Ripple's CEO geeft over 2 uur een AMA die al een tijdje gepland staat. Misschien dat er nog een ritje op XRP te maken valt straks.
Damnnnn ik zit echt in een ruimteschip naar de maan. Ook wel eens lekker. Madness
BTC word nu voor 3600 ingekocht
Edit: Laat maar...
Edit: Laat maar...
[ Voor 28% gewijzigd door Thaam op 18-12-2018 20:18 ]
Ik wil je er wel 5 XRP voor geven, daar heb ik er toch teveel van en kan ik makkelijker missenMalarky schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 18:31:
[...]
Hehe je kan nu nog mijn locked wallet over nemen voor een zacht prijsje van 5BTC he. Onder huidige marktwaarde dus
Coinbase listingTominatie schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 20:46:
Zil is ook vertrokken, wat een gekte!
Zou ripple zakt nu ook tot zijn low van vandaag. Ik verwacht hier dan toch ook wel een bounce.
Coinbase heeft de strategie veranderd door gebrek aan inkomsten.
Haha, krijgen we nu Coinbase pumps ipv Binance pumps zoals begin dit jaar?
Ben benieuwd of we nog een keer echt bij de 3600 gaan komen ipv bij 3580 of 3570 de boel weer laten hangen...
C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E
Lekker kerel het is je gegund. Appte toevallig vandaag een maatje van me over 1 van onze ICO's die nu 100x zo weinig waard is, haha.... Het kan beide kanten op verkeren hè.Malarky schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 09:24:
Dus dan heb je op 30 april 2018 de ICO van Solve.Care gekocht. Toen kocht ik voor 0.1BTC rond precies 9374,20 Solve.Care tokens. (een fijne herinnering aan het moment dat 1 BTC dus 9374 dollar opleverde)
Eindelijk, eindelijk gelist op Bittrex en vandaag de handel geopend. En jawel, nu leveren mijn 9374,2 tokens al 11 BTC op, met als enige nadeel, je tokens zijn gelocked voor 12 maanden en 15 dagen
Dus kan er pas op 16 mei 2018 2019 bij![]()
Zo kan ik dus niet mijn verliezen goed maken.
Maar toch een uiterst zeldzaam succesvolle ICO. Komt mede doordat het team afgelopen maanden heel hard gewerkt heeft en business cases heeft uitgewerkt zonder dat de coin gelist werd. Sommigen hebben een jaar moeten wachten op de listening. Maar worden nu wel dubbel en dwars beloond.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Betreffende Coinbase, het is al oud nieuws en al eerder gepost hier en ja Zil staat er ook bij.
Bron: https://www.bitcoinsaltco...evoegen-31-nieuwe-crypto/Een aantal punten uit de blog van Coinbase
De aankondiging van Coinbase kwam voor mij een beetje onverwacht. 2018 is niet het beste jaar geweest voor cryptovaluta en Coinbase staat er niet om bekend snel valuta toe te voegen. Een aantal speerpunten uit de aankondiging:
Coinbase is de meest populaire crypto exchange van de Verengde Staten. Zij staan er om bekend om nieuwe valuta langzaam en met veel zorg te selecteren en toe te voegen aan hun platform. Ze onderzoeken nu om 30 nieuwe crypto toe te voegen aan het platform.
Dan mag je mij wel sponseren hoor als je er teveel van hebt.😘Slux schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 20:22:
[...]
Ik wil je er wel 5 XRP voor geven, daar heb ik er toch teveel van en kan ik makkelijker missen
Waves is de nieuwe MDA.
Rookworst zonder r is ook worst.
Maar de no shitcoin versie. Wel ziek hoor, blijft maar gaannnBartvandelaar schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 21:23:
Waves is de nieuwe MDA.
Verwijderd
Echt. Ik ben van btc naar WAVES gegaan om de dip te vermijden... Ik blijf even zitten... Sterker nog ik blijf wakker vannacht als het moet...
Ik had de stop loss iets te strak staan ,voordeel is dan wel weer dat ik gewoon kan gaan slapen
In ETH zie je snel welke coins echt veel verloren hebben. Want als je nog beroerder dan ETH bent gegaan dan ging je slecht.
Van de grote coins is ONT wel de grote verliezer toch? Dan tel ik NEO even niet mee want dat is sinds januari al weinig meer.
Al verdiend SKY ook een eervolle vermelding.
Van de grote coins is ONT wel de grote verliezer toch? Dan tel ik NEO even niet mee want dat is sinds januari al weinig meer.
Al verdiend SKY ook een eervolle vermelding.
[ Voor 8% gewijzigd door Malarky op 18-12-2018 21:34 ]
Typische functie heb je "Pricewatch Admin"Malarky schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 21:29:
In ETH zie je snel welke coins echt veel verloren hebben. Want als je nog beroerder dan ETH bent gegaan dan ging je slecht.
WAVES lijkt te doen wat NANO een tijd terug deed, even 100% in 1 week tijd toen.
Die ene die op Binance voor 0.009 heeft gekocht zal wel blij zijn. Da's toch een pak minder verlies ineens.
En waarom hebben we in eens zoveel animo voor WAVES?
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Bij Waves is het wachten op een whale die even de prijs weer met 66% naar beneden drukt dmv een mooie market sell. Als je die grafiek op 12h of 1d zet, dan blijf ik erbij dat dit niet lang goed kan gaan. Ik durf zeker een risico te nemen, maar nu bij Waves niet meer.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Inderdaad, ik zat ook ff te twijfelen, maar ik val dan terug op mijn motto 'TP je bent gewoon te laat. Links laten liggen en weer verder.' Moet ik soms echt tegen mezelf zeggen :-)Taro schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 21:37:
Bij Waves is het wachten op een whale die even de prijs weer met 66% naar beneden drukt dmv een mooie market sell. Als je die grafiek op 12h of 1d zet, dan blijf ik erbij dat dit niet lang goed kan gaan. Ik durf zeker een risico te nemen, maar nu bij Waves niet meer.
Die trap is de laatste dagen alleen maar groter gewordenTaro schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 21:37:
Je weet het niet bij zulke munten. Misschien doet ie nog eens 40%, maar dat het ineens voorbij is met een 50% of meer drop omlaag kan inderdaad net zo goed.
Goede strategie inderdaad en goed om die zo af en toe voor jezelf te herhalen.toilet_paper schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 21:40:
[...]
Inderdaad, ik zat ook ff te twijfelen, maar ik val dan terug op mijn motto 'TP je bent gewoon te laat. Links laten liggen en weer verder.' Moet ik soms echt tegen mezelf zeggen :-)
Uit zelfbescherming heb ik mijzelf voorgenomen vanaf nu alleen nog in: Bitcoin, NEO, ONT, ADA, XRP en ZIL te investeren, tenzij daar echt een goede toevoeging bij komt. Andere tabs hou ik ook niet meer open om niet in de verleiding te komen.
Ook zie je weer dat ONT minder dan 10% van NEO waard was en nu weer 10% van NEO waard is. Dalen van ONT gaat harder dan NEO, maar stijgen ook, totdat de factor x10 weer wordt aangetikt, dan neemt deze af.
Tot nu toe redelijk vaak van geprofiteerd, maar nu blijf ik toch even weg uit ONT. Inmiddels weer helemaal in fiat.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
In April 2017 is WAVES eens 26sat btc geweest. Daarna met horten en stoten maar over termijn lineaalrecht naar 2sat afgezakt waar die februari 2017 ook aan zijn bullrun begon.
Verwijderd
Ik heb me stoploss er op zitten. En hoop dat hij normaal blijft door tikken. Maar ik ben al happy met mijn sloploss aan waarde.
En niet te hebberig zijn,. Die les heb ik vorig jaar hard geleerd.
En niet te hebberig zijn,. Die les heb ik vorig jaar hard geleerd.
@Emielvanputten Wel met een giga verschil tussen stop en limit mag ik hopen? Want als die gaat, dan gaat het hard en kan je zo maar met een niet ingevulde sell order blijven zitten terwijl de koers ondertussen gewoon verder daalt.
Waves gaat echt als een gek. Als je die een maand terug had opgepakt had je nu x3.
Prima tip idd. Ook wel eens de mist mee ingegaan.Taro schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 21:49:
@Emielvanputten Wel met een giga verschil tussen stop en limit mag ik hopen? Want als die gaat, dan gaat het hard en kan je zo maar met een niet ingevulde sell order blijven zitten terwijl de koers ondertussen gewoon verder daalt.
Ik zet tegenwoordig zo'n 50 dollar op BTC tussen de stop en limit. In het verleden wel eens met 10 dollar gewerkt en dat ging altijd goed, maar in deze markt is het vragen om problemen.
Denk na het zien van de laatste “poging” van btc dat we geen te hoge verwachtingen mogen hebben. Ondertussen toch al meerdere pogingen gehad om door die 3600 te geraken. Het zal dan toch gaan moeten gebeuren komende dag(en) of gaan terug naar af vrees ik.
Dan gaan we de 3k wederom testen. Zou mij niks verbazen als die er dan een keer doorheen gaat.
Verwijderd
Goed punt. Daar heb ik nog geen fout mee gemaakt.
Maar vandaag is ook de eerste keer dat ik hem heb ingesteld...
Met btc snap ik het instellen naar waarde nog wel.
Met WAVES vind ik het wat lastiger om te bepalen wat er tussen moet..
Hoe dan ook... Allemaal speelgeld tuurlijk als alles weg is zal ik balen.. maar het is niet super erg
Maar vandaag is ook de eerste keer dat ik hem heb ingesteld...
Met btc snap ik het instellen naar waarde nog wel.
Met WAVES vind ik het wat lastiger om te bepalen wat er tussen moet..
Hoe dan ook... Allemaal speelgeld tuurlijk als alles weg is zal ik balen.. maar het is niet super erg
@dabla Ik deel dat gevoel. Op de 12h grafiek zie je mooi dat hij constant stuk loopt op deze grens. Dit voelt voor mij gewoon als een tijdelijke opleving. Ik kijk het weer even vanaf de zijlijn aan en stap wel weer in als richting bepaald is.
Volgens mijn ultra coole H&S-patroontje (zie post ergens 19:30u) gaat 'ie rond middernacht een pogingetje doen.dabla schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 21:57:
Denk na het zien van de laatste “poging” van btc dat we geen te hoge verwachtingen mogen hebben. Ondertussen toch al meerdere pogingen gehad om door die 3600 te geraken. Het zal dan toch gaan moeten gebeuren komende dag(en) of gaan terug naar af vrees ik.
Zal wel weer geen ree achterwerk van kloppen maar 't is leuk om te doen en heb ik een reden om ff een wijntje te pakken.
't is niet een heel mooi figuurtje. Als het een vrouwtje was geweest had ik er met een boog omheen gelopen dat ik brood mee moest nemen voor onderweg.
Moet zeggen dat voor mij die TA op kleine schaal (15 min chart was 't geloof ik) best vaak goed uitpakt.
Gaat hard naar beneden nu bij Waves. Wat een lef voor de kopers nu
Waves stort eindelijk weer een beetje in. Ben benieuwd waar de bodem ligt
Je IHNS patroontje. Toen ik HNS las dacht ik huh? Dat is bearish. Maar toen keek ik naar je screenshot en toen zag ik een IHNS. En dat is idd bullish. We gaan het zien, zou maar zo kunnen. Ik denk zelf ook dat we de 3.6k nog wel een keer gaan testen. Of we er doorheen gaan is de vraag. Als dat lukt dan kunnen we wel wat vuurwerk verwachten.toilet_paper schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 22:11:
[...]
Volgens mijn ultra coole H&S-patroontje (zie post ergens 19:30u) gaat 'ie rond middernacht een pogingetje doen.
Zal wel weer geen ree achterwerk van kloppen maar 't is leuk om te doen en heb ik een reden om ff een wijntje te pakken.
't is niet een heel mooi figuurtje. Als het een vrouwtje was geweest had ik er met een boog omheen gelopen dat ik brood mee moest nemen voor onderweg.
Moet zeggen dat voor mij die TA op kleine schaal (15 min chart was 't geloof ik) best vaak goed uitpakt.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Klopt, is inderdaad beetje op de kop achtig maar dat valt bij mij in de mondelinge wandelgangen onder dezelfde noemer.DAMAGE schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 22:30:
[...]
Je IHNS patroontje. Toen ik HNS las dacht ik huh? Dat is bearish. Maar toen keek ik naar je screenshot en toen zag ik een IHNS. En dat is idd bullish. We gaan het zien, zou maar zo kunnen. Ik denk zelf ook dat we de 3.6k nog wel een keer gaan testen. Of we er doorheen gaan is de vraag. Als dat lukt dan kunnen we wel wat vuurwerk verwachten.
Op dit moment kijk ik naar de stijgende driehoek waar ie iedere keer netjes op bounced. De vraag is of ie omlaag of omhoog uitbreekt.
Ik zeg niet dat je het had kunnen voorspellen, maar het is toch niet normaal hoe precies alles uitkomt?

Mooi he, support en resistanceggj87 schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 22:37:
Ik zeg niet dat je het had kunnen voorspellen, maar het is toch niet normaal hoe precies alles uitkomt?
Het ging me meer om de fib levels die precies de toppen aangeven.
Support en resistance geef ik tegenwoordig altijd op mijn kaartjes aan, dat komt ook altijd mooi uit ja. Ongelooflijk maar waar
Fib levels zijn support en resistance levels toch ?ggj87 schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 22:40:
[...]
Het ging me meer om de fib levels die precies de toppen aangeven.
Support en resistance geef ik tegenwoordig altijd op mijn kaartjes aan, dat komt ook altijd mooi uit ja. Ongelooflijk maar waarMoet wel zeggen dat het niet altijd geldt, maar vaak wel ja.
Eindelijk? Hoezo eindelijk?Tominatie schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 22:26:
Waves stort eindelijk weer een beetje in. Ben benieuwd waar de bodem ligt
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Niet om te mierenneuken, maar het zijn toch mogelijke support levels? De uiteindelijke support levels komen daar wel vaak op uit ja, maar dat hoeft niet per se.PilatuS schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 22:42:
[...]
Fib levels zijn support en resistance levels toch ?
Precies hetzelfde hier. Snap niet dat het maar blijft gaan en ''durf'' dan toch elke keer weer niet mee te doen omdat ik een mega drop verwacht, maar waar die angst vandaan komt....Tominatie schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 16:35:
[...]
ik hoor mezelf nog steeds doodleuk zeggen op 38k sat:"waves ziet er echt gemanipuleerd uit ik zou uitkijken, ik stap iedergeval niet meer in", KUT KUT KUT
Zal het traden wel nooit leren
* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz
Om support en resistance te berekenen pak je de fib range van een stijging of daling. Of dat nou een stijging/daling is van 1 week of 1 jaar maakt niet uit. Dan zijn het inderdaad mogelijke support en resistance levels, maar het is natuurlijk altijd mogelijk. Of een support het gaat houden weet je inderdaad niet, maar die fib levels geven wel aan waar die punten zijn. Ik heb het idee dat we hetzelfde bedoelen, maar het iets anders omschrijvenggj87 schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 22:45:
[...]
Niet om te mierenneuken, maar het zijn toch mogelijke support levels? De uiteindelijke support levels komen daar wel vaak op uit ja, maar dat hoeft niet per se.
Op Binance probeert iemand even mee te helpen met een 190 Bitcoin buy order. Ben een kwartiertje geleden toch nog all-in gegaan om mee te helpen
Als ik zo'n order zie ben ik altijd bang dat we gaan vallen omdat ie fake isTaro schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 22:50:
Op Binance probeert iemand even mee te helpen met een 190 Bitcoin buy order.
We hebben hem meerdere malen zien testen en terugvallen. Maar de terugval vind ik niet overtuigend genoeg om echt naar beneden te gaan. Net zo goed als we door resistance gaan en die niet overtuigend genoeg is, we bijna altijd naar beneden gaan denk ik dat we nu best omhoog kunnen. Blijft spannend!PilatuS schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 22:35:
Op dit moment kijk ik naar de stijgende driehoek waar ie iedere keer netjes op bounced. De vraag is of ie omlaag of omhoog uitbreekt.
Edit: we hebben zelfs een behoorlijke drop gezien gister volgens mij en die werd best rap opgekocht.
[ Voor 8% gewijzigd door DAMAGE op 18-12-2018 22:53 ]
Hmm, die waves gaat lekker vandaag, helaas mn trade-waves verkocht rond het middaguur. Geloofde mijn ogen niet toen ik net weer keek.
Tijd dat nano, XLM, En Ada eens wat waves gaat doen...
Tijd dat nano, XLM, En Ada eens wat waves gaat doen...
De tijd leert of het tij keert
Oh, sorry dat moest 0.19 zijn hihi.Taro schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 22:50:
Op Binance probeert iemand even mee te helpen met een 190 Bitcoin buy order. Ben een kwartiertje geleden toch nog all-in gegaan om mee te helpen
Kan je die fout even opnieuw maken, maar dan @ 3850 limit? Thx, namens ons allemaal.
btc gaat de goede kant op, die 3.6k komt straks wel heel dichtbij, moon lambo soon
Als iedereen ook een plukje Bitcoin ipv alleen alts koopt, dan zouden we al lang weer een stuk hoger staan. Al is het maar 10% van je pf, gewoon altijd wat Bitcoin kopen
Ah, jammer dat je zoiets net weer te laat ziet he
Was makkelijk 10% geweest.
Toch weer een dikke deny voor BTC en een lower high. Een uur doen over omhoog klimmen en binnen 5 minuten weer terug bij af.
Is al voor de 3e keer een afwijzing van 3600. Op Coinbase kwamen ze er eigenlijk niet eens bij in de buurt. 3585, 3573 en nu 3563. Ben benieuwd of een whale de boel er nog voorbij gaat duwen of dat we weer terug zakken richting 3k.
En dat is het lastige van cryptocurrency, over 15 minuten kan je 200 Dollar hoger staan...PilatuS schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 23:28:
Toch weer een dikke deny voor BTC en een lower high. Een uur doen over omhoog klimmen en binnen 5 minuten weer terug bij af.
Ik ben voor 50% uitgestapt, de resterende 50% staat met een stop loss te wachten op een groene candle. Ik blijf voor 85% op een daling rekenen, maar sluit niet uit dat Bitcoin toch weer onverwachts iets gaat laten zien.
Welterusten

Ik heb op 3560 mijn BTC en een gedeelte van mijn alts verkocht. Vond het wel een mooi moment, want als we dalen heb ik ze op een mooi moment verkocht. Ga zo een stop order inzetten op 36xx, bij stijging neem ik dat "verlies" graag voor lief voor nu.PilatuS schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 23:28:
Ik zie nu pas dat InvestingScope een update heeft geplaatst:
https://www.tradingview.c...r-break-out-or-rejection/
Volgens hem is 3800 (op Bitfinex) het breakout niveau. Zijn fib levels vind ik een beetje raar bepaald maar hij zal er zijn redenen voor hebben.
https://www.tradingview.c...r-break-out-or-rejection/
Volgens hem is 3800 (op Bitfinex) het breakout niveau. Zijn fib levels vind ik een beetje raar bepaald maar hij zal er zijn redenen voor hebben.
En op Bitfinex staan we nu op 3660.8 ???
Nja, ik denk dat we flink gaan moonen. Bears houden nu nog stand maar de bulls nemen het over verwacht ik.PilatuS schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 23:28:
Oei dat was een flinke spike
Ligt er aan hoe je ze pakt. Je kan een deel van de daling pakken of de hele daling. Dan heb je verschillende weerstand niveau's van zwaar tot heel zwaar.ggj87 schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 23:42:
Zijn fib levels vind ik een beetje raar bepaald maar hij zal er zijn redenen voor hebben.
Edit: Hij pakt ook Bitfinex, niet heel handig.
Daar zou ik niet naar kijken. Beter kijk je op BitmexDAMAGE schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 23:44:
En op Bitfinex staan we nu op 3660.8 ???
Zou zeker kunnenTominatie schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 23:44:
[...]
Nja, ik denk dat we flink gaan moonen. Bears houden nu nog stand maar de bulls nemen het over verwacht ik.
@PilatuS ik kijk nooit op Bitfinex eigenlijk maar het viel mij op op die chart.
Bitfinex loopt nog steeds met Tether te kloten. Het Binance tegenover Bitmex verschil is nu maar 15 dollar, maar het Bitfinex verschil is gigantisch.DAMAGE schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 23:46:
@PilatuS ik kijk nooit op Bitfinex eigenlijk maar het viel mij op op die chart.
En toch heb ik het idee dat Bitfinex 'leidend' is. Die whale van laatst die 1000BTC kocht, deed dat ook op Bitfinex. Ze hebben daar altijd de grootste orders.
Ik hou het op volumeggj87 schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 23:49:
En toch heb ik het idee dat Bitfinex 'leidend' is. Die whale van laatst die 1000BTC kocht, deed dat ook op Bitfinex. Ze hebben daar altijd de grootste orders.
https://coinmarketcap.com/exchanges/volume/24-hour/all/
Vind sowieso de Bitmex chart fijn om naar te kijken en die pakt ook netjes dingen als 3400 rond en niet 3420 ofzo voor een bounce.
Daar gaan we! Komop bulls nog even doorzetten nu! GAS EROPPPPPP
De resistance is wel sterk hoor. Lets go!
Nou mag ie ook wel een keer doorzetten hoor. Pffff....
Bears houden hun laatste strohalm nog wel ff vast helaas. MOON'EM UP
Die 3600 waar van ik dacht dat het de support zou zijn een paar weken terug blijkt nu onze grootste vijand te zijn. Wie had dat ooit gedacht. Maar we gaan hem waarschijnlijk wel sneller kraken dan dat hij ons van support heeft voorzien. Best een sterk teken IMO.
Helaas niet de laatste, maar de eerste.Tominatie schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 23:54:
Bears houden hun laatste strohalm nog wel ff vast helaas. MOON'EM UP
ik hoop toch dat we nog wat actie gaan zien! Altijd leuk, alleen zit de TA niet echt mee voor de bulls.

Behoorlijk bearish div
Wat een spanning.
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Pohhh, hij blijft gewoon tegen de stroom in zwemmen vooralsnog. KOMAAN!
Zo dichtbij
Zo dichtbij
Op Binance zijn we er doorheen. Als Bitmex nu ook ff zijn best doet dan gaa nwe los.
@DAMAGE op bitmex staan we ook al boven 3600 maar de fomo/enorme stijging laat nog op zich wachten. Niet gek natuurlijk, de ta'ers en de meeste mensen zijn gewoon bearish. Bitcoin zwemt momenteel tegen de stroom in wat een beetje voor een ongemakkelijke situatie zorgt.
Ja de TA'ers mogen bijna voor de tweede keer hun verlies pakken en weer instappen. Kan een beste kaars worden als ze dat besluit eindelijk nemen.
Finex komen ze er maar moeilijk doorheen. Flink wat coins tot 3800.
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Haha heerlijk dit, al zal die vast straks weer terugzakken. Rip bears

net ff iemand voor ongeveer 1.9MJ geliquideerd
* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz
Hoe meer goudberen geliquideerd worden hoe beter het is.
Hmmm ik zat er toch weer 6 min. naast met mijn middernacht door de 3600.
En mijn IH&S patroon zat er ook maar liefst 2 dollar naast.
Klopt geen snars van die hele TA. Ik geloof er niet meer in.
Ik kap er maar mee.
Ik kap er maar mee.
mag ik inleggen?toilet_paper schreef op woensdag 19 december 2018 @ 00:26:
Ik kap er maar mee.
Ja het moet wel ff op de minuut nauwkeurig alstublieft!toilet_paper schreef op woensdag 19 december 2018 @ 00:26:
Ik kap er maar mee.
iNSANiTi schreef op woensdag 19 december 2018 @ 00:17:
net ff iemand voor ongeveer 1.9MJ geliquideerd
If you play with fire, prepare to get burnedDAMAGE schreef op woensdag 19 december 2018 @ 00:18:
Hoe meer goudberen geliquideerd worden hoe beter het is.

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Ik had niet verwacht dat we gewoon door zouden stijgen. Op deze manier breken we de 3.7k ook straks.
So dan, kiek um is gaan vandaag die ouwe BTC!
nice inv h & s playoutTominatie schreef op woensdag 19 december 2018 @ 00:31:
Ik had niet verwacht dat we gewoon door zouden stijgen. Op deze manier breken we de 3.7k ook straks.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!