[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 103 Laatste
Acties:
  • 270.201 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Je bent wel erg stellig @sourcecode. Het kan wel zover komen, je hoopt alleen dat het niet zo is. Dat hoop ik ook, aan de andere kant vind ik het prima om rond 800 Dollar grof in te gaan slaan om daarna een nieuwe ATH neer te zetten. Dan heb je meer Bitcoins dan je bij een low van bijv. 3200 hebt. Wat dat betreft is het voor ons allemaal gunstig als we erg ver omlaag gaan. Tenzij je natuurlijk hold.

Je kunt het vooraf niet voorspellen, daarom spreek ik over verwachtingen en kansen. Jij zegt nu dat het niet zover zal komen, wat je zou kunnen vertalen of lezen als 100% zekerheid dat het niet zo ver komt en die heb je niet.

Ik heb ook genoeg mensen zien zeggen dat <6500 niet mogelijk was, en zie waar we nu zijn aanbeland.

Is prima hoor dat je het zegt, maar, pas er wel mee op, want het is pas achteraf een feit, vooraf is het hoop. En hoop is geen strategie.

[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 09-12-2018 20:28 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Niet echt overtuigende dump nog. Zal straks wel weer wat opwaarts gaan denk ik.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
hansdegit schreef op zondag 9 december 2018 @ 20:21:
[...]

PilatuS refereert aan het Elliot Wave principle. En helemaal met hem eens: als je dat niet kent c.q. niet begrijpt, geeft het geen pas om dat soort posts te bekritiseren.

Mijn probleem met EW is dat je het achteraf allemaal prima kunt zien en kunt inpassen, maar op het moment zélf verdomd moeilijk is. Maar basis blijft: bij TA is alles wat we weten in de prijs verwerkt. Alles.

Verder over TA: Zelf ben ik erg gecharmeerd van de RSI, precies zoals Constance Brown 'm gebruikt. Even afwachten of een nieuwe negatieve reversal in de maak is (dagbasis)
Elliot Wave is natuurlijk maar één ding en inderdaad RSI is ook zeker zeer nuttig. Qua Elliot Waves weet je inderdaad niet als het bezig is wat het gaat worden, maar een bepaald niveau op basis van support kan je vaak wel wat vertellen. Zelfs los van dat is het vaak handig omdat altijd alles in stappen omhoog en omlaag beweegt, lekker even te wachten tot een golf is voltooid en dan in te stappen op de retrace. Dan weet je in ieder geval zeker dat je niet op de top aan het kopen bent.

Verder zijn Elliot Waves ook zeker niet alles, juist alle indicatoren bij elkaar zijn nuttig. Als 3 van de 4 indicatoren mooi samen vallen kan je daar veel mee :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Doe je dit als werk of als hobby?
Ikzelf gebruik vaak de GBV methode, behoorlijk accuraat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Sam2013 schreef op zondag 9 december 2018 @ 20:45:
[...]

Doe je dit als werk of als hobby?
Waar staat dat precies voor? Grote Bullshit Verkondigen/Voorspelling?

[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 09-12-2018 20:57 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Sam2013 schreef op zondag 9 december 2018 @ 20:45:
[...]
Als je geen serieuze discussie wil voeren en ook geen zin hebt om iets te leren of te snappen is dat prima, maar dan ga ik er ook geen tijd meer insteken natuurlijk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Je bent hier nog niet zo lang @Sam2013 maar op deze manier heb je straks nog weinig mensen waarmee je kunt converseren :')

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 10:48

zomertje

Barisax knorretje

Verwijderd schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 12:38:
[...]

@zomertje en @lauraz voor zover ik weet.

Misschien @Sahara nog?
Bliep, ik ben er nog :)

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Taro schreef op zondag 9 december 2018 @ 20:54:
[...]

Waar staat dat precies voor? Grote Bullshit Verkondigen/Voorspelling?
😂

Ik wil best een inhoudelijke discussie met je voeren.... Maar je maakt het wel erg lastig zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

@Sam2013 Ben nu wel benieuwd waar het wat jou betreft voor staat :)

Ik ga er overigens van uit dat je reactie niet voor mij is bedoeld?

Acties:
  • +11 Henk 'm!

Verwijderd

DAMAGE schreef op zondag 9 december 2018 @ 21:03:
Je bent hier nog niet zo lang @Sam2013 maar op deze manier heb je straks nog weinig mensen waarmee je kunt converseren :')
Je kunt altijd een gesprek met mij houden @Sam2013 mijn zoontje is ook 5 dus ik weet wel een beetje welke dingen je tof vind enzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rrehorst
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 31-10-2022
Verwijderd schreef op zondag 9 december 2018 @ 21:18:
[...]

Je kunt altijd een gesprek met mij houden @Sam2013 mijn zoontje is ook 5 dus ik weet wel een beetje welke dingen je tof vind enzo.
Hahaha, lekkere comment weer Jaap :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• locmorto
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22-01-2022
Huidige situatie maakt mij fomo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

@locmorto Richting 3750 USDT of ook hoger? Want 3740-3750 is volgens mij nu ook wel haalbaar, maar veel hoger verwacht ik niet.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

? Maar ik dacht toch dat crypto dood ging en we het allemaal fucked up hadden?

Dat was u toch met deze stelling?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• locmorto
Verwijderd schreef op zondag 9 december 2018 @ 21:24:
[...]

? Maar ik dacht toch dat crypto dood ging en we het allemaal fucked up hadden?

Dat was u toch met deze stelling?
Onderschat de kracht van FOMO niet :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-09 19:41
gabn88 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 15:53:
[...]

Misschien koekje dan? When koekje?

Oftewel in gewone mensen taal: wanneer doen cryptocurrencies eindelijk normaal en kun je weer eens een koekje kopen i.p.v. alleen maar voedselbank. Of zoiets.

Ik denk dat we de meeste daling nu wel gehad hebben, dit weekend herstel tot $3800, een nette 10+% winst voor de mensen die nu instappen in BTC. In de alts kan de winst nog hoger zijn (richting 20%).

Betekent dit dat ik denk dat we definitief de weg omhoog gevonden hebben? Nee.
Ik laat mijn verkooporder op $3800 staan, hoop dat we vannacht vleugels krijgen. In ieder geval ook de stoploss verhoogd van $3200 naar $3400, voor het geval het morgen weer bash-day is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

locmorto schreef op zondag 9 december 2018 @ 21:25:
[...]

Onderschat de kracht van FOMO niet :Y
Do not resist my fwiend. Buy them digital coins!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

@gabn88 Heb je dat 50/50 gedaan dan? Ik neem niet aan dat je voor dezelfde munten zowel een stop loss als stop winst kunt instellen? Het is of het één of het ander. Tenzij je het natuurlijk 50/50 verdeelt, doe ik ook weleens om risico te beperken.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Thommie.nl
Ik weet dat er erg veel volgers zijn van mijn berichten hier want af en toe krijg ik een duimpje.

dus vandaar hier nu spreekwoordelijk 2 cents.

De stijging van vandaag is van 1 dikke vette whale die vannacht al zijn muntjes dumpt. Hij gaat dat doen als bij genoeg heeft verkocht op dit huidige level, maar de markt toch een grote swing naar beneden wil gaan geven. Dus mijn advies pas op.

Ik wens al.mijn fans en volgers verder een goede nachtrust, en @ hocus pocus (pilatus) pas, ik heb al je reacties eens doorgespit, maar van mijn kant naar jou toe alle respect. Je doet het altijd netjes en onderbouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Sam2013 schreef op zondag 9 december 2018 @ 21:35:
@ hocus pocus (pilatus) pas, ik heb al je reacties eens doorgespit, maar van mijn kant naar jou toe alle respect. Je doet het altijd netjes en onderbouwd.
Dankje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Waar zijn mijn FOMO bois?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
weer ff een paar tientjes bij elkaar gewerkt voor de volgende bijkoop

hopen dat ik deze week mijn salaris ontvang van vorige maand, want deze prijs voor 1 bitcoin is natuurlijk best wel historisch vind ik. hodl, moon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hier onwijze fomo afkick verschijnselen...
Maar ik merk dat ik beter slaap zonder muntjes in bezit..
Dus morgen weer eens kijken..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• locmorto
to FOMO or not to FOMO :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Tominatie schreef op zondag 9 december 2018 @ 21:56:

hopen dat ik deze week mijn salaris ontvang van vorige maand, want deze prijs voor 1 bitcoin is natuurlijk best wel historisch vind ik. hodl, moon
Volgens deze website (van Pilatus eerder dit jaar) heb je nog wel even om goedkoper in te slaan :X

https://longforecast.com/...2017-2018-2019-btc-to-usd

Rapapa...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
LosGieros schreef op zondag 9 december 2018 @ 22:08:
[...]

Volgens deze website (van Pilatus eerder dit jaar) heb je nog wel even om goedkoper in te slaan :X

Een glazenbol website neem ik niet zo heel serieus. Maarja, ik teken ervoor dat we nog maanden rond die 3000 blijven hangen, of er zelfs misschien wel onder. Kan ik elke maand mijn BTC voorraad verder aanvullen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
LosGieros schreef op zondag 9 december 2018 @ 22:08:
[...]

Die site heb ik inderdaad gepost, alleen jammer dat de voorspellingen constant veranderen. In 2021 stond eerst bijvoorbeeld iets van 40k.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Tominatie schreef op zondag 9 december 2018 @ 21:56:

Historisch gezien is de BTC koers nog best wel hoog. Kan me de euforie bij de 1e keer 1000 dollar nog goed herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
PilatuS schreef op zondag 9 december 2018 @ 22:12:
[...]

Die site heb ik inderdaad gepost, alleen jammer dat de voorspellingen constant veranderen. In 2021 stond eerst bijvoorbeeld iets van 40k.
Maar de 4k stond er wel op, vond hem wel grappig ;)

Rapapa...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 9 december 2018 @ 22:13:
[...]
Historisch gezien is de BTC koers nog best wel hoog. Kan me de euforie bij de 1e keer 1000 dollar nog goed herinneren.
Tegenover de ATH is ie nu wel heel laag. De low vanaf de 1000 dollar was 150 ofzo op het allerlaagste punt en vrij snel daarna alweer 200+. Zet je dat tegenover de koers van nu en tegenover de ATH zouden we op dit moment dicht bij de bodem moeten zitten. Historsch gezien is tussen de -80% en -90% procent vanaf de ATH het laagste punt. 4k vanaf de laatste ATH is -80%, 3k is -85% en 2k is -90%.
LosGieros schreef op zondag 9 december 2018 @ 22:15:
[...]

Maar de 4k stond er wel op, vond hem wel grappig ;)
Prima hoor :) Vond die site alleen toen nog wel interessant, maar nu niet meer. Volgens mij is het niets meer dan een algoritme op basis van de huidige koers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op zondag 9 december 2018 @ 22:19:
[...]

Tegenover de ATH is ie nu wel heel laag. De low vanaf de 1000 dollar was 150 ofzo op het allerlaagste punt en vrij snel daarna alweer 200+. Zet je dat tegenover de koers van nu en tegenover de ATH zouden we op dit moment dicht bij de bodem moeten zitten. Historsch gezien is tussen de -80% en -90% procent vanaf de ATH het laagste punt. 4k vanaf de laatste ATH is -80%, 3k is -85% en 2k is -90%.
Dat daytraden is nog niet zo simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 9 december 2018 @ 22:21:
[...]
Dat daytraden is nog niet zo simpel.
QFT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Zo, even terug naar af. Morgen alles weer in de uitverkoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op zondag 9 december 2018 @ 23:01:
Zo, even terug naar af. Morgen alles weer in de uitverkoop?
Als de 3500 het niet kan houden wordt het weer uitverkoop inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vind wel dat de cryptohandel een soort van ongereguleerde beurs is geworden waar de brokers en exchanges de knaken maken.
Miners moeten elke dag hun coins cashen om de rekeningen te betalen, wanneer dan kopers afhaken krijg je neerwaartse spiraal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 9 december 2018 @ 23:01:
[...]
Vind wel dat de cryptohandel een soort van ongereguleerde beurs is geworden waar de brokers en exchanges de knaken maken.
Miners moeten elke dag hun coins cashen om de rekeningen te betalen, wanneer dan kopers afhaken krijg je neerwaartse spiraal.
Dat is het ook zeker, maar dat is altijd zo geweest. De wereld van crypto is gewoon een gekkenhuis zonder enige vorm van regulatie. Verder natuurlijk de 2143% omhoog met daarna 80+ procent omlaag. Aan de andere kant maakt dat het ook juist interessant. Waar een gemiddeld aandeel 10% per jaar doet, doen wij dat soms in een dag. Alleen wanneer dingen extreem stijgen gaan ze ook extreem omlaag. Het is iets waar je bovenop moet zitten anders kan je heel snel heel veel geld verliezen. Ik vind het voor de mensen die eind vorig jaar zijn ingestapt en toen bleven holden ook heel erg lullig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op zondag 9 december 2018 @ 23:06:
[...]

Dat is het ook zeker, maar dat is altijd zo geweest. De wereld van crypto is gewoon een gekkenhuis zonder enige vorm van regulatie.
Het begon ooit zo rustig met wat nerds.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 9 december 2018 @ 23:09:
[...]

Het begon ooit zo rustig met wat nerds.
Zeker :)

Toen ik voor het eerst over Bitcoin las helemaal in het begin heb ik gelezen wat het was en dacht toen: Wat moet je daar nou weer mee ? Dat was in de tijd dat GPU's meerdere BTC's konden minen, maar op dat moment dacht ik dat het nooit wat zou worden.

De 100 naar 1000 run was dan ook inderdaad van Tweakers en andere tech gasten. Toen kwam de 1000 naar 20k run waar ook de gemiddelde Henk en Ingrid opeens dachten snel rijk te worden. Helaas is dat voor de meeste nogal slecht gegaan. Ik ben zelf begonnen toen BTC op 350 dollar stond en de 1000 dollar correctie had gehad. Pas toen dacht ik om maar eens wat te gaan kopen. Sindsdien is het een gekkenhuis geweest, maar ik blijf het prachtig vinden :) Aandelen zijn niets voor mij persoonlijk, geef mij maar crypto, hoe compleet gestoord het ook is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Heb toch maar even een gokje genomen en voor 25% ingestapt op 3532. :) Eens kijken waar dit eindigt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-09 17:54
Swaha schreef op zondag 9 december 2018 @ 23:18:
Heb toch maar even een gokje genomen en voor 25% ingestapt op 3532. :) Eens kijken waar dit eindigt...
Vooralsnog goed :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• locmorto
Swaha schreef op zondag 9 december 2018 @ 23:18:
Net uitgestapt uit BTC minus exchange fees toch ff 38 euro gepakt 8)

En dat op 3100 euro ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

locmorto schreef op zondag 9 december 2018 @ 23:37:
[...]

Net uitgestapt uit BTC minus exchange fees toch ff 38 euro gepakt 8)

En dat op 3100 euro ;(
Lekker man! Al een bestemming voor de winst? :+

Te koop....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Fuck man.. Staat nog een buy order open op $0,17 op IOTA _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Heeft er toevallig iemand een goed alternatief voor https://matchcoins.info is nu helaas niet meer beschikbaar :(

Website was als ik mij niet vergis door een Tweaker gemaakt maar ik weet even niet meer wie.
speedhaste schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 12:12:
Ik kwam nog een handige site tegen waarmee je coins en de potentie er van kan vergelijken op basis van marketcap. Hiermee kan je dus ook een iets realisiser inschatting maken als er een nieuwe alt coin op de markt komt die gebaseerd is op een al bestaande coin buiten de techniek en waar de coin voor ingezet wordt natuurlijk en andere factoren die invloed op de prijs hebben.

http://matchcoins.info/

[ Voor 55% gewijzigd door freestyler2 op 10-12-2018 00:10 ]

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• locmorto
albino71 schreef op zondag 9 december 2018 @ 23:43:
[...]

Lekker man! Al een bestemming voor de winst? :+
ff een jonkotje van halen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De blokchain en planten in 1 plan zie ik nog niet zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

PilatuS schreef op zondag 9 december 2018 @ 23:06:
[...]

Ik vind het voor de mensen die eind vorig jaar zijn ingestapt en toen bleven holden ook heel erg lullig.
Hoewel sneu ook eigen schuld, teveel geluisterd naar Amerikanen die hodl riepen en ondertussen de moeder verkochten want ja, hij zou naar 60.000 dollar gaan.
Ken er wel een paar die daar zijn ingetrapt |:(

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
Taro schreef op zondag 9 december 2018 @ 21:28:
@gabn88 Heb je dat 50/50 gedaan dan? Ik neem niet aan dat je voor dezelfde munten zowel een stop loss als stop winst kunt instellen? Het is of het één of het ander. Tenzij je het natuurlijk 50/50 verdeelt, doe ik ook weleens om risico te beperken.
50/50 inderdaad. Helaas ondersteund bitstamp geen bracket orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fritzzel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 26-06-2019
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2018 @ 03:23:
De blokchain en planten in 1 plan zie ik nog niet zo.
https://www.parsl.co/
A unified cannabis platform for a better cannabis industry.

is daarbij mijn meest waardevolle airdrop tot nu toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
PilatuS schreef op zondag 9 december 2018 @ 22:12:
[...]

Dat had ik ook gepost. 2022 was 20k toen.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Geen idee of het al een tijdje reclame is maar het viel me nu op tijdens het scrollen op de telegraaf website. Of komt dat omdat ik tussendoor zoek op crypto? :+

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/HD6vbrQ/Naamloos.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Klaas25 op 10-12-2018 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Ok de voorspelling gisteren was spot on, dus hier weer eentje van mij voor vanochtend:)! gewoon weer op basis van de GBV methode.
Iedereen is weer eens bang, maar als je mijn vorige voorspelling erbij pakt, zie je dat het over 1 whale ging.

Die whale is nu klaar, maar heeft in het proces wel de weg vrij gemaakt voor een volgende stijging zeker naar 3600 + regionen. Dus eerst wat terughoudendheid van de markt, met een kleine daling tot gevolg (3450/70 denk ik ergens) totdat ze zich dit gaan realiseren en dan is de 3600 zo bereikt.

Van daaruit kan een volgende bodem gelegd worden voor.... Wordt vervolgd.

/just my 2 cents.

[ Voor 7% gewijzigd door Thommie.nl op 10-12-2018 08:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Walvissen zijn nooit klaar, hebben altijd honger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Sam2013 schreef op maandag 10 december 2018 @ 08:08:
Ok de voorspelling gisteren was spot on, dus hier weer eentje van mij voor vanochtend:)! gewoon weer op basis van de GBV methode.
Iedereen is weer eens bang, maar als je mijn vorige voorspelling erbij pakt, zie je dat het over 1 whale ging.

Die whale is nu klaar, maar heeft in het proces wel de weg vrij gemaakt voor een volgende stijging zeker naar 3600 + regionen. Dus eerst wat terughoudendheid van de markt, met een kleine daling tot gevolg (3450/70 denk ik ergens) totdat ze zich dit gaan realiseren en dan is de 3600 zo bereikt.

/just my 2 cents.
Wel jammer van je dat je nooit je foutieve voorspellingen vermeld, want daar heb je er veel meer van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Interessant filmpje/ stukje van de bekende Andreas Antonopoulos over:
Cryptocurrency expert Andreas Antonopoulos: ‘Death Spiral’ van Bitcoin is onwaarschijnlijk
Kort gezegd:
Sommige mensen gaan ervan uit dat als er een [death spiral] plaatsvindt, veel crypto-miners zullen zeggen: “oké, ik maak niet genoeg winst meer omdat de hash rate met 50 procent is gedaald, dus ik stop met minen.” Vervolgens doet dat de prijs nog verder dalen, waardoor het nog langzamer wordt, waardoor het nog verder daalt, langzamer wordt, death spiral, etc…
Een deel van de reden dat het onwaarschijnlijk is dat dit gebeurt, is dat miners veel vaker een langetermijnperspectief hebben, wat inhoudt dat ze bestaande investeringen in apparatuur hebben en dat ze meestal elektriciteit kopen op lange termijn, ze betalen het niet per week. En daarom, als ze drie maanden moeten wachten om weer winstgevend te worden en ze de apparatuur hebben, zullen ze deze niet uitschakelen.
Filmpje hier te vinden: https://www.crypto-inside...bitcoin-onwaarschijnlijk/
Het is een Q en A met Andreas en bovenstaande is er een onderdeel van :)

[ Voor 3% gewijzigd door RaptorXS op 10-12-2018 08:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thebackstab
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 19-09 10:21
Historisch gezien zitten we vlak bij de bodem en persoonlijk denk ik dat we nooit 2900 gaan breken . Maarja je weet maar nooit. Ik heb al mijn inkopen gedaan aan mooie prijzen . Binnen 2-3 weken zitten we terug aan 6k’s / partial profit eventjes retracen en dan ga ik long.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-09 21:50
Thebackstab schreef op maandag 10 december 2018 @ 08:38:
Historisch gezien zitten we vlak bij de bodem en persoonlijk denk ik dat we nooit 2900 gaan breken . Maarja je weet maar nooit. Ik heb al mijn inkopen gedaan aan mooie prijzen . Binnen 2-3 weken zitten we terug aan 6k’s / partial profit eventjes retracen en dan ga ik long.
Ik hou van positief denkende mensen. d:)b

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thebackstab
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 19-09 10:21
HaruHaru schreef op maandag 10 december 2018 @ 08:42:
[...]

Ik hou van positief denkende mensen. d:)b
Alleen optimistische mensen maken geld.

[ Voor 3% gewijzigd door Thebackstab op 10-12-2018 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Slux schreef op maandag 10 december 2018 @ 08:34:
[...]

Wel jammer van je dat je nooit je foutieve voorspellingen vermeld, want daar heb je er veel meer van.
Ik ben gegroeid hoor:). Zit al 2 maand in een flow, en denk ach laat ik die eens delen.
Als er geen behoefte aan is dan hou ik er wel mee op :?

Maar ik weet dat ik onderaan de foodchain sta hoor rlx ik zal je plekje niet afpakken:p _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Thommie.nl op 10-12-2018 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat de afgesproken hadden ekaar alleen nog maar in de avond uren te bashen...

Juist omdat het dan soms saai kan zijn...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:40
Thebackstab schreef op maandag 10 december 2018 @ 08:45:
[...]

Alleen optimistische mensen maken geld.
Je kunt ook zo zeggen you need to spend money to make money :)

AnimeAdicted

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn voorspelling.. we gaan naar beneden..

Waarom? Nou meestal als ik instap gaan we down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
Ik heb de overige 50% ook verkocht op $3475 (de andere helft via SL op $3400). Aankoop op $3350, dus gemiddeld 2% winst. Had gehoopt op meer, maar vertrouw het niet zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-09 21:27
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2018 @ 09:23:
Mijn voorspelling.. we gaan naar beneden..

Waarom? Nou meestal als ik instap gaan we down.
Volgende keer een heads-up graag :+

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-09 15:21
pfff en zoals gewoonlijk gaan we eerst een beetje omhoog om vervolgens gewoon weer lekker te zakken. Ik wil eruit stappen maar verlies is gewoon nog te hoog xD #fml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:09

ScreamGT

joejoe

https://twitter.com/xrpcr.../1071231211807432704?s=21

SCB Thailand en Ripple.

Ik heb overigens mijn 13e maand omgezet in Ripple. Yolo.

Ryzen 7800X3D - nVidia 4070 Ti Super - MSI B650 Gaming + - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• th4k1ck3r
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-06 14:08
Hoe denkt de rest hier over XRP?
Ik heb me ooit ingelezen, besloten dat XRP de beste use case heeft en vervolgens ingeslagen. Dankzij wat daytrading mijn inleg meer dan verdubbeld en nu al aantal maanden niets meer gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-09 15:21
th4k1ck3r schreef op maandag 10 december 2018 @ 09:51:
Ik heb me ooit ingelezen, besloten dat XRP de beste use case heeft en vervolgens ingeslagen. Dankzij wat daytrading mijn inleg meer dan verdubbeld en nu al aantal maanden niets meer gedaan.
Er zitten die-hard XRP HODLERS in dit stukje van het forum waaronder ik, maar ik wil er vanaf want vertrouw het niet meer haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond Ripple eerst wel leuk om te spelen
Tot het announcement van vorig jaar.

3 dagen 2 dagen 1 dag en de aankondiging is dat we iets willen gaan doen.. en bam van Putten was te laat met uitstappen

Uiteindelijk heb ik 100k aan Ripple voor 10cent PS gedumpt... Om 3 maanden later de 2 euro aan te tikken

Ik weet allemaal mij fout, maar ik wijs naar Ripple

😀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Vasthouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• th4k1ck3r
Ik kan niet anders! Wil graag de 2 euro weer zien. Denk dat met genoeg geduld dat ook wel weer gaat gebeuren, maar wanneer...
Qua use case geloof ik er nu nog sterker in. De producten die Ripple maakt op de XRP ledger zijn dermate sterk dat ik idd ook blijf HODLen. Misschien weer eens af en toe daytraden :)
Toen ik begon met XRP zat dit forum vol met XRP-haters. Was benieuwd of dat nog steeds zo was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
th4k1ck3r schreef op maandag 10 december 2018 @ 10:33:
[...]

Ik kan niet anders! Wil graag de 2 euro weer zien. Denk dat met genoeg geduld dat ook wel weer gaat gebeuren, maar wanneer...
Qua use case geloof ik er nu nog sterker in. De producten die Ripple maakt op de XRP ledger zijn dermate sterk dat ik idd ook blijf HODLen. Misschien weer eens af en toe daytraden :)
Toen ik begon met XRP zat dit forum vol met XRP-haters. Was benieuwd of dat nog steeds zo was.
Dat komt omdat tweakers banken haten.

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• th4k1ck3r
New Yorker schreef op maandag 10 december 2018 @ 10:37:
[...]

Dat komt omdat tweakers banken haten.
Maar... XRP <> Banken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
R.I.P VET. Die zakt echt alleen maar verder weg 8)7

Ik denk trouwens dat Bitcoin hier nog wel een tijdje zal staan. 3k zal op korte termijn niet gebroken worden, maar ook een uitbraak naar boven zie ik niet gebeuren. Weer een tijdje sideways met af en toe wat actie zoals we die ook zagen rond de 6000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
th4k1ck3r schreef op maandag 10 december 2018 @ 10:33:
[...]

Haters is een groot woord, er zijn een hoop mensen die ook de andere kant van XRP vertellen en dat wordt door de ''believers'' niet echt gewaardeerd.

Ik geloof in een aantal Ripple producten maar niet in XRP zelf, ik trade er wel mee en heb er redelijk wat van vanwege de hype die er omheen hangt maar zie er zelf geen toekomst in, en 1 van de grootste redenen is dat er zoveel van zijn, waarvan de meeste nog niet eens op de markt zijn.

Stel je koopt nu 1 XRP voor 1 USD als straks de overige 60Millard coins op de markt komen dan zit je met een mega verwatering waardoor je 1XRP nooit meer 1USD waard kan zijn.

2de punt is dat banken zelf nooit XRP gaan gebruiken en ze eerder een SWIFT 2.0 uitbrengen, er zijn al diverse onderzoeken van banken geweest en ze hebben allemaal aangegeven dat XRP niet geschikt is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Sam2013 schreef op maandag 10 december 2018 @ 08:48:
[...]

Ik ben gegroeid hoor:). Zit al 2 maand in een flow, en denk ach laat ik die eens delen.
Als er geen behoefte aan is dan hou ik er wel mee op :?

Maar ik weet dat ik onderaan de foodchain sta hoor rlx ik zal je plekje niet afpakken:p _/-\o_
Gewoon lekker blijven posten toch? Dit forum is voor iedereen en als jij in een lekkere tradingflow zit dan kun je dat hier prima delen, daar is dit topic voor. Zolang je er bij vermeld dat je Gezond Boeren Verstand methode of Onderbuik Gevoel gebruikt dan kan het wat mij betreft geen kwaad.

Aan iedereen zelf wat ie er mee doet. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Tominatie schreef op maandag 10 december 2018 @ 10:47:

....
BTFD ;) ? zelf heb ik er 3550 en zit te denken op te schroeven naar 10K

[ Voor 14% gewijzigd door HaruHaru op 10-12-2018 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19:22
Tominatie schreef op maandag 10 december 2018 @ 10:47:

Ik denk trouwens dat Bitcoin hier nog wel een tijdje zal staan. 3k zal op korte termijn niet gebroken worden, maar ook een uitbraak naar boven zie ik niet gebeuren. Weer een tijdje sideways met af en toe wat actie zoals we die ook zagen rond de 6000.
Het is bijzonder wat 1 of 2 groene dagen met de psyche van een mens doet, gelijk dromen over moon en lambo's. Het is telkens een herhaling van zetten. Whales kopen zich in of shorts worden gesqueezed (kan ook) en zodra de whales of shorters weer verkopen dan komen die rode candles weer. Rinse and repeat. Die 3k gaat er wel aan, er zit nog genoeg lucht in die eruit gaat. Maar het het gaat in waves, 2 stappen omlaag, 1 stap omhoog, und so weiter.

En VET is idd een moeras, maar vergis je niet, de laatste keer dat VET rondom 100 kwam en er kwam een rally, stond VET zo op 250. Dus nog niet afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
VET heeft "partnership" met BMW..

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2018 @ 10:53:
[...]

Gewoon lekker blijven posten toch? Dit forum is voor iedereen en als jij in een lekkere tradingflow zit dan kun je dat hier prima delen, daar is dit topic voor. Zolang je er bij vermeld dat je Gezond Boeren Verstand methode of Onderbuik Gevoel gebruikt dan kan het wat mij betreft geen kwaad.

Aan iedereen zelf wat ie er mee doet. :Y
Om jezelf te quoten en te zeggen dat je het goed had, zitten de meeste denk ik niet op te wachten.

Dat je een tip geeft top, maar om je gelijk te halen terwijl je er vaker naast zit....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sahara
Mss kunnen ze op 100 bekend maken een formuliertje te hebben gesubmit en een partnership met Microsoft bekend maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Volgens mij zijn ze aardig aan de weg aan het timmeren ondertussen. Tenminste als ik de Reddit topic om de zoveel tijd even doorspit kom ik best leuke dingen tegen.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:09

ScreamGT

joejoe

Verwijderd schreef op maandag 10 december 2018 @ 10:16:
[...]

Ik vond Ripple eerst wel leuk om te spelen
Tot het announcement van vorig jaar.

3 dagen 2 dagen 1 dag en de aankondiging is dat we iets willen gaan doen.. en bam van Putten was te laat met uitstappen

Uiteindelijk heb ik 100k aan Ripple voor 10cent PS gedumpt... Om 3 maanden later de 2 euro aan te tikken

Ik weet allemaal mij fout, maar ik wijs naar Ripple

😀
Dit soort posts :’)

Ryzen 7800X3D - nVidia 4070 Ti Super - MSI B650 Gaming + - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Slux schreef op maandag 10 december 2018 @ 11:03:
[...]

Om jezelf te quoten en te zeggen dat je het goed had, zitten de meeste denk ik niet op te wachten.

Dat je een tip geeft top, maar om je gelijk te halen terwijl je er vaker naast zit....
Daar heb je zeker een punt maar ach, echt kwaad kan het toch niet? Misschien zijn er wel wat mensen die er baat bij hebben en misschien ook niet... Het gaat niet om pagina's vol, af en toe wat posts van een trotse trader die niet met TA werkt maar gewoon op zijn eigen manier de markt probeert te interpreteren, ik vind het wel geinig.

Bovendien houdt het een beetje de variatie erin. Er zitten hier een aantal die echt mooie resultaten behalen door bezig te zijn met TA en dit ook uitgebreid en onderbouwd posten. Dan vind ik het persoonlijk wel mooi dat er iemand tegenover staat die tevens leuk bezig is maar zijn eigen plan trekt.

Gelijk halen is natuurlijk niet heel erg sympathiek maar iedereen is weer verschillend, ik stoor me er in ieder geval niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Get ready..... for the launch.
Volgens mijn berekeningen is er binnen nu en 2 uur weer een spike tot 3640 ongeveer.

Iemand zit alles te verzamelen onder de 3500, en die wil dat straks ook weer kwijt.

Ik hoop dat het nog 1 X daalt zodat nog wat buy ordertjes afgaan.
Voor de duidelijkheid ik ben een n00b trader dus mijn advies volgen is levensgevaarlijk😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
Stukje copied and pasted uit een ebook:

"Put Your Ego Aside
The biggest losses happen after investors make their first big profits.
If you accumulate profits with a proven, tested investment strategy,
you can pride yourself on its success.
However, if you make profits without an investment strategy, you
may lose not only all your profits but your total investment. Unexpected
price moves do not have to mean big losses; they occur because
investors work with the wrong trading concept."

De GBV methode is imho niet een tested investment strategy, het is meer natte vinger werk, waarvan je hoopt dat het goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Wel zullen het binnen nu en 2 uur weten.
Mijn adviezen haha zijn iig wel duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Sam2013 schreef op maandag 10 december 2018 @ 11:30:
Rond 4 of 5 stijgen we ook.

Weg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:53
Sam2013 schreef op maandag 10 december 2018 @ 11:30:
hou het in de gaten zo niet dan zwaait er wat voor je :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-09 17:54
Doet bij jullie de Electroneum app het nog goed? Ik kan de laatste tijd moeilijk inloggen en had net bij hashrate NaN H/s :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
bie100 schreef op maandag 10 december 2018 @ 11:34:
[...]

hou het in de gaten zo niet dan zwaait er wat voor je :+
Ik heb duidelijk gezegd op eigen risico en dat ik een n00btrader ben.
Maar zeg er wel bij dat ik de laatste twee maanden wel iets op het spoor ben, en in plaats van achteraf gelul, doe ik het nu eens vooraf de afgelopen week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:53
Sam2013 schreef op maandag 10 december 2018 @ 11:39:
[...]

Ik heb duidelijk gezegd op eigen risico en dat ik een n00btrader ben.
Maar zeg er wel bij dat ik de laatste twee maanden wel iets op het spoor ben, en in plaats van achteraf gelul, doe ik het nu eens vooraf de afgelopen week :)
oké sherlock we gaan het zien 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thommie.nl
Het hangt in de lucht, je kan het gewoon ruiken:D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ggj87 schreef op maandag 10 december 2018 @ 11:39:
Doet bij jullie de Electroneum app het nog goed? Ik kan de laatste tijd moeilijk inloggen en had net bij hashrate NaN H/s :S
Nee die is zwaar overstuur. Ik ben ook even gestopt met het fake minen, continu netwerk errors en inlog problemen. Moeite niet waard momenteel (volgens sommigen überhaupt nooit de moeite waard geweest natuurlijk :+)

De coins staan inmiddels op kucoin, te wachten op de volgende bullrun om gedumpt te worden :+

Wanneer Bitcoin even een pump krijgt doet ETN nog altijd vrolijk mee, dus wie weet komt er ooit nog een mooi moment om er iets leuks uit te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Sam2013 schreef op maandag 10 december 2018 @ 11:52:
Keeping my fingers crossed for ya!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
knuppels staan klaar, zodat je het weet ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
Via Karl van The Moon, kwam ik deze informatieve site tegen: https://messari.io/onchainfx, handig met allemaal historische data waarmee je kan spelen om hidden gems te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-09 21:27
We gaan het zien, ondanks dat ik niet zo hou van "jezelf schouderklopjes geven" vind ik de voorspellingen van anderen wel leuk om te zien / te volgen.

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 03-04 17:30
Sam2013 schreef op maandag 10 december 2018 @ 08:08:

/just my 2 cents.
Je weet er een mooi verhaal van te breien.
Je hebt het meerdere malen over een short squeeze gehad die zijn weerga niet zou kennen.

Daarvan is niets gebleken.
Pagina: 1 ... 17 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!