[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 33 ... 103 Laatste
Acties:
  • 270.215 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Bartvandelaar schreef op woensdag 19 december 2018 @ 09:48:
[...]

Omdat ik best wel een prutser ben met daytraden.
Zolang je maar leert van je fouten is het goed toch:).
Het mooiste is als je voor de meute uit bent.

E met zo een mega daling van de afgelopen maanden, heck jaar zelfs, en mega buy walls op 3000 K, was het een no brainer om daarvoor ergens in te kopen.
Als het dan inderdaaad stijgt zijn daarna de Goede namen aan de beurt voor stijgingen, dat zag je nu dus ook gebeuren. De winsten daaruit gaan weer in low budget munten. Die knallen dan ineens de pan uit. Dus ik hoop/verwacht dit de komende dagen.
Dus zoek een paar leuke Low budget munten uit die laag volume hebben, hoge buy walls en een leeg verkoopboek en het is wachten op de stijging. IK ben zelf meer alles of niets type in deze fase, dus ik heb half uurtje terug all inn op ZIL gekocht. EDIT: en daar gaat die al een beetje:)

Alles onder de voorwaarde dat BTC niet ineens wegvalt natuurlijk.

[ Voor 8% gewijzigd door Thommie.nl op 19-12-2018 09:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:57
Oh man!

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:55
Thommie.nl schreef op woensdag 19 december 2018 @ 09:55:
[...]

Zolang je maar leert van je fouten is het goed toch:).
Het mooiste is als je voor de meute uit bent.

E met zo een mega daling van de afgelopen maanden, heck jaar zelfs, en mega buy walls op 3000 K, was het een no brainer om daarvoor ergens in te kopen.
Als het dan inderdaaad stijgt zijn daarna de Goede namen aan de beurt voor stijgingen, dat zag je nu dus ook gebeuren. De winsten daaruit gaan weer in low budget munten. Die knallen dan ineens de pan uit. Dus ik hoop/verwacht dit de komende dagen.
Dus zoek een paar leuke Low budget munten uit die laag volume hebben, hoge buy walls en een leeg verkoopboek en het is wachten op de stijging. IK ben zelf meer alles of niets type in deze fase, dus ik heb half uurtje terug all inn op ZIL gekocht. EDIT: en daar gaat die al een beetje:)

Alles onder de voorwaarde dat BTC niet ineens wegvalt natuurlijk.
Vites kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 23:28
Pffff hoe lang gaat Waves nog doorstromen joh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15:38
Matadores schreef op woensdag 19 december 2018 @ 10:16:
Ik hoop lang :D i love this view

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-10 23:36

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Journalisten van Bloomberg hebben de bankrekening van Tether ingezien. It's all there :). Natuurlijk nog steeds geen garantie dat al dat geld ook daadwerkelijk bedoeld is als backing voor de uitstaande USDT tokens, maar we hebben het dan ook niet over een klein bedragje wat je makkelijk ergens vandaan tovert. Transactielogs komen overeen met issuance en redemption van USDT door Bitfinex zoals te zien op de Omni blockchain.

[ Voor 44% gewijzigd door .oisyn op 19-12-2018 10:40 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-09 17:54
Matadores schreef op woensdag 19 december 2018 @ 10:16:
Op 5 en 15 min. lijk het net of ze het Batman logo aan het tekenen zijn :X Die platte lijn vannacht is ook echt hilarisch te noemen. Dat zul je in de aandelenmarkten nooit zien _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
Machlah schreef op woensdag 12 december 2018 @ 08:56:
Overigens, ik kreeg hier steeds te horen dat de geschiedenis zich herhaalt. Toen ben ik eens gaan kijken wat er zou gebeuren als de geschiedenis zich inderdaad herhaalt. Ik kwam toen op dit plaatje. Vandaar mijn 14 december voorspelling. Het lijkt er wel op dat we in plaats van omhoog nu in dezelfde periode omlaag gaan maar dit is natuurlijk geen exact wetenschap, we gaan binnenkort gewoon omhoog!

[Afbeelding]
Zou het dan toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:01
Over de Coinbase listings, van hun blog:
Adding new assets requires significant exploratory work from both a technical and compliance standpoint, and we cannot guarantee that all the assets we are evaluating will ultimately be listed for trading. Furthermore, our listing process may result in some of these assets being listed solely for customers to buy and sell, without the ability to send or receive using a local wallet. Finally, as per our listing process, we will add new assets on a jurisdiction-by-jurisdiction basis, which allows us to add assets efficiently and responsibly.
Emphasis mine. Dus let er wel op dat het goed mogelijk is dat je in eerste instantie alleen de zakken van Coinbase kunt overnemen. Zou het erg raar vinden, want dan is er geen enkele mogelijkheid (behalve voor Coinbase zelf) om prijs discovery te doen t.o.v. de rest van de markt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
HaruHaru schreef op woensdag 19 december 2018 @ 10:22:
[...]

Ik hoop lang :D i love this view
niet te lang kijken voor je het weet zie je al je winst verdwijnen ;w

Net zelf mijn stratis winst gepakt en wachten op de dip om weer tot dezelfde aantal stratis te komen en meer BTC *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
cursquidHome schreef op woensdag 19 december 2018 @ 10:35:
[...]

Net zelf mijn stratis winst gepakt en wachten op de dip om weer tot dezelfde aantal stratis te komen en meer BTC *O*
ja klopt, maar What If bestaat toch echt hier :) straks hebben we niet meer zo een mooie dip :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:16
cursquidHome schreef op woensdag 19 december 2018 @ 10:35:
[...]

Goed idee! Niet dat ik nog stratis heb.. maar dit trucje ga ik ook toepassen op andere coins.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit al een week te kijken naar waves. 'dit kan niet lang meer duren' en 'ik ben te laat met instappen'.
Was ik nou maar ingestapt :+

Ach met ONT en Strat ook weer eens leuke winstjes gepakt. Zo klimmen we langzaam uit het dal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cursquidHome
HaruHaru schreef op woensdag 19 december 2018 @ 10:38:
[...]

ja klopt, maar What If bestaat toch echt hier :) straks hebben we niet meer zo een mooie dip :)
klopt, maar dat heeft er voor gezorgd dat ik eigenlijk alleen maar harder verlies heb gemaakt.
Afgelopen periode door gewoon te verzilveren is mijn verlies minder groot geworden.En ja als de echte bullrun gaat starten dan zal ik niet de potentiële winst kunnen maken die iedereen hier aan het melden is. Maar zolang we nog geen bullrun hebben ben ik goed bezig, in mijn beleving. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
cursquidHome schreef op woensdag 19 december 2018 @ 10:44:
[...]

klopt, maar dat heeft er voor gezorgd dat ik eigenlijk alleen maar harder verlies heb gemaakt.
Afgelopen periode door gewoon te verzilveren is mijn verlies minder groot geworden.En ja als de echte bullrun gaat starten dan zal ik niet de potentiële winst kunnen maken die iedereen hier aan het melden is. Maar zolang we nog geen bullrun hebben ben ik goed bezig, in mijn beleving. B)
klopt, maar hoe herken je een bullrun op tijd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cursquidHome
HaruHaru schreef op woensdag 19 december 2018 @ 10:45:
[...]

daar ben ik nog te onervaren voor. Misschien dat andere daar ervaring mee hebben die langer in de crypto/aandelen zitten.

wat ik zo lees moet je dan dagen lang tientallen procenten stijgen. Als je kijkt waar we vorig jaar zaten. Dan kan het nog wel 20x over de kop dus nog zat momenten om in te stappen.
Ik kan me nog herinneren dat er alts waren die 100% in een dag stegen, dat heb ik al een tijd niet meer gezien op binance. Wel over langere tijd maar niet in een paar uur. Tijdens de bullrun ging het makkelijk naar de +100%. Wat ik me ook herinner is dat als je een beetje de waves in de gaten kan houden het altijd een keer weer flink wat procenten gaat dalen bij een piek die te hard gaat.
In het begin van mijn crypto ervaring ging ik 300 euro omhoog en naar beneden elke dag. Dus zat momenten om te verzilveren, helaas nooit gedaan omdat ik ook maar bleef wachten op het eindeloos blijven stijgen. Maar eindeloos stijgen bestaat niet O-) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Pff ik zag net een sellwall van 2000 BTC klaar staan, was direct weer weg en was net te laat voor een screenshot; voor een paar seconde op BTC, ik probeer me ZIL even te verkopen op 434 want ik vertrouw de boel niet.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16:38
HaruHaru schreef op woensdag 19 december 2018 @ 10:45:
[...]

wanneer ik verkoop dan begint vaak de bullrun ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-09 16:17
Thommie.nl schreef op woensdag 19 december 2018 @ 10:52:
Pff ik zag net een sellwall van 2000 BTC klaar staan, was direct weer weg en was net te laat voor een screenshot; voor een paar seconde op BTC, ik probeer me ZIL even te verkopen op 434 want ik vertrouw de boel niet.
Op hoeveel dollar zag je die 2000 BTC wall? Op Binance?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xessive
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-07 18:33
Thommie.nl schreef op woensdag 19 december 2018 @ 10:52:
Dat is een bewust manipulatie van de orderbooks om een sell off te triggeren. Bots kunnen hierop reageren door dan massaal te dumpen waardoor de prijs daalt zodat iemand anders weer goedkoop / goedkoper kan inkopen om daarna weer op 'normale' prijs te verkopen.

Seriously? Nope, not a bit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Xessive schreef op woensdag 19 december 2018 @ 10:55:
[...]

Dat is een bewust manipulatie van de orderbooks om een sell off te triggeren. Bots kunnen hierop reageren door dan massaal te dumpen waardoor de prijs daalt zodat iemand anders weer goedkoop / goedkoper kan inkopen om daarna weer op 'normale' prijs te verkopen.
Het kooporder boek is ook verdacht leeg momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Thommie.nl schreef op woensdag 19 december 2018 @ 10:56:
[...]

waar zien jullie dit allemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
YouTube: Kumbaya My Lord - Tweakers thema song op dit moment, iedereen blij.

[ Voor 6% gewijzigd door Machlah op 19-12-2018 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xessive
cursquidHome schreef op woensdag 19 december 2018 @ 10:51:
[...]

daar ben ik nog te onervaren voor. Misschien dat andere daar ervaring mee hebben die langer in de crypto/aandelen zitten.

wat ik zo lees moet je dan dagen lang tientallen procenten stijgen. Als je kijkt waar we vorig jaar zaten. Dan kan het nog wel 20x over de kop dus nog zat momenten om in te stappen.
Ik kan me nog herinneren dat er alts waren die 100% in een dag stegen, dat heb ik al een tijd niet meer gezien op binance. Wel over langere tijd maar niet in een paar uur. Tijdens de bullrun ging het makkelijk naar de +100%. Wat ik me ook herinner is dat als je een beetje de waves in de gaten kan houden het altijd een keer weer flink wat procenten gaat dalen bij een piek die te hard gaat.
In het begin van mijn crypto ervaring ging ik 300 euro omhoog en naar beneden elke dag. Dus zat momenten om te verzilveren, helaas nooit gedaan omdat ik ook maar bleef wachten op het eindeloos blijven stijgen. Maar eindeloos stijgen bestaat niet O-) .
Dogecoin staat erom bekend een goede indicator te zijn voor de alts. Voor BTC hebben de mensen dan rondom de verwachte stijging (marketcycle) meerdere longs open staan die dan achter elkaar getriggerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
HaruHaru schreef op woensdag 19 december 2018 @ 10:56:
[...]

waar zien jullie dit allemaal?
Op het internet he:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xessive
Thommie.nl schreef op woensdag 19 december 2018 @ 10:56:
[...]

Ik denk dat een heleboel mensen even de kat uit de boom kijken. Vlak voor de feestdagen en net na de redelijke dump van BTC (4.5K -> 3K). Iedereen verwacht (lees: wil) dezelfde stijging als afgelopen jaar rond deze periode. Of die komt, geen idee. Zal misschien iets stijgen maar de verwachting is toch dat er nu een leuke accumulatie fase aanbreekt en in Q1 2019 misschien en bullrun. Maar die zal minder spectaculair zijn dan vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Xessive schreef op woensdag 19 december 2018 @ 11:01:
[...]

Ik denk dat een heleboel mensen even de kat uit de boom kijken. Vlak voor de feestdagen en net na de redelijke dump van BTC (4.5K -> 3K). Iedereen verwacht (lees: wil) dezelfde stijging als afgelopen jaar rond deze periode. Of die komt, geen idee. Zal misschien iets stijgen maar de verwachting is toch dat er nu een leuke accumulatie fase aanbreekt en in Q1 2019 misschien en bullrun. Maar die zal minder spectaculair zijn dan vorig jaar.
Zou mooi zijn, maar het kan ook een Slingshot zijn om met een mega vaart naar beneden te kunnen gaan klappen om door die 3 K te klappen.

In Ieder geval mooi wat EURO's erbij en als hij klapt op tijd verkopen:).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cursquidHome
ik zit al maanden te wachten op de bullrun voor HOT en NPXS, maar die lijkt maar niet te komen. Ik wil ook eens kunnen zeggen dat ik expert in crypto ben en zo financieel onafhankelijk ben geworden 8) .
OF ik dan meteen expert ben :N, denk het niet hahahahahaha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
cursquidHome schreef op woensdag 19 december 2018 @ 11:04:
ik zit al maanden te wachten op de bullrun voor HOT en NPXS, maar die lijkt maar niet te komen. Ik wil ook eens kunnen zeggen dat ik expert in crypto ben en zo financieel onafhankelijk ben geworden 8) .
OF ik dan meteen expert ben :N, denk het niet hahahahahaha
Bij een Bullrun is iedereen een expert:-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Thommie.nl
IK hou me voorlopig vast aan een beproefd concept.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/pV2b7F0lJ9ripLfo8FrFatDS/thumb.jpg
Volgens mij hebben we net de Anger fase gehad, en zitten we nu in die Bounce, om daarna toch echt de diepere gronden op te zoeken. Dus nu even mee liften met de mooie Bounce, hopen dat een paar zaken mooi samen komen, en op tijd mijn winsten nemen!

[ Voor 3% gewijzigd door Thommie.nl op 19-12-2018 11:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cursquidHome
Replay256 schreef op woensdag 19 december 2018 @ 11:06:
[...]

Bij een Bullrun is iedereen een expert:-)
ik zal waarschijnlijk allang mijn winst hebben willen verzilveren, of ik had helemaal geen geloof meer in de crypto om winst te maken. Dat ik er maar simpel weg 2 pizza's van mijn NPXS gekocht heb, gewoon omdat het kon. 10 jaar later is NPXS $1000 waard en |:( . Maargoed verder ben ik wel gelukkig met mijn gezin en dat is toch uiteindelijk belangrijker dan al dit crypto/geld O-) *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casio Ridder
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14:44
Thommie.nl schreef op woensdag 19 december 2018 @ 11:08:
[Afbeelding]
Volgens mij hebben we net de Anger fase gehad, en zitten we nu in die Bounce, om daarna toch echt de diepere gronden op te zoeken. Dus nu even mee liften met de mooie Bounce, hopen dat een paar zaken mooi samen komen, en op tijd mijn winsten nemen!
Ik zit al in de "depression" fase >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20:53

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[Afbeelding]
Jij zit duidelijk in Disbelief ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2018 @ 11:12:
[...]

dat noemen ze gewoon angst

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Oké mijn 24uurs fuckups.

1. WAVES. Leuk over gesproken maar gisteravond voor de drop mijn stop losse aangepast.... Maar niet op bevestig gedrukt en koffie gaan halen... Het was even schrikken toen ik terug kwam.

2. Net Verkoop order WAVES... Even vergeten dat ik naar btc verkoop.
Dus toen zat ik in btc voordat hij ging zakken..... Minimaal verlies gepakt en voor vandaag een pauze ingelast...

Al met al ongeveer 13% gegroeid. En dat is meer dan prima voor mij.
Als ik bv tussen de 30 en 50 euro per dag maak dan kan ik doen en laten wat ik wil in Spanje. Dus Stay tuned voor de fuckups van morgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Mooie timing nu.nl: Is de Bitcoin op weg naar nul?

o wacht dit is een oud bericht maar ze hebben het een uur geleden ge-update..

[ Voor 25% gewijzigd door Pelox op 19-12-2018 11:15 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[Afbeelding]
Anger fase is allang geweest en jouw reactie bevestigd eigenlijk ook dat we(jij) in de disbelief fase zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2018 @ 11:12:
[...]

There is a fine line between denial & disbelief. Place your bets!

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2018 @ 11:21:
[...]

Anger fase is allang geweest en jouw reactie bevestigd eigenlijk ook dat we(jij) in de disbelief fase zitten.
Kun je dit staven met de koers wellicht? Ik heb ook een sterk wantrouwen dat we nog in de anger fase zitten nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
BTC doet opnieuw een poging...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
Los van de koersen, check dit stukje toepassing van blockchain:

https://mystory.dnvgl.com...40d-82f9-b367703bb01a/en/

Verificatie en achtergrond van Italiaanse wijnen, in samenwerking met de Italiaanse wijnwaakhond en Vechain. Ziet er heel clean uit en leest leuker dan een etiket. Data-input is geverifieerd door DNV GL. Ik vind het erg tof :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Rookert25 schreef op woensdag 19 december 2018 @ 11:26:
Los van de koersen, check dit stukje toepassing van blockchain:

https://mystory.dnvgl.com...40d-82f9-b367703bb01a/en/

Verificatie en achtergrond van Italiaanse wijnen, in samenwerking met de Italiaanse wijnwaakhond en Vechain. Ziet er heel clean uit en leest leuker dan een etiket. Data-input is geverifieerd door DNV GL. Ik vind het erg tof :)
Boeiend....

Kan VeChain gewoon even gaan moonen?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
ONT gaat ook weer mooi zo!

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verkoop een plukje STRAT, en plop hij schiet weer omhoog haha :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:52
hmr schreef op woensdag 19 december 2018 @ 11:28:
[...]

Boeiend....

VET doet voorlopig en al tijden geen kut |:( Gelukkig zit ik voor 90% in VET 8)7

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
hmr schreef op woensdag 19 december 2018 @ 11:28:
[...]

Boeiend....

:z

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rookert25
Baal nog steeds beetje dat ik niet in staat was die 1.000 ONT nieuwsbrief-drop niet in incasseren, heeft me USD 8.000 gekost op toppunt markt ;w :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ggj87
Ik heb mijn FOMO om te kopen tegenwoordig iets te goed onder controle. Ergens is dat goed omdat ik een stuk minder emotioneel ben maar wel irritant want nu ben ik voor de zoveelste keer een stijging misgelopen. Moet ook wel zeggen dat ik te strak keek naar de 3000-2800 van InvestingScope die van de 99 keer dat hij gelijk heeft, er nu een keer 400 dollar naast zat. Moet eigenlijk een grafiek hebben van USDT/BTC ipv BTC/USDT, kan ik hoog mijn USDT 'verkopen'. Bestaat zoiets?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
https://www.vmt.nl/Nieuws..._in_de_keten-181219110000

Hier nog Nederlands bericht van vandaag over die wijnverificatie van DNV GL en VeChain, voelt wat dichter bij huis misschien :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
We hebben onze depressie momentjes echt wel gehad ja. Ik hoop echt dat dit allemaal disbelief is en we er niets van snappen maar lekker blijven stijgen. En als je eens flink uitzoomt zie je pas echt in wat voor dal we (nog steeds) zitten. Beste klim nodig hoor poeee.

Ik snap dat het nooit recht omhoog gaat en soms even een rode candle omlaag om daarna weer omhoog door te gaan. Maar had je in de vorige bullrun ook nog dat je welleens dagje of paar uur rode cijfers zag op Coinmarketcap? Of was het alleen maar groen op groen hoe laag ook, soms enkele procent. (Lol wat veel is in de aandelenwereld. We zijn verwend)

[ Voor 10% gewijzigd door Klaas25 op 19-12-2018 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daboemann
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:51
Dag 3900 BTCUSD op bitfinex? *O* oOo o<:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Dat is toch simpel? Gewoon even naar de 1D kaart kijken. Er waren genoeg correcties vorig jaar. Had je goed op verdiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:52
Ondertussen gaat Strais lekker door en is het jammer dat ik daar maar met 10% in zit :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daboemann
Misschien toch maar Bitmex in de gaten houden in plaats van Bitfinex. Een klein verschil in volume :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thommie.nl
wat een geweld. Het zou toch niet echt :D?
Straks hebben wij op de bodem gekocht:D?

[ Voor 33% gewijzigd door Thommie.nl op 19-12-2018 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daboemann
Hebben jullie trouwens een handige app/website waarmee je meer dan één notificatie kunt plaatsen? De Tradingview app en website zijn fantastisch, maar slechts 1 server side alert bij het gratis plan is wel een beetje karig. Er zijn vast alternatieven waar je meer notificaties kunt zetten, toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Thommie.nl schreef op woensdag 19 december 2018 @ 11:55:
wat een geweld. Het zou toch niet echt :D?
Straks hebben wij op de bodem gekocht:D?
zo dat scheelde weinig.. was ik er bijna ingefomo-ed..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Eerste aanval op 3800 afgeslagen op Binance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melchuzz
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 01-10 08:36
Moooooooon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobus79
  • Registratie: April 2018
Als ik de 1 uur chart bekijk met BOLL/RSI dan kunnen we nog wel een stukje hoor =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
Jongens, ik ga zo bij de dealer een proefritje aanvragen in een Lambo Aventor!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
Pelox schreef op woensdag 19 december 2018 @ 11:59:
[...]

*update. Ik ben erin gefomo-ed..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Pelox schreef op woensdag 19 december 2018 @ 11:59:
[...]

Kwestie van tijd vriend.
Je gaat hoe dan ook op die knop drukken, het zit gewoon in je:)

Releaseeeee the bull.......

[ Voor 5% gewijzigd door Thommie.nl op 19-12-2018 12:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thommie.nl
Pelox schreef op woensdag 19 december 2018 @ 12:02:
[...]

*update. Ik ben erin gefomo-ed..
hahahahaha :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
Matadores schreef op woensdag 19 december 2018 @ 12:02:
Jongens, ik ga zo bij de dealer een proefritje aanvragen in een Lambo Aventor!
zou met een dacia al tevreden zijn :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:19
Aantal longs op finex is met >30% afgenomen sinds we omhoog zijn gegaan. Dom? Ik weet niet.. Het blijft droppen.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
En daar komt het grote geld bij ZIL.
Man wat een heerlijk ochtendje weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thommie.nl schreef op woensdag 19 december 2018 @ 12:07:
En daar komt het grote geld bij ZIL.
Man wat een heerlijk ochtendje weer.
Eehh? ZIL gaat even horizontaal ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Wanneer gaan XLM/ADA/HOT/BAT moonen, thanks!
3800 gebroken op Binance

[ Voor 22% gewijzigd door PHPResource op 19-12-2018 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
PHPResource schreef op woensdag 19 december 2018 @ 12:09:
Daar wacht ik ook op!

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• daboemann
Waves lijkt 'last' te hebben van de aantrekkingskracht van de maan. Die coin is onderbouwd door de natuur, dat moet wel een goede coin zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobus79
  • Registratie: April 2018
PHPResource schreef op woensdag 19 december 2018 @ 12:09:
3800 gebroken op Binance
Voorlopig is het een bounce hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

ben benieuwd wanneer de correctie komt, iemand een TA ?

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
@PHPResource Ik laat ADA maar even voor wat het is, dat geld steek ik liever in ZIL en XRP, daar verwacht ik meer van.

Verder weer extra fiat gestort ivm NEO. Nu heb ik de gewenste pf :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
sourcecode schreef op woensdag 19 december 2018 @ 12:13:
Ik heb er gisteren 2 gepost van op Tradingview. Die handelaren zeggen beide dat als 3800 breekt 4000-4200 getest gaat worden. Shorts zijn flink omhoog gegaan. Geen idee of dat voor een nóg hogere stijging kan zorgen of juist een daling. Er is wel negatieve divergentie op 1hr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:01
daboemann schreef op woensdag 19 december 2018 @ 11:58:
Hebben jullie trouwens een handige app/website waarmee je meer dan één notificatie kunt plaatsen? De Tradingview app en website zijn fantastisch, maar slechts 1 server side alert bij het gratis plan is wel een beetje karig. Er zijn vast alternatieven waar je meer notificaties kunt zetten, toch?
cryptowat.ch?

[ Voor 3% gewijzigd door DaCoTa op 19-12-2018 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
sourcecode schreef op woensdag 19 december 2018 @ 12:13:
* Chris.nl schud TA uit de mouw
Dit is de correctie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
Af en toe moet je even uitzoomen he.. dan zie je dat dit gefriemel van de laatste dagen eigenlijk helemaal niks voorstelt.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

waves.. zelfs op de 3 min kaart bijna volledig groen..

edit en het orderbok flipt op de sell die stond op 11800

[ Voor 36% gewijzigd door twain4me op 19-12-2018 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urrim
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 30-09 16:26

Urrim

Wannabe-Tweaker

Pelox schreef op woensdag 19 december 2018 @ 12:28:
Af en toe moet je even uitzoomen he.. dan zie je dat dit gefriemel van de laatste dagen eigenlijk helemaal niks voorstelt.
Eens, relativeren is hier erg belangrijk. En ik denk zelf ook dat BTC binnekort nog wel flink zal dippen, maar wie weet.. :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matadores
twain4me schreef op woensdag 19 december 2018 @ 12:29:
waves.. zelfs op de 3 min kaart bijna volledig groen..

edit en het orderbok flipt op de sell die stond op 11800
No Lambo? -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thommie.nl
3800 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16:00
Lisk heeft ook een plaatsje in de raket!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Moet je eens kijken waar we vandaan komen. Word je raar van. En dat horizontale aan het begin is dus die $6000 waar we hele tijd rond zaten en maar niks vonden. 4H chart coinbase. Zit nu op $3930.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/VW6FnC1/Naamloos.jpg
aluminum hydroxide symbol

[ Voor 15% gewijzigd door Klaas25 op 19-12-2018 12:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

neej, een skelter van mp moet inmiddels wel lukken.

edit we zijn erdoor, nu dus met spinners 8)

[ Voor 11% gewijzigd door twain4me op 19-12-2018 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Ziet er goed uit vandaag resistent van $3500 is doorbroken doel van $4460 zie ik nog wel gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
Vanmorgen ingestapt in Waves en zojuist maar ff uitgestapt met een leuk winstzakje.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
HOLYFUCKKKKKKKKK
STRATISSSSSSS BROER

Die maakt gewoon de bearmarket in 2 dagen goed voor mij. STILL HOLDING

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ben er even helemaal uit gestapt. Bijna +20% in 2 dagen, dikke prima. Stijgen we nog verder is het jammer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Tominatie schreef op woensdag 19 december 2018 @ 13:01:
HOLYFUCKKKKKKKKK
STRATISSSSSSS BROER

Het is je enorm gegund dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Binance zit nu op 3800. Breekt het hier door dan zie ik 4000-4200 zoals veel handelaren aangeven ook wel gebeuren. Op de 1hr kaart is er veel steun en weerstand geweest rond dit niveau. Daarna tot 4000-4200 vrij weinig.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19:02

raq

Fuck, zit ik weer groene staven te jagen en mezelf vol te laden met alts
Hopelijk gaat het nog 1x goed en dan doe ik het niet meer, echt waar...

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mwit88
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 23:26
Eigenlijk net te vroeg deze stijging.. Wou nog een mooi gedeelte 13e maand erin steken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ggj87
raq schreef op woensdag 19 december 2018 @ 13:16:
Fuck, zit ik weer groene staven te jagen en mezelf vol te laden met alts
Hopelijk gaat het nog 1x goed en dan doe ik het niet meer, echt waar...
Afbeeldingslocatie: https://i.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/009/363/feels.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
ggj87 schreef op woensdag 19 december 2018 @ 13:15:
Binance zit nu op 3800. Breekt het hier door dan zie ik 4000-4200 zoals veel handelaren aangeven ook wel gebeuren. Op de 1hr kaart is er veel steun en weerstand geweest rond dit niveau. Daarna tot 4000-4200 vrij weinig.
Kijken of ons Amerikaanse vrienden zo, een duwtje kunnen geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tominatie schreef op woensdag 19 december 2018 @ 13:01:
HOLYFUCKKKKKKKKK
STRATISSSSSSS BROER

100 euro verdiend? :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Geen idee, denk wel meer want heb er rond de 1500 gekocht op 17,5-18,5k sat.
Maar kijk zelf niet naar fiat, ik ben alleen bezig met BTC.

1500 strat * 18k sat = 27000000 sat
Dat is 0.27btc
1500 strat * huidige sat prijs = 43500000 sat
Dat is 0.435 btc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Welke coin(s) hebben jullie in deze portfolio, die nog relatief klein is maar de potentie heeft om zeer groot kan worden?
Ik wil mij namelijk gaan verdiepen in dit soort munten. Tips van jullie maken dit proces wat gemakkelijker.
Pagina: 1 ... 33 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!