[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 41 ... 103 Laatste
Acties:
  • 270.241 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Sahara schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 01:05:
[...]

Die schuld was jaren geleden ook immens hoog. China was notabene een grote provider van leningen aan de VS. Maar het maakt in the end niet uit hoe hoog het schulden plafond in de VS reikt, want de Federal reserve koopt miljarden aan foute leningen op, rating agencies zoals Standards & Poor geven de VS altijd een AAA notering no matter what, dus ja in theorie zou Amerika een keer kunnen omvallen. Maar in de praktijk gebeurt dat via allerlei valspeel tactieken toch niet. Anders was de VS al lang omgevallen tijdens de vorige schuldencrisis. Als een welk ander land dan ook net zo hoge schulden heeft als de VS, krijgen ze van die rating agencies binnen notime een afwaardering, maar de VS niet hoor.....
Mee eens hoor :)

Ik kan mij alleen niet voorstellen dat het oneindig zo door kan blijven gaan. Als het zo doorgaat komt er punt dat zeg 40% aan inkomsten naar rente gaat. Er moet ergens een keer iets gebeuren, wanneer en hoe, geen idee, maar ik zie het niet nog 50 jaar zo doorgaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-10 01:21
@PilatuS
Haha, beetje off topic, maar je kijkt zo ongeveer hetzelfde als ik. Heb echter GoT wel gezien.
En Batman vs Superman vond ik best te behapstukken, hoewel er meer potentie in had gezeten.
Fear the walking dead is trouwens ook leuk. Zelfde setting als TWD.

@Marthusiast
Ik zal eens een poging gaan wagen met The Americans.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Hele vreemde gewaarwording maar de bears dreigen de battle rondom de 4K echt te verliezen inmiddels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
#dont FOMO in

Ik zit alweer een tijdje in Stratis sinds we onder de 33k gingen, prachtige buy op 31.6k gemaakt en vanaf daar is ie weer mooi gebounced. Hij is niet ver weg van zijn 24h high.
M'n observatie: er wordt flink geaccumuleerd, erg mooi volume en het ziet er echt goed uit. Naar mijn mening is het een kwestie van tijd voor we de 40k gaan testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
toilet_paper schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 01:08:
@PilatuS
Haha, beetje off topic, maar je kijkt zo ongeveer hetzelfde als ik. Heb echter GoT wel gezien.
En Batman vs Superman vond ik best te behapstukken, hoewel er meer potentie in had gezeten.
Batman vs Superman was niet slecht, maar wel meh tegenover Marvel :)

Fear The Walking Dead is één van die series die ik nog moet kijken, naast de 10 andere :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marthusiast
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-06-2024
toilet_paper schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 01:08:
@PilatuS

@Marthusiast
Ik zal eens een poging gaan wagen met The Americans.
Doen @toilet_paper , ik vond het echt gaaf om even in 'een ander perspectief' te kruipen en zo eens naar de wereld te kijken. Maar na een paar afleveringen heb je het 'punt' wel hoor.. ;-)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Series, must see:
- mr. Robot
- Breaking bad
- Black mirror (sommige afleveringen zijn matig, andere uber geniaal. Iedere episode is een losstaand verhaal)
- Game of thrones (je moet er van houden)
- Narcos (alleen al voor de opening tune)

Volg nog 100 anderen waaronder walking dead, maar dit zijn de must sees.

Om daarop aan te sluiten: series, mobieltjes al die bende zijn natuurlijk om het volk tam te houden. Wat je eigenlijk moet doen is combat training, survival training, wapens verzamelen en voedsel hamsteren.

Want als die dollar echt valt, wordt het gekkeboel.

Ik heb zelf al een dikke co2 buks om meeuwen te vangen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Marthusiast
Hahaha @Verwijderd .. dus je geeft het toe.. je WAS al een prepper?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Marthusiast schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 01:12:
Hahaha @Verwijderd .. dus je geeft het toe.. je WAS al een prepper?
Niet echt een prepper ofzo. Maar ik ben woke als fuck. Dit is een rare wereld gasten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toilet_paper
@Verwijderd
Haha nice!

Zelf moet ik het voorlopig nog doen met enkel een pudding buks.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 01:11:
Series, must see:
- mr. Robot
- Breaking bad
- Black mirror (sommige afleveringen zijn matig, andere uber geniaal. Iedere episode is een losstaand verhaal)

Om daarop aan te sluiten: series, mobieltjes al die bende zijn natuurlijk om het volk tam te houden. Wat je eigenlijk moet doen is combat training, survival training, wapens verzamelen en voedsel hamsteren.

Ik heb ze allemaal al gezien. :)

Weg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Marthusiast
Man, je was me voor, ik heb het niet gezien @Verwijderd .. Ik zeg het kerstdiner af, koop een pallet conserveblikken en in duik in mijn nog te graven mancave.. Was leuk je gekend te hebben ..ebben.. ben.. en.. n..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 08:18

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit

HOE vang je een meeuw met een buks? _O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toilet_paper
twain4me schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 01:15:
[...]

Gewoon goed mikken en heel hard gooien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

twain4me schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 01:15:
[...]

Je popt met 7 bar een pluimpje door zijn oogjes.

Voila, eiwitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

das afschieten, vangen is wat anders volgens mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marthusiast
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 01:16:
[...]

Voila, eiwitten.
Nee, de vraag was niet hoe neer te schieten met een buks... De vraag was: hoe VANG je'm met een buks.. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ik weet nog dat @D-Ed een buyorder had staan op 0.21 cent voor IOTA paar dagen geleden. Staat nu al op 0.34 :+

Die gaat ook lekker hoor :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 01:16:
[...]

Voila, eiwitten.
Niet dat ik dit doe overigens hoor. Ik koop nu gewoon netjes mijn speklapjes uit de horror vlees fabrieken bij de Albert heijn.

Maar stel dat de dag des oordeels komt...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-09 16:17
Zou mij toch niet verbazen dat er straks weer een whaletje een paar honderd btc verkoopt en BTC weer rondom 38xx / 39xx uitkomt. Het is nou niet dat het veel power heeft nu. Natuurlijk kan dat allemaal veranderen als er een whale ff 1000 BTC koopt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 01:21:
[...]

Niet dat ik dit doe overigens hoor. Ik koop nu gewoon netjes mijn speklapjes uit de horror vlees fabrieken bij de Albert heijn.

Maar stel dat de dag des oordeels komt...
Dan komt die dag maar, ik ben veel te lui om te overleven. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
het staat een beetje stil bij mij. Valt weinig te traden zo.

Ik zie wel dat Verge weer boven de 200 sat is gekomen. Bullrun confirmed

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

twain4me schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 01:25:
[...]

Dan komt die dag maar, ik ben veel te lui om te overleven. :9
Je zou raar staan te kijken waartoe je in staat bent wanneer je echte honger ervaart denk ik. Gelukkig zal het allemaal wel meevallen. De Russen zullen ons Nederlanders wel backen, met wodka en gezellige familiespellen met 1 kogel doorgeladen revolvers voor in de avond.

Ben wel iemand die van plantjes kweken enzo houdt dus als je ooit in een apocalypse noodkamp terecht komt dan bewaar ik een portie stamppot van aardappels, wortels en kikkers voor je, gekruid met een verse Madamme Jeanette.

Maargoed, crypto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Vindt het toch verdacht stilletjes. Denk dat er wel een dipje in zit voor bitcoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toilet_paper
Putin heeft toch een dochter die in Nederland woont? Meen ik wel es gehoord te hebben.

BTC zit nu een beetje in een channel lijkt 't. Als ie morgen rond de middag van die onderste lijn weer omhoog gaat (jaja, moet ie er wel eerst naartoe gaan uiteraard) dan stap ik in een mooie 10x longpositie denk ik.
http://prntscr.com/lxpfr9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
Krijg net een mail van Cryptopia dat Einsteinium slachtoffer is geworden van een 51% attack:
You are receiving this email because we recognise you as a holder of Einsteinium (EMC2).

Einsteinium (EMC2) has suffered from a 51% attack. We will be enabling withdrawals from 02:00:00 AM (UTC) on 4 January 2019 in order for users to reclaim their funds. Withdrawals will operate on a first-in, first-served basis, meaning users who withdraw later may not be able to do so. If you do not take action, you risk losing your funds.
Ik had er gelukkig maar 0.00000268 (0.00000000 BTC volgens Cryptopia)

[ Voor 10% gewijzigd door Specy op 21-12-2018 02:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Wow ada gaat ff pleuris hard naar de maan haha. ETH is ook serieuze sprongen aan het maken. Wow

Edit: bitcoin ook weer to the moon, jezus!

[ Voor 19% gewijzigd door Tominatie op 21-12-2018 02:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Tominatie schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 02:36:
Wow ada gaat ff pleuris hard naar de maan haha. ETH is ook serieuze sprongen aan het maken. Wow

Edit: bitcoin ook weer to the moon, jezus!
Stellar ook

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Bullrun?😍😍😍😍😍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marthusiast
Pas als we de 6k raken (fgs, daar zaten we een paar weken geleden nog op) en meteen doorschieten naar de 10k. Deal? Maar ik moet wel ff wennen aan deze beweging! Eindelijk! Mooi en terecht imo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Marthusiast schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 02:58:
[...]

Pas als we de 6k raken (fgs, daar zaten we een paar weken geleden nog op) en meteen doorschieten naar de 10k. Deal? Maar ik moet wel ff wennen aan deze beweging! Eindelijk! Mooi en terecht imo!
Ik ook. Het fomo gevoel kende ik eigenlijk niet meer. Die is helemaaaaal terug. Wat een dagen zeg! Dan nog te bedenken dat we nog steeds erg laag staan haha. Ik ga denk morgen toch weer wat beetjes extra kopen.. 3k? Mwah lijkt een beetje uit beeld te geraken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marthusiast
Tominatie schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 03:03:
[...]

Ik ook. Het fomo gevoel kende ik eigenlijk niet meer. Die is helemaaaaal terug. Wat een dagen zeg! Dan nog te bedenken dat we nog steeds erg laag staan haha. Ik ga denk morgen toch weer wat beetjes extra kopen.. 3k? Mwah lijkt een beetje uit beeld te geraken
Mwa, gewoon hodl, niks doen en pas kopen als de prijs onder je gem. aanschafprijs komt, dat kan ook toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Besef ook ff dat bcash gewoon 60+ % staat t.o.v. de dollar in 24h!!! Unreal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Marthusiast schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 03:06:
[...]

Mwa, gewoon hodl, niks doen en pas kopen als de prijs onder je gem. aanschafprijs komt, dat kan ook toch? ;)
Klopt maar vind de meeste alts nog steeds zwaar ondergewaardeerd. Bitcoin trouwens ook. Heb er echt geen moeite mee meer te kopen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Haha net nu de fomo echt te heftig werd doet bitcoin weer ff rood streepje. Ben benieuwd maar ik ga pitten, slaapsseee

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marthusiast
Ik ook niet @Tominatie , maar de markt is nogal onderwerp van speculatie.. Ik rij de rit in elk geval uit als een 'believer'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Groenemorgen :) En we gaan weer door, ADA'tjes doen het prima zo te zien.
Volgens mij komen er vandaag aardig wat kersbonuses en 13e maandjes binnen dus we zullen zien hoe de markt zich ontwikkeld de aankomende dagen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Series, must see:
- mr. Robot
- Breaking bad

Je vergeet ;)
Queen of the South
Startup
Banshee
True detective
Fargo
Prison break
Power
The night of
Vikings
Hollands hoop
Sons of Anarchy
The Americans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 04-10 19:42
Slux schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 06:58:
[...]

Je vergeet ;)
Queen of the South
Startup
Banshee
True detective
Fargo
Prison break
Power
The night of
Vikings
Hollands hoop
Sons of Anarchy
The Americans
vergeet westworld niet mogge btw :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:53
Tominatie schreef op donderdag 20 december 2018 @ 22:57:
Zie dat stratis gewoon lekker door blijft bewegen omhoog. Ziet er mooi uit. Kan lekker slapen straks. Ben benieuwd wanneer de 40k+ op het beeldscherm verschijnt. Jammer dat Bitcoin toch weer naar beneden is gedrukt maar zie dat de bulls de draad gewoon weer aan het oppakken zijn, letsgo guyzzzz

@daboemann Nano zit echt in een accumulatie range, ik verwacht toch wel een break-out omhoog, maar hoeveel tijd daar nog over heen gaat...
Hmmm... Niet echt de koers waarbij ik wakker wilde worden, bijkopen dan maar? :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Tominatie schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 01:21:
Ik weet nog dat @D-Ed een buyorder had staan op 0.21 cent voor IOTA paar dagen geleden. Staat nu al op 0.34 :+

Die gaat ook lekker hoor :P
Yep :Y

Die screenshot heeft al een plaatsje in mijn eregalerij der Delta screenshot ($0,2143 om precies te zijn *O* )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet wie van jullie besloot btc te verkopen om 0656 uur.
Maar thanks...

Mijn order was net niet compleet 9 min eerder, en plots geld weg btc rijker..

Dus maak je zelf maar bekent.. eerste biertje is van mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-09 17:32
Haha een paar groene kaarsen en men denkt gelijk weer dat we in n bull markt zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat bij betreft pingelen we komend jaar tussen de 3800 en 4100. (Elke dag minimaal 4 keer)

Die Lamborghini mag ook 3de hands....
De Audi sq7 mag ook 3de hands.
De Ferrari mag ook 3 de hands.
Etc
Etc
Etc

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
superpolm schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 07:36:
Haha een paar groene kaarsen en men denkt gelijk weer dat we in n bull markt zitten.
Nee hoor. Gewoon voorpret.. Beetje hetzelfde als dat je naar een feest gaat en van tevoren vrolijk de muziek aanzet, wat drankjes nuttigt met een leuke mindset 👍

Dat je nog geen idee hebt van hoe de avond gaat lopen maar er tóch al zin in hebt d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
tja bull markt ik weet het niet maar sta er beter voor dan 7 maanden nog wat dat stemt me tevreden iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 19:53

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Als je het topic goed leesf dan zie je dat er genoeg zijn die denken dat dat niet zo is. Dat duurt nog wel ff. Maar leuk zijn de groene kaarsjes wel eventjes.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daboemann
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-10 08:34
|:( Gewoon nog steeds geen harde correctie, dat had ik niet verwacht. Ik had gehoopt ADa wat goedkoper terug te kunnen kopen maar hij is toch wat gestegen. Zit te twijfelen om weer in te stappen (was op €0.034 uitgestapt, dus in principe 3% onder de prijs van nu). Moeilijk om de FOMO te weerstaan zeg. Dat ie vannacht even naar de €0.037 is wel mooi om te zien, dan had ik weer quitte kunnen staan. ‘Als.. dan..’ zo mag je natuurlijk niet denken, maar het schept wel hoop dat dat potje binnenkort in de plus gaat staan. Nu de rest nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Interview met mijn vriend Hayden Otto (een van de oprichters van coinspice, waar ik voor schrijf) over hoe hij voor het eerst in aanraking is gekomen met Bitcoin en later Bitcoin Cash. En ze spreken over de bear market en wat nu?

[ Voor 7% gewijzigd door Kain_niaK op 21-12-2018 08:45 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Vannacht in USDT "geslapen", Vanochtend all inn ingestapt in Aion op 422, hopend op een klein ritje naar de 430; kinderen naar opvang zet de telefoon aan in de auto 464.
MARKET SELL!

Heerlijk begin van de dag, nu stiekem hopen op een flinke daling van de BTC en een mooi instap moment zoeken voor het weekend geweld los barst. Want dat verwacht ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-10 09:16

Liberteh

All your base belong to me

Blijft bijzonder hoe de markt toch vaak wel omhoog of naar beneden gaat om 8 uur in de ochtend onze tijd.

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-10 12:18
Liberteh schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 09:05:
Blijft bijzonder hoe de markt toch vaak wel omhoog of naar beneden gaat om 8 uur in de ochtend onze tijd.
Waarom zou dat komen denk je

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Urrim
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 30-09 16:26

Urrim

Wannabe-Tweaker

Machlah schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 09:12:
[...]

Waarom zou dat komen denk je
Net als eb en vloed, door de aantrekkingskracht van de maan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Thommie.nl schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 08:46:
Vannacht in USDT "geslapen", Vanochtend all inn ingestapt in Aion op 422, hopend op een klein ritje naar de 430; kinderen naar opvang zet de telefoon aan in de auto 464.
MARKET SELL!

Heerlijk begin van de dag, nu stiekem hopen op een flinke daling van de BTC en een mooi instap moment zoeken voor het weekend geweld los barst. Want dat verwacht ik wel.
Hier hetzelfde verhaal, vanmorgen ingestapt aangekomen op het werk de boel verkocht. Nu een kleine daling aub.

Zero.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-10 10:02
Tominatie schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 03:06:
Besef ook ff dat bcash gewoon 60+ % staat t.o.v. de dollar in 24h!!! Unreal
maar volgens mij manipuleren die gasten van bcash de boel waardoor het nu ineens zo hoog staat, ik vertrouw bcash voor geen drol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Wat is er met onze geliefde ADA aan de hand? Is sinds gisteravond behoorlijk gestegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Zou icx ook niet tegen een uitbraak aan hikken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rvT
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-06-2019

rvT

lijkt wel 2017 hier.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-10 15:38
PHPResource schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 10:23:
Zou icx ook niet tegen een uitbraak aan hikken?
Ik hoop dat ICX enorm zal stijgen tijdens een bullrun :)

Edit:
@PHPResource en hopelijk gaat Holo naar 1 cent :D

[ Voor 12% gewijzigd door HaruHaru op 21-12-2018 10:29 ]

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
  • Laatst online: 22:27
Het regent cadeautjes, nog vóór kerst! o<:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
HaruHaru schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 10:28:
[...]

Ik hoop dat ICX enorm zal stijgen tijdens een bullrun :)

Edit:
@PHPResource en hopelijk gaat Holo naar 1 cent :D
Zo holo op 1 cent dan gaat er champagne gepopt worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
Matadores schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 10:28:
Het regent cadeautjes, nog vóór kerst! o<:)
goed dat je het zegt moet ze nog kopen :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
PHPResource schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 10:30:
[...]

waarom zou 10 cent niet haalbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

bie100 schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 10:30:
[...]

goed dat je het zegt moet ze nog kopen :F
paperwallet aanmaken uitprinten... KLAAR.
:Y
Ik heb ook al 2 dagen dat despacito nummer in mijn hoofd zitten -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zo fuckup time.

Tot tegenstelling van wat ik gister melden toch nog ingestapt in een of ander exclusief muntje. Bhc sv of zo.
Koers 108,4.. nou snel naar 110.4. En toen van een clif afgevallen..
Uiteindelijk na 3 uur in spanning gezeten. En uitmogen stappen op 109..... Les geleerd. Niet instappen om het instappen ...

Mogelijke fuckup. Ik zit nu nog in btc vanaf 3900...
Misschien had ik al moeten uitstappen . Maar dat leren we gedurende de dag wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

HaruHaru schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 10:36:
[...]

Bij 10 cent dan lach je je een scheur in de broek zeg.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
PHPResource schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 10:30:
[...]

Hier ook! en ik los direct de helft van mijn huis af :P
DAMAGE schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 10:45:
[...]

Bij 10 cent dan lach je je een scheur in de broek zeg.
Bij 10 cent koop ik een lambo en laat deze ontzettend lelijk bestickeren met 1 groot holochain logo, dat beloof ik bij deze. Daarna nodig ik jullie uit voor een groot lambo-champagne-feest.

rekenfoutje.. bij 10 cent los ik pas de helft van mijn huis af.. :'(

conclusie.. ik moet mijn stack vergroten.

[ Voor 52% gewijzigd door Pelox op 21-12-2018 10:55 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Danielson schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 07:15:
[...]

Hmmm... Niet echt de koers waarbij ik wakker wilde worden, bijkopen dan maar? :o
Dit is idd weer jammer ja! Weet niet zo goed, heb wel wat buyorder erin gepleurt 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Voor de gein een tweede hands Lambo oid. Gewoon eentje waar de kop al af is :') Dat kan dan wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
DAMAGE schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 11:00:
Voor de gein een tweede hands Lambo oid. Gewoon eentje waar de kop al af is :') Dat kan dan wel.
update* Eerst mijn huis verlies goedmaken, dan winst maken, dan investeren in mijn huis en dan een lambo 8)

Maar dan zijn we wel een half jaartje verder verwacht ik zo :*)

[ Voor 24% gewijzigd door Pelox op 21-12-2018 11:09 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Tominatie schreef op donderdag 20 december 2018 @ 13:28:
Ik ben all-in Nano nu, SL onder de 23k.
Ik hou ZIL, STRAT, IOST en ADA ook in de gaten. >:)

ZIL is wel interessant: mainnet coming, gelist op coinbase, nog steeds erg laag.. Tsja nu wat accumuleren is geen gek idee denk ik
ZIL en ADA *O* . Vooral ADA is aan het vlammen. Ik hoop dat je gelijk hebt met de stijging van ZIL door alles wat eraan komt. Wat mij betreft mag ZIL nu gaan vlammen zoals STRATIS/WAVES/LINK afgelopen dagen..... :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
drop incoming? Wat is jullie gevoel?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Pelox schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 11:16:
Gevoel? dat we een nog een kleine drop hebben en zo de weekend doorgaan en vanaf nieuwe week veel kan knallen. Dat is mijn gevoel :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bie100
heb geen gevoel meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ik vanmorgen had moeten verkopen op 4025.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
HaruHaru schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 11:18:
[...]

Gevoel? dat we een nog een kleine drop hebben en zo de weekend doorgaan en vanaf nieuwe week veel kan knallen. Dat is mijn gevoel :P
Dus richting 3800/3600 en dan daar blijven hangen? Ik denk een korte daling naar 3800 en misschien 3600 en dan weer snel omhoog..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
Ik deel hetzelfde gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

mugenmarco schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 09:33:
[...]

maar volgens mij manipuleren die gasten van bcash de boel waardoor het nu ineens zo hoog staat, ik vertrouw bcash voor geen drol
- Juist ja -

[ Voor 31% gewijzigd door .oisyn op 21-12-2018 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-10 10:02
-O-

[ Voor 37% gewijzigd door .oisyn op 21-12-2018 13:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cursquidHome
lastig of dit niet gewoon een beartrap is....dat iedereen nu zijn bonussen aan het verbranden is. Ik hoop het niet.
Wel merk ik dat we momenteel wel heel bullish zijn terwijl dit nog niet echt een bull moment is volgens mij. Ik zie het graag dat sommige van jullie ook echt de waves kunnen surfen. Dan "verzilver" je in ieder geval je BTC. Persoonlijk herinvesteer ik die BTC niet en wacht tot hij weer 100k waard is :+ . Mocht het een trap zijn dan heb ik in ieder geval meer BTC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit jou mening over joden?

Of denk je dat de rest van de wereld dat vind?

Als dit jou mening is, dan ben je bij deze het kleine beetje respect dat ik nog voor je had kwijt geraakt. Want hoe haal je het in je kop een hele bevolkingsgroep te vergelijken met kakkerlakken

[ Voor 16% gewijzigd door .oisyn op 21-12-2018 19:26 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Je moet het zo zien: hoe meer btc in de handen van Tominatie, hoe groter het moonpotentiel wordt voor Bitcoin. Ik verkoop pas iets op 100k.

@Danielson hij gaat weer omhoog hoor! Mooie buy the dip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
Wat de fuck is dit nou weer voor een opmerking?!?! :(

[ Voor 30% gewijzigd door .oisyn op 21-12-2018 13:32 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Kainniakerlakkers

[ Voor 35% gewijzigd door .oisyn op 21-12-2018 13:32 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HaruHaru
Het is beter als we niet verder er op in gaan en ook gewoon niemand verder op reageert en alles on-topic gaan houden. Move on. Het gebeurt soms dat er nutteloze opmerkingen komen.

Bijna Feestdagen, hou vol :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Een ietwat extreme beeldvormende vergelijking die je daar maakt @Kain_niaK.

Dit gaat mij ook wat te ver, ik zou iets genuanceerder je woorden kiezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Nou dat blokkeren heeft ook weinig zin ik blijf die bcash meuk hier zien :'(

Ik dacht dat die facedown erg was maar zo zie je maar weer er is altijd baas boven baas, wordt het niet eens tijd dat die een ban krijgt met zulke opmerkingen ?
Denk niet dat er iemand is die hem zal missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cursquidHome
Als ZIL door de 455 heen gaat dan MOOON...... helaas daalt hij weer een beetje. Laat straks die raket maar lanceren, zodra Amerika wakker wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Misschien is het probleem de vooroordeelen die de blockstream propaganda jullie het hoofd in heeft geramt. (waar de mods hier schuldig aan zijn door niet door te hebben dat het propaganda is, omdat ze niet genoeg verstand hebben van de economische aspecten van Bitcoin en ook weinig interesse in het gebruik van Bitcoin voor iets anders dan speculatie)

Ooit gaan jullie een zeik winst missen door principieel geen BCH te kopen. Terwijl Bitcoin gewoon uitgevonden is geweest als peer to peer geld, niet als digitaal goud dat je een kluisje stopt om dan goud papiertjes uit te wisselen die je het recht geven om het goud te verhandelen terwijl het goud gewoon in het kluisje blijft liggen. (Lightning Network).

https://blog.plan99.net/t...bb30201f7?gi=ba9c91af9b09

[ Voor 18% gewijzigd door Kain_niaK op 21-12-2018 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
cursquidHome schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 11:45:
Als ZIL door de 455 heen gaat dan MOOON...... helaas daalt hij weer een beetje. Laat straks die raket maar lanceren, zodra Amerika wakker wordt.
Ik vraag me trouwens af of de Amerikanen aan traden doen. Was het niet zo dat ze daar behoorlijke taxes op trades hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cursquidHome
Tominatie schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 11:48:
[...]

Ik vraag me trouwens af of de Amerikanen aan traden doen. Was het niet zo dat ze daar behoorlijke taxes op trades hebben?
ja dat is waar....toch zie je regelmatig rond de 13:30/14:00 weer een momentum. Taxes of niet de echt handelaren kunnen ook daarmee nog winst maken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HaruHaru
Ik zie geen problemen hoor met BCH, maak er mooie winsten mee. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
cursquidHome schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 11:49:
[...]

ja dat is waar....toch zie je regelmatig rond de 13:30/14:00 weer een momentum. Taxes of niet de echt handelaren kunnen ook daarmee nog winst maken.
We hebben het in NL nog maar goed, stel je voor dat bij elke trade die je maakt belasting moet afdragen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
HaruHaru schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 10:36:
[...]

Zeker haalbaar maar dan moeten ze wel afleveren wat ze beloven, en moet het ook nog eens geadapteerd gaan worden.

Het probleem/mooie aan Holo is namelijk dat vanaf ongeveer april op de waarde nauwelijks meer gespeculeerd kan gaan worden aangezien het:

- Omgezet moet gaan worden in Holo Fuel
- Vanaf dat moment de supply dynamisch is en de markt voor hosting bepaald of er wel of niet een stijging van de waarde gaat komen. Eigenlijk kan vanaf dat moment niemand zeggen wat er met deprijs gaat gebeuren.

De bedenker van dit alles heeft zelfs al een tweet uitgestuurd waarin hij stelt dat een waarde van 1 USD niet ondenkbaar is op termijn.

We zullen zien, maar alle actie tot de switch naar HoloFuel (ergens eind april voor zover ik nu kan zien) is pure speculatie.

Ik heb voor mezelf targets gezet op 0.1 cent 10% verkopen, 1 cent 20% verkopen, 10 cent 50% verkopen en de rest houden.

Bij het tweede target kan ik met een beetje fantasie en geluk stoppen met werken ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
deppenboks schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 11:51:
[...]

.......

Ik heb voor mezelf targets gezet op 0.1 cent 10% verkopen, 1 cent 20% verkopen, 10 cent 50% verkopen en de rest houden.

Bij het tweede target kan ik met een beetje fantasie en geluk stoppen met werken ;)
Mooie info :D thanks. Ik ben nog van plan HOT aan te vullen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kain_niaK schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 11:46:
Misschien is het probleem de vooroordeelen die de blockstream propaganda jullie het hoofd in heeft geramt. (waar de mods hier schuldig aan zijn door niet door te hebben dat het propaganda is, omdat ze niet genoeg verstand hebben van de economische aspecten van Bitcoin en ook weinig interesse in het gebruik van Bitcoin voor iets anders dan speculatie)

Ooit gaan jullie een zeik winst missen door principieel geen BCH te kopen. Terwijl Bitcoin gewoon uitgevonden is geweest als peer to peer geld, niet als digitaal goud dat je een kluisje stopt om dan goud papiertjes uit te wisselen die je het recht geven om het goud te verhandelen terwijl het goud gewoon in het kluisje blijft liggen. (Lightning Network).

https://blog.plan99.net/t...bb30201f7?gi=ba9c91af9b09
Ik denk dat je hier zelf volledig de plank misslaat. BCH zal nooit een gereguleerd acceptabel betaalmiddel worden. Hoogstens een anarchistische equivalent daarvan.

Daarnaast heeft Bitcoin gewoon al de voorsprong als digitale store of value asset. Dus waarom zou BCH die positie kunnen bedreigen?

BCH zal in de toekomst nog wel een waardevermeerdering doorgaan maar juist door speculatie die jij zo haat.

Het is oprecht kinderlijk naïef om te denken dat de centrale banken hun machtspositie gaan verkleinen door te investeren in een derde partij zoals BCH.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Holofuel blijft nog steeds verhandelbaar op exchanges. Als het verhandelbaar is op een exchange dan is er nog steeds speculatie mogelijk. Dus hoe ze de prijs van Holofuel willen stabiliseren? Ik begrijp dat hun systeem impact heeft op de prijs van Holofuel maar zolang het ook op exchanges verhandelbaar is kan iedereen zijn of haar eigen prijs bepalen.
deppenboks schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 11:51:
[...]

Zeker haalbaar maar dan moeten ze wel afleveren wat ze beloven, en moet het ook nog eens geadapteerd gaan worden.

Het probleem/mooie aan Holo is namelijk dat vanaf ongeveer april op de waarde nauwelijks meer gespeculeerd kan gaan worden aangezien het:

- Omgezet moet gaan worden in Holo Fuel
- Vanaf dat moment de supply dynamisch is en de markt voor hosting bepaald of er wel of niet een stijging van de waarde gaat komen. Eigenlijk kan vanaf dat moment niemand zeggen wat er met deprijs gaat gebeuren.

De bedenker van dit alles heeft zelfs al een tweet uitgestuurd waarin hij stelt dat een waarde van 1 USD niet ondenkbaar is op termijn.

We zullen zien, maar alle actie tot de switch naar HoloFuel (ergens eind april voor zover ik nu kan zien) is pure speculatie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cursquidHome
ZIL battle is begonnen *O* go ZIL go ZIL _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
DAMAGE schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 12:00:
Holofuel blijft nog steeds verhandelbaar op exchanges. Als het verhandelbaar is op een exchange dan is er nog steeds speculatie mogelijk. Dus hoe ze de prijs van Holofuel willen stabiliseren? Ik begrijp dat hun systeem impact heeft op de prijs van Holofuel maar zolang het ook op exchanges verhandelbaar is kan iedereen zijn of haar eigen prijs bepalen.

[...]
Swap is 1 op 1 toch? Ben wel heel erg benieuwd naar de prijsontwikkeling na de swap..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Pelox jep 1 op 1

Pagina: 1 ... 41 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!