Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 91 ... 251 Laatste
Acties:
  • 3.862.459 views

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• BB-One
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:27
Je weet dat dit per blikje ongeveer 200 euro kost? :z

https://www.connox.nl/cat...gg05BsLGSkZQaApWSEALw_wcB
8)7

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Design met grote D zoals Kunst met grote K... oftewel Pretentieus met een grote P :X

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 06-06 15:40

snmght

imho dan he

:/ :| |:( 8)7

^ omdat ik hier niet echt woorden voor heb.. Volstrekt van de pot gerukt!

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waaj
  • Registratie: Januari 2019
  • Niet online
Ik vind de opdekdeuren en plastic raamkozijnen een veel groter probleem bij een pand van 1.3 miljoen dan de smaak van de huidige eigenaar wat verlichting betreft.

[edit]
Daarnaast nog wat opmerkingen over de funda-advertentie die in deze categorie niet kunnen naar mijn mening:
- layouts ontbreken.
- foto's dubbel geplaatst
- had die glazen douchewand op foto 30 niet even schoongemaakt kunnen worden?

[ Voor 43% gewijzigd door Waaj op 16-01-2020 10:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Waaj schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 09:58:
Ik vind de opdekdeuren en plastic raamkozijnen een veel groter probleem bij een pand van 1.3 miljoen dan de smaak van de huidige eigenaar wat verlichting betreft.
Als je voor ruim 1000 euro aan soepblikken boven je keukentafel hebt hangen ben je natuurlijk snel door je budget voor deuren en kozijnen heen :+

Try SCE to Aux

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Baytep
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Vroeg me al af wat Heel met een ringweg moet. Is dan ook de kleinste ringweg van Nederland

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Voor mij gaat het nog wat verder, al wist ik dat van Warhol wel, in een Kijk van 30+ jaar geleden heeft een keer een artikel gestaan over poolexpedities, ik denk zelf nu die van Carsten Borchgrevink, hij heeft hutten gebouwd op Antartica, en op een van de voorraadplanken in die hut stond een ook blik Campbells. Maar dat wetende, in combinatie met Andy Warhol, zien die lampen er nog steeds "tokkie" uit voor me.

Maar wellicht heb ik het mis, dan ga ik nu aan de slag met wat blikken Unox.

... Unox, the worst operating system,

Populair onder tweakers. :P

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Marly schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 01:15:
Kollenberg, duurste wijk van Sittard...
Dit is de villawijk, waar de eerste 'Flodder'- film deels werd opgenomen.
Betreffende straat is ook in de film te zien, en is een van de mooiste en meest typische straten van deze wijk.
Sterker nog, de 'botsing' scene is direct naast dit huis opgenomen. :P
En de buren 2 huizen verderop was van de kolonel.

[ Voor 5% gewijzigd door Piet91 op 16-01-2020 11:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-06 15:34
Dat krijg je ervan als je je vrouw/partner een workshop laat volgen 8)7
Ik zeg: doe dat niet >:)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Slaut
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08-06 14:35

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:16

The Eagle

I wear my sunglasses at night

[...]

Betreffende straat is ook in de film te zien, en is een van de mooiste en meest typische straten van deze wijk.
Deze huizen zijn gebouwd in de 'goede oude tijd', toen er nog alleen mensen met geld woonden ;), dat is ook te zien aan de grootte van de panden en de percelen.
In nieuwere straten in deze wijk staan best ook wel mooie huizen, maar i.v.m. de hoge grondprijzen zijn de percelen er meestal veel kleiner. Dat is vaak geen gezicht: een fraaie, moderne villa met zo'n postzegeltuintje...
Als ik dat zo zie dan hoort er in de kelder eigenlijk een tafel met een minatuur veldslag te staan. En Johnny en die Milf er bovenop :P Volgens mij is dat huis in de film gebruikt, waar die tankcommandaant woonde. Ik herken het iig wel van de foto's her en der. Volgens mij zit ie ook in die achtervolginsscene.
* The Eagle was 11 toen Flodder uitkwam, dus tegen de tijd dat die film op de TV kwam vol in de hormonen. Je onthoudt dingen :+

[ Voor 8% gewijzigd door The Eagle op 16-01-2020 14:10 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
The Eagle schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 14:09:
Als ik dat zo zie dan hoort er in de kelder eigenlijk een tafel met een minatuur veldslag te staan. En Johnny en die Milf er bovenop :P Volgens mij is dat huis in de film gebruikt, waar die tankcommandaant woonde. Ik herken het iig wel van de foto's her en der. Volgens mij zit ie ook in die achtervolginsscene.
* The Eagle was 11 toen Flodder uitkwam, dus tegen de tijd dat die film op de TV kwam vol in de hormonen. Je onthoudt dingen :+
Piet91 schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 11:47:
Sterker nog, de 'botsing' scene is direct naast dit huis opgenomen. :P
En de buren 2 huizen verderop was van de kolonel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:37

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Baytep schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 10:01:
[...]

Vroeg me al af wat Heel met een ringweg moet. Is dan ook de kleinste ringweg van Nederland
Op het kaartje zie je TjopShop blauwe rauk.

Geen idee, maar ik zou niet vergeten bij de overdracht op zolder te kijken of er ergens plantjes verstopt zijn.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokmaaa
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-01-2023
pjottum schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 14:22:
[...]

Op het kaartje zie je TjopShop blauwe rauk.

Geen idee, maar ik zou niet vergeten bij de overdracht op zolder te kijken of er ergens plantjes verstopt zijn.
Een Chop shop heeft over het algemeen niet veel van doen met plantjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:56

Fiber

Beaches are for storming.

[...]

Deze huizen zijn gebouwd in de 'goede oude tijd', toen er nog alleen mensen met geld woonden ;), dat is ook te zien aan de grootte van de panden en de percelen.
In nieuwere straten in deze wijk staan best ook wel mooie huizen, maar i.v.m. de hoge grondprijzen zijn de percelen er meestal veel kleiner. Dat is vaak geen gezicht: een fraaie, moderne villa met zo'n postzegeltuintje...
Die hele wijk was toch afgefikt aan het eind van Flodder III...?

Of was dat nou in Schatjes!...? O-)

* Fiber gaat de videospeler weer van zolder halen.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Laatst online: 23:13

franssie

Save the albatross

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:07

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Huis niet bijzonder, maar de meubels en accessoires vind ik wel onwijs vet! De stijl is ook prima door getrokken elders in huis.
Voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/123/118/161_1440.jpg

https://www.funda.nl/koop...052332-aristoteleslaan-65

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karel-jacobse
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 29-05 23:25
Yukkie schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 10:21:
Huis niet bijzonder, maar de meubels en accessoires vind ik wel onwijs vet! De stijl is ook prima door getrokken elders in huis.
Voorbeeld:
[Afbeelding]

https://www.funda.nl/koop...052332-aristoteleslaan-65
Leuk idd. 50s als ik mij niet vergis.

Maarrrrr, waarom heeft maar één huis een balkon? Was dat een dure optie bij de bouw?

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/123/118/155_1440x960.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Laatst online: 03-06 15:15
karel-jacobse schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 11:45:
[...]

Maarrrrr, waarom heeft maar één huis een balkon? Was dat een dure optie bij de bouw?

[Afbeelding]
Misschien achterzijde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:07

vooghel

Cunning linguist

[...]

[Afbeelding]
Misschien later aangebouwd?

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 20:41
[...]

[Afbeelding]
Ik denk later aangebouwd omdat deze huizen ook een achtertuin hebben!
[Afbeelding]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• theorganiser
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:37
weinig foto's helaas maar wat er staat wel super mooi:
3 verdiepingen onder de grond.

https://www.vanberkummake...454-Hertog-Hendriklaan-9/
https://www.sothebysrealt...g-hendriklaan-9-baarn-ut#

bibliotheek

meer info :
https://www.quotenet.nl/v...sE2aAQE93-y5q3OzXsEZTUCWo

[ Voor 16% gewijzigd door theorganiser op 17-01-2020 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivow85
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 22:23
Mvd1981 schreef op maandag 13 januari 2020 @ 09:09:
[...]

Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat er voor 1.3 miljoen weinig fatsoenlijks te krijgen is in Bilthoven. Meeste huizen die je voor die prijs kan kopen, zijn dusdanig van kwaliteit dat je ze volledig kan strippen en van binnen en buiten opnieuw op kan bouwen...
Komt dat door de kwaliteit of doordat het gedateerd is? Dat is namelijk een heel groot verschil!

Bilthoven kent veel oude villawijken. Huizen zijn daar doorgaans kwalitatief dik in orde. Alleen wanneer de vertrekkende bewoners er 40, 50 jaar gewoond hebben is het allemaal flink gedateerd. Je zou er zo in kunnen na een likje verf en nieuw behangetje, maar wil je het laten voldoen aan de wensen van 2020 moet je in zo'n huis inderdaad alles strippen.

Vorige woning sinds 2017 gasvrij zonder rekening van Liander. 2022 Doen we het kunstje opnieuw bij Enexis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 23:00
[...]

[Afbeelding]
Denk het wel, zo te zien kon je ook kiezen tussen geen aanbouw, een kleine, of een grote (wat beide buren hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivow85
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 22:23
GAIAjohan schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 22:43:
Huis in volgens mij 100% originele staat, prima vraagprijs m.i. Al vraag ik me wel af wat je allemaal gaat aantreffen achter alle schrootjes enz..
Het toilet beneden staat niet op foto. Keuken ziet eruit als de standaard jaren 70/80 keuken, en dus niet veranderd.

Voordeel is wel, anderen hebben hier ook niks kapot verbouwd, je weet op zich wat je kunt verwachten.

https://www.funda.nl/koop/heel/huis-41683291-ringweg-30/

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Je schrijft zelf al wat je hier kunt verwachten: Er is sinds de oplevering in de jaren '70 niets aan verbouwd, dus achter die schrootjes en het nep-balkenplafond zul je niks meer aantreffen dan een paar tengel-latten en het constructieve plafond/verdiepingsvloer.

Hier is werkelijk niets aan verprutst, dus de kans op verrassingen tijdens de verbouwing is zeer klein. Als je een huis naar eigen wens wilt inrichten, dan zijn dit soort panden een prachtkans.

Vorige woning sinds 2017 gasvrij zonder rekening van Liander. 2022 Doen we het kunstje opnieuw bij Enexis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:07

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

[...]

[Afbeelding]
Ik denk dat het een gebbetje van de architect is om de verder saaie rij huizen een beetje op te leuken. De hoekhuizen hebben een balkon op de 2e verdieping, de huizen in het midden van het rijtje op de 1e verdieping. Zie Google Maps.

[ Voor 6% gewijzigd door Yukkie op 17-01-2020 13:32 ]

We've got that ring of confidence

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 12:46
Die bibliotheek :9~
Als ik het geld had zou de rest er al bijna niet meer toe doen.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Freez
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-06 16:25
Wat een gave kraan bij wc:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/116/588/378_1440.jpg

Het huisje wat erbij hoort:
https://www.funda.nl/koop...is-40346134-torenlaan-65/
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/121/317/812_1440.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mvd1981
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22:46
Ivow85 schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 12:49:
[...]

Komt dat door de kwaliteit of doordat het gedateerd is? Dat is namelijk een heel groot verschil!

Bilthoven kent veel oude villawijken. Huizen zijn daar doorgaans kwalitatief dik in orde. Alleen wanneer de vertrekkende bewoners er 40, 50 jaar gewoond hebben is het allemaal flink gedateerd. Je zou er zo in kunnen na een likje verf en nieuw behangetje, maar wil je het laten voldoen aan de wensen van 2020 moet je in zo'n huis inderdaad alles strippen.
We komen veel huizen tegen die inderdaad ruim 20 tot 50 jaar lang gewoonweg niet onderhouden zijn. Dat is niet meer op te lossen met een nieuw likje verf. Een paar voorbeelden: rieten kappen die ten dele weggerot zijn, elektra uit het jaar kruik, afbrokkelend beton, asbest, amper tot geen isolatie (ten dele inderdaad wensen 2020), vloer/verdiepingsbalken die doorbuigen als je eroverheen loopt, alles wat van hout is rot weg (binnen en buiten). We zoeken inmiddels anderhalf jaar in Bilthoven, met weinig succes tot dusverre...

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• ASW1
  • Nu online
Het zal wel aan mij liggen maar ik vind het vreselijke bouwmarkt bling.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• absurdsmash
  • Laatst online: 17-02 14:48
Before:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/108/271/303_2160.jpgAfbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/108/271/309_2160.jpg

After:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/123/110/701_2160.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/123/110/711_2160.jpg

Jammer van de piepkleine tuin 8)7 , maar verder weer leuk gedaan

Edit: deze before en after is ook leuk. +50m2

[ Voor 18% gewijzigd door absurdsmash op 17-01-2020 16:06 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:22

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

mwa schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 09:21:
De tuin is in 2019 volledig nieuw aangelegd.

En dat hebben ze heel gezellig gedaan :'(

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Huis staat ook ietwat te enthousiast geprijsd voor Sneek..

https://www.funda.nl/koop...sytsingawiersterleane-23/
Pardon my French maar die tuin lijkt op een voormalig concentratiekampterrein :X

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Baytep
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
terrain du camp de concentration

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-06 23:44
Ze hebben het kruis in het parkeervak voor de deur ook maar gelijk weggepoetst. Gewoon in één moeite meegenomen, net zo makkelijk. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

absurdsmash schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 15:59:
Before:

[Afbeelding][Afbeelding]

After:

[Afbeelding]
[Afbeelding]

Jammer van de piepkleine tuin 8)7 , maar verder weer leuk gedaan

[...]
Strakker en moderner, dat wel, maar ik vind het er zeker niet gezelliger op geworden. Wat een kale boel. Maar goed, dat is mijn smaak... O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ASW1
  • Nu online
Fiber schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 19:01:
[...]

Strakker en moderner, dat wel, maar ik vind het er zeker niet gezelliger op geworden. Wat een kale boel.
Ja duh, daar heeft niemand gewoond er zijn alleen een paar meubeltjes ingezet door de flipper om het wat toonbaarder te maken.
Zwarte kranen, deurgrepen en wcd's. Dat soort bouwmarktchique waar tegenwoordig ook de Praxis in grossiert zul je er wel eerst uit moeten trekken om er iets leuks van te maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• leecher
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:09
Ha die kende ik nog niet maar dat is wel een goede term :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ASW1
  • Nu online
Jeumig, je moet wel van houtprint houden zeg. Die keuken :X
Wat een rare keuzes ook voor tegels in badkamer, toilet en hal. Zouden dat allemaal goedkope restpartijtjes geweest zijn of waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

DJTimo schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 16:32:
Ze hebben het kruis in het parkeervak voor de deur ook maar gelijk weggepoetst. Gewoon in één moeite meegenomen, net zo makkelijk. :p
Die pug komt overeen (want frans - werkt niet) maar dat ze van een Renault een Opel hebben weten te fotowinkelen is wel knap :+

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Timoth
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23-12-2024
ASW1 schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 19:44:
[...]

Ja duh, daar heeft niemand gewoond er zijn alleen een paar meubeltjes ingezet door de flipper om het wat toonbaarder te maken.
Zwarte kranen, deurgrepen en wcd's. Dat soort bouwmarktchique waar tegenwoordig ook de Praxis in grossiert zul je er wel eerst uit moeten trekken om er iets leuks van te maken.
En uiteraard visgraatparket om je 'twaalf-in-een-dozijn-veel-te-dure-omgebouwde-miljonairs-tussenwoning-in-voormalig-arbeidersbuurt-look' compleet te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ASW1
  • Nu online
Timoth schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 20:04:
[...]

En uiteraard visgraatparket om je 'twaalf-in-een-dozijn-veel-te-dure-omgebouwde-miljonairs-tussenwoning-in-voormalig-arbeidersbuurt-look' compleet te maken.
Een mooi visgraatje vind ik niet eens zo erg, dat is redelijk tijdloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico Klus
  • Laatst online: 17:59

Aan dit bericht kunnen geen rechten ontleend worden.

Acties:
  • +23 Henk 'm!

• Mrlten
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:36

Mrlten

Premium Deluxe Plus

Nico Klus schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 21:45:
[...]

Bijzonderheden
- kogelvrij glas
Dat is niet bijzonder, mijn huis heeft ook geen kogels in het glas :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Nico Klus schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 21:45:
[...]

Bijzonderheden
- kogelvrij glas
Soms is kogelwerend glas (of beter slagwerendglas) niet extreem veel duurder dan HR glas. Voordeel is dat het enorm geluidswerend is (want zwaar en met folie die je niet ziet totdat je weet dat het er zit). Als je een in een stad woont of een buslijn door je straat hebt is het wel een plus.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Anoniem: 320788

Elk glas is kogelvrij. Tot je er op schiet...
Dan is het of stuk glas, of kogelwerend ((afhankelijk van het kaliber)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ivow85 schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 12:58:
[...]

Je schrijft zelf al wat je hier kunt verwachten: Er is sinds de oplevering in de jaren '70 niets aan verbouwd, dus achter die schrootjes en het nep-balkenplafond zul je niks meer aantreffen dan een paar tengel-latten en het constructieve plafond/verdiepingsvloer.

Hier is werkelijk niets aan verprutst, dus de kans op verrassingen tijdens de verbouwing is zeer klein. Als je een huis naar eigen wens wilt inrichten, dan zijn dit soort panden een prachtkans.
In de jaren 70 is nog volop asbest gebruikt.

De spouw is veelal te smal om een fatsoenlijke isolatiewaarde te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:56
DJTimo schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 16:32:
Aangezien er een bord bij stond, wat ook weg is, vermoed ik dat de invalideparkeerplek niet meer nodig was nu de bewoner verhuisd is.

Mooie taatsdeur ook >:)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Ben ik decadent, omdat ik altijd kijk naar de garage of die groot genoeg zou zijn voor mijn wagenpark, wat ik dan zou hebben, als ik de staatsloterij zou winnen ? :$

:P

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:26
franssie schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 19:57:
[...]

Die pug komt overeen (want frans - werkt niet) maar dat ze van een Renault een Opel hebben weten te fotowinkelen is wel knap :+
Renault?
Ik zie wel:
Opel naar VW
En Opel naar Hyundai

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-02 21:02

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Het hoogpolig tapijt in de keuken ziet er verbazingwekkend schoon uit, gezien het feit dat de rest van het huis er uit ziet alsof er al sinds de jaren 80 niets meer mee gedaan is. Verder is de tapijtplint ook een ontzettend mooi detail.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/121/613/023_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop...is-87994889-zuiderweg-18/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Djmaddox schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 15:40:
Het hoogpolig tapijt in de keuken ziet er verbazingwekkend schoon uit, gezien het feit dat de rest van het huis er uit ziet alsof er al sinds de jaren 80 niets meer mee gedaan is. Verder is de tapijtplint ook een ontzettend mooi detail.

[Afbeelding]

Daar zit wel wat werk in als je het weer helemaal up to date anno 2020 wil krijgen... :)

Wat is dit op zolder? Ligt hier de vorige eigenaar nog opgebaard...? O-)

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/121/612/906_1440.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Nu online

[Afbeelding]

Holy shit! Hoogpolig tapijt in de keuken? 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:59

[Afbeelding]

Misschien is het tapijt wel smurfen-blauw van origine >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Fiber schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 16:36:
[...]

Daar zit wel wat werk in als je het weer helemaal up to date anno 2020 wil krijgen... :)

Wat is dit op zolder? Ligt hier de vorige eigenaar nog opgebaard...? O-)

[Afbeelding]
Pooltafel lijkt mij.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-02 21:02

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

[Afbeelding]

En nog als toevoeging, de getappijteerde trappaal:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/121/612/973_2160.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Djmaddox schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 20:50:
[...]

En nog als toevoeging, de getappijteerde trappaal:

[Afbeelding]
Dit huis heeft zoveel bizarre details, die verdient bijna zijn eigen topic hier.

Ik zie zo snel al een meebehangen boekenplank boven het bed
Een 'schouw' in de hoek van een kamer, zonder ook maar iets van een open haard in de buurt
Hoogpolig tapijt in de keuken
Een mutsje van hoogpolig tapijt op de trap
Kunstgras in een gang
Een schuifdeur boven aan de trap die precies in de ruimte tussen muur en trapleuning schuift (of anders kan hij gewoon niet open)
Wastafels in een slaapkamer (very 60's/70's chique)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ASW1
  • Nu online
Wat dacht je van een boekenplank boven het bed, die voorzien is van hetzelfde behang als de muur?
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/121/613/012_2160.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

ASW1 schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 22:10:
Wat dacht je van een boekenplank boven het bed, die voorzien is van hetzelfde behang als de muur?
[Afbeelding]
Bedankt voor de foto, was de nummer 1 in mijn lijstje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralpje
  • Laatst online: 15:27

ralpje

Deugpopje

En blijkbaar hangt die plank ook nog eens íets van de muur af, gezien het feit dat het koord van de trekschakelaar er achterlangs loopt.

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:12
PaT schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 21:21:
Dit huis heeft zoveel bizarre details, die verdient bijna zijn eigen topic hier.

...
Een thermostaat, van alle denkbare plaatsen, in de gang 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leecher
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:09
[...]

Een 'schouw' in de hoek van een kamer, zonder ook maar iets van een open haard in de buurt
Kunstgras in een gang
Een schuifdeur boven aan de trap die precies in de ruimte tussen muur en trapleuning schuift (of anders kan hij gewoon niet open)
vloerbedekking in de badkamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwa
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:32

mwa

[...]

Kunstgras in een gang
En wat dacht je van tapijt om de toilet heen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacFeek
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:59
En ook nog tapijt op het dakbeschot aan de binnenkant..... je ziet de vocht/condens plekken er doorheen. Zal wel behoorlijk hopeloos zijn daarachter => rot

===

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:55

-SaveMe-

-klik-

En hoe goor al die vloerbedekking plinten zijn ... wat is daar mee gebeurd ??

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:34
-SaveMe- schreef op zondag 19 januari 2020 @ 13:33:
En hoe goor al die vloerbedekking plinten zijn ... wat is daar mee gebeurd ??
Dat is en bekend probleem. Je kunt het niet goed stofzuigen, je kunt het niet goed afnemen.. We hebben hier in huis in het trapgat ook een klein dorpeltje in het trapgat dat waar Spack op zit. Niet schoon te krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSSF
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:00
Ik vind het wel een grappig huis, dat er het nodige werk in gaat zitten mag duidelijk zijn. Dat de verkoper na tig jaar de vloerbedekking niet heeft vervangen speciaal voor de verkoop vind ik niet zo verbazend. Sommige mensen wel blijkbaar :+

https://www.instagram.com/cncdepartment/ Diverse projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:11

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

BasvanS schreef op zondag 19 januari 2020 @ 13:38:
[...]

Dat is en bekend probleem. Je kunt het niet goed stofzuigen, je kunt het niet goed afnemen.. We hebben hier in huis in het trapgat ook een klein dorpeltje in het trapgat dat waar Spack op zit. Niet schoon te krijgen!
Enige manier waarop het mij lukt is een stofzuigereindstuk smal en met borstels.

Dan kan ik het er uit vegen en direct opzuigen.

Oh en 2x per jaar op de knietjes en alle plinten doen in de gang en keuken :'(

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:34
Touchdomex schreef op zondag 19 januari 2020 @ 13:44:
[...]

Enige manier waarop het mij lukt is een stofzuigereindstuk smal en met borstels.

Dan kan ik het er uit vegen en direct opzuigen.

Oh en 2x per jaar op de knietjes en alle plinten doen in de gang en keuken :'(
Tja, maar als het vet + stof is, omdat de kids het ook nog eens als leuning gebruiken ben je dus de lul ;). Kan me goed voorstellen dat de mensen die hier woonde op een gegeven moment te oud waren om door de knietjes te gaan om de opstaande randjes te poetsen, dan krijg je dus diet.

Maar goed, of je die nou een schone of vieze plint eruit trekt, dat maakt niks uit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stoneshop_gs
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-08-2024
[...]

In de hoek van het andere deel van de woonkamer zit zo'n zelfde schouw, en aan de buitenkant zit daar een schoorsteen. Tel daarbij op dat het een pand is uit 1930, en je komt uit op dat daar kolenkachels hebben gestaan.

[ Voor 0% gewijzigd door Stoneshop_gs op 20-01-2020 09:22 . Reden: typo ]

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-04 18:21
https://www.funda.nl/koop...6179-oude-ubbergseweg-37/

Wat een lul die Maurice:
Sorry, je bent net te laat… Een van de best bewaarde geheime plekjes in Nijmegen is al verkocht 'met Maurice' voordat het op funda kwam!

Kun je wel wat hulp bij jouw zoektocht gebruiken? Of heb je liever goede begeleiding bij de verkoop van jouw huis? Bel mij dan zeker of kijk eerst even op mijn website. Klik hiervoor gewoon op mijn bedrijfsnaam onder het kopje verkoopmakelaar op funda.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NESFreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:59
Klant heeft waarschijnlijk al voor Funda betaald.

Mijn woning kocht ik ook voor hij op Funda kwam, maar de fotograaf en ook de advertentie in de krant waren al wel betaald.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

NESFreak schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 09:01:
[...]

Klant heeft waarschijnlijk al voor Funda betaald.

Mijn woning kocht ik ook voor hij op Funda kwam, maar de fotograaf en ook de advertentie in de krant waren al wel betaald.
Als je woning alleen als reclame voor de makelaar op Funda dient, mogen zij ook de kosten betalen.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:15

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Weer een mooi huis, redelijk apart ingericht bijvoorbeeld deze eend:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/123/258/480_2160.jpg

rest is zeker ook het bekijken waard:
https://www.funda.nl/koop...s-41691040-papenvoort-17/

Ook leuk in de omschrijving:
"Bent u een gezin van 5? Jammer, dan zijn we niet op zoek naar u. We zijn op zoek naar de vrije geest, de non-comformisten waarbij dromen nooit stopt!"

[ Voor 26% gewijzigd door CV_SmileY op 21-01-2020 12:46 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
CV_SmileY schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 12:45:
"Bent u een gezin van 5? Jammer, dan zijn we niet op zoek naar u. We zijn op zoek naar de vrije geest, de non-comformisten waarbij dromen nooit stopt!"
Net alsof je te kiezen hebt aan wie je een huis van 2,5 mio. verkoopt ;(

Die achterlijke teksten die sommige bij de verkoop verzinnen, man, man, man.

Afbeeldingslocatie: https://ladyfangtasia.files.wordpress.com/2015/01/01-robgeus-e1420995470659.jpeg

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• MeTooPV
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:12

Dat is positief herformuleren dat het pand met moeite 2 slaapkamers heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swtimmer
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:23

swtimmer

Ontrafelt het leven!

MeTooPV schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 12:57:
[...]

Ja snap ook niet helemaal waar die 350m2 zitten. Want veel kamers zijn ruim maar niet gigantisch en er zijn bijna geen slaapvertrekken.

Wel gave wijnkelder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

[...]

Kunstgras in een gang
Afgezien dat tja de vorige eigenaar een nog niet ge-identificeerde "smaak" had kwa kleur/inrichting/aankleding..

Kan de architect/aannemer er ook wat van
- paal in de kamer :? https://www.funda.nl/koop...4889-zuiderweg-18/#foto-6
- 3 of 5 deuren :? https://www.funda.nl/koop...889-zuiderweg-18/#foto-11 voor de rest is het "deuren' walhalla
- https://www.funda.nl/koop...889-zuiderweg-18/#foto-12 .. hoeveel ruimte is er nog als je een wasmachine/droger neerzet ???
- je zal maar naar boven komen met iets en dan de deur ernaast in je smoel krijgen
- https://www.funda.nl/koop...889-zuiderweg-18/#foto-29 dak toegang zonder terras ?

om maar een paar dingen te noemen . van de foto's kan ik niet bepalen of het nu "if price is right" een leuk klushuis is .. of gewoon wegrennen ..
- wegrennen bv als ruimtes niet functioneel te maken zijn
- hazmat team het chemisch kan reinigen .. en er dan nog wat blijft staan aan structurele "sterkte"

ik snap werkelijk niet wat je anno nu met een "bibliotheek" in huis moet .. villa .. oke check.. geld verkwisting. maar mijn buren hebben naast de trap in de gang ook in de woonkamer een spiraaltrap laten plaatsen voor hun "bibliotheek" |:( er zit 1 deur tussen de beide trappen op beide verdiepingen |:( 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door vso op 21-01-2020 13:21 ]

Tja vanalles

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ralpje

ralpje

Deugpopje

[Afbeelding]

Wel met originele Xenos-deur. https://www.funda.nl/koop...40-papenvoort-17/#foto-13

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Waaj
  • Registratie: Januari 2019
  • Niet online
[Afbeelding]

De kunstcollectie krijg je erbij? Want er is niets bijzonder genoeg aan dit huis om een vraagprijs van 2,5 miljoen te rechtvaardigen.

Sowieso veroorzaakt die megataatsdeur met uitgefreesde xenos-"live love etc"-tekst al een gigantische waardedaling 8)7

* Waaj maakt memo voor zichzelf nooit Bob Manders als interieurarchitect te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Niet online

vso

tja...

Waaj schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 13:24:
[...]

De kunstcollectie krijg je erbij? Want er is niets bijzonder genoeg aan dit huis om een vraagprijs van 2,5 miljoen te rechtvaardigen.

Sowieso veroorzaakt die megataatsdeur met uitgefreesde xenos-"live love etc"-tekst al een gigantische waardedaling 8)7

* Waaj maakt memo voor zichzelf nooit Bob Manders als interieurarchitect te kiezen.
Ik vind het iets te donker en "blokkerig" en onpraktisch ingericht ..

De locatie zal 70% van de waarde bepalen wellicht, de tuin 0,001% en de rest 9,999% is waarde van het huis .. laat 20% onderhandelings ruimte over :)

Enige + is keuken, badkamer, dak in de slaapkamer .. als je het mooi vind dan ..

ik zou de sloopkogel aanraden IMHO als je het kan betalen kan je ook iets beters laten bouwen.

Tja vanalles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
vso schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 13:29:
[...]

Ik vind het iets te donker en "blokkerig" en onpraktisch ingericht ..

De locatie zal 70% van de waarde bepalen wellicht, de tuin 0,001% en de rest 9,999% is waarde van het huis .. laat 20% onderhandelings ruimte over :)

Enige + is keuken, badkamer, dak in de slaapkamer .. als je het mooi vind dan ..

ik zou de sloopkogel aanraden IMHO als je het kan betalen kan je ook iets beters laten bouwen.
Locatie 70%? We hebben het over Nuenen, waar je gewoon alsnog 30 minuten fietsen van Eindhoven afzit. Mij lijkt dat de "waarde" hem voornamelijk zit in de "hoogwaardige afwerking" en de door een beroemde interieur-architect bedacht indeling/aankleding. Ik geloof niet dat je ergens anders in een dorp meer dan 1.5 miljoen zou betalen voor het perceel + woning.

Ter vergelijk een willekeurige villa in Rosmalen, een veel groter dorp met veel meer voorzieningen als Nuenen en dichterbij het centrum van Den Bosch.Het pand heeft 200 m2 woonruimte meer en het perceel is ook een stuk groter. Vraagprijs is echter 200k lager. Kortom, verschil in vraagprijs zit hem echt voornamelijk in de afwerking en naam van de interieurarchitect

https://www.funda.nl/koop...89479-diepenbrocklaan-21/

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• -DarkShadow-
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
"Live, life, love, life" :'(

Specialist in:
Soldeerstations
Oscilloscoop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23:14

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Ik ging spontaan opus neuriën, wat een veder hele toffe deur met je kan doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje

ralpje

Deugpopje

Hou je gemak...Het is geen HK.

[ Voor 86% gewijzigd door Señor Sjon op 21-01-2020 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:22

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

idem

[ Voor 100% gewijzigd door Señor Sjon op 21-01-2020 16:04 ]

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

[Afbeelding]

misschien net zulke mensen als mijn oma: iedere 5 jaar in het hele huis nieuw tapijt laten leggen 8)7 (want dan ging je de looppatronen er in zien)
de rest bleef altijd hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Nu online
MeTooPV schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 12:57:
[...]

Boeie dan knal je er toch een paar gipswandjes met deuren in.
Moeilijk gedoe ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Nu online
Om te janken ja.
En dan ook nog overal van die megaplantenpotten in de tuin.
Gewoon tokkies in disguise dit.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/123/258/521_1440.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• perspectivebass
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21:15
Erg mooie woning :D Als ik dan bedenk dat ik 350K betaal voor mijn rijwoning... Het is dat ik hier nooit de financiering voor rond krijg.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/123/019/989_1440x960.jpg

https://www.funda.nl/koop/polsbroek/huis-41475026-dorp-78/

[ Voor 3% gewijzigd door perspectivebass op 21-01-2020 16:33 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• niek_nijmegen
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-05 19:55
vso schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 13:16:
[...]
ik snap werkelijk niet wat je anno nu met een "bibliotheek" in huis moet [...]
Als je boeken hebt, zul je die toch ergens kwijt moeten?

Alles ist richtig, auch das Gegenteil. Nur »zwar - aber«, das ist nie richtig. (Kurt Tucholsky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Niet online

vso

tja...

niek_nijmegen schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 17:07:
[...]

Als je boeken hebt, zul je die toch ergens kwijt moeten?
maar om een 2de trap een deur verder te doen .. tja .. erhm .. zonde

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
perspectivebass schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 16:31:
Erg mooie woning :D Als ik dan bedenk dat ik 350K betaal voor mijn rijwoning... Het is dat ik hier nooit de financiering voor rond krijg.

[Afbeelding]

leuk huis maar die locatie.... :X :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absurdsmash
  • Laatst online: 17-02 14:48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perspectivebass
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21:15
peakrever schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 18:48:
[...]

leuk huis maar die locatie.... :X :X
Valt toch wel mee? 🙃

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ashundi
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 08-06 04:02
perspectivebass schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 16:31:

[Afbeelding]

Leuk huis. Mooie tuin met uitzicht ook.
Het bad staat daarentegen wel apart in de badkamer.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/117/835/243_1080.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Leuke studeerkamer voor een rijtjeshuis...:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/123/316/958_1440.jpg

Ze hebben ook een printer:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/123/316/964_1440.jpg

Een keuken (Er is er nog een...):

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/123/316/960_1440.jpg

Balkon:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/123/316/962_1440.jpg

Uitzicht:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/123/316/973_1440.jpg

Tuin:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/123/316/944_1440.jpg

Voor de rest van deze tussenwoning met vier badkamers klik: https://www.funda.nl/koop...49-lange-voorhout-23-23a/

_/-\o_ :9~ <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProudElm
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06 19:49
Wel een enorm lang gerekt huis, maar ik moest een paar keer goed kijken op die plattegrond om te zien hoe het nu wel/niet loopt...

Wel enorm gaaf inderdaad!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• snmght
  • Laatst online: 06-06 15:40

snmght

imho dan he

Dit huis is hier ruim een half jaar geleden al eens langs gekomen. Ik vraag me af waarom het nog steeds te koop staat. Ook in dit topic is het mijns inziens een van de pareltjes. Prima locatie, schitterend afgewerkt, veel ruimte en dat geheel overziende: niet al te duur (?)

Geen idee waar het aan ligt maar als ik in dit segment mocht shoppen dan was dit toch haast een no-brainer. Enige nadeel zou zijn dat het aan de voorkant erg dicht aan de weg ligt voor een woning van deze prijs.

https://www.heerenmakelaars.nl/project/amsteldijk-zuid-138/

Afbeeldingslocatie: https://excellentmagazine.nl/wp-content/uploads/2019/12/Schermafbeelding-2018-12-19-om-16.29.08.png

Afbeeldingslocatie: https://excellentmagazine.nl/wp-content/uploads/2019/12/Schermafbeelding-2018-12-19-om-16.28.34.png

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:49

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Schitterend afgewerkt? Ik vind het er maar kil uitzien.

Signatures zijn voor boomers.

Pagina: 1 ... 91 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is. :) Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.