[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 40 ... 103 Laatste
Acties:
  • 270.239 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 19:53

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Laten we ons verbazen door de bounce die zo gaat komen :D

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Yup ik ook sinds 10 minuten. Voelde het aan me water

• iNSANiTi
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

Thebackstab schreef op donderdag 20 december 2018 @ 21:01:
ok ben benieuwt of we een bounce zien op de 200EMA *O*
Op wat voor tijdsperiode gebruik je de 200EMA voor crypto?

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

• Thebackstab
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 04-10 09:49
idd die drop zegt nog niets , zolang we 3650/3700 niet breken

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
lol willen jullie dan geen bullrun. Gelukkig is een gezonde bullrun met dips. Als we per 24 uur maar gestaag hoger afsluiten of evenhoog gaat het goede kant op.

• Thommie.nl
Gaat hard nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thebackstab
iNSANiTi schreef op donderdag 20 december 2018 @ 21:10:
[...]

Op wat voor tijdsperiode gebruik je de 200EMA voor crypto?
4h

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Klaas25 er zijn nog een boel mensen die wachten op de BTC die 2.8k waard is. Of minder. Kan nog steeds. Maar ik hoop zelf dat we gewoon een dikke V bottom maken. Zou toch lachen zijn.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Thommie.nl
Klaas25 schreef op donderdag 20 december 2018 @ 21:11:
lol willen jullie dan geen bullrun. Gelukkig is een gezonde bullrun met dips. Als we per 24 uur maar gestaag hoger afsluiten of evenhoog gaat het goede kant op.
Tuurlijk wel, echter je maxialiseert tóch

• lauraz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-03-2023
8)7 Ehh, ja, komt omdat ik net gekocht heb. Sorry

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thebackstab
DAMAGE schreef op donderdag 20 december 2018 @ 21:12:
@Klaas25 er zijn nog een boel mensen die wachten op de BTC die 2.8k waard is. Of minder. Kan nog steeds. Maar ik hoop zelf dat we gewoon een dikke V bottom maken. Zou toch lachen zijn.
als we de weekly candle sluiten boven 4.6k dan is v shape heel dichtbij

• Thommie.nl
Een ongeluk komt nooit alleen.
Ik verwacht er nog wel 1

• Thebackstab
het moeilijkste moet nog komen boys nu zien we even die bullrun straks gaan we 4/5/6 maanden rangen , dan zullen er ook veel opgeven , geduld is mooi. maar veel willen direct "Lambo" .

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-09 16:17
Beetje aan het experimenteren leverage met BitMEX, juist nu tijdens een heftige koersbeweging is hun systeem overloaded en krijg je een zo'n melding wanneer je een order wilt plaatsen.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

PilatuS schreef op donderdag 20 december 2018 @ 21:10:
Wel even een compleet andere candle dan alle andere in de stijging. Eerste keer dat het zo hard gaat.
Gister toch ook nog vrij rap -100 dollar gehad toch? Daarna ging die gewoon vrolijk door.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Sahara schreef op donderdag 20 december 2018 @ 21:18:
Beetje aan het experimenteren leverage met BitMEX, juist nu tijdens een heftige koersbeweging is hun systeem overloaded en krijg je een zo'n melding wanneer je een order wilt plaatsen.
Ook Binance heeft vaak problemen als de koers flink beweegt. Dan koop je iets maar zie je geen order historie en je kan ook niet verkopen omdat je het zegmaar niet hebt. Dan kost het vaak 20 seconden en 2x F5 voordat je weer kan verkopen. Helaas is een tradingengine een lastig iets.
DAMAGE schreef op donderdag 20 december 2018 @ 21:19:
[...]
Gister toch ook nog vrij rap -100 dollar gehad toch? Daarna ging die gewoon vrolijk door.
Die was vanuit een piek, niet vanuit sideways. Er is er ook wel één vanuit sideways gisteren, maar minder heftig. Als ik uitzoom en kijk naar de laatste 2 dagen is dit de grootste en snelste val tot nu toe.

Ik denk dat we nu gewoon even echt een correctie krijgen. Daar had ik het gisteren al over, maar dat bleek een kleine te zijn. Het moet een keer een grotere correctie zijn en vind dat zo'n candle vanuit sideways die kans wel groot maakt.

• JoeriF84
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-02-2021
Op de 30min chart ziet het er nog steeds goed uit

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

JoeriF84 schreef op donderdag 20 december 2018 @ 21:26:
Op de 30min chart ziet het er nog steeds goed uit
Ja, totdat we in de volgende candle de volgende 200 naar beneden gaan :)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

• JoeriF84
  • Laatst online: 15-02-2021
Taro schreef op donderdag 20 december 2018 @ 21:30:
[...]

Ik hoop toch eerst nog wel een 2e poging op 4100 te zien. Ondanks dat zulke rode candles niet echt positief zijn.

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Taro schreef op donderdag 20 december 2018 @ 21:30:
[...]

Op 12h wordt er een mooie kerstboom gemaakt.

XRP = trash

• Thommie.nl
Als jij veel geld hebt, laat je btc zakken als een malle, jij verkoopt al je alts hoog want tja jij weet dat er verkocht wordt.....

Vervolgens ga je door met btc naar beneden drukken totdat je bij orders gehaald zijn.

En daarna push je de markt weer en tadaaaaa je hebt nog meer geld.

• PilatuS
  • Niet online
Thommie.nl schreef op donderdag 20 december 2018 @ 21:55:
Als jij veel geld hebt, laat je btc zakken als een malle
Wel eens opgezocht hoeveel geld daar voor nodig is ? Hint, heel erg veel.

• Thommie.nl
PilatuS schreef op donderdag 20 december 2018 @ 21:56:
[...]

Wel eens opgezocht hoeveel geld daar voor nodig is ? Hint, heel erg veel.
Waarom zou je geld gebruiken.....?

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20:46

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Thommie.nl schreef op donderdag 20 december 2018 @ 21:55:
Als jij veel geld hebt, laat je btc zakken als een malle, jij verkoopt al je alts hoog want tja jij weet dat er verkocht wordt.....

Vervolgens ga je door met btc naar beneden drukken totdat je bij orders gehaald zijn.

En daarna push je de markt weer en tadaaaaa je hebt nog meer geld.
is short gaan met hefboom niet veel makkelijker dan?

• twain4me

twain4me

daar komt een groene kaars

of kaarsje :+

[ Voor 24% gewijzigd door twain4me op 20-12-2018 22:02 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 17:07
Taro schreef op woensdag 19 december 2018 @ 23:31:
@Timberly2 Volg je ook het Financiële Onafhankelijkheid topic hier op GOT? Staan ook veel nuttige tips in.

Ik heb bewust wel een hypotheek, maar werk snel toe naar 0 door maandlasten te verlagen en af te lossen. Nu op 80% hypotheek in 2 jaar tijd, daarnaast maandlasten enorm verlaagd door van alles en nog wat te regelen, te verlagen, te besparen, zonnepanelen te plaatsen, etc. etc.

Verder richt ik ook erg op passief inkomen. Ik heb een aantal affiliate marketing websites die dag en nacht geld genereren, zelfs 1 over luiers :). Daarnaast heb ik ook een aantal websites die mij dagelijks gratis cryptocurrency opleveren doordat men via mijn linkjes lid wordt van exchanges of brokers. En ik heb een aantal websites waarvoor mensen artikelen aanbieden waarvoor ik in ruil Euro's ontvang. Daarnaast werk ik fulltime en ben ik ook nog freelancer, maar, het is wel allemaal leuk en eigenlijk een hobby, dus het levert energie op ipv dat het energie kost :)

Ik kan het iedereen aanraden om je hier eens goed in te verdiepen, 10 of 20 jaar later kan je er heel anders voor staan.
Zeker, van daaruit begonnen.
Volgens mij tipte daar ook iemand een keer Ethereum in 2016. Toen dus ook wat gekocht (helaas op 20$ verkocht begin 2017 haha, maar ruimschoots goedgemaakt).

Leuk blog is ook www.mrmoneymustache.com, vast bekend. Gaat allemaal om de mindset, vandaar ook het huurhuis nog. Maar groot gelijk als je weet waar je blijft wonen dan moet je kopen. Maar ik weet nog niet waar ik de rest van mijn leven blijf, zit nergens aan vast. Dus dan is een huurhuis heerlijk mentaal.

Volume is terug, 400mln 24/hour op Binance. Kopers en verkopers trekken elkaar weer aan, dit is waarvoor we weer in crypto zitten.
Mensen die de bodem hebben gepakt , die stappen nu uit voor wat winst, maar willen straks weer terug erin op een lager niveau. Hopelijk is het vliegwiel weer aangezwengeld :)

EDIT: altijd leuk om de burn van Binance in te schatten.
1,6miljard transactievolume * 0,15% = 2,4mln$ omzet.
Bij een winstmarge van 60% = ~1,44miljoen winst.
Bij 20% daarvan t.b.v. burn = 288k$
Bij een BNB prijs van 5,5$ = 52.000 coins geburned vandaag.

Vergelijk dat eens met ETH en BTC waar er elke dag coins bijkomen. Ik blijf enorm bullish op de BNB coin. Vanuit de omzet die zij genereren kan je gewoon de beste programmeurs in dienst nemen en adoptatie stimuleren met marketing budgetten. In de tussentijd kan je de coinholders ook nog belonen met een buyback. Perfect, vooral deze lage koersen boeien me niet. Dat halen ze wel in doordat de supply snel schaarser wordt.

[ Voor 14% gewijzigd door Timberly2 op 20-12-2018 22:19 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Gebounced op het level van gisteren 14:30 en afgeketst op het level van 45 minuten geleden, even een snelle trade van 27 Dollar gemaakt :D. Wie het kleine niet eert...

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daboemann
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-10 08:34
Kijk nano inzakken, oversold? Laat maar.. bed tijd

[ Voor 33% gewijzigd door daboemann op 20-12-2018 22:54 ]

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Zie dat stratis gewoon lekker door blijft bewegen omhoog. Ziet er mooi uit. Kan lekker slapen straks. Ben benieuwd wanneer de 40k+ op het beeldscherm verschijnt. Jammer dat Bitcoin toch weer naar beneden is gedrukt maar zie dat de bulls de draad gewoon weer aan het oppakken zijn, letsgo guyzzzz

@daboemann Nano zit echt in een accumulatie range, ik verwacht toch wel een break-out omhoog, maar hoeveel tijd daar nog over heen gaat...

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Paar van mijn alts trekken zich ook weinig aan van de BTC die gezakt is. Mooi man. BTC trekt ook weer ietsjes aan. Ik hoop dat we toch nog even die 4.2k kunnen gaan testen. 4.4k is een belangrijk level.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:12
Eindsprint voor vandaag is weer even ingezet. 2 weken geleden 1 Bitcoin gekocht voor 3018 euro. Als het zo doorgaat pak ik aan het eind vh jaar 1k. Makkelijk verdiend 😎

• Matadores
  • Laatst online: 22:27
Here we go again! d:)b

Verwijderd

Ben benieuwd of BCH morgen de 200 gaat aantikken!

• Marthusiast
  • Laatst online: 15-06-2024
Nog even een smak ADA ingekocht, net toen BTC nog in de 3900USDT range zat. Nu moon!

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 17:07
Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2018 @ 23:15:
Ben benieuwd of BCH morgen de 200 gaat aantikken!
Kan allemaal, vorig jaar rond deze tijd tikte bitcoin cash nog 4000$ aan. Gekkenwerk was dat zeg haha.

Verwijderd

Timberly2 schreef op donderdag 20 december 2018 @ 23:18:
[...]

Kan allemaal, vorig jaar rond deze tijd tikte bitcoin cash nog 4000$ aan. Gekkenwerk was dat zeg haha.
Vorig jaar was alles gekkenwerk. Dat gaan we dit jaar niet meer meemaken. Maar het nieuwe jaar beginnen met een klein beetje gekkenwerk is ook leuk! :*)

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:12
Iemand een idee welke invloed 31 december heeft op de koers van cryptos? Dit ivm last minute wegsluizen vermogen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 16:18

raq

Marthusiast schreef op donderdag 20 december 2018 @ 23:18:
Nog even een smak ADA ingekocht, net toen BTC nog in de 3900USDT range zat. Nu moon!
Lijkt me een prima idee, net even opgezocht: heb ze laatst teruggekocht voor 917sats. Laat 'm maar door de 1000 knallen en verder.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
mad-dog schreef op donderdag 20 december 2018 @ 23:29:
Iemand een idee welke invloed 31 december heeft op de koers van cryptos? Dit ivm last minute wegsluizen vermogen
Niet :P

Dat vermogen geldt per 1 jan is hier in NL wel het geval, maar NL is een zeer kleine markt en heeft eigenlijk geen invloed.

Verder is de belastingdienst ook niet dom helaas :P Als jij op 30 Dec 100k op je rekening hebt en op 1 Jan 10k dan weten hun ook wel wat er gebeurt. Er zijn verhalen van mensen die dachten slim te zijn even 50k contant op te nemen eind Dec en dan begin Jan weer terug te storten.

• Marthusiast
Zo's dat @raq ! Fan van Charles, 2019 belooft veel goeds voor Cardano, volgend jaar kunnen we ADA staken en ze zijn nog steeds spotgoedkoop!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/XIGL7NZ.png

Vergelijking tussen 2014-15 wordt vaak gebruikt met het heden. Opvallend veel gelijkenissen wel. Ook bij beide nu gebounced op de 200MA.

Is een bullrun dichtbij? Nee zeker niet.

2019 wordt denk ik een mooi accumulatiejaar dat wel een stuk beter wordt dan 2018. Meer stabielere periodes met denk hier en daar wat groei. Iedergeval het extreme rood hebben we denk wel gehad. Het is natuurlijk best mogelijk dat we nog onder de 3k duiken, maar gebruik dat dan om flink in te slaan voor de LT. Of iedergeval dat is m'n plan, elk stukje bitcoin onder de 3k is bonus en mooi meegenomen.
Ben benieuwd wat het laatste weekje + een beetje gaat brengen voor Bitcoin. :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op donderdag 20 december 2018 @ 23:35:
Is een bullrun dichtbij? Nee zeker niet.
Eens met je verhaal hoor, maar wat ik quote ben ik niet zo zeker van.

Het is geen 2015 meer waar alleen een stel tech gasten bezig waren met BTC. Er zijn belachelijk veel mensen die nu van BTC weten en met wat BTC de laatste dagen laat zien kan een nieuwe bullrun wel eens dichterbij zijn dan we denken. De supply is vrijwel gelijk aan 2015, maar de vraag kan wel eens extreem veel groter zijn geworden door de vorige bullrun.

Ik vind het moeilijk voor te stellen dat we vanaf nu exact hetzelfde gaan zien als toen. Ik zie niet waarom BTC weer maanden zou moeten blijven hangen op een laag niveau. Juist dat dit toen in 2015 wel zo was gaf goed aan dat er gewoon geen interesse in was. Ik denk dat de interesse nu niet meer te vergelijken is. Niet dat het niet kan, maar het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat het vanaf nu precies zo gaat. Tot nu toe klopt het zeker goed met een voor BTC standaard -80 tot -90% correctie na een bullrun, maar of het vanaf nu zo blijft gaan als toen, ik denk van niet.

• Marthusiast
Ben benieuwd, 'Ladies and gentlemen' of 'Average Joe' and 'Jjjjjjjjjaaaaaammmes (James) at the watercooler) nu toch maar instappen.. ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
PilatuS schreef op donderdag 20 december 2018 @ 23:42:
[...]

Eens met je verhaal hoor, maar wat je quote ben ik niet zo zeker van.

Het is geen 2015 meer waar alleen een stel tech gasten bezig waren met BTC. Er zijn belachelijk veel mensen die nu van BTC weten en met wat BTC de laatste dagen laat zien kan een nieuwe bullrun wel eens dichterbij zijn dan we denken. De supply is gelijk aan 2015, maar de vraag kan wel eens extreem veel groter zijn geworden door de vorige bullrun.

Ik vind het moeilijk voor te stellen dat we vanaf nu exact hetzelfde gaan zien als toen. Ik zie niet waarom BTC weer maanden zou moeten blijven hangen op een laag niveau. Juist dat dit toen in 2015 wel zo was gaf goed aan dat er gewoon geen interesse in was. Ik denk dat de interesse nu niet meer te vergelijken is. Niet dat het niet kan, maar het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat het vanaf nu precies zo gaat. Tot nu toe klopt het zeker goed met een voor BTC standaard -80 tot -90% correctie na een bullrun, maar of het vanaf nu zo blijft gaan als toen, ik denk van niet.
Supply is niet gelijk aan 2015 hoor. Maar het zal niet extreem veel schelen. Heb het even opgezocht: eind 2015 waren er 15 mln bitcoins, nu zijn er al 17,5 mln. Toch al een ~17% groter aanbod.

Ding is dat er elk jaar wel weer bitcoins verloren gaan etc. etc.

De vraag/bekendheid sinds 2015 is natuurlijk enorm veel groter geworden en het is zeker mogelijk dat een bullrun een stuk sneller van de grond zal komen dan eerder maar ik zie het nog niet gebeuren in 2019.. waarschijnlijk wel de nodige groei maar echt geen nieuwe ATH. Pas in 2020 zie ik het weer een stuk spannender worden. oOo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Marthusiast schreef op donderdag 20 december 2018 @ 23:44:
Ben benieuwd, 'Ladies and gentlemen' of 'Average Joe' and 'Jjjjjjjjjaaaaaammmes (James) at the watercooler) nu toch maar instappen.. ;-)
In mijn omgeving kom ik genoeg mensen tegen die interesse hebben, maar van wat ik hier heb gelezen lijk ik de enige te zijn daar in.

Iemand een idee hoe het topic liep in 2015 toen BTC de bodem aantikte vanaf de 1k run omhoog ? Het laatste jaar is het hier toch best druk, maar geen idee hoe dit toen was. Al is de totale interesse op de hele planeet maar x2 gegaan ziet het er al heel anders uit. Persoonlijk denk ik, ook gezien de media, dat de interesse x100 gegaan is sinds toen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op donderdag 20 december 2018 @ 23:50:
[...]

Supply is niet gelijk aan 2015 hoor. Maar het zal niet extreem veel schelen. Heb het even opgezocht: eind 2015 waren er 15 mln bitcoins, nu zijn er al 17,5 mln. Toch al een ~17% groter aanbod.

Ding is dat er elk jaar wel weer bitcoins verloren gaan etc. etc.

De vraag/bekendheid sinds 2015 is natuurlijk enorm veel groter geworden en het is zeker mogelijk dat een bullrun een stuk sneller van de grond zal komen dan eerder maar ik zie het nog niet gebeuren in 2019.. waarschijnlijk wel de nodige groei maar echt geen nieuwe ATH. Pas in 2020 zie ik het weer een stuk spannender worden. oOo
Je hebt natuurlijk gelijk over de supply, had het al ge-edit :)

Een 2019 bullrun zou mij niets verbazen eigenlijk. Ik vind het gewoon heel moelijk voor te stellen dat BTC laag blijft hangen terwijl ik denk dat de interesse extreem veel groter is geworden.

Grote interesse met lage supply is moon ? :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Er is nu "bewijs" dat 18k mogelijk is, dat trekt een berg mensen toch over de streep met het nieuws van afgelopen dagen.
Aan de andere kant zijn er mensen die flink verlies hebben gepakt (en geen coins meer hebben) en die ga je niet terug zien.
De vraag is welke groep is groter.. veder zit er vreselijk veel geld in de stable coins wat gewoon los komt bij een run. De goudpot zit vol en de beurs zit aan het begin van een bearmarket..
Bergen token projecten met belangrijka data in de komende maanden.
al met al genoeg ingedienten voor vuurwerk.

Ik heb er zin aan. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
PilatuS schreef op donderdag 20 december 2018 @ 23:54:
[...]

Je hebt natuurlijk gelijk over de supply, had het al ge-edit :)

Een 2019 bullrun zou mij niets verbazen eigenlijk. Ik vind het gewoon heel moelijk voor te stellen dat BTC laag blijft hangen terwijl ik denk dat de interesse extreem veel groter is geworden.

Grote interesse met lage supply is moon ? :P
Ik kan me gewoon zo slecht voorstellen dat we over een tijdje al nieuwe ATH's hebben. :+
Maar opzich met Bakkt enz... het kan zomaar..

Dan sla je je eigenlijk nu echt voor de kop dat je moeilijk doet over 3k of 4k kopen :+
Blijft een gek spelletje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Grotere intresse met veel meer toegang om te kopen, onder eindelijk vastgestelde regels, met de bekendmakimg dat er eigenlijk veel minder in omloop is als mensen denken = mega bull op steroids!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Stelletje .... door jullie ga ik zo m'n portemonnee weer trekken.. #FOMO-ED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
oke gasten ik krijg enorme fomo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Ik krijg ook een enorm kloppende warme .. FOMO

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marthusiast
PilatuS schreef op donderdag 20 december 2018 @ 23:51:
[...]

In mijn omgeving kom ik genoeg mensen tegen die interesse hebben, maar van wat ik hier heb gelezen lijk ik de enige te zijn daar in.

Iemand een idee hoe het topic liep in 2015 toen BTC de bodem aantikte vanaf de 1k run omhoog ? Het laatste jaar is het hier toch best druk, maar geen idee hoe dit toen was. Al is de totale interesse op de hele planeet maar x2 gegaan ziet het er al heel anders uit. Persoonlijk denk ik, ook gezien de media, dat de interesse x100 gegaan is sinds toen.
Dat denk ik ook!! En al was er ook veel negatieve 'aandacht' dit jaar, het was wel 'aandacht'.
Bitcoin naar 0? Vorige week op nu.nl. Als mensen dan weer wat beweging omhoog zien wagen ze misschien wel een gokje..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
PHPResource schreef op donderdag 20 december 2018 @ 23:59:
Ik krijg ook een enorm kloppende warme .. FOMO
wat voelt dat fomo lekker he
wat voor hormoon is dat uberhaubt
je voelt je dan zo blij en enthousiast

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Neem bijvoorbeeld de correctie die we net hadden. Ik dacht gisteren al een dikke correctie te gaan zien. Komt net die drop omlaag, ik denk even omhoog en dan verder omlaag, maar we gaan weer omhoog. Niet om de FOMO aan te wakkeren ofzo, maar morgen weer +10%, het zou mij niets verbazen. Ik vind het zeer opvallend dat ie maar lijkt te blijven gaan.

Edit: Mogelijk staan we ook zo weer op 3k hoor, maar damn wat gaat het.

[ Voor 9% gewijzigd door PilatuS op 21-12-2018 00:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marthusiast
Het lijkt haast wel in scene gezet, zo onwerkelijk, niet @PilatuS ? Toch de broertjes Bogdanoff?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Tominatie schreef op donderdag 20 december 2018 @ 23:59:
[...]

wat voelt dat fomo lekker he
wat voor hormoon is dat uberhaubt
je voelt je dan zo blij en enthousiast
Gevalletje oude wijn in nieuwe zakken imo.
Wikipedia: Goudkoorts

Of ik begin een oude zeikert te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Ik vraag me wel af hoe de mensen die nog hodlen en wachten op een eigen geldje om daarna de crypto wereld voorgoed gedag te zeggen invloed gaan hebben op de weerstand rond de 6000 en daarboven bij de run naar de 18k had je die niet :)
Bestaan die alleen uit jan en kees die er 1 k in hebben zitten? of is het een serieuse groep toekomstige beren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-10 01:21
PilatuS schreef op donderdag 20 december 2018 @ 23:51:
[...]

Ik ken ook veel mensen die best interesse hebben, bijna altijd getriggered door de 20k een jaar terug. Maar degenen die ik erover spreek geven meestal aan dat ze eerst maar moeten zien of BTC weer omhoog gaat. Het hele afgelopen jaar is BTC in een downtrend geweest voor de mensen die er niet dicht opzitten, dus is er nog geen aanleiding geweest om dat kleine vlammetje aan te laten wakkeren. Zo'n downtrend zorgt ervoor dat die interesse in de vergetelheid raakt.
Als de boel weer aantrekt verwacht ik dat er veel mensen alsnog gaan instappen. Er is daarvoor in 2018 eigenlijk weinig reden geweest.
Ook acht ik de kans vrij groot dat wanneer de aandelenbeurzen nog verder gaan kelderen, mensen gaan hedgen in crypto's.
Wat Pilatus zegt, het kan best eens hard gaan in 2019. Ik zie geen argument waarom het nog lang sideways zou moeten gaan nu op dit niveau.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marthusiast
Oeh veel liquidated shorts..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-09 17:54
PilatuS schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 00:01:
Neem bijvoorbeeld de correctie die we net hadden. Ik dacht gisteren al een dikke correctie te gaan zien. Komt net die drop omlaag, ik denk even omhoog en dan verder omlaag, maar we gaan weer omhoog. Niet om de FOMO aan te wakkeren ofzo, maar morgen weer +10%, het zou mij niets verbazen. Ik vind het zeer opvallend dat ie maar lijkt te blijven gaan.

Edit: Mogelijk staan we ook zo weer op 3k hoor, maar damn wat gaat het.
Ik snap er ook niets meer van. De handelaren die ik volg dachten allemaal dat het na gisteren weer omlaag ging en gingen allemaal short. Hun SL werden allemaal getriggered :P Dacht net ook dat we de top hadden gehad. Vraag me af hoe ver het nog gaat. Er zijn wel meer shorts dan longs met 42/58. Zouden ze daarmee genoeg 'brandstof' hebben om de prijs te blijven pompen? Tot het moment dat er weer teveel longs zijn? Ik kan me herinneren dat we eerst ook zoiets hadden dit jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik denk ook dat we straks nog wel eens heel hard omhoog kunnen knallen. Denk zelf vanaf maart of zo dat het wel eens storm kan gaan lopen. Maart/April zoiets.

Voor de korte termijn moeten we zien dat we door die 4.4k heen kunnen rammen. En dan met een beetje overtuiging ook. Dat is gewoon op dit moment een heel belangrijk level. Zelfs dan kunnen we nog omlaag. Pas als we door die 6K heen rammen kunnen we zeggen dat we in een mooie uptrend zitten met veel potentieel. Tot die tijd kan eigenlijk alles nog. Dus geniet er van zolang het kan. Maar moet er wel bij zeggen dat de tekenen wel heel sterk zijn. Ik hoor nog steeds veel mensen die nu nog meer bearish zijn dan bullish. Ik neig toch wel naar bullish voor korte termijn ook. Als je ziet hoe snel die drops op gekocht worden en we weer verder omhoog stomen, dan ziet dat er best goed uit. Ook dat we tegen veel TA'ers in bewegen is een best sterk teken. dat betekent dat we nog harder kunnen als ook zij er in gaan geloven.

[ Voor 7% gewijzigd door DAMAGE op 21-12-2018 00:16 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Alabama_man schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 00:03:
[...]

Gevalletje oude wijn in nieuwe zakken imo.
Wikipedia: Goudkoorts

Of ik begin een oude zeikert te worden.
Maar jij bent dan ook een enorme bear. Als je een believer bent denk je heel anders.. :P

Als je totaal niet gelooft in het huidige monetaire systeem, dan kan je niet anders dan enorm bullish zijn op Bitcoin en goud.

Je moet even beseffen dat fiat geld de grootste bubbel is.

Vroeger werd fiat nog gedekt door goud, in 1914 veranderde dat. Toen was de wereldmunt nog het Britse Pond maar door de zwakke economie van Engeland (mede door de Eerste Wereldoorlog) konden zij geen goud dekking meer geven. Daarna werd de dollar de wereldmunt (na de tweede wereldoorlog), mede door een slim spelletje. Zij beloofden de goud-dekking te garanderen maar in 1970 nadat veel landen hun dollars wouden inwisselen voor goud kwamen wat gasten uit de USA dood leuk vertellen:"yo gast, wij gaan de goud-dekking niet meer geven". Dus sinds 1970 is de dollar gebacked door niks en blijft maar onbeperkt bijgeprint worden. Hoe het nu nog steeds de wereldmunt is, snap ik echt niet. De enige reden dat het nog veel macht heeft is door de olie etc.

Het gaat een keer fout met het huidige systeem. De schuldenbergen worden alsmaar hoger, het 1 GROTE BUBBEL, HET IS ECHT EEN DRAMA.

Het is niet voor niets dat China en Rusland massaal goud aan het accumuleren zijn, die gaan eenmaal als de dollar valt, waarbij een groot deel van de wereldlijke macht van de USA natuurlijk verdwijnt de macht opeisen!

Al die propaganda tegen Rusland en China in de Nederlandse media is er ook niet voor niets! Wij zijn hier in het westen allemaal Pro-Amerika, terwijl het echt een kut land is! WE moeten als Nederland en Europa echt goede contacten houden met Rusland en China want zij gaan echt een grotere partij spelen in de wereldeconomie ten koste van de USA.

Bitcoin is gewoon een uitweg voor de gigantische bubbel waar we nu in leven. Daarom hodl ik en koop ik bij :)

Kan nog wel 500000 alinea's schrijven over de huidige wereld maar daar heb ik geen zin in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
DAMAGE schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 00:15:
Ik denk ook dat we straks nog wel eens heel hard omhoog kunnen knallen. Denk zelf vanaf maart of zo dat het wel eens storm kan gaan lopen. Maart/April zoiets.

Voor de korte termijn moeten we zien dat we door die 4.4k heen kunnen rammen. En dan met een beetje overtuiging ook. Dat is gewoon op dit moment een heel belangrijk level. Zelfs dan kunnen we nog omlaag. Pas als we door die 6K heen rammen kunnen we zeggen dat we in een mooie uptrend zitten met veel potentieel. Tot die tijd kan eigenlijk alles nog. Dus geniet er van zolang het kan. Maar moet er wel bij zeggen dat de tekenen wel heel sterk zijn. Ik hoor nog steeds veel mensen die nu nog meer bearish zijn dan bullish. Ik neig toch wel naar bullish voor korte termijn ook. Als je ziet hoe snel die drops op gekocht worden en we weer verder omhoog stomen, dan ziet dat er best goed uit. Ook dat we tegen veel TA'ers in bewegen is een best sterk teken. dat betekent dat we nog harder kunnen als ook zij er in gaan geloven.
Ik denk niet dat we zomaar voorbij 6k komen. Alessio Rastani had het daar in een van zijn filmpjes over. Hij zei toen dat er op 6k waarschijnlijk veel shorts worden geopend en veel mensen die op 6k voor de daling nog kochten dan waarschijnlijk gaan verkopen. Ik vind het wel logisch klinken iig. Zal dan in eerste instantie een hele harde weerstand zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 00:17:
[...]

Al die propaganda tegen Rusland en China in de Nederlandse media is er ook niet voor niets! Wij zijn hier in het westen allemaal Pro-Amerika, terwijl het echt een kut land is!
Het zijn allemaal kut landen :P Ben helemaal geen fan van de USA, maar Rusland is nog wel wat erger. Even Oekraïne binnen vallen en MH17 neeschieten, ze hebben er daar compleet schijt aan. De USA is gewoon een corrupte zooi, maar Putin, pffff, dat is gewoon een crimineel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toilet_paper
@Tominatie
Maar het is zeker interessant :). Sinds ik in crypto zit heb ik enorm veel gelezen over hetgeen je allemaal aanhaalt. Kan er eerlijk gezegd bijna niet genoeg van krijgen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
@PilatuS Klopt maar wat de USA allemaal uit loopt te vreten in het Midden Oosten hoor je weinig van. Dat enorme gezeik op Rusland vanuit Europa is gewoon dom. We moeten juist wat neutraler worden als Europa zijnde. USA is ook gewoon een kut land met die vreselijke Trump. We moeten juist het contact zoeken met Rusland en China, zij gaan een veel grotere rol spelen de komende jaren dat weet ik zeker.

@toilet_paper zeker heel interessante materie. Paar dagen geleden hier al gedeeld maar wil dit is een erg interessant filmpje

Die willem heeft er heel veel verstand van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
ggj87 schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 00:20:
[...]

Ik denk niet dat we zomaar voorbij 6k komen. Alessio Rastani had het daar in een van zijn filmpjes over. Hij zei toen dat er op 6k waarschijnlijk veel shorts worden geopend en veel mensen die op 6k voor de daling nog kochten dan waarschijnlijk gaan verkopen. Ik vind het wel logisch klinken iig. Zal dan in eerste instantie een hele harde weerstand zijn.
Zou zomaar kunnen dat we 6k dit jaar nog gaan testen, ben echt verbaast over BTC op dit moment!
Ik sluit het in ieder geval niet uit, sentiment (voor BTC in ieder geval) is echt wel bullish nu. De alts hobbelen nu mooi mee, maar ook niet meer dan dat. En dat is voor nu best een goed teken vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Bfx Positions LONG SHORT
Bitcoin (BTC/USD): 41% 58%
Long: 25,775 BTC; Short: 36,008 BTC
--------------------------
Ether (vs BTC & USD): 72% 27%
Long: 698,191 ETH; Short: 261,869 ETH
EOS (vs BTC & USD): 52% 47%
Long: 11,979,974 EOS; Short: 11,018,345 EOS
Litecoin (vs BTC & USD): 47% 52%
Long: 229,963 LTC; Short: 251,215 LTC
Bcash (vs BTC & USD): 41% 58%
Long: 34,907 BCH; Short: 49,339 BCH
De bulls zijn wel aanwezig op ETH als je dit zo ziet.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Die heeft ook bijna +50% gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marthusiast
Wie=die? ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 00:27:
USA is ook gewoon een kut land met die vreselijke Trump. We moeten juist het contact zoeken met Rusland en China, zij gaan een veel grotere rol spelen de komende jaren dat weet ik zeker.
Trump is gewoon een idioot en compleet ongeschikt als president, dat sowieso. Alleen Putin is geen idioot, maar gewoon een moordenaar en erger. Banden aanhalen met China, mee eens hoor, maar Rusland, daar denk ik anders over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

@Tominatie

Zelfs goud is een bubble

Zo vreselijk veel heeft de industrie niet nodig.
De rest is sieraden (waarde die wij er aan geven en prima zonder kunnen) maar vooral belegings lucht.

En trump valt wel mee in vergelijking tot andere presidenten hoor.
Ze hebben daar kasten vol waardeloze gasten.

ene mijnheer hoover bv ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marthusiast
De media belichten Trump en Putin op een westerse manier. Dus we absorberen wat gekleurde 'meningen'. Al ben ik het helemaal met je eens @PilatuS , @Tominatie heeft zeker een punt, en dan vooral in het feit dat het mooi is dat we kunnen wegvluchten in een decentrale store of value. Hoe grillig de waarde nu ook is. (imo dan he). Feit is dat BTC wel gelimiteerd, en moeilijk te vinden is.. Schaars dus.. Tja en vraag en aanbod.. je weet hoe dat werkt..

[ Voor 15% gewijzigd door Marthusiast op 21-12-2018 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ik heb een tijdje geleden KCS gekocht. Om precies te zijn 2018-11-19. Dus een maandje geleden ongeveer.
Ik begon met: 1,698.8463291 KCS
Het zijn er nu: 1,705.93411426

Toch al 7 KCS als passief inkomen gegenereerd. Zag laatst dat jullie het hadden over passief inkomen..

In BTC is hij ondanks de daling van 6k naar 3k behoorlijk stabiel gebleven, alleen in fiat is het allemaal behoorlijk gekelderd. Dus echt winst ofzo is het nog niet maar ben wel van plan morgen weer een paar honderd te halen, in een eventuele bullrun gaat Kucoin en de KCS echt wel weer naar de maan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Swaha
PilatuS schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 00:35:
[...]

Trump is gewoon een idioot en compleet ongeschikt als president, dat sowieso. Alleen Putin is geen idioot, maar gewoon een moordenaar en erger. Banden aanhalen met China, mee eens hoor, maar Rusland, daar denk ik anders over.
Het is eigenlijk gewoon kiezen uit 3 kwaden. Maar we ontkomen er als Europa niet aan om te kiezen ben ik bang, we zijn helaas Calimero op wereldgebied.... En daarom ben ik persoonlijk wel erg Pro-Europa, laten we dit "gevecht" dan alsjeblieft dan nog als 1 collectief aangaan. Want vele realiseren niet hoe dichtbij Rusland is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marthusiast
@Tominatie , weet niet of je tijd over hebt komende dagen (weken), maar heb je 'The Americans' gezien op Netflix toevallig? Ik denk dat je dat mooi gaat vinden..

Btw @PilatuS ook, maar jij bent miss te druk met handelen niet? ;-)

[ Voor 18% gewijzigd door Marthusiast op 21-12-2018 00:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaha
Tominatie schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 00:39:
Ik heb een tijdje geleden KCS gekocht. Om precies te zijn 2018-11-19. Dus een maandje geleden ongeveer.
Ik begon met: 1,698.8463291 KCS
Het zijn er nu: 1,705.93411426

Toch al 7 KCS als passief inkomen gegenereerd. Zag laatst dat jullie het hadden over passief inkomen..

In BTC is hij ondanks de daling van 6k naar 3k behoorlijk stabiel gebleven, alleen in fiat is het allemaal behoorlijk gekelderd. Dus echt winst ofzo is het nog niet maar ben wel van plan morgen weer een paar honderd te halen, in een eventuele bullrun gaat Kucoin en de KCS echt wel weer naar de maan.
Heb er toevallig vandaag nog wat gekocht! Zag dat BIX en BNB het de afgelopen dagen niet heel erg goed doen, maar KCS doet het echt niet verkeerd. Ik gok binnenkort weer een jump omhoog voor KCS. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Marthusiast schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 00:45:
@Tominatie , weet niet of je tijd over hebt komende dagen (weken), maar heb je 'The Americans' gezien op Netflix toevallig? Ik denk dat je dat mooi gaat vinden..
Staat genoteerd. Heb alle tijd van de wereld joh. Heb vakantie >:)
Na werken ben ik altijd wel in voor een avondje traden of een filmpje kijken. Laatste tijd toch vooral traden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Swaha schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 00:46:
[...]

Heb er toevallig vandaag nog wat gekocht! Zag dat BIX en BNB het de afgelopen dagen niet heel erg goed doen, maar KCS doet het echt niet verkeerd. Ik gok binnenkort weer een jump omhoog voor KCS. :)
KCS is echt een gem op de bodem, vind ik. Kucoin komt de komende tijd ook met allemaal updates waardoor de exchange een stuk aantrekkelijker wordt. Het kan eigenlijk alleen maar vooruit met Kucoin. Dan te bedenken dat KCS ooit de $20 heeft aangetikt :+

Volume altijd steady toch wel, dus dat kan ook alleen maar omhoog. Wil er toch wel minimaal 3000 hebben en een beetje snel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sahara
Tominatie schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 00:27:
@PilatuS Klopt maar wat de USA allemaal uit loopt te vreten in het Midden Oosten hoor je weinig van. Dat enorme gezeik op Rusland vanuit Europa is gewoon dom. We moeten juist wat neutraler worden als Europa zijnde. USA is ook gewoon een kut land met die vreselijke Trump. We moeten juist het contact zoeken met Rusland en China, zij gaan een veel grotere rol spelen de komende jaren dat weet ik zeker.

@toilet_paper zeker heel interessante materie. Paar dagen geleden hier al gedeeld maar wil dit is een erg interessant filmpje

[YouTube: Het einde van de dollar als wereldmunt in zicht; Willem Middelkoop en Paul Buitink]

Die willem heeft er heel veel verstand van.
Willem Middelkoop hé, hij heeft er een paar boeken over geschreven zoals "Als de Dollar valt", nou dat was in 2007. Heb dat boek in m'n boekenkast staan. Het is inmiddels bijna 2019 en de Dollar is nog niet gevallen. Willem kan zijn verhaal goed verdedigen, er zit ook veel waarheden in, maar zolang olie wordt afgerekend in Dollars, zal de Dollar niet vallen en zal de VS er alles aan doen om via geld bij drukken etc. ervoor te zorgen dat de Dollar niet valt of eindigt. Ik geloofde in 2007 wel dat er een bubbel ontstond zoals Willem beschreef, maar er zijn definitely grotere krachten achter de schermen die ervoor zorgen dat de Dollar niet valt, immers dan verliezen die grote krachten al hun geld en dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toilet_paper
@Tominatie Die video heb ik gekeken idd, interessant materiaal.

Gisteren of eergisteren las ik trouwens een artikel van een krant, kan zo gauw niet meer vinden, financieel dagblad ofzo, waarin werd aangegeven dat er momenteel zo'n 480.000 mensen in Nederland crypto's bezitten. De hoeveelheid zou zijn gedaald van zo'n 580k naar 480k.
Veel daarvan, 2/3 meen ik, schijnen er niet (meer) naar om te kijken. Of gewoon te hodlen uiteraard.
Maar slechts een klein percentage zou meer dan 10k euro aan crypto's bezitten. In mijn hoofd concludeerde ik ergens zo'n 15000 tot 20000 mensen, aan de hand van de getallen die in dat artikel werden genoemd. Dat is een partij weinig zeg. De inwoners van een gemiddeld dorp. Tijd dat de grote kudde er eens aan begint :)
Heb ff zitten Wiki-en om een voorbeeld te zoeken van een plaats met 15 tot 20k inwoners. Duurt me te lang :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Het is interessant om te volgende de komende jaren. China wordt alleen maar groter en zeker met de onstabiele relatie tussen USA en China nu weet je het niet. Maar dat de VS nu nog zoveel macht heeft vanwege de dollar gaat echt niet standhouden hoor. De andere grootmachten gaan daar echt wel verandering in brengen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toilet_paper
Tominatie schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 00:47:
[...]

Staat genoteerd. Heb alle tijd van de wereld joh. Heb vakantie >:)
Na werken ben ik altijd wel in voor een avondje traden of een filmpje kijken. Laatste tijd toch vooral traden :P
Film kijken en traden is best te combineren hoor :)
Hebt maar 2 schermpies nodig in principe.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Marthusiast schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 00:45:

Btw @PilatuS ook, maar jij bent miss te druk met handelen niet? ;-)
Het probleem met series is, er zijn er te veel tegenwoordig. Heb zelfs Game of Thrones nog niet gezien _O-

Los van alle films van Marvel die ik allemaal kijk zijn er nog wel wat series die ik kijk zoals Star Trek Discovery en The Walking Dead. Heb hier nog stapels aan films en complete series die ik nog nooit gezien heb. Iets als Stargate Universe heb ik dan wel weer 2x gezien :P
Sahara schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 00:50:
[...]
maar er zijn definitely grotere krachten achter de schermen die ervoor zorgen dat de Dollar niet valt, immers dan verliezen die grote krachten al hun geld en dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.
Met wat Trump nu aan het doen is moet het ergens een keer wel fout gaat. Dacht dat volgend jaar de USA meer aan rente gaat betalen door zijn belastingverlagingen dan wat ze aan defensie uitgeven, en we weten denk ik allemaal wel hoeveel geld de USA uitgeeft aan defensie. De schuld van de USA is altijd al belachelijk geweest, maar het begint door Trump nu wel nog extremere vormen aan te nemen. Het kan niet oneindig door gaan en er moet een keer een crisis komen waarbij 2008 niets is. Nou zullen ze het nog wel even volhouden, maar de hele boel moet ergens een keer compleet naar de klote gaan. Geen idee of dit over 2 jaar is of over 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

om de 10 k aan te tikken heb ook ik een flinke bullrun nodig hoor:p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
toilet_paper schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 00:53:
[...]

Film kijken en traden is best te combineren hoor :)
Hebt maar 2 schermpies nodig in principe.
Doe ik ook wel eens maar omdat ik nu meerdere tradingpairs in de gaten hou wil ik mijn aandacht er een beetje bij houden. Soms doe ik ook een minimaal swingtradeje om mijn aantal te vergroten, beetje kloten zo op de avond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marthusiast
@toilet_paper , @Tominatie , eh dit is een serie met een aantal seizoenen.. Maar geeft duidelijk weer hoe paranoide de 'verhoudingen' tussen USA en Rusland eigenlijk zijn, en dan gezien vanuit de Russen..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Hoorde ik daar vallende dollars en alu hoedjes? :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
@PilatuS Ze blijven maar strooien met nieuwe Marvel films hé, heerlijk <3 :$

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marthusiast
Nee @Verwijderd , je hoorde stijgende bitcoins!! Ja echt!! Het leek onmogelijk na dit jaar, maar BTC kan echt nog steeds stijgen (en de rest met 'hem' slash 'het') haha

[ Voor 3% gewijzigd door Marthusiast op 21-12-2018 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
@Marthusiast Nu is de vraag.... when >4.1k?

Ik voel een maanschot in de maak..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 00:57:
@PilatuS Ze blijven maar strooien met nieuwe Marvel films hé, heerlijk <3 :$
Voor mij zo'n beetje de beste serie films ooit gemaakt. De combi van sci-fi en humor is gewoon geweldig. Dan kijk je een keer iets als Batman vs Superman en dan ga je heel snel terug naar Marvel :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 00:57:
Hoorde ik daar vallende dollars en alu hoedjes? :9~
:Y ik ben zaden en bakstenen aan het sparen, daar heb je veel meer aan als het systeem valt... /3

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Marthusiast
>4.1k hadden we vanmiddag al in USDT op Binance. Ik denk dat ik het eens ben dat de 'echte' bullrun nog wel even voor ons ligt. Eh, paar weken geleden zaten we rond de bekende 6k. Laten we die weerstand nu maar eens eerst corrigeren, en er een support level van maken.
Los daarvan: ongelofelijk hoe FOMO kan voelen na zo'n enorm verlies! Maar ik ben een bull in hart en nieren. Ik doe soms gewoon ff alsof ik net ingestapt ben..
Kortom: komt goed, maar gaat ff duren.. Denk ik..

PS. Zie ik nou ineens rood? Damn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
BTC toch nog maar even omlaag, ben benieuwd waar we naartoe gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
ff een kleine shake-out before rocket to the moon.

Ja of we gaan weer naar de pleuris

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Van crypto gaan we naar zaad en bakstenen, ivm huidige rode balk van 14 pixels.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sahara
PilatuS schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 00:53:
[...]

Het probleem met series is, er zijn er te veel tegenwoordig. Heb zelfs Game of Thrones nog niet gezien _O-

Los van alle films van Marvel die ik allemaal kijk zijn er nog wel wat series die ik kijk zoals Star Trek Discovery en The Walking Dead. Heb hier nog stapels aan films en complete series die ik nog nooit gezien heb. Iets als Stargate Universe heb ik dan wel weer 2x gezien :P

[...]

Met wat Trump nu aan het doen is moet het ergens een keer wel fout gaat. Dacht dat volgend jaar de USA meer aan rente gaat betalen door zijn belastingverlagingen dan wat ze aan defensie uitgeven, en we weten denk ik allemaal wel hoeveel geld de USA uitgeeft aan defensie. De schuld van de USA is altijd al belachelijk geweest, maar het begint door Trump nu wel nog extremere vormen aan te nemen. Het kan niet oneindig door gaan en er moet een keer een crisis komen waarbij 2008 niets is. Nou zullen ze het nog wel even volhouden, maar de hele boel moet ergens een keer compleet naar de klote gaan. Geen idee of dit over 2 jaar is of over 20.
Die schuld was jaren geleden ook immens hoog. China was notabene een grote provider van leningen aan de VS. Maar het maakt in the end niet uit hoe hoog het schulden plafond in de VS reikt, want de Federal reserve koopt miljarden aan foute leningen op, rating agencies zoals Standards & Poor geven de VS altijd een AAA notering no matter what, dus ja in theorie zou Amerika een keer kunnen omvallen. Maar in de praktijk gebeurt dat via allerlei valspeel tactieken toch niet. Anders was de VS al lang omgevallen tijdens de vorige schuldencrisis. Als een welk ander land dan ook net zo hoge schulden heeft als de VS, krijgen ze van die rating agencies binnen notime een afwaardering, maar de VS niet hoor.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marthusiast
Ja, na de shorts, moesten er ook nog wat longs geliquideerd worden. Niks aan de hand..
Pagina: 1 ... 40 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!