Ja, daglocmorto schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 22:48:
[...]
Dus dat je roept steeds zonder het te onderbouwen.
Trekt alleen maar conclusies gebaseerd op je onderbuikgevoelens.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ja, daglocmorto schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 22:48:
[...]
Dus dat je roept steeds zonder het te onderbouwen.
Trekt alleen maar conclusies gebaseerd op je onderbuikgevoelens.
Lol jij bent duidelijk op je pik getrapt. Maar @PilatuS heeft gelijk hier over dat gestrekt been. Met jou is geen zinnige discussie te voeren. Jammer.
Elke keer als je hier een serieuze discussie probeert te starten word het meteen weer de grond ingeboord door een of andere moon boiSahara schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 22:52:
[...]
Lol jij bent duidelijk op je pik getrapt. Maar @PilatuS heeft gelijk hier over dat gestrekt been. Met jou is geen zinnige discussie te voeren. Jammer.
De charts van de afgelopen dagen zeggen toch gewoon dat je gelijk hebt wat betreft dat mensen hier willen kopen? Wat zijn al die bizarre groene candles dan? Dat zijn gewoon orders die al in het boek staan die af gaan. Met wat extra gratis FOMO mensen die de groene candle mee kopen.PilatuS schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 22:46:
[...]
Fijn je dat je op een volwassen manier aan de discussie mee wil doen hierJe eerste post was met volledig gestrekt been en met deze ga je er weer voor. Had je graag een uitgebreide uitleg willen geven, maar daar ga ik nu geen tijd instoppen
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
locmorto schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 22:55:
[...]
Elke keer als je hier een serieuze discussie probeert te starten word het meteen weer de grond ingeboord door een of andere moon boi
Ligt eraan naar welke chart je kijktDAMAGE schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 22:58:
[...]
De charts van de afgelopen dagen zeggen toch gewoon dat je gelijk hebt wat betreft dat mensen hier willen kopen? Wat zijn al die bizarre groene candles dan? Dat zijn gewoon orders die al in het boek staan die af gaan. Met wat extra gratis FOMO mensen die de groene candle mee kopen.
Als je doel is een serieuze discussie proberen te starten, dan moet je eens leren hoe je dat doet. Zeg bijvoorbeeld eens: Waarom denk je dat dit zo is ? Kan je daar wat meer uitleg over geven ? Ik denk dat het onzin is, want dit en dit.locmorto schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 22:55:
[...]
Elke keer als je hier een serieuze discussie probeert te starten word het meteen weer de grond ingeboord door een of andere moon boi
Ik respecteer jou postie op dit forumPilatuS schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 23:04:
[...]
Als je doel is een serieuze discussie proberen te starten, dan moet je eens leren hoe je dat doet. Zeg bijvoorbeeld eens: Waarom denk je dat dit zo is ? Kan je daar wat meer uitleg over geven ? Ik denk dat het onzin is, want dit en dit.
Wat betreft moon boi, LOL. Ik ben het afgelopen half jaar zo'n beetje de grootste beer geweest die er maar is. Maar dat heb jij allemaal niet gelezen en ook mijn onderbouwde posts van soms complete pagina's niet.
@locmorto Zo doe je dat dus, uitleg vragen als je het er niet mee eens bent of iets onzin vind. Je stelt een vraag op een normale manier en dan krijg je ook normaal antwoord.Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 22:46:
[...]
We hebben ook heel lang in de 6k range lopen kloten (met uitzondering van een paar uitschieters wel een maand of 3 geloof ik), zou dit anders zijn? We kunnen hier ook best een maand of 3 wat rondhangen om alsnog naar de 2k te gaan, of zie ik dat verkeerd?
Wacht maar tot de laatste week voor kerstmisPilatuS schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 23:18:
[...]
@locmorto Zo doe je dat dus, uitleg vragen als je het er niet mee eens bent of iets onzin vind. Je stelt een vraag op een normale manier en dan krijg je ook normaal antwoord.
@Verwijderd Het hoeft inderdaad niet anders te zijn als bij de 6k en het is ook nog te vroeg om iets te zeggen over een bodem aangezien je die pas na maanden kan weten als het veel hoger staat. Ik vind het alleen wel positief om te zien dat we na de ene en andere enorme val niet blijven vallen. Vanaf de 6k ging er 1000 dollar af in korte tijd en toen weer 800. Ik denk dat als we naar de 1k zouden gaan we hier niet zoveel koopkracht zouden zien. Als er op het punt waar we nu zitten niet veel mensen waren geweest die vertrouwen hadden en willen kopen, dan hadden we al lang op de 2k gezeten. Je ziet dat enorme val omlaag sinds de 4k gestopt is. We gaan nog wel omlaag, maar niet als een idioot. Nou weet ik dat dit niet echt wat zegt en 2k is ook zeker mogelijk, maar we zien in ieder geval iets van koopkracht en geen enorme val die maar door blijft zetten naar bijvoorbeeld de 500 dollar.
De 6k range was de range waar we omhoog hadden moeten gaan. Dat is niet gelukt dus dan toch die val omlaag is niet vreemd. We moeten ook nog maar gaan zien wat er hier gebeurt, maar niet verder doorzakken als een idioot zie ik als positief. Verder zitten we heel dicht bij die 80 tot 90% die BTC bij de vorige 5 mega correcties heeft gedaan
Ik denk dat dit bots zijn die op basis van een algoritme werken. Je ziet die orders voor allemaal verschillende prijzen iedere seconden op verschillende prijzen langskomen. Beweegt de koers minder extreem zie je die orders ook minder. Wat betreft verkooporders zie je ook hetzelfde, soms komt er een verkooporder op 6k langs bijvoorbeeld. Ik heb niet het idee dat het iets zegtggj87 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 23:23:
Ik zie in het orderboek van Binance BTC/USDT dat er op 1300 USDT (laagste order) al orders van 583BTC klaar staan. Is dat voor de zekerheid of is men echt zo bearish?
Zegt de meneer die zeurt over onderbouwing en reageert met een oneliner zonder onderbouwing.locmorto schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 23:25:
[...]
Wacht maar tot de laatste week voor kerstmis
[ Voor 6% gewijzigd door PilatuS op 11-12-2018 23:32 ]
Deze uitspraak dient ook geen verdere toelichting.PilatuS schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 23:28:
Zegt de meneer die zeurt over onderbouwing en reageert met een oneliner zonder onderbouwing.
Edit: Bij deze ook mijn laatste reactie hier over. Ben wel klaar met nutteloze discussiesVinden de andere mensen in dit topic ook vast prettig
Waar staat BTC volgende week zondag op volgens jou?
Hou eens op of ga een onderbouwde discussie aan.locmorto schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 23:34:
[...]
Deze uitspraak dient ook geen verdere toelichting.
Quote mij maar volgende week zondag
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Eerst zit je te zeuren over onderbouwing, en dan doe je dit? Beetje hypocriet, of niet?locmorto schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 23:34:
[...]
Deze uitspraak dient ook geen verdere toelichting.
Quote mij maar volgende week zondag
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
Cool! Hoe heb je 'm draaien? Ik ga zelf eens kijken of ik 'm in een Docker container aan de praat krijgWallie Wallie schreef op woensdag 12 december 2018 @ 00:03:
Yes, na wat testen voor de eerste keer Gekko tradebot gebruikt. Vandaag TrailingStop 5% winst met BNB/BTC :-)
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
NANO is natuurlijk wel een BTC pair. Hij doet het inderdaad niet slecht, maar in USDT helaas wel. Als je kijkt in BTC lijkt ie het goed te doen, maar zakt dus net zo hard als BTC omdat het een BTC pair is. Rekening houden met BTC of USDT is soms best irritant. Genoeg coins die het in BTC inderdaad goed lijken te doen, maar bijvoorbeeld 1000 sats in BTC en daar stabiel zijn is nog steeds min heel veel als BTC daalt. Je ziet vaak genoeg dat iets in USDT daalt, maar in BTC niet, tot dat je ziet dat BTC daalt wel daalt en dus de munt in sats ook mee gaat. Laatst bij een coin even gekeken wat het in USDT kost om er 10k te kopen, daar is de BTC koers vrijwel gelijk, maar in USDT scheelt het extreem veel. Stond laatst even te kijken wat de prijs in USDT was voor 10k stuks van coin X tegenover een paar weken terug. Als ik kijk naar mijn favorieten op Binance is het ook altijd even goed kijken wat in BTC is en wat in USDT is omdat het zo'n raar beeld geeft. Een coin X/BTC chart is voor die coins helaas geen goed beeld qua dollar waarde.Swaha schreef op woensdag 12 december 2018 @ 00:45:
Ik verbaas me er trouwens over hoe goed Nano zich standhoudt tot op heden.
[ Voor 3% gewijzigd door PilatuS op 12-12-2018 00:56 ]
Daarom snap ik ook (nog steeds) niet dat mensen hier hun aankopen/verkopen plaatsen met behulp van het aantal sats.Heb er zelf niks mee want volgens mij bedonder je jezelf.PilatuS schreef op woensdag 12 december 2018 @ 00:52:
[...]
NANO is natuurlijk wel een BTC pair. Hij doet het inderdaad niet slecht, maar in USDT helaas wel. Als je kijkt in BTC lijkt ie het goed te doen, maar zakt dus net zo hard als BTC omdat het een BTC pair is. Rekening houden met BTC of USDT is soms best irritant. Genoeg coins die het in BTC inderdaad goed lijken te doen, maar bijvoorbeeld 1000 sats in BTC en daar stabiel zijn is nog steeds min heel veel als BTC daalt. Je ziet vaak genoeg dat iets in USDT daalt, maar in BTC niet, tot dat je ziet dat BTC daalt wel daalt en dus de munt in sats ook mee gaat. Laatst bij een coin even gekeken wat het in USDT kost om er 10k te kopen, daar is de BTC koers vrijwel gelijk, maar in USDT scheelt het extreem veel. Stond laatst even te kijken wat de prijs in USDT was voor 10k stuks van coin X tegenover een paar weken terug. Als ik kijk naar mijn favorieten op Binance is het ook altijd even goed kijken wat in BTC is en wat in USDT is omdat het zo'n raar beeld geeft. Een coin X/BTC chart is voor die coins helaas geen goed beeld qua dollar waarde.
XRP doet het met de val van BTC vrij goed. Maar ook die heeft soms wel zo zijn dagen dat BTC -1% doet en XRP -3%. Maar het is zeker 1 van de munten die zich goed stand weet te houden in deze weg omlaagggj87 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 01:08:
Bij XRP zie je ook grote verschillen tussen BTC en Tether paren. In BTC lijkt hij tegenwoordig tegengesteld aan BTC te bewegen.
[ Voor 24% gewijzigd door PilatuS op 12-12-2018 01:13 ]
Kloptggj87 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 01:12:
Op Binance is er geen NANO/USDT dus kijk je naar BTC waarde.
Ja klopt in BTC waarde alleen toegenomen. Het is alleen jammer dat als je verkoopt naar BTC je denk ik in fiat waarde weer redelijk gelijk blijft door de afgenomen waarde van BTC. Het is dus niet zo dat je veel geld had verdiend aan XRP/BTC.PilatuS schreef op woensdag 12 december 2018 @ 01:11:
[...]
XRP doet het met de val van BTC vrij goed. Maar ook die heeft soms wel zo zijn dagen dat BTC -1% doet en XRP -3%. Maar het is zeker 1 van de munten die zich goed stand weet te houden in deze weg omlaag
Met sats of trading pairs kan je geen huis afbetalen en met Euro's wel. Dat is momenteel de realiteit.ggj87 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 01:14:
[...]
Ja klopt in BTC waarde alleen toegenomen. Het is alleen jammer dat als je verkoopt naar BTC je denk ik in fiat waarde weer redelijk gelijk blijft door de afgenomen waarde van BTC. Het is dus niet zo dat je veel geld had verdiend aan XRP/BTC.
[ Voor 11% gewijzigd door PilatuS op 12-12-2018 01:23 ]
Zie je wel......soms zijn we het eensPilatuS schreef op woensdag 12 december 2018 @ 01:22:
Dat hele BTC of USDT pairing is gewoon een zooitje wat betreft de charts. Als NANO met 10% stijgt en BTC met 20% daalt is de dollar waarde van NANO nog steeds lager geworden, ook al lijkt het op de chart alsof NANO prachtig omhoog is gegaan. Ik zit er zelf ook constant mee te prutsen. Coin X staat op +5%, dat is mooi, oh wacht, dat is in BTC en BTC is met 8% gezakt, dus nog steeds omlaag en geen plusje. Een vlakke chart bij een BTC pair is dus helaas ook gewoon omlaag en niet vlak zoals de chart laat zien.
Dat is mij laatst ook opgevallen. Zie je dat munten prachtig mooi +30% hebben gedaan maar wel in een periode dat BTC ruim honderden dollars keldertPilatuS schreef op woensdag 12 december 2018 @ 01:22:
Dat hele BTC of USDT pairing is gewoon een zooitje wat betreft de charts. Als NANO met 10% stijgt en BTC met 20% daalt is de dollar waarde van NANO nog steeds lager geworden, ook al lijkt het op de chart alsof NANO prachtig omhoog is gegaan. Ik zit er zelf ook constant mee te prutsen. Coin X staat op +5%, dat is mooi, oh wacht, dat is in BTC en BTC is met 8% gezakt, dus nog steeds omlaag en geen plusje. Een vlakke chart bij een BTC pair is dus helaas ook gewoon omlaag en niet vlak zoals de chart laat zien.
Dat maakt het inderdaad dat je even goed moet kijken en denken wat er nou precies is gebeurt als iets tegenover BTC is. Als een coin in sats is staat er op Binance ook een dollar prijs bij, meestal is het handig om voor die coins daar naar te kijken want dat geeft wel een eerlijk beeld. Qua charts zijn coins in BTC pairs gewoon vrij nutteloos tenzij BTC niets doet. Doet BTC wel wat, of dat nou omhoog of omlaag is, zit er altijd een vertekend beeld bij in laten we zeggen, bruikbaar geldggj87 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 01:31:
[...]
Dat is mij laatst ook opgevallen. Zie je dat munten prachtig mooi +30% hebben gedaan maar wel in een periode dat BTC ruim honderden dollars keldert
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Herkenbaar probleem, zeker als je veel verschillende coins in je zak hebt zitten en met btc/eth/usdt rekening moet houden.PilatuS schreef op woensdag 12 december 2018 @ 00:52:
[...]
NANO is natuurlijk wel een BTC pair. Hij doet het inderdaad niet slecht, maar in USDT helaas wel. Als je kijkt in BTC lijkt ie het goed te doen, maar zakt dus net zo hard als BTC omdat het een BTC pair is. Rekening houden met BTC of USDT is soms best irritant. etc etc etc
Misschien dan toch mijn eerdere voorspelling van 14 december. Gaat spannend worden, het valt wel op een crazy friday dus er kan van alles gebeuren.Sam2013 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 08:03:
We hebben net duidelijk de panic stage gehad.
Nu gaan we richting een flink douw omhoog ergens binnenkort.
Denk dan nog niet dat dit de bullrun is en verkoop op tijd, want daarna gaan we de onderste regionen testen.
[Afbeelding: Cyclus]
Eerst via VB met Debian. Nu met een Raspberry.p0st schreef op woensdag 12 december 2018 @ 00:45:
[...]
Cool! Hoe heb je 'm draaien? Ik ga zelf eens kijken of ik 'm in een Docker container aan de praat krijg
Panic sell, wanneer, heb ik wat gemist?Thommie.nl schreef op woensdag 12 december 2018 @ 08:03:
Denk dan nog niet dat dit de bullrun is en verkoop op tijd, want daarna gaan we de onderste regionen testen.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
[ Voor 20% gewijzigd door Machlah op 12-12-2018 08:57 ]
Komt omdat jullie alleen denken in fiat. De BTC exchanges zijn ooit in het leven geroepen om in BTC te denken en dus zoveel mogelijk BTC te scoren ipv fiat met de gedachte dat BTC toch weer gaat stijgen.PilatuS schreef op woensdag 12 december 2018 @ 01:22:
En hoe weten we of we al niet in de depressie fase zitten? In dat donkerrode uiterste dipje?Thommie.nl schreef op woensdag 12 december 2018 @ 08:03:
[ Voor 6% gewijzigd door Klaas25 op 12-12-2018 09:12 ]
Dat weten we niet he, maar het was afgelopen maand wel zeker paniek toch?Klaas25 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 09:09:
[...]
En hoe weten we of we al niet in de depressie fase zitten? In dat donkerrode uiterste dipje?
Ik zag iemand een rechte lijn trekken op de bitcoin chart vanaf vorig jaar voor de bullrun (op disbelief van 2017 en anger van 2018 hoogte) naar nu en toen zag je precies ook dat uiterste rode dipje al onder de rechte lijn uitkomen zoals in deze cheat sheet.
Echt bizar de overeenkomsten van deze grafiek en bitcoin afgelopen jaar. Net hekserij..
Echt fishy is het niet, alleen valt in zulke periodes op hoe groot de inflatie is als munten die erbij komen niet genoeg worden opgekocht.Thommie.nl schreef op woensdag 12 december 2018 @ 09:11:
Eigenlijk is het best bizar als je paar zaken bij elkaar zet.
BTC was tegen de 20 K aan, voornamelijk gebaseerd op particulieren / Biljoenen.
Nu staat SEC beslissing voor de deur en vergeet Bakkt niet....waardoor instellingen ineens toegang krijgen met triljoenen tot de markt, en wat gebeurd er?
BTC zit tegen de 3 K aan te schuren en alle media zeggen dat het nog lager gaat.
It smells really fishy if u ask me.
XRP = trash
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Heb je een samenvatting voor ons? Is it good or bad?ggj87 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 09:44:
Ik kende deze man nog niet maar ik vind dit toch wel weer interessant
[YouTube: This Man calls the Future of Bitcoin since 2011 like an Oracle!]
Zijn kanaal staat in de reacties.
Ik heb het net ook gekeken;Machlah schreef op woensdag 12 december 2018 @ 10:05:
[...]
Heb je een samenvatting voor ons? Is it good or bad?
*doet bijkopenThommie.nl schreef op woensdag 12 december 2018 @ 10:09:
[...]
Ik heb het net ook gekeken;
Kort gezegd heeft deze man Youtube filmpjes opgenomen, in 2011 al voordat uberhaupt iemand BTC kende, MTGOX debacle voorspeld, de neergang in 2018 voorspeld,
en hij zegt nu dat de volgende run nog wel eens naar het Miljoen kan gaan om van daaruit te consolideren omdat de banken dan alles in handen hebben. en er dan geen Drop meer komt.
Pas op, Sylvia Millecam geloofde ook in Jomanda, en we weten allemaal waar zij nu ligt....
Zie reactie Thommie.nl. Ook met goud heeft hij goede voorspellingen gedaan. Ik houd hem er iig bij, kan nooit kwaadMachlah schreef op woensdag 12 december 2018 @ 10:05:
[...]
Heb je een samenvatting voor ons? Is it good or bad?
Ik heb gelukkig geen borstkanker en het ergste wat er kan gebeuren is een lege wallet/portomenneeThommie.nl schreef op woensdag 12 december 2018 @ 10:13:
[...]
Pas op, Sylvia Millecam geloofde ook in Jomanda, en we weten allemaal waar zij nu ligt....
Die biljoenen zijn miljarden. Billion in het engels.Thommie.nl schreef op woensdag 12 december 2018 @ 09:11:
Eigenlijk is het best bizar als je paar zaken bij elkaar zet.
BTC was tegen de 20 K aan, voornamelijk gebaseerd op particulieren / Biljoenen.
Nu staat SEC beslissing voor de deur en vergeet Bakkt niet....waardoor instellingen ineens toegang krijgen met triljoenen tot de markt, en wat gebeurd er?
BTC zit tegen de 3 K aan te schuren en alle media zeggen dat het nog lager gaat.
It smells really fishy if u ask me.
Biljoen, schorpioen, voetbalschoen....burnebie schreef op woensdag 12 december 2018 @ 10:38:
[...]
Die biljoenen zijn miljarden. Billion in het engels.
Zie het probleem niet ? Of ging het over de post die nu al ge-edit is?bie100 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 10:31:
hou het een beetje gedeisd met het K woord wordt er een beetje kriebelig van
[ Voor 9% gewijzigd door Machlah op 12-12-2018 10:54 ]
yep onder andereMachlah schreef op woensdag 12 december 2018 @ 10:54:
[...]
Zie het probleem niet ? Of ging het over de post die nu al ge-edit is?
[ Voor 3% gewijzigd door bie100 op 12-12-2018 11:05 ]
Ja die zie ik ja.. ben net voordat het ging stijgen uitgestapt...DAMAGE schreef op woensdag 12 december 2018 @ 11:18:
In ander nieuws: Zien jullie die groene staven? De laatste dagen veel resistance gehad op dit level. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren.
Zero.
[ Voor 54% gewijzigd door DAMAGE op 12-12-2018 11:27 ]
Waarschijnlijk weer een mooi voorbeeld hoe onvolwassen de cryptowereld is.Kain_niaK schreef op woensdag 12 december 2018 @ 09:23:
Deze video is een grappig liedje over het kopen en verkopen van shitcoins. De persoon in deze video zingt over "shitcoins". Shitcoins zijn coins die nutteloos zijn. De video is ongeveer 3 minuten lang. En is gebaseerd op een liedje van de Disney film Frozen.
[YouTube: Do you want to trade some Shitcoins?]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Check die buy Wall-s die zijn opgezet tm de 3400. Iemand wil de koers omhoog.Sahara schreef op woensdag 12 december 2018 @ 11:34:
Heren, deze stijgingen stellen niet zoveel voor. Er zijn twee weerstandslijnen waarop BTC telkens is afgeketst:
- de bovenste op ca. 3640
- die daaronder op ca. 3570
Die weerstanden van nu waren voordat BTC er doorheen viel de steunen. Zolang BTC niet met veel overtuiging door die weerstanden heen beukt, is de trend zijwaarts, om uiteindelijk kracht te verliezen en weer lager uit te komen. Ik voel mij totaal niet geroepen om op basis van dit laatste swingetje naar boven toe om all-in BTC te stappen, met in het achterhoofd dat het vermoedelijk toch weer daalt. Gewoon geduld hebben, BTC zakt wel weer.
Dat valt wel mee, op Coinbase pro zitten er minder dan ca. 50 btc per elke 10 punten tot aan 3300 (140). Enkel op 3200 (425), 3150 (231), 3100 (600) en op 3050 (1000) zitten grotere aantallen. Maar ja feit blijft feit, zolang die weerstanden niet met overtuiging worden genomen, zal het uiteindelijk dalen.Thommie.nl schreef op woensdag 12 december 2018 @ 11:37:
[...]
Check die buy Wall-s die zijn opgezet tm de 3400. Iemand wil de koers omhoog.
Ok succes met je keuze, ik hoop voor jou dat je het goed hebt:)!DAMAGE schreef op woensdag 12 december 2018 @ 11:50:
Ja wat ik al zei: mocht het opwaarts gaan dan gaat het met geweld. Anders zakken we idd weer rustig af. Ik hoop op het eerste. Gewoon weer even een impuls voor de markt. Klein opstekertje.
Doe ik ook, en ik vertrouw er echt op dat het goed komt, maar ik voel me wel een beetje dom hoor.DAMAGE schreef op woensdag 12 december 2018 @ 12:10:
Daarom koop ik de hele weg naar beneden in stapjes bij. Dan ben je aan het dollar cost averagen en is een hele goede strategie. Want perfect timen kun je niet.
Je moet maar zo denken de moon is niet in 1 dag voorbij. Je had misschien meer winst kunnen maken maar beter voorzichtig en iets minder winst dan te grote klappen krijgen zoals afgelopen maanden.Matadores schreef op woensdag 12 december 2018 @ 12:06:
Brrrrr....blijft een moeilijk moment dezer dagen; een ieder wil graag spekkoper zijn. Ik wil graag bijkopen, maar niemand weet of we nu rond de bodem zitten of nog een flinke klap omlaag gaan. Aan de andere kant ben ik bang om "te laat" bij te kopen als dadelijk het gas erop wordt gezet en to the moon gaan....
[ Voor 3% gewijzigd door cursquidHome op 12-12-2018 13:03 ]
Ik doe precies hetzelfde. Handel de laatste weken met een aantal eth en een plukje btc. Ten opzichte van vorige week iets meer dan 1 eth meer en van 0.16 btc naar 0.22 btc.cursquidHome schreef op woensdag 12 december 2018 @ 13:02:
[...]
Je moet maar zo denken de moon is niet in 1 dag voorbij. Je had misschien meer winst kunnen maken maar beter voorzichtig en iets minder winst dan te grote klappen krijgen zoals afgelopen maanden.
Ik vertrouw er nog steeds op dat we voorlopig nog niet gaan moonen en gewoon schommelen. Ik probeer zo mijn kleine winstjes te pakken en mijn BTC te verhogen en de winstjes in BTC te houden. Dus niet meer coins kopen maar op zelfde aantal te blijven.
Zero.
Chris.nl schreef op woensdag 12 december 2018 @ 12:52:
[...]
Doe ik ook, en ik vertrouw er echt op dat het goed komt, maar ik voel me wel een beetje dom hoor.
10 mei 32k coins waarde €2k
12 dec 332k coins waarde €1,2k
Totaal ingelegde bedrag weet ik niet precies maar wellicht €4k als ik alles optel? Hmmmm. Stukgooien is het probleem niet, maar opgeteld is het toch een leuk bedragje. Destijds was m'n doelstelling 1k erin, 4k eruit, en kijk eens aan...
Als je mij een doezoe geeft maak ik er instant een donnie van....ShininNL schreef op woensdag 12 december 2018 @ 12:39:
De fomo in mij begint zich weer langzaam aan te wakkeren. Tijd om van een doezoe een donnie te maken
Dat doe je niet slecht. Ik zit wel met lagere bedragen te werken, als speelgeld.Pelox schreef op woensdag 12 december 2018 @ 13:09:
[...]
Ik doe precies hetzelfde. Handel de laatste weken met een aantal eth en een plukje btc. Ten opzichte van vorige week iets meer dan 1 eth meer en van 0.16 btc naar 0.22 btc.
De rest zit in fiat of staat long term op mijn ledger.
Door in fiat te denken heb ik nu wel bijna 2x zoveel BTC als voor de val van 6kYzord schreef op woensdag 12 december 2018 @ 09:01:
[...]
Komt omdat jullie alleen denken in fiat. De BTC exchanges zijn ooit in het leven geroepen om in BTC te denken en dus zoveel mogelijk BTC te scoren ipv fiat met de gedachte dat BTC toch weer gaat stijgen.
[ Voor 31% gewijzigd door ScreamGT op 12-12-2018 14:06 ]
Ryzen 7800X3D - nVidia 4070 Ti Super - MSI B650 Gaming + - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North
Is dat zo? Verklaar dan eens dat ik al met pensioen ben dan op mijn 42ste?PilatuS schreef op woensdag 12 december 2018 @ 13:53:
[...]
Door in fiat te denken heb ik nu wel bijna 2x zoveel BTC als voor de val van 6kDus als we weer omhoog gaan maak ik 2x zoveel fiat met die dubbele hoeveelheid BTC. In BTC denken en niet naar fiat kijken is het domste wat je kan doen.
Ik sla het even overYzord schreef op woensdag 12 december 2018 @ 14:08:
[...]
Is dat zo? Verklaar dan eens dat ik al met pensioen ben dan op mijn 42ste?
te lui om te werken?Yzord schreef op woensdag 12 december 2018 @ 14:08:
[...]
Is dat zo? Verklaar dan eens dat ik al met pensioen ben dan op mijn 42ste?
Het probleem van alle paniek dit jaar is juist omdat men in fiat denkt. Ze zien hun investering verdampen zonder achter de gedachte van Satoshi te staan. Want als we allemaal in BTC zouden denken deed niemand zijn BTC’s weg en had de hele markt er nu heel anders voor gestaan.
Ah ok, daarom werk ik nu vrijwillig voor de dierenambulance?
[ Voor 8% gewijzigd door Yzord op 12-12-2018 14:24 ]
Zit je op Binance? Daar kan je een stop limit buy order instellen, bijv: Stop: 3550, Limit: 4000, Amount: 50-100% van het bedrag.Matadores schreef op woensdag 12 december 2018 @ 12:06:
Brrrrr....blijft een moeilijk moment dezer dagen; een ieder wil graag spekkoper zijn. Ik wil graag bijkopen, maar niemand weet of we nu rond de bodem zitten of nog een flinke klap omlaag gaan. Aan de andere kant ben ik bang om "te laat" bij te kopen als dadelijk het gas erop wordt gezet en to the moon gaan....
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
mooi manYzord schreef op woensdag 12 december 2018 @ 14:22:
[...]
Het probleem van alle paniek dit jaar is juist omdat men in fiat denkt. Ze zien hun investering verdampen zonder achter de gedachte van Satoshi te staan. Want als we allemaal in BTC zouden denken deed niemand zijn BTC’s weg en had de hele markt er nu heel anders voor gestaan.
Maar omdat er verleden jaar miljoenen gelukszoekers zijn ingestapt zonder zich te ‘willen’ verdiepen wat er daadwerkelijk gaande is was dit jaar onvermijdelijk. Maar bij elke BTC crash houden we ook believers over en zo zal BTC uiteindelijk veel meer waard worden dan de vorige run.
Maar denk je aan je euro’s dan speel je een psychologisch spelletje in je hoofd welke je uiteindelijk gaat verliezen bij een neerwaartse daling van de koers. Zo zit men nu eenmaal in elkaar.
Het spelletje is simpel. Zoveel mogelijk BTC’s hoarden of de prijs nu 1 of 20k euro is. De uiteindelijke winnaars zijn degene die in BTC geloven en niet in fiat.
[...]
Ah ok, daarom werk ik nu vrijwillig voor de dierenambulance?
@Yzord Heeft natuurlijk wel (deels) gelijk. 1 Bitcoin is nog steeds 1 Bitcoin, los van de fiat waarde. Maar de waarde fluctueert zo enorm doordat mensen niet de Bitcoin zelf gebruiken, maar doordat ze hem om te speculeren verhandelen voor fiat op exchanges.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
ja tuurlijk heeft die gelijk maar ik had het over de dierenambulanceTaro schreef op woensdag 12 december 2018 @ 14:31:
[...]
@Yzord Heeft natuurlijk wel (deels) gelijk. 1 Bitcoin is nog steeds 1 Bitcoin, los van de fiat waarde. Maar de waarde fluctueert zo enorm doordat mensen niet de Bitcoin zelf gebruiken, maar doordat ze hem om te speculeren verhandelen voor fiat op exchanges.
Als je salaris in Bitcoin wordt betaald, je je brood, bier en hypotheek ook in Bitcoin betaalt, dan had 99% van de mensen nu Bitcoin gehouden ipv gedumpt en dan was de koers ook heel anders geweest.
Ah! Handig om dat stukje tekst de volgende keer dan even letterlijk te quotenbie100 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 14:35:
[...]
ja tuurlijk heeft die gelijk maar ik had het over de dierenambulance
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq