[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 103 Laatste
Acties:
  • 270.202 views

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Sam2013 schreef op maandag 10 december 2018 @ 21:00:
Hoe dan ook er komt een periode ooit aan dat mensen dit forum terug kijken en ze jaloers op ons zijn dat we nu met btc bezig waren.
Kijken naar het verleden en BTC is sowieso altijd leuk :)

Zoiets bijvoorbeeld:

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/j8d9uw662ntz.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-09 09:19
PilatuS schreef op maandag 10 december 2018 @ 21:03:
[...]

Kijken naar het verleden en BTC is sowieso altijd leuk :)

Zoiets bijvoorbeeld:

[Afbeelding]
Ik denk dat hij nog steeds in shock is.

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Ik had me zelf dan opgehangen.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Dat is nog erger dan 1 miljoen in je koffertje hebben zitten en de deal met de bank aan gaan in hoe heet dat programma met die koffers? :')

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
waarschijnlijk heeft hij snel weer ingekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

DAMAGE schreef op maandag 10 december 2018 @ 21:10:
Dat is nog erger dan 1 miljoen in je koffertje hebben zitten en de deal met de bank aan gaan in hoe heet dat programma met die koffers? :')
Of de postcode loterij winnen,. En tot de ontdekking komen dat je nooit je verhuizing door had gegeven

Of dat guppie met een abbo op de Staatsloterij.
Wel winnen maar geen geld op rekening om het abbo te betalen
Volgens mij via de rechter ongelijk gekregen....

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2018 21:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Het kan erger als je het niet hebt verkocht.
James Howells, an IT worker living in the United Kingdom, knows exactly where his misplaced 7,500 bitcoins are but the city council where he lives won't let him retrieve them.
https://www.cnbc.com/2017...ty-wont-let-him-look.html

Veel succes met zoeken als het wel had gemogen, dat dan weer wel.

[ Voor 29% gewijzigd door PilatuS op 10-12-2018 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
PilatuS schreef op maandag 10 december 2018 @ 21:12:
[...]

[...]

OUCH!!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
[...]

[...]

Moderne schat zoeken?

Weg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Marthusiast
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-06-2024
Oeh ik zie net dat COSS 1.2 net een paar uur live is. COSS is een exchange die wat langzaam op start kwam, maar waar ik begin vorig jaar ingestapt ben (en ge DCA'd naar beneden). Net mijn stack verdubbeld. Ziet er erg goed uit vind ik (nog wat puntjes op de i, maar dat komt wel). COSS bijgekocht door ETH naar COSS over te maken vanuit Litebit. Ging heel soepel. De trade zelf ook (ETH->COSS).
COSS heeft stukken minder volume dan Binance, maar ze hebben een API waar langzaamaan op aangesloten wordt. Ook hebben ze FIAT pairs, en inmiddels best veel interessante munten (top 10 ook). COSS holders krijgen een zgn FSA (Fee Split Allocation). COSS verdeelt 50% van wat het aan fees verdient met de COSS token holders.
Dat de koers tussen al het rood nu op +22% in een uurtje staat zegt wat over de acceptatie van de nieuwe UI en engine lijkt me.
Ben erg enthousiast, en daarom deel ik. Niet om the shillen. Doe altijd je eigen onderzoek..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

[...]

Hij baalde in 2013 stevig, in 2017 nog veel erger en de grootste klap komt in 2021 O-) :9

XRP = trash

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Alleen zonder kaart waar X op staat :P

Goede kans dat een datarecoverybedrijf de data nog wel terug kan halen, maar een 2.5 inch HDD vinden op een vuilnisbelt ? Zelfs al zou je weten dat ie binnen 50 meter ligt is de kans dat ding binnen 1 jaar te vinden nog zeer klein.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

PilatuS schreef op maandag 10 december 2018 @ 21:25:
[...]

Alleen zonder kaart waar X op staat :P

Goede kans dat een datarecoverybedrijf de data nog wel terug kan halen, maar een 2.5 inch HDD vinden op een vuilnisbelt ? Zelfs al zou je weten dat ie binnen 50 meter ligt is de kans dat ding binnen 1 jaar te vinden nog zeer klein.
Dan had ie gelijk in 2013 moeten gaan zoeken, nu is het een bonk oxidatie, als ie hem inderdaad al zou vinden.
Ik denk niet dat een data recovery bedrijf daar nog wat mee kan na 5 jaar.

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Marthusiast schreef op maandag 10 december 2018 @ 21:23:
Oeh ik zie net dat COSS 1.2 net een paar uur live is. COSS is een exchange die wat langzaam op start kwam, maar waar ik begin vorig jaar ingestapt ben (en ge DCA'd naar beneden). Net mijn stack verdubbeld. Ziet er erg goed uit vind ik (nog wat puntjes op de i, maar dat komt wel). COSS bijgekocht door ETH naar COSS over te maken vanuit Litebit. Ging heel soepel. De trade zelf ook (ETH->COSS).
COSS heeft stukken minder volume dan Binance, maar ze hebben een API waar langzaamaan op aangesloten wordt. Ook hebben ze FIAT pairs, en inmiddels best veel interessante munten (top 10 ook). COSS holders krijgen een zgn FSA (Fee Split Allocation). COSS verdeelt 50% van wat het aan fees verdient met de COSS token holders.
Dat de koers tussen al het rood nu op +22% in een uurtje staat zegt wat over de acceptatie van de nieuwe UI en engine lijkt me.
Ben erg enthousiast, en daarom deel ik. Niet om the shillen. Doe altijd je eigen onderzoek..
Geen goedkopere mogelijkheid van Litebit? Of zijn ze niet meer zo duur?

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marthusiast
Hey @Bartvandelaar , oh ja vast wel, alleen ik ben erg tevreden over Litebit, en vind de prijzen wel meevallen daar.. Pas geleden kwam deze vraag ook voorbij en er werden nog wat alternatieven genoemd door anderen.. Heb deze alleen niet onthouden, wellicht dat de zoekfunctie kan helpen ;-)

Moest zowiezo lachen hoeveel ETH ik voor mijn geld kreeg, eerder dit jaar had ik voor dat zelfde bedrag bijna 10x zo weinig ETH. Haha..

[ Voor 19% gewijzigd door Marthusiast op 10-12-2018 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Bartvandelaar schreef op maandag 10 december 2018 @ 21:32:
[...]

Geen goedkopere mogelijkheid van Litebit? Of zijn ze niet meer zo duur?
Blockport is de goedkoopste Nederlandse broker volgens mij. Litebit is duur, iedereen die langer als een week in crypto zit weet dat. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door tias86 op 10-12-2018 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marthusiast
Dat was m idd @tias86 , jaja.. ik ben een vergiet.. 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Marthusiast op 10-12-2018 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
tias86 schreef op maandag 10 december 2018 @ 21:37:
[...]

Blockport is de goedkoopste Nederlandse broker volgens mij. Stuk goedkoper als litebit ingeval, iedereen die langer als een week in crypto zit weet dat.
Nooit van ze gehoord. Ik gebruik kraken.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
M00n!!!

[ Voor 97% gewijzigd door Thommie.nl op 10-12-2018 21:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Mr_Ripple schreef op maandag 10 december 2018 @ 21:31:
[...]

Dan had ie gelijk in 2013 moeten gaan zoeken, nu is het een bonk oxidatie, als ie hem inderdaad al zou vinden.
Ik denk niet dat een data recovery bedrijf daar nog wat mee kan na 5 jaar.
Vanuit mijn werk in het verleden wat ervaring met bedrijven die datarecovery doen, het zou je verbazen wat mogelijk is tegenwoordig :) Kost je 500 euro als het simpel is of 5.000 als het niet simpel is, maar zelfs HDD's die uit een huis zijn gekomen wat compleet afgebrand is zijn vaak genoeg nog voor een groot deel te recoveren. Als dat ding op een vuilnisbelt ligt afgesloten van lucht is ie in meer dan prima staat. Zelfs kranten uit 1903 zijn er gevonden die nog gewoon leesbaar zijn. (Of spellen van E.T :P) Zelfs als de buitenkant schade heeft is er meer dan genoeg wat gedaan kan worden en zelfs als de binnenkant schade heeft kan het nog.

Edit: Zal je zien dat de wallet gerecoverd kan worden op 1KB na. Of wel het adres, maar de helft van de privatekey _O-

[ Voor 8% gewijzigd door PilatuS op 10-12-2018 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
New Yorker schreef op maandag 10 december 2018 @ 21:38:
[...]

Nooit van ze gehoord. Ik gebruik kraken.
Kan ook maar is niet instant, je kan niet even met ideal afrekenen en direct aan de gang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
PilatuS schreef op maandag 10 december 2018 @ 21:39:
[...]

Vanuit mijn werk in het verleden wat ervaring met bedrijven die datarecovery doen, het zou je verbazen wat mogelijk is tegenwoordig :) Kost je 500 euro als het simpel is of 5.000 als het niet simpel is, maar zelfs HDD's die uit een huis zijn gekomen wat compleet afgebrand is zijn vaak genoeg nog voor een groot deel te recoveren. Als dat ding op een vuilnisbelt ligt afgesloten van lucht is ie in meer dan prima staat. Zelfs kranten uit 1903 zijn er gevonden die nog gewoon leesbaar zijn. (Of spellen van E.T :P) Zelfs als de buitenkant schade heeft is er meer dan genoeg wat gedaan kan worden.
Dus mijn HDD kapot slaan met een hamer is niet genoeg?

Weg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
New Yorker schreef op maandag 10 december 2018 @ 21:41:
[...]
Dus mijn HDD kapot slaan met een hamer is niet genoeg?
De vraag is of iemand een paar 1000 euro over heeft voor jouw, ehm, MP3's zal ik maar zeggen :+

Maar inderdaad, zelfs dan is er van alles mogelijk, het kost alleen heel veel tijd en geld om een deel terug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Gaan jullie in usdt als je gaat slapen of Hoe doen jullie dat

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Sam2013 schreef op maandag 10 december 2018 @ 21:45:
Gaan jullie in usdt als je gaat slapen of Hoe doen jullie dat
Zit al een half jaar in USDT, op wat kleine runs na :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
PilatuS schreef op maandag 10 december 2018 @ 21:45:
[...]

De vraag is of iemand een paar 1000 euro over heeft voor jouw, ehm, MP3's zal ik maar zeggen :+

Maar inderdaad, zelfs dan is er van alles mogelijk, het kost alleen heel veel tijd en geld om een deel terug te krijgen.
Ik heb wel een wallet met 100 ripple verwijderd, gekocht op 10 cent. |:(
XRP....

Weg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thommie.nl
New Yorker schreef op maandag 10 december 2018 @ 21:48:
[...]

Ik heb ooit eens ltc gestuurd maar bleutrade vorig jaar ergens om htmlcoins aan te kopen.
Alleen die Exchange en het hele bitcoin gedoe was nieuw voor me en heb toen voor 10% vd waarde verkocht. Was moest eerst ltc omkopen naar btc....

Was iemand heel blij met me.

[ Voor 4% gewijzigd door Thommie.nl op 10-12-2018 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
New Yorker schreef op maandag 10 december 2018 @ 21:48:
[...]

XRP....
Als je die HDD bent blijven gebruiken is de kans sowieso klein. Data wordt vrij snel overschreven. Als je wanneer de wallet was verwijdert gelijk de PC niet meer had gebruikt had je het heel simpel zelf terug kunnen halen. Een tooltje als GetBackData werkt vrij goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
PilatuS schreef op maandag 10 december 2018 @ 21:51:
[...]

Als je die HDD bent blijven gebruiken is de kans sowieso klein. Data wordt vrij snel overschreven. Als je wanneer de wallet was verwijdert gelijk de PC niet meer had gebruikt had je het heel simpel zelf terug kunnen halen. Een tooltje als GetBackData werkt vrij goed.
Toen was het moeite niet waard en gebruikte ik mijn HDD maanden. Maar toen ging het pumpen en kreeg ik stress. Gelukkig opnieuw gekocht en mooie winst gemaakt. Veel meer stuks natuurlijk.

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
New Yorker schreef op maandag 10 december 2018 @ 21:55:
[...]

Toen was het moeite niet waard en gebruikte ik mijn HDD maanden. Maar toen ging het pumpen en kreeg ik stress. Gelukkig opnieuw gekocht en mooie winst gemaakt. Veel meer stuks natuurlijk.
Als een HDD een uurtje draait is het meestal geen probleem. Heb zelf ook eens iets verwijdert en toen gelijk de PC uitgezet, even een tooltje er op los laten en de data was weer terug. Ga je de PC dagen of langer gebruiken kan je het vergeten. Het probleem is sowieso hoeveel je terug kan halen, de bestandnaam ga je ook nu mogelijk nog wel vinden, maar zodra er 1% van de data mist heb je er niets aan. Na maanden is waarschijnlijk meer dan 90% overschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
PilatuS schreef op maandag 10 december 2018 @ 21:46:
[...]

USDT master.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
In deze tijd loop je dan alleen wat winst mis, maar dat is dan ook alles.

Heb sinds de val van 6k 2 nachten niet in USDT gezeten. De ene was kopen met een stop-limit er op en de andere was automatisch kopen boven een bepaalde prijs. Dit kost je zoals ik zei zeker winst, maar liever minder winst dan verlies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 03-04 17:30
Verwachten we nog wat spannends vanacht of kan ik naar bed ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 27-09 08:46
PilatuS schreef op maandag 10 december 2018 @ 21:46:
[...]

#MeToo

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Het is gelukt, XREKT is geboren! 13.371.337 stuks! Nog wel op het Ethereum Ropsten testnet zodat we de laatste definitieve keuzes kunnen maken, voordat ik er echt wat ETH op stuk sla op het Ethereum mainnet.

Zie hier: https://ropsten.etherscan...80FE8C8F5bd4260#tokentxns en https://ropsten.etherscan...145cab1c0a80fe8c8f5bd4260

Heeft me wel meer dan 20 minuten gekost, maar, het deployen op het mainnet is nu peanuts.

Xtreme Rekt klinkt wat mij betreft beter dan Xtra Rekt, dus de naam ga ik nog wel aanpassen. Verdere suggesties of gaan we ervoor?

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Klinkt inderdaad beter :)

Nu met z'n allen de boel kapot gaan shilllen, paar belachelijke partnerships verzinnen en daarna lambo's kopen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik wil ook wel een paar rekt tokens!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sahara
Taro schreef op maandag 10 december 2018 @ 22:20:
Het is gelukt, XREKT is geboren! 13.371.337 stuks! Nog wel op het Ethereum Ropsten testnet zodat we de laatste definitieve keuzes kunnen maken, voordat ik er echt wat ETH op stuk sla op het Ethereum mainnet.

Zie hier: https://ropsten.etherscan...80FE8C8F5bd4260#tokentxns en https://ropsten.etherscan...145cab1c0a80fe8c8f5bd4260

Heeft me wel meer dan 20 minuten gekost, maar, het deployen op het mainnet is nu peanuts.

Xtreme Rekt klinkt wat mij betreft beter dan Xtra Rekt, dus de naam ga ik nog wel aanpassen. Verdere suggesties of gaan we ervoor?
Xtreme Rekt +1 :) . Maar wanneer komt XREKT op Binance? Dit is toch wel een top shitcoin, we moeten wel net als Justin Sun veel announcements over announcements doen, dan wordt het een goed verhaal om in te FOMO-en.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Sahara schreef op maandag 10 december 2018 @ 22:24:
[...]

Xtreme Rekt +1 :) . Maar wanneer komt XREKT op Binance? Dit is toch wel een top shitcoin, we moeten wel net als Justin Sun veel announcements over announcements doen, dan wordt het een goed verhaal om in te FOMO-en.
Mooi dan copy-paste ik alvast een random whitepaper!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darkus
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-08 02:00
Ja! Ik wil er zelfs voor minen, Many Xtreme Rekt, al awesome, Much rekt.

Of moeten we ook nog een nieuwe slang erbij verzinnen?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
Ik heb al 250 shitcoins, kan XREKT er ook nog wel bij. Maar, waar koop ik die?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 03-04 17:30
Is mcafee al op de hoogte van dit pareltje?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
PilatuS schreef op maandag 10 december 2018 @ 22:22:
[...]

Klinkt inderdaad beter :)

Nu met z'n allen de boel kapot gaan shilllen, paar belachelijke partnerships verzinnen en daarna lambo's kopen :+
En uiteraard als ingekochte gast een mooi verhaaltje vertellen bij Ome Harry Mens!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sahara
DAMAGE schreef op maandag 10 december 2018 @ 22:25:
[...]

Mooi dan copy-paste ik alvast een random whitepaper!
Pak er eentje met veel formules enzo, sinus etc. dat doet het altijd wel goed :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Swaha schreef op maandag 10 december 2018 @ 22:28:
[...]

En uiteraard als ingekochte gast een mooi verhaaltje vertellen bij Ome Harry Mens!
Zeker, maar dan eerst de boel goed verdelen/inkopen voordat je dit doet. Dan inderdaad met een dom verhaal aankomen zetten zodat mensen die die shit kijken het nog gaan kopen ook. Palm Invest zal er niets bij zijn !

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Swaha
En daarna reclametijd inkopen tijdens House Vision, daar wordt indien mogelijk nog vaker dan bij Ome Harry het woord rendement genoemd. Dit gaat helemaal goedkomen. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Swaha schreef op maandag 10 december 2018 @ 22:33:
En daarna reclametijd inkopen tijdens House Vision, daar wordt indien mogelijk nog vaker dan bij Ome Harry het woord rendement genoemd. Dit gaat helemaal goedkomen. 8)
En dan lopen mensen te zeiken over crypto. Iedere zondag op TV dezelfde zooi, alleen dan mooi vermomd mag wel gewoon :P

Edit: Met aandelen is helemaal erg. Even lekker dik inslaan en dan zeggen welke je denkt dat een goede koop zou zijn, lekker dan.

[ Voor 14% gewijzigd door PilatuS op 10-12-2018 22:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Totdat we hash war krijgen tegen Kain_niaK.

Weg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Het voelt alsof ik opnieuw vader ben geworden. Trots maar onzeker tegelijk. Woorden schieten mij te kort.

Met krap 14m stuks kan dit de nieuwe bitcoin worden.

Ik zal van de week tijd maken om een logo in elkaar te flansen.

When airdrop when Binance?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Als er trouwens een crowdfunding nodig is om te testen op ETH mainnet of wat dan ook, ik wil best een paar tientjes in het potje doen. Geen idee hoe zulks allemaal werkt en voor wat voor kosten je komt te staan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaha
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2018 @ 22:45:
Als er trouwens een crowdfunding nodig is om te testen op ETH mainnet of wat dan ook, ik wil best een paar tientjes in het potje doen. Geen idee hoe zulks allemaal werkt en voor wat voor kosten je komt te staan?
Dat geldt ook voor mij!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaha
Taro schreef op maandag 10 december 2018 @ 19:08:
[...]

Maar dan verwacht men zeker dat we een privacy coin maken? Ik heb wel gelijk een goede naam voor het "GAS" dat je met deze coin kunt genereren O-)
Gokje, D-REK coin?? Wat letterlijk vertaald dan weer shitcoin betekend?? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-09 11:10
Hier nog 1! Goed bezig heren!

Mochten er wat nietszeggende teksten op een nietszeggende website geschreven worden dan houd ik mij aanbevolen.

Zero.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• lauraz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-03-2023
Het is gelukt, XREKT is geboren! 13.371.337 stuks!
Beschuit met muisjes!

Ik vind het wel schokkend dat je dus zo makkelijk een coin kunt starten. Kulverhaal en een flitsende website zijn zo gemaakt.
Er zijn altijd mensen die er in trappen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:48
Natuurlijk ook met n fake Elon.Musk Twitter account een givaway opzetten.
Send 0,01 BTC and get XREKT

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• JoeriF84
  • Laatst online: 15-02-2021
T-shirts laten drukken zoals bij TRON. En ervoor zorgen dat Johan Derksen het een kutcoin vindt zodat het heel Nederland het dezelfde dag nog leert kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
shovelhead1340 schreef op maandag 10 december 2018 @ 22:57:
Natuurlijk ook met n fake Elon.Musk Twitter account een givaway opzetten.
Send 0,01 BTC and get XREKT
Dat is een goeie, kan je heel snel naamsbekendheid krijgen, door onder elke tweet van een VIP te tweeten over XREKT.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Hoop nieuwe forumleden trouwens.. moon soon?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Ooit werd er gepost dat McAfee 100k dollars kost om te shillen.

Weg

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-09 21:16

Prachtig dit!
Xtreme Rekt klinkt prima.
Geeft me weer vertrouwen in de toekomst van crypto's, dus heb maar weer 500 euries in de markt gepompt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• deavonden
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-05-2022
XREKT klinkt wel lekker! Wanneer kunnen we de eerste fork verwachten?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• shovelhead1340
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ZMWAcQrgutYJsEfc50tVbctI/thumb.jpg

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Dit contract kostte 0,072 ETH (gratis ivm testnet). Daarna kost het versturen van de munten natuurlijk ook iets op het mainnet, ik ga ook niet op mijn kosten een airdrop houden.

Verder is het natuurlijk een leuk probeersel, maar, ik wil er geen gedoe door krijgen. Dit is ook typisch zoiets dat vooraf erg leuk lijkt en na 3 weken waarschijnlijk dood is. Dan heb ik er in ieder geval van geleerd, want ik weet nu hoe dit werkt en dan hebben we met zijn allen vooraf hard gelachen. Maar, ik heb geen zin in gedupeerde mensen, illegale praktijken, bedrog of gezeik, het moet gewoon leuk zijn en zo moet je het ook zien. En ik heb ook niet de tijd om naar 500 adressen wat muntjes over te maken. Iemand anders misschien wel, dan maak ik graag een groter aantal naar zijn of haar adres over en mag die ze verder verspreiden.

Jaapio, Swaha en Pelox2002 zijn bereid iets bij te dragen, ikzelf ook. Ik hoef er natuurlijk zelf niets op te verdienen, maar de transactiekosten moeten altijd minimaal gedekt zijn.

Ik denk er even over na, want dit kan ook uitmunten (jaja :)) in iets dat niet meer te controleren is met dank aan de blockchain, misleidende websites, de Belastingdienst, FIOD en shills overal. Het zou ook een optie kunnen zijn dat ik de munten van het contract op het adres van iemand anders drop, dan trek ik mij daarna terug.

Mocht je er een paar tientjes in willen steken of heb je de tijd om naar tientallen of honderden adressen muntjes te versturen, stuur me dan even een pm, dan kijk ik even hoeveel animo er is en kijken we daarna verder.[/einde disclaimer]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +12 Henk 'm!

Verwijderd

deavonden schreef op maandag 10 december 2018 @ 23:10:
XREKT klinkt wel lekker! Wanneer kunnen we de eerste fork verwachten?
Ja het is wel tijd voor een fork inmiddels. In deze wereld is stilstaan achteruit gaan.

Aangezien de fork ook een shitcoin zal worden is REKTUM wellicht toepasselijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
@Taro ik ga nu lekker slapen, morgen even kijken hoe en wat nu verder! (y)

In ieder geval een leuk probeersel!

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
lauraz schreef op maandag 10 december 2018 @ 22:56:
[...]

Ik vind het wel schokkend dat je dus zo makkelijk een coin kunt starten. Kulverhaal en een flitsende website zijn zo gemaakt.
Er zijn altijd mensen die er in trappen.
Er zijn zelfs websites waar je een eigen coin kan maken voor een klein bedrag. Wat Taro nu heeft gedaan is zelf een coin maken, voor mensen die niet weten hoe het moet kan het dus net zo makkelijk als met een site waar je een website kan laten maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op maandag 10 december 2018 @ 23:14:
Dit contract kostte 0,072 ETH (gratis ivm testnet). Daarna kost het versturen van de munten natuurlijk ook iets op het mainnet, ik ga ook niet op mijn kosten een airdrop houden.

Verder is het natuurlijk een leuk probeersel, maar, ik wil er geen gedoe door krijgen. Dit is ook typisch zoiets dat vooraf erg leuk lijkt en na 3 weken waarschijnlijk dood is. Dan heb ik er in ieder geval van geleerd, want ik weet nu hoe dit werkt en dan hebben we met zijn allen vooraf hard gelachen. Maar, ik heb geen zin in gedupeerde mensen, illegale praktijken, bedrog of gezeik, het moet gewoon leuk zijn en zo moet je het ook zien. En ik heb ook niet de tijd om naar 500 adressen wat muntjes over te maken. Iemand anders misschien wel, dan maak ik graag een groter aantal naar zijn of haar adres over en mag die ze verder verspreiden.

Jaapio, Swaha en Pelox2002 zijn bereid iets bij te dragen, ikzelf ook. Ik hoef er natuurlijk zelf niets op te verdienen, maar de transactiekosten moeten altijd minimaal gedekt zijn.

Ik denk er even over na, want dit kan ook uitmunten (jaja :)) in iets dat niet meer te controleren is met dank aan de blockchain, misleidende websites, de Belastingdienst, FIOD en shills overal. Het zou ook een optie kunnen zijn dat ik de munten van het contract op het adres van iemand anders drop, dan trek ik mij daarna terug.

Mocht je er een paar tientjes in willen steken of heb je de tijd om naar tientallen of honderden adressen muntjes te versturen, stuur me dan even een pm, dan kijk ik even hoeveel animo er is en kijken we daarna verder.[/einde disclaimer]
Wat we dus nodig hebben is een integer persoon met veel vrije tijd die het leuk vind om de funds te beheren...

Overigens ben ik het eens met al de rest, het moet wel een beetje binnen de perken blijven.

Maar het zal lastig worden dit ruwe diamantje te verbergen voor gewetenloze geldwolven fatsoenlijke investeerders met toekomstvisie.

Ik ben niet iemand die in situaties graag het voortouw neemt, maar in dit geval, zal ik dat ook niet gaan doen. :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Dan is dus de vraag wie de XREKT ambassadeur (CEO) wil worden.

@Tominatie ? :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• shovelhead1340
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/MTy6DtexZUJLdG8HdGXItYJz/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/WFguUu5oYWkSShmdkIAdS2XZ/thumb.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door shovelhead1340 op 10-12-2018 23:30 ]

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• deavonden
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-05-2022
Het zou ook een optie kunnen zijn dat ik de munten van het contract op het adres van iemand anders drop, dan trek ik mij daarna terug.
Taro de nieuwe Satoshi Nakamoto! Hou je dan wel 500k munten achter om de prijs over tien jaar alle kanten op te laten gaan? >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tias86
Volgens mij als je gratis coins weggeeft is er niemand die je iets kan maken, want je verkoopt niks. Zelfs al was het een ico dan nog hoef je je niet druk te maken. Tenminste als je het goed structureert..

ICO’s worden vaak zo gestructureerd dat zij buiten het toezicht van de AFM vallen. Bovendien zijn ICO's aantrekkelijk om crimineel verkregen geld wit te wassen, door de ongereguleerde omgeving en het anonieme karakter van transacties. De huidige hype rondom crypto's en ICO’s kan investeerders verblinden voor deze risico’s. Als gevolg van deze risico’s lopen investeerders een sterk verhoogde kans op verlies van hun volledige inleg. Tegen deze achtergrond raadt de AFM consumenten op dit moment af om te investeren in ICO’s.

https://www.afm.nl/nl-nl/professionals/onderwerpen/ico

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• shovelhead1340
Merchandise is ook al klaar voor productie in China

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Qthmp4YsSV383PvGXFfmsD1n/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ZRiPZOD4v89YiAfv768pdh2q/thumb.png

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Hoe staat het met de verdeling onder de Tweakers, zie ook mijn eerdere post hierover. Kunnen we de coin al submitten bij diverse exchanges etc etc.

Btw goed werk _/-\o_

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Hilarisch dit _O-

Vanzelfsprekend gooi ik ook wel wat duiten in het virtuele zakje. Als we de aantallen goed verdelen en er nooit geld voor vragen zijn we dus nog volgens de wet bezig? Is er een jurist in de zaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
XREKT, mmm... klinkt goed d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
We moeten natuurlijk nog wel een goede slogan hebben, net zoals bij iets als Doge.

X-Rekt, so much leetness, you'll never get rekt.

Maar dat kan vast beter toch ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

D-Ed schreef op maandag 10 december 2018 @ 23:53:
Hilarisch dit _O-

Vanzelfsprekend gooi ik ook wel wat duiten in het virtuele zakje. Als we de aantallen goed verdelen en er nooit geld voor vragen zijn we dus nog volgens de wet bezig? Is er een jurist in de zaal?
Laten we voorop stellen dat ik ook geen jurist ben maar het is niet zo ingewikkeld als dat het lijkt. Je geeft iets weg - je vraagt er niks voor terug. Lijkt me dat niemand gedupeerd hierin kan worden. Xrekt is gewoon de nieuwe DOGE coin :+

Alvast een Telegram channel aangemaakt.

https://t.me/xrekt

[ Voor 5% gewijzigd door freestyler2 op 11-12-2018 00:58 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Marthusiast

Hey @Taro , ik moet zeggen dat ik over precies dezelfde dingen aan het nadenken ging (mn, er per ongeluk winst mee maken, toezichthouders, belastingdienst etc) toen ik zag dat je de 'munt ook werkelijk gemaakt had', wat inderdaad uitmuntend werk is btw! Idd het stelt niks voor, dat is op zich al een hele mooie constatering. Dus projecten die iets met deze techniek doen moeten wel wat toe te voegen hebben, de techniek is gewoon open-source.

Ik had zelf het beeld dat dit meer een gedachtenexperiment was, en heb me KAPOT gelachen om alle goede ideeen, de memes, iedereen die alle belachelijkheden van de shit-projecten die we afgelopen jaren hebben gezien, die zo mooi werden uitvergroot. Een hele marketingcampagne, een gecopieerde white-paper, aan alles is gedacht. Prachtige steek naar de projecten die crypto zo in diskrediet hebben gebracht bij Henk en Ans, die nu nooit meer in crypto stappen.

ALS we iets nuttigs zouden gaan doen met XREKT zou het wat mij betreft zijn dat we zo overduidelijk de draak steken met dat soort shit projecten, dat iedereen nu eindelijk eens DYOR gaat doen.
Ik weet niet in hoeverre dat mogelijk is ZONDER de XREKT ook echt een monetaire waarde te laten hebben, nog niet zo over nagedacht. Maar als we DAT doel nastreven met dit geweldig creatieve project, dan wil ik ook best een paar tientjes doneren. Maar alleen als we door spot te drijven met alle scams, mbv dit project de aandacht kunnen richten op projecten die ECHT wat toevoegen aan de wereld/mensheid etc..
Dat zijn zo'n beetje mijn gedachten.. Iig dank iedereen tot zover voor de hoge mate van vermaak, ik geniet ervan om deze 'beweging' te volgen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
freestyler2 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 00:14:
[...]

Laten we voorop stellen dat ik ook geen jurist ben maar het is niet zo ingewikkeld als dat het lijkt. Je geeft iets weg - je vraagt er niks voor terug. Lijkt me dat niemand gedupeerd hierin kan worden. Xrekt is gewoon de nieuwe DODGE coin :+
Die heeft ook bijna $0,02 aangetikt..

@PilatuS, of juist het tegenovergestelde.. ‘Buy this coin to get REKT!’ O-)

Edit: @Marthusiast, ja precies, zo bedoelde ik ook mijn ‘slogan’. Misschien moeten we als logo ook een geel hesje gebruiken ofzo _O-

[ Voor 13% gewijzigd door D-Ed op 11-12-2018 00:20 ]

Acties:
  • +33 Henk 'm!

Verwijderd

deavonden schreef op maandag 10 december 2018 @ 23:28:
[...]

Taro de nieuwe Satoshi Nakamoto! Hou je dan wel 500k munten achter om de prijs over tien jaar alle kanten op te laten gaan? >:)
- crypto artikel 2026-

Wie is Taro Nakamoto?

Wie nu precies het mysterieuze en anonieme brein achter het meest waardevolle project in de geschiedenis van de cryptocurrencies is, blijft een raadsel. Er wordt al jaren gespeculeerd over de identiteit van Taro Nakamoto, de geestelijke vader van Xtreme Rekt. Tot nu blijft een handje vol forumposts de enige 'papertrail' naar deze legendarische man achter het project dat Bitcoin deed omvallen.

"Toen we XRP van nummer 2 verdreven, wist ik dat we goud in handen hadden." aldus Pelox2002, een van de oprichters van Xtreme Rekt. "Je moet niet vergeten dat dit de tijd was dat extreem veel mensen rekt gingen in crypto. Een jaar na de 1e grote bullrun, het was toen echt nog het wilde westen.'

Een andere Tweaker die nauw betrokken was en praktisch alle kosten in de beginfase in zijn eentje heeft gedekt, Swaha, verteld over zijn close encounter met de legende: "De dag dat Taro de laatste enter drukte en het smartcontract implementeerde in de Ethereum blockchain was echt adembenemend. Taro was echt zo'n persoon waarvan er maar enkele rondlopen op deze aarde. Ik weet nog dat hij altijd een avatar had van een Bull... Het is meer een gevoel vastgegrift in je lichaam dan een herinnering aan een gebeurtenis, ik vind het moeilijk te verwoorden."

Een andere man, Jaapio, wilde ons niet te woord staan. Ook hij blijkt nauw betrokken te zijn geweest bij de geboorte van de cryptocurrency Xtreme Rekt. Nadat de funds verdeeld werden is hij echter vrij snel de private key van zijn myetherwallet kwijtgeraakt. "Je kon met hem lachen maar puntje bij paaltje was het gewoon een rasechte idioot." aldus Pelox2002.

De opmars van Xtreme Rekt is tot op de dag van vandaag een veel besproken topic. De cryptocurrency met een 94.9% marktdominatie is verreweg de grootste currency in deze markt die 84 triljoen dollar vertegenwoordigd. Nadat Amerika en China de strijd om de Dollar en Yen opgaven en bekendmaakte dat XREKT wereldwijd geaccepteerd werd als vervanger van het zogeheten fiat systeem, is Taro Nakamoto uitgeroepen tot 1 van de meest invloedrijke personen in de geschiedenis van de mensheid.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Marthusiast
Hou op @Verwijderd , ik pies in mijn broek!! Hahahahaha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
_O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
I've been in the east and i've been in the west,
but wen I backpacked..
the girls I like most... wanted to be payed with Xrekt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Get Rekt like the yellow jacket

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marthusiast
Haha @D-Ed , een hesje, ja! Maar ik zou een andere kleur kiezen, ze kunnen nu al geen woordvoerder vinden. Als wij nou eens een rood of een zwart hesje kiezen..

Edit: en dan rijmt je rijmpje ook nog steeds!
PS, en als songwriter componeer ik dan graag een lekkere rock track eronder!

[ Voor 28% gewijzigd door Marthusiast op 11-12-2018 00:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
Flixxo pompt aardig ineens, wel leuk _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Marthusiast schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 00:25:
Haha @D-Ed , een hesje, ja! Maar ik zou een andere kleur kiezen, ze kunnen nu al geen woordvoerder vinden. Als wij nou eens een rood of een zwart hesje kiezen..

Edit: en dan rijmt je rijmpje ook nog steeds!
PS, en als songwriter componeer ik dan graag een lekkere rock track eronder!
Lol! Ik ga er maar eens een nachtje over slapen, moet ook echt brood op de plank komen :*)

Tot morgen warriors :w

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Marthusiast schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 00:17:
[...]
ALS we iets nuttigs zouden gaan doen met XREKT zou het wat mij betreft zijn dat we zo overduidelijk de draak steken met dat soort shit projecten, dat iedereen nu eindelijk eens DYOR gaat doen.
Dat WAS het doel van Doge :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RaptorXS
Xrekt going to Mars, forget about the moon.
The flippening with the BTC, will be soon!

[ Voor 3% gewijzigd door RaptorXS op 11-12-2018 00:33 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Met klassiekers als "Scheurt het niet dan rekt 'X wel"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-09 21:27
Ik ben ook wel bereid om wat te doneren mocht het nodig zijn!

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Telegram channel

Website
Xrekt.io

Creation Date: 2018-12-10T23:31

Check

Gezocht: webdesigners graag bij mij melden via PB.

[ Voor 12% gewijzigd door freestyler2 op 11-12-2018 00:41 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn miners staan uit hun neus te vreten dus....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Banksy is er niets bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
freestyler2 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 00:34:
Telegram channel

Website
Xrekt.io

Check

Gezocht: webdesigners graag bij mij melden via PB.
De telegram werkt nog niet helemaal, ik kan niet terugzeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Chris.nl schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 00:39:
[...]

De telegram werkt nog niet helemaal, ik kan niet terugzeggen.
Oops ga ik gelijk aanpassen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
I’m in maar kan ook niet reageren idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marthusiast
Ik ook niet @freestyler2

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• shovelhead1340
Telegram nu al XREKT?

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Communicatie problemen binnen het team... Forken maar!

Waar is Kain_niaK?
Pagina: 1 ... 19 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!