Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.
En dan die PR; gewoon transparant over wat er niet helemaal goed loopt en razendsnel met updates.
Wat een team! De Bitcoin killer is hier!
Get XREKT now!
Ik lul ook zomaar wat
Maar ik zal hier wel weer voor een fudder uitgemaakt worden.

Announcement will be made when it's officialraceneus968 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 01:28:
Ik vrees dat de tot nu toe onbekend gebleven partner/geldschieter van de ceo ,naar later zal blijken middels een rechtszaak , al tegen de ochtend met een groot deel van de xrekttokens richting noorderzon is vertrokken.
Maar ik zal hier wel weer voor een fudder uitgemaakt worden.
Neem liefst je geblokte vestje mee. Oranje is ook goed. Maar geen geel!
Omdat het (waarschijnlijk) even duurt voor we compleet zijn (en we niemand willen missen voor we van start gaan) heb je tot vanavond 20.00 uur de tijd om je aan te sluiten bij de XREKT beweging.
Mocht je later willen toetreden is dat geen probleem, dan moet je alleen door de sollicitatiecommissie.. (gewoon een formaliteit).. @Verwijderd is voorzitter daarvan, wat kan je gebeuren?
Helaas.Marthusiast schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 01:44:
Dames, heren, iedereen die geinteresseerd is in het meedenken / helpen creeren van de XREKT beweging, is van harte welkom om zich aan te sluiten bij onze telegram groep https://t.me/xrekt
Neem liefst je geblokte vestje mee. Oranje is ook goed. Maar geen geel!
Omdat het (waarschijnlijk) even duurt voor we compleet zijn (en we niemand willen missen voor we van start gaan) heb je tot vanavond 20.00 uur de tijd om je aan te sluiten bij de XREKT beweging.
Mocht je later willen toetreden is dat geen probleem, dan moet je alleen door de sollicitatiecommissie.. (gewoon een formaliteit).. @Verwijderd is voorzitter daarvan, wat kan je gebeuren?
Deze site is niet bereikbaar
t.me heeft de verbinding geweigerd.
Hahaha schitterend! Wat ben je toch een rasechte idioot!Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 00:19:
[...]
- crypto artikel 2026-
Wie is Taro Nakamoto?
Wie nu precies het mysterieuze en anonieme brein achter het meest waardevolle project in de geschiedenis van de cryptocurrencies is, blijft een raadsel. Er wordt al jaren gespeculeerd over de identiteit van Taro Nakamoto, de geestelijke vader van Xtreme Rekt. Tot nu blijft een handje vol forumposts de enige 'papertrail' naar deze legendarische man achter het project dat Bitcoin deed omvallen.
"Toen we XRP van nummer 2 verdreven, wist ik dat we goud in handen hadden." aldus Pelox2002, een van de oprichters van Xtreme Rekt. "Je moet niet vergeten dat dit de tijd was dat extreem veel mensen rekt gingen in crypto. Een jaar na de 1e grote bullrun, het was toen echt nog het wilde westen.'
Een andere Tweaker die nauw betrokken was en praktisch alle kosten in de beginfase in zijn eentje heeft gedekt, Swaha, verteld over zijn close encounter met de legende: "De dag dat Taro de laatste enter drukte en het smartcontract implementeerde in de Ethereum blockchain was echt adembenemend. Taro was echt zo'n persoon waarvan er maar enkele rondlopen op deze aarde. Ik weet nog dat hij altijd een avatar had van een Bull... Het is meer een gevoel vastgegrift in je lichaam dan een herinnering aan een gebeurtenis, ik vind het moeilijk te verwoorden."
Een andere man, Jaapio, wilde ons niet te woord staan. Ook hij blijkt nauw betrokken te zijn geweest bij de geboorte van de cryptocurrency Xtreme Rekt. Nadat de funds verdeeld werden is hij echter vrij snel de private key van zijn myetherwallet kwijtgeraakt. "Je kon met hem lachen maar puntje bij paaltje was het gewoon een rasechte idioot." aldus Pelox2002.
De opmars van Xtreme Rekt is tot op de dag van vandaag een veel besproken topic. De cryptocurrency met een 94.9% marktdominatie is verreweg de grootste currency in deze markt die 84 triljoen dollar vertegenwoordigd. Nadat Amerika en China de strijd om de Dollar en Yen opgaven en bekendmaakte dat XREKT wereldwijd geaccepteerd werd als vervanger van het zogeheten fiat systeem, is Taro Nakamoto uitgeroepen tot 1 van de meest invloedrijke personen in de geschiedenis van de mensheid.
Zero.
Ik ben het alleen niet eens met de visie achter Xrekt. Dus ik denk dat ik maar mijn eigen tegengeluid begin met XXXrekt.
Meer informatie volgt asap, maar ik kan je verzekeren dat het xtreme gaat worden!Machlah schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 08:05:
Ik kijk even een avondje niet op het forum en er is opeens een coin geboren? Kan ik nog whitelisten voor de ICO? Dit wordt yyyyyyyyyyuge!
Zero.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Verwijderd
Die wilde z'n huur betalen met BCH en is er uit geflikkerd door z'n huisbaas. "Opzouten met die kuttoken!" zei die.Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 00:54:
Communicatie problemen binnen het team... Forken maar!
Waar is Kain_niaK?
https://twitter.com/xrpcr.../1072390345055440897?s=21
Binnenkort een vrouwtje kopen in Thailand, met XRP.
Ryzen 7800X3D - nVidia 4070 Ti Super - MSI B650 Gaming + - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North
Laat je wel door de blockchain verifieren dat het echt een vrouwtje is? (Misschien een use case voor XREKT?)ScreamGT schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 08:34:
Een Sportback officieel niet officieel maar toch wel een beetje officieel!
https://twitter.com/xrpcr.../1072390345055440897?s=21
Binnenkort een vrouwtje kopen in Thailand, met XRP.
Kijk eens aan, partnership nummer 1! En zelfs bevestigd door Telegram! Buy the rumour mensen!
De privé berichten van vannacht:
- Er zijn een aantal mensen die +-25 Euro willen inleggen
- Er hebben zich mensen aangemeld voor het maken van een website
- Telegram groep is al gestart
- Iemand wil de muntjes wel verspreiden
Daarnaast zie ik al genoeg fan-art langskomen, top
Maar wat ik persoonlijk erg mooi zou vinden is dat we hier een goed doel aan koppelen, dan kan ik het voor mijzelf ook verantwoorden ivm eventueel risico of als het compleet uit de hand loopt. Bijvoorbeeld de Voedselbank. Ik ben daar zelf al zo nu en dan actief voor en een familielid van mij is de drijvende kracht achter een lokale voedselbank. Xtra Rekt heeft daar helaas/toevallig ook wel qua naam enige verbinding mee. Helemaal in deze tijd rond Kerst lijkt mij dit een mooi doel. Hoe we dat exact invullen en of dat nog dit jaar is of volgend jaar zien we wel.
Dan zou ik het volgende willen voorstellen:
- Je kunt tegen x ETH y coins krijgen. De prijs bepalen we nog in overleg met de eerste geldschieters. Uitgangspunt is wat mij betreft bijv. 1000 Euro in totaal voor het goede doel.
- Ik maak zelf als eerste 1 ETH over voor de pot
- Zo nu en dan voer ik of iemand anders een gratis airdrop uit, de transactie fee's worden gedragen door de ETH die we ontvangen hebben. Deze coins kun je dan zelf weer verkopen en het zou fijn zijn als je de winst (of een percentage ervan) afdraagt aan de pot. Dit valt niet te controleren en wil ik ook niet controleren.
- XREKT moet een cryptocurrency worden die niet voor eigen gewin is, maar die op een ludieke manier ICO's te kakken zet en daarnaast een maatschappelijk doel dient. Daarnaast maken we voor de buitenwereld ook duidelijk dat de blockchain niet alleen bedoeld is om zwart geld wit te wassen, maar dat je er ook positieve dingen mee kunt doen.
- Mocht je dusdanig goed kunnen shillen of iemand tegenkomen die graag bijdraagt aan een goed doel, dan zou het mooi zijn als je de winst afdraagt in ETH aan de pot. Dus geen eigen gewin, maar alleen het goede doel profiteert. Iets afromen voor de moeite of niets afdragen laat ik aan jezelf over en wil/kan ik niet controleren/tegenhouden.
- Binance listings zijn prima, maar, dan hebben we ook een developer nodig en ik neem hier geen verantwoordelijkheid voor.
- Mocht er iemand zijn die dit idee dusdanig goed vindt en direct 1000 Euro in wil leggen, dan is dat erg mooi, maar, kunnen we misschien het doel wel iets verhogen. En het zou natuurlijk top zijn als dit helemaal uit de hand loopt en we nog meer geld voor het goede doel binnenhalen.
- Refunds, terugbetalingen, etc. zijn niet van toepassing.
- Op datum X zet ik de ETH uit de pot om naar Euro's en schenk ik die aan een nader te bepalen goed doel. Uiteraard zal ik daar dan bewijs van posten.
- Via de blockchain is alles transparant
Op deze manier zou ik een escalatie alleen maar toejuichen
Suggesties en tegenargumenten zijn welkom. Vanavond pak ik dit dan verder op en wil je sponsoren of op een andere manier bijdragen, dan graag even je donatie via een pm doorgeven.
[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 11-12-2018 09:33 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
verkoop je je 1000 LTC toch voor iets niet over de datumSlux schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 09:49:
Eens! ik loop al sinds Januari bij de voedsel bank en zou fijn zijn als er wat vaker wat spullen tussen zitten die nog niet over datum zijn
Mooi plan! Ik wil wel 1 ETH doneren.Taro schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 09:14:
Na de overweldigende reacties van gisteravond heb ik nog even nagedacht over de ICO. Ik begrijp dus dat als je er geen geld voor vraagt, dat je dan geen risico loopt, dat is voor mij het uitgangspunt. Ik wil er ook echt geen cent aan overhouden, maar, het moet mij vanzelfsprekend ook niet teveel kosten ivm tijd, netwerk fee's en zeker geen problemen voor mijzelf of anderen opleveren.
Maar wat ik persoonlijk erg mooi zou vinden is dat we hier een goed doel aan koppelen, dan kan ik het voor mijzelf ook verantwoorden ivm eventueel risico of als het compleet uit de hand loopt. Bijvoorbeeld de Voedselbank. Ik ben daar zelf al zo nu en dan actief voor en een familielid van mij is de drijvende kracht achter een lokale voedselbank. Xtra Rekt heeft daar helaas/toevallig ook wel qua naam enige verbinding mee. Helemaal in deze tijd rond Kerst lijkt mij dit een mooi doel. Hoe we dat exact invullen en of dat nog dit jaar is of volgend jaar zien we wel.
- Je kunt tegen x ETH y coins krijgen. De prijs bepalen we nog in overleg met de eerste geldschieters. Uitgangspunt is wat mij betreft bijv. 1000 Euro in totaal voor het goede doel.
- Zo nu en dan voer ik of iemand anders een gratis airdrop uit, de transactie fee's worden gedragen door de ETH die we ontvangen hebben. Deze coins kun je dan zelf weer verkopen en het zou fijn zijn als je de winst (of een percentage ervan) afdraagt aan de pot. Dit valt niet te controleren en wil ik ook niet controleren.
- XREKT moet een cryptocurrency worden die niet voor eigen gewin is, maar die op een ludieke manier ICO's te kakken zet en daarnaast een maatschappelijk doel dient. Daarnaast maken we voor de buitenwereld ook duidelijk dat de blockchain niet alleen bedoeld is om zwart geld wit te wassen, maar dat je er ook positieve dingen mee kunt doen.
- Mocht je dusdanig goed kunnen shillen of iemand tegenkomen die graag bijdraagt aan een goed doel, dan zou het mooi zijn als je de winst afdraagt in ETH aan de pot. Dus geen eigen gewin, maar alleen het goede doel profiteert. Iets afromen voor de moeite of niets afdragen laat ik aan jezelf over en wil/kan ik niet controleren/tegenhouden.
- Binance listings zijn prima, maar, dan hebben we ook een developer nodig en ik neem hier geen verantwoordelijkheid voor.
- Mocht er iemand zijn die dit idee dusdanig goed vindt en direct 1000 Euro in wil leggen, dan is dat erg mooi, maar, kunnen we misschien het doel wel iets verhogen. En het zou natuurlijk top zijn als dit helemaal uit de hand loopt en we nog meer geld voor het goede doel binnenhalen.
- Op datum X zet ik de ETH uit de pot om naar Euro's en schenk ik die aan een nader te bepalen goed doel. Uiteraard zal ik daar dan bewijs van posten.
Suggesties en tegenargumenten zijn welkom. Vanavond pak ik dit dan verder op en wil je sponsoren of op een andere manier bijdragen, dan graag even je donatie via een pm doorgeven.
C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E
Heb er al een aantal verkocht voor een pakje boter, was die zure boter die ik altijd van de voedsel bank krijg een beetje zatbie100 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 09:53:
[...]
verkoop je je 1000 LTC toch voor iets niet over de datum
https://web.clearpoll.com/poll/34245
Gelukkig hebben we straks XRekt en zijn wij de early adaptors
De tijd leert of het tij keert
Fear betekend verkopen, greed betekend stijgingen.
Het wisselt zich om en om af en als je dit zo ziet zou je zeggen dat het nu een kwestie van tijd is totdat we weer de lucht in gaan...?

Vanaf 1 SAT is het moeilijk weer omhooggaan.cursquidHome schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 10:38:
NPXS is toch ook ondertussen aardig door het putje aan het gaan. Zou dit de eerste coin zijn die ik meemaak die de 1 SAT gaat raken en vervolgens moooooooon. Of kennen we deze over een paar dagen niet meer.
.
Ik vraag mij altijd af hoe ze dit meten?Sam2013 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 10:59:
Dit is de greed versus fear index van het afgelopen jaar.
Fear betekend verkopen, greed betekend stijgingen.
Het wisselt zich om en om af en als je dit zo ziet zou je zeggen dat het nu een kwestie van tijd is totdat we weer de lucht in gaan...?
[Afbeelding: fear]
Zero.
https://alternative.me/crypto/fear-and-greed-index/
Moet je even deze pagina lezen (scroll naar beneden).
Ze kijken voornamelijk naar het aantal en soort berichten op tweakers.
ik hoop het aangezien ik gisteravond ben ingestapt..Sahara schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 11:23:
Ok nu die 3380 weer aangetikt, krijgen we nu binnen 20 minuten weer een shortsqueeze?

Zero.
"Reconnecting to BitMEX...
We're having some trouble keeping the live datafeed to BitMEX open."
Schitterend!!!Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 00:19:
[...]
- crypto artikel 2026-
Wie is Taro Nakamoto?
Wie nu precies het mysterieuze en anonieme brein achter het meest waardevolle project in de geschiedenis van de cryptocurrencies is, blijft een raadsel. Er wordt al jaren gespeculeerd over de identiteit van Taro Nakamoto, de geestelijke vader van Xtreme Rekt. Tot nu blijft een handje vol forumposts de enige 'papertrail' naar deze legendarische man achter het project dat Bitcoin deed omvallen.
"Toen we XRP van nummer 2 verdreven, wist ik dat we goud in handen hadden." aldus Pelox2002, een van de oprichters van Xtreme Rekt. "Je moet niet vergeten dat dit de tijd was dat extreem veel mensen rekt gingen in crypto. Een jaar na de 1e grote bullrun, het was toen echt nog het wilde westen.'
Een andere Tweaker die nauw betrokken was en praktisch alle kosten in de beginfase in zijn eentje heeft gedekt, Swaha, verteld over zijn close encounter met de legende: "De dag dat Taro de laatste enter drukte en het smartcontract implementeerde in de Ethereum blockchain was echt adembenemend. Taro was echt zo'n persoon waarvan er maar enkele rondlopen op deze aarde. Ik weet nog dat hij altijd een avatar had van een Bull... Het is meer een gevoel vastgegrift in je lichaam dan een herinnering aan een gebeurtenis, ik vind het moeilijk te verwoorden."
Een andere man, Jaapio, wilde ons niet te woord staan. Ook hij blijkt nauw betrokken te zijn geweest bij de geboorte van de cryptocurrency Xtreme Rekt. Nadat de funds verdeeld werden is hij echter vrij snel de private key van zijn myetherwallet kwijtgeraakt. "Je kon met hem lachen maar puntje bij paaltje was het gewoon een rasechte idioot." aldus Pelox2002.
De opmars van Xtreme Rekt is tot op de dag van vandaag een veel besproken topic. De cryptocurrency met een 94.9% marktdominatie is verreweg de grootste currency in deze markt die 84 triljoen dollar vertegenwoordigd. Nadat Amerika en China de strijd om de Dollar en Yen opgaven en bekendmaakte dat XREKT wereldwijd geaccepteerd werd als vervanger van het zogeheten fiat systeem, is Taro Nakamoto uitgeroepen tot 1 van de meest invloedrijke personen in de geschiedenis van de mensheid.

Ik zou toch denken aan verlies te nemen dan.Pelox schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 11:26:
[...]
ik hoop het aangezien ik gisteravond ben ingestapt..gegokt en verloren..
tja ik twijfel nog.. keuzes keuzes.. ben gelukkig maar met 25% ingestaptSahara schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 11:48:
[...]
Ik zou toch denken aan verlies te nemen dan.
Zero.

1e koersdoel (50% verkoop) $3470
[ Voor 32% gewijzigd door gabn88 op 11-12-2018 12:00 ]
Manipulatie ten top
Sell Wall-s neerzetten maar zelf amper wat verkopen.
Ga er van uit dat dit maar 2 redenen kan hebben;
1 futures short willen halen. In het ergste geval is het daarna knallen na de 17e...... dus das positief.
2. Goedkoper in willen kopen zelf. Ook dat is uiteindelijk positief voor ons.
[ Voor 77% gewijzigd door Thommie.nl op 11-12-2018 12:05 ]
De prijs stijgt niet of daalt. -> Manipulatie!
De prijs stijgt. -> Dit is totaal legit!
[ Voor 4% gewijzigd door The Redman op 11-12-2018 12:40 ]
waarom niet gewoon een xrekt faucet? dan kan iedereen rekt worden?Taro schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 09:14:
Na de overweldigende reacties van gisteravond heb ik nog even nagedacht over de ICO. Ik begrijp dus dat als je er geen geld voor vraagt, dat je dan geen risico loopt, dat is voor mij het uitgangspunt. Ik wil er ook echt geen cent aan overhouden, maar, het moet mij vanzelfsprekend ook niet teveel kosten ivm tijd, netwerk fee's en zeker geen problemen voor mijzelf of anderen opleveren.
15 sats en nog steeds 78mln euro Mcap.. Kan zeker nog lager dus, zie 'm wel onder de 10 sats schieten als het zo nog een paar dagen doorgaat met dalen... Ik ben op zich best positief over Pundi X, maar de vraag is in hoeverre de "markt" zit te wachten op adoptie in de vorm van betaal-terminals op dit moment...cursquidHome schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 10:38:
NPXS is toch ook ondertussen aardig door het putje aan het gaan. Zou dit de eerste coin zijn die ik meemaak die de 1 SAT gaat raken en vervolgens moooooooon. Of kennen we deze over een paar dagen niet meer.
.
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Sinds de pessimisme ook hier is geraakt (beetje bij beetje):The Redman schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 12:40:
Tweakers in een notendop:
De prijs stijgt niet of daalt. -> Manipulatie!
De prijs stijgt. -> Dit is totaal legit!
De prijs stijgt -> whale pumpt, gaat straks dumpen.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Ik ben te druk bezig met het shorten van coins op Bitfinex. Van 6000 naar 3200 met wat leverage is toch lekker maal 3. Maar het ziet ernaar uit dat we wel een maandje op 3000 zitten. Eind januari zullen we wel door de 3000 heen breken. Dus volgende week zal ik wel wat actiever zijn hier. Als je dat niet wilt moet je bidden dat de markt verder blijft crashen.Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 08:33:
[...]
Die wilde z'n huur betalen met BCH en is er uit geflikkerd door z'n huisbaas. "Opzouten met die kuttoken!" zei die.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Kain_niaK en de output van zijn kop: Bitcoin prijs (en andere crypto ook) gaa...Gondor schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 13:35:
[...]
Sinds de pessimisme ook hier is geraakt (beetje bij beetje):
De prijs stijgt -> whale pumpt, gaat straks dumpen.
Verwijderd
Doe je mee met ons iniatief? We kunnen altijd een slimmerik zoals jij gebruiken. Compleet aan jezelf tot in welke mate je meedoet, maar zoals het nu allemaal lijkt wordt het een token zonder winstbelang voor een goed doel.Kain_niaK schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 13:38:
[...]
Ik ben te druk bezig met het shorten van coins op Bitfinex. Van 6000 naar 3200 met wat leverage is toch lekker maal 3. Maar het ziet ernaar uit dat we wel een maandje op 3000 zitten. Eind januari zullen we wel door de 3000 heen breken. Dus volgende week zal ik wel wat actiever zijn hier. Als je dat niet wilt moet je bidden dat de markt verder blijft crashen.
Persoonlijk zou ik het supertof vinden dat je er bij betrokken bent!
https://t.me/xrekt
Haha ik heb 3 seconden voor je dit poste al op de telegram join group geklikt.Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 13:46:
[...]
Doe je mee met ons iniatief? We kunnen altijd een slimmerik zoals jij gebruiken. Compleet aan jezelf tot in welke mate je meedoet, maar zoals het nu allemaal lijkt wordt het een token zonder winstbelang voor een goed doel.
Persoonlijk zou ik het supertof vinden dat je er bij betrokken bent!
https://t.me/xrekt
Schitterend. De consolidatie van crypto is begonnen! Niet meer elkaar bevechten maar samen "let's stick it to the maan"
een klein verlies genomen.. ik vertrouw het voor geen meterSahara schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 11:48:
[...]
Ik zou toch denken aan verlies te nemen dan.
Zero.
Wat een onzin. In Crypto kan alles.Machlah schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 14:23:
Gaat er nog wat gebeuren binnenkort??? Ik voorspel al een tijdje 14 december als moon-dag maar gaat niet lukken zo
dat denk ik dus ook. Zoals je nu de walls ziet dan kan het ineens heel hard gaan en weer een bounce omhoog. Maarja dan speculeer ik wel heel erg. Van de week winstje kunnen pakken op 16 sats. Nu wachten op volgende kans, ik verwacht ook nog een daling. Zolang dit geen delist wordt dan verwacht ik zodra we bullrun krijgen dat deze echt flink gaat stijgen, om het simpele feit dat dit een van de "goedkoopste" op binance is. Dus nieuwe bullrun users zullen die wel willen inslaan om die reden, afgezien van dat ik graag een werkende posx en dergelijke ook wel interessant en leuk zou vinden.p0st schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 13:18:
[...]
15 sats en nog steeds 78mln euro Mcap.. Kan zeker nog lager dus, zie 'm wel onder de 10 sats schieten als het zo nog een paar dagen doorgaat met dalen... Ik ben op zich best positief over Pundi X, maar de vraag is in hoeverre de "markt" zit te wachten op adoptie in de vorm van betaal-terminals op dit moment...
Mooie spike en direct weer terug naar af...jostefa schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 15:43:
wanchain 3.0 released. 0 actie.

[ Voor 28% gewijzigd door Kain_niaK op 11-12-2018 16:07 ]
ik ook niet maar haal er niks meer uit laat maar lekker staan zie wel waar het schip strandPelox schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 14:02:
[...]
een klein verlies genomen.. ik vertrouw het voor geen meter
Ideaalsparen noemt die bank het... Tijd om m'n geld daar weg te halen in BTC te pompen
En je had ook een pinstoring vandaag. Top!raq schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 15:53:
Mail van de bank vandaag: uw rente op uw spaarrekening wordt aangepast, van 0.1% naar 0.08%.
Ideaalsparen noemt die bank het... Tijd om m'n geld daar weg te halen in BTC te pompen

Tijd om een andere spaarrekening te openen.. Dan heb je al snel 0.4%. Beter dan 0.08%...raq schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 15:53:
Mail van de bank vandaag: uw rente op uw spaarrekening wordt aangepast, van 0.1% naar 0.08%.
Verwijderd
Vorig jaar was hun app prima.. maar nu kan ik een gemaakte order niet via de app annuleren. Dus even wachten op de verificatie en gaan met de bitcoin ( en andere natuurlijk)
Dat heeft toch nooit gekund dat je een order kon annuleren via de app ??Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 16:02:
Vandaag even een trade account gemaakt bij een andere dan bitstamp.
Vorig jaar was hun app prima.. maar nu kan ik een gemaakte order niet via de app annuleren. Dus even wachten op de verificatie en gaan met de bitcoin ( en andere natuurlijk)
Ik kreeg toevallig vandaag een mailtje van ze dat er een nieuwe app aan komt en of je hem wilt testen voor ze
Verwijderd
orders maken, schappen, aanpassen etc.
dit was wel met xrp. ipv. btc
dus nu werkt ik even verrast, maar goed,
even bij poloniex kijken of en hoe het werkt voor de time.
het probleem voor mij is dat ik het via een app moet kunnen doen.
ik heb hier geen vast internet en gebruik 40gb per maand van mijn data bundel.
hoop volgend jaar vast internet te kunnen regelen, maar alles gaat hier op zijn spaans.
mis ook 2500 meter telfoonkabel... dus is wel een uitdaging.
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2018 16:34 ]
Ook dat nog, ja. En ook nog betalen voor je betaalpassen.
Ik pin zo min mogelijk, zo veel mogelijk cash want dat werkt altijd, behalve als je wilt parkeren in Amsterdam dan
https://www.telegraaf.nl/...-krijgen-toezicht-van-dnb
Goed nieuws.deavonden schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 17:54:
Aanbieders cryptomunten krijgen toezicht van DNB. Geen idee of dit goed of slecht nieuws is.
https://www.telegraaf.nl/...-krijgen-toezicht-van-dnb
Meer mensen problemen met inloggen op Binance? Dat plaatje met dat schuifje (webpagina) laadt niet dus kom niet verder.
Niet toevallig geblokkeerd door je adblocker ?TuutjDrie schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 18:10:
[...]
Goed nieuws.
Meer mensen problemen met inloggen op Binance? Dat plaatje met dat schuifje (webpagina) laadt niet dus kom niet verder.
Had laatste wel dat de SMS pas na 3 minuten aankwam, dan wordt inloggen ook lastig, maar dat wat jij aangeeft niet laad heb ik nog nooit gehad.
Een bedrag zegt niks, je moet in deze situatie weten hoe groot het totale pf is. Mainstream media...
soort van project x
en ...verzet naar 20.30u begrijp ik net..
[ Voor 32% gewijzigd door raceneus968 op 11-12-2018 20:08 ]
Ik lul ook zomaar wat
valt ook niks te meldenVerwijderd schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 20:30:
Wat is het rustig hier.....

Gaat in op verschillende aspecten van Bitcoin op dit moment.
Erg mooi artikel inderdaad. Even kort doorheen gegaan tot nuDaCoTa schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 20:49:
Interessant leesvoer: https://www.delphidigital.io/bitcoin
Gaat in op verschillende aspecten van Bitcoin op dit moment.
Op naar 3200?
Ik lul ook zomaar wat
Op https://etherscan.io/toke...c39c22e3fdb62b39de32259b1 kan het saldo worden bekeken.
Inmiddels al toezeggingen ontvangen voor 3x1 ETH en 3-4x 20-30 Euro
Spoedig maken we bekend hoe je mee kunt doen en hoe het precies verder zal verlopen. Erg leuk om te zien dat het koppelen van het goede doel aan dit project positief wordt ontvangen.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Taro schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 21:37:
Voor iedereen die niet in het telegram channel zit, XREKT is nu ook echt op het ETH mainnet beschikbaar gemaakt: https://etherscan.io/toke...03f8b2d6229744a04f34f36d2.
Op https://etherscan.io/toke...c39c22e3fdb62b39de32259b1 kan het saldo worden bekeken.
Inmiddels al toezeggingen ontvangen voor 3x1 ETH en 3-4x 20-30 Euro![]()
Spoedig maken we bekend hoe je mee kunt doen en hoe het precies verder zal verlopen. Erg leuk om te zien dat het koppelen van het goede doel aan dit project positief wordt ontvangen.
Ik heb aan Mark ook al toezegging gedaan voor ongeveer €30,-
ToppersTaro schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 21:37:
Voor iedereen die niet in het telegram channel zit, XREKT is nu ook echt op het ETH mainnet beschikbaar gemaakt: https://etherscan.io/toke...03f8b2d6229744a04f34f36d2.
Inmiddels al toezeggingen ontvangen voor 3x1 ETH en 3-4x 20-30 Euro![]()
Rookworst zonder r is ook worst.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Want het 'ergste' wat kan gebeuren, is totaal opdrogend volume, ook in BTC. Dan is de lol eraf.
Lijkt wel alsof algoritmes de koersen stabiel houden tot bepaalde bandbreedtes.
[ Voor 11% gewijzigd door Timberly2 op 11-12-2018 21:45 ]

Bijzonder genoeg zie je BNB volgens mij vaak daar aan vooraf gaan. Kan mij vergissen.
Maar zou het kunnen, dat er een whale dan denkt, goh, laat ik voor de aankomende trade maar wat BNB aankopen. Dat bespaart me bedrag 'X' in de vijf minuten hierna?
Is dat snel ergens uit te trekken?
Koersinformatie BNB in USDT of BTC uitgedrukt en koersinformatie BTC.
Wellicht in de 5 minuten interval?
Zou inderdaad kunnen wat je zegt, maar zou er voorzichtig mee zijn. Het is bij zulke dingen ook prima mogelijk dat iemand dan juist even wat BNB gaat inslaan om daarna juist keihard BTC te gaan dumpen.Timberly2 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 22:06:
[...]
Bijzonder genoeg zie je BNB volgens mij vaak daar aan vooraf gaan. Kan mij vergissen.
Maar zou het kunnen, dat er een whale dan denkt, goh, laat ik voor de aankomende trade maar wat BNB aankopen. Dat bespaart me bedrag 'X' in de vijf minuten hierna?
Is dat snel ergens uit te trekken?
Koersinformatie BNB in USDT of BTC uitgedrukt en koersinformatie BTC.
Wellicht in de 5 minuten interval?
Een tijd geleden was BNB helemaal leuk en was de BTC vs BNB chart een spiegel. BTC met 5% omlaag in USDT en BNB 5% omhoog in USDT. Dat was iets van 3x achter elkaar en toen was het over, sindsdien niet meer gezien.
Er zijn sowieso wel vaker bepaalde patronen zichtbaar die zich 2x of 3x herhalen, alleen wanneer je dan denkt er iets mee te kunnen zul je zien dat het tegenovergestelde gebeurt.
Eens, kenmerk van een efficiënte markt haha.PilatuS schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 22:14:
[...]
Zou inderdaad kunnen wat je zegt, maar zou er voorzichtig mee zijn. Het is bij zulke dingen ook prima mogelijk dat iemand dan juist even wat BNB gaat inslaan om daarna juist keihard BTC te gaan dumpen.
Een tijd geleden was BNB helemaal leuk en was de BTC vs BNB chart een spiegel. BTC met 5% omlaag in USDT en BNB 5% omhoog in USDT. Dat was iets van 3x achter elkaar en toen was het over, sindsdien niet meer gezien.
Er zijn sowieso wel vaker bepaalde patronen zichtbaar die zich 2x of 3x herhalen, alleen wanneer je dan denkt er iets mee te kunnen zul je zien dat het tegenovergestelde gebeurt.
Iemand zet er direct een algo op mocht het zo zijn. Nou, volatiliteit was weer van korte duur.
Een ander punt wat ik mij net bedenk. BNB gebruik je voor fee's dus ook als je verkoopt gebruik je BNB. Stel iemand koopt een flinke zak BNB kan dat ook zijn om juist BTC te verkopen.Timberly2 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 22:20:
[...]
Eens, kenmerk van een efficiënte markt haha.
Iemand zet er direct een algo op mocht het zo zijn. Nou, volatiliteit was weer van korte duur.
Als iemand zo dom is om iedere keer voordat ie flink koopt of verkoopt BNB in te slaan, dan zou je inderdaad kunnen weten dat er iets gaat gebeuren, maar welke kant het dan op gaat is de vraag
Nog een stap verder, zou zo iemand ook kunnen denken:PilatuS schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 22:24:
[...]
Een ander punt wat ik mij net bedenk. BNB gebruik je voor fee's dus ook als je verkoopt gebruik je BNB. Stel iemand koopt een flinke zak BNB kan dat ook zijn om juist BTC te verkopen.
Als iemand zo dom is om iedere keer voordat ie flink koopt of verkoopt BNB in te slaan, dan zou je inderdaad kunnen weten dat er iets gaat gebeuren, maar welke kant het dan op gaat is de vraag
Ik ga BNB inkopen. Die waarde stijgt van BNB theoretisch bij meer handel.
Ik ga daarna flinke market orders erin gooien op BTC.
Mensen zien volume toenemen in BTC/USDT paar en gaan BNB hoger waarderen dan huidige marktprijs en kopen ook weer BNB in. Handelaar pakt zijn winst op BNB aanschaf.
Vicieuze cirkel, maar reken maar dat er bij Flow Traders en andere partijen over dit type algorithmes nagedacht wordt.
EDIT: Wel heel vergezocht natuurlijk bij slechts 0,15% fee moet je echt honderden miljoenen in USDT trades doen wil je de waardering van BNB flink laten opkrikken (omdat slechts 20% van de winst gebruikt wordt in de burn). Wel benieuwd hoe binance overgaat naar community model, zijn dan ook alle winsten toebehorend aan de coin holders ipv huidige aandeelhouders?
[ Voor 18% gewijzigd door Timberly2 op 11-12-2018 22:33 ]
Inderdaad ja, zoiets kan ookTimberly2 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 22:29:
[...]
Nog een stap verder, zou zo iemand ook kunnen denken:
Ik ga BNB inkopen. Die waarde stijgt van BNB theoretisch bij meer handel.
Ik ga daarna flinke market orders erin gooien op BTC.
Mensen zien volume toenemen in BTC/USDT paar en gaan BNB hoger waarderen dan huidige marktprijs en kopen ook weer BNB in. Handelaar pakt zijn winst op BNB aanschaf.
Vicieuze cirkel, maar reken maar dat er bij Flow Traders en andere partijen over dit type algorithmes nagedacht wordt.
Dat is voor mij vaak ook het probleem met zulke dingen. Als je naar alle opties gaat kijken van wat het doel kan zijn, zijn dat er zo enorm veel met zoveel mogelijkheden dat je er nog niets mee kan
Het kan nog wel even duren, maar dat is denk ik goed nieuws. We zijn in het begin van de val vanaf 6k als een idioot omlaag gegaan met soms wel 10% per dag. Dat we hier wat blijven hangen en niet door crashen geeft toch wel aan dat mensen hier willen kopen.Sahara schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 22:37:
Dit gejojo tussen 3325 en 34xx is maar niks. Hopelijk dat die sell off bij 3k en lager niet al te lang op zich laat wachten, dit begint weer saai te worden.
Wie zegt dat, je glazenbol?PilatuS schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 22:40:
[...]
Het kan nog wel even duren, maar dat is denk ik goed nieuws. We zijn in het begin van de val vanaf 6k als een idioot omlaag gegaan met soms wel 10% per dag. Dat we hier wat blijven hangen en niet door crashen geeft toch wel aan dat mensen hier willen kopen.
Verwijderd
We hebben ook heel lang in de 6k range lopen kloten (met uitzondering van een paar uitschieters wel een maand of 3 geloof ik), zou dit anders zijn? We kunnen hier ook best een maand of 3 wat rondhangen om alsnog naar de 2k te gaan, of zie ik dat verkeerd?PilatuS schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 22:40:
[...]
Het kan nog wel even duren, maar dat is denk ik goed nieuws. We zijn in het begin van de val vanaf 6k als een idioot omlaag gegaan met soms wel 10% per dag. Dat we hier wat blijven hangen en niet door crashen geeft toch wel aan dat mensen hier willen kopen.
Fijn je dat je op een volwassen manier aan de discussie mee wil doen hier
Dus dat je roept steeds zonder het te onderbouwen.PilatuS schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 22:46:
[...]
Fijn je dat je op een volwassen manier aan de discussie mee wil doen hierJe eerste post was met volledig gestrekt been en met deze ga je er weer voor. Had je graag een uitgebreide uitleg willen geven, maar daar ga ik nu geen tijd instoppen
Trekt alleen maar conclusies gebaseerd op je onderbuikgevoelens.
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!