De BLTouch is detachable, net zoals alles wat erbij hoort en de extruder motor. Zie foto voor duidelijkheid.
De heater, fan, hot-end fan en temp sensor hebben een gx12 connector waarvan 1 met 6 pinnen en de andere met 2, die met 2 wordt voor de heater cartridge gebruikt. De bltouch zit met de standaard dingen vast waarmee die ook in de SKR 1.3 vast zit net zoals de Extruder Motor.
Op het kastje zit een switch, daarmee kan ik de extruder motor op de hotend gebruiken/direct drive of wisselen naar de bowden setup. De bowden motor is dus altijd aangesloten, maar die switch bepaald dus welke stroom krijgt en welke niet, door de switch wordt die stroom of links of rechtsom gezet.
Verder moet er nog veel gebeuren maar dat komt vanzelf wel, voor nu print het echt fantastisch en door die dial gauge is mijn bed geleveld met een 0.08mm verschil op alle punten. Ik punt het bed eens in de zoveel tijd op een 5x5 grid met 3 probes op ieder punt en voor iedere print doe ik een M420(S0 ofzo) om de mesh te laden. Op deze manier krijg ik veel betere prints dan dat ik voor iedere print de bltouch laat meten op een 3x3 grid.
Inderdaad van ProperPrinting. Bij deze de foto's.
Het is nog niet af, maar wel al prima werkend en moet nog behoorlijk wat doen.
Ik heb een Ender 3 Pro en had eerst de Case van Teaching Tech geprint, maar bij het installeren kwam ik erachter dat die niet voor de Ender 3 Pro geschikt was. Toen kwam ik deze tegen en is naar mijn idee veel degelijker.
Ender 3 Pro Case Extended Remix (Stock, SKR 1.3, Mini E3, MLK + Raspberry Pi 3/4)
Voor de voeten om het te verhogen
Squash Ball Feet for Ender 3 (or 2040 Bars)
Het doosje voor de hotend kabels is een zelf aangepaste versie van deze. Zodra die af is ga ik hem als Remix erbij zetten.
CR-10 Cable extension box
Voor de voeding
Power supply mod for the Ender 3 van properprinting. Ga ik nog wel een remix van printen zodat de stekker aan de zijkant komt i.p.v. de achterkant.
De Quick Tool change, maar een remix voor de bltouch/3dtouch
Quicktool change probe mount (BL-Touch included)
De hendel heb ik afgesneden omdat die anders niet dicht kon met mijn aangepaste Hot-end holder.
De hotend houder is een zelfaangepaste versie van
Petsfang Direct for E3D Titan Direct Extruder for Micro Swiss/ E3Dv6/ or Stock CR10 & Tevo Tornado hot ends omdat hier standaard uiteraard die houder niet voor is. Zodra die af is, moet nog wat tweaks doen ga ik die ook als remix aanmelden
De voeding wil ik nog wat dingen aanpassen zodat dat beter uitkomt met de case die ik wil gaan gebruiken. Ook moet ik de houder nog aanpassen zodat die anders vastzit bij de Y motor, de case heb ik daar nu een beetje voor moeten snijden.
Ook wil ik het scherm nog in het midden hebben en ik moet nog wat verzinnen voor mijn raspberry pi scherm want die wil ik er ook nog graag bij hebben. Die heb ik op het moment niet aangesloten want dat is natuurlijk niet te bedienen als die er achter ligt.
Verder werkt alles met een SKR 1.3 met TMC2130 met sensorless homing voor X en Y.
De Quick tool change is iets anders dan die van ProperPrinting. Waar hij met een kabel werkt die je op de hotend doet werk ik met kabels die ik in de box doe, vond ik toch iets makkelijker.
[
Voor 10% gewijzigd door
Daniel. op 16-06-2020 22:17
]