Gelukkig heb ik mijn arb tokens nog... Just leaving this here
Niet helemaal mee eens, je hebt coins die wel hun best doen maar eigenlijk niks toevoegen, de alt coins.locmorto schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 12:15:
[...]
Dat geldt voor 99% van de coins die zijn gelist op coinmarketcap
En je hebt coins die er een bende van maken en alleen maar uit zijn om crypto te verpesten, daar valt o.a. bcash onder, de shitcoins.
'Funds were initially distributed via a captcha-based faucet distribution system that ended in October 2017.'Tominatie schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 21:34:
@PilatuS Altijd als ik over Nano lees word ik wel enthousiast moet ik bekennen. Kijk, al die forks van bitcoin zijn naar mijn idee een beetje onzinnig omdat alles wat Bitcoin Cash kan ook mogelijk is voor Bitcoin.
Nano daarentegen maakt gebruik van een heel ander soort blockchain structuur. De zogehete "block-lattice structure" verwant met de DAG tech. Elk account heeft zijn eigen blockchain, met daarin de transacties/de historie van funds etc. Elke account kan alleen worden bijgewerkt door de eigenaar van dit account. Op deze manier kan zo'n chain op zich zelf werken, waardoor account van andere mensen hier niets mee te maken heeft. In een traditionele blockchain is dit niet mogelijk. Hierdoor is het dus zo fucking snel.
Nja, de snelheid is natuurlijk al een groot pluspunt maar toen ik ook nog eens hoorde dat het compleet feeloos was... pfoe. Ik begon toen toch steeds meer te geloven in Nano als misschien wel de cryptocurrency waarbij grootschalige adoptie goed mogelijk is. (vooral op het internet/webshops etc..).
Ok, de transactiekosten op bitcoin en de andere PoW/PoS coins zijn natuurlijk ook vaak erg klein maar toch betaal je extra op elke transactie en ik zie de mens dat gewoon niet zo snel doen. Vroeg me altijd af hoe het in godsnaam mogelijk was dat er geen transactiekosten waren. Wie zorgt er dan voor dat het netwerk veilig en bruikbaar blijft? Nou, omdat blokken alleen kunnen worden toegevoegd door de eigenaar van de account-chain, vereist het overboeken van geld van de ene rekening naar het andere account slechts twee transacties: een verzendtransactie die het bedrag aftrekt van het saldo van de verzender en een ontvangsttransactie die het bedrag toevoegt aan het saldo van de ontvanger. Het verwerken van deze transacties kost zo weinig moeite dat er geen kosten aan zitten verbonden. Er zijn berekeningen gedaan dat zo'n transactie slechts $0,00035 zou kosten. Omdat er bij een DAG niet wordt gemined op basis van het Proof-of-Work consensus, is deze lage prijs te verklaren. Nog een pluspunt, ben je gelijk af van al die "greedy" miners die het netwerk veilig/bruikbaar houden terwijl die er lekker mee stoppen als ze er geen winst meer uit halen (wat opzich wel logisch is natuurlijk..).
Nog een stukje, mocht je nog zin hebben om wat te lezen.
[...]
NANO ALLOWS THOSE WHO HAVE A DIRECT BENEFIT FROM USING AN INSTANT, FEE-LESS NETWORK, TO PAY FOR USING THE NETWORK. THE FACT THAT THE COST ITSELF IS MINUSCULE COMPARED TO ANYTHING ON THE MARKET IS JUST THE CHERRY ON TOP.
Eerlijk, dat is toch gewoon een top systeem man.![]()
Over de schaalbaarheid waar ze over reppen ga ik de komende tijd meer naar kijken. Maar ook daar heb ik veel positieve verhalen over gehoord.
Iemand enig idee hoe de 'wealth' is verdeeld. Ik heb zelf deze periode niet mee gemaakt dus weet niet hoe makkelijk het was om xrb te vergaren.
https://www.parool.nl/bin...7423fd83a297070f0dd350f35
Dit soort nieuws brengt ook weinig verandering teweeg. Maar volgens mij werd er in 2013 nauwlijks na de dip over geplubiseerd, en nu bemoeit elke nieuwsredachtie zich ermee. Misschien haalt hij de 20k niet meer. Maar hij gaat echt nog wel ooit hoger komen dan nu, en dat is prima
Dit soort nieuws brengt ook weinig verandering teweeg. Maar volgens mij werd er in 2013 nauwlijks na de dip over geplubiseerd, en nu bemoeit elke nieuwsredachtie zich ermee. Misschien haalt hij de 20k niet meer. Maar hij gaat echt nog wel ooit hoger komen dan nu, en dat is prima
Nu.nl heeft vandaag ook een fud nieuws. Die gast van witwasbank van ING kwam ook langs.
Is de bitcoin op weg naar nul?
[ Voor 36% gewijzigd door New Yorker op 15-12-2018 15:08 ]
Weg
Als we de ING de witwasbank gaan noemen, gaan we dan ook BTC de scam coin noemen? Omdat er mensen mee worden opgelicht?New Yorker schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 15:02:
Nu.nl heeft vandaag ook een fud nieuws. Die gast van witwasbank van ING kwam ook langs.
E wat is er FUD aan dat bericht? Het is gewoon een samenvatting van wat er is gebeurd. Vond wel de link interessant dat blijkbaar steeds minder mensen BTC daadwerkelijk gebruiken om te betalen (https://www.reuters.com/a...ge-dries-up-idUSKCN1NP1D8).
Oftewel men is hier aan het klagen dat het bij BCH alleen zou zijn ontwikkelt om geld te verdienen, terwijl ondertussen blijkbaar nog steeds weinig mensen BTC hebben voor een andere reden.
Maar dat is helemaal niet waar. BCH is ontwikkelt door mensen die 4 jaar lang hebben geprobeerd om de blokken op BTC groter te maken zodat Bitcoin goedkoop en snel blijft. Toen dat niet gelukt is hebben ze Bitcoin geforkt.D-Ed schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 08:33:
[...]
BTC is vanuit een positieve ideologie ontstaan? BCH is door mensen met $ tekens in de ogen ontwikkelt.. Dezelfde mensen die in de loop der tijd 46.53% van de hr naar zich toe hebben getrokken.. Maar in essentie is btc dus gewoon ‘beter’ (lees: aardige mensen i.p.v. achterbakse gedrochten)
Waarom denk je dat?
[ Voor 4% gewijzigd door Kain_niaK op 15-12-2018 15:19 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Check die titel.Sissors schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 15:14:
[...]
Als we de ING de witwasbank gaan noemen, gaan we dan ook BTC de scam coin noemen? Omdat er mensen mee worden opgelicht?
E wat is er FUD aan dat bericht? Het is gewoon een samenvatting van wat er is gebeurd. Vond wel de link interessant dat blijkbaar steeds minder mensen BTC daadwerkelijk gebruiken om te betalen (https://www.reuters.com/a...ge-dries-up-idUSKCN1NP1D8).
Oftewel men is hier aan het klagen dat het bij BCH alleen zou zijn ontwikkelt om geld te verdienen, terwijl ondertussen blijkbaar nog steeds weinig mensen BTC hebben voor een andere reden.
Weg
Check dat vraagteken aan het eind van de titel. Natuurlijk, het is een prikkelende titel. Maar dat zie je sowieso vaak.
Ga m'n voorspelling bijstellen, op 1 januari zitten we rond de 1400/1500 euro.
Wat zijn euro's? Kijken mensen koersen serieus in euro's?ShininNL schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 16:41:
waarom ?ShininNL schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 16:41:
Prepare for the next ATH
Ach ja, dan hebben die goede mensen vanaf de fork de dollar tekens in de ogen gekregen.. Het is toch onderhand wel duidelijk (zeker sinds de ‘hashwar’) dat deze mensen niets goeds in de zin hebben? Net doen alsof BCH écht écht BTC is (ook door de Bitcoin Twitter, het .com domein etc te kapen -> net te doen alsof dat de echte bronnen zijn)..Kain_niaK schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 15:19:
[...]
Maar dat is helemaal niet waar. BCH is ontwikkelt door mensen die 4 jaar lang hebben geprobeerd om de blokken op BTC groter te maken zodat Bitcoin goedkoop en snel blijft. Toen dat niet gelukt is hebben ze Bitcoin geforkt.
Waarom denk je dat?
Niemand doet alsof BCH, BTC is. Dat zijn ticker symbolen. Bitcoin heeft een jaar lang geen ticker symbool gehad. Bitcoin is een uitvinding, een mechanisme, een systeem. Niet een ticker symbol. Een groep mensen heeft onenigheid gehad over welke richting Bitcoin op moet gaan. Beide groepen hebben evenveel recht om te zeggen dat ze aan Bitcoin aan het werken zijn.D-Ed schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 17:16:
[...]
Ach ja, dan hebben die goede mensen vanaf de fork de dollar tekens in de ogen gekregen.. Het is toch onderhand wel duidelijk (zeker sinds de ‘hashwar’) dat deze mensen niets goeds in de zin hebben? Net doen alsof BCH écht écht BTC is (ook door de Bitcoin Twitter, het .com domein etc te kapen -> net te doen alsof dat de echte bronnen zijn)..
Het Bitcoim.com domein is door Roger Ver in 2011 or 2012 gekocht. Dat is dus niet kapen. Als Roger Ver van mening is dat Bitcoin Cash de juiste richting is opgegaan en dat nu als Bitcoin ziet dan heeft hij daar het volste recht op.
Het zelfde met de Bitcoin twitter account. Je hebt geen permissie nodig om wijzigingen aan Bitcoin aan te brengen, dat staat in de MIT licentie die Satoshi heeft gebruikt.
Alles draait om euros hier in NL.jostefa schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 16:47:
[...]
Wat zijn euro's? Kijken mensen koersen serieus in euro's?
Ik kijk naar USDT op Binance en op Coinbase Pro inderdaad naar Euro's (en af en toe USD voor vergelijk). Helaas is dat noodzakelijk, omdat ik daar niet in USD kan handelen.jostefa schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 16:47:
[...]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Ehm...
Binnen een paar zinnen spreek je jezelf al tegen.Beide groepen hebben evenveel recht om te zeggen dat ze aan Bitcoin aan het werken zijn.
Om vervolgens verkracht te worden door zijn bcash meuk.Kain_niaK schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 17:39:
[...]
Het Bitcoim.com domein is door Roger Ver in 2011 or 2012 gekocht. Dat is dus niet kapen. Als Roger Ver van mening is dat Bitcoin Cash de juiste richting is opgegaan en dat nu als Bitcoin ziet dan heeft hij daar het volste recht op.
Hoe creëer je verwarring.
Wat zal ik blij zijn als die flapdrol met aanhang eindelijk eens verdwijnt, misschien gaan ze nog eens inzien hoe achterlijk ze zijn met hun bcash meuk.
Hoezo, Bitcoin is niet een ticker symbool.PilatuS schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 17:56:
[...]
Ehm...
[...]
Binnen een paar zinnen spreek je jezelf al tegen.
Ik betaal mijn boodschappen in euro'sjostefa schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 16:47:
[...]

Heb jij een eigen spindoctor? Of ben je de spindoctor van meneer Ver?Kain_niaK schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 18:08:
[...]
Hoezo, Bitcoin is niet een ticker symbool.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Wauw. Ik heb de verkoophelft van het orderbook van Coinbase nog nooit zo leeg gezien. Als iemand een market order buy doet van 2000 BTC vliegt de koers naar $5200. Ter vergelijking, bij een vergelijkbare market sell zitten we nog steeds boven de $3000.
Koersmanipulatie dat mag niet van SECSpecy schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 18:53:
Wauw. Ik heb de verkoophelft van het orderbook van Coinbase nog nooit zo leeg gezien. Als iemand een market order buy doet van 2000 BTC vliegt de koers naar $5200. Ter vergelijking, bij een vergelijkbare market sell zitten we nog steeds boven de $3000.
Ook als je als je nu met een stop-loss zou werken op coinbase is de kans heel groot dat je ver onder je prijs verkooptSpecy schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 18:53:
Wat the fuckie is een 'ticker symbool'?? Daar heb ik het toch helemaal niet over..Kain_niaK schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 17:39:
[...]
Niemand doet alsof BCH, BTC is. Dat zijn ticker symbolen. Bitcoin heeft een jaar lang geen ticker symbool gehad. Bitcoin is een uitvinding, een mechanisme, een systeem. Niet een ticker symbol. Een groep mensen heeft onenigheid gehad over welke richting Bitcoin op moet gaan. Beide groepen hebben evenveel recht om te zeggen dat ze aan Bitcoin aan het werken zijn.
Het zelfde met de Bitcoin twitter account. Je hebt geen permissie nodig om wijzigingen aan Bitcoin aan te brengen, dat staat in de MIT licentie die Satoshi heeft gebruikt.

Het gaat ook niet om de ticker. Het gaat hier om:Kain_niaK schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 18:08:
[...]
Hoezo, Bitcoin is niet een ticker symbool.
Dat is iets waar maar heel weinig mensen het mee eens zijn.Beide groepen hebben evenveel recht om te zeggen dat ze aan Bitcoin aan het werken zijn.
Poeh mensen. Gaat er nog wat gebeuren dit weekend of kunnen we beter terug gaan in spaargeld?
Inflatie doet nog meer dan BTC koers op dit moment. Doodsteek voor crypto is volledig teruglopend volume en volatiliteit want dan stoppen ook de daytraders, zwaar frustrerend dit. Slechts een ruime 100$ tussen day high en day low.
Inflatie doet nog meer dan BTC koers op dit moment. Doodsteek voor crypto is volledig teruglopend volume en volatiliteit want dan stoppen ook de daytraders, zwaar frustrerend dit. Slechts een ruime 100$ tussen day high en day low.
[ Voor 8% gewijzigd door Timberly2 op 15-12-2018 19:56 ]
Tuurlijk! Gaat gebeuren!Specy schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 18:53:

Zo nieuwschierig naar eerste kwartaal van 2019.
2018 was zo bearish als het maar kan met alleen maar goed nieuws. Dat moet toch ontploffen zo meteen? Dan bedoel ik op een positieve manier. Niet naar de vernieling..
2018 was zo bearish als het maar kan met alleen maar goed nieuws. Dat moet toch ontploffen zo meteen? Dan bedoel ik op een positieve manier. Niet naar de vernieling..
Denk dat de geschiedenis zich herhaalt. Verwacht begin 2019 dat de koers iets omhoog gaat en geleidelijk weer naar beneden gaat tot zich in een lange tijd stabiliseerd. En dan is het afwachten dat hij weer omhoog schiet als een dolle.Klaas25 schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 20:17:
Zo nieuwschierig naar eerste kwartaal van 2019.
Ik denk eerder dat de boel langzaam afsterft en doodbloedPrutzertje schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 20:26:
[...]
Denk dat de geschiedenis zich herhaalt. Verwacht begin 2019 dat de koers iets omhoog gaat en geleidelijk weer naar beneden gaat tot zich in een lange tijd stabiliseerd. En dan is het afwachten dat hij weer omhoog schiet als een dolle.

Rond 12 januari halveert het zo ongeveer althans, dat gebeurde in 2015 wel na de sky high van 2013.Prutzertje schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 20:26:
[...]
Denk dat de geschiedenis zich herhaalt. Verwacht begin 2019 dat de koers iets omhoog gaat en geleidelijk weer naar beneden gaat tot zich in een lange tijd stabiliseerd. En dan is het afwachten dat hij weer omhoog schiet als een dolle.
XRP = trash
Precies.Mr_Ripple schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 21:12:
[...]
Rond 12 januari halveert het zo ongeveer althans, dat gebeurde in 2015 wel na de sky high van 2013.
Na de skyhigh van 2018 is het al meer dam gehalveerd.. Halveren na een groundlow dus?Mr_Ripple schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 21:12:
[...]
Rond 12 januari halveert het zo ongeveer althans, dat gebeurde in 2015 wel na de sky high van 2013.
Verwijderd
Heren ik heb jullie hulp nodig...
Kan iemand even met enige zekerheid voorspellen wanneer we up gaan.
Mijn Audi dealer wil weten wanneer ik mijn nieuwe sq7 ga betalen.....😁😂🤣
Ontopic. Manmanman wat is het momenteel saai.....
Kan iemand even met enige zekerheid voorspellen wanneer we up gaan.
Mijn Audi dealer wil weten wanneer ik mijn nieuwe sq7 ga betalen.....😁😂🤣
Ontopic. Manmanman wat is het momenteel saai.....
Aldus een troll.locmorto schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 21:09:
[...]
Ik denk eerder dat de boel langzaam afsterft en doodbloed
Weg
Na de sky high van 2013 liep het over 2014 terug van 1200 dollar naar 400 dollar in december 2014.D-Ed schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 21:21:
[...]
Na de skyhigh van 2018 is het al meer dam gehalveerd.. Halveren na een groundlow dus?
Begin 2015 halveerde het toen nog eens tot rond de 200 dollar, vanaf toen is het langzaam weer opgekropen met ups en downs om weer sky high te gaan in 2017.
ik zie datzelfde rondje nog wel een keer gebeuren.
Dat betekend dat we 2019 eindigen rond de 4500 waardoor veel mensen zullen zeggen zie je, nou staat ie toch al weer op 4500 terwijl het in januari nog 1500/1600 was en de low in 2020 veel minder zal zijn dan deze keer gaat komen.
In 2017 ging er in januari van de 1200 dollar 'slechts' 400 dollar af, dus 1/3e, en dat was te danken aan de toegenomen interesse.
Op het moment is die interesse er alleen onder die hards, de rest keert pas langzaam terug halverwege 2020.
Op het moment zijn er gewoon teveel munten en te weinig kopers
XRP = trash
Het zou mij eerlijk gezegd niet verbazen dat de meeste alts waardeloos worden, en dat de BTC dominance richting de 80% gaat. En dat BTC weer gaat stijgen, zal wel even duren voordat er een nieuw ATH komt. Maar die komt wel en met dan een handje vol alt coins die dan nog over zijn.locmorto schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 21:09:
[...]
Ik denk eerder dat de boel langzaam afsterft en doodbloed
Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat het zo een vaart loopt, zeker omdat het verleden echt niks zegt over hoe het in te toekomst loopt, er zijn zoveel variabelen. (Zou ook vreemd zijn als het zich precies zo herhaalt, dan koop ik in februari 2019 weer een staatslot met hetzelfde eindcijfer als dat ik in februari dit jaar heb gedaanMr_Ripple schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 21:32:
[...]
Na de sky high van 2013 liep het over 2014 terug van 1200 dollar naar 400 dollar in december 2014.
Begin 2015 halveerde het toen nog eens tot rond de 200 dollar, vanaf toen is het langzaam weer opgekropen met ups en downs om weer sky high te gaan in 2017.
ik zie datzelfde rondje nog wel een keer gebeuren.
Dat betekend dat we 2019 eindigen rond de 4500 waardoor veel mensen zullen zeggen zie je, nou staat ie toch al weer op 4500 terwijl het in januari nog 1500/1600 was en de low in 2020 veel minder zal zijn dan deze keer gaat komen.
In 2017 ging er in januari van de 1200 dollar 'slechts' 400 dollar af, dus 1/3e, en dat was te danken aan de toegenomen interesse.
Op het moment is die interesse er alleen onder die hards, de rest keert pas langzaam terug halverwege 2020.
Op het moment zijn er gewoon teveel munten en te weinig kopers

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E
Het grappige is dat in het geval van BTC de koers wel eng gelijkt loopt aan wat er in het verleden is gebeurd.
Ik denk ook niet dat de alts gaan verdwijnen. Tuurlijk zullen er projecten afsterven. Maar coins die zich onderscheiden blijven bestaan.
Ik denk ook niet dat de alts gaan verdwijnen. Tuurlijk zullen er projecten afsterven. Maar coins die zich onderscheiden blijven bestaan.
[ Voor 38% gewijzigd door DAMAGE op 15-12-2018 22:17 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Bestaan die? Zo ja, welke?DAMAGE schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 22:15:
coins die zich onderscheiden
TP je bent weer lekker tegen de markt in aan het traden momenteel. Soms glipt de flow uit je vingers. Beste is om dan ff te stoppen en te herpakken. Geduld is een schone zaak. Te graag in een positie willen zitten is niet verstandig.
Maar het is zo leuk :-)
Tja, wil je nou geld verdienen of niet?
(Ik zat ff te luisteren naar het gesprek tussen de beide figuurtjes op mijn schouders.)
Maar het is zo leuk :-)
Tja, wil je nou geld verdienen of niet?
(Ik zat ff te luisteren naar het gesprek tussen de beide figuurtjes op mijn schouders.)
Ik heb een kleine positie ingenomen in BCHABC. Ik blijf er dan ook zolang mogelijk in tot dat ik in de ABC correctie zit. Dan piep ik hem er weer tussenuit.
Rookworst zonder r is ook worst.
https://info.binance.com/
Lees voer, kijk ook naar de website zelf voor hun white en yellow papers.
Wat een ander niets vindt, vind jij misschien erg goed en vice versa.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Joh, er zijn zoveel verschillende coins. Als je het nu nog niet ziet hoef je iemand ook niet proberen te overtuigen.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Gondor schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 23:11:
[...]
https://info.binance.com/
Lees voer, kijk ook naar de website zelf voor hun white en yellow papers.
Wat een ander niets vindt, vind jij misschien erg goed en vice versa.

Geen coin gevonden die houdbaar en zonder in te leveren op cryptokernwaarden voldoet aan criterium in mijn post.
[ Voor 16% gewijzigd door The Redman op 15-12-2018 23:16 ]
Verwijderd
Ik stap (tijdelijk) even helemaal uit.
Ik heb er 0 gevoel van wat het kan gaan doen, en daar voel ik me niet prettig bij, dus stap ik even uit.
BTC kan de komende weken mi best naar 1750 zakken, maar het kan ook nog zo maanden doorgaan.
Ik kijk in februari wel weer, en als ik wat goede pips mis, helaas, ik slaap liever goed
Ik heb er 0 gevoel van wat het kan gaan doen, en daar voel ik me niet prettig bij, dus stap ik even uit.
BTC kan de komende weken mi best naar 1750 zakken, maar het kan ook nog zo maanden doorgaan.
Ik kijk in februari wel weer, en als ik wat goede pips mis, helaas, ik slaap liever goed
@Verwijderd Turbo Puppy zit in de Telegroep nu

[ Voor 23% gewijzigd door Chris.nl op 15-12-2018 23:50 ]
Verwijderd
Oké ff voor de lach spieren.....
Inmiddels heb ik mijn Funds naar binance weten te verplaatsen. Maar wat een gevecht... Door mijn eigen domme schuld.
Moest van Poloniex naar binance
Dus dacht eerst aan btc. Maar daar zat redelijk wel tijd tussen overboeken en aankomst.
Toen Ripple gedaan... Werkelijk 30min lopen kloten met 31 getallen achter de komma en alsnog maar 50ripples kopen ...
En toen zag ik dat ik tether ook kon overboeken.... Weer een uur van mijn leven verspild.
Conclusie. Opletten knip
Niet klote als je moe bent...
Maar we zijn aangekomen... Nu met veilige Funds gerust slapen.
En hopen op een super handel dat morgen met veel UPS en downs.
Of een biljart laken zoals het merendeel van de dag..
Inmiddels heb ik mijn Funds naar binance weten te verplaatsen. Maar wat een gevecht... Door mijn eigen domme schuld.
Dus dacht eerst aan btc. Maar daar zat redelijk wel tijd tussen overboeken en aankomst.
Toen Ripple gedaan... Werkelijk 30min lopen kloten met 31 getallen achter de komma en alsnog maar 50ripples kopen ...
En toen zag ik dat ik tether ook kon overboeken.... Weer een uur van mijn leven verspild.
Conclusie. Opletten knip
[ Voor 0% gewijzigd door tweakduke op 23-03-2020 15:51 . Reden: op verzoek verwijderd ]
Echt een mooi verhaalVerwijderd schreef op zondag 16 december 2018 @ 00:13:
Oké ff voor de lach spieren.....
Conclusie. Opletten van Putten..
The MIT License (MIT)PilatuS schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 19:53:
[...]
Het gaat ook niet om de ticker. Het gaat hier om:
[...]
Dat is iets waar maar heel weinig mensen het mee eens zijn.
Copyright (c) 2009-2018 The Bitcoin Core developers
Copyright (c) 2009-2018 Bitcoin Developers
Permission is hereby granted, free of charge, to any person obtaining a copy
of this software and associated documentation files (the "Software"), to deal
in the Software without restriction, including without limitation the rights
to use, copy, modify, merge, publish, distribute, sublicense, and/or sell
copies of the Software, and to permit persons to whom the Software is
furnished to do so, subject to the following conditions:
The above copyright notice and this permission notice shall be included in
all copies or substantial portions of the Software.
THE SOFTWARE IS PROVIDED "AS IS", WITHOUT WARRANTY OF ANY KIND, EXPRESS OR
IMPLIED, INCLUDING BUT NOT LIMITED TO THE WARRANTIES OF MERCHANTABILITY,
FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE AND NONINFRINGEMENT. IN NO EVENT SHALL THE
AUTHORS OR COPYRIGHT HOLDERS BE LIABLE FOR ANY CLAIM, DAMAGES OR OTHER
LIABILITY, WHETHER IN AN ACTION OF CONTRACT, TORT OR OTHERWISE, ARISING FROM,
OUT OF OR IN CONNECTION WITH THE SOFTWARE OR THE USE OR OTHER DEALINGS IN
THE SOFTWARE.
Zo puur, het raakt mij gewoon. De struggle zo herkenbaar het brengt weer van alles naar boven.
Helemaal leuk natuurlijk, maar je mist weer waar het mij om gaat. Jij bent van mening dat BCH hetzelfde is als BTC, of zelfs de echte BTC, dat ben ik en 99% van de andere mensen niet met je eens.
Green dildo day incuming. Althans, zo lijkt het.
De verkoop lijkt inderdaad kunstmatig uitgezet voor vandaag.
EN ik zeg kunstmatig, niet omdat ik in complotjes enzo geloof, maar omdat je paar dagen terug contstant zag dat er een sell wall neergezet werd een paar BTC boven de prijs, en als hij daar kwam verschoven ze hem weer 1 of 2 omhoog, totdat vanzelf iemand die plaats innam en tadaa je hebt je neerwaarste druk te pakken.
Ik vermoed inderdaad vandaag vuurwerk, met mogelijk flinke stijgingen en dan vanavond een flinke ruk naar beneden.
EN ik zeg kunstmatig, niet omdat ik in complotjes enzo geloof, maar omdat je paar dagen terug contstant zag dat er een sell wall neergezet werd een paar BTC boven de prijs, en als hij daar kwam verschoven ze hem weer 1 of 2 omhoog, totdat vanzelf iemand die plaats innam en tadaa je hebt je neerwaarste druk te pakken.
Ik vermoed inderdaad vandaag vuurwerk, met mogelijk flinke stijgingen en dan vanavond een flinke ruk naar beneden.
Niet persoonlijk opvatten maar telkens als ik dit zie moet ik denken aan Gerrit Hiemstra. Mis alleen nog een kaart met zonnetjes die overgaat in sneeuw/hagel/regen. Dat gezegd hebbende dat wil niet zeggen dat je geen gelijk hebt.Thommie.nl schreef op zondag 16 december 2018 @ 07:33:
No offence taken, ik hoef geen gelijk en zal het ook wel niet hebben.Danster schreef op zondag 16 december 2018 @ 07:38:
[...]
Niet persoonlijk opvatten maar telkens als ik dit zie moet ik denken aan Gerrit Hiemstra. Mis alleen nog een kaart met zonnetjes die overgaat in sneeuw/hagel/regen. Dat gezegd hebbende dat wil niet zeggen dat je geen gelijk hebt.
EN je hebt wel gelijk want het weer zit er ook constant naast.
LTC gaat lekker, las ergens dat Lightning Network in werking is?
Nog geen bron, misschien later.
Over LTC gesproken, wel triest om te zien dan mensen nog steeds aan het huilen zijn dat Charlie Lee LTC op ATH had verkocht.RaptorXS schreef op zondag 16 december 2018 @ 10:18:
Hij snapte de markt tenminste, snap ook echt niet dat mensen dat hem kwalijk nemende hele markt is toen in elkaar gezakt, mensen die toen niet hebben verkocht zijn niet echt slim geweest en doen nu huilie huilie omdat ze als bagholder achter zijn gebleven .

Waves blijft maar met mooi nieuws komen. Onbegrijpelijk als mensen niet in Waves zitten..
Tsja er zijn er wel meer die dit hebben, maar om in elke crypto te investeren. Persoonlijk zit ik liever stevig in een klein aantal dan weinig in veel verschillende.Sanalologo schreef op zondag 16 december 2018 @ 10:44:
Waves blijft maar met mooi nieuws komen. Onbegrijpelijk als mensen niet in Waves zitten..
en met het volgende:Litecoin [LTC] Lightning Network to be launched; CoinGate bearer of good news.
Bron: https://ambcrypto.com/lit...gate-bearer-of-good-news/“@litecoin community, we bear some exciting news! Our #Litecoin #LightningNetwork is ready to be deployed and will soon be live on CoinGate! Keep up with the news as we’re getting closer! Here’s a little sneak peek @LTCFoundation @SatoshiLite @starkness!”
On this, Charlie Lee, the Father of Litecoin and a veteran computer scientist cheered:
“Even Litecoin will soon have more than 1000 merchants accepting LN payments! 🚀 Thanks @CoinGatecom!”
Sunny Decree heeft er al een paar video's aan gewijd.RaptorXS schreef op zondag 16 december 2018 @ 10:18:
Eentje van 13dec jl.:
YouTube: Why Bitcoin is SUPERIOR to EVERY Altcoin... Lightning Network Demons...
Edit: Ow zag nu pas LTC
Ik ben ergens bang dat we helemaal niet nog een rise gaan zien van veel alts...
Ben echt bijzonder bearish
It's been a hell of a ride, die ik wel uitzit met mijn bags, maar boy boy boy wat ben ik bearish.
Ben echt bijzonder bearish
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Waves gaat nu het volgende grote dal in verwacht ik als je naar de 12h en 1d charts kijkt. Pas op als je er nog in zit...
Wat is dat mooie nieuws dan?Sanalologo schreef op zondag 16 december 2018 @ 10:44:
Ja de client heeft een redesign gekregen maar dat verklaart volgens mij geen x3 stijging in n maand.
Ik bezit al heel lang Waves en vond de dex al snel n usp maar nu zie ik het grote nieuws niet.

Ik lul ook zomaar wat
Mhm, mooie koersontwikkelingen. Gisteren vol in ONT gestapt, had een sell order staan, maar zojuist ingetrokken. En ik steek mijn Euro's denk ik nu ook maar vol in Bitcoin...
er gebeurt echt helemaal niks nog steeds. Die 3k kan me niet snel genoeg gebroken worden, nog steeds zit ik met fiat te wachten op kraken en morgen ook weer salaris... kom maar op!
In het begin was het super makkelijk om Nano/XRB te vergaren, eigenlijk hetzelfde verhaal met Bitcoin. Als je wilt weten hoe de wealth is verdeelt kan je hier kijken:jostefa schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 13:50:
[...]
'Funds were initially distributed via a captcha-based faucet distribution system that ended in October 2017.'
Iemand enig idee hoe de 'wealth' is verdeeld. Ik heb zelf deze periode niet mee gemaakt dus weet niet hoe makkelijk het was om xrb te vergaren.
https://nano-faucet.org/rich-list/
De enige mogelijkheid om nu nog Nano te krijgen is via een exchange kopen. Er komen geen Nano's meer bij in circulatie.
Moet je je er even meer in verdiepen want de wallet update is absoluut niet de reden voor de stijgingen.shovelhead1340 schreef op zondag 16 december 2018 @ 13:12:
[...]
Wat is dat mooie nieuws dan?
Ja de client heeft een redesign gekregen maar dat verklaart volgens mij geen x3 stijging in n maand.
Ik bezit al heel lang Waves en vond de dex al snel n usp maar nu zie ik het grote nieuws niet.
Inderdaad zeg. Wat enorm frustrerend is die koers elke keer.Tominatie schreef op zondag 16 december 2018 @ 13:24:
er gebeurt echt helemaal niks nog steeds. Die 3k kan me niet snel genoeg gebroken worden, nog steeds zit ik met fiat te wachten op kraken en morgen ook weer salaris... kom maar op!
Elke keer mini dead cat bounces.
Hopelijk gooien er snel mensen de handdoek in de ring. Dat moet ook voor capitulatie fase.
Koers is gewoon klem gezet lijkt het wel, en volume zakt ook nog eens dramatisch in. Onder de 100mln USDT op binance, laat staan EOS/ETH/BNB daar is het volume bijna volledig verdwenen.
Dit wil je niet als je opportunistisch wilt handelen. Balen.
Tis inderdaad treurig, ook met het volume inderdaad. De meeste traders zitten denk al in USDT te wachten waardoor je in zo'n slome kut periode terecht komt. De hele markt zit te wachten op <3k, hoop dat er een whale verschijnt die het proces gaat versnellen. Stijgen zit er ook gewoon niet in.Timberly2 schreef op zondag 16 december 2018 @ 13:52:
[...]
Inderdaad zeg. Wat enorm frustrerend is die koers elke keer.
Elke keer mini dead cat bounces.
Hopelijk gooien er snel mensen de handdoek in de ring. Dat moet ook voor capitulatie fase.
Koers is gewoon klem gezet lijkt het wel, en volume zakt ook nog eens dramatisch in. Onder de 100mln USDT op binance, laat staan EOS/ETH/BNB daar is het volume bijna volledig verdwenen.
Dit wil je niet als je opportunistisch wilt handelen. Balen.
Nu niet om m'n favoriete coin te shillen maar ter informatie van daytraders. IOST gaat voor de 20e met wat uitgebreider nieuws komen over de werking van hun systeem, details over staking e.d. op 20 dec gaat testnet v2.0 online. Misschien valt er bv tot de 20e een ritje op te maken, misschien ook niet.
Verwijderd
Ik weet nog goed, vorig jaar BTC 2000$ na een flinke dip.
Ik zei: Nahh nog te hoog, hij zakt nog wel... en paar maanden later zat hij op 20k.
Laat het een les zijn, wacht niet te lang
Ik zei: Nahh nog te hoog, hij zakt nog wel... en paar maanden later zat hij op 20k.
Tja, maar toen was er nog een massa aan mensen die nog nooit btc hadden gekocht en ook alleen maar verhalen hoorden over hoe hard het wel niet kon stijgen.Verwijderd schreef op zondag 16 december 2018 @ 14:15:
Nu zijn alle late instappers >5000$ keihard gebrand, die komen nooit terug.
Net zoals een tulpenbollen rally, die was eenmalig en komt ook niet terug.
Nu kunnen we stellen dat BTC meerdere bullruns al heeft gehad en dus ook een nieuwe bull run terug gaat komen. Deels eens, grotendeels oneens want de vorige rally naar 1000$ in 2013 was alleen voor de tech-minded. De bullruns daarvoor was alleen wat forum gebruikers.
Bullrun naar 20k is waar je volledige dekking hebt gehad qua media en alle piet particulieren zijn ervan op de hoogte geweest.
Overigens wel eens om te investeren op momenten dat niemand er meer over wil horen, maar dat was op 6000$ bodem een tijdje terug ook al zo. Toen ingestapt ~50% verlies, dus dit blijft enorm risicovol. Vooral als je kijkt naar de marketcap van 60 miljard. Dat is absurd veel vermogen.
[ Voor 5% gewijzigd door Timberly2 op 16-12-2018 14:25 ]
Toen was het een bullmarket, dan is fomo niet erg.Verwijderd schreef op zondag 16 december 2018 @ 14:15:
XRP = trash
Ha had exact hetzelfde. Vond (en vind) 2k te hoog. Maar dat lange wachten lijkt in mijn geval nu zo langzaam beloont te gaan wordenVerwijderd schreef op zondag 16 december 2018 @ 14:15:
Er zijn ook wel interessante ontwikkelingen gaande voor BTC. Wat naar mijn idee een nieuwe impuls aan de markt kan geven. Los van de fundementals waarom BTC iets waard zou moeten zijn.Timberly2 schreef op zondag 16 december 2018 @ 14:23:
[...]
Tja, maar toen was er nog een massa aan mensen die nog nooit btc hadden gekocht en ook alleen maar verhalen hoorden over hoe hard het wel niet kon stijgen.
Nu zijn alle late instappers >5000$ keihard gebrand, die komen nooit terug.
Net zoals een tulpenbollen rally, die was eenmalig en komt ook niet terug.
Nu kunnen we stellen dat BTC meerdere bullruns al heeft gehad en dus ook een nieuwe bull run terug gaat komen. Deels eens, grotendeels oneens want de vorige rally naar 1000$ in 2013 was alleen voor de tech-minded. De bullruns daarvoor was alleen wat forum gebruikers.
Bullrun naar 20k is waar je volledige dekking hebt gehad qua media en alle piet particulieren zijn ervan op de hoogte geweest.
Overigens wel eens om te investeren op momenten dat niemand er meer over wil horen, maar dat was op 6000$ bodem een tijdje terug ook al zo. Toen ingestapt ~50% verlies, dus dit blijft enorm risicovol. Vooral als je kijkt naar de marketcap van 60 miljard. Dat is absurd veel vermogen.
- Bakkt komt met BTC-backed futures.
- Fidelity komt met BTC/ETH-platform voor grote jongens.
- Boerse Stuttgart komt met handel in BTC/ETH.
- Lancering ErisX staat op de agenda voor institutioneel geld.
- Nasdaq (!) gaat handel in BTC faciliteren.
- Grote banken (Goldman Sachs, Morgan Stanley) zitten op hun handen (cq. te wachten op Custody solutions, ws. via BitGo).
Daar zie je nu nog niks van maar dat kan best interessant worden imo als het allemaal live gaat volgend jaar.
Boerse Stuttgart is the German market leader for exchange trading in corporate bonds, and the European market leader for exchange trading in securitised derivatives. With a trading volume of EUR 81 billion across all asset classes in 2017, Boerse Stuttgart is ranked tenth among European exchanges.
[ Voor 7% gewijzigd door tias86 op 16-12-2018 14:43 ]
Je vergeet Chinees nieuw jaar en de bonussen van Wallstreet
Ja en de mogelijkheid op een flinke squeeze.
..vergeet even niet dat er totaal geen reden voor een hoge prijs is voor banken en handelsplatformen. Bewegingen zijn belangrijk. Voor hun is het net zo prima om bitcoin op 3k$ te houden als op 20k$.
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Je kan het heel duidelijk zien.
Constant kleine btc walletjes 5 Tot 15) wordt geplaatst op 1 btc van de huidige verkoopprijs, de ruimte ertussen in wordt automatisch gevuld door anderen, buy orders ingetrokken en de koers gaat 1 kant op en dat is beneden.
Dit terwijl dat walletjes af en toe eens aangevuld moet worden......Dus veel btc wordt er door niet van verkocht maar het heeft wel alle macht over de prijs.
Uiteindelijk het spel zoveel btc verkrijgen en dat doen "ze" bijzonder handig.
Ertegenin gaan is nutteloos want dat win je niet. Dus 90 procent doet precies wat ze willen en doen mee, de andere 10 procent wordt genaaid want die snappen het niet en zijn het geld kwijt.
De 90 procent die mee doet heeft weer meer btc, en er komt een moment dat dit weer meer geld waard is, want bijv. Op dit moment is maar 2500 btc nodig om de koers naar 6000 k te brengen, en van daaruit weer rustig te gaan verkopen of verdere fomo aan te wakkeren.
Tot die tijd niet zeuren en meedoen en hopen dat je de spurt omhoog niet gaat missen. Want dat die een keer komt, das wel duidelijk.
/just my 2 cents
Constant kleine btc walletjes 5 Tot 15) wordt geplaatst op 1 btc van de huidige verkoopprijs, de ruimte ertussen in wordt automatisch gevuld door anderen, buy orders ingetrokken en de koers gaat 1 kant op en dat is beneden.
Dit terwijl dat walletjes af en toe eens aangevuld moet worden......Dus veel btc wordt er door niet van verkocht maar het heeft wel alle macht over de prijs.
Uiteindelijk het spel zoveel btc verkrijgen en dat doen "ze" bijzonder handig.
Ertegenin gaan is nutteloos want dat win je niet. Dus 90 procent doet precies wat ze willen en doen mee, de andere 10 procent wordt genaaid want die snappen het niet en zijn het geld kwijt.
De 90 procent die mee doet heeft weer meer btc, en er komt een moment dat dit weer meer geld waard is, want bijv. Op dit moment is maar 2500 btc nodig om de koers naar 6000 k te brengen, en van daaruit weer rustig te gaan verkopen of verdere fomo aan te wakkeren.
Tot die tijd niet zeuren en meedoen en hopen dat je de spurt omhoog niet gaat missen. Want dat die een keer komt, das wel duidelijk.
/just my 2 cents
Kan je een voorbeeld geven?Thommie.nl schreef op zondag 16 december 2018 @ 15:28:
Je kan het heel duidelijk zien.
aka Crypto T
Allen,
Wat is begonnen als grap is door een aantal enthousiaste initiatiefnemers omgezet tot een fysiek project: Onlangs hebben we XREKT gelanceerd als ERC-20 token op de Ethereum blockchain, want een mooi eigen Tweakers muntje stond hier voor velen al lang op de verlanglijst.
Dit werd erg enthousiast opgepakt en binnen een paar uur was er sprake van een website, Telegram kanaal, mooie GIF's, de eerste spontane donaties voor het goede doel en world domination gevoelens. Een dag later hebben we met maar liefst 60 (!!!) mensen in het Telegram kanaal de verwachtingen besproken. Erg leuk om te zien hoeveel enthousiasme, wensen en ideeën er werden uitgesproken. Op de agenda van dat gesprek stonden een aantal onderwerpen, waaronder de toekomst, rolverdeling, maar ook wet- en regelgeving (Zie het andere topic voor de notulen). Een deel van de aanwezigen had de focus op de korte termijn, anderen wilden het groots en serieus aanpakken en hadden een visie voor de lange termijn. De één wilde dit erg planmatig, grondig en gestructureerd aanvliegen, de ander wilde graag direct beginnen en het simpel houden. Kortom, erg uiteenlopende, maar ambitieuze doelen. De één heeft hiervoor echter >40 uur per week beschikbaar, de ander nauwelijks 1 uur.
Ik (Taro) val onder deze laatste groep en heb vooraf al aangegeven de coin wel te willen lanceren, maar het vervolg daarvan graag aan anderen over te laten (Zie ook mijn bericht vooraf: Taro in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #6"). Gelukkig heeft Freestyler2 (Die net als ik ook Mark heet, verwar ons dus niet 😊) de afgelopen dagen de lead genomen en is bereid om dit samen met een aantal anderen (waaronder Jaapio, Raceneus, Chris.nl en Erkel) verder op te pakken. Ondanks dat ik mij dus terugtrek en vanaf hier niet meer bij het project betrokken ben, blijf ik het project financieel steunen en vind ik het een goed en leuk initiatief. Misschien dat ik mij op een later moment weer actief bij het team voeg.
Voor de volledigheid: Alle donateurs zijn hiervan op de hoogte en dit besluit is samen met hen genomen. The funds are SAFU. Er wordt verder nog gekeken naar het uitbreiden van het ERC-20 contract om de distributie van de muntjes makkelijker te maken. Het kan dus ook zijn dat deze binnenkort naar een andere wallet verplaatst moeten worden om dat mogelijk te maken.
Freestyler2 zal de ontwikkeling en het project nu verder met bovenstaand team en een aantal anderen op zich nemen. Via het andere topic (Project XREKT - De coin van tweakers voor het goede doel.), Telegram (https://t.me/xrekt) en de nog te lanceren website (https://www.xrekt.io) kunnen jullie het project verder volgen.
Bedankt voor de donaties voor het goede doel en het verder oppakken van het project Freestyler2 (Mark) en anderen! En ik wens jullie, XREKT en de goede doelen een mooie toekomst toe!
Wat is begonnen als grap is door een aantal enthousiaste initiatiefnemers omgezet tot een fysiek project: Onlangs hebben we XREKT gelanceerd als ERC-20 token op de Ethereum blockchain, want een mooi eigen Tweakers muntje stond hier voor velen al lang op de verlanglijst.
Dit werd erg enthousiast opgepakt en binnen een paar uur was er sprake van een website, Telegram kanaal, mooie GIF's, de eerste spontane donaties voor het goede doel en world domination gevoelens. Een dag later hebben we met maar liefst 60 (!!!) mensen in het Telegram kanaal de verwachtingen besproken. Erg leuk om te zien hoeveel enthousiasme, wensen en ideeën er werden uitgesproken. Op de agenda van dat gesprek stonden een aantal onderwerpen, waaronder de toekomst, rolverdeling, maar ook wet- en regelgeving (Zie het andere topic voor de notulen). Een deel van de aanwezigen had de focus op de korte termijn, anderen wilden het groots en serieus aanpakken en hadden een visie voor de lange termijn. De één wilde dit erg planmatig, grondig en gestructureerd aanvliegen, de ander wilde graag direct beginnen en het simpel houden. Kortom, erg uiteenlopende, maar ambitieuze doelen. De één heeft hiervoor echter >40 uur per week beschikbaar, de ander nauwelijks 1 uur.
Ik (Taro) val onder deze laatste groep en heb vooraf al aangegeven de coin wel te willen lanceren, maar het vervolg daarvan graag aan anderen over te laten (Zie ook mijn bericht vooraf: Taro in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #6"). Gelukkig heeft Freestyler2 (Die net als ik ook Mark heet, verwar ons dus niet 😊) de afgelopen dagen de lead genomen en is bereid om dit samen met een aantal anderen (waaronder Jaapio, Raceneus, Chris.nl en Erkel) verder op te pakken. Ondanks dat ik mij dus terugtrek en vanaf hier niet meer bij het project betrokken ben, blijf ik het project financieel steunen en vind ik het een goed en leuk initiatief. Misschien dat ik mij op een later moment weer actief bij het team voeg.
Voor de volledigheid: Alle donateurs zijn hiervan op de hoogte en dit besluit is samen met hen genomen. The funds are SAFU. Er wordt verder nog gekeken naar het uitbreiden van het ERC-20 contract om de distributie van de muntjes makkelijker te maken. Het kan dus ook zijn dat deze binnenkort naar een andere wallet verplaatst moeten worden om dat mogelijk te maken.
Freestyler2 zal de ontwikkeling en het project nu verder met bovenstaand team en een aantal anderen op zich nemen. Via het andere topic (Project XREKT - De coin van tweakers voor het goede doel.), Telegram (https://t.me/xrekt) en de nog te lanceren website (https://www.xrekt.io) kunnen jullie het project verder volgen.
Bedankt voor de donaties voor het goede doel en het verder oppakken van het project Freestyler2 (Mark) en anderen! En ik wens jullie, XREKT en de goede doelen een mooie toekomst toe!
Volgens mij liggen traders wel in een deuk. Gewoon steeds na dip Bitcoin SV kopen en 15% pakken de dag erna.
Die pump na de 1e dip was wel brutal trouwens.Klaas25 schreef op zondag 16 december 2018 @ 20:27:
Volgens mij liggen traders wel in een deuk. Gewoon steeds na dip Bitcoin SV kopen en 15% pakken de dag erna.
Verwijderd
Ik had graag gisteren of vanmorgen ergens ingestapt..
Maar ik kom tot de conclusie dat het via de gsm lastig is om alles in de gaten te houden...
Volgende maand maar vast internet voor de laptop regelen ipv mijn data bundel te misbruiken.
Maar ik kom tot de conclusie dat het via de gsm lastig is om alles in de gaten te houden...
Volgende maand maar vast internet voor de laptop regelen ipv mijn data bundel te misbruiken.
Dit is geen eindbaas maar een vieze patser:
Bron: https://www.telegraaf.nl/...erd-vanwege-bizarre-stuntBitcoin-miljonair gearresteerd vanwege bizarre stunt
Buitenland20:56
Kerstmis komt vroeg dit jaar voor inwoners uit Hong Kong, China. Een mensenmassa graait wild om zich heen om bankbiljetten van straat te plukken.
Klopt maar t is wel weer eens wat leuker nieuws dan 'bitcoin crasht naar nul'RaptorXS schreef op zondag 16 december 2018 @ 21:02:
Dit is geen eindbaas maar een vieze patser:
[...]
Bron: https://www.telegraaf.nl/...erd-vanwege-bizarre-stunt
Ik lul ook zomaar wat
Hier een filmpje van een echte eindbaas, de Bitcoin familie....shovelhead1340 schreef op zondag 16 december 2018 @ 21:32:
[...]
Klopt maar t is wel weer eens wat leuker nieuws dan 'bitcoin crasht naar nul'
Bron: https://www.ad.nl/economi...wel-weer-omhoog~acce0e00/‘De bitcoin gaat wel weer omhoog’
De koers van de bitcoin stort in. Maar de bitcoinfamilie Taihuttu, het Limburgse gezin dat heel het vermogen in cryptomunten investeerde, blijft er stoïcijns onder. ,,Uiteindelijk kan de bitcoin wel naar een koers van 200.000 euro stijgen.’’
Dit is week 52 van de bearmarket. De langste tot nu toe was in 2013-2014 met een duur van 57 weken. Met al het goede nieuws wat uit moet komen in Q1 zal het vast niet langer dan toen gaan duren voor we bullish worden. En hoe langer bearish des te bullisher erna.
Op de top is hij toch gedeeltelijk in tether gegaanRaptorXS schreef op zondag 16 december 2018 @ 22:06:
[...]
Hier een filmpje van een echte eindbaas, de Bitcoin familie....
[...]
Bron: https://www.ad.nl/economi...wel-weer-omhoog~acce0e00/
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!