Je bent wel erg stellig @sourcecode. Het kan wel zover komen, je hoopt alleen dat het niet zo is. Dat hoop ik ook, aan de andere kant vind ik het prima om rond 800 Dollar grof in te gaan slaan om daarna een nieuwe ATH neer te zetten. Dan heb je meer Bitcoins dan je bij een low van bijv. 3200 hebt. Wat dat betreft is het voor ons allemaal gunstig als we erg ver omlaag gaan. Tenzij je natuurlijk hold.
Je kunt het vooraf niet voorspellen, daarom spreek ik over verwachtingen en kansen. Jij zegt nu dat het niet zover zal komen, wat je zou kunnen vertalen of lezen als 100% zekerheid dat het niet zo ver komt en die heb je niet.
Ik heb ook genoeg mensen zien zeggen dat <6500 niet mogelijk was, en zie waar we nu zijn aanbeland.
Is prima hoor dat je het zegt, maar, pas er wel mee op, want het is pas achteraf een feit, vooraf is het hoop. En hoop is geen strategie.
Je kunt het vooraf niet voorspellen, daarom spreek ik over verwachtingen en kansen. Jij zegt nu dat het niet zover zal komen, wat je zou kunnen vertalen of lezen als 100% zekerheid dat het niet zo ver komt en die heb je niet.
Ik heb ook genoeg mensen zien zeggen dat <6500 niet mogelijk was, en zie waar we nu zijn aanbeland.
Is prima hoor dat je het zegt, maar, pas er wel mee op, want het is pas achteraf een feit, vooraf is het hoop. En hoop is geen strategie.
[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 09-12-2018 20:28 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP