Dit contract kostte 0,072 ETH (gratis ivm testnet). Daarna kost het versturen van de munten natuurlijk ook iets op het mainnet, ik ga ook niet op mijn kosten een airdrop houden.
Verder is het natuurlijk een leuk probeersel, maar, ik wil er geen gedoe door krijgen. Dit is ook typisch zoiets dat vooraf erg leuk lijkt en na 3 weken waarschijnlijk dood is. Dan heb ik er in ieder geval van geleerd, want ik weet nu hoe dit werkt en dan hebben we met zijn allen vooraf hard gelachen. Maar, ik heb geen zin in gedupeerde mensen, illegale praktijken, bedrog of gezeik, het moet gewoon leuk zijn en zo moet je het ook zien. En ik heb ook niet de tijd om naar 500 adressen wat muntjes over te maken. Iemand anders misschien wel, dan maak ik graag een groter aantal naar zijn of haar adres over en mag die ze verder verspreiden.
Jaapio, Swaha en Pelox2002 zijn bereid iets bij te dragen, ikzelf ook. Ik hoef er natuurlijk zelf niets op te verdienen, maar de transactiekosten moeten altijd minimaal gedekt zijn.
Ik denk er even over na, want dit kan ook uitmunten (jaja

) in iets dat niet meer te controleren is met dank aan de blockchain, misleidende websites, de Belastingdienst, FIOD en shills overal. Het zou ook een optie kunnen zijn dat ik de munten van het contract op het adres van iemand anders drop, dan trek ik mij daarna terug.
Mocht je er een paar tientjes in willen steken of heb je de tijd om naar tientallen of honderden adressen muntjes te versturen, stuur me dan even een pm, dan kijk ik even hoeveel animo er is en kijken we daarna verder.[/einde disclaimer]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP