Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 2 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 97 ... 114 Laatste
Acties:

• Aardappel
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 07-04 17:21
Pompi schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 13:22:
[...]

De uitvoering is misschien wat minder, maar ik vind het eigenlijk wel een slimme oplossing om de anders ongebruikte ruimte onder het schuine dak toch nog te gebruiken. Ik zou misschien het raam door getrokken hebben of in plaats van een verticaal raam voor een horizontaal raam gekozen hebben, want dan was het een stuk minder donker geweest.

Edit:
Ik vraag mij eerder af of ze een lilliputter hebben ingehuurd als fotograaf want bijna alle foto's zijn op 10 cm van de vloer gemaakt. En redelijk schots en scheef af en toe.
Zijn zo te zien foto's die ze zelf gemaakt hebben (of het neefje van). Het is ook van Makelaarsland.
Foto's zijn eigenlijk best slecht behalve dat ze wel scherp en voldoende resolutie hebben.
Er staan een hoop onzinnig slechte foto's bij, scheef, slechte composities etc.

• Alsjemenou
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 10:18
Pompi schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 13:22:
[...]

De uitvoering is misschien wat minder, maar ik vind het eigenlijk wel een slimme oplossing om de anders ongebruikte ruimte onder het schuine dak toch nog te gebruiken. Ik zou misschien het raam door getrokken hebben of in plaats van een verticaal raam voor een horizontaal raam gekozen hebben, want dan was het een stuk minder donker geweest.
Voor mij zou dit alleen een optie zijn geweest als ze het raam inderdaad doorgetrokken zouden hebben, Het is nu niet een bepaald gezellig plekje. De damp die uit het bad direct tegen de houten latten slaat lijkt me ook niet ideaal. Hoewel een raam misschien snel beslagen zou zijn, heb je dan in ieder geval wat natuurlijk daglicht. Liever geen bad dan dit..

• niek_nijmegen
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 09:35
Moeilijk... Ik zie alleen de 'sfeervolle wastafel' :F

Alles ist richtig, auch das Gegenteil. Nur »zwar - aber«, das ist nie richtig. (Kurt Tucholsky)

• Marzman
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Alsjemenou schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 15:44:
[...]

Voor mij zou dit alleen een optie zijn geweest als ze het raam inderdaad doorgetrokken zouden hebben, Het is nu niet een bepaald gezellig plekje. De damp die uit het bad direct tegen de houten latten slaat lijkt me ook niet ideaal. Hoewel een raam misschien snel beslagen zou zijn, heb je dan in ieder geval wat natuurlijk daglicht. Liever geen bad dan dit..
Ik vraag me af hoe het op de verdieping er onder er uitziet. Hebben ze daar zo'n bult in het plafond? :p

Overigens hoef ik ook geen bad. Een slimmer gebruik van de ruimte zou daar ook een mand achter een deurtje kunnen zijn voor de vuile was.

[Voor 10% gewijzigd door Marzman op 11-02-2020 16:11]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Andy Wachelder schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 11:43:
https://www.funda.nl/koop...-87096101-triangelweg-19/
Ik vindt het daar binnen uitzien of de vorige eigenaren alle restpartijen van een tegelgroothandel hebben opgekocht... Wat daar toch allemaal op de wanden en vloeren te zien is!
En wonen zou ik in die buurt al helemaal niet als ik kijk naar de gore neerslag op de muren, opritten en bestrating; wonen in de oksel van wat snelwegen laat zijn sporen duidelijk na, ook op je longen schat ik.
Die aanslag moet je schoon laten maken, is van de diesels. In Belgie zie je dat nog veel meer al verwacht ik dat het minder zal worden (omdat er steeds minder diesels rondrijden, alleen het vrachtverkeer zal nog wel even duren).

/▌

• absurdsmash
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 08:41
vooghel schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 09:54:
Het is meer mensen opgevallen dat er tegenwoordig te pas en te onpas stalen (taats)deuren in huizen gefrot worden: https://www.rtlz.nl/life/...it-interieur-architectuur
Ja het wordt nu zo vaak toegepast dat het ideeloos lijkt. Overigens vind ik de toepassing van staal in een pui wel mooi.

[Voor 7% gewijzigd door absurdsmash op 11-02-2020 17:09]

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik heb zulke deuren van 50 jaar oud. Het enige wat nog niet vervangen is omdat er een veranda aan vast zit die dicht is). Misschien een keer opschuren en zwart schilderen en dan heb ik weer de laatste trent ;)

/▌

• Slavy
  • Registratie: december 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Oke, welke nitwit vond het handig om een plafondlamp zo op te hangen. Gevalletje "instructions unclear"?

https://cloud.funda.nl/valentina_media/119/064/841_1440.jpg

Waarschijnlijk een printofiel:

https://cloud.funda.nl/valentina_media/119/064/840_1440.jpg

https://www.funda.nl/koop...87886194-lindendreef-101/

[Voor 18% gewijzigd door Slavy op 11-02-2020 19:19]

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• Honesty
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 08:03

Honesty

kattenneus!

https://cloud.funda.nl/valentina_media/121/207/858_2160.jpg

Deze mensen houden wel van een wijntje(de garage ligt op begane grond, dus bij een verjaardag kan je wat op en neer met de lift.

Vind dit bij ons in de buurt nog steeds een leuk complex, zeker niet goedkoop maar wel een penthouse en volgens mij toen ze verkocht werden waren ze al 5 ton.

https://www.funda.nl/koop...-41529726-bordeslaan-465/

Ik zie trouwens wel vaker m3 gebruikt worden waardoor ik vrees dat er weer een bubbel gecreëerd wordt.

[Voor 217% gewijzigd door Honesty op 11-02-2020 20:12]

festina lente

• Honesty
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 08:03

Honesty

kattenneus!

Slavy schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 19:19:
Oke, welke nitwit vond het handig om een plafondlamp zo op te hangen. Gevalletje "instructions unclear"?

[Afbeelding]

Waarschijnlijk een printofiel:

[Afbeelding]

https://www.funda.nl/koop...87886194-lindendreef-101/
met een beetje geluk zelf geprint behang:)

festina lente

• MeTooPV
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 07-04 17:08
Verschrikkelijk. Denk even in wat voor positie je ligt als je dat bad wil schoonmaken.

• HKP32
  • Registratie: januari 2020
  • Laatst online: 10:50
https://cloud.funda.nl/valentina_media/124/178/887_1440.jpg

Wanneer je de architect overslaat en zelf maar wat op een bierviltje krabbelt :+

Ik zie niet vaak een huis van rond de miljoen dat werkelijk waar zo inspiratieloos in elkaar steekt, zowel qua architectuur als indeling. En dan moet je ook nog bukken voor vliegtuigen van/naar Schiphol.

https://www.funda.nl/koop...eine-vuurvlinderstraat-2/

• Fiber
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 07-03 21:14

Fiber

Beaches are for storming.

HKP32 schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 22:49:
[Afbeelding]

Wanneer je de architect overslaat en zelf maar wat op een bierviltje krabbelt :+

Ik zie niet vaak een huis van rond de miljoen dat werkelijk waar zo inspiratieloos in elkaar steekt, zowel qua architectuur als indeling. En dan moet je ook nog bukken voor vliegtuigen van/naar Schiphol.

Ik dacht eerst dat het weer zo'n omgebouwde kerk was... O-)

Het perceel was te klein voor een garage naast het huis, dus dan maar in het huis...? Wat een triestigheid.

En daardoor niet genoeg ruimte meer voor de trap in de hal en dus neemt de wc een hap uit de keuken of zo...

[Voor 15% gewijzigd door Fiber op 11-02-2020 23:16]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded.

• vso
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 08:47

vso

raap voor zijn recht

HKP32 schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 22:49:
[Afbeelding]

ik snap werkelijk niet waarom je schuine daken al op de 1ste verdieping wilt hebben .....

al die vreemde hoeken zijn alleen maar stof/zooi verzamelplekken

Searching internet is like drinking from a fire hydrant

• Aardappel
Honesty schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 20:05:
[Afbeelding]

Deze mensen houden wel van een wijntje(de garage ligt op begane grond, dus bij een verjaardag kan je wat op en neer met de lift.

Vind dit bij ons in de buurt nog steeds een leuk complex, zeker niet goedkoop maar wel een penthouse en volgens mij toen ze verkocht werden waren ze al 5 ton.

https://www.funda.nl/koop...-41529726-bordeslaan-465/

Ik zie trouwens wel vaker m3 gebruikt worden waardoor ik vrees dat er weer een bubbel gecreëerd wordt.
Volgens mij ligt er in 465 alleen maar bavaria?

• Jelte,89
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 07-04 22:36

Jelte,89

Woodworking

vooghel schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 09:54:
Het is meer mensen opgevallen dat er tegenwoordig te pas en te onpas stalen (taats)deuren in huizen gefrot worden: https://www.rtlz.nl/life/...it-interieur-architectuur
Ah, Nog even en de rest van @Piet91 z'n checklist word ook opgenomen :)
MeTooPV schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 20:40:
[...]

Verschrikkelijk. Denk even in wat voor positie je ligt als je dat bad wil schoonmaken.
NSFW,
spoiler:
in de aangename met het onaangename combinerende positie? 8)
Het huis is wel gezellig en past bij elkaar! +1 daarvoor, +2 voor de tuin/overkapping, goed gebruik van een kleine achtertuin die zeer sfeervol is!

Helaas is het tegenwoordig een +1 voor iedereen die geen betonbak van hun (voor) tuin maakt

[Voor 53% gewijzigd door Jelte,89 op 11-02-2020 23:55]

Revive the guild!

• kgl
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 10:20
Wuursj schreef op maandag 10 februari 2020 @ 15:43:
Behoefte aan flink wat vierkante meters tegen een bescheiden prijsje (€ 1.434 / m2^), enigszins in de buurt van de randstad (Castricum)?

[Afbeelding]
[Afbeelding]

Van binnen 'helemaal naar eigen smaak te maken':
[Afbeelding]

Die 1k erfpacht p/j zal wel wegvallen bij de meerdere k's aan stookkosten :P

Maar je kunt er wel wat gaafs van maken.

(Dit krijg ik voor mijn kiezen als ik mijn bescheiden eisen in mijn budget op een rijtje zet, zoekende in de buurt van Haarlem).
Dat is Fochteloo, een oude dokterswoning van Duin en Bosch. Tot voor kort in gebruik als kantoor van PWN. Reken er maar op dat hier nog een meer dan de vraagprijs aan verbouwd / gerenoveerd zal moeten worden.
En op de foto's lijkt de ligging ideaal, maar in werkelijkheid ligt het aan een drukke rotonde. Er staan meerdere van deze dokterswoningen, de paar die op de markt zijn verschenen waren in soortgelijke staat.
In Castricum ligt de prijs per m2 voor tussenwoningen al rond de 3500 euro inmiddels, dus in gerenoveerde staat moet een woning van dit kaliber wel tussen de 1.5 mln en 2 mln zitten, denk ik zo. Het kan dus wel uit. Mits je het er kunt voorfinancieren :)

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

kgl schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 23:58:
[...]

Dat is Fochteloo, een oude dokterswoning van Duin en Bosch. Tot voor kort in gebruik als kantoor van PWN. Reken er maar op dat hier nog een meer dan de vraagprijs aan verbouwd / gerenoveerd zal moeten worden.
En op de foto's lijkt de ligging ideaal, maar in werkelijkheid ligt het aan een drukke rotonde. Er staan meerdere van deze dokterswoningen, de paar die op de markt zijn verschenen waren in soortgelijke staat.
In Castricum ligt de prijs per m2 voor tussenwoningen al rond de 3500 euro inmiddels, dus in gerenoveerde staat moet een woning van dit kaliber wel tussen de 1.5 mln en 2 mln zitten, denk ik zo. Het kan dus wel uit. Mits je het er kunt voorfinancieren :)
Dat hoeft toch tegenwoordig niet meer, je kunt toch aan de hand van je plannen geld krijgen bij de bank?
Volgens mij is er tegenwoordig weer een bouwdepot constructie..

(ik heb in mijn directe omgeving iemand die gescheiden is, geen geld, alimentatie en noem maar op, en die 'investeert' er rustig op los. Kamer/keuken/zonnepanelen/isolatie/tuin/schuur)

Revive the guild!

• kgl
  • Registratie: februari 2014
Jelte,89 schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 00:03:
[...]

Dat hoeft toch tegenwoordig niet meer, je kunt toch aan de hand van je plannen geld krijgen bij de bank?
Volgens mij is er tegenwoordig weer een bouwdepot constructie..

(ik heb in mijn directe omgeving iemand die gescheiden is, geen geld, alimentatie en noem maar op, en die 'investeert' er rustig op los. Kamer/keuken/zonnepanelen/isolatie/tuin/schuur)
Linke soep lijkt me dat.
Ik had de belangrijkste reden voor de lage prijs trouwens nog even gemist: het bestemmingsplan voor het perceel is deels kantoor; deels groen. Met andere woorden: je mag er niet wonen.
Gemeente staat wel open voor wijziging bestemmingsplan....
Geen wonder dus dat het nog steeds te koop staat ondanks dat de inschrijving eindigde op 29 november 2019...

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

kgl schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 00:14:
[...]

Linke soep lijkt me dat.
Mee eens, hij kocht het huis weliswaar in '13 dus hij zit nu goed, als in, de bank verliest nu geen geld waarschijnlijk, maar hoe anders kan het zijn als de markt weer in klapt, geen idee, niet mijn pakkie an...

Revive the guild!

• Smitovic
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 06-04 19:36
Ik heb ook zo'n nutteloze hoek (of naja, niet zó nutteloos als deze) in de badkamer, en ben toch blij dat de vorige bewoner bedacht heeft daar wasmachine/droger te zetten :9~

Smitovic#2864 | PSN: Sm1t0v1c

• Baytep
  • Registratie: november 2017
  • Niet online
Wat ik niet snap is dat er geen doorgaand water in die wijk is.
Aalsmeer ligt op een steenworp van prachtige watersportgebieden, en als ze dan een nieuwbouwwijk neerleggen wodt er gezorgd dat elk kavel aan het water ligt, en het water vervolgens nergens heen gaat.

Ik zoek wel vaker op huisjes aan het water, en het begint op te vallen.
Als je kijkt wat het kost om zo'n wijk met een slootje te ontsluiten (moeten wel een paar bruggetjes opgehoogd worden) vergeleken met wat die woningen meer waard worden lijkt het me een simpel verhaal.

• Pathogen
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 07:34

Pathogen

Shoop Da Whoop

kgl schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 23:58:
[...]

Oh en vergeet de maandelijkse erfpachtcanon van €958 niet... Een krappe €11500 op jaarbasis alleen al aan erfpacht, sjeez...

Werkelijk prachtig huis in een prachtige omgeving (die rotonde zit nog achter een laag beschoeiing waardoor dat hopelijk wel meevalt) maar als je een half jaar aan het verbouwen bent (en dan doe je het heel snel) voordat je er uberhaupt inkan ben je al €5500 extra kwijt puur aan die erfpacht dus.

En dan lees ik ook nog eens het bestemmingsplan idd, al staat erbij genoteerd dat de Gemeente aangegeven heeft open te staan voor woonbestemming.

Dat zijn toch een hoop adders onder het gras.

• ASW1
  • Laatst online: 09:38
Baytep schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 05:20:
[...]

Wat ik niet snap is dat er geen doorgaand water in die wijk is.
Aalsmeer ligt op een steenworp van prachtige watersportgebieden, en als ze dan een nieuwbouwwijk neerleggen wodt er gezorgd dat elk kavel aan het water ligt, en het water vervolgens nergens heen gaat.

Ik zoek wel vaker op huisjes aan het water, en het begint op te vallen.
Als je kijkt wat het kost om zo'n wijk met een slootje te ontsluiten (moeten wel een paar bruggetjes opgehoogd worden) vergeleken met wat die woningen meer waard worden lijkt het me een simpel verhaal.
Het ligt op een ander niveau dan de ringvaart en de plassen. Er zit een gemaal tussen en er is geen sluis in de buurt voorzover ik weet.
Alle bruggetjes omhoog te brengen voor voldoende doorvaarthoogte is ook geen sinecure, bruggehoofden mogen maar een bepaalde steiltegraad hebben, wegen moeten daardoor omhoog etc.

• ocrammarco
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 09:22
Ome Ernst schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 10:03:
[...]

De algemene consensus in dit topic aangaande taatsdeuren, kan het netst omschreven als "niet ons ding". :P
Men verward hier vaak taatsdeur met stalen frame met glas. Ik denk dat de vormgeving meer "niet ons ding" is en dus het stalen frame dan het scharnier type (taats).

• Ome Ernst
  • Registratie: november 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

ocrammarco schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 11:07:
Men verward hier vaak taatsdeur met stalen frame met glas. Ik denk dat de vormgeving meer "niet ons ding" is en dus het stalen frame dan het scharnier type (taats).
De werking van een taatsdeur is prima, en ook heel mooi.
Of wij hier ons verwarren met "taatsdeur met stalen frame met glas" ipv het type scharnier, dat denk ik niet.
Als je googled op taatsdeur dan krijg je alleen maar resultaten waarin deuren staan met een "stalen frame
met glas". Ik weet dat google algoritmes gebruikt, en ik weet dat er ook massieve deuren zijn met deze scharnier, maar in dit geval denk ik niet echt dat je van een verwarring kan spreken.

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

• FRANQ
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 10:31
Ome Ernst schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 11:28:
[...]

De werking van een taatsdeur is prima, en ook heel mooi.
Of wij hier ons verwarren met "taatsdeur met stalen frame met glas" ipv het type scharnier, dat denk ik niet.
Als je googled op taatsdeur dan krijg je alleen maar resultaten waarin deuren staan met een "stalen frame
met glas". Ik weet dat google algoritmes gebruikt, en ik weet dat er ook massieve deuren zijn met deze scharnier, maar in dit geval denk ik niet echt dat je van een verwarring kan spreken.
Ik vind van wel.

Een taatsdeur scharniert niet aan het kozijn maar draait op een punt op een x aantal cm vanaf de "scharnierzijde" aan de onder en bovenzijde.
Ook heb je dan altijd dat de deur aan beide zijden opent waardoor er geen vinger maar een hele arm tussen deur en kozijn kan komen. Of waar je in beide zijden langs kan lopen als de taatspot in het midden zit.

De toepassing is anno 2015 tot heden gewoon voornamelijk in de industriële glas in stalen deur uitvoering.
Daarom komen die bij google omhoog.
Maar het kan net zo goed bij een voordeur.

Bij mijn tandarts vroeger hadden ze zo'n voordeur die met een (hele sterke)dranger in de pot gesloten werd.
Mijn broertje en ik vonden het altijd super leuk om aan de verkeerde kant van de deur ons erlangs te wurmen.
Nu ik zelf vader ben snap ik waarom mijn moeder dat altijd een slecht idee vond. :X

[Voor 11% gewijzigd door FRANQ op 12-02-2020 11:45]

• Road-runner83
  • Registratie: januari 2004
  • Nu online
Is dat in de hoek een bad? Nice :9~
https://cloud.funda.nl/valentina_media/124/196/527_1440.jpg

Ook lekker uitzicht in dit huis:
https://cloud.funda.nl/valentina_media/124/196/471_1440.jpg

Glazen overgang van ene huis naar het andere ziet er ook gaaf uit:
https://cloud.funda.nl/valentina_media/124/196/465_1440.jpg

En klopt huis staat niet in The Hague ;)
Huis: https://www.funda.nl/koop/gieten/huis-41645266-bonnerdijk-9/

• snmght
  • Laatst online: 07-04 16:23
Road-runner83 schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 13:20:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Nee nog beter; de tekst heeft het over een verzonken jacuzzi. 8)

Arguing with an idiot is like playing chess with a pidgeon. It'll just knock over all the pieces, shit on the board, and strut about like it's won anyway.

• Hulkkonen
  • Registratie: maart 2019
  • Laatst online: 06-04 15:16

Hulkkonen

I wear them at night

Hier, neem mijn geld!

• -SaveMe-
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 07-04 12:53

-SaveMe-

-klik-

Mooi huis, maar wel onpraktisch; de keuken wordt bloedheet in de zomer (de rest van het huis waarschijnlijk ook), TV kijken is niet fijn, teveel licht, gare ondiepe wastafeltjes ?

Fools! said I, You do not know, Silence like a cancer grows!

• Piet91
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 01:06
Waarom zou je in een donker hoekje van de badkamer in een bak in de grond willen gaan zitten?
Zeker in het geval vn dit huis?
extra elektrische heteluchtverwarming voor de echt koude dagen.
Ze bedoelen voor de warme zomerdagen...hoop ik...dat huis zal me zomers een kas wezen...

[Voor 4% gewijzigd door Piet91 op 12-02-2020 15:42]

• snmght
-SaveMe- schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 13:44:
Mooi huis, maar wel onpraktisch; de keuken wordt bloedheet in de zomer (de rest van het huis waarschijnlijk ook), TV kijken is niet fijn, teveel licht, gare ondiepe wastafeltjes ?
Televisie viel mij ook op. Zou hij aan een beugel zitten waarmee je hem uit de hoek kunt 'trekken'? Dan snap ik het nog enigzins. Wellicht zijn de eigenaren gewoon niet van die TV-kijkers maar de plaatsing is gek. Wel een gamehoekje op de vide en her en der nog een TV in een slaapkamer.
Piet91 schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 13:50:
[...]

Waarom zou je in een donker hoekje van de badkamer in een bak in de grond willen gaan zitten?
Zeker in het geval dit huis?

[...]

Ze bedoelen voor de warme zomerdagen...hoop ik...
De meeste mensen doen dat toch liever niet voor een groot raam. Ik zou zelf ook iets meer uitzicht wel waarderen vanuit het bad though.

Arguing with an idiot is like playing chess with a pidgeon. It'll just knock over all the pieces, shit on the board, and strut about like it's won anyway.

• RoosW
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 09:16
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

100 Zonnepanelen? :X
En waarom een huis uit 2016 energieklasse D? Warmtepompen, Zonnepanelen, en ik neem aan dat al dat glas minimaal HR++ is (of naar ik hoop HR+++, in de winter zijn onze glazen panelen naar de patio (HR++) toch best nog wel flinke koude straling bronnen). Heel vreemd, of het moet zijn dat de rest van het huis niet geïsoleerd is, maar dat kan ik me niet voorstellen.

@NyceNL Ha, dat was mij ook opgevallen, merkwaardige constructie..

[Voor 3% gewijzigd door RoosW op 12-02-2020 14:10. Reden: Toevoeging informatie]

• NyceNL
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 10:27
RoosW schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 14:01:
[...]

En waarom een huis uit 2016 energieklasse D? Warmtepompen, Zonnepanelen, en ik neem aan dat al dat glas minimaal HR++ is (of naar ik hoop HR+++, in de winter zijn onze glazen panelen naar de patio (HR++) toch best nog wel flinke koude straling bronnen). Heel vreemd, of het moet zijn dat de rest van het huis niet geïsoleerd is, maar dat kan ik me niet voorstellen
Isolatie Volledig geïsoleerd
Volgens de site is het wel helemaal geïsoleerd

Wat mij opviel is dat er een wc bril op het urinoir zit :p of het lijkt zo.

[Voor 6% gewijzigd door NyceNL op 12-02-2020 14:06]

• PaT
  • Registratie: april 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ik blijf mij toch altijd verbazen over dit soort trappen.

https://cloud.funda.nl/valentina_media/124/196/522_2160.jpg
Welke stoethaspel bij de gemeente waar Gieten in ligt heeft dit goedgekeurd? Als het hoogteverschil meer dan 1 meter is, moet er gewoon een hek/doorvalbeveiliging langs die trap zitten.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• Marzman
  • Niet online

Marzman

RoosW schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 14:01:
[...]

En waarom een huis uit 2016 energieklasse D? Warmtepompen, Zonnepanelen, en ik neem aan dat al dat glas minimaal HR++ is (of naar ik hoop HR+++, in de winter zijn onze glazen panelen naar de patio (HR++) toch best nog wel flinke koude straling bronnen). Heel vreemd, of het moet zijn dat de rest van het huis niet geïsoleerd is, maar dat kan ik me niet voorstellen.

@NyceNL Ha, dat was mij ook opgevallen, merkwaardige constructie..
Wel heel veel glas en een open plafond dus je moet alles verwarmen. Ik weet niet of dat meetelt, maar dat zal zeker meer energie kosten. Er moet gewoon veel ruimte verwarmd worden.
https://www.funda.nl/koop...266-bonnerdijk-9/#foto-15

/▌

• ProudElm
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 07-04 15:03
Die trap zou er bij als eerste uit gaan mocht ik het geld hebben voor dit huis..

De combinatie met kleine kinderen en mijn hoogtevrees zal zorgen dat deze trap er op moment 0 al gelijk uit gaat!

• miicker
  • Registratie: juni 2011
  • Niet online
-SaveMe- schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 13:44:
[...], TV kijken is niet fijn, teveel licht, gare ondiepe wastafeltjes ?
Gelukkig heeft het huis drie plekken waar je niet fijn tv kan kijken :+

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• denivan
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 07-04 17:14

denivan

de enige

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

De drone van de makelaar heeft weer mogen vliegen :) https://www.funda.nl/koop/gieten/huis-41645266-bonnerdijk-9/#video

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, "Where the heck is the ceiling?!"

• ocrammarco
PaT schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 14:17:
[...]

[Afbeelding]
Welke stoethaspel bij de gemeente waar Gieten in ligt heeft dit goedgekeurd? Als het hoogteverschil meer dan 1 meter is, moet er gewoon een hek/doorvalbeveiliging langs die trap zitten.
Het mag gewoon, bouwbesluit:

Artikel 2.35. Leuning

Een trap als bedoeld in artikel 2.27 voor het overbruggen van een hoogteverschil van meer dan 1 m en met een helling ter plaatse van de klimlijn groter dan 2:3 heeft aan ten minste een zijkant een leuning. De bovenkant van de leuning ligt, gemeten boven de voorkant van een tredevlak van de trap, op een hoogte van ten minste 0,8 m en ten hoogste 1 m.

Vuistregel zegt dat er in de praktijk maar 1/3 deel van de trap wordt gebruikt in deze toepassing.

• timovd
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 08:50

timovd

Voorsprong door techniek

https://www.funda.nl/koop...rte-geuzenstraat-700-705/

Kamer van 10m2 voor 125k en 158 per maand aan servicekosten.
De kamer heeft een eigen wastafel. U kunt gebruik maken van twee gemeenschappelijke douches en toiletten. De keuken is uitgevoerd met 2 aanrechtbladen en wordt ook gedeeld.

Koopje, toch?

Gasloos huis 7kW Panasonic WH-UD07HE5-1 | 3,5kWp PV-systeem

• Napo
  • Registratie: augustus 2006
  • Nu online

Napo

[Oo[:::|:::]oO]

Het is ook pas de 4de keer dat een vergelijkbare kamer in het complex aan de Korte Geuzenstraat langs komt in dit topic...

[Oo[:::|:::]oO]

• timovd
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 08:50

timovd

Voorsprong door techniek

@Napo klopt, maar nog nooit voor zo'n hoge prijs per m2. 701 stond voor het zelfde bedrag te koop, maar 10% meer oppervlakte.

Gasloos huis 7kW Panasonic WH-UD07HE5-1 | 3,5kWp PV-systeem

• enchion
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online

How do you save a random generator ?

• Koekfabriek
  • Registratie: juni 2011
  • Nu online
@timovd Zit ook nog erfpacht op. Ben benieuwd hoeveel het afkopen daarvan is.

• absurdsmash
  • Laatst online: 08:41

• Leipo
  • Registratie: november 2000
  • Niet online
ik vind het nog meevallen.
wel de makelaarsnaam in het zone-bordje geshopped :')
mij valt meteen de slechte gegoten gietvloer op (zie foto 5)
en de buitenmuur ziet er echt uit alsof ze er een deel afgesloopt hebben (wat natuurlijk ook zo is)
dat zou toch ook mooier moeten kunnen?

[Voor 60% gewijzigd door Leipo op 12-02-2020 16:57]

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

ocrammarco schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 14:37:
[...]

Het mag gewoon, bouwbesluit:

Artikel 2.35. Leuning

Een trap als bedoeld in artikel 2.27 voor het overbruggen van een hoogteverschil van meer dan 1 m en met een helling ter plaatse van de klimlijn groter dan 2:3 heeft aan ten minste een zijkant een leuning. De bovenkant van de leuning ligt, gemeten boven de voorkant van een tredevlak van de trap, op een hoogte van ten minste 0,8 m en ten hoogste 1 m.

Vuistregel zegt dat er in de praktijk maar 1/3 deel van de trap wordt gebruikt in deze toepassing.
Blader eens wat verder in het Bouwbesluit en zoek eens op de term 'vloerafscheiding' in plaats van 'leuning'. ;)

• Jochemd13
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 10:48
Oorspronkelijke vraagprijs €175k 8)7
En voor dat geld niet eens netjes geaarde stopcontacten...

• ocrammarco
PaT schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 17:03:
[...]

Blader eens wat verder in het Bouwbesluit en zoek eens op de term 'vloerafscheiding' in plaats van 'leuning'. ;)
Aanvraag voor 2012 gedaan?

Hoe het ook is ik zou het zo niet willen hebben in ieder geval.

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

ocrammarco schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 17:23:
[...]

Aanvraag voor 2012 gedaan?

Hoe het ook is ik zou het zo niet willen hebben in ieder geval.
De regels voor trappen zijn, op de maten van optreden en aantreden na, al sinds het Bouwbesluit 1992 nagenoeg gelijk. Voor een woning uit 2016 lijkt mij een aanvraag van voor 2012 niet heel aanemelijk. En dan nog had het nagenoeg niets uitgemaakt.

• ocrammarco
Huis in baarn waarvan de bouwgrond even duur is als de grond met huis, ofwel de grond wordt goed duur verkocht.
Huis
https://www.funda.nl/koop...9250776-eemnesserweg-105/
Grond
https://www.funda.nl/koop...0273643-eemnesserweg-105/

Grond is dan 334 euro p/m^2

• eamelink
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 08:29

eamelink

Droptikkels

Wordt nog wel wat duurder als je de huidige opstal wilt verwijderen :). Hier in de wijk een zelfde grapje. Woning van 700k al meer dan een jaar te koop, nu als bouwgrond aangeboden voor hetzelfde bedrag.

• ocrammarco
eamelink schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 17:43:
Wordt nog wel wat duurder als je de huidige opstal wilt verwijderen :). Hier in de wijk een zelfde grapje. Woning van 700k al meer dan een jaar te koop, nu als bouwgrond aangeboden voor hetzelfde bedrag.
Deze staat ook al >5 jaar te koop.

• ocrammarco
PaT schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 17:32:
[...]

De regels voor trappen zijn, op de maten van optreden en aantreden na, al sinds het Bouwbesluit 1992 nagenoeg gelijk. Voor een woning uit 2016 lijkt mij een aanvraag van voor 2012 niet heel aanemelijk. En dan nog had het nagenoeg niets uitgemaakt.
Je hebt gelijk. Ik kon me herinneren dat er een exclusie artikel stond op dit punt in 2003 bouwbesluit. En dat klopt ook maar de afscheiding komt later in artikel van de trap terug specifiek voor trappen.

• jaguarxj16
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 07-04 20:53

• michie1
  • Registratie: augustus 2019
  • Laatst online: 07-04 23:01

• Aardappel
PaT schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 17:32:
[...]

Of ze hebben de aanvraag met leuning gedaan en die niet geplaatst of later verwijderd.

• Aganim
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 08:04

Aganim

I have a cunning plan..

Hmm, ten onder gaan aan je eigen dampen of koolmonoxidevergiftiging.. :+

Verder wel een leuk huis, heeft een forse opknapbeurt nodig, maar ik vind dit soort 'net-niet-standaard' jaren 70 woningen altijd wel wat hebben. :Y

Subnautica onderzoeken in alle rust? No More Vehicle Attacks

• nokiaan958GB
  • Registratie: augustus 2008
  • Niet online
Hierbij een redelijk betaalbaar karakteristiek vrijstaand huis in het noorden des lands.

https://www.funda.nl/koop...418587-abel-tasmanweg-52/

Het huis staat op zandgrond dus de scheurtjes in de gevel zullen wel zettingsscheurtjes zijn.

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

nokiaan958GB schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 23:34:
Hierbij een redelijk betaalbaar karakteristiek vrijstaand huis in het noorden des lands.

https://www.funda.nl/koop...418587-abel-tasmanweg-52/

Het huis staat op zandgrond dus de scheurtjes in de gevel zullen wel zettingsscheurtjes zijn.
Geeft niks, die scheurtjes herstelt de NAM wel voor je..

Oh, wacht... :X

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Toch wel een mooie foto van het huis:

https://cloud.funda.nl/valentina_media/124/130/412_1440.jpg

Mooie foto ook van de afmetingen van het pand:

https://cloud.funda.nl/valentina_media/124/130/413_1440.jpg

https://www.funda.nl/koop...is-87098057-parelhoenhof/

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• Touchdomex
  • Registratie: april 2005
  • Nu online

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

PaT schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 00:03:
[...]

Geeft niks, die scheurtjes herstelt de NAM wel voor je..

Oh, wacht... :X
Is volgens mij net niet Aardbevingsgebied.

Er is alleen verder weinig daar :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ~politiek incorrect~ _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• breinonline
  • Registratie: juni 2001

breinonline

Are you afraid to be known?

Slavy schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 06:20:
Toch wel een mooie foto van het huis:

[Afbeelding]

Mooie foto ook van de afmetingen van het pand:

[Afbeelding]

https://www.funda.nl/koop...is-87098057-parelhoenhof/
In het landelijke Thiendenland te Schoonhoven, staat deze luxe, traditioneel, gebouwde vrijstaande villa in jaren 30 stijl, waarbij veel aandacht is besteed aan de kleine details. Behalve de foto’s. Ik dacht wat meer te zien door op je link te klikken maar je hebt de helft van de foto’s al laten zien 8)7

"For I dipt into the future, far as the human eye could see;
Saw the vision of the world, and all the wonder that would be..." -Alfred Tennyson.

• dreamscape
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 08:54
breinonline schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 07:41:
[...]

In het landelijke Thiendenland te Schoonhoven, staat deze luxe, traditioneel, gebouwde vrijstaande villa in jaren 30 stijl, waarbij veel aandacht is besteed aan de kleine details. Behalve de foto’s. Ik dacht wat meer te zien door op je link te klikken maar je hebt de helft van de foto’s al laten zien 8)7
Het zou me niets verbazen als hij eigenlijk al verkocht is en het spul alleen maar op Funda wordt gezet voor de statistieken. En omdat de klant heeft betaald voor Funda.

Er zijn genoeg mensen die het niet doorhebben wanneer foto's slecht zijn, maar dit zet echt helemaal niemand zo online als ze daadwerkelijk een huis willen verkopen.

Punctuality is the politeness of kings

• Tweaker_84
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 05:15
BEKIJK DE 3D VISUAL IMPRESSION
Grappig om te zien, maar of het een toegevoegde waarde heeft? Oordeel zelf.. 8)

https://images.realworks.nl/servlets/images/media.objectmedia/85229511.jpg?height=1600&check=sha256%3A511477bc64f4bbfac641d11c8ae4672f0181d78799deed7683c657b02ddb3953&width=1600&resize=1

https://images.realworks.nl/servlets/images/media.objectmedia/85229512.jpg?height=1600&check=sha256%3A14a9359f36e47d231a4d9f5e8fbf3c15ec736be7a4a071cbc3569e17d2498550&width=1600&resize=1

https://images.realworks.nl/servlets/images/media.objectmedia/85229514.jpg?height=1600&check=sha256%3A029b89713f158d3203d8fce0da796b39ca49347e4dae8918d5f162086e27ed4b&width=1600&resize=1

https://www.pickee.nl/aan...-4874087-Ammonieterf-202/

• jordeeeh
  • Registratie: november 2007
  • Nu online
PaT schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 14:17:
[...]

[Afbeelding]
Ik krijg al zweethanden als ik er naar kijk. :X

• Jovatov
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 10:39
Tweaker_84 schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 08:54:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

https://www.pickee.nl/aan...-4874087-Ammonieterf-202/
Lijkt op sommige video's die op Funda staan die niets meer zijn dan de 360-foto's aan elkaar geplakt met een muziekje eronder.

• Trichoglossus
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 06-04 20:56
Creëer nu uw droomhuis aan de rand van Amsterdam midden in de natuur!
https://www.funda.nl/koop...dorpsstraat-holysloot-45/

Slechts 4,5 ton

https://cloud.funda.nl/valentina_media/122/739/663_720x480.jpg

• Basekid
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 07-04 18:32
Trichoglossus schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 13:49:

Slechts 4,5 ton

[Afbeelding]
400k voor locatie, 50k voor woning I guess...

• Jovatov
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 10:39
Basekid schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 13:52:
[...]

Eerder 500k voor grond, met 50k korting omdat je de woning liever kwijt dan rijk kan zijn.

[Voor 7% gewijzigd door Jovatov op 13-02-2020 13:54]

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Jovatov schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 13:54:
[...]

Eerder 500k voor grond, met 50k korting omdat je de woning liever kwijt dan rijk kan zijn.
50k sloopkosten :)

/▌

• iDaniel
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 08:55
Mag je zoiets zomaar slopen en iets anders neerzetten? Het valt onder beschermd dorpsgezicht, of mag je het wel/alleen hetzelfde weer bouwen?

Wel energielabel B, valt niet tegen. :P

[Voor 12% gewijzigd door iDaniel op 13-02-2020 13:58]

• Wuursj
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 10:23

Wuursj

want worst is al bezet

En toch.. Wel een mooi plekje. Ik kom regelmatig in Holysloot (er is tegenwoordig zelfs weer een kroeg). Het is bloed irritant om naar toe te rijden door de smalle wegen waar auto's op elkaar moeten wachten. Maar toch kriebelt het hier :9

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Wuursj schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 13:59:
En toch.. Wel een mooi plekje. Ik kom regelmatig in Holysloot (er is tegenwoordig zelfs weer een kroeg). Het is bloed irritant om naar toe te rijden door de smalle wegen waar auto's op elkaar moeten wachten. Maar toch kriebelt het hier :9
In de zomer kun je dat dan nog met een (motor)scooter doen, dat zal in Amsterdam zelf ook veel tijd schelen.

/▌

• MikelenniuM
  • Registratie: november 2004
  • Niet online
iDaniel schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 13:58:
Als er geen verwarming is, dan zal je ook weinig stoken (en kan je dus ook geen warmte kwijtraken :P )

• Marzman
  • Niet online

Marzman

iDaniel schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 13:58:

Zeker
https://cloud.funda.nl/valentina_media/122/739/670_2160.jpg

/▌

• Supertip
  • Registratie: november 2006
  • Niet online
Jovatov schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 09:10:
[...]

Lijkt op sommige video's die op Funda staan die niets meer zijn dan de 360-foto's aan elkaar geplakt met een muziekje eronder.
Investeerd de gemiddelde makelaardij liever in iets voor zichzelf bv een mooie auto, IPV een goede filmcamera. ^)

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

• Trichoglossus
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 06-04 20:56
Marzman schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 14:02:
[...]

In de zomer kun je dat dan nog met een (motor)scooter doen, dat zal in Amsterdam zelf ook veel tijd schelen.
In de regenperiode kan je daar beter met een sloep gaan. Dan zie je amper verschil waar het asfalt op houdt, en de sloot begint.

• Luchtbakker
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 07:44
Iemand een huis van 10m2 voor een kleine €125.000?

https://www.funda.nl/koop...rte-geuzenstraat-700-705/

• Tjark
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 09:52

Tjark

DON'T PANIC

€125.000 tegen 1% rente 10 jaar vast = €1250/jaar = €105 per maand. Kun je geen kamer voor huren in Amsterdam. Koopje/nobrainer dus als je kind gaat studeren.

*insert signature here

• Superflip
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 09:07

Superflip

*pwiet*

Kunnen we nu afspreken om geen kamers meer uit de Korte Geuzenstraat meer te posten, die zijn de laatste dagen voldoende gepasseerd. :X

• thunderfury
  • Nu online
Tjark schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 15:01:
[...]
€125.000 tegen 1% rente 10 jaar vast = €12.500/jaar = €1.050 per maand. Kun je geen kamer voor huren in Amsterdam. Koopje/nobrainer dus als je kind gaat studeren.
Met het juiste aantal nulletjes ziet het er al iets minder rooskleurig uit. :|

Edit: nvm, Belgie vs Nederland

[Voor 4% gewijzigd door thunderfury op 13-02-2020 15:19]

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Nu online

rens-br

Moderator Mobile & IN
Tweaker_84 schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 08:54:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Vind het er maar vreemd uitzien..Krijg er ook niet bepaald een veel beter beeld van.
Trichoglossus schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 13:49:

Slechts 4,5 ton

[Afbeelding]
In ieder geval stukken goedkoper dan het huis van de buren. Die moest nog 650k opbrengen.

• mierenfokker
  • Registratie: mei 2009
[...]
€125.000 tegen 1% rente 10 jaar vast = €1250/jaar = €105 per maand. Kun je geen kamer voor huren in Amsterdam. Koopje/nobrainer dus als je kind gaat studeren.
je vergeet alleen dat je kind geen 10 jaar gaat studeren hopelijk.
je vergeet de servicekosten van 158 euro
je vergeet dat als het weer slecht gaat met de economie, de prijs omlaag gaat
WOZ
afvalstoffenheffingen e.d.

[Voor 3% gewijzigd door mierenfokker op 13-02-2020 15:20]

• toolkist
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
Superflip schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 15:02:
[...]

Kunnen we nu afspreken om geen kamers meer uit de Korte Geuzenstraat meer te posten, die zijn de laatste dagen voldoende gepasseerd. :X
Dan negeer je die posts toch gewoon?
thunderfury schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 15:10:
[...]

Juist? Jij maakt er nu een niet reeel scenario van dat het binnen 10 jaar afbetaald moet zijn en je er daarna niks meer voor vangt?

[Voor 36% gewijzigd door toolkist op 13-02-2020 15:13]

• Tjark

Tjark

DON'T PANIC

thunderfury schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 15:10:
[...]
https://www.google.com/search?q=125000%20*%201%25 ;)

*insert signature here

• thunderfury
  • Nu online
Even vergeten dat er in Nederland aflossingsvrij geleend kan worden. Excuses van een Belg die hier weldegelijk 1050 euro per maand voor zou moeten neertellen.

• Crazy D
  • Registratie: augustus 2000
  • Nu online

Crazy D

I think we should take a look.

Basekid schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 13:52:
Vind ik nog hoog ingezet voor de woning...

Exact expert nodig? itwize.nl

• toolkist
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
thunderfury schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 15:15:
[...]

Even vergeten dat er in Nederland aflossingsvrij geleend kan worden. Excuses van een Belg die hier weldegelijk 1050 euro per maand voor zou moeten neertellen.
Maar dat geld ben je niet kwijt, in die zin dat de waarde van die kamer niet evenredig daalt met je maandelijkse aflossingen. Plus dat je daar 30 jaar over doet, niet 10.

• Biohazzard21
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 08:00
[...]
Klopt niet

• Marzman
  • Niet online

Marzman

toolkist schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 15:23:
[...]

Maar dat geld ben je niet kwijt, in die zin dat de waarde van die kamer niet evenredig daalt met je maandelijkse aflossingen. Plus dat je daar 30 jaar over doet, niet 10.
Rente 10 jaar vast zal ook niet 1 procent zijn denk ik. Eerder tussen 1,5 en 2 procent.

/▌

• Tjark

Tjark

DON'T PANIC

Marzman schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 15:25:
[...]

Rente 10 jaar vast zal ook niet 1 procent zijn denk ik. Eerder tussen 1,5 en 2 procent.
https://www.fx.nl/blog/20...nte-duikt-onder-1-procent

(maar zoals al gewezen ook servicekosten van 150/mnd)

*insert signature here

• Kju
  • Laatst online: 10:28
Voor een normale particulier die wat eigen geld meeneemt https://woonfonds.nl/hypotheek/actuele-rente

(kies voor woningverhuurhypotheek)

[Voor 15% gewijzigd door Kju op 13-02-2020 15:28]

PSN: Kjujay | Tweakscrew PS4 Gaming Community

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Toilet in de slaapkamer, voor degene die het niet lang kan ophouden:

https://www.funda.nl/koop...zr-marie-adolphinestr-13/

https://cloud.funda.nl/valentina_media/123/566/567_1440.jpg

• snmght
Wat een afzichtelijk, misplaatst en volstrekt onnodig plankje hier in de gang:

https://cloud.funda.nl/valentina_media/124/295/523_2160.jpg

Douchevloer mocht in deze prijsklasse ook wel even goed gereinigd:

https://cloud.funda.nl/valentina_media/124/295/527_2160.jpg

En de bestrating hier in 3 varianten is echt tenenkrommend:

https://cloud.funda.nl/valentina_media/124/295/530_2160.jpg

https://cloud.funda.nl/valentina_media/124/295/534_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop...48206-andromedasingel-14/

• 798Patrick_R
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 13-02 16:51
snmght schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 16:37:
Wat een afzichtelijk, misplaatst en volstrekt onnodig plankje hier in de gang
voor een prijs van 650k zou je toch meer verwachten.

• nokiaan958GB
  • Registratie: augustus 2008
  • Niet online
Ik zou mijn aankoopbeslissing eerder laten afhangen van het bouwjaar/energielabel dan van een plankje die je makkelijke kunt verwijderen.

In 2000 gold nog een EPC van 1,0 terwijl momenteel 0,4 de norm is.

• vso
  • Registratie: augustus 2001

vso

raap voor zijn recht

snmght schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 16:37:
Wat een afzichtelijk, misplaatst en volstrekt onnodig plankje hier in de gang:

[Afbeelding]

Douchevloer mocht in deze prijsklasse ook wel even goed gereinigd:

[Afbeelding]

En de bestrating hier in 3 varianten is echt tenenkrommend:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

https://www.funda.nl/koop...48206-andromedasingel-14/
Dit huis schreeuwt Ikea, en leen bakker 90% van de foto's kan je zo in de ikea folder plaatsen.

pff energie zuinig NOT .. de huidge bewoners hebben meer geld voor "uiterlijk" dan voor aandacht ..
ik zie kids .. maar wel lego display + transformers ? .. (foto 14)
het is wel erg "rolstoel" vriendelijk zeg maar..

ze hebben geld uitgegeven als water .. en van de paar euro die ze nu over hebben .. zie je cheap oplossingen .. voor dagelijkse leven..
bv wijn koelkast oid .. (zou ik verwachten) .. alles lijkt "gevuld" boeken op de slaapkamer ??

en ik weet nouw niet wat ik van die kledingkast (inhoud) moet denken bij foto 26 ..

grappig die lengtes op foto 28 .. kind is ongeveer 8 ? (eerste 3 jaar + 5 maatstreepjes ?)

voor de rest veel luxe voor de ouders ... maaruh zie weinig kinder zaken .. wat toys for boy(s) maar tja .. ik moet bij mijn kids regelmatig veel weg mikken anders komen ze hun kamer niet meer in .. dat mis ik hier wel erg ..

Searching internet is like drinking from a fire hydrant

Pagina: 1 ... 97 ... 114 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True