[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 ... 103 Laatste
Acties:
  • 270.215 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Stoomt aardig door

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-09 16:17
Gefeliciteerd allen (minus ik), zo eerlijk ben ik dan wel. Hopelijk kunnen jullie jullie zakken goed vullen. De bears kijken naar hun bord en zien dat ie leeg is.

Edit: zit in usdt, niet short. Maar komt wel goed. No worries.

[ Voor 16% gewijzigd door Sahara op 19-12-2018 00:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Lol, heb te doen met de shorters. Stijgt bitcoin eindelijk weer eens kan je doodleuk vertellen tijdens het kerst diner. "ik was het hele jaar bull... toen besloot ik de bodem te shorten...nu ben ik geliquideerd"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Sahara schreef op woensdag 19 december 2018 @ 00:33:
Gefeliciteerd allen (minus ik), zo eerlijk ben ik dan wel. Hopelijk kunnen jullie jullie zakken goed vullen. De bears kijken naar hun bord en zien dat ie leeg is.
Achja, wellicht zakt het alsnog gewoon onder de 3k hé. Kan ook een tijdelijke opleving zijn, nobody knows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-09 17:54
Jeetje, wat is er met BCH/EUR aan de hand op Coinbase?? Iemand heeft een héle goede avond en iemand een niet zo goede zo te zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thebackstab
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 19-09 10:21
ja dat denk ik wil 4.5 en dan down mooie relief rally . vergeet geen pp te nemen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Tominatie schreef op woensdag 19 december 2018 @ 00:34:
Lol, heb te doen met de shorters. Stijgt bitcoin eindelijk weer eens kan je doodleuk vertellen tijdens het kerst diner. "ik was het hele jaar bull... toen besloot ik de bodem te shorten...nu ben ik geliquideerd"
't Alternatief is aan de kindertafel zitten, praten over Dora en hoe je in jou tijd nog naar BumbaTubby's keek..

3800 komt al aardig in zicht op Bitfinex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11:07
Nu ff rustpuntje en dan zo weer verder hoop ik, zit in een mooie longpositie met 10x vanaf 3495, laat maar komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Die 3800 op BFX gaan we ook nog wel halen dan, we zitten al zo dichtbij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
ggj87 schreef op woensdag 19 december 2018 @ 00:37:
D'r staan nog wel mooie sellorders daar. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
en dan hup weer terug naar 3200 :9

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18:10

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
_O- Bitfinex 3799,9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
ggj87 schreef op woensdag 19 december 2018 @ 00:37:
Pffff 3799,9 en weer ff terug

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
Tominatie schreef op woensdag 19 december 2018 @ 00:38:
[...]

D'r staan nog wel mooie sellorders daar. :>
Ja, ik zie het. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het misschien de bedoeling was om te pumpen naar deze niveaus om iedereen lekker in hun limit orders te laten kopen. Of moet ik mijn aluhoedje afzetten? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Nu online
ggj87 schreef op woensdag 19 december 2018 @ 00:40:
[...]

Ja, ik zie het. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het misschien de bedoeling was om te pumpen naar deze niveaus om iedereen lekker in hun limit orders te laten kopen. Of moet ik mijn aluhoedje afzetten? :X
Niet zo gek.
De longs op finex gaan omlaag: https://www.tradingview.c...ol=BITFINEX%3ABTCUSDLONGS

[ Voor 4% gewijzigd door LED-Maniak op 19-12-2018 00:42 ]

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• ggj87

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

laten we eerlijk zijn als dit mini FOMO een voorbode is.............
en we gaan naar de maan...........

dan zou ik zeggen pomp zoveel erin als je kan......
want we gaan los.......... binnenkort

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
sourcecode schreef op woensdag 19 december 2018 @ 00:48:

MOON
LAMBO

BULLRUN YEAH FUCK YEAH LETSGO

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
sourcecode schreef op woensdag 19 december 2018 @ 00:48:

Het zelfde had je kunnen zeggen van de run van 3700 naar 4400, en we weten allemaal wat er daarna is gebeurt.

1 candle maakt nog geen bullrun :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

PilatuS schreef op woensdag 19 december 2018 @ 00:50:
[...]

Het zelfde had je kunnen zeggen van de run van 3700 naar 4400, en we weten allemaal wat er daarna is gebeurt.

1 candle maakt nog geen bullrun :P
Right maar we zijn we heel low................. as we speak _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
ergens wil ik wel gewoon dik inkopen maar hoop stiekem nog op onder 3k

het is een dilemma. yeah letsgo yeah

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Matadores
  • Laatst online: 15:07
Morgen een Lambo folder ophalen om alvast de kleur van de stoelen uit te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
sourcecode schreef op woensdag 19 december 2018 @ 00:52:
[...]

Right maar we zijn we heel low................. as we speak _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Ik hoop dat het zo is hoor :) Het is alleen afwachten en zien of het ook zo zal gaan. Vaak genoeg een kleine opleving gezien die daana toch weer een nieuwe low gaf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
Op Binance is de weerstand van 3700 tot 3750 heel zwaar. Staan om de zoveel dollar sellwalls van 100BTC, de laatste zelfs 200BTC. Die kunnen natuurlijk zo verplaatst of verwijderd worden, maar toch. Er zal denk ik toch een flink volume nodig zijn om daar doorheen te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marthusiast
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-06-2024
Ik heb rond BTC 3250$ nog maar wat extra ingelegd (in alts), dus als dat de bodem was zit ik goed. Fingers crossed..

Onder het mom: be greedy when others are fearful

[ Voor 18% gewijzigd door Marthusiast op 19-12-2018 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toilet_paper
Ben er ook nog lang niet gerust op dat dit gaat doorzetten. Ik ga uit van niet. Ik zit met de handen bij de knoppen om uit mijn long te stappen. Dan wellicht tijd voor een short weer. Moet ie wel eerst weer goed onder de 3600 zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Marthusiast schreef op woensdag 19 december 2018 @ 00:57:
Ik heb rond BTC 3250$ nog maar wat extra ingelegd (in alts), dus als dat de bodem was zit ik goed. Fingers crossed..

Onder het mom: be greedy when others are fearful
ik heb ook nog wat extra ingelegd onder het mom van:"ik wil ook eens btc gekocht hebben in de 3k regio"

2k en 1k regio staan ook nog op de velanglijst, in de 4k regio heb ik denk ook nog nooit gekocht denk ik, daar kan snel verandering in komen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marthusiast
HEEEL veel grote buy orders nu (https://btc.amfeed.com/ , thanks @Tominatie voor de link)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
wauwie stratis wat maak je deze maand nog mooi op deze manier! ik hold je de moeder, love ya for evah

1 strat = 1 lambo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Marthusiast schreef op woensdag 19 december 2018 @ 01:01:
HEEEL veel grote buy orders nu (https://btc.amfeed.com/ , thanks @Tominatie voor de link)
HOLYFUCK we gingen net over de 3.8k op bitfinex

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Tominatie schreef op woensdag 19 december 2018 @ 01:01:
wauwie stratis wat maak je deze maand nog mooi op deze manier! ik hold je de moeder, love ya for evah

1 strat = 1 lambo
Haha in dat geval wil ik wel een Lambo van je O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
PHPResource schreef op woensdag 19 december 2018 @ 01:03:
[...]

Haha in dat geval wil ik wel een Lambo van je O-)
Nog ff wachten dan. 1 Strat is nu nog niet eens 1 dollar helaas. :+

hodl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Marthusiast schreef op woensdag 19 december 2018 @ 01:01:
Wat stellen die orders precies voor? Zijn toch geen enkele orders of wel? Want die van GDAX bijv. zie ik niet terug op GDAX zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Dumpje BTC/PAX nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marthusiast
@ggj87 , ik weet niet of het individuele orders zijn, misschien de som van de orders per seconde. Maar gaat af en toe echt met een miljoen $ of meer tegelijk, niet normaal..

[ Voor 6% gewijzigd door Marthusiast op 19-12-2018 01:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Damnnn stratis. Zit er nog een rem op?

Heb een SL gezet rond de 25k sat en als ie die hit kan ik hopelijk weer goedkoper terughalen. Morgen komen er geloof ik ook nog releases uit..... geen idee waar dit heen gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Stond maandag op het punt XRP bij te kopen, had ik toch moeten doen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Waanzin! Kocht stratis laatst nog voor 17,5k sat. Al 50% meer BTC, eindelijk is een salaris die zich omvormt tot winst, het hele jaar opgewacht haha.

Man wat een journey nu al!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toilet_paper
BTC beweegt de laatste tijd wel erg sideways.
Al meer dan een uur. Wordt wel een beetje saai zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Stratis nu al over 27k
wtf is gaande? Waves 2.0?

WWTFFFFFFF

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Tominatie schreef op woensdag 19 december 2018 @ 01:03:
[...]

Nog ff wachten dan. 1 Strat is nu nog niet eens 1 dollar helaas. :+

hodl
check again :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
ja echt niet normaal
ik volg het met open mond. MADNESS gewoon en blijft maar doorgaan. NU AL $1, when $2?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Tominatie schreef op woensdag 19 december 2018 @ 01:39:
[...]

ja echt niet normaal
ik volg het met open mond. MADNESS gewoon en blijft maar doorgaan. NU AL $1, when $2?
when lambo?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• toilet_paper
Grrr positie maar gesloten. Morgen roept de plicht weer.
's Nachts open laten staan terwijl ik lig te dromen over een kudde mooie vrouwen die allemaal mee willen rijden in mijn mooie lambo vind ik teveel lijken op dom gokwerk.
Ze moesten dat werk eens afschaffen.
Ik begrijp ook niet dat die luie donders van vroeger niet wat harder hebben gewerkt. Dan was het werk nu tenminste af geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Het ruimteschip naar de maan op Stratis begint alweer neer te storten. Gelukkig maar.. begon me al af te vragen wanneer er een retracement zou komen. Het ziet er vrij gezond uit eigenlijk. Ben benieuwd waar het schip strand. Terug op aarde of op de maan

Slaaplekker broeders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik kijk nog ff wat BTC gaat doen vanuit mijn nest

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

3700 :P

[ Voor 14% gewijzigd door twain4me op 19-12-2018 02:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Daar knallen we straks ook nog doorheen als het zo door gaat. Bizar. Zijn afgewezen maar wederom magertjes...

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 01-10 23:37
Good old days wakker worden! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LucyLG
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 25-07-2024
Bitcoin/crypto gaat mijns inziens langzaam verdwijnen hier of elders. Het gebruiken van crypto currency is nog steeds geen officieel geld in de zin van de Wet Financieel Toezicht in NL. Kopen van dergelijke currency is hetzelfde alsof je een schilderij koopt en niet onderhevig aan regels die gelden voor banken/beleggingsinstellingen.

Ik houd wel van die decentralisatie, want DNB heeft er geen macht over. De overheid heeft geen grip op deze crypto's die als betaalmiddel worden gebruikt. Verbieden kan wel maar zoals internet werkt kun je toch bezig blijven. Je gaat gewoon steeds naar ander land met je dienst.

Crypto's zijn voor de overheid hier onwenselijk. Ze verliezen een hele grote macht op gebied van monetair beleid. Kortom overheid levert in aan slagkracht op de economie.

Innovatie wordt wel beperkt hierdoor maar de overheid hier zal het tegen blijven houden denk ik. Iedereen kan een soort bank opzetten met deze crypto valuta en dat aan het publiek aanbieden. Je kan eigenlijk doen wat je wilt en dat is nou juist niet de bedoeling met geld ivm controle op geldmarkt en het bestrijden van witwassen en financiering van terrorisme.

Crypto's zijn in Venezuela wellicht nu het middel om de wankele economie en de wankele valuta te ontwijken, en nog eens gemakkelijk te gebruiken om te betalen, want Ideal hebben ze daar niet. Op de antillen hebben ze dat zelfs niet heb ik me laten vertellen.

Mijn mening is dat overheden er alles aan zullen doen om crypto valuta tegen te houden. Ik weet niet hoe ze koers kunnen beïnvloeden maar oninteressant maken is wel in hun voordeel.

Eens of heb ik ongelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Mix van eens en oneens. My 2 cents. De crypto's zoals we ze nu zien zullen op den duur wel verdwijnen. Zeker de privacy coins als je het over AML en toezicht vanuit overheden hebt. Wat er overblijft zullen pure utility tokens zijn en een aantal die als een asset worden gezien.

We zijn ook nog in het begin van de gebruikersfase. Smart contracts e.d. zullen in de toekomst groter worden en de voordelen zijn zo enorm dat dit zeker een de norm gaat worden.

Wat currency betreft. Het zal me niets verbazen dat ergens een centrale bank zelf iets gaat ontwikkelen. En dan niet zoals Venezuela om de hyperinflatie te stoppen maar uit praktische overwegingen. Hoe ver dit zal aanslaan? Geen idee, vergeet ook niet de mensen (lees iedereen buiten onze crypto bubble) moeten het ook accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LucyLG
Danster schreef op woensdag 19 december 2018 @ 06:13:
Mix van eens en oneens. My 2 cents. De crypto's zoals we ze nu zien zullen op den duur wel verdwijnen. Zeker de privacy coins als je het over AML en toezicht vanuit overheden hebt. Wat er overblijft zullen pure utility tokens zijn en een aantal die als een asset worden gezien.

We zijn ook nog in het begin van de gebruikersfase. Smart contracts e.d. zullen in de toekomst groter worden en de voordelen zijn zo enorm dat dit zeker een de norm gaat worden.

Wat currency betreft. Het zal me niets verbazen dat ergens een centrale bank zelf iets gaat ontwikkelen. En dan niet zoals Venezuela om de hyperinflatie te stoppen maar uit praktische overwegingen. Hoe ver dit zal aanslaan? Geen idee, vergeet ook niet de mensen (lees iedereen buiten onze crypto bubble) moeten het ook accepteren.
Ja de tech achter de bitcoin, blockchain zal voor smart contracts zeker handig kunnen zijn en zie ik geen echte issues eigenlijk. De banken hier willen zelf ook aan de slag met bitcoin/cryptos denk ik me. DNB misschien ook wel maar ze verliezen de controle. Overheid verliest controle.

Ben ook wel met je eens dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danster
LucyLG schreef op woensdag 19 december 2018 @ 06:19:
[...]

Ja de tech achter de bitcoin, blockchain zal voor smart contracts zeker handig kunnen zijn en zie ik geen echte issues eigenlijk. De banken hier willen zelf ook aan de slag met bitcoin/cryptos denk ik me. DNB misschien ook wel maar ze verliezen de controle. Overheid verliest controle.

Ben ook wel met je eens dus.
Met als toevoeging DNB heeft nu ook geen controle. Monetair beleid ligt bij de ECB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LucyLG
Danster schreef op woensdag 19 december 2018 @ 06:39:
[...]

Met als toevoeging DNB heeft nu ook geen controle. Monetair beleid ligt bij de ECB.
klopt maar DNB kan wel cryptos hier verbieden en zitten in het ECB

[ Voor 4% gewijzigd door LucyLG op 19-12-2018 06:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

LucyLG schreef op woensdag 19 december 2018 @ 05:55:
Bitcoin/crypto gaat mijns inziens langzaam verdwijnen hier of elders. Het gebruiken van crypto currency is nog steeds geen officieel geld in de zin van de Wet Financieel Toezicht in NL. Kopen van dergelijke currency is hetzelfde alsof je een schilderij koopt en niet onderhevig aan regels die gelden voor banken/beleggingsinstellingen.

Ik houd wel van die decentralisatie, want DNB heeft er geen macht over. De overheid heeft geen grip op deze crypto's die als betaalmiddel worden gebruikt. Verbieden kan wel maar zoals internet werkt kun je toch bezig blijven. Je gaat gewoon steeds naar ander land met je dienst.

Crypto's zijn voor de overheid hier onwenselijk. Ze verliezen een hele grote macht op gebied van monetair beleid. Kortom overheid levert in aan slagkracht op de economie.

Innovatie wordt wel beperkt hierdoor maar de overheid hier zal het tegen blijven houden denk ik. Iedereen kan een soort bank opzetten met deze crypto valuta en dat aan het publiek aanbieden. Je kan eigenlijk doen wat je wilt en dat is nou juist niet de bedoeling met geld ivm controle op geldmarkt en het bestrijden van witwassen en financiering van terrorisme.

Crypto's zijn in Venezuela wellicht nu het middel om de wankele economie en de wankele valuta te ontwijken, en nog eens gemakkelijk te gebruiken om te betalen, want Ideal hebben ze daar niet. Op de antillen hebben ze dat zelfs niet heb ik me laten vertellen.

Mijn mening is dat overheden er alles aan zullen doen om crypto valuta tegen te houden. Ik weet niet hoe ze koers kunnen beïnvloeden maar oninteressant maken is wel in hun voordeel.

Eens of heb ik ongelijk?
Oneens. Het is al zodanig geïntegreerd in de industrie en banken. Ripple dus bij de banken. Crypto is de toekomst. Shitcoins zullen wel komen en gaan.

Er zijn coins die heel groot gaan worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

EOS alweer gehackt https://medium.com/@coinn...past-30-days-893c9bf2748d

Dat deze coin nog zo hoog staat in prijs en rang is een raadsel. Stellar kan dan beter terug naar plaats 4 gaan op coinmarketcap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LucyLG
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2018 @ 06:46:
[...]

Oneens. Het is al zodanig geïntegreerd in de industrie en banken. Ripple dus bij de banken. Crypto is de toekomst. Shitcoins zullen wel komen en gaan.

Er zijn coins die heel groot gaan worden.
ja banken en industrie wel, maar overheden niet?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-10 17:05

ScreamGT

joejoe

Zeau, goedemorgen he. XRP nog steeds moon.

Ryzen 7800X3D - nVidia 4070 Ti Super - MSI B650 Gaming + - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Laatst online: 17:41
Netjes! Eerst even 50% verkocht.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-10 23:05

Bever!

3

Btc ziet er ook lekker uit nu hoor, goede flow omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster
LucyLG schreef op woensdag 19 december 2018 @ 06:44:
[...]

klopt maar DNB kan wel cryptos hier verbieden en zitten in het ECB
Dat gaan ze niet doen (afgezien van privacy coins maar dat loopt via FATF door naar alle toezichthouders)

https://www.dnb.nl/betalingsverkeer/cryptos/index.jsp#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LucyLG
Danster schreef op woensdag 19 december 2018 @ 07:10:
[...]

Dat gaan ze niet doen (afgezien van privacy coins maar dat loopt via FATF door naar alle toezichthouders)

https://www.dnb.nl/betalingsverkeer/cryptos/index.jsp#
Nee ze gaan het niet doen. Zou NL behoorlijke bananenrepubliek maken. Ze kunnen het wel hoor...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

LucyLG schreef op woensdag 19 december 2018 @ 07:12:
[...]

Nee ze gaan het niet doen. Zou NL behoorlijke bananenrepubliek maken. Ze kunnen het wel hoor...
Niet uitvoerbaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Was weer eens een lekker nachtje zo, ik ben eruit en ga even een paar uurtjes slapen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danster
Wel degelijk door alle handel via banken,exchanges en brokers te verbieden. Dat kan zelfs heel snel. Maar goed we dwalen af.
De vraag is nu de aankomende dagen gaan we door? Of zullen we weer een poos wat dalingen en consolidatie zien. Ben nog niet 100% overtuigd, zetten we dit door en sluit btc boven 4k dan zou het best een leuke afsluiting van het jaar kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LucyLG
klopt en een verbod maakt het lastig omdat dan half NL in overtreding is. Als iedereen het doet is een verbod dan wel ok? Aanbieders kunnen toch doorgaan als ze willen. Ik ben een groot voorstander van decentralisatie, crypto's zijn daar een voorbeeld van want valt niet onder toezicht. Je kan nog veel meer decentraliseren.

Je kan consumenten zo laten beleggen zonder een vergunning zoals een bank dat nodig heeft. Je kan laten beleggen in vastgoed. Je kan aandelen aanbieden in fondsen met storting in cryptos. Het financieel risico is er wel net als met geld maar geen toezicht.

Ik ben wel bezorgd dat hoe groter het wordt hoe meer toezicht er wellicht afgedwongen gaat worden...

Hoe kan de overheid dit toch beïnvloeden zonder een echt verbod?

[ Voor 5% gewijzigd door LucyLG op 19-12-2018 07:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daboemann
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Tominatie schreef op woensdag 19 december 2018 @ 02:01:
Het ruimteschip naar de maan op Stratis begint alweer neer te storten. Gelukkig maar.. begon me al af te vragen wanneer er een retracement zou komen. Het ziet er vrij gezond uit eigenlijk. Ben benieuwd waar het schip strand. Terug op aarde of op de maan

Slaaplekker broeders
Lekkere stijging vanaf 1750 zeg, het is je gegund! Heb je eigenlijk je coins verkocht rond die 2700 of daal je nu weer wat mee als een echte hodler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-10 17:20
Weer mooie winst gepakt vanaf $3600. Nu de volledige trade-pot verkocht op $3750, ook het deel dat ik op $3470 kocht. Iets afkoelen nu tot circa $3600-$3650 lijkt gezond. Ik heb een koop order op $3670.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
Lekker hoor Stratis op +40% nu, ik blijf alsnog hodlen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Mijn buyorder IOTA van nog geen week geleden staat ook op 36% *O*

Ongelofelijk, op net geen 23 cent verkopen en iets hoger dan 21 cent inkopen.. Thats a first!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16:38
waarom heb ik altijd het gevoel dat iedereen geld verdient behalve ik? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
gabn88 schreef op woensdag 19 december 2018 @ 07:59:
Weer mooie winst gepakt vanaf $3600. Nu de volledige trade-pot verkocht op $3750, ook het deel dat ik op $3470 kocht. Iets afkoelen nu tot circa $3600-$3650 lijkt gezond. Ik heb een koop order op $3670.
Deze pump heb ik gisteren gemist ;(
Dus hoop zoals jij omschrijft weer te kunnen meeliften ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Laatst online: 01-10 17:05

ScreamGT

joejoe

bie100 schreef op woensdag 19 december 2018 @ 08:14:
waarom heb ik altijd het gevoel dat iedereen geld verdient behalve ik? :O
Omdat 9 van de 10 keer je alleen de succesverhalen hoort. En je vooral op je eigen trades moet blijven focussen.

Ryzen 7800X3D - nVidia 4070 Ti Super - MSI B650 Gaming + - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ShininNL
  • Laatst online: 18:23
Zodra ik breakeven ben mag crypto helemaal verdwijnen, wil gewoon m'n geld terug en dan ben ik weg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
ScreamGT schreef op woensdag 19 december 2018 @ 08:18:
[...]

Omdat 9 van de 10 keer je alleen de succesverhalen hoort. En je vooral op je eigen trades moet blijven focussen.
Over het algemeen wel maar er worden hier ook echt wel missers gedeeld.. Maar idd, focus op eigen trades en DYIR ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16:38
[...]

ja dat is ook weer waar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil de eigenaar van WAVES en stratis hun horizontaal geparkeerde muntje even van de handrem halen... Het is echt irritant. Of omhoog of down maar kijk de hele nacht als tegen 0.0009400 aan....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElectronLion
  • Laatst online: 27-02-2022
Vergeet niet dat veel mensen een jaar geleden/begin dit jaar zijn begonnen. 99,9% van die mensen hebben geld 'verloren'.
That's the game, iets wat 100% kan stijgen in een week kan ook 50% dalen in een week.

Leer van je fouten, ik had moeten verkopen precies een jaar geleden, maar ga dat nu zeker niet doen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElectronLion
  • Laatst online: 27-02-2022
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2018 @ 08:26:
Wil de eigenaar van WAVES en stratis hun horizontaal geparkeerde muntje even van de handrem halen... Het is echt irritant. Of omhoog of down maar kijk de hele nacht als tegen 0.0009400 aan....
Hoelang hebben we tegen een $6350 prijs van Bitcoin aangekeken? :)
Long term.. long term!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ElectronLion schreef op woensdag 19 december 2018 @ 08:28:
[...]

Hoelang hebben we tegen een $6350 prijs van Bitcoin aangekeken? :)
Long term.. long term!
Ja leuk had er al uit willen zijn... Maar als je een stoploss gebruikt vlak voor de drop van gisteren, en je gaat koffie halen om je werk te bekijken en vergeet op enter te drukken.... Ik ga een boekje maken met mijn fouten..... Kopen op 20 en dumpen op 15.. dumpen op 15 en 4 weken laten 200... En op enter vergeten te drukken...

Ach, all in the game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goh
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 01-08-2023

Goh

Ik krijg als authentificatie geen sms meer binnen van Binance. Meer mensen problemen hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Laatst online: 16:57
https://www.bloomberg.com...rt-bet-after-fever-breaks

Deze vent is precies rondom de top vorig jaar short gegaan. Hij heeft deze week zijn laatste short positie gesloten. Geeft aan dat het/hij wel klaar is met het uitknijpen van de citroen. Of er weer ruimte omhoog is, laat hij zich (in dit interview) niet over uit.

Vind dit soort figuren wel interessant, hij constateerde tijdig dat er sprake was van een bubbel en is dus short gegaan en heeft daar bakken geld mee verdiend. Tegelijk heeft hij ook al meermaals zijn winst genomen. Zeer gezond gedrag waar we hopelijk iets van kunnen opsteken

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
  • Laatst online: 07-09 19:15
[...]

Genoeg andere verhalen gehoord hier ook. Logisch dat je nu blije mensen hoort als de koers omhoog gaat. Het is een jaar lang vrijwel negatief geweest en ik hoorde weinig succesverhalen.

Ik had het zelf net over stratis +40% en ik ben daar blij mee maar mijn eerste stratis had ik voor rond de 6€ gekocht (ook voor 0,50 de afgelopen tijd trouwens). Zo beter :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
  • Laatst online: 15:07
Wie kan mij vertellen waarom ik in ADA Cardano zou moeten instappen? Is dit nou echt een wolf in schaapskleren en gaat deze straks echt als een racket omhoog zoals ik her en der lees?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 01-10 23:37
Machlah schreef op woensdag 19 december 2018 @ 08:53:
[...]

Genoeg andere verhalen gehoord hier ook. Logisch dat je nu blije mensen hoort als de koers omhoog gaat. Het is een jaar lang vrijwel negatief geweest en ik hoorde weinig succesverhalen.

Ik had het zelf net over stratis +40% en ik ben daar blij mee maar mijn eerste stratis had ik voor rond de 6€ gekocht (ook voor 0,50 de afgelopen tijd trouwens). Zo beter :-)
Heb me nooit in stratus verdiept... mischien maar een keer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
@ Tominatie, bedantk voor je tip eerder vorige week, net al mijn Stratis verkocht, nu ben ik weer klaar met dit nutteloze hype muntje:).

Mocht het iemand interesseren, ik ben net volledig all inn gegaan op ZIL.
Als deze op Coinbase komt, is dat trouwens al ergens zeker of zo?
Wordt deze opgegeten als een malle.

Redelijke risk, maar High rewards mocht het lukken.
BTC moet een beetje meewerken en Coinbase ook maar een muntje van 0,15 cent op Coinbase zou de truc moeten kunnen doen voor een paar keer in de vermenigvuldigaar.
Daarnaast is het volume op Binance ook nog niet los gegaan op dit muntje, dus das optie 2.

Alle drie zou m00n betekenen

Fingers crossed.

[ Voor 12% gewijzigd door Thommie.nl op 19-12-2018 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
B-Bandit schreef op woensdag 19 december 2018 @ 08:37:
Zeer gezond gedrag waar we hopelijk iets van kunnen opstoken
we hebben al genoeg opgestoken het afgelopen jaar.. ik zou niet weten waarom we het gedrag van deze man ook nog eens moeten opstoken. Dat is gewoon erg raar.

on topic: Ik lees dat de meeste hier nog extra investeren of blijven zitten.. Verwachten jullie geen dipje/correctie na deze stijging dan?

[ Voor 17% gewijzigd door Pelox op 19-12-2018 09:24 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Thommie.nl schreef op woensdag 19 december 2018 @ 09:19:
@ Tominatie, bedantk voor je tip eerder vorige week, net al mijn Stratis verkocht, nu ben ik weer klaar met dit nutteloze hype muntje:).

Mocht het iemand interesseren, ik ben net volledig all inn gegaan op ZIL.
Als deze op Coinbase komt, is dat trouwens al ergens zeker of zo?
Wordt deze opgegeten als een malle.

Redelijke risk, maar High rewards mocht het lukken.
BTC moet een beetje meewerken en Coinbase ook maar een muntje van 0,15 cent op Coinbase zou de truc moeten kunnen doen voor een paar keer in de vermenigvuldigaar.
Daarnaast is het volume op Binance ook nog niet los gegaan op dit muntje, dus das optie 2.

Alle drie zou m00n betekenen

Fingers crossed.
Is gisteren getweet dat zil gelist is door coinbase

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15:38
Pelox schreef op woensdag 19 december 2018 @ 09:22:
[...]

we hebben al genoeg opgestoken het afgelopen jaar.. ik zou niet weten waarom we het gedrag van deze man ook nog eens moeten opstoken. Dat is gewoon erg raar.

on topic: Ik lees dat de meeste hier nog extra investeren of blijven zitten.. Verwachten jullie geen dipje/correctie na deze stijging dan?
Het kan altijd alle kanten opschieten, We hopen altijd op meer stijging, maar niet na elke stijging betekent een dipje of correctie. het kan ook gewoon lang op huidige niveau blijven na een stijging en eventueel daarna plotseling dalen, of juist stijgen. We weten niet wat de mensen gaan doen ;)

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
D-Ed schreef op woensdag 19 december 2018 @ 08:24:
[...]

Over het algemeen wel maar er worden hier ook echt wel missers gedeeld.. Maar idd, focus op eigen trades en DYIR ;)
Om maar meteen de daad bij het woord te voegen....

Vanmorgen net voor het ontbijt een sell en buy order ingevoerd met de gedachte dat IOTA wel ff 50 cent zou gaan zakken, dochter naar school gebracht, kom aan op de zaak, zie dat het weer stijgt en buy order weer aangepast ivm FOMO :w

Sta nu dus weer zo'n beetje met zelfde aantal IOTA van een weekje geleden }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Negatieve divergentie op de 1hr kaart. Op 2hr ook te zien maar iets minder erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Bever! schreef op woensdag 19 december 2018 @ 09:29:
[...]

Ja dat zag ik inderdaad gisteren, maar wilde niet op de piek kopen en Strat ging zo lekker.
Nu hopelijk een goede switch gemaakt, toch behoorlijk erin nu op 424, was al wat gezakt sinds gisteren.

Hij is alleen nog niet available voor trading, maar simpel gezegd Jan en Ingrid snappen Binance niet, maar Coinbase wel. Als die daar een muntje ineens zien van 0.02 cent, gaan ze hem vanzelf kopen en shillen bij de familie.

Ik hoop dat het uitkomt, maar ja we zullen zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartvandelaar
[...]

Nog steeds in usdt voor 95%. Ik ga er nog steeds vanuit dat we onder de 3k komen. Of lijk ik dan een zuurpruim?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thommie.nl
Bartvandelaar schreef op woensdag 19 december 2018 @ 09:35:
[...]

Nog steeds in usdt voor 95%. Ik ga er nog steeds vanuit dat we onder de 3k komen. Of lijk ik dan een zuurpruim?
Nee dat zou best kunnen hoor.
Alles is nog zo broos, maar voorlopig als de grote jongens weer instappen en het nieuws wat positiever is zoals het nu is, waarom dat niet een gokje wagen zo links en rechts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Bartvandelaar schreef op woensdag 19 december 2018 @ 09:35:
[...]

Nee hoor, ik heb ook nog een flink deel in fiat, maar probeer wel deze stijgingen mee te pakken wanneer ik kan. Af en toe koop ik wat bij voor mijn longterm pf. Gisteren wat xlm, neo en holo bijgekocht bijvoorbeeld. Hier handel ik nu niet actief mee.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Laatst online: 16:57
[...]

Tja, doe er mee wat je wilt. Ik probeer zo veel mogelijk experts te volgen en van hun te leren. Zeker als deze experts vaker wel dan niet goede calls maken. Uiteraard maakt iedereen inschattingsfouten. Ook Buffet heeft dit jaar een misser gemaakt door zijn aandeel in Apple fors uit te breiden, terwijl Apple de afgelopen maanden aanzienlijk gedaald is. Dat wil niet zeggen dat de beste man niet ontzettend veel aanzien geniet en meer dan gemiddeld succes op de beurs heeft.

Het probleem van de meeste zelfbenoemde experts binnen BTC is dat ze gewoon geluk hebben gehad en dat nu uitbuiten. Deze Mark Dow is 20 jaar geleden begonnen bij het Amerikaanse ministerie van Financien, heeft een succesvolle financiële/beurs carriere achter de rug en is sinds enkele jaren gespecialiseerd in wat ze noemen "behavioral macro". Het is dus letterlijk zijn werkgebied om menselijk gedrag te voorspellen.

Maar goed, nogmaals, doe ermee wat je wilt.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
B-Bandit schreef op woensdag 19 december 2018 @ 09:40:
[...]

Tja, doe er mee wat je wilt. Ik probeer zo veel mogelijk experts te volgen en van hun te leren. Zeker als deze experts vaker wel dan niet goede calls maken. Uiteraard maakt iedereen inschattingsfouten. Ook Buffet heeft dit jaar een misser gemaakt door zijn aandeel in Apple fors uit te breiden, terwijl Apple de afgelopen maanden aanzienlijk gedaald is. Dat wil niet zeggen dat de beste man niet ontzettend veel aanzien geniet en meer dan gemiddeld succes op de beurs heeft.

Het probleem van de meeste zelfbenoemde experts binnen BTC is dat ze gewoon geluk hebben gehad en dat nu uitbuiten. Deze Mark Dow is 20 jaar geleden begonnen bij het Amerikaanse ministerie van Financien, heeft een succesvolle financiële/beurs carriere achter de rug en is sinds enkele jaren gespecialiseerd in wat ze noemen "behavioral macro". Het is dus letterlijk zijn werkgebied om menselijk gedrag te voorspellen.

Maar goed, nogmaals, doe ermee wat je wilt.
Ik maakte een grapje ;)

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
Thommie.nl schreef op woensdag 19 december 2018 @ 09:39:
[...]

Nee dat zou best kunnen hoor.
Alles is nog zo broos, maar voorlopig als de grote jongens weer instappen en het nieuws wat positiever is zoals het nu is, waarom dat niet een gokje wagen zo links en rechts.
Omdat ik best wel een prutser ben met daytraden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Bever! schreef op woensdag 19 december 2018 @ 09:29:
[...]

Op coinbase pro welteverstaan. Dus nog niet tradable voor het grote publiek via coinbase.
Pagina: 1 ... 32 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!