Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 92 ... 251 Laatste
Acties:
  • 3.869.544 views

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-11 13:35

snmght

imho dan he

Maasluip schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 10:30:
Schitterend afgewerkt? Ik vind het er maar kil uitzien.
Ja nouja misschien is schitterend niet het meest geschikte woord; wat ik wil zeggen is dat de afwerking (op het oog) van hoge kwaliteit is. Kil of schitterend lijkt me dan weer een kwestie van smaak. Ik vind het mooi en zeker die woonkamer absoluut niet kil. :)

[ Voor 4% gewijzigd door snmght op 22-01-2020 10:33 ]

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:23

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

snmght schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 09:55:
Dit huis is hier ruim een half jaar geleden al eens langs gekomen. Ik vraag me af waarom het nog steeds te koop staat. Ook in dit topic is het mijns inziens een van de pareltjes. Prima locatie, schitterend afgewerkt, veel ruimte en dat geheel overziende: niet al te duur (?)

Geen idee waar het aan ligt maar als ik in dit segment mocht shoppen dan was dit toch haast een no-brainer. Enige nadeel zou zijn dat het aan de voorkant erg dicht aan de weg ligt voor een woning van deze prijs.

https://www.heerenmakelaars.nl/project/amsteldijk-zuid-138/

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Volgens mij is dit segment nou niet bepaald iets waar veel mensen in shoppen :P

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• smurf_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-11 10:30
Dit huis is hier ruim een half jaar geleden al eens langs gekomen. Ik vraag me af waarom het nog steeds te koop staat.
Voor dat bedrag geen garage(s), een stuk weiland als tuin en in de keuken geen koelkast maar complete koelcel. De zolder is een ADHD cooldown zone ;)

Wel mooi hoge, maar enigzins kille kamers/hal.

• ocrammarco
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 16-11 19:24
Wel vet hoor met die originele tegels maar voor 2,5 miljoen heelveel concurrentie denk ik. Het is ook best drukke weg daar. Locatie van huis op perceel niet ideaal.

• cakebp
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 22-04 13:14
Kan iemand mij vertellen waar die salontafel op foto 8 vandaan komt?
Ik zou hier iemand heel blij mee maken.

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:48

Convoy

g44p

cakebp schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 13:46:
[...]

Kan iemand mij vertellen waar die salontafel op foto 8 vandaan komt?
Ik zou hier iemand heel blij mee maken.
Ikea? :+

• cakebp
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 22-04 13:14
Die met gebogen pootjes?

• Hulkkonen
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 28-09-2022

Hulkkonen

I wear them at night

Zoek eens op opiumtafel.

• absurdsmash
  • Laatst online: 17-02 14:48
Prachtig huis aan de vliet bij Leidschendam..

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/123/210/011_2160.jpg

Alleen beetje jammer dat je - weliswaar over mooi natuurgebied - naar de A4 kijkt 8)7 Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel je daarvan hoort terwijl je daar in de tuin zit. Is zo'n 500m, ruwe schatting

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:38

Punkrocker

Mostly harmless

absurdsmash schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 14:46:

[Afbeelding]

Alleen beetje jammer dat je - weliswaar over mooi natuurgebied - naar de A4 kijkt 8)7 Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel je daarvan hoort terwijl je daar in de tuin zit. Is zo'n 500m, ruwe schatting
In het ENGELSCH: expat prijs?

De A4: even langsrijden en luisteren...
Ik denk wel dat je het goed kan horen. Of het storend is?

"What do you get if you multiply six by nine..."

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-11 13:12

Crazy D

I think we should take a look.

[Afbeelding]

Hoor je niets van hoor. Fiets daar regelmatig. Zou me meer druk maken om de verkeersdrukte voor de deur (weg is bij tijd en wijlen echt druk), en het vaarverkeer (maar ja als je daar gaat wonen vind je boten waarschijnlijk niet irritant :+)

PS en op mooie dagen de hoeveelheid fietsers... :P

[ Voor 3% gewijzigd door Crazy D op 22-01-2020 14:53 ]

Exact expert nodig?

• BastiaanF
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
Dit voormalige sanitair gebouw naast het stationsgebouw biedt een ongewone charme en de mogelijkheid om een origineel project te realiseren. De hierboven vermelde prijs is de vaste minimumprijs. De publicatie via deze website is louter publiciteit zonder enige bindende en juridische waarde en kan niet gelijkgesteld worden met een vast en definitief bod. De verkoop gebeurt aan de voorwaarden zoals opgenomen in de offerteaanvraag. Deze kan op eenvoudig verzoek verkregen worden bij de contractbeheerder :Pamela De Waele - 0478 88 74 84 - pamela.dewaele@nmbs.be. Bieding mogelijk onder de voorwaarden zoals beschreven in de offerteaanvraag. meer info : www.nmbs.be/immo
https://www.immoweb.be/nl...op/sleidinge/9940/8552903
( https://www.immoweb.be/nl...nmbssncb-stations/2490113 )

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:53
Crazy D schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 14:52:
[...]

Hoor je niets van hoor. Fiets daar regelmatig. Zou me meer druk maken om de verkeersdrukte voor de deur (weg is bij tijd en wijlen echt druk), en het vaarverkeer (maar ja als je daar gaat wonen vind je boten waarschijnlijk niet irritant :+)

PS en op mooie dagen de hoeveelheid fietsers... :P
Als ik nu veel geld moet uitgeven voor een huis, zou ik toch liever een huis kopen wat iets verder van een snelweg ligt.

Niet goed onderzocht, maar je leest zo nu en dan wel dat bijv mensen die aan de A10 wonen in Amsterdam (de ring) doorgaans echt iets minder lange levensverwachting hebben.

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:57

vooghel

Cunning linguist

BastiaanF schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 15:21:
Dit voormalige sanitair gebouw naast het stationsgebouw biedt een ongewone charme en de mogelijkheid om een origineel project te realiseren. De hierboven vermelde prijs is de vaste minimumprijs. De publicatie via deze website is louter publiciteit zonder enige bindende en juridische waarde en kan niet gelijkgesteld worden met een vast en definitief bod. De verkoop gebeurt aan de voorwaarden zoals opgenomen in de offerteaanvraag. Deze kan op eenvoudig verzoek verkregen worden bij de contractbeheerder :Pamela De Waele - 0478 88 74 84 - pamela.dewaele@nmbs.be. Bieding mogelijk onder de voorwaarden zoals beschreven in de offerteaanvraag. meer info : www.nmbs.be/immo
https://www.immoweb.be/nl...op/sleidinge/9940/8552903
( https://www.immoweb.be/nl...nmbssncb-stations/2490113 )
Aansluiting op de riolering: Niet aangesloten
Apart, voor een sanitairgebouw. Of hebben ze daar een XL septictank?

Nederlands is makkelijker als je denkt.

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

Requiem19 schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 15:23:
[...]

Als ik nu veel geld moet uitgeven voor een huis, zou ik toch liever een huis kopen wat iets verder van een snelweg ligt.

Niet goed onderzocht, maar je leest zo nu en dan wel dat bijv mensen die aan de A10 wonen in Amsterdam (de ring) doorgaans echt iets minder lange levensverwachting hebben.
En @absurdsmash valt best mee ik woon 50% dichterbij de snelweg en ik hoor niks ...in de tuin.. net zoals dichtbij een treinspoor wonen .. je moet er ook niet bovenop gaan wonen en zonder geluidsmuur .. dat is erhm vervelend..

Prijs vind ik echter wel "te hoog" .. maar geen lelijk huis inderdaad ..

[ Voor 6% gewijzigd door vso op 22-01-2020 15:45 ]

Tja vanalles

• MeTooPV
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-11 08:15

[Afbeelding]

Die snelweg hoor je daar niet. Dit pand stond niet zo lang geleden te koop en volgens mij hebben ze 2 slaapkamers samengevoegd en de prijs nogal verhoogd. Ziet er niet uit als speculatie, eerder iemand die na iets meer dan een jaar alweer iets anders zoekt.
Inderdaad een mooi pand, maar net iets te ver van scholen en andere voorzieningen.

• ASW1
  • Laatst online: 22:39

[Afbeelding]

Lastig ja, het zal ook veel van de wind afhangen, al zit je daarvoor wel aan de goede kant. Vanuit de auto kun je daar zo die plas overkijken dus er zit echt niets tussen.

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:46

Fiber

Beaches are for storming.

Dit huis is hier ruim een half jaar geleden al eens langs gekomen. Ik vraag me af waarom het nog steeds te koop staat. Ook in dit topic is het mijns inziens een van de pareltjes. Prima locatie, schitterend afgewerkt, veel ruimte en dat geheel overziende: niet al te duur (?)

Geen idee waar het aan ligt maar als ik in dit segment mocht shoppen dan was dit toch haast een no-brainer. Enige nadeel zou zijn dat het aan de voorkant erg dicht aan de weg ligt voor een woning van deze prijs.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Niet zo moeilijk. Dit huis had gewoon vijf tot tien kilometer noordelijker moeten staan... :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Crazy D

Crazy D

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Toevallig 3 maanden in Kamerik vertoefd en wel een paar keer daar langs gefietst. Qua verkeer valt t op zich wel mee, het echte nadeel is dat het nou eenmaal een doorgaande weg is, dus per definitie wel verkeer (doodlopende straat is natuurlijk rustiger), maar heb op de diverse tijdstippen dat ik daar was geen spits-gevoel gehad. Maar in die prijsklasse moet er ook wel iets te vinden zijn dat wat rustiger ligt.

Exact expert nodig?

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-11 17:26

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Lastig TV kijken zo..

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/122/023/850_1440.jpg

Verder prima huis als je het grind naar Zandvoort verplaatst en her en der een likje verf doet?

linkje

ping 127.212.23.124

• ASW1
Fiber schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 18:18:
[...]

Niet zo moeilijk. Dit huis had gewoon vijf tot tien kilometer noordelijker moeten staan... :)
Het is inderdaad een prachtig soort woning wanneer het in de stad stond.
Vergis je niet, die Amsteldijk is een goudkust met kapitale villa's voor Amsterdammers die landerlijk willen wonen. Maar dat soort mensen willen boerderettes met erom terras eromheen met zwebad etc.
Zo'n omgebouwd schoolgebouw is veel te hip voor die doorgroep, en de groep die dat wel leuk vind wil dichter in de stad wonen waarschijnlijk.
Het is ook te huur voor iets minder dan 10k p/m zie ik dus je zou het een tijdje kunnen uitproberen als je niet zeker bent.

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Requiem19 schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 15:23:
Dit hoeft geen oorzakelijk verband te zijn.
Het zou ook kunnen zijn dat woningen die dicht bij snelwegen/spoorlijnen/lawaai zijn, goedkoper zijn dan
die dat niet zijn. Daardoor zijn ze aantrekkelijker voor mensen met lagere inkomens, die zeer waarschijnlijk
"practisch opgeleid" zijn, met bijbehorende fysiek zwaardere baan, en daardoor korter leven.

En weer on-topic :

In Wijchen kun je voor het zingen de kerk uit :

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/123/346/940_1440.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/123/346/961_1440.jpg

https://www.funda.nl/koop...s-87057763-tienakker-1-a/

Ik moet zeggen, /erg/ mooi.

[ Voor 20% gewijzigd door Ome Ernst op 23-01-2020 00:26 ]

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

• Tanne1
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-11 19:16
Ome Ernst schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 00:19:
[...]

Het zou ook kunnen zijn dat woningen die dicht bij snelwegen/spoorlijnen/lawaai zijn, goedkoper zijn dan
die dat niet zijn. Daardoor zijn ze aantrekkelijker voor mensen met lagere inkomens, die zeer waarschijnlijk
"practisch opgeleid" zijn, met bijbehorende fysiek zwaardere baan, en daardoor korter leven.

En weer on-topic :

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Gaaf gedaan! Wel bijzonder dat energielabel niet verplicht is..

• Skyaero
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Tanne1 schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 08:10:
[...]

Gaaf gedaan! Wel bijzonder dat energielabel niet verplicht is..
Monumentale panden zijn uitgezonderd van de labelplicht.

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Leuk, maar reken wel op een energierekening van €600+ per maand.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• ProudElm
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-11 15:39
zo weinig nog?? Lijkt me aan de voorzichtige kant..

Wel echt een prachtig huis zo alleen je moet wel 'zachtjes' doen in bed, lijkt me erg gehorig zo 7(8)7

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:23
CrashOne schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 08:42:
Leuk, maar reken wel op een energierekening van €600+ per maand.
De energielasten zullen hier wel eens op zelfde hoogte kunnen zitten als de hypotheek gok ik zo..

2% Rente over 1000k= 1700 per maand bruto. Ze gaan wellicht nog eerder naar de verplichte aflossing van 2800 als je nog HA wil ;)

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

BasvanS schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 09:21:

De energielasten zullen hier wel eens op zelfde hoogte kunnen zitten als de hypotheek gok ik zo..

2% Rente over 1000k= 1700 per maand bruto. Ze gaan wellicht nog eerder naar de verplichte aflossing van 2800 als je nog HA wil ;)
We zullen toch wel overwaarde meenemen van de parochie, die we verkocht hebben ? :9

Maar inderdaad, het zullen bakken geld worden, die we leeg gooien.

• Panzer_V
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:10
Ome Ernst schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 09:33:
[...]

We zullen toch wel overwaarde meenemen van de parochie, die we verkocht hebben ? :9

Maar inderdaad, het zullen bakken geld worden, die we leeg gooien.
We of Ze?

Klinkt nu net alsof jij de gelukkige nieuwe eigenaar bent van dit mooie optrekje.

Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Panzer_V schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 09:47:
[...]
We of Ze?

Klinkt nu net alsof jij de gelukkige nieuwe eigenaar bent van dit mooie optrekje.
Nee, hoor. Dit zit "iets boven" mijn budget.

En ik vind het heel mooi, maar zou er nooit in hoeven te wonen.
(Te groot, te hoge vaste lasten, om er twee te noemen.)

Maar de potentiële koper van een pand van 1 mil zal heus wel overwaarde van zijn vorige woning mee nemen, ik ga er niet van uit dat er starters zijn die dit gefinancierd krijgen. Dus de berekening van 2800 euro hypotheek
klopt niet.

[ Voor 11% gewijzigd door Ome Ernst op 23-01-2020 10:06 ]

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11 16:23
[...]

En weer on-topic :

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Prachtig, en niet zo gek duur voor zoiets. Integendeel.

Ontbreekt zo te zien alleen aan een tuin met een beetje privacy.

[ Voor 4% gewijzigd door Hertog_Martin op 23-01-2020 10:23 ]

• Admiral Freebee
  • Niet online
Hertog_Martin schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 10:13:
[...]

Prachtig, en niet zo gek duur voor zoiets. Integendeel.

Ontbreekt zo te zien alleen aan een tuin met een beetje privacy.
Erg mooi ja!
Wel een beetje jammer dat de master bedroom helemaal open is. Dat wordt stilletjes seksen :P

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:11

DDX

Wel een redelijke drukke weg (vooral in de spits met sluipverkeer) voor de deur.

https://www.strava.com/athletes/2323035

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Admiral Freebee schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 10:33:
Erg mooi ja!
Wel een beetje jammer dat de master bedroom helemaal open is. Dat wordt stilletjes seksen :P
Meneer Pastoor zei dat niemand er van wat hoort.

Ja, jaren later, misschien, dat dan weer wel. ;)

• Skyaero
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
BasvanS schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 09:21:
[...]
Waarom? Geïsoleerde vloer en voorzetramen.
Daarnaast een doos-in-doos constructie, dus logischerwijs zit daar ook nog binnenisolatie in.
Tevens luchtverwarming met roosters in de vloer. En een open haard.

Dit ziet er energetisch erg netjes uit voor een monumentaal gebouw.

• magicstar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:39
Onwijs gaaf pand en super mooi gerestaureerd. Ben inderdaad wel benieuwd want je verwarmt altijd ongeveer het hele gebouw, zelfs met goede isolatie een redelijk kostenpost.

• ProudElm
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-11 15:39
Skyaero schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 11:24:
[...]

Waarom? Geïsoleerde vloer en voorzetramen.
Daarnaast een doos-in-doos constructie, dus logischerwijs zit daar ook nog binnenisolatie in.
Tevens luchtverwarming met roosters in de vloer. En een open haard.

Dit ziet er energetisch erg netjes uit voor een monumentaal gebouw.
kijken we naar het zelfde gebouw?? Ik zie geen voorzet ramen en het lijkt op 1 grote ruimte. In ieder geval woonkamer beneden en slaapkamer boven zitten in 1 grote ruimte

[ Voor 7% gewijzigd door ProudElm op 23-01-2020 12:00 ]

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 23:31
magicstar schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 11:29:
Onwijs gaaf pand en super mooi gerestaureerd. Ben inderdaad wel benieuwd want je verwarmt altijd ongeveer het hele gebouw, zelfs met goede isolatie een redelijk kostenpost.
Inderdaad, en daarbij is het gewoon 1250 m³. Daarbij hoef je niet alle ruimtes te verwarmen, maar beneden staat wel in verbinding met boven, dus je moet veel lucht verwarmen.

• dreamscape
  • Laatst online: 18:22
Aardappel schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 12:32:
[...]

Inderdaad, en daarbij is het gewoon 1250 m³. Daarbij hoef je niet alle ruimtes te verwarmen, maar beneden staat wel in verbinding met boven, dus je moet veel lucht verwarmen.
En als je dan de hele avond de woonkamer op een behaaglijke temperatuur hebt gehad, kun je daarna boven in een verschrikkelijk warm bed kruipen. Lijkt mij persoonlijk onaangenaam...

Punctuality is the politeness of kings

• hammy87
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-11 16:13
Mooi schilderij aan het plafond :?
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/122/536/589_2160.jpg

Een sta kuil?
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/122/536/592_2160.jpg

Zo kan je toch een bad hebben ipv een douche.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/122/536/594_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop...samuel-de-langestraat-20/

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

hammy87 schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 13:20:
[Afbeelding]

Een sta kuil?
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Jeetje... goede basis.??
Dit moet je helemaal afbreken om het gepruts van de voorgaande bewoners ongedaan te maken. Verprutst zoals foute tjoening van een auto een auto een gedrocht kan maken, heel veel tijd en geld in gestopt maar eindproduct is waardeloos.

• dreamscape
DopdeDouwer schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 15:22:
... heel veel tijd en geld in gestopt maar eindproduct is waardeloos.
Er heeft iemand best veel tijd in gestoken, maar ik geloof niet dat dit heel veel geld heeft gekost. :)

• Dutchone
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-11 18:49
Leuke beesten boel op foto 19 ook, denk dat de buren blij zijn. (de nieuwe wat minder)

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:42
hammy87 schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 13:20:
[Afbeelding]

Een sta kuil?
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Dit zijn de pareltjes waarvoor dit topic bedoeld is. Prachtig!

Dat schilderij kun je evt. bij Ikea krijgen. Een ware klassieker. ;)

• Leetah
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-07 12:20
Dutchone schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 15:46:
Leuke beesten boel op foto 19 ook, denk dat de buren blij zijn. (de nieuwe wat minder)
Op die foto zie je ook dat er in de schuur een Mercedes staat. Misschien is die er via de paden tussen de huizen ingereden maar lijkt me vrij krap daarvoor.

"The plug thing! It's not plugged!!!"

• ocrammarco
  • Laatst online: 16-11 19:24
O wow dat is echt een parel inderdaad. Ik ga me wel zorgen maken over wat voor klusser dat was. Dit moet echt compleet gestript worden.

• fub
  • Laatst online: 18-11 17:19

fub

Dutchone schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 15:46:
Ik maak me meer zorgen over de geitenkop op foto 16.

• Dutchone
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-11 18:49
Ik ga het nog mooier maken, volgens mij zitten er in die "kuil" terrariums!

• Fiber

Fiber

Tja, we mogen het wel kopen, maar er niet zelf in wonen... Anyway, goede foto's maken is niet voor iedereen weggelegd... O-)

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/121/552/065_1440.jpg

https://www.funda.nl/koop...86-roland-holststraat-28/

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
Fiber schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 19:47:
Tja, we mogen het wel kopen, maar er niet zelf in wonen... Anyway, goede foto's maken is niet voor iedereen weggelegd... O-)

[Afbeelding]

Logisch toch? De woning is al verhuurd. En bedoeld als beleggingspand.

• Fiber

Fiber

En nog maar eentje:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/123/394/634_1440.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/123/394/633_1440.jpg
Draait u de hand niet om voor het aanpakken van nog wat achterstallige werkzaamheden? Dan zou deze vrijstaande woning [...] wellicht iets voor u kunnen zijn!
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/123/394/656_1440.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/123/394/669_1440.jpg

https://www.funda.nl/koop...7069056-julianastraat-55/

• FRANQ
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21:12
Waarom zou je en compleet vergaan karkas (zonder poten)van een struisvogel op je schouw zetten 7(8)7

Je kijkt zo tussen de ribben door de buikholte in volgens mij :r

• karel-jacobse
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 18-11 01:33
FrankBlom schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 20:18:
[...]

Waarom zou je en compleet vergaan karkas (zonder poten)van een struisvogel op je schouw zetten 7(8)7
En dan nog; maar waarom zou je het laten staan voor de funda fotoos?

• Lord Sheep
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23:11
Dat hele huis staat vol met opgezette dieren... Van kikkers tot een vos als soort paraplustandaard tot koffervis ... Bij elke foto zie ik weer wat nieuws :S

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-11 11:39
Fiber schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 19:47:

[Afbeelding]

Ik vind het wel een erg rooskleurig verhaal.

Huurinkomsten "circa" € 7.800 per jaar bij een koopsom van € 124.500 ?
Als je een hypotheek van € 124.500 afsluit kost dat netto nog geen € 400 per maand :+

• Hetisookwat
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:15
Alleszins fraaie woning, maar "moderne, eveneens in lichte kleuren uitgevoerde badkamer met ligbad, douche, wastafel en 2e toilet" is toch vergezocht.

https://www.funda.nl/koop...5-rottumstraat-12/#foto-6

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:02
Divak schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 07:22:
[...]

Als je een hypotheek van € 124.500 afsluit kost dat netto nog geen € 400 per maand :+
Het is al verhuurd, dus de huurprijs zal op zo'n 650 euro per maand liggen. Dat is toch ook geen abnormaal hoog bedrag voor huur t.o.v. de waarde?

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:31
Divak schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 07:22:
[...]

waarschijnlijk de laatste tien jaar geen onderhoud gepleegd, dus daar kunnen die huurinkomsten direct naar toe.

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-11 12:32
Tens schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 09:05:
[...]

waarschijnlijk de laatste tien jaar geen onderhoud gepleegd, dus daar kunnen die huurinkomsten direct naar toe.
Precies mijn gedachte ;w

• DarkKnight
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-11 10:57

DarkKnight

Narf

Dutchone schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 16:16:
Ik ga het nog mooier maken, volgens mij zitten er in die "kuil" terrariums!
Ja, het huis is echt een slangenkuil. :+

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

• absurdsmash
Op mooie locatie tussen Oegstgeest en Leiden in, prachtig pand met originele details. Toch inmiddels 55.000 gezakt in vraagprijs omdat het maar niet werd verkocht (van 895 naar 840). Tja, wie gaat er voor dat geld naast een schoolplein van een middelbare school wonen? ;w

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/123/435/977_2160.jpg

• Crazy D

Crazy D

absurdsmash schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 10:15:
Op mooie locatie tussen Oegstgeest en Leiden in, prachtig pand met originele details. Toch inmiddels 55.000 gezakt in vraagprijs omdat het maar niet werd verkocht (van 895 naar 840). Tja, wie gaat er voor dat geld naast een schoolplein van een middelbare school wonen? ;w

[Afbeelding]
Wel half-vrijstaand 8)7

Exact expert nodig?

• vso
  • Niet online

vso

tja...

Hetisookwat schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 08:17:
Alleszins fraaie woning, maar "moderne, eveneens in lichte kleuren uitgevoerde badkamer met ligbad, douche, wastafel en 2e toilet" is toch vergezocht.

https://www.funda.nl/koop...5-rottumstraat-12/#foto-6
2de toilet zit naast de wastafel in badkamer ..
https://www.funda.nl/koop...-rottumstraat-12/#foto-32 (waar de planten op staan)

Tja dit is een woning die wellicht alleen hoognodig onderhoud heeft gehad heeft, dit kan je afleiden aan:
- MV box (oud model) (wasmachines zijn nieuw maar niet voorzien van lekbak bv)
- tuin niet ff schoongemaakt voor de foto (huis wel maar tuin niet)
- alles zit goed in de verf
- "oude badkamer tegels"
- gemis van isolatie maatregelen (dak isolatie)
- ramen zijn "oud"

foto 33 = misvormt (zie lampiere

je "moet" heftig gaan isoleren hier . .maar voor de rest is het geen lelijke woning IMHO

Tja vanalles

• absurdsmash
vso schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 10:17:
[...]

2de toilet zit naast de wastafel in badkamer ..
https://www.funda.nl/koop...-rottumstraat-12/#foto-32 (waar de planten op staan)

Tja dit is een woning die wellicht alleen hoognodig onderhoud heeft gehad heeft, dit kan je afleiden aan:
- MV box (oud model) (wasmachines zijn nieuw maar niet voorzien van lekbak bv)
- tuin niet ff schoongemaakt voor de foto (huis wel maar tuin niet)
- alles zit goed in de verf
- "oude badkamer tegels"
- gemis van isolatie maatregelen (dak isolatie)
- ramen zijn "oud"

foto 33 = misvormt (zie lampiere

je "moet" heftig gaan isoleren hier . .maar voor de rest is het geen lelijke woning IMHO
Maar... maar de makelaar zegt: "Deze woning is goed geïsoleerd, voorzien van stadsverwarming, vloerverwarming in keuken en meer dan de moeite waard om te bezichtigen!" :9

• vso
  • Niet online

vso

tja...

[Afbeelding]
de keuken 8)7 goedbereikbaar = veel verkeer overlast ..

https://www.funda.nl/koop...ijnsburgerweg-89/#foto-27 2 geisers ??? of reflectie ?

Tja ook hier mag je aardig verbouwen .. het is niet alsof het bewoonklaar is .. (vergunning om de boom eruit te trekken) tot wellicht vreugde v.d buren .. of juist niet..

Voor 500.000 zou ik er nog ver van blijven . .
absurdsmash schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 10:20:
[...]

Maar... maar de makelaar zegt: "Deze woning is goed geïsoleerd, voorzien van stadsverwarming, vloerverwarming in keuken en meer dan de moeite waard om te bezichtigen!" :9
Goed geisoleerd vergeet alleen "volgens de standaard in 1980 .. " :+ kan me niet voorstellen dat de ramen & kozijnen HR++ zijn en dat het dak R-waarde 4+ is .. en kruipruimte geisoleerd ..

[ Voor 20% gewijzigd door vso op 24-01-2020 10:28 ]

Tja vanalles

• dreamscape

[Afbeelding]
Dan geef je heel veel geld uit om je huis te voorzien van Jaga Tempo convectors voor laag-temperatuurverwarming, en dan laat je het door Beun de Haas op zo'n manier afwerken:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/123/435/992_1440.jpg

Op foto 24 ook al zo'n mooie constructie van leidingen. En op foto 27 zie je inderdaad dat ze een hybride warmtepomp/cv-ketel hebben geplaatst. Daar is het leidingwerk dermate rommelig dat ze er maar een kast omheen getimmerd hebben. Alleen hadden ze voor die foto de douchecabine even mogen poetsen...

De hoeveelheid convectors in de woonkamer doet vermoeden dat ze het huis met LTV eigenlijk niet goed genoeg warm gestookt krijgen. Hier is tientallen duizenden euro's uitgegeven aan een modern verwarmingssysteem dat waarschijnlijk nauwelijks voldoet. 8)7

• ASW1
Een mooie ongeisoleerde steensmuur over de volledige lengte van je huis erbij, dat dan weer wel.

• MeTooPV
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-11 08:15

[Afbeelding]
Locatie kan ik niet zo goed beoordelen. Maar vind het een prijzig huis voor de staat waarin het is.
Dat er een middelbare school naast staat lijkt mij geen probleem. Die spelen geen tikkertje op het schoolplein en in het weekend en 's avonds is er geen hond. Denk dat ej er weinig overlast van hebt. Hooguit wat chips zakken in je tuin.

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

[...]

En weer on-topic :

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Werkelijk een schitterend verbouwd pand. Normaliter kijk ik niet naar de Funda video's omdat dat meestal een geanimeerde collage van de foto's is, maar bij dit pand hebben ze er echt werk van gemaakt. Of dat nou perse positief is weet ik niet....

[Video: https://www.funda.nl/koop/wijchen/huis-87057763-tienakker-1-a/#video]

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• Maarce
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-11 15:53
Na file vermijdend gedrag eens gekeken wat er allemaal te koop stond op de Groenlandse kade..
Er staat genoeg waar je best een mening over kan hebben, smaak en geld gaan niet altijd ( :+ ) samen...

Twee vielen echt op:
Een klus projectje voor € 695.000,00 met de A2 in je achtertuin...

En eentje die op het oog best ok is.
Maar dan komen er in de slaapkamer toch vragen op:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/120/995/091_2160.jpg

• SeatRider
  • Laatst online: 18-11 12:26

SeatRider

Hips don't lie

Eerste blik: "lekker ruime slaapkamer toch?"

Wait, wut?

Nederlands is makkelijker als je denkt

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00

[Afbeelding]
Dat is het Winford, een particuliere school met vaak al oudere leerlingen. Die zullen niet voor overlast zorgen. En als je in dat huis woont, heb je vaak wel een redelijke baan waardoor je overdag toch niet thuis bent.

Prijs is niet heel gek hoor. Ja er moet veel gebeuren aan het huis, maar het staat wel langs de Rijnsburgerweg.

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Maarce schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 11:00:
Bijzonder dat de makelaar dit feitje niet heeft genoemd bij "Bijzonderheden" in zijn sales pitch.

Logeerpartijtje gereed. :9

[ Voor 5% gewijzigd door Ome Ernst op 24-01-2020 11:18 ]

• vso
  • Niet online

vso

tja...

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/113/058/587_2160.jpg
Een uniek object dat voor diverse doeleinden gebruikt kan worden
146 foto's tja uniek en divers is het wel dat er de consistentie is dat: er geen consistentie is :+
https://www.funda.nl/koop...uis-40297117-schieweg-192

1ntje waar de fotograaf niet echt meer wist wat tie geschoten had, en snel aan het bier wilde .. dus alles maar online trapte 42 foto's .. tja kleurrijk uniek object https://www.funda.nl/koop...-86463914-prunusstraat-21

Ach 1,5 mil voor iets nieuws ?? https://www.funda.nl/koop...is-86662438-abtswoude-25/

Schipluiden heeft wel aparte "smaak" .. gemeentehuis is ook een gedrocht..
Na file vermijdend gedrag eens gekeken wat er allemaal te koop stond op de Groenlandse kade..
Er staat genoeg waar je best een mening over kan hebben, smaak en geld gaan niet altijd ( :+ ) samen...

Twee vielen echt op:
klushuis met recht .. pff
[Afbeelding]
hmm ja 2 bedden was me nog niet opgevallen _/-\o_

Tja vanalles

• ASW1
vso schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 11:27:
[Afbeelding]

[...]

146 foto's tja uniek en divers is het wel dat er de consistentie is dat: er geen consistentie is :+
146 foto's lijkt me volkomen terecht voor al die panden op die lap grond. Je kunt er makkelijk met 20 man gaan wonen mocht je dat willen.

leuke ruimtebesparende trap overigens. Voor wie ze niet kent; het ziet eruit alsof je je nek gaat breken maar in de praktijk loopt dit verrassend makkelijk, makkelijker dan een gewone trap met dezelfde hoek.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/113/058/664_1440.jpg

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:15

Arjan A

Cenosillicafoob

ASW1 schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 11:50:
[...]

146 foto's lijkt me volkomen terecht voor al die panden op die lap grond. Je kunt er makkelijk met 20 man gaan wonen mocht je dat willen.

leuke ruimtebesparende trap overigens. Voor wie ze niet kent; het ziet eruit alsof je je nek gaat breken maar in de praktijk loopt dit verrassend makkelijk, makkelijker dan een gewone trap met dezelfde hoek.
[Afbeelding]
Ik ken ze eigenlijk alleen uit de Zuid-Franse binnensteden (Marseille etc), daar zijn die trappen heel normaal. In Nederland zou je met onze beperkte ruimte ook meer van dit soort trappen verwachten.

On topic: lekker douchen zo:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/123/140/149_2160.jpg

Of wat dacht je van een extra grote slaapkamer? Zelf ff afmaken 8)7 Oh, wacht De eerste verdieping is volledig gestript door de huidige eigenaar en kan dus nog geheel naar eigen wens ingedeeld worden.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/123/140/146_2160.jpg

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

• SeatRider
  • Laatst online: 18-11 12:26

SeatRider

Hips don't lie

Briljant, een bouwput als een USP weten te verkopen :D

Nederlands is makkelijker als je denkt

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Zo'n help mijn man is klusser huis. Tja, als John Williams geen tijd heeft kun je het dan beter op Funda zetten ;)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• ASW1
Best een slimme manier eigenlijk om je douche opnieuw te kunnen tegelen terwijl je toch kunt blijven douchen.
Alleen ziet het er inderdaad uit als een tijdelijk project dat permanent is geworden.

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:51

timovd

Voorsprong door techniek

Hoe ga je die poepkleur van de muren krijgen? Daar moeten vijf lagen overheen.
Potentieel een leuk huis, maar er moet zoveel gebeuren.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

• dreamscape
Arjan A schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 13:39:
[...]
De eerste verdieping is volledig gestript door de huidige eigenaar en kan dus nog geheel naar eigen wens ingedeeld worden.
[Afbeelding]
Gemetselde inbouwkasten tussen twee slaapkamers verwijderd met het plan het anders op te bouwen. Dat snap ik wel. Ik heb in mijn huidige huis ook dat spul eruit gebroken. En dat was daarna tijdelijk niet alleen de slaapkamer, maar tegelijk ook de woonkamer:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/y7Vmcfxx7BUvNw7ILZF5XTJI/full.jpg

Het grote verschil is natuurlijk dat wij de verbouwing uiteindelijk wel netjes hebben afgemaakt.

offtopic:
Ja, die twee katten waren strontchagrijnig, want ze zaten een paar weken opgesloten in die kamer terwijl we beneden nog aan het verbouwen waren...

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Twee vielen echt op:
Hoezo klus projectje? Het is binnen wat kaal, maar lijkt allemaal wel netjes afgewerkt. De tuin daarentegen...

Zou alleen wel de neiging hebben om die uitbouw er direct weer vanaf te slopen. Een lelijke puist die totaal niet bij de woning past met als kers (kroon?) op de taart nog die afzichtelijke balustrade langs het dak. Dus ja, misschien toch een klus project :+

🖥️ | 🚗

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-11 12:32

Twee vielen echt op:

[Afbeelding]
Het zijn er 4 hé pappa?! :D

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-11 14:02

Pathogen

Shoop Da Whoop

[Afbeelding]

[...]

1ntje waar de fotograaf niet echt meer wist wat tie geschoten had, en snel aan het bier wilde .. dus alles maar online trapte 42 foto's .. tja kleurrijk uniek object https://www.funda.nl/koop...-86463914-prunusstraat-21

Ach 1,5 mil voor iets nieuws ?? https://www.funda.nl/koop...is-86662438-abtswoude-25/

[...]

klushuis met recht .. pff

[...]

hmm ja 2 bedden was me nog niet opgevallen _/-\o_
Schipluiden is een mooi schattig klein dorp, jammer dat je overal meteen de auto voor nodig hebt :Y Maar die eerste ligt dichter bij Delft en Schiedam dan Schipluiden. Prachtige plek, met een beetje geluk hoor je de A13 daar net niet meer zo.

Die Prunusstraat is wel typisch wat ik van Schipluiden verwacht. Beetje gedateerd, maar allesbehalve eenheidsworst met groen en ruimte middenin de Randstad. Niet goedkoop per m2, maar het is dan ook een enkele verdieping.

• Fiber

Fiber

[...]

[Afbeelding]
Lijkt me niet verkeerd hoor. Allebei een eigen bed om rustig te kunnen slapen en alleen als de echtelijke plicht roept dan kruip je even bij elkaar.

Dat was de nette versie van mijn ideeën. Het kan natuurlijk ook om veelwijverij of een harem gaan of zo... O-)
[Afbeelding]

[...]

[...]
Dacht even dat dat pandje in Ruinerwold al te koop stond... O-)

• ASW1
Pathogen schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 16:16:
[...]

Schipluiden is een mooi schattig klein dorp, jammer dat je overal meteen de auto voor nodig hebt :Y Maar die eerste ligt dichter bij Delft en Schiedam dan Schipluiden. Prachtige plek, met een beetje geluk hoor je de A13 daar net niet meer zo.
Lastig; tussen de A4 en A13 maar geen goede toegang daartoe, daarvoor zit je aan de verkeerde kant van de Zweth. Beste zou nog zijn je auto aan de andere kant van de Zweth te laten staan en er over de fietsersbrug heen te lopen. Dan zit je zo op de A13. Gedoe.

• Fiber

Fiber

Klein maar fijn. Zo tekende ik als kind ook altijd een huis:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/123/443/056_1440.jpg

Maar wat ontbreekt er hier behalve een achterdeur en ramen aan de achterkant nog meer aan dit huis...? Kwestie van prioriteiten. Dat dan weer wel. _/-\o_

https://www.funda.nl/koop...-41606681-venkelstraat-3/

• twain4me
  • Laatst online: 22:46

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Fiber schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 20:23:
Met twee verschillende dakhoeken? wat on-tweakers zeg :P

• vso
  • Niet online

vso

tja...

twain4me schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 20:51:
[...]

Met twee verschillende dakhoeken? wat on-tweakers zeg :P
Je hebt mensen die kunnen tekenen en ...

mensen die het niet kunnen (zoals ik)

Tja vanalles

• Mrlten
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:22

Mrlten

Premium Deluxe Plus

Even kijken:
Ligging: Aan rustige weg en in woonwijk
Ik heb zo mijn twijfels.

• Admiral Freebee
  • Niet online
Mrlten schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 21:04:
[...]

Even kijken:

[...]

Ik heb zo mijn twijfels.
Kan nog goed zijn dat je vlak achter dat geluidsscherm niet zoveel hoort van de snelweg. Qua luchtvervuiling zit je sowieso niet goed maar ergens anders ver weg van grote wegen kunnen een paar buren met houtkachels evenveel fijn stof uitstoten.

• hammy87
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-11 16:13

[Afbeelding]

Maar wat ontbreekt er hier behalve een achterdeur en ramen aan de achterkant nog meer aan dit huis...? Kwestie van prioriteiten. Dat dan weer wel. _/-\o_

Welke idioot verzint het om zo'n grote keuken er in maken en geen woonkamer gedeelte 8)7

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

[Afbeelding]

Ideaal huis voor Flikken Maastricht. Daar wordt iedere scene 'thuis' ook opgenomen in de keuken en krijg je nagenoeg niets van de rest van het huis te zien.

Bizarre woning.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:24

[Afbeelding]

Een woonkamer? Wtf inderdaad. Het is verder best een lief huisje. Beetje donker door die achtergevel. En je komt ook nogal met de deur in huis vallen. Maar ok. Wie bedenkt het om in zo'n huis een kookeiland te zetten 7(8)7

Ah nee, het is eigenlijk meer gewoon een barretje.

[ Voor 3% gewijzigd door Wilke op 24-01-2020 22:08 ]

• D.deJong
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-11 15:09
https://www.funda.nl/koop...s-41697066-kerkstraat-30/
Op de onveilige vlonder in de achtertuin na niks mis mee, een beetje eigen maken en wonen.

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:03

Theo

moederbord

Twee vielen echt op:

[Afbeelding]
gewoon een polygezin :? Parenclub Organza bij Breukelen zit nog geen 10 minuten verderop..

7400 Wp op het dak

• ASW1
D.deJong schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 08:56:
https://www.funda.nl/koop...s-41697066-kerkstraat-30/
Op de onveilige vlonder in de achtertuin na niks mis mee, een beetje eigen maken en wonen.
Ik vraag me af waarom het te koop staat. Het ziet eruit alsof het het beste deel van iemands leven heeft gekost om tot zo'n inrichting te komen en waar je dan alleen tussen 6 plankjes weer uitgaat.

• burnedhardware
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:34

[Afbeelding]

Maar wel een pantry met daarop een extra kookplaat (zie plattegrond)
Pagina: 1 ... 92 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is. :) Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.