[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 103 Laatste
Acties:
  • 270.201 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Sahara schreef op maandag 10 december 2018 @ 12:04:
Via Karl van The Moon, kwam ik deze informatieve site tegen: https://messari.io/onchainfx, handig met allemaal historische data waarmee je kan spelen om hidden gems te vinden.
Leuke site, tnx.

Moet wel lachen: helemaal onderaan, bij Sector Watch, Daily winners: bovenaan met ruim 8%: Scams :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
burnebie schreef op maandag 10 december 2018 @ 12:09:
[...]

Je weet er een mooi verhaal van te breien.
Je hebt het meerdere malen over een short squeeze gehad die zijn weerga niet zou kennen.

Daarvan is niets gebleken.
inderdaad je hebt gelijk, er was niet 1 dikke short sqeeuze, maar 2.
Had ik inderdaad fout.... 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-09 21:27
Sam2013 schreef op maandag 10 december 2018 @ 11:26:
Get ready..... for the launch.
Volgens mijn berekeningen is er binnen nu en 2 uur weer een spike tot 3640 ongeveer.

Iemand zit alles te verzamelen onder de 3500, en die wil dat straks ook weer kwijt.

Ik hoop dat het nog 1 X daalt zodat nog wat buy ordertjes afgaan.
Voor de duidelijkheid ik ben een n00b trader dus mijn advies volgen is levensgevaarlijk😁
Heb je dit nu aangepast van 3740 naar 3640?

Ook zonder het verder even te melden blijkbaar...

[ Voor 4% gewijzigd door Erkel op 10-12-2018 12:34 ]

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thommie.nl
Linksom of rechtsom dit was de laatste keer dat ik hier een voorspelling doe/deed.
Wat een ongelooflijke azijnpissers hier zeg, niet te geloven wat een negativiteit.

Behalve dan Jaapio, want die is wel lief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
Sam2013 schreef op maandag 10 december 2018 @ 12:40:
Linksom of rechtsom dit was de laatste keer dat ik hier een voorspelling doe/deed.
Wat een ongelooflijke azijnpissers hier zeg, niet te geloven wat een negativiteit.

Je hebt het toch aangepast of niet soms?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvT
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-06-2019

rvT

DaCoTa schreef op zondag 9 december 2018 @ 19:51:
[...]

Ook hier, dat is niet helemaal zoals het werkt.

Ja, een future kan naked zijn, zonder dat de uitgever de onderliggende daadwerkelijk bezit. Dan ga je een contract aan met de tegenpartij om op een bepaald moment in de toekomst (future) een koop voor een nu vastgestelde prijs te doen. Is de echte prijs dan hoger, goed voor jou, is de prijs dan lager, slecht voor jou. En dan komt nu de truuk: dat het papier is, kan het geen invloed hebben op de prijs van bitcoin zelf, want er worden geen bitcoins verhandeld. Het heet ook een derivaat, een afgeleide van het echte product. Pas als er een fysieke settlement is, moeten er bitcoins van handen verwisselen maar in dit geval komen twee partijen alleen maar overheen het verschil tussen de vooraf afgesproken prijs en de prijs op settlement aan elkaar te betalen.

Waar is het goed voor? Normaal gesproken is handel in future de handel in onzekerheid. Je hebt garantie dat je op een moment in de toekomst iets kan kopen of verkopen voor een op dit moment vastgestelde prijs. Dat is erg handig bij dingen die variabel zijn: dollars, appels, het weer en nu dus ook bitcoin.

Het kan natuurlijk zijn dat doordat er een grote openstaande future positie bijna expireert dat andere partijen dan grote hoeveelheden kopen/verkopen om de prijs in de goede richting te drukken, maar dat is niet het direkte gevolg van futures.

Toevoeging na zoeken van wat ander materiaal: https://masterthecrypto.c...es-affect-bitcoin-prices/ Hier zie je dezelfde voorbeelden (goud, zilver, platinum) als in de video maar zien de schrijvers geen lange termijn impact op koers.
Je hebt gelijk, Bedankt voor de verheldering! Goed uitgelegd en snap helemaal wat je bedoeld!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-09 17:54
Sahara schreef op maandag 10 december 2018 @ 12:04:
Via Karl van The Moon, kwam ik deze informatieve site tegen: https://messari.io/onchainfx, handig met allemaal historische data waarmee je kan spelen om hidden gems te vinden.
And if you think that that sounds interesting, then you should definitely checkoutthiswebsite :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Was je wat aan het voorspellen dan? Die heb ik helemaal gemist. Zit nog steeds in USDT en ga daar niet uit alvorens we onder de 3k komen. Wanneer gaan we onder de 3k luitjes?

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

Weg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08:46
ggj87 schreef op maandag 10 december 2018 @ 12:43:
[...]

And if you think that that sounds interesting, then you should definitely checkoutthiswebsite :+
I see you guys tooooooommmmoorroowwwww!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
th4k1ck3r schreef op maandag 10 december 2018 @ 10:33:
[...]

Ik kan niet anders! Wil graag de 2 euro weer zien. Denk dat met genoeg geduld dat ook wel weer gaat gebeuren, maar wanneer...
Qua use case geloof ik er nu nog sterker in. De producten die Ripple maakt op de XRP ledger zijn dermate sterk dat ik idd ook blijf HODLen. Misschien weer eens af en toe daytraden :)
Toen ik begon met XRP zat dit forum vol met XRP-haters. Was benieuwd of dat nog steeds zo was.
Ik koop zoiezo geen XRP. 100 miljard LOL. Later doen we allemaal aan netwerken mee waar iedereen aan bijverdient. Aangezien niet alleen de miners een risk hebben maar iedereen. Wel zo eerlijk om dat te verdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 03-04 17:30
Sam2013 schreef op maandag 10 december 2018 @ 12:20:
[...]

inderdaad je hebt gelijk, er was niet 1 dikke short sqeeuze, maar 2.
Had ik inderdaad fout.... 8)7
Dik??? Welke dan exact?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erkel
Ik zou hem lekker met rust laten, hij wijzigt zijn reacties toch telkens. Op die manier kan iedereen goed
voorspellen editen.

Daarbij reageert hij toch niet op kritiek, hij is hier alleen voor internet punten.

[ Voor 13% gewijzigd door Erkel op 10-12-2018 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
En dan zeggen ze dat crypto volatiel is. Tesla doet van oktober tot nu vrolijk +50%.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Sam2013 schreef op maandag 10 december 2018 @ 12:40:

Je kunt het ook anders bekijken: door de stelligheid die je aanneemt in je posts (voornamelijk degene waarmee je je gelijk komt halen) heb je de 'gunfactor' niet echt meezitten en neemt de meerderheid hier een kritische houding ten opzichte van jou.

Niemand heeft altijd 100% gelijk. Zelfs de meest succesvolle grote traders maken fouten (al dan niet met verlies beperking) en het toegeven van fouten siert een mens niet alleen maar geeft ook ruimte voor zelfverrijking.

Het is maar net hoe je het brengt, en als je succesvol bezig bent dan komt die waardering vanzelf, maar je kunt zoiets niet afdwingen.

Sowieso wel bedankt voor je mooie woorden richting mij en ik hoop dat je lekker winst blijft maken in deze momenteel uitdagende markt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erkel
Ik heb je post alvast even aangepast voor je, kan je m over 10 minuten zo copy pasten 8)7
Sam2013 schreef op maandag 10 december 2018 @ 11:26:
Get ready..... for the launch.
Volgens mijn berekeningen is er binnen nu en 2 uur weer een spike tot 3640 3440 ongeveer.

Iemand zit alles te verzamelen onder de 3500, en die wil dat straks ook weer kwijt.

Ik hoop dat het nog 1 X daalt zodat nog wat buy ordertjes afgaan.
Voor de duidelijkheid ik ben een n00b trader dus mijn advies volgen is levensgevaarlijk😁

[ Voor 0% gewijzigd door Erkel op 10-12-2018 13:16 . Reden: Typo ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sahara
Erkel schreef op maandag 10 december 2018 @ 13:15:
Ik heb je post alvast even aangepast voor je, kan je m over 10 minuten zo copy pasten 8)7
[...]
Je kan ook te ver gaan @Erkel. No need om @Sam2013 onder een bus te gooien. Maar voorspellingen doen an sich is sowieso iets dat moeilijk te realiseren is in crypto/wallstreet. Ik gun het voor iedereen om winst te maken, links om of rechts om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
Sahara schreef op maandag 10 december 2018 @ 13:21:
[...]

Je kan ook te ver gaan @Erkel. No need om @Sam2013 onder een bus te gooien. Maar voorspellingen doen an sich is sowieso iets dat moeilijk te realiseren is in crypto/wallstreet. Ik gun het voor iedereen om winst te maken, links om of rechts om.
Het gaat me er niet om dat ie voorspellingen doet die wel of niet uitkomen. Het gaat me er om dat hij ze heimelijk wijzigt, als hij er op aangesproken wordt iedereen azijnpissers noemt, maar als ie een voorspelling goed heeft komt ie wel even een schouderklopje halen.

Wat is volgens jou precies de meerwaarde van het wijzigen van je voorspelling zonder dat te melden? Zou leuk worden als iedereen dat doet hier toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Erkel schreef op maandag 10 december 2018 @ 13:24:
[...]

Het gaat me er niet om dat ie voorspellingen doet die wel of niet uitkomen. Het gaat me er om dat hij ze heimelijk wijzigt, als hij er op aangesproken wordt iedereen azijnpissers noemt, maar als ie een voorspelling goed heeft komt ie wel even een schouderklopje halen.

Wat is volgens jou precies de meerwaarde van het wijzigen van je voorspelling zonder dat te melden? Zou leuk worden als iedereen dat doet hier toch?
Ja, het was mij ook opgevallen dat ie dat wijzigde van 3740 naar 3640, maar om hem dan daar dan 2 x op te wijzen is een beetje teveel in my honest opinion, dat is niet nodig denk ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
Sahara schreef op maandag 10 december 2018 @ 13:31:
[...]

Ja, het was mij ook opgevallen dat ie dat wijzigde van 3740 naar 3640, maar om hem dan daar dan 2 x op te wijzen is een beetje teveel in my honest opinion, dat is niet nodig denk ik dan.
Point taken, misschien ietwat overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 26-09 19:46

raq

Het zou voor de gezelligheid tijdens het kerstdiner wel fijn zijn als BTC nog een flinke run maakt, dat zullen de whales ons toch wel gunnen.
Dan mag het daarna wel weer instorten tot sub 3k.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
raq schreef op maandag 10 december 2018 @ 14:02:
Het zou voor de gezelligheid tijdens het kerstdiner wel fijn zijn als BTC nog een flinke run maakt
Of juist niet :P

De mensen met vertrouwen in een nieuwe ATH kunnen zeggen dat BTC nu enorm goedkoop is en dat mensen in kunnen stappen terwijl het laag staat ipv dat het hoog staat zoals vorige keer. Dan gaan genoeg mensen wat kleine stukjes BTC kopen en hebben we voor het einde van volgend jaar weer een nieuwe ATH :)

Tot zover iets wat leuk zou zijn, maar waarschijnlijk niet gaat gebeuren en dat is best wel jammer. Toch vreemd dat mensen wel willen kopen op 10+k. Alleen wanneer de boel dan mogelijk dicht bij een bodem zit wil niemand kopen. Buy low, sell high was het toch ? De massa lijkt meer te houden van: Buy high, hoping for higher, en dan sell low doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
PilatuS schreef op maandag 10 december 2018 @ 14:44:
[...]

De mensen met vertrouwen in een nieuwe ATH kunnen zeggen dat BTC nu enorm goedkoop is en dat mensen in kunnen stappen terwijl het laag staat ipv dat het hoog staat zoals vorige keer. Dan gaan genoeg mensen wat kleine stukjes BTC kopen en hebben we voor het einde van volgend jaar weer een nieuwe ATH :)

Tot zover iets wat leuk zou zijn, maar waarschijnlijk niet gaat gebeuren en dat is best wel jammer. Toch vreemd dat mensen wel willen kopen op 10+k. Alleen wanneer de boel dan mogelijk dicht bij een bodem zit wil niemand kopen. Buy low, sell high was het toch ? De massa lijkt meer te houden van: Buy high, hoping for higher, en dan sell low doen.
Omdat buy high, sell low makkelijker is.

Weg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ja, iets dat laag staat gaat naar de klote en iets dat hoog staat qua prijs doet het goed he? Dat is hoe de meeste mensen denken. Vooral als het van 20k naar 3k gaat. Iemand die gelooft in BTC of coins in het algemeen maakt er dankbaar gebruik van en slaat in als een malle. Maar die nieuwkomers kijken puur naar de prijs en zien van 20k naar 3k en denken dan: Daar ga ik mijn vingers niet aan branden! Mooi hoe dat psychologisch werkt.
PilatuS schreef op maandag 10 december 2018 @ 14:44:
[...]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
https://www.tradingview.c...-we-should-be-looking-at/

Interessante analyse van InvestingScope waarbij ze de huidige bearmarkt vergelijken met de eerste bullrun van Bitcoin in 2011/2012.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
Wat gaat BTC volgens jullie vanavond doen? De 3500 is nu al paar keer getest, vinden we vanaf hier weer support of zakken we er toch doorheen? Ik denk het laatste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prutzertje
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-07-2023
dabla schreef op maandag 10 december 2018 @ 15:51:
Wat gaat BTC volgens jullie vanavond doen? De 3500 is nu al paar keer getest, vinden we vanaf hier weer support of zakken we er toch doorheen? Ik denk het laatste.
Mijn gevoel zegt dat er weer een flinke drop komt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ggj87
Volgens InvestingScope/CryptoGeorge gaan we voorlopig weer even omlaag.
Crypto George CryptoGeorge 2 hours ago
The price hit the expected 3,750 Lower High and is seen now declining again. The 1D Channel Down (RSI = 30.241, Highs/Lows = -142.3829, BBP = -470.9462) now has its Lower High and if 3,460 breaks, it should gradually go for a new low at 3,050. Unless it breaks Friday's 3,278.4 Low on a 350 pip 5H candle, in which case it will go for a Lower Low at 2,900. Trade with caution, it is not the time for big sized positions.
Reply 28 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
ggj87 schreef op maandag 10 december 2018 @ 15:49:
https://www.tradingview.c...-we-should-be-looking-at/

Interessante analyse van InvestingScope waarbij ze de huidige bearmarkt vergelijken met de eerste bullrun van Bitcoin in 2011/2012.
ggj87 schreef op maandag 10 december 2018 @ 15:55:
Volgens InvestingScope/CryptoGeorge gaan we voorlopig weer even omlaag.

[...]
Deze 2 dingen samen zijn wel interessant. CryptoGeorge heeft namelijk de hele rit omlaag het meestal heel goed. Eigenlijk alles wat hij zegt is uitgekomen. Verder geeft hij aan dat wat hij zegt is op basis van de 2013 t/m 2015 crash. Dan zou je zeggen dat aangezien het zo goed klopt de kans op herhaling van 2013 flink groter is dan die van 2011.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop op groen. Maar vrees dat ongenadig hard door een rood balkje genomen ga worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
PilatuS schreef op maandag 10 december 2018 @ 16:00:
[...]

[...]

Deze 2 dingen samen zijn wel interessant. CryptoGeorge heeft namelijk de hele rit omlaag het meestal heel goed. Eigenlijk alles wat hij zegt is uitgekomen. Verder geeft hij aan dat wat hij zegt is op basis van de 2013 t/m 2015 crash. Dan zou je zeggen dat aangezien het zo goed klopt de kans op herhaling van 2013 flink groter is dan die van 2011.
Klopt, daarom volg ik hem ook :) Hij zegt er wel bij dat die analyses gebaseerd zijn op de aanname dat de huidige bearmarkt hetzelfde patroon gaat volgen.

Wat ik me nu afvraag; als het echt weer omlaag gaat, waarom kocht die ene persoon dan in het weekeinde 763 fncking BTC tussen 3400 en 3800??? Was dat puur voor de lulzz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
ggj87 schreef op maandag 10 december 2018 @ 16:06:
[...]

Klopt, daarom volg ik hem ook :) Hij zegt er wel bij dat die analyses gebaseerd zijn op de aanname dat de huidige bearmarkt hetzelfde patroon gaat volgen.

Wat ik me nu afvraag; als het echt weer omlaag gaat, waarom kocht die ene persoon dan in het weekeinde 763 fncking BTC tussen 3400 en 3800??? Was dat puur voor de lulzz?
Goeie vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Misschien omdat iemand munitie nodig had om de koers vast te houden, of op elk gewenst moment te kunnen laten dalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
[...]

Misschien dat die gene van 763 BTC in de periode vanaf de top van gisteren naar beneden toe al aan het verkopen is geslagen, immers je hoeft niet alles via een market order te verkopen. Alleen waren er meerdere 400 btc (Binance) koop orders in het weekend, zouden die ook allemaal gedumpt hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
[...]
1000 dollar BTC en laat staan minder kan ik mij moeilijk voorstellen. Niet dat het niet kan, maar ik denk dat er voordat we daar komen meer dan genoeg kopers zijn om er voor te zorgen dat we er niet komen.
Mensen die grote aantallen kopen doen dat meestal in stappen. Stel dat je 4.000 BTC wil kopen dan koop je gewoon bij iedere 100 dollar omlaag er een paar 100. Uiteindelijk is de gemiddelde prijs dan wel wat hoger, maar op de lange termijn met een nieuwe ATH boeit dat weinig.

Mensen die grote aantallen kopen hebben meestal ook meer een lange termijn visie en geen korte termijn. Zeker als je grote aantallen wil kopen moet je wel in stappen gaan werken. Sowieso weet je de bodem niet en grote aantallen kan je ook niet in 1x kopen.

[ Voor 12% gewijzigd door PilatuS op 10-12-2018 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-09 15:21
Wat een gezeik weer joh, godse irritant dat het eerst x procent omhoog gaat om vervolgens 1 of 2 dagen later veel meer omlaag te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
mugenmarco schreef op maandag 10 december 2018 @ 16:34:
Wat een gezeik weer joh, godse irritant dat het eerst x procent omhoog gaat om vervolgens 1 of 2 dagen later veel meer omlaag te gaan.
Don't worry, komt vast nog wel een mini short squeeze in de tussen tijd om de hoek gesprongen. Immers de shorts liggen nu met 9339 contracten boven de longs op Bitfinex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Als je ziet wat er voor kopers zijn rond de 3k dan denk ik niet dat we daar doorheen raken. Als dat wel gebeurt dan is er stront aan de knikker.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
De alts staan vandaag weer net zo stil als een paar weken geleden toen we maar rond de 6400 bleven plakken. Geen idee wat het betekent, meestal stijgen ze bij mij wel (bot) maar nu gebeurt er weer helemaal niks.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sahara
Nog snel ff een staatslot gekocht.. misschien kan ik straks voor een paar miljoen euro BTC shorten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Sahara schreef op maandag 10 december 2018 @ 16:57:
Nog snel ff een staatslot gekocht.. misschien kan ik straks voor een paar miljoen euro BTC shorten >:)
Shorten ? Kopen zal je kreng, ram ons in een bullmarket ! :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Volgens mij heeftie gekocht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ggj87
Het is toch niet normaal meer, dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Klein bounceje vanaf 3.4k. Leuke support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:04

Bever!

3

Eind van het jaar 15k toch? :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Hoe belachelijk het ook klinkt, het zou nog kunnen ook :)

Weet nog dat ik een keer zei dat XRP nooit de 1 dollar ging halen, toen stond ie op 3 cent ofzo. We weten allemaal hoe dat is gegaan _O- Sindsdien ben ik wel klaar met uitspraken doen over wat niet kan in crypto, alles kan, hoe gek dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
Precies mooie bounce gemist daarnet :o)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnebie
Ook deze bounce lijkt geen niveau vast te kunnen houden. Hij druipt weer zachtjes af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erkel schreef op maandag 10 december 2018 @ 09:24:
[...]

Volgende keer een heads-up graag :+
Ik was toch ruim op tijd met melden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
ggj87 schreef op maandag 10 december 2018 @ 17:05:
Het is toch niet normaal meer, dit.
Idd gek, short squeeze kon toch niet want we gingen omlaag??? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Ik zou zeggen iemand zat vuistdik in alts. Let effe niet op en koers is 100.lager met alle gevolgen voor de alts en zijn portfolio.

Wat let je dan dik 100 btc usdt op te kopen, alts weg te doen en daarna rustig de btc....

Is een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2018 @ 17:36:
[...]

Ik was toch ruim op tijd met melden?
Dan had ik het gemist :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 26-09 16:23
DAMAGE schreef op maandag 10 december 2018 @ 16:43:
Als je ziet wat er voor kopers zijn rond de 3k dan denk ik niet dat we daar doorheen raken. Als dat wel gebeurt dan is er stront aan de knikker.
zegt niet zoveel. Kunnen tig orders zijn van kopers die hun order tegen de tijd dat de koers gehaald lijkt te worden weer intrekken. Dat in de hoop om nog goedkoper te kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@ybos Ik heb het ook niet alleen over het orderboek. Ik verwacht sowieso heel veel kopers op 3k. Is een vorige ATH en een goede level van support gebleken in de geschiedenis. Wel een serieus punt om rekening mee te houden. Als we daar uberhaupt nog komen.

[ Voor 18% gewijzigd door DAMAGE op 10-12-2018 18:18 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 26-09 16:23
DAMAGE schreef op maandag 10 december 2018 @ 18:18:
@ybos Ik heb het ook niet alleen over het orderboek. Ik verwacht sowieso heel veel kopers op 3k. Is een vorige ATH en een goede level van support gebleken in de geschiedenis. Wel een serieus punt om rekening mee te houden. Als we daar uberhaupt nog komen.
Koers van nu is ook een ATH geweest, en ik garandeer je dat de koers over 10 minuten ook een ATH is geweest. Dus die vorige ATH zegt niet zoveel.

En als de koers over 10 minuten geen eerdere ATH is geweest, dan is er echt een MOON momentje :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Je begrijpt blijkbaar niet waar ik op doel.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

De enige coin in mijn PF die groen staat.
Gotta love crypto. Wat een shitshow.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/F3RgLfG/Screenshot-2018-12-10-18-26-10.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• burnebie
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2018 @ 18:28:

[Afbeelding]
Voor een eurootje of 65 kan je miljonair zijn ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

burnebie schreef op maandag 10 december 2018 @ 18:31:
[...]

Voor een eurootje of 65 kan je miljonair zijn ;)
Ik kwam er eergisteren achter dat ik er blijkbaar 1000 heb gekregen in een airdrop op bleutrade. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
mugenmarco schreef op maandag 10 december 2018 @ 16:34:
Nog precies volgens de voorspellingen hoor, behalve dat we uiteindelijk niet de 3700/3750, maar max de 3665 hebben aangetikt, geneuzel binnen de marge :).

Zet de grafiek maar weer op 12h, we gaan waarschijnlijk vanaf nu weer verder omlaag.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:04

Bever!

3

[Afbeelding]
Mooi volume

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Marketcap is nog mooier. 350k _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:01
PilatuS schreef op maandag 10 december 2018 @ 18:41:
[...]

Marketcap is nog mooier. 350k _O-
Dus ruimte genoeg om nog een x100 te doen 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paul-s83 schreef op maandag 10 december 2018 @ 18:55:
[...]

Een x100 zou toch betekenen dat mijn 1000 PENG zo'n 5 euro gaan doen!

Independently financially independent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

@Verwijderd Ik ben daar al maanden niet geweest, maar ik zie dat ik 1,008.50021610 PENG heb gekregen.

Thx voor de melding!

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op maandag 10 december 2018 @ 19:00:
@Verwijderd Ik ben daar al maanden niet geweest, maar ik zie dat ik 1,008.50021610 PENG heb gekregen.

Thx voor de melding!
Niet tetheren nu he Taro. :+

Hodl die shitcoin samen met mij, zij aan zij, tot aan de maan en daar voorbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
paul-s83 schreef op maandag 10 december 2018 @ 18:55:
[...]

Alleen jammer dat als je voor 1000 euro wil verkopen er 50% af gaat :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

@Verwijderd Deal!

1 ding weet ik wel: Nog iets erbij kopen met de hoop daardoor rijk te worden doe ik nooit meer. Been there & done that met HTML, HTML5, PAC en nog vele andere shitcoins waarvan ik er miljoenen had. Deze 1008 stuks moeten het gaan doen.

Ik zat trouwens nog even over REKT na te denken en een X in de naam. Omdat REKT al bestond dacht ik aan REXT (Extended Rekt of Rekt Extended), is dat een optie?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
E-REKT is vast nog wel vrij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:32
Ik als shitcoin houder heb ook de 1008 PENG!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Maar dan verwacht men zeker dat we een privacy coin maken? Ik heb wel gelijk een goede naam voor het "GAS" dat je met deze coin kunt genereren O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op maandag 10 december 2018 @ 19:05:
@Verwijderd Deal!

1 ding weet ik wel: Nog iets erbij kopen met de hoop daardoor rijk te worden doe ik nooit meer. Been there & done that met HTML, HTML5, PAC en nog vele andere shitcoins waarvan ik er miljoenen had. Deze 1008 stuks moeten het gaan doen.

Ik zat trouwens nog even over REKT na te denken en een X in de naam. Omdat REKT al bestond dacht ik aan REXT (Extended Rekt of Rekt Extended), is dat een optie?
Haha ik heb nog steeds HTMLcoin |:( |:(

Verder uitstekende ideeën voor ons pareltje in wording. XREKT is ook nog een optie, als in Xtreme Rekt of Xtra Rekt :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

DJ-Promo schreef op maandag 10 december 2018 @ 19:07:
Ik als shitcoin houder heb ook de 1008 PENG!
BAM! Lambo time _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2018 @ 18:32:
[...]

Ik kwam er eergisteren achter dat ik er blijkbaar 1000 heb gekregen in een airdrop op bleutrade. :+
Zo begon mijn avontuur ooit ook met TRX...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Bleutrade staat bij mij trouwens op Spaans ingesteld, kan iemand mij vertellen waar ik daar Engels van maak? Geen idee op welke knoppen ik nu druk :D

Edit: Oh wacht, hij gaf NL aan, maar dat werkte niet, nu op ENG in kunnen stellen, zat in de settings te zoeken 8)7

[ Voor 28% gewijzigd door Taro op 10-12-2018 19:22 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

De signalen zijn best goed voor BTC weer. Zou wel eens een beste reversal aan kunnen komen. MACD bounced van de signal lijn af. En de RSI toont bullish divergence tov de chart zelf. Hoeft niet altijd zo te zijn natuurlijk maar we hebben deze signalen eerder gehad met BTC toen deze ook behoorlijk de lucht in vloog een tijdje terug (juli van dit jaar).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
DAMAGE schreef op maandag 10 december 2018 @ 19:17:
De signalen zijn best goed voor BTC weer. Zou wel eens een beste reversal aan kunnen komen. MACD bounced van de signal lijn af. En de RSI toont bullish divergence tov de chart zelf. Hoeft niet altijd zo te zijn natuurlijk maar we hebben deze signalen eerder gehad met BTC toen deze ook behoorlijk de lucht in vloog een tijdje terug.
-O-
* @D-Ed past inkoop order IOTA nóg een keer naar boven aan.. }:| *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Het hoeft niet gelijk omhoog te knallen maar deze week is zeker eentje om in de gaten te houden wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
We gaan het meemaken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• burnebie
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2018 @ 18:32:
[...]

Ik las het. Maar hey, gratis is gratis. Daar zijn we Hollanders voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnebie
Taro schreef op maandag 10 december 2018 @ 19:05:
@Verwijderd Deal!

XREKT?

Laat maar. Al genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• locmorto
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22-01-2022
quit playing games with my heart!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-09 13:13
DAMAGE schreef op maandag 10 december 2018 @ 19:17:
De signalen zijn best goed voor BTC weer. Zou wel eens een beste reversal aan kunnen komen. MACD bounced van de signal lijn af. En de RSI toont bullish divergence tov de chart zelf. Hoeft niet altijd zo te zijn natuurlijk maar we hebben deze signalen eerder gehad met BTC toen deze ook behoorlijk de lucht in vloog een tijdje terug (juli van dit jaar).
Op welke timeframe zie jij de divergence dan? Ik zie er niks van namelijk :)

Mijn Firewizzie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• locmorto
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22-01-2022
Case schreef op maandag 10 december 2018 @ 20:26:
[...]

Op welke timeframe zie jij de divergence dan? Ik zie er niks van namelijk :)
timeframe van 5 minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case
vandaar, ik zit op 1H, 4H en daily te kijken meestal..
en 15 minutes voor de lagere timeframes

Mijn Firewizzie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-09 21:08
Case schreef op maandag 10 december 2018 @ 20:28:
[...]

vandaar, ik zit op 1H, 4H en daily te kijken meestal..
en 15 minutes voor de lagere timeframes
@DAMAGE zegt toch niet dat hij op 5 min zit te kijken?!

Dat lijkt mij persoonlijk trouwens ook veel te weinig om n fatsoenlijk richting uit destilleren

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case
shovelhead1340 schreef op maandag 10 december 2018 @ 20:32:
[...]

@DAMAGE zegt toch niet dat hij op 5 min zit te kijken?!

Dat lijkt mij persoonlijk trouwens ook veel te weinig om n fatsoenlijk richting uit destilleren
Klopt, maar op 5min kan ik het met een beetje met mijn ogen knijpen wel zien :P

Mijn Firewizzie

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
we gaan die 3k echt niet houden op deze manier. Elke run omhoog wordt gelijk weer met de grond gelijk gemaakt. :z

Ik denk dat ik pas weer extra fiat erin pomp bij de chaos als de 3k breekt.
Ik vind de 3k zone verdacht veel weghebben van de 6k zone namelijk, lange tijd redelijk stabiel/sideways met af en toe een pumpje die toch niet erg overtuigend is en uiteindelijk PATSSSSS vol naar beneden.

Al is dat "lange tijd" voor de 3k zone natuurlijk nog niet echt het geval, maar het voelt echt alsof we al maanden tegen die 3k botsen :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021

[Afbeelding]
Wat zei ik je? Bij de huidige koers hoeft penguin coin nog maar 9655737,70 keer over de kop.. tot de $589

Easy money

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Rustig bijkopen als het verder zakt.
Heb stiekem ook nog een oogje op xrp, zou mooi zijn als die door het putje gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tias86 schreef op maandag 10 december 2018 @ 20:40:
[...]

Wat zei ik je? Bij de huidige koers hoeft penguin coin nog maar 9655737,70 keer over de kop.. tot de $589

Easy money
Hoe krijg ik 1000 PENG twv $589000 ooit verkocht met een 24h volume van 10k :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op maandag 10 december 2018 @ 20:36:
we gaan die 3k echt niet houden op deze manier. Elke run omhoog wordt gelijk weer met de grond gelijk gemaakt. :z

Ik denk dat ik pas weer extra fiat erin pomp bij de chaos als de 3k breekt.
Ik vind de 3k zone verdacht veel weghebben van de 6k zone namelijk, lange tijd redelijk stabiel/sideways met af en toe een pumpje die toch niet erg overtuigend is en uiteindelijk PATSSSSS vol naar beneden.

Al is dat "lange tijd" voor de 3k zone natuurlijk nog niet echt het geval, maar het voelt echt alsof we al maanden tegen die 3k botsen :+
Misschien heb je gelijk, maar een epische bounce omhoog vanuit rond die 3k zou mij niets verbazen. Kijk maar naar toen de low werd geraakt vanaf de 1000 crash. Wat er daarna gebeurt is weer een ander verhaal, want als die enorme bounce komt hoeft dat nog geen bullmarket te betekenen, maar ik denk zelf dat we wel wat vuurwerk omhoog gaan zien zo rond de 3k.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:40
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2018 @ 20:43:
[...]

Pump-dump, want je bent dan een peng whale he.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
[...]

Zorgen dat je onsterfelijk word zodat je er 241.819 jaar over kan doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-09 18:06
Ik denk dat er ergens een omslag punt moet zijn wat maakt dat mensen weer gaan investeren. Klinkt heel gek maar als iemand ziet dat de bitcoin 2000 dollar waard is koopt die hem niet, maar als hij naar 1000 dollar gaat en dan plots snel stijgt koopt diegene hem wellicht wel op 2000 dollar. En dan begint er weer zo’n balletje te rollen dat mensen eigenlijk alleen maar misgrijpen. Ze willen instappen op 3, maar hij staat dan al op 3,5 enz. Ik weet niet goed wat dat omslag punt zal zijn, al schat ik dat het 1000-2000$ is, maar ik denk wel dat er een omslagpunt zal zijn. Het is natuurlijk ook een soort casino. En ik ken genoeg mensen die wel eens verloren, en toch terug zijn gegaan. En dan winnen ze wel een keer wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man man .

Ik dacht eerst aan een pleister tegen het bloeden. Maar hechtingen zijn beter....

Beetje probleem met mijn account. Gebruik nog even met mijn bitstamp uit mijn Ripple speel tijd,. Maar blijkbaar werkt de app niet goed. Elke order op koop of verkoop via mijn telefoon is daarna niet meer via de telefoon te annuleren... En vandaag heb ik geen pc mee .... Dus hechtingen...

Wanneer ik terug in Nederland ben even kijken naar een account bij een grotere exchange. Met meer keuze aan muntjes. Zat aan Poloniex te denken,. Maar zoals ik al zei. Zit een beetje in de data bespaar stand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
[...]

Huidige volumes zeggen niet zo veel of eigenlijk zegt het alleen iets over de afgelopen 24h meer ook niet, veel mensen staren zich daar blind op. Net of de early BTC kopers ooit hadden gedacht een 24h volume van 20.575.600.000 te zien.
Penguin coin kan dus zo maar de nieuwe bitcoin zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
PilatuS schreef op maandag 10 december 2018 @ 20:47:
[...]

Misschien heb je gelijk, maar een epische bounce omhoog vanuit rond die 3k zou mij niets verbazen. Kijk maar naar toen de low werd geraakt vanaf de 1000 crash. Wat er daarna gebeurt is weer een ander verhaal, want als die enorme bounce komt hoeft dat nog geen bullmarket te betekenen, maar ik denk zelf dat we wel wat vuurwerk omhoog gaan zien zo rond de 3k.
Als de geschiedenis zich herhaalt, en we zitten in wave 4, dan zou er een mooie bounce moeten komen tot 6k. De vraag is alleen wanneer?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/Cfzzz/41552e2703.png

We maken lower lows maar de RSI maakt higher lows. Coinbase, BTC/USD 1D - Tradingview.com. Wat ik zeg: het hoeft niet ALTIJD zo te zijn. Maar het is wel bijna altijd een hele sterke indicatie dat er wat aan zit te komen :) Dus deze week maar even goed in de gaten houden met z'n allen.
Case schreef op maandag 10 december 2018 @ 20:35:
[...]

Klopt, maar op 5min kan ik het met een beetje met mijn ogen knijpen wel zien :P

[ Voor 27% gewijzigd door DAMAGE op 10-12-2018 21:02 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Thommie.nl
Hoe dan ook er komt een periode ooit aan dat mensen dit forum terug kijken en ze jaloers op ons zijn dat we nu met btc bezig waren.

Hallo mensen in de toekomst, wij zijn miljonair nu🤣😂🤣

Ik heb in ieder geval een top stack ICON waar je u tegen zegt, en die pakt niemand mij meer af. Al wordt btc 500 euro.

Ik koop rustig bij en onze tijd komt wel.

[ Voor 11% gewijzigd door Thommie.nl op 10-12-2018 21:02 ]

Pagina: 1 ... 18 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!