Headbuddy schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 20:34:
@
dzjr
En je andere prints? Welke slicer gebruik je en wat zijn je settings?
Nu heb zeer waarschijnlijk een vlak bed en probleem lijkt in de y-richting te zitten en niet in de X richting.
Kan het zijn op je uiterste zit van je bedlevelknoppen?
Dus dat je de voorste knoppen helemaal hebt uitgedraaid of de achterste volledige hebt in gedraaid?
Op welke hoogte staat je Z-as na auto-home?
Zou mij erg verbazen als je hem niet werkend krijgt met beetje hulp van mede-tweakers...
Ik gebruik nog gewoon de standaard setting, alleen PLA 1,75 printlint van 123-3D, dus ik kan nog het testen met het bijgeleverde printlint.
Enige wat ik dus heb aangepast is het printdek, dat is nu een IKEA LOTS en de voorgestelde moeren op de M4 boutjes van het printdek, dus geen mondjes, software, sensoren, extruders, slicers ? of noem maar op aangepast.
Of werken deze machines niet met de basis settings/onderdelen.
vandaag weer tevergeefs bezig geweest met dat kutding.....
De moeren en ringen geplaatst, de eindschakelaar verplaatst en de veren onder spanning gezet.
Nogmaals alles nagelopen of alles haaks is, dat is dus zo, of m'n blokhaak is krom, dat kan ook natuurlijk.
ik heb de testprint gedaan van de eerder geposte link, die lijken dan goed te gaan als ik het drie keer print, vervolgens de testcat, testpig etc van de SD kaart gaat dan weer mis..
Bij de testprint heb ik de wielen aangepast dat ze goed printen, dan print het gewoon top, zeker de derde keer, alleen dan werkt het A4 truuckje dus niet meer zonder het printvlak naar beneden te drukken......
De testcat (zie foto) begint goed en eindigd met een berg rommel.....
De leverancier bied geen support, alleen linken naar de bekende filmpjes etc, en terugsturen doen ze ook moeilijk over...
Blijkbaar is een het schrijven en samenstellen van een MySensors node 100x makkelijker dan een 3D printer afregelen....
rest nog iets met hoop, en het bijbehorende opgeven denk ik....