Ik was deze morgen perfect in de dip ingestapt, maar opnieuw te strakke SL, dus wat later in voormiddag ongewild weer uit :(

Eerst zien en dan geloven wat hij nu gaat doen, vertrouw het voor geen haar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
laat bitcoin aub nog ff onder de 4k gaan, dat geeft me een goed inkoop gevoel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
Tominatie schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 13:33:
Ik heb ook net maar weer wat salaris erin gestopt.
Als wij het niet doen dan wie wel ? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
DAMAGE schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 13:38:
@ggj87 waarom verkoop je? Had je je target gehaald? dan niks aan de hand en gewoon kijken wanneer je opnieuw in kunt stappen.
Er is veel negatieve divergentie van 1hr t/m 5hr (behalve 4hr om een of andere reden). Karl van The Moon verwacht een correctie en had het ook over die divergentie. Toen trok ik mijn conclusie dat risk/reward beter was om te verkopen maar dat bleek dus van niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14:23
ggj87 schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 13:37:
Waarom verkoop je dan op zo'n sideways moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

mugenmarco schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 09:33:
[...]

maar volgens mij manipuleren die gasten van bcash de boel waardoor het nu ineens zo hoog staat, ik vertrouw bcash voor geen drol
Hoeveel macht denk je dat wij hebben? Genoeg om de BTC prijs te controleren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Mijn kleine zakje ICX mag ook wel een keer naar de maan verdorie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17:44

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
*O* iota is boven het nivo van een maand geleden (fiat)

[ Voor 6% gewijzigd door twain4me op 21-12-2018 13:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
toilet_paper schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 13:42:
[...]

Waarom verkoop je dan op zo'n sideways moment?
Ik stond iets in de plus (qua trade, niet pf), dat is heel bijzonder voor mij dus beter maar nemen ipv weer verlies lijden. Ach ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Kain_niaK schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 13:42:
[...]

Hoeveel macht denk je dat wij hebben? Genoeg om de BTC prijs te controleren?
Kom aub eens uit die bcash bubble. Het hoeft niet 24/7 over die kutcoin te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Over welke coin zou ik het moeten hebben? Ripple?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Kain_niaK schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 13:45:
Over welke coin zou ik het moeten hebben? Ripple?
Dat is geen coin.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
when ripple to the MOOOOOOOOOOOOOOOOON? B)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Tominatie schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 13:45:
when ripple to the MOOOOOOOOOOOOOOOOON? B)
Dat gaat nog wel gebeuren ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Kain_niaK schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 13:40:
Kun jij aub een eigen bch topic starten? Niemand hier zit op je posts te wachten. ;w

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Danster schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 13:46:
[...]

Dat gaat nog wel gebeuren ;)
Ongetwijfeld, los van eventuele succesvolle bedrijfsvoering e.d. Is het gewoon de ultieme Henk en Ingrid FOMO coin, velen van ons (maar ik zal het bij mezelf houden) ik ben ooit aan m'n crypto-avontuur begonnen door XRP te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 13:48:
[...]

Kun jij aub een eigen bch topic starten? Niemand hier zit op je posts te wachten. ;w
OP tweakers kan je ook downvoten toch, zouden ze misschien ook de forum moeten toepassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wehave schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 13:50:
[...]

OP tweakers kan je ook downvoten toch, zouden ze misschien ook de forum moeten toepassen.
Een ignore functie zou ook fijn zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
xrp is ook wel gewoon een must have ook al geloof je er niet in. In het uitgaansleven kom je ook weleens dronken gasten tegen en die hebben het dan zelfs over XRP.. het is een crypto gemaakt voor iedereen dus ook de henk en ingrids inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Tominatie schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 13:53:
xrp is ook wel gewoon een must have ook al geloof je er niet in. In het uitgaansleven kom je ook weleens dronken gasten tegen en die hebben het dan zelfs over XRP.. het is een crypto gemaakt voor iedereen dus ook de henk en ingrids inderdaad
Nou, dat dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kain_niaK schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 13:40:
Wees concreter, wat is een paar maanden. Dan kan ik je quoten en bepalen of je echt gewoon een troll bent.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• lauraz
Bestaat er ook een cursus 'emotionele onthechting van muntjes' om bij winst te kunnen verkopen?

Dat vraag ik voor een vriend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 13:54:
[...]

Wees concreter, wat is een paar maanden. Dan kan ik je quoten en bepalen of je echt gewoon een troll bent.
BTC op 2000 USD voor het einde van maart 2019. BCH op 0.25 BTC (500 USD)

[ Voor 16% gewijzigd door Kain_niaK op 21-12-2018 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
Kain_niaK schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 13:58:
[...]

BTC op 2000 USD voor het einde van maart 2020. BCH op 0.25 BTC (500 USD)

En je weet het. Hindsight is 2020
BCH 5$ in dat geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

BTC op 2000 USD voor het einde van maart 2020. BCH op 0.25 BTC (500 USD)

En je weet het. Hindsight is 2020
Dat is niet een paar maanden maar een jaar + een aantal maanden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

BTC op 2000 USD voor het einde van maart. BCH op 0.25 BTC (500 USD)
*pakt handje vol centjes uit broekzak en doet ze in theepot tot einde van maart*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cursquidHome
pffff dat is aardig wat BTC tot de 500 SAT voor ZIL... go ZIL through the 500!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 14:01:
[...]

Dat is niet een paar maanden maar een jaar + een aantal maanden.
Oh, ik bedoel 2019. Zat ik het jaartal in de war te gooien. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klaas25
  • Laatst online: 12-05 21:26
Oh wat heerlijk dit. Ben benieuwd of het weekend zo blijft. Op zn minst sideways en maandag dan weer omhoog.
Eindelijk cardano ook wat peper in zn reet. Heeft zeker te maken met misschien vermoeden van toevoeging coinbase aangezien vandaag de laatste announcement is. Al zal dat vast een announcement zijn dat hun receptioniste een jongetje verwacht. _O- _O-

[ Voor 53% gewijzigd door Klaas25 op 21-12-2018 14:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Heb me zojuist in laten FOMO'en op IOST.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lauraz
cursquidHome schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 14:01:
pffff dat is aardig wat BTC tot de 500 SAT voor ZIL... go ZIL through the 500!!
Ik heb verkoop op 560 gezet. Over 2 uur schat ik zo in _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
holy fuck wat een stijgingen gap, hebben we zoiets al 3 dagen achter elkaar gehad dit jaar?

btc lijkt niet onder de 4k te gaan dus ga zo maar blockport openen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:28
Tominatie schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 14:04:
Dat orderboek? Buy: 3.3BTC, Sell: 15488BTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Danielson schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 14:07:
[...]

Dat orderboek? Buy: 3.3BTC, Sell: 15488BTC?
Was een kort ritje van 124 sat naar 126 sat.

Orderbook zegt trouwens niet veel ;)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ul2sO6K.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Huts weer 2 BNB er doorheen gejaagd. Binance maakt big stacks op dagen als deze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeriF84
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-02-2021
Denk dat XRP zo gaat voor 0,38 of mis wel al de 0,40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cursquidHome
@Thommie.nl wanneer ga je uit ZIL stappen of ga je all the way up until next year?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Tominatie schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 14:04:
Minimum system requirements for running a node and more, had just been announced. Maybe this was the reason price moved... I guess I was lucky accumulating more some hrs ago *O*

[ Voor 31% gewijzigd door Chris.nl op 21-12-2018 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
Mijn Binance-portfolio begint weer te stijgen. Ik voorspel een sprong omhoog van BTC in de komende uren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
zooooo alles naar de maan yoooo
dit is wel ff wennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Laatst online: 16:08
Navcoin doet ook even een piek omhoog!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Specy schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 14:17:
Mijn Binance-portfolio begint weer te stijgen. Ik voorspel een sprong omhoog van BTC in de komende uren.
Afbeeldingslocatie: https://www.reactiongifs.us/wp-content/uploads/2013/03/god_damn_right_breaking_bad.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Specy schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 14:17:
Ik denk het ook. Er vormt nu een kleine bullflag lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Als zelfs Nano de weg omhoog pakt na meer dan een maand van stilstand lijkt er wel wat aan te komen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klaas25
  • Laatst online: 12-05 21:26
Ondertussen keldert de Dow Jones Index alleen maar. Nasdaq heeft zn slechtste kwartaal in 10 jaar. Wat een samenloop van omstandigheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Klaas25 schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 14:24:
Ondertussen keldert de Dow Jones Index alleen maar. Nasdaq heeft zn slechtste kwartaal in 10 jaar. Wat een samenloop van omstandigheden.
Dat is natuurlijk ook een enorme bubbel. Was'n kwestie van tijd tot het leeg zou lopen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Ik heb wel iets vervelends. Ik durf mijn binance app op de mobiel niet meer te openen nadat ik 2x tijdens inloggen hele vreemde captcha's kreeg waar ik niet doorheen kwam en de taal opeens russisch was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:28
Ik heb een goed gevoel over DNT! Leuke ritjes mee gemaakt de laatste tijd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
misschien zijn we momenteel wel te euforisch. Denk dat we ff moeten dalen met bitcoin om ons even terug op aarde te zetten. Kan niet zo hard stijgen zonder kleine correctie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauraz
PHPResource schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 14:25:
Ik heb wel iets vervelends. Ik durf mijn binance app op de mobiel niet meer te openen nadat ik 2x tijdens inloggen hele vreemde captcha's kreeg waar ik niet doorheen kwam en de taal opeens russisch was..
Oef! Niet in de buurt van een computer om even wachtwoorden enzo te resetten?
Pagina: 1 ... 42 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!